Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D10102 Медицина в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең ғылыми-педагогикалық және зерттеу даярлығы бар жоғары оқу орындары мен ғылыми-зерттеу ұйымдары үшін жоғары мамандандырылған, бәсекеге қабілетті жаңа буын ғылыми кадрларын даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D141 Медицина
  • Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
  • Ғылыми жазудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 3

    Білім алушыларда академиялық және ғылыми мәтінді, түрлі ғылыми басылымдарды жазу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру, библиографиялық сілтемелерді рәсімдеу ережелерін меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы статистика 1
    Несиелер: 4

    Білім алушыларға алуан түрлі математикалық-статистикалық әдістерді, нәтижелерді компьютерлік өңдеу әдістерімен, оларды пайдалану ерекшеліктері мен тәртібімен таныстыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы статистика 2
    Несиелер: 3

    Статистиканы, статистикалық әдіснаманы және зерттеу жұмысын жүргізу кезінде қажетті статистикалық деректерді жинау, өңдеу және талдаудың практикалық дағдыларына оқыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Введение в исследование PhD
    Несиелер: 2

    Докторлық диссертация бойынша ғылыми зерттеулерді орындау кезінде және алынған нәтижелерді ғылыми түсіндіру үшін қажетті базалық білім алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеудің сапалы түрлерінің әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Диссертациялық зерттеу мәселелерін зерттеуде сандық және сапалық әдістерді қолдану мүмкіндіктерінде білім алушыларда терең білімді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауызша коммуникация
    Несиелер: 3

    Күнделікті және іскерлік қарым-қатынас салаларында ауызша коммуникация саласындағы құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми басылымдарды оқу және сыни талдау дағдылары
    Несиелер: 2

    Ғылыми мақалаларды жазу дағдыларын қалыптастыру, ғылыми мәтінді жазу және рәсімдеу нормаларын меңгеру, сондай-ақ диссертациялық жұмысты жазу үшін қажетті ғылыми талдау дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Серіктестік: зерттеу және қоғам
    Несиелер: 3

    Білім алушыларды әлеуметтік серіктестік негіздерін анықтау бөлігінде конфликтологиялық білім ұғымдарымен таныстыру, білім алушыларды әлемдік әлеуметтік процестерде бағдарлау, әлеуметтік серіктестік туралы түсінік беру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сабақ беруге кіріспе
    Несиелер: 3

    Білім алушылардың психологиялық-педагогикалық және нормативтік-құқықтық білімді қолдану қабілетін меңгеру және білім беру қатынастарына қатысушыларды психологиялық-педагогикалық ағарту міндеттерін шешу барысында нормативтік құқықтық актілерді білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалық менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты өндірісті қайта ұйымдастыру құралы ретінде нарықтық экономика жағдайында жобаларды басқару принциптерін оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу этикасы
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми іс - әрекетімен және әлеуметтік институт ретіндегі ғылымның көріністерімен байланысты этикалық сипаттағы негізгі мәселелерді, сондай - ақ әлемнің адамдарын теориялық игерудің аксиологиялық аспектілерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалардағы орталық жүйке жүйесінің туа біткен және жүре пайда болған аурулардың радиологиялық диагностика әдістері
    Несиелер: 4

    Балалардағы ОЖЖ ауруларын диагностикалаудың жаңа әдістерін аурудың ерекшеліктерін, заманауи медицинаның өрлеуін және ғылымның озық жетістіктерін ескере отырып зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Туа біткен даму ақаулары және балалардағы жұлынның жүре пайда болған аурулары
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы невропатологияның өзекті мәселелерінің бірі ретінде жұлын миының аурулары саласындағы іргелі және алдыңғы қатарлы зерттеулерге негізделген ОЖЖ және жұлын миының ақаулары бар балаларға жедел және жоспарлы хирургиялық көмек көрсету әдістемесін тереңдетіп оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дәлелді база тұрғысынан балалардағы қайталанатын респираторлық ауруларды иммуномодуляциялық түзету. Иммундық реабилитация түрлері
    Несиелер: 3

    Жоғары тыныс алу жолдарының қайталанатын респираторлық аурулары бар балалар жасындағы емделушілерде иммундық тапшылық жағдайларды емдеудің инновациялық диагностикалық әдістерін, жаңа әдістерін иммунология ғылымының даму перспективаларына және жаңа серпілістеріне сәйкес терең зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Иммундық реабилитация туралы түсінік. Иммундық реабилитация түрлері
    Несиелер: 2

    Балалар иммунологиясының инновациялары мен ғылыми жетістіктеріне сәйкес жоғары тыныс алу жолдарының қайталанатын респираторлық аурулары бар балалар жасындағы пациенттердің иммундық жағдайын тереңдетіп зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жамбас-сан буыны патологиясының пренаталды диагностикасы
    Несиелер: 2

    Докторантта балалар хирургиясындағы қазіргі ғылыми жетістіктерге негізделген теориялық және практикалық білімді, іскерлікті және дағдыларды жетілдіру, заманауи ғылыми орта мен медицинаның прогрессіне сәйкес жамбас буынының патологиясын диагностикалау мен емдеудің инновациялық әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • РЖА-дан кейін артериялық гипертензиясы бар емделушілерде жүрекше фибрилляциясы қайталанған кезде пациенттерді жүргізу
    Несиелер: 5

    Жүрек ырғағының бұзылуын емдеудің ең заманауи әдістерінің бірі ретінде радиожиілік абляциясы әдісінің соңғы жетістіктеріне сәйкес артериялық гипертензиямен ұштастыра отырып жүрекше фибрилляциясы бар пациенттерді диагностикалау мен жүргізудің инновациялық тәсілдерін зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • КБА кейін артериялық гипертензиясы бар емделушілерде жүрекше фибрилляциясы қайталанған кезде пациенттерді жүргізу
    Несиелер: 5

    Өкпе көктамырларының әртүрлі анатомиялық нұсқалары кезінде осы әдістемені қолдануды зерттеудің соңғы деректеріне сәйкес криобалон абляциясы әдісінің соңғы жетістіктеріне сәйкес артериялық гипертензиямен ұштастыра отырып жүрекше фибрилляциясы бар пациенттерді диагностикалау мен жүргізудің инновациялық тәсілдерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Хирургиялық емдеуден кейінгі асқынуларды диагностикалаудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Кардиология және кардиохирургия туралы заманауи деректерге сәйкес балалардағы туа біткен жүрек ақаулары операциядан кейінгі асқынуларды диагностикалау мен емдеудің қазіргі заманғы әдістерін тереңдете зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұйқы нейрофизиологиясы мен нейрохимиясына заманауи көзқарас
    Несиелер: 4

    Ұйқының әртүрлі бұзылыстары бар пациенттерді жүргізу білімдерінің, дағдыларының және біліктерінің эскалациясы, қазіргі заманғы физиология мен жалпы медицина жетістіктеріне сүйене отырып, диагностиканың инновациялық әдістері мен фармакологиялық және нефармакологиялық емдеу принциптерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұйқы кезінде тыныс алу бұзылыстарын емдеудің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Сомология және медицина жетістіктері саласындағы заманауи зерттеулер негізінде тыныс алу бұзылыстарын диагностикалау, емдеу және алдын алу іскерліктері мен дағдыларын жетілдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ішек стомасы бар балалардың нутритивті жеткіліксіздігі проблемасының қазіргі жағдайы
    Несиелер: 4

    Балалардағы нутритивті жетіспеушіліктің ерекшеліктеріне, заманауи медицинаның прогресіне және ғылым жетістіктеріне сүйене отырып, ақуыз-энергетикалық жетіспеушіліктің алдын алу мен емдеудегі медицинаның қазіргі жетістіктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сурдологиялық бейіндегі науқастарды оңалту
    Несиелер: 5

    Кереңдік пен құлақ мүкістігін бағалаудың озық әдістері, есту қалдықтарының сөйлеу дамуына әсер етуі, нашар еститін және саңырау адамдарды оңалтудың инновациялық жолдары (дәрі-дәрмектік, физиотерапиялық, хирургиялық, әлеуметтік), есту протездеудің, верификацияның және валидацияның жаңа әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жедел және созылмалы ауырсыну синдромын емдеу сапасының менеджменті
    Несиелер: 5

    Перифериялық және орталық нерв жүйесінің жұмысындағы дисбалансты емдеу кезінде Сапа менеджментінің озық әдістері қарастырылады, кейіннен созылмалы ауырсыну синдромы пайда болады, ОЖЖ әр түрлі деңгейлерінде гиперреактивті Нейрон кешендерін зерттеудің жаңа жетістіктеріне негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Реанимациядан кейінгі аурудың қазіргі заманғы менеджменті
    Несиелер: 4

    Ауырсыну синдромының айқындылығын бағалаудың қазіргі заманғы мүмкіндіктері, ауырсыну синдромының қалыптасуының клиникалық-нейрофизиологиялық аспектілерінің озық зерттеулері негізінде ауырсыну терапиясының тиімділігі мен қауіпсіздігі мониторингі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    ОН1 - Авторлық құқық принциптерін және этика ережелерін сақтай отырып, ғылыми мақалаларды жазу және жариялау саласында терең білімі бар;

  • Код ON2

    ОН2 - Теорияны, заманауи зерттеулер мен практика талаптарын білуіне сүйене отырып, менеджменттің түрлі функционалдық аспектілерін біріктіруге қабілетті;

  • Код ON3

    ОН3 - Дәлелді медицина бойынша терең білімі бар, Сын Тұрғысынан Ойлауды, зерттеу процесін дұрыс ұйымдастыра білуді көрсетеді және осы дағдыларды жүйелі түрде көрсетеді;

  • Код ON4

    ОН4 - Ақпараттық қауіпсіздікті ескере отырып, кәсіби қызметте әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды еркін меңгерген және тиімді пайдаланады;

  • Код ON5

    ОН5 - Биостатистика саласында терең білімі бар, зерттеу нәтижесінде алынған материалдарды статистикалық өңдеу үшін қажетті критерийлерді анықтауға қабілетті;

  • Код ON6

    ОН6 - Озық ойлау дағдыларына ие, жаңа идеялар мен шығармашылық шешімдерді іздейді және жұмыспен байланысты идеялардың маңыздылығы мен маңыздылығын анықтай алады, кәсіби қызметпен байланысты өзіндік нанымдары мен құндылықтарын көрсете алады, денсаулық сақтауға деген ой-өрісін көрсете алады және қажет болған жағдайда оның өзгерістеріне ықпал етеді;

  • Код ON7

    ОН7 - Оқу қызметінде табысты қамтамасыз ететін жағдайларды, білім алушылар мен бағыныштылардың позитивті уәждемесі үшін жағдайларды жасай алады, өзін-өзі уәждемелеу үшін жағдай жасай алады, өзін-өзі талдау және барабар өзін-өзі бағалау қабілеті бар.

  • Код ON8

    ОН8 - Халықтың денсаулығын қанағаттандыру үшін денсаулық сақтау саласындағы стратегияны әзірлеу үшін құжаттама мен көздерге тиісті қажеттілікті айқындай алады.

Top