Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі (1,5 ж.) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты - Бағдарламаның мақсаты екі шет тілін (ағылшын және неміс/француз/қытай) еркін меңгерген, жоғары мектеп оқытушысына тән кәсіби-педагогикалық іс-әрекет пен мәдениет негіздерін, инновациялық оқыту әдістерін білетін, шеттілдік білім саласындағы қазіргі ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды сыни бағалай алатын, шетелдік ғылыми әдебиеттер мен дереккөздерді бағалап, бірнеше тілдерге лингвистикалық салыстырмалы, салғастырмалы талдау жасай алатын, жарыссөзге шыға білетін, өз пікірін дәлелдеп көрсете білетін, топпен жұмыс істей алатын шет тілі мамандарын дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1,5 года
  • Кредиттер көлемі 88
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Шет тілдері мәдениаралық коммуникация негізі ретінде
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-кәсіби ағылшын тілінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру және оны одан әрі жетілдіруге жәрдемдесу, сондай-ақ екінші тілді дамытуға жәрдемдесу. Пәнді оқыту мәдениаралық қарым-қатынастың мәселелері, түрлері және ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бірінші шет тілі әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты әдеби үдерісті дамыту аясында бірінші шет тілі әдебиетінің негізгі шығармаларын сипаттау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Бірінші шет тілінің пәні мен тарихы, негізгі кезеңдері, фонетикалық және грамматикалық жүйелердің эволюциясы және олардың тән ерекшеліктері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты кәсіби (өндірістік және ғылыми) қызмет процесінде, сондай-ақ өздігінен білім алуда шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін деңгейде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Пән мазмұны: грамматика (герундий, есімдік, сөзжасам) терминология; Ақпараттық технологиялар саласындағы революциялар; мәдениетаралық қатынастар; кәсіби-іскерлік пікір алмасу; шешендік өнер және көпшілік алдында сөз сөйлеу мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тест тапсырмаларын құрастыру теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты тілді шет тілі ретінде меңгеру деңгейін бағалайтын әртүрлі тест түрлерімен жұмыс істеу және құрастыру қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән 4 аспект бойынша тестпен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге бағытталған: тыңдалым, оқу, жазу және сөйлеу және тілдің лексикалық, грамматикалық заңдылықтары бойынша тиісті білім деңгейін қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бірінші және екінші оқытылатын тілдің типологиялық сипаттамасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-салыстырмалы тілдердің грамматикалық жүйелерінің құрылымы мен қызмет етуінде ұқсастықтар мен айырмашылықтарды ажырата білу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тілдік нысандарды типологиялық талдау принциптерін түсінуді және білуді қалыптастырады. Пән бірінші және екінші шет тілдерінің грамматикалық құрылымын, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі: даму тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты екінші шет тілдің дамуының негізгі кезеңдерін және халық тарихымен байланысты тарихи даму үрдістерін сипаттау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Екінші шет тілінің пәні мен тарихы, негізгі кезеңдері, фонетикалық және грамматикалық жүйелердің эволюциясы және олардың тән ерекшеліктері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Екінші тілді меңгеру мәселелері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-Өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, танымдық және зерттеу дағдыларын дамыту, академиялық дербестік деңгейін арттыру, сондай-ақ студенттердің филологиялық мәдениетін қалыптастыру. Курс пәннің екінші тілін меңгеру ерекшеліктерін оқып-үйренуге, қателіктерді түсіндіруге және түрлі әдістерге зерттеу әдістерін, тілді меңгеру және қолдану стратегияларын оқып-үйренуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы фонетика және қазіргі ауызекі ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-ағылшын тілінің теориялық негіздерін қолдану, негізгі ұғымдарды дамыту, сондай-ақ әртүрлі стилистикалық сөйлеу жағдайларында оларды қолдану мүмкіндігін Автоматтандыру және қалыптастыру. Пәннің бағыты: артикуляциялық база, айтылу және оның фоностилистикалық нұсқалары, ұсыныстардың негізгі коммуникативтік формаларының интонациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты-тіл тарихы мен теориясы мәселелері бойынша жалпы лингвистикалық білімді тереңдету, ғылыми көзқарас жүйесін және әдіснамалық білімді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында тіл философиясының концепциялары, ғылыми лингвистикалық білім тарихы, әлемдік және отандық тіл білімінің жалпы теориялық мәселелері, тіл білімінің жаңа бағыттарын қалыптастыру және дамыту оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі теорисы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты екінші шет тілдің дамуының негізгі кезеңдерін және халық тарихымен байланысты тарихи даму үрдістерін сипаттау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Екінші шет тілінің пәні мен тарихы, негізгі кезеңдері, фонетикалық және грамматикалық жүйелердің эволюциясы және олардың тән ерекшеліктері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық іс-әрекеттің құзыреттілігін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру. Келесі сұрақтар оқытылады: ғылым жүйесіндегі педагогикалық ғылымның рөлі; Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі; педагогикалық ғылымның әдіснамасы; жоғары мектептегі оқытудың дидактикасы; білім берудің TLA-стратегиясын жобалау, оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістері мен формаларын пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл, тарих және қоғам
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-басқа мәдениет өкілдерімен жақсы қарым-қатынас жасау үшін әлеуметтік-мәдени, тарихи, мәдени және этномәдени негіздің білімін қалыптастыру. Пән әлеуметтік лингвистиканың басқа филологиялық және тілдік емес пәндермен өзара байланысына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-қазіргі тұтынушының талаптарына сәйкес шет тілі сабақтарын өткізу қабілетін қалыптастыру, кәсіби қызметтегі проблемалық педагогикалық жағдайларды шешу, ғылыми қызметті жүзеге асыру және олардың әдістемелік дағдыларын үнемі жетілдіру. Пән шетел тілін оқытудың заманауи және инновациялық әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің фразеологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-қазіргі ағылшын фразеологиялық қорының жалпы сипаттамасы және оның ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Оқу курсы фразеологияны танымдық және мәдени-бағытталған салыстырмалы зерттеу дағдыларын қалыптастырады. Пән оқытады: ағылшын тілінің фразеологиясы, фразеологиялық бірліктердің пайда болуы және фразеологиялық бірліктердің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми жобалау технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді жүргізуге байланысты ғылыми-техникалық және ұйымдастыру-әдістемелік қызметке қабілеттілікті қалыптастыру болып табылады. Міндетті тұжырымдау, зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, зерттеу нәтижелерін ресімдеу, әзірленген ұсыныстардың тиімділігін бағалау және оларды енгізу зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі және тілдік қатынас
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-басқа да лингвомәдени бірлестіктердің өкілдерімен табысты, екі жақты қарым-қатынас жасауға қабілетті және дайындығын қалыптастыру. Пән лингвистиканың негізгі жалпы концепцияларын бекітуге, лингвистика теориясы саласындағы білімді кеңейту және тереңдетуге, лингвистикалық қарым-қатынастың маңызды мәселелерімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілін деңгейлік ұйымдастыру (ағылшын, француз, немецкий)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Курстың мақсаты магистранттарды дифференциалды деңгейлік оқыту негіздерімен, шет тілін деңгейге бөліп оқыту үдерісінің нормаларымен таныстыру, ағылшын тілінде деңгейлік тапсырмаларды құрастыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми мақала жазу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-ғылыми журналдарға ғылыми мақалаларды дайындау үшін негізгі талаптарды қолдану мүмкіндігін қалыптастыру. Оқу пәні қолжазбаларды басылымға дайындау кезінде негізгі ережелер туралы білім алуға, мақсатты журналдарды іріктеу үшін негізгі құралдар мен нұсқаулықтарды анықтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазіргі шеттілді білім беру әдістемесі негізінде жаңа оқу технологиялары, жобалық-проблемалық оқыту тәсілдері арқылы жоғары оқу орындары мен колледж студенттеріне ағылшын және неміс/француз/қытай тілдері бойынша практикалық және теориялық сабақтар жүргізу.

  • Код ON2

    Жоғары оқу орындарында шет тілін оқыту әдістемесі негізінде пән бойынша оқу-әдістемелік кешен құрастыру (практикалық/семинар/лабораториялық сабақтарға оқу материалдарын дайындау, магистранттың өздік жұмысына нұсқаулық, МӨЖ тапсырмасы, тапсыру графигі, әдістемелік нұсқаулық, дәрістердің қысқаша мазмұны, аралық бақылау тапсырмалары, midterm емтиханының бағдарламасы, пәннің оқу-әдістемелік қамсыздандырылу картасы, қорытынды емтихан бағдарламасын құрастыру), әр пән бойынша ұсынылатын әдебиеттер тізімін құрастыру.

  • Код ON3

    Ағылшын және неміс/француз/қытай тілдері бойынша сабақта пайдаланатын оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыратын, қазақстандық реалийлерді ескеретін ағылшын немесе екінші шет тілінде мәтіндер, жаттығулар, тест жинақтарын құрастыру, қосымша оқу-әдістемелік құралдар әзірлеу.

  • Код ON4

    Студенттің өздік жұмысы, семинар/практикалық сабақ, аралық бақылау, аралық емтихан, қорытынды емтихан түрлерін ескере отырып, білім нәтижесін дәл белгілейтін бағалау шкалаларын айқындап, бағалау инструментарийін құрастыру.

  • Код ON5

    Өзіндік зерттеу нысаны мен пәнін анықтау үшін шеттілдік білім саласындағы қазіргі ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды сыни бағалау, білім алушылардың оқудағы жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау, білім беру үдерісі тәжірибесіне гуманитарлық бейінді ғылыми білімді тоғыстыру, күрделі мәселелерде жол таба білу және толық емес немесе шектелген ақпарат негізінде пайым жасау, осы пайым мен білімді этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып қолдану. Лингвистикалық ғылым саласында аналитикалық, логикалық ойлауға, талдауға, ғылыми негіздеуге және шығармашылық тұрғыдан шешім қабылдау.

  • Код ON6

    IELTS, TOEFL, DAAD, DALF cертификаттарын ұсынатын курстарда жоғары деңгейде сабақтар жүргізу, курстар үшін авторлық бағдарламасын құрастыру, курс жұмыстарын жетілдіру үшін өзіндік ұсыныстарын білдіру, жеке курстар ашу, курсты жарнамалау мәтінін құрастыру.

  • Код ON7

    Шетел тілінің стилистикасы, шет тілінің ресми-іскери стилі, құжаттық лингвистика негізінде халықаралық департаменттер мен ұйымдарда, мекемелерде ағылшын және неміс/француз/қытай тілдерінде іс қағаздарын жүргізу, хаттарға жауап беру, құжаттарды сауатты құрастыру.

  • Код ON8

    Цифрлық технологияларды пайдаланып, ағылшын және неміс/француз/қытай тілдерін үйрететін әртүрлі программалар, мобильді қосымшалар жасау, көптілді лексикографиялық және оқу материалдарын қамтитын өнімдер жобалау және құрастыру. Көптілді білім беру бағдарламаларын құрастыру.

  • Код ON9

    Салғастырмалы тіл білімі, контрастивтік, когнитивтік, корпустық лингвистика салалары бойынша салғастырмалы, салыстырмалы, психолингвистикалық, социолингвистикалық зерттеулер жүргізу. Ғылыми тұжырымдар жасау, ғылыми зерттеу нәтижелерін әртүрлі ғылыми журналдарда жариялау. Ағылшын тілінің ғылыми стилінде сауатты ғылыми мақала жазу.

  • Код ON10

    Басқару және менеджерлік жұмыстарды ұйымдастыру, оқу мекемелерінің қызметін бақылау, қадағалау, білім басқармасы жұмысын үйлестіру, шеттілді білім беру саласы бойынша жоғары органдарға ұсыныстар енгізу, әртүрлі жағдаяттардан шыға білу, түрлі жанрдағы құжаттамалар құрастыру, пікір білдіру, қазастандық және халықаралық зерттеу ұжымдарының жұмысындағы ғылыми-білімдік міндеттерді шешу.

  • Код ON11

    Шеттілді білім берудің әлеуметтік-психологиялық негізінде тиімді қарым-қатынас жасауға кедергі келтіретін мәдениаралық қарым-қатынастың вербалды және бейвербалды, орынды орынсыз компоненттерін жіктеу, коммуникативтік кедергілерді анықтау.

  • Код ON12

    Әртүрлі дереккөздердегі, жаһанды компьютерлік желілердегі ақпараттарды талдау.Әріптестермен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынас құру.Мәдени-ағартушылық жобалар жасап, жүзеге асыру.Кәсіби іс-әрекетте адамдар арасындағы әлеуметтік мәдени айырмашылықтарды ескеріп, түрлі жағдаяттарға бейімделу.Жинақтау тәсілдерін меңгеруге және жеке тұлға ретінде өзін-өзі көрсету және дамыту. Оқуды өз бетінше жалғастырып, өзінің кәсіби деңгейін үнемі арттырып отыру.

7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі (бейіндік бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі (1 жыл)
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау (1,5 жыл)
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top