6B05201 География в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Елдің инновациялық дамуы саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарына сәйкес ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттер мен проблемаларды шешуге қабілетті жаңа формациядағы маман-географ даярлау, ГАЖ практикасына технологияларды кеңінен енгізу, табиғи ортаны оңтайландыру және мәдени ландшафттарды дамыту.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B052 Жер туралы ғылым
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта
Пәндер
-
Экономикалық және әлеуметтік географияның қазіргі мәселелері
Пәннің мақсаты-қазіргі экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның негізгі даму тенденциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән проблемалық мәселелерді шешудегі экономикалық географияның рөлін, орны мен маңыздылығын, ғылымның даму ерекшеліктерін, негізгі ережелерін, категорияларын, теорияларын, шаруашылық құрылымындағы өзгерістерді, халық географиясының негіздерін, Табиғи ресурстар мен табиғатты пайдалануды, елтану, геосаясат пен геоэкономиканы, географиялық зерттеудің жаңа әдістерін зерттейді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 8
-
Ландшафттық дизайн теориясы
Пәннің мақсаты - табиғи және әлеуметтік-экономикалық объектілерді қайта құру процесінде ландшафтық дизайнның әртүрлі элементтерінің теориялық негіздерін, мазмұнын, қалыптасуы мен қолданылуын, мәдени ландшафттарды, сәулет құрылыстары мен коммуникацияларды құру ерекшеліктерін, табиғи кешеннің құрамдас бөліктері туралы географиялық білім негізінде табиғи-антропогендік, бау-саябақ ландшафттарының ашық кеңістіктерінің архитектурасын зерттеуге бағытталған; дизайнда қолданылатын әртүрлі заманауи бағдарламалық өнімдерді зерттеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шығыс Қазақстан географиясы
Пәннің мақсаты Шығыс Қазақстанның табиғи және шаруашылық кешенінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән олардың қалыптасу шарттары мен даму тарихын, табиғи жағдайлар мен табиғи-ресурстық әлеуетті, халықты, демографиялық процестерді және өндіргіш күштердің аумақтық ұйымдастырылуын, облыстардың Қазақстан экономикасындағы рөлі мен орнын, геоэкономикалық және геосаяси процестер негізінде өңірдің қазіргі жағдайы мен даму үрдістерін зерделейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Пәннің мақсаты білім алушылардың Қазақстанның табиғи және шаруашылық кешенінің ерекшеліктері, табиғи-ресурстық әлеуеті, халқы, өндіргіш күштердің аумақтық ұйымдастырылуы туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән Қазақстан аумағын қалыптастырудың негізгі кезеңдерін, табиғи жағдайлар мен табиғи ресурстардың сипаттамаларын, демографиялық процестерді, халықты орналастыру мен қоныстандыруды, еңбек ресурстарын, экономиканың салалық құрылымының және салалар қызметінің ерекшеліктерін, олардың даму тенденцияларын, сыртқы экономикалық байланыстардың қалыптасу жағдайларын, әртүрлі географиялық ақпаратты талдау негізінде Қазақстанның экономикалық аудандарын экономикалық-географиялық аудандастыру ерекшелігін зерделейді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Геоинформатика негіздері
Пәннің мақсаты геоинформатика саласында теориялық негіздерді, кеңістіктік ақпаратты жинау, сақтау, талдау және визуализациялау әдістерін қоса алғанда, базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курста геоақпараттық жүйелер (ГАЖ) жұмысының принциптері, цифрлық картографиялық технологиялар, ғылым мен практиканың әртүрлі салаларында ГАЖ қолданудың қолданбалы аспектілері, сондай-ақ электрондық карталар мен ГАЖ жобаларын жасауға арналған заманауи бағдарламалық өнімдерді игеру қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сандық картографиялау
Пәннің мақсаты картографиялық материалдарды цифрлық өңдеудің негізгі әдістерін және карталарды автоматтандырылған түрде алу міндеттерін, картографиялаудың негізгі әдістерін және цифрлық картографиядағы геоақпараттық әдістердің рөлін, карталарды цифрландыру негіздерін, қағаз тасымалдағыштардан және электрондық карталарды жасауға арналған заманауи аспаптардың көмегімен цифрлық картографиялық материалдарды алу тәсілдері мен әдістерін зерделеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан топонимикасы
Пәннің мақсаты Қазақстанның географиялық атауларын, топонимикалық әдістерді, географиялық атаулардың семантикасын, этимологиясы мен этиологиясын, олардың әртүрлі тарихи оқиғалармен байланысты эволюциясын және олардың топонимдердің қалыптасуына немесе өзгеруіне әсерін, топонимдердің қазіргі заманғы трансформациясының ерекшеліктерін, бұрынғы атауларды қайтаруды, атаулардың қазақ емлесін түзетуді қолдануды, карталардағы топонимдерді, оның ішінде электрондық атауларды ұсынуды зерделеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе
Пәннің мақсаты география ғылымының мазмұны мен құрылымы, экономикалық және әлеуметтік географияның теориялық негіздері, оның категориялары, шаруашылық құрылымы, халық географиясының негіздері, Табиғи ресурстар мен табиғатты пайдалану, елтану, Геосаясат және геоэкономика туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән типтік сипаттамаларға, географиялық зерттеулердің заманауи әдістеріне және оларды экономикалық географияда қолдану ерекшеліктеріне негізделген экономикалық-географиялық объектілердің даму және қайта құру ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 8
-
Жалпы физикалық география
Пәннің мақсаты - материктер мен мұхиттар табиғатының жалпы заңдылықтары, олардың физикалық-географиялық сипаттамалары, ғаламдық проблемалар, антропогендік әсердің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру; тақырыптық карталар бойынша кешенді физикалық-географиялық сипаттаманың әдістері, картосхемалар мен профильдер құра білу; электрондық карталар мен ГАЖ дерекқорларын құрастыру кезінде карталармен және атластармен және әртүрлі картографиялық материалдармен жұмыс істеу
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты инклюзия мен тұрақты даму құндылықтарын ескере отырып, білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы түсініктер мен сенімдер жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән тұрақты даму мен инклюзивті көзқарас құндылықтары туралы сенімдерді, экологиялық ойлау дағдыларын, төтенше жағдайлар кезінде табиғи және техногендік сипаттағы қатерлерден халықты қорғау үшін дұрыс шешім қабылдай білу мен болжау қабілеттерін, сондай-ақ адамның қауіпсіз әрі жайлы өмір сүру жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімдерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы химия курсы
Пәннің мақсаты Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және жалпы химияның басқа ұғымдары мен заңдарына негізделген химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттері туралы білім алушылардың білімін қалыптастыру болып табылады. Пән химия заңдарын зерттеуге, кәсіби қызметтегі міндеттер мен мәселелерді шешуге, зертханаларда аспаптарды, қондырғыларды қолдана отырып процестерді талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дүние бөліктері мен мұхиттардың физикалық географиясы
Пәннің мақсаты - материктер мен мұхиттар туралы ең ірі табиғи-аумақтық кешендер, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, олардың кешенді сипаттамасы және физикалық-географиялық аудандастыру принциптері туралы білімді қалыптастыру. Пән жоғары дәрежелі табиғи-аумақтық кешендерді ішкі бірлігі, белгілі бір біртектілік дәрежесі және табиғаттың өзіндік ерекшеліктері, әртүрлі физиографиялық таксондардың табиғи ерекшеліктері бар географиялық қабықтың ажырамас бөліктері ретінде зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Карта мен атластарды жобалау
Пәннің мақсаты - әртүрлі типтегі карталар мен атластарды жобалау, құрастыру және редакциялау технологиясы, бастапқы картографиялық материалдарды жинау және дайындау, деректерді өңдеу, картаны техникалық құрастыру, оны мамандандырылған бағдарламалық өнімдер мен ГАЖ технологияларының көмегімен басып шығаруға дайындау туралы білімді қалыптастыру. Пән картографиялық дүниетанымды, карталар мен атластарды жобалау әдістері, олардың арнайы мазмұны туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Палеография
Пәннің мақсаты-өзара байланысты процестер кешені ретінде географиялық қабықтың пайда болуы мен эволюциясы туралы білімді қалыптастыру, олардың қазіргі ландшафттардың қалыптасуына әсерін білу. Пән геожүйелердің даму ерекшеліктерін, Жер планетасының геологиялық тарихының әртүрлі кезеңдеріндегі табиғат компоненттері арасындағы өзара байланыстардың қалыптасу шарттарын, географиялық және палеогеографиялық әдістердің үлкен арсеналын пайдалана отырып, ежелгі ландшафттардың қазіргі табиғи-антропогендік геожүйелерге өзгеруінің әсерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Физико-географиялық аудандастыру
Пәннің мақсаты Физика-географиялық аудандастырудың принциптері, әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар табиғи жағдайлардың аумақтық саралануын зерделейді, геожүйелердің құрылымы мен иерархиясын талдайды, аудандастыру әдістерін меңгереді, картографиялық материалдарды пайдаланады және Аумақты жоспарлау, жүйелі және ұтымды пайдалану мақсатында экологиялық және географиялық факторларды ескере отырып, табиғи кешендерді бағалайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Мақсаты: Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайларын, географиялық орналасуы мен табиғи ерекшеліктерін зерделеу. Студенттер: Қазақстанның табиғи ортасын зерттеу үшін геожүйелер компоненттерінің қалыптасу заңдылықтары мен өзара байланысы туралы білімді пайдаланады; Қазақстанның физикалық географиясының теориялық негіздерін біледі; ҚР геожүйелері компоненттерінің өзара байланысын талдау үшін картографиялық материалды пайдаланады; табиғи кешендердің даму заңдылықтарын және жергілікті және өңірлік деңгейлердегі Қазақстанның физикалық географиясының проблемаларын анықтайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Табиғатты пайдалану және геоэкология
Пәннің мақсаты - табиғатты пайдалану мен геоэкологияның теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Пән ғаламшарды Жаһандық экологиялық жүйе, геосфера, антропогендік әсердің ерекшеліктері ретінде зерттейді; экологиялық дағдарыс және оның әртүрлі иерархиялық деңгейлердегі көріністері, антропогендік ландшафттар, олардың сапалық және сандық сипаттамалары негізінде мониторингі мен бағалауы; ғылыми зерттеулер негізінде қазіргі заманғы табиғатты пайдалану ерекшелігі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Математикалық картография
Пәннің мақсаты - картографиялық проекциялар теориясын және оларды жіктеуді, карталар мен атластарды құрудағы математикалық және геодезиялық негіздерді, жер бетін жобалау әдістерін, картаның математикалық негізін таңдауға аумақтың мақсаты мен сипатының әсерін зерттеу. Пән әр түрлі карталарды, ГАЖ дерекқорларын және картографиялық өнімдердің басқа түрлерін жасау және пайдалану кезінде картографиялық проекцияларды қолдану ережелерін, таңдауды, есептеуді зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық қабық туралы ілім
Пәннің мақсаты-географиялық қабық, оның құрамдас салалары туралы білімді қалыптастыру. Пән сипаттамалары мен экологиялық функцияларын, табиғи процестерге әсерін зерттейді; біздің планетамыздың табиғатын біртұтас материалдық жүйе ретінде түсіну, оның құрамдас бөліктері тығыз өзара әрекеттесуде және үздіксіз дамуда, қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесу заңдылықтарына негізделген географиялық қабық компоненттерінің эволюциясы The purpose of the discipline is to form knowledge about the geographical envelope, about its constituent spheres.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ландшафттану
Пәннің мақсаты-табиғи ландшафттардың генезисі, құрылымы, жіктелуі, қызметі және динамикасы туралы білімді қалыптастыру. Геожүйелерді, олардың мазмұнын, дамуы мен өзгеруін, антропогендік қызметтің орнықты даму, климаттың өзгеруі, табиғатты пайдаланудың жаһандануы және ландшафттық талдау мен картаға түсіру әдістерін қолдана отырып, аумақтарды урбанизациялау жағдайында табиғи кешендердің трансформациясына әсерін зерттеудің негізгі тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ландшафтық жоспарлау және жобалау
Пәннің мақсаты - ландшафтты жоспарлау және жобалау принциптері мен процедураларын, олардың қалыптасу және даму тарихын, объектілердің геоэкологиялық негіздерін, Ландшафттардың эстетикалық қасиеттерін, қалалық және ауылдық елді мекендерді түрлендіруді, ландшафттық дизайн құралдарын пайдалана отырып, мәдени ландшафттарды жоспарлау және жобалау алгоритмдерін, мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз ету негізінде кеңістіктегі түрлендірілген физика және экономикалық - географиялық объектілерді ұсынуды зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Геоақпараттық жүйелердегі мәлімет базалары
Пәннің мақсаты-GIS технологиялары негізінде белгілі бір аумақтарды геоақпараттық қамтамасыз ету туралы білімді қалыптастыру, GIS құру негізі ретінде мәліметтер базасы, цифрлық деректерді өңдеу, деректерді жүйелеу және сақтау, географиялық модельдер, карталар, атластар, графикалық жұмыстар түрінде көрсету; ГАЖ және компьютерлік технологиялар негізінде географиялық карталарды құру және пайдалану, жобалау негіздерін зерттеу және картографиялық туындыларды құрастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты - географиялық объектілерді, құбылыстар мен процестерді зерттеуде қолданылатын географиялық дәстүрлі және жаңа әдістердің мазмұнын, қолданылуы мен маңызын зерттеу; экспедициялық және далалық зерттеу әдістерін, географиялық сараптама және болжау әдістерін, ГАЖ технологияларын және географиялық ғылыми зерттеулерде қолданылатын басқа да жаңа әдістерді, сондай-ақ карталарды жобалау мен ландшафттық дизайндағы материалды сандық бейнелеуді зерттеу болып табылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Антропогендік ландшафттану
Пәннің мақсаты - ландшафт пен ландшафт құрылымы, ландшафт деңгейлері, олардың динамикасының ерекшеліктері, дамуы және аумақтық дифференциациясы туралы білімді қалыптастыру. Пән табиғи-техногендік кешендердің қалыптасу жағдайларын, адамның шаруашылық қызметіне байланысты табиғи ландшафттардың өзгеруін, әртүрлі зерттеу әдістері, географиялық ақпаратты өңдеу, қазіргі антропогендік ландшафттануда ГАЖ технологияларын қолдану қажеттілігі негізінде экологиялық сипаттағы проблемалардың туындауын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дендрология және гүл өсіру
Пәннің мақсаты - дендрология және гүл өсіру, ландшафты дизайнда қолданылатын өсімдіктердің, ағаштар мен бұталардың биологиялық, экологиялық және сәндік ерекшеліктері, өсімдіктердің табиғи кешен объектілері ретіндегі сипаттамаларының қоршаған ортаның сапасын өзгерту және жақсарту, қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесуі нәтижесінде мәдени ландшафттарды қалыптастыруға қатысу, ландшафт дизайнында білімді қолдану туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы геоэкологиялық жағдайды бағалау
Пәннің мақсаты Қазақстанның қоршаған ортасының жай-күйі, геоэкологиялық жағдайдың жай-күйін бағалау, талдау және болжау әдістері, экологиялық жағдайға әсер ететін табиғи және антропогендік факторларды талдау қағидаттары, Қазақстанның экологиялық проблемаларының ерекшеліктері, геожүйелердің тұрақтылығын бағалау және оларды сауықтыру және табиғатты ұтымды пайдалану жөніндегі шараларды әзірлеу үшін экологиялық қолайсыз аумақтарды анықтау туралы білімді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Жалпы экономикалық география
Пәннің мақсаты білім алушыларда ғылымның мазмұны мен құрылымы, дамудың негізгі кезеңдері, экономикалық және әлеуметтік географияның теориялық негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән экономикалық және әлеуметтік географияның негізгі ережелерін, категорияларын, теорияларын, экономиканың салалық құрылымын, халық географиясының негіздерін, табиғи ресурстар мен табиғатты пайдалану негіздерін, экономикалық-географиялық объектілерді, процестер мен құбылыстарды, олардың қазіргі кезеңдегі даму жағдайларын және географиялық болжамды талдау үшін қажетті елтану ерекшеліктерін зерттейді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Геология геоморфология негіздерімен
Пәннің мақсаты білім алушыларда жер қыртысының құрылымы, оның пайда болуы мен дамуы, жер бедерінің қалыптасуындағы эндогендік және экзогендік геологиялық процестердің рөлі, жер бедерінің қалыптасу шарттары мен алуан түрлілігі, жер бедерінің геологиялық құрылымдармен байланысы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән рельефті, геологиялық процестердің өнімі ретінде және географиялық ортаның құрамдас бөліктерінің бірі ретінде зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Картография
Пәннің мақсаты болашақ мамандардың картографиялық дүниетанымын қалыптастыру, географиялық карталармен, атластармен және басқа да картографиялық жұмыстармен негізгі жұмыстарды жүргізу, картография ғылымы мен өндірісінің перспективаларымен танысу болып табылады. Пән топография және картография негіздерін, карта туралы ұғымды, олардың түрлерін, математикалық карталардың түрлерін, жердегі топографиялық түсірілімдерді зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бақ-саябақ өнерінің тарихы
Пәннің мақсаты-бау-бақша өнерінің даму тарихы, бақтардың негізгі стильдерінің мазмұны, декор элементтері және дизайн ерекшеліктері, бау-бақша шаруашылығының негізгі аспектілері мен факторлары туралы білімді қалыптастыру. Пән мәдени ландшафттарды құру және географиялық нысандарды түрлендіру кезінде ежелгі әлемнің, орта ғасырлардың және қазіргі заманның бау-бақша өнері идеяларының даму эволюциясын зерттейді; Сәндік бау-бақша және ландшафт дизайнында практикалық дағдылар мен дағдыларды алуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері
Пәннің мақсаты-бұл білімді практикада қолдану үшін еңбек құралдарымен, шикізатпен, оның шығынымен, технологиясымен және экономиканың әртүрлі салаларының технологиялық деңгейімен политехникалық білім беру буыны туралы білімді қалыптастыру. Пән технологиялық процестер мен экономикалық блоктың элементтерінен, экономикалық-географиялық циклдің негізгі экологиялық және экологиялық ұғымдарынан тұратын жүйе ретінде өндіріс процесі туралы идеяларды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Картографиядағы ГАЖ және жасанды интеллект
Пәннің мақсаты - студенттердің кеңістіктік-уақыттық ақпаратты жинау, сақтау, талдау және визуализациялау, картаға түсіру үшін геоақпараттық жүйелерді пайдалану құралы ретінде жасанды интеллект және геоақпараттық технологиялар туралы білімдерін қалыптастыру. Пән географиялық объектілерді цифрлық форматта ұсынудың ерекшеліктерін зерттейді, ақпаратты басқару құралы ретінде бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады, оларды өңдеудің негізгі әдістерін, әдістерін және құралдарын қолданады, ГАЖ-да қолданылатын Mapinfo, ArcView, ArcGIS негізгі бағдарламаларын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект арқылы географиялық сараптама мен болжау
Пәннің мақсаты географиялық сараптама мен болжамның мазмұны, құрылымы мен әдістері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән қоршаған ортаның жай-күйін диагностикалау, ғылыми зерттеулерде қолданылатын жасанды интеллект пен цифрлық технологияларды пайдалана отырып, географиялық ақпарат негізінде табиғатты қорғау, әлеуметтік-экономикалық проблемаларды шешу үшін оның перспективалық дамуын бағалау және айқындау үшін табиғи кешендер мен әлеуметтік-экономикалық жүйелердің даму заңдылықтарын қолданады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Адамзаттық ғаламдық мәселелері
Пәннің мақсаты-климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың сарқылуы, демографиялық процестер және әлем елдерінің экономикаларының өзгеруі сияқты қазіргі заманның жаһандық экологиялық, әлеуметтік және экономикалық мәселелері туралы білімді қалыптастыру. Курс әртүрлі ғылыми географиялық ақпаратты талдау негізінде География және тұрақты даму контекстіндегі жаһандық мәселелерді шешудің себептерін, көріністерін және мүмкін жолдарын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық деректер базасы
Пәннің мақсаты - географиялық байланысты объектілер, олардың топологиялық және атрибутивтік байланыстары, оларды деректер банктерінде сақтау тәсілдері туралы мәліметтер базасын қалыптастыру ерекшеліктерін, географиялық әдістер, деректерді зерттеу, сұрау салу, өңдеу және талдау үшін ГАЖ-технологиялар, сандық технологиялар, картографиялық туындылар, мәліметтер базасын басқару жүйесі арқылы ақпаратпен жұмыс істеу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Топонимика
ЦПәннің мақсаты - географиялық атаулар, олардың семантикасы, этимологиясы мен этиологиясы, географиялық атаулардың шығу тегі мен эволюциясының заңдылықтары, олардың елдің тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі өзгеруі, патриотизмнің көрінісі және әлеуметтік маңызды атауларды қолдану туралы білімді қалыптастыру; географиялық атаулардағы тілдердің ерекшеліктерін көрсету; топонимикалық әдістерді, географиялық карталардағы оның ішінде электрондық карталардағы топонимдерді бейнелеу құралдарын зерттеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық өндірістің негіздері
Пәннің мақсаты-экономика құрылымының негіздері туралы білімді қалыптастыру, әлеуметтік өндірісті ұйымдастыру саласында әдіснамалық, теориялық білімді, практикалық дағдыларды игеру. Пән экономика секторларын, әлемнің өңірлері мен елдері арасындағы экономикалық қатынастардың географиясын, экономика нысандарын, әлемнің ірі, ірі, орта экономикаларын, материалдық және материалдық емес өндірістің географиялық ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Web картографиялау
Пәннің мақсаты-Интернет желісінде географиялық ақпараттық жүйелер ұсынатын карталарды құру және пайдалану процесін зерделеу, сондай-ақ әртүрлі Ашық веб-геоақпараттық жүйелермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру. Пән Веб-ГАЖ мүмкіндіктерін, мәліметтер құрылымы мен модельдерін, кеңістіктік деректерді талдауды, цифрлық модельдерді құру технологияларын, бейнелеу әдістері мен құралдарын, жобалау кезеңдері мен ережелерін қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Топография геодезия негіздерімен
Пәннің мақсаты - географиялық карталармен, атластармен және басқа картографиялық жұмыстармен жұмыс істеу тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Пән картографиялық ғылым мен өндірістің даму перспективаларын, жер бетін зерттеумен, оны жоспарлар мен карталарда көрсетумен байланысты әдістер, техника және жұмыстарды ұйымдастыру туралы білім негіздерін зерттейді; жер бедерін бағдарлау және алған білімдерін нақты өмірлік жағдайларда қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғарғы математика
Пәннің мақсаты студенттерді басқа пәндерге қажетті алгебралық әдістермен таныстыру болып табылады. Пән аналитикалық геометрия элементтерімен сызықтық және векторлық алгебра туралы, математикалық талдаудың негізгі ұғымдары туралы, сондай-ақ ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері туралы білімді қалыптастыруға, жоғары математикадағы типтік және күрделі есептерді шешу әдістемесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кадастрлардың геоақпараттық технологиялары
Пәннің мақсаты ақпараттық-іздестіру жүйелерін құру және пайдалану, заманауи ақпараттық технологиялар негізінде типтік геоақпараттық кадастрлық жүйені құру саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән табиғи ресурстар туралы кадастрлық деректерді жедел жинауға, жинақтауға, талдауға арналған әкімшілік басқару жүйелерін, бағдарламалық-аппараттық құралдарды қалыптастыру және жұмыс істеу шарттарын зерттейді; электрондық карталарды, мемлекеттік жер, су, орман кадастрларын жасауда, табиғатты қорғау, әлеуметтік және экономикалық проблемаларды шешуде ГАЖ қолдану дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ландшафт эстетикасы және дизайны
Пәннің мақсаты - ландшафттың эстетикалық ерекшеліктері, оларды түрлендіру нұсқалары, табиғи және мәдени ландшафттардың ерекшеліктері, бау-бақша өнері объектілері, ландшафт дизайны мен сәулет элементтері, сәндік бау-бақша туралы білімді қалыптастыру. Пән табиғи және әлеуметтік-экономикалық кешендердің компоненттерін дамыту, табиғи және әлеуметтік объектілерді түрлендіру, заманауи цифрлық бағдарламаларды қолдана отырып, ландшафтты жоспарлауда эстетикалық әдістерді қолдану мүмкіндіктерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы ГАЖ технологиялары
Пәннің мақсаты білім алушыларда заманауи геоақпараттық технологиялар, олардың функционалдығы және қолдану салалары туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. ГАЖ-дағы кеңістіктік талдаудың негізгі ережелері, веб-ГАЖ, мобильді шешімдер және басқа ақпараттық жүйелермен интеграция, соңғы бағдарламалық шешімдер мен қызметтерді қолдана отырып кеңістіктік деректерді талдау принциптері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жаһандық мегатрендтердің географиясы
Пәннің мақсаты географиялық ақпаратты талдау және географиялық зерттеудің әртүрлі әдістерін қолдана отырып, аймақтық айырмашылықтарды бағалау негізінде жаһандық мегатрендтердің кеңістіктік көрінісі, олардың пайда болу, даму ерекшеліктері, табиғи ортаға, халық пен экономикаға әсері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Урбанизация, климаттың өзгеруі, технологиялар, қоршаған ортаны қорғау процестеріне тұрақты даму және олардың болашақта жаһандық көріністері тұрғысынан баға беріледі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік шаруашылық географиясы
Пәннің мақсаты - әлемдік экономиканың кеңістіктік ұйымдастырылуы, оның дамуының қазіргі тенденциялары, әлеуметтік-экономикалық жүйелердің қалыптасуы мен дамуының ерекшеліктері мен алғышарттарын анықтау туралы экономикалық-географиялық білімді қалыптастыру; әлем елдерінің сипаттамаларын, олардың экономика құрылымын, салалары мен өндірістерін, тауарлар, қаржы құралдары мен қызметтер ағындарының жүйелерін құра білу, әлемдік экономиканың даму үрдістерін талдау. географиялық ақпараттың әртүрлі көздерінің негізінде
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Табиғи және әлеуметтік-экономикалық кешендер компоненттерінің генезисін, құрылымын және эволюциясын, олардың қазіргі жай-күйін талдау үшін, олардың түрлену мүмкіндіктерін, оның ішінде ландшафтық дизайн процесінде типтік географиялық сипаттамалар негізінде анықтау
- Географиялық зерттеулердегі табиғи және әлеуметтік-экономикалық процестерді талдау және бағалау үшін географиялық заңдар мен заңдылықтар негізінде физикалық-географиялық және экономикалық-географиялық объектілер мен олардың компоненттерінің мазмұнын, дамуы мен қайта құрылуын түсіндіру
- Аумақтардың табиғи және әлеуметтік-экономикалық компоненттерінің даму заңдылықтарын жаратылыстану-ғылыми, картографиялық және статистикалық материалдар негізінде географиялық, экологиялық және экономикалық процестермен байланыстыру
- Кәсіби қызметте экономикалық, математикалық, физикалық және химиялық білімдерді географиялық құбылыстар мен процестерді талдауды құру, сапалық және сандық сипаттамаларды анықтау, әртүрлі технологияларды қолдана отырып, есептеу-графикалық жұмыстарды жүргізу үшін пайдалану
- Географиялық деректерді іздей отырып, өңдеу және талдау, мәліметтерді мәтіндік, графикалық, картографиялық және сандық зерттеу, электрондық карталарды құру, ландшафтық дизайн жобалары саласында зерттеулер жүргізу үшін географиялық әдістердің, ГАЖ-технологиялардың үлкен арсеналымен жұмыс істеу
- Географиялық ақпараттың әртүрлі көздері негізінде табиғи, әлеуметтік-экономикалық кешендер мен олардың компоненттерінің дамуын, құрылымын және бөлінуін талдау
- Әртүрлі бағдарламалық өнімдер құралдарының көмегімен сандық ортада кеңістіктік географиялық объектілерді ұсыну, оның ішінде ГАЖ-жобаларды әзірлеу кезінде ұсыну
- Мамандандырылған бағдарламалар мен ГАЖ-технологияларды пайдалана отырып, табиғи ортаны өзгерту және мәдени ландшафттарды қалыптастыру үшін ландшафтық дизайн жобалар, сызбалар, макеттері және электрондық карталар жасау
- Өз қызметін кәсіби, қоғамдық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, әлеуметтік-мәдени салаларда патриотизм, толеранттылық, құқықтық нормалар, діндерді, өз елінің тарихы мен дәстүрлерін құрметтеу, салауатты өмір салты, қоршаған ортаның сапасын сақтау, жеке адам мен қоғамның қауіпсіздігін қамтамасыз ету тұрғысынан ұйымдастыру
- Үнемі өзін-өзі жетілдіру және тұлғалық өсу мақсатында философиялық білім, әлеуметтік-гуманитарлық дүниетаным, тұлғаның психикалық және дене дамуының ерекшеліктері негізінде жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды дамыту
- Жер шарының табиғи кешендерінің, әлеуметтік-экономикалық жүйелердің, әлемнің нақты елдерінің және экономика салаларының қазіргі заманғы жай-күйін, географиялық ақпаратты талдау негізінде даму үрдістерін бағалау
- Ғылыми зерттеу технологиялары негізінде табиғи және әлеуметтік-экономикалық объектілердің жай-күйі туралы деректермен жұмыс жасай отырып, зерттеу қызметін жүзеге асыру, табиғатты қорғау, әлеуметтік және экономикалық мәселелерді шешу үшін қазіргі қоғамның географиялық біліміне қажеттіліктерді бағалау