Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01503 Математика. Білім беру үдерісін басқару в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты: магистранттарды жоғары мектеп психологиясының негіздеріне оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті, ұйымдастыру және әлеуметтік топ басқару объектілері ретінде, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, жанжал психологиясы және оны шешу әдістері, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері, ұйымдағы Көшбасшылық, психологиялық тұрғыдан басқару шешімдерін қабылдау негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиясы

    Пәнді игерудің мақсаты: "Математика" пәндік саласының ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жасына, гендерлік және психофизикалық ерекшеліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, кәсіптік білім беру жүйесінде математиканы оқытудың кәсіптік бағдарланған процесін ұйымдастыруға болашақ педагогикалық білім магистрінің дайындығын қалыптастыру; болашақ педагогикалық білім беру магистрінің пәндік-әдістемелік мәдениетін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кейбір қайталанатын қарым-қатынас мәселелері

    Пәннің мақсаты - қайталанатын қатынастарды шешуде қолданылатын генерациялау функцияларын зерттеу. Дискретті математика және комбинаториканың қайталанатын қатынастары, Қайталану қатынастарын шешу кезінде функцияларды қалыптастыру. Қайталану қатынастарын шешу үшін функцияларды генерациялау әдісі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – тарихи динамикасында қабылданатын және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымы, қоғам дамуындағы ғылымның рөлі туралы түсінік қалыптастырады. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану әдіснамасы, социологиялық, гуманитарлық және техникалық білім.Курсты оқу кезінде магистранттар білімдерін пайдалана отырып, біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді жобалап, жүзеге асыруы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін қалыптастыру. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-дағы педагогикалық идеялардың, педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларының талдауын жүргізеді; жоғары білімнің дамуын болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың түрлі нысандарын қолданады. Пәннің мазмұны: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты, Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, жоғары білімнің мазмұны, жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математика мектебінде стохастиканың элементтері

    Пәннің мақсаты - оқушылардың ықтималдық ойлауының қалыптасуы ретінде мектептік математика пәні бойынша стохастика элементтерін зерттеу. Мазмұны қысқаша мазмұны: Қазіргі мектептегі білім берудегі стохастиктердің рөлі мен орны, курстың қолданылатын бағыты. Мектеп статистикасының және жаратылыстанудың теориялық сипаты. Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика бойынша 6-9 сыныптардағы мәселелерді шешу әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО математиканы оқытудың теориясы мен технологиясының негізгі бағыттары

    Пән бағдарламасы математиканы болашақ мұғалімдердің математика пәнін тереңдетіп оқытатын сыныптар үшін, интеллектуалдық дарынды оқушылармен математика саласында жұмыс істеу үшін жоспарлап отыр. «Жоғарғы оқу орындарында математиканы оқытудың теориясы мен технологиясының негізгі бағыттары» пәнін меңгеру алдыңғы білім деңгейіне байланысты болатын келесі пәндердің оқу нәтижелеріне негізделген: «Элемнетар математика», «Математиканы оқытудың теориялық негіздері»

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шет тілі курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттілігін қалыптастыруды, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерді дамытуды, шет тілін меңгеруді және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени ерекшеліктерін түсінуді көздейді. Мыналарды: грамматиканы шолуды, оқу әдістемесін және жазбаша жұмысқа дайындықты, эссе жазуды, тыңдалым мен айтылым әдістемесін пайдалану көзделеді. Мазмұнға ағылшын тілінің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада коммуникативті және кәсіби іс-әрекетте қолдана білу және қолдану мүмкіндігі кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі инновациялық үдерістер

    Пән бойынша бағдарлама «Білім берудегі инновациялық үдерістер» оқырмандардың қазіргі заманғы оқу үрдісін тексеру және өзін-өзі құру үшін білімін, түсінігін және дағдыларын жетілдіруге бағытталған, атап айтқанда диссертацияның көлемінде ғылыми зерттеулер жүргізуде. Оқу пәнінің негізгі міндеттері: педагогикалық жобалау, әдістемелік жұмыстар саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, магистранттардың кәсіби проблемаларды шешуге дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикадағы оқу үдерісінің диагностикалық технологиялары мен сапасын бағалау

    Пәндерді меңгеру мақсаты – магистранттарды оқыту нәтижелерін бағалаудың (мониторинг, рейтинг, портфель, критериалды бағалау, тестілеу, тәуелсіз бағалау), тесттік бақылаудың әдіснамалық және теориялық негіздерін және бірыңғай мемлекеттік емтиханды ұйымдастыру және өткізу тәртібін бағалаудың заманауи технологиялары мен таныстыру. Магистранттарды оқытудың сапасын бақылауды ұйымдастыру, мақсаттар қоюға байланысты кәсіби дағдыларды дамыту, студенттердің білімін тексеру үшін материалдың мазмұнын таңдау, оқытудың нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдау, тест тапсырмаларын әзірлеу бойынша шығармашылық көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика мұғалімі мен мектеп әкімшілігінің педагогикалық қызметінде жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты-математиканың өзі үшін де, барлық жаратылыстану-ғылыми пәндер үшін де, әсіресе Математикалық физика үшін де іргелі маңызы бар Математикалық талдаудың қазіргі математика бөлімдерінің бірін дамыту. Қазіргі ғылымда Математикалық физиканың негізгі теңдеулерінің жалпыланған шешімдері қарастырылғанын атап өту жеткілікті. Математикалық талдаудың арнайы тарауын зерттеу барысында магистрант жалпыланған функциялар теориясының негізгі ұғымдарын игеріп, жалпыланған функциялардың қасиеттерін және олардың үстіндегі әрекеттерді зерттеп, жалпыланған функциялардың аппаратын қарапайым және жартылай туындылардағы дифференциалдық теңдеулерді шешуге қолдануды үйренуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра, геометрия және логиканың негізгі мәселелері

    Пәнді оқыту мақсаты: алгебра, геометрия және логика туралы танымал ақпараттармен танысу, сондай-ақ магистранттарды оларды оқу үрдісінде пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Курстың қысқаша сипаттамасы: Жиын ұғымы. Нақты сандардың жиыны. Функция. Функцияның шегі және туындысы. Функцияларды зерттеу. Жоғары ретті туындылар. Алғашқы функция және анықталмаған интеграл. Ньютон - Лейбниц формуласы. Геометриялық және физикалық мәселелерді шешуде анықталған интегралды пайдалану. Теңсіздікті және олардың жүйелерін шешудің жалпы әдістері. Модульдік белгі астындағы айнымалылары бар теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу. Параметрлермен берілген теңдеулер және теңсіздіктер. Көпжақтардың қимасын салудағы метрикалық есептер. Кездейсоқ шама және іріктеу әдісінің элементтері. Математикалық логиканың негізгі түсініктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды геометрия элементтері және топология

    Пәнді игерудің мақсаты: магистранттарды кеңістіктегі сызықтар мен фигуралардың геометриялық қасиеттерін зерттеу үшін Математикалық талдау әдістерін қолдануға, сондай-ақ қолданбалы есептерді шешу үшін осы әдістерді қолдануға үйрету; пән білім беруді фундаменттеуге және математикалық ойлауды дамытуға жәрдемдесуі тиіс; курс ой-өрісін кеңейтуге және қазіргі заманғы геометрияның рөлі туралы нақты түсініктерді қамтитын математикалық мәдениетті дамытуға арналған математика, оның басқа математикалық пәндермен байланысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық білім берудегі әдістемелер мен ақпараттық технологиялар

    «Математикалық білім берудегі әдістеме және ақпараттық технологиялар» курсы магистранттарды математикалық мәселелерді шешуге және жобалауға қолданылатын қазіргі заманғы технологиялармен таныстырады. Курстың негізгі бағыттары: компьютерлік жүйелер мен баспаханалық математикалық қолжазбаларды компьютерде басып шығаруға арналған технологияларды зерттеу. Магистрант негізгі математикалық пакеттердің біреуін (мысалы, Mathematica 6) және TEX математика редакторында математикалық мәтіндерді жаза білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық тәжірибені ұйымдастыру және өткізу әдістемесі

    «Педагогикалық тәжірибені ұйымдастыру және өткізу әдістері» пәнін меңгеру мақсаты педагогикалық зерттеу әдіснамасының білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курстың қысқаша мазмұны: педагогикалық эксперимент тұжырымдамасы, тәжірибенің функциясы, ұйымдастыру, педагогикалық тәжірибенің формалары мен түрлері. Әдістемелік зерттеудің мәні. Әдістемелік зерттеулердегі педагогикалық тәжірибенің рөлі. Педагогикалық тәжірибені дайындау мен жүргізудің теориялық негіздері. Тиімділіктің сапалы көрсеткіштері және бағалау сұрақтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикадағы цифрлық білім беру ресурстарын құру

    Пәннің мақсаты - білім берудегі танымдық-белсенділік қызметті ұйымдастыруға және оңтайландыруға даярлық, математика және кәсіби қызметті ұйымдастыруға арналған инновациялық технологиялардағы заманауи электронды ресурстарды пайдалана білу, кəсіби қызметтегі ғылыми негізделген əдістер мен техниканы қолдануды үйрену, заманауи ғылымды пайдаланудағы құзыреттілік, білім беру ортасын жобалай білу, оның ішінде техникалық қызмет көрсету, қолдау, өтемақы, білім беру, оқыту және диагностикалық электрондық ресурстар құру; кәсіби диагностиканың заманауи әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік деректерді өңдеу психологиялық-педагогикалық эксперимент

    Пәндерді меңгеру мақсаты: компьютерлік технологияны қолдану арқылы тәжірибелік деректерді өңдеудің математикалық әдістерін енгізуде магистранттардың кәсіптік құзыреттіліктерін арттыру. Қысқаша мазмұны: Математикалық статистика ұғымы. Статистикалық шамалар және олардың анықтамасы. Екі тәуелсіз нәтиже арасындағы айырмашылықтардың шынайылығын есептеу жолдары. Статистикалық гипотезаларды тексеру әдістері. Корреляция және салыстыру әдістері. Стьюденттің t-критерий бойынша айырмашылықтардың шынайылығын анықтау. Уайттың T-критерий бойынша шынайылықтың маңыздылығын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызықтық теңсіздік жүйесі

    Курстың мақсаты магистранттарды қолданбалы математика және математикалық экономика мамандығы бойынша сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелерінің теориясын қалыптастыру болып табылады. Сызықтық алгебраның элементтері, полиэдрдің құрылымы, желілік теңсіздіктің балама жүйелеріндегі теоремалар, желілік теңсіздіктің баламалы жүйелерінде теоремалар қолданудың екі бағыты, желілік шектеулермен проблемаларды оңтайландыру үшін дуализация теориясы, теңсіздік-салдар, желілік теңсіздіктер жүйесінің қалдықтарының квадраттарының көлемін барынша азайту проблемалары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Метрикалық кеңістіктердегі математикалық талдау

    Метрикалық, сызықты нормаланған, банах және гильберт кеңістіктері. Метрикалық, нормаланған, банах және гильберт кеңістіктеріне мысалдар. Метрикалық және сызықты нормаланған кеңістіктердегі тізбектер және жинақты тізбектердің қасиеттері. Метрикалық кеңістіктердегі үзіліссіз бейнелеулер. Метрикалық кеңістіктердегі үзіліссіздік пен компактылық. Метрикалық кеңістіктердегі сығып бейнелеу принципі. Гильберт кеңістігіндегі сызықты шенелген функционалдың жалпы түрі. Рисс теоремасы. Өлшемді жиындар және олардың қасиеттері. Өлшемді функциялар және олардың қасиеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Симметриялық көпмүшелер алгебрасы

    Пәннің мақсаты-симметриялы көпмүшелердің қасиеттеріне негізделген әдістерді зерттеу. Математика мұғалімдеріне арналған олимпиадаларда ұсынылатын математикалық есептерді шешу. 3-ші және жоғары дәрежелі алгебралық теңдеулер жүйесін шешу. Кейбір функционалдық теңдеудің тригонометриялық функциялармен байланысы көрсетілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Математикалық талдау мен дифференциалдық теңдеулердің іргелі мәселелері

    Математикалық талдау бойынша білімдерін кеңейту. Пән есептерді шешу әдіс-тәсілдері, қолданбалы математика элементтері бар теориялық негіздерді оқуға, барлық басқа арнайы пәндерді оқытуға негіз болатын білімді алуға бағытталған, қолданбалы есептерді шығарудағы ғылыми зерттеулердің құралы болып табылады. Зерттеу объектілері – көп айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері, қатарлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • математиканы оқыту әдістемесі саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және педагогикалық эксперимент жүргізуді орындау
  • білім беру ортасын қалыптастыру және инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруда кәсіби білім мен дағдыларды пайдалану
  • кәсіби салада отандық және шетелдік әдістемелік тәжірибені жүйелеуге, жинақтауға және таратуға дайындығын қалыптастыру
  • шығармашылық зерттеу топтарын құру, топтың педагогикалық қызметін бақылау және оқу үдерісінің сапасын тексеру моноторингін өткізу
  • білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда оларды пайдалану процесінің нәтижелерін талдауға оқыту әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеуді және іске асыруды жүзеге асыру
  • ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеру
  • ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдай білу, оларды ғылым және білім саласындағы нақты ғылыми мәселелерді шешуде қолдануға, ғылыми зерттеулерді дербес жүзеге асыру
  • білім беру мекемелерін басқаруға қатысу, сондай-ақ математиканы оқыту әдістерін жетілдіру және зерттеу бойынша ғылыми дағдыларға ие болу
  • әртүрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру процесін ұйымдастырудың, оқыту процесінің сапасын диагностикалау мен бағалаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану
  • өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектеп басқармасының педагогика және психология білімін кәсіби деңгейде қолдану
  • білім беру сапасын бақылаудың нысандары мен әдістерін, өлшеу және бақылау материалдарының әртүрлі түрлерін, соның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалану және отандық және шетелдік тәжірибені есепке алу
  • білім беру процесінің тиімділігін арттыру үшін ақпараттық технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді пайдалану
Top