Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01503 Математика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты-жасанды интеллекттің негізгі принциптері мен әдістерін және ғылыми зерттеулерде әртүрлі мәселелерді шешуде осы технологияларды қолдану мүмкіндігін зерттеу. Пән деректердің үлкен көлемін жылдам және тиімді талдау үшін жасанды интеллект алгоритмдерін қолдануды зерттейді. Жасанды интеллект әдістерін зерттеу қолданбалы іс-әрекеттің заңдылықтарын, корреляциялары мен тенденцияларын анықтауға, білімді ұсыну мен өңдеудің құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Интегралдық теңдеулер

    Пәннің мақсаты интегралдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен фактілерін, осы саладағы математикалық объектілердің анықтамалары мен қасиеттерін, тұжырымдарды тұжырымдауды, оларды дәлелдеу әдістерін, олардың қолданылуының мүмкін салаларын зерттеу болып табылады. Білім алушылар интегралдық теңдеулермен байланысты есептеу және теориялық сипаттағы есептерді шеше білуі, сондай-ақ, интегралдық теңдеулер теориясының математикалық аппаратын, есептерді шешу әдістерін және осы саладағы мәлімдемелерді дәлелдеуді, интегралдық теңдеулер көмегімен практикалық есептерді шешу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Анализдің маңызды мәселелері

    Пәннің мақсаты шексіз шамаларды талдау арқылы айнымалы шамаларды зерттеудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен, бір айнымалы функцияны интегралды есептеудің теориялық негіздерімен, көп айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулерімен және қатарлар теориясымен, көп айнымалы функциялардың интегралды есептеумен, қисық сызықты және беттік интегралдармен таныстыру болып табылады.Бұл курс математикалық талдау негіздерімен, жиындар теорияларымен, сандық тізбектермен, функциялармен, функционалдық тізбектермен және қатарлармен таныстырады, Риман мен Лебег интегралдары және функционалдық талдау элементтерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептер

    Пәннің мақсаты-дифференциалдық теңдеулер теориясы бойынша негізгі ұғымдар мен білімді игеру. Пән әртүрлі дифференциалдық теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу әдістерін, сондай-ақ ғылымның әртүрлі салаларында дифференциалдық теңдеулерді қолдануды зерттеуге бағытталған. Пән дербес туындылардағы теңдеулерді шешу әдістерімен таныстырады, екінші ретті дербес туындылардағы дифференциалдық теңдеулердің жіктелуін береді, жоғары ретті дербес туындылардағы дифференциалдық теңдеулер теориясының объектілерімен жұмыс істеу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра, геометрия және логиканың маңызды мәселелері

    Пәннің мақсаты-коммутативті сақина идеалдары теориясымен, топологиялық кеңістіктермен, идеалдар мен сақиналарды жіктеу принциптерімен,компакті кеңістіктер құрумен және математиканың әртүрлі салалары үшін үздіксіз түрлендірулермен таныстыру. Пәндер магистранттарды коммутативті сақиналар мен модульдер идеалдары теориясының негіздерімен, топологиямен, әртүрлі кеңістіктерді зерттеудің топологиялық әдістерімен, сондай-ақ қарапайым идеалдар ұғымдарымен, сақина факторымен және топологиялық толықтығымен, компамдылығымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың жобалық жұмыстарын ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты-оқу үрдісінде жобалық қызметті ұйымдастырудың білім мен біліктіліктер жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми-топтық жұмыс дағдыларын дамытуға және оқушылардың ғылыми жобаларын ұйымдастыра және басқара білуге, ғылыми әдебиеттерді зерделеуге, өз гипотезасын ұсынуға, жоба нәтижелерін талдай және бағалай білуге, жобаларды таныстыру кезінде фактілер мен дәлелдерді түсіндіре отырып, идеялар ұсына білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Бұлтты есептеу үлгілері

    Пәннің мақсаты-бұлтты есептеудің әртүрлі модельдерін қолданудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Пән бұлттық қызметтер туралы түсініктерді пайдалану фактісі бойынша төленетін Интернет арқылы есептеу ресурстарына қол жеткізуді қамтамасыз ететін трансформациялық технологиялар ретінде ашады; инновациялық қосымшаларды пайдалану үшін шығындарды үнемдеу, масштабтау, бұлтты есептеу қауіпсіздігі үшін SaaS, paas бағыттары бұлттарын орналастыру процестері

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Вариациалдық тәсілдер

    Пәннің мақсаты-ақырлы өлшемді оңтайландыру әдістерін және вариациялық есептеудің міндеттерін зерттеу. "Вариациялық әдістер" ақырлы өлшемді кеңістіктердегі сызықтық, дөңес және сызықтық емес бағдарламалауды, сондай-ақ классикалық вариациялық есептеу әдістерін қамтиды. Пән Вариациялық есептеудің теориялық және практикалық негіздерімен, квадраттық функционалдылықтың минимумы туралы есептерді шешу әдістерімен, шеткі есептермен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жобалық қызметті ұйымдастырудағы ақпараттық технологиялар

    Жобалық қызметті ұйымдастырудағы ақпараттық технологиялар пәнінің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларымен және ғылыми жобаларды ұйымдастыру және басқару, сондай-ақ ақпарат көздерін, деректерді жинау және талдау әдістерін, нәтижелерді ұсыну нұсқаларын анықтау қабілетімен таныстыру болып табылады. Жобалық қызметтің нәтижелері мен процесін бағалау, процедурасы мен критерийлерін белгілеу, тапсырмаларды топ мүшелері арасында бөлу негізделеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Математика және информатика тарихы және әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларды математика мен информатиканы оқыту процесінде туындайтын оқу-әдістемелік міндеттерді кәсіби шешу үшін қажетті біліммен, іскерлікпен, дағдылармен және құзыреттермен қаруландыру болып табылады. Курста жалпы математиканың даму тарихы және оның маңызды бағыттарының бірі – қолданбалы математика баяндалады. Өркениеттің даму тарихындағы математика мен информатиканың рөлі көрсетіледі, ең көрнекті ғалымдардың ғылыми шығармашылығына сипаттама беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің қосымша тараулары

    Пәннің мақсаты-математиканың ерекшелігін ескере отырып, дидактиканы нақтылау, жалпы әдістемелік идеяларды, ережелер мен ұсыныстарды әзірлеу және осы білімді мектептегі математика курсының нақты тақырыптарын зерттеуге қолдану. Пән магистранттарды оқушылардың оқу математикалық қызметін ұйымдастырудың формалары мен әдістері туралы жалпы ережелермен таныстырады, мектеп математикасын оқыту әдістері, математиканы оқыту әдістемесінің философия, математика, психология, педагогикамен байланысы туралы білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дербес туындыдан тәуелді теңдеулерің қосымша тараулары

    Пәннің мақсаты-дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі ұғымдары мен әдістерін зерттеу. Дифференциалдық теңдеулерді шешудің және құрастырудың практикалық дағдылары дамиды, сонымен қатар информатика, физика және техниканың әртүрлі салаларына теңдеулерді қолдану зерттеледі. Эллиптикалық типтегі теңдеулердің қасиеттері, Дирихле есебі, Вариациялық тәсіл, гиперболалық теңдеулер (2 тәуелсіз айнымалы жағдай), параболалық теңдеулер зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ықтималдықтар теориясының мектеп курсын оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын және олардың қасиеттерін игеру және зерттеу және оларды статистикалық деректерді талдау үшін пайдалану болып табылады. Пән ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын, кездейсоқ шамалар мен олардың сандық сипаттамаларын, ықтималдықтардың шекті теоремаларын, математикалық статистика элементтерін зерттеуге, сондай-ақ теория объектілерімен жұмыс істеу, оның аппаратын, өзіндік әдістерін меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән магистранттарды ықтималдық теориясының есептерін шешу әдістерімен, мектеп бағдарламасының математикалық статистикасымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дифференциалдық теңдеулер мен есептеу математикасының теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты-қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің теориясы мен аналитикалық әдістерінің негіздерін зерттеу, болашақ маманның математикалық мәдениетін қалыптастыру, қолданбалы математика мен информатика есептерін шешуде одан әрі пайдалану үшін қарапайым дифференциалдық теңдеулердің заманауи аппаратын игеру болып табылады. Сондай-ақ, мамандардың заманауи кешендер мен жүйелерді модельдеу кезінде есептеу математикасы әдістерін қолдану білімі мен қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы бағдарламалар бумасы

    Пәннің мақсаты-математикалық пакеттерді меңгеру деңгейін арттыру, математикалық пакеттерді салыстырмалы талдау; математикалық есептерді шешу үшін MathCad және Maple математикалық пакеттерін қолдану болып табылады. Пән заманауи математикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді зерттеуге бағытталған: негізгі түрлері, мүмкіндіктері, қолдану саласы; мамандандырылған және әмбебап математикалық пакеттер; компьютерлік алгебра жүйелері және әмбебап сандық есептеу жүйелері (Mathematica, Maple, Matlab, Mathcad).

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Стандарттық бағдарламадан тыс есептерді шешу практикумы

    Пәннің мақсаты білім алушыларды мектеп курсының математикалық есептерін шешудің стандартты және стандартты емес әдістерімен таныстыру, математикалық деңгейді арттыру арқылы басқа байланысты пәндерді игеру үшін қажетті математикалық дағдыларды қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пән магистранттарды мектеп курсының математикалық есептерін шешудің стандартты және стандартты емес әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама

    Пәннің мақсаты зерттеу міндеттерін шешуде компьютерлік модельдеу әдістері, қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеу процесі туралы білімді қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын жетілдіру болып табылады. Пәннің мазмұны Интернеттегі іздеу жүйелері туралы, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу құралдары туралы, цифрлық білім беру ресурстары туралы, жасанды интеллектті қолдана отырып, плагиаттың бар-жоғын бастапқы мәтіндерді тексеру бағдарламалары туралы жүйелі мәліметтерді құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Интегралдаудың сандық әдістері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда математика есептерін шамамен шешу алгоритмдері және оларды іске асырудың практикалық дағдылары туралы теориялық және әдіснамалық білімді қалыптастыру болып табылады. Пән сандық әдістер арқылы интегралдарды есептеу туралы білім алуға бағытталған. Курс квадратуралық формулаларды, меншікті мәндер мен меншікті функцияларды, интегралдық теңдеулерді шешудің сандық әдістерін, ең кіші квадраттар әдістерін, трапеция формуласын, Симпсон формуласын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экологиядағы математикалық тәсілдер мен модельдер

    Экологиядағы математикалық әдістер мен модельдер пәнінің мақсаты экология мен табиғатты пайдалануда қолданылатын негізгі математикалық әдістермен танысу болып табылады. Сондай-ақ магистранттарды күрделі жүйелерді, оның ішінде агроэкожүйелердің өнімділігінің экологиялық, имитациялық-модельдеу кешендерін модельдеу саласында білім алуға, теориялық және қолданбалы сипаттағы әртүрлі зерттеулерде математикалық модельдеу әдістерін қолдана білуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалану және жасау

    Пәннің мақсаты-әдістемелік тәсілдер негізінде электронды басылымдарды әзірлеу кезінде бағдарламалау процесін зерттеу. Пәннің мазмұны білім беру электрондық басылымдарының мәні мен ерекшелігін зерделеу, электрондық басылымдарды біріздендіру; білім беру басылымын әзірлеу және сараптау, білім беру электрондық басылымдарының қасиеттерін іске асыру үшін бағдарламалау; бақылау бағдарламаларын әзірлеу, дыбыс фрагменттерін цифрландыру, дайындық бейіні бойынша оқу-әдістемелік құралдар жасау үшін.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізгі негізі болып табылатын жоғары оқу орнындағы біртұтас білім беру, тәрбие процесі туралы іргелі теориялық базаны игеру болып табылады. Курстың мазмұны ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы педагогикалық мәселелерді тиімді шеше алатын, білім берудің мазмұнын білу негізінде оқыту, тәрбиелеу процесін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді.Пән білім алушылардың сыни және әдістемелік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Білім алушылардың білім сапасын арттыру мақсатында математика және математикалық модельдеу саласындағы іргелі және жаңа жетістіктерді синтездеу және бағалау.
  • Оқу процесінде білім алушылардың өзін-өзі оң бағалауын, тілдерді үйренуге деген ынтасын, азаматтық бірегейлігі мен лингвистикалық толеранттылығын, жеке өзін-өзі жетілдіруін және басқа да маңызды жеке қасиеттерін дамыту әдістерін қолдану.
  • Оқу процесінде қолдану үшін ең тиімді құралдар мен әдістерді таңдау мақсатында математикалық білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың, жасанды интеллекттің заманауи мүмкіндіктерін талдау.
  • Математиканы оқыту тәсілдерін диагностикалау, болжау, жетілдіру және білім беру процесін басқару мақсатында педагогикалық зерттеулер мен бақылаулар жүргізу арқылы білім беру ортасын зерттеу.
  • Академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатысу, сондай-ақ әртүрлі деңгейдегі академиялық басылымдарда зерттеулердің бастапқы нәтижелерін жариялау.
  • Білім алушылардың білім беру процесін, мотивациялық, диагностикалық, түзету, коммуникативтік, әдістемелік, жобалау және зерттеу жұмыстарын жобалаумен және басқарумен айналысу.
  • Оқытудың тиімді әдістемелері мен оқытудың оқу жетістіктерін бағалау құралдары негізінде сабақ өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру.
  • Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін математикалық пәндер (ғылымдар) саласындағы базалық білімді пайдалану.
  • Зерттеу нәтижелерін педагогикалық қызметке енгізе отырып, зерттеу есептерін қою және шешу үшін іргелі және қолданбалы математиканың теориялық және практикалық білімдерін пайдалану.
Top