7M05201 География в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде жаратылыстану-ғылым саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді шығармашылық және жоғары кәсіби шеше алатын, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар білікті географ мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M084 География
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M052 Қоршаған орта
Пәндер
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік шаруашылықтағы басым бағыттар мен құрылымдық өзгерістер
Пәннің мақсаты әлемдік экономикадағы басым бағыттар мен құрылымдық өзгерістерді зерделеу, қазіргі заманғы дүниежүзілік шаруашылық ұғымын және оның негізгі субъектілерін, жаһандану жағдайындағы халықаралық экономикалық қатынастардың, өзара байланыстың, тұтастықтың әртүрлі формаларының мәнін талдау болып табылады. Пән табиғи-техногендік кешендердің экономикалық-географиялық сипаттамаларын және өндірістің негізгі салаларын орналастыру үшін маңызды факторларды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдегі аймақтық дамудың қазіргі тенденциялары
Пәннің мақсаты дамыған елдерде және дамушы нарықтары бар елдерде экономикалық өсу моделін қалыптастырумен байланысты өңірлік экономиканы дамытудың динамикалық және құрылымдық параметрлерін, жаһандық экономикалардың тұрақты жоғары өсу қарқынын ұстап тұру үшін жағдай жасайтын модельдерді зерделеу болып табылады. Пән табиғи-техногендік кешендердің салыстырмалы экономикалық-географиялық сипаттамаларын құрастыру дағдыларын дамытады, өндірістің негізгі салаларын орналастыру үшін маңызды факторларды ажырата білу қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жаңа экономикалық-географиялық теорияларды дамыту стратегиясы мен принциптері
Пәннің мақсаты ғылыми негізделген нормалар негізінде аймақтық экономикалық жүйелердің қасиеттері мен сапасын бағалау арқылы экономикалық-географиялық қызмет саласы ретінде аумақтық дамуды басқарудың жаңа экономикалық-географиялық теорияларын дамыту стратегиясын, принциптерін зерттеу болып табылады. Пән табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуі мен дамуының әртүрлі аспектілері арасындағы байланысты зерттейді, зерттеу жұмыстарын жазу кезінде қажетті зерттеу әдістерін таңдау және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
География ғылымдарының тарихы және методологиясы
Пәннің мақсаты-, географиялық ойлаудың тарихының, әдіснамасының, теориясының, зерттеу әдістерінің, психологиялық негіздерінің қазіргі жағдайын, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптерін, заңдарын, нысандарын, кезеңдерін зерделейді, ғылыми жұмыстарды жүргізу және жобаларды құрастыру үшін әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды, географиялық әдістерді меңгеру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Қолданбалы климатология
Пәннің мақсаты – білім алушыларда климаттың адам ағзасына және адамдардың шаруашылық қызметінің әртүрлі аспектілеріне әсер ету мәселелерін қалыптастыру. Пән қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттестігі мен дамуының физикалық-географиялық және экономикалық-географиялық заңдылықтарын зерттейді, сонымен қатар метеорологиялық бақылау материалдарын өңдеу әдістемесінің негіздері келтіріледі. Құрылыс және рекреациялық, биологиялық және көліктік климатология; климат және қала құрылысы; жел және қар жүктемелері; агроклиматология; микроклимат және жергілікті климат сияқты арнайы тақырыптарға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік өркениет географиясы
Пәннің мақсаты-әлемдік өркениеттердің табиғаты мен экономикасының өзара әрекеттесу ерекшеліктері және оның қалыптасуының негізгі заңдылықтары, табиғатты зерттеу тарихы, табиғат компоненттерінің ерекшеліктері, физикалық-географиялық елдер мен облыстар, табиғи-техногендік кешендердің экономикалық-географиялық сипаттамалары туралы білімді қалыптастыру. Пән өркениеттік процестерді және олардың жер шарындағы аумақтық локализациясын, оның қазіргі әлемдегі даму ерекшеліктерін, зерттелетін процестер мен құбылыстардың кеңістіктік және уақыттық шеңберін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық-географиялық зерттеулер әдістері
Пәннің мақсаты-аумақтың негізгі компоненттерінің өзара әрекеттесу заңдылықтарын анықтау үшін аумақты кешенді географиялық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесін зерттеу. Пән табиғи аумақтық кешендердің (ТАК) кеңістіктік және уақытша таралуының жалпы ғылыми және қолданбалы кешенді физикалық-географиялық заңдылықтарының әдістерін зерттейді: ландшафттық-геохимиялық және ландшафттық-геофизикалық тәсілдер, далалық зерттеулер және ТАК картографиялау, стационарлық және жартылай стационарлық зерттеулер, материалдарды камералдық өңдеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Туризмді дамыту үшін Қазақстан Республикасының киелі аумақтары
Пәннің мақсаты туризмді дамыту үшін Қазақстанның тарихи немесе қазіргі заманғы ғибадат объектілерінің ерекшеліктерін, олардың даму динамикасын, жұмыс істеуін және басқа да көрінетін немесе жасырын географиялық сипаттамаларын, киелі туризмнің табиғи-ресурстық әлеуетін зерделеу болып табылады. Пән тарихи – мәдени мұра мен ұлттық бірліктің нышаны ретінде Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірінде маңызды орын алатын Қазақстанның бірегей рухани, табиғи және тарихи орындарын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Географиялық қабықтың құрылымы және оның даму кезеңдері
Пәннің мақсаты-белсенді техногендік әсер ету кезінде табиғи ресурстарды қарқынды пайдалану жағдайында географиялық қабықтың дамуы мен өзгеру заңдылықтары туралы білім беру жүйесін қалыптастыру. Пән жер жүйесін басқаратын табиғи механизмдер мен процестерді, арнайы қабықтың жұмыс істеу принциптерін, оның құрамын, құрылымын, динамикасын зерттейді, оның бірлігін, сондай-ақ жекелеген қасиеттері мен жеке компоненттерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
ГАЖ технологияларын қолдану арқылы қоршаған ортаны бақылау
Пәннің мақсаты-компьютерлік технологияларды қолдана отырып, қоршаған ортаны бақылау, бағалау және модельдеу саласындағы білім жүйесін қалыптастыру. Пән оңтайлы геоэкологиялық ақпаратты, геоақпараттық әдіснаманың картографиялық аспектілерін, негіздемесін алу үшін мониторингтік қызметті ұйымдастыру және ГАЖ-технологияларды пайдалану, өнеркәсіптік өндірістің қоршаған ортаға техногендік әсерінің салдарын болжау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қала ауасының ластануының метеорологиялық потенциалы мен климаттық ерекшеліктері
Пәннің мақсаты метеорологиялық факторлардың өзгеру себептерін анықтау мақсатында бақылау материалдарын зерделеуге байланысты білім алушыларда мәселелерді қалыптастыру; атмосфералық процестердің дамуын басқаратын физикалық заңдарды зерделей отырып, объектілердің сапалық және сандық көрсеткіштерін пайдалану; қолайсыз (қауіпті) гидрометеорологиялық құбылыстардың объектілер мен экономика салаларының жұмыс істеуінің тұрақтылығына әсерін зерделеу болып табылады. Курс ғылымның негізгі ережелерін теориялық, әдістемелік және практикалық дамытуға және метеорологиялық жағдайлардың адамға және халық шаруашылығы объектілеріне әсерін бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жер жүйесін басқаратын табиғи механизмдер мен процестер
Пәннің мақсаты-табиғи және табиғи-техногендік жүйелердің өзара әрекеттесуін, экологиялық дағдарысты және оның геожүйелердің әртүрлі иерархиялық деңгейлеріндегі көріністерін зерттеу; Пән жер геосфераларының жұмыс істеу ерекшеліктерін; өнеркәсіптік өндірістің қоршаған ортаға техногендік әсерінің геоэкологиялық аспектілерін, жердің энергетикалық балансының негізгі ерекшеліктерін, Жаһандық экологиялық өзгерістерді анықтайтын әлеуметтік-экономикалық процестерді, табиғи-антропогендік жүйелердің жай-күйін бағалау әдістерін; геоэкологиялық проблемаларды талдау әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Туристік-өлкетану қызметінің тарихы
Пәннің мақсаты туристік-өлкетану жұмысының негізгі әдістерін, туристік экскурсиялық бағдарламаларды жасау үшін қажетті өлкетану ақпаратының негізгі көздерін, зерттеу мен туристік-өлкетану қызметінің негізгі әдістері мен көздерін зерделеу болып табылады. Пән табиғи-техногендік кешендердің экономикалық-географиялық сипаттамаларын,туристік-өлкетану қызметінің тарихын, мазмұны мен маңыздылығын, өлкетану көздерімен жұмыс істеу әдістемесін, туристік-экскурсиялық жұмысты ұйымдастыруда тарихи материалдарды пайдалануды, қазіргі заманғы әлемдік экономикалық дағдарыстарды және олардың туристік индустрияға әсерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Табиғатты ұтымды пайдалану және биоәртүрлілікті сақтау
Пәннің мақсаты экожүйелер мен биосфера туралы заманауи кешенді ғылым ретінде биоәртүрліліктің тұжырымдамалық негіздерін зерттеу, табиғатты ұтымды пайдалану негіздері туралы ғылыми білім алу, экологиялық мониторинг саласында практикалық қолдану үшін биосфераны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде биоәртүрлілікті талдау және бағалау әдістерін меңгеру болып табылады,оны қалпына келтірудің, қауіпсіздікті қамтамасыз етудің және адамның табиғи ортамен және қоғаммен тұрақты өзара іс-қимылын қамтамасыз етудің негізгі стратегияларын ескере отырып, биологиялық әртүрлілікті сақтау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Қоршаған ортаны қорғаудың сапасын бақылаудағы технологиялар және әдістер
Пәннің мақсаты сапа менеджменті және қоршаған ортаны қорғау технологиясының принциптері мен ережелерін зерделеу, өнеркәсіптік өндірістің қоршаған ортаға техногендік әсерінің салдарын болжауды зерттеу, қоршаған ортаның жай-күйі туралы ақпарат алу үшін зерттеулер жүргізу болып табылады. Пән табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуі мен дамуының әртүрлі аспектілерін зерттейді. қоршаған ортаның сапасын басқару әдістері, қоршаған ортаның ластануын бақылау технологиялары мен құралдары.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері
Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта сапасына заманауи көзқарастар
Пәнді оқытудың мақсаты қоршаған ортаның сапасын басқарудың бағыттары, принциптері мен заманауи тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, қоршаған ортаны және табиғи-техногендік кешендерді қорғау және қалпына келтіру әдістері мен технологиялары туралы, объектілердің сапалық және сандық көрсеткіштері мен географиялық сипаттамалары туралы қажетті теориялық білімді игеру болып табылады. Пән табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылын, қоршаған орта сапасын реттеу тетіктерін, қоршаған орта сапасын басқарудың әртүрлі құралдарының тиімділігін арттырудың заманауи тәсілдерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Экологиялық қауіпсіздігі және тәуекелді басқару
Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық тәуекел проблемасына қазіргі заманғы көзқарастар, оны сәйкестендіру мен талдауға көзқарастар туралы ғылыми білім кешенін қалыптастыру, өнеркәсіптік өндірістің қоршаған ортаға техногендік әсерінің салдарын бағалау мен басқарудың әртүрлі әдістерін меңгеру және тәжірибеде қолдана білу болып табылады. Пән экологиялық бақылау мен мониторингтің теориялық негіздерін, қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесуі мен даму заңдылықтарын, қоршаған ортаның ластануын нормалау мен азайтуды, экологиялық тәуекелді бағалау әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Қоршаған ортаны модельдеудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты-қоршаған ортаны модельдеу мен экожүйені басқаруда жасанды интеллектті қолдану. Пән жасанды интеллекттің негізгі әдістерін зерттейді, осы салада теориялық және практикалық дағдыларды меңгеруді үйренеді. Пән магистранттарға қоршаған ортаның әсері мен жай-күйі туралы қажетті және жеткілікті ақпарат алу үшін ақпараттық базаны қалыптастыруға және жасанды интеллектті пайдалана отырып экологиялық-экономикалық процестерді модельдеуге мүмкіндік беретін теориялық және қолданбалы сипаттағы барлық негізгі мәселелерді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіптік)
Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
География ғылымдарының теориясы мен әдіснамасы
Пәннің мақсаты география ғылымының теориясының, әдіснамасының негіздерін, зерттеу әдістерін, географиялық ойлау мен географиялық мәдениеттің психологиялық негіздерін, ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу және жобаларды құрастыру үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән Географиялық зерттеулер жүргізу үшін әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи қауіптер мен қатерлер
Пәнді зерделеудің мақсаты білім алушылардың қоршаған табиғи ортаға шаруашылық және өзге де қызметтің әртүрлі түрлерінің экологиялық қауіпсіздігін бағалау принциптері мен әдістерін, өнеркәсіптік өндірістің қоршаған ортаға техногендік әсерін, экологиялық қауіпсіздікті бағалаудың әртүрлі кезеңдеріндегі шаруашылық қызметті экологиялық негіздеу ережелері мен рәсімдерін білуі болып табылады. Пән қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесу және даму заңдылықтарын, табиғи сипаттағы қауіпті жағдайларды, табиғи құбылыстардың халыққа, экономика объектілеріне және тіршілік ету ортасына әсерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Психологиялық механизмдердің мәнін, субъектілердің тұлғалық ерекшеліктерін, ұстанымдары мен бағытын, олардың эмоциялық жағдайын білу негізінде өзінің кәсіби қызметін жетілдіру
- Табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуі мен дамуының түрлі аспектілері арасындағы байланыстарды ашу;
- География және табиғатты пайдаланудың әртүрлі сфераларында және салаларында нысандардың сапалық және сандық көрсеткіштері мен типтік географиялық сипаттамаларын қолдану;
- Өнеркәсіптік өндірістің қоршаған ортаға техногендік әсерінің салдарын болжауды жүзеге асыру.
- Географиялық зерттеулер жүргізу үшін қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, деректерді өңдеу және материалды қолжетімді түрде ұсыну үшін әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды меңгеру.
- Өндірістің негізгі салаларын орналастыру үшін маңызды факторларды саралау
- Табиғи-техногендік кешендердің салыстырмалы экономикалық-географиялық сипаттамаларын жасау
- Кәсіби қызметтің тиімділігін арттыру мақсатында ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен технологияларын, академиялық жазу дағдыларын, сондай-ақ педагогикалық технологияларды қолдану;
- Көп тілді құзыреттілік пен мәдениетті, негізгі ақыл-ой операцияларын және өмір бойы оқуға деген ұмтылысты көрсету;
- География ғылымы саласында зерттеу қызметін жүзеге асыру және өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін бағалау
- Өңірдің ресурстық әлеуетін ұтымды пайдалану саласындағы негізгі бағыттарға сараптамалық қорытынды беру;
- Қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесуі мен дамуының физикалық-географиялық және экономикалық-географиялық заңдылықтарын түсіндіру