7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығын талап етілген педагогикалық кадрлармен қамтамасыз ету, филология саласында жүйелендірілген білімі бар, оқыту мен оқытудың инновациялық технологияларын қолдана алатын, әр түрлі аудиторияларда конструктивті диалог құра алатын, филологиялық және пәнаралық ғылыми зерттеулер жүргізе алатын.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
Әдеби мектептер мен қабылдау мәселелері
Несиелер: 5Пәнді оқу зерттеу жолдары мен әдістері туралы негізгі білім корпусын игеруге бағытталған сөз-көркем мәтін, олар отандық және ХІХ-XXI ғғ. батысеуропалық әдеби ғылым туралы объективті, жүйелі ұйымдастырылған көзқарастарды жасау, сондай-ақ классикалық әдебиетті оқитын магистранттардың ғылыми-шығармашылық жұмыстарын дамыту.
Селективті тәртіп
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 3Пән қазіргі әлеуметтік және тұлғалық болмыстың маңызды факторы ретінде Ғылым туралы жүйелік түсініктерді қалыптастыруға, тарихи дамудың негізгі тенденциялары мен негіздеріне, ғылымды зерттеуде негізгі ғылыми мәселелер мен пікірталас мәселелеріне, қазіргі ғылыми танымның әдіснамалық негіздеріне бағытталған. Курста ғылымның қоғамдағы әлеуметтік, экономикалық, рухани процестерге ықпал ету мәселелері оқытылады.
-
Мәтін лингвистикасы
Несиелер: 5Пән мәтіннің семантикалық құрылымын зерттеуге, мәтіннің құрылымдық тілдік ерекшеліктеріне және көркемдігін талдау үшін лингвистикалық құралдардың атқаратын қызметін тануға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Шет тілі (кәсіптік)
Несиелер: 5Курс білім алушыларды грамматиканы, лексикалық материалды, әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшеліктерін (ресми-іскерлік, көркем, ғылыми-функционалдық), академиялық жазу нормаларын, оларды кәсіби және өзге де қызметте пайдалану мүмкіндіктерін оқу арқылы өзге тілді коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін; шет тіліндегі әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынас, презентациялар, хабарламалармен және баяндамалармен сөз сөйлеу, кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын; кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті жазбаша дағдыларын (іскерлік хат, хабар, кәсіби бағыттағы мәтіндерді талдау және т.б.); қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешу дағдыларын жүйелендіруге мүмкіндік береді.
-
Лингвопрагматика
Несиелер: 5Пән тіл білімінде прагматикалық тәсілдің пайда болуы, лингвопрагматика контексінде сөйлеу қарым-қатынасы, базалық концепциялар қарастырылады; лингвистикалық прагматиканың инструментальды әдістерін талдайды.
Селективті тәртіп
-
Функциялы грамматика
Несиелер: 5Пән функционалдық грамматиканың аспектілерін зерттеуге бағытталған; грамматикалық формалар мен синтаксистік құрылымдарды олардың сөйлеудегі атқаратын қызметтері тұрғысынан сипаттайды; құрылымдық-жүйелік және функционалдық тәсілдердің бірлігіндегі орыс грамматикасының ерекшелігін анықтайды.
Селективті тәртіп
-
Салыстырмалы зерттеулер: мәдениаралық тұрғыдан орыс әдебиеті
Несиелер: 5Пән классикалық және қазіргі орыс әдебиеті контекстінде кросс-мәдени коммуникация, мәдениетаралық коммуникация, мәдениет диалогы ұғымдарын қарастырады.
Селективті тәртіп
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 5Пән магистранттардың педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы іргелі білім алуға; кәсіби қызметте заманауи педагогика принциптері, дәстүрлі және инновациялық формалары, жұмыс әдістері, жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешуде әдістемелік тәсілдер туралы білімді қолдану қабілетін дамытуға, сонымен қатар жоғары кәсіби білім беру мәселелерін шешуге, оның әрі қарай даму перспективаларын анықтауға; адам туралы ғылым жүйесіндегі және педагогтың практикалық қызметіндегі жоғары мектеп педагогикасының орнын, рөлі мен маңызын түсіндіруге бағытталған.
-
Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен жоспарлау
Несиелер: 5Пән ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және жүзеге асыру дағдыларын дамытуға, сонымен қатар зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды талдау, бағалау және салыстыру, болашақ кәсіби дамуды жоспарлау және болжау, зерттеу тәжірибесі мен диссертациялық жұмыс бойынша есептер жасауға, ғылыми жұмыс нәтижелерін ұсыну және қорғау техникасын таңдау бойынша қабілеттерін игеруге бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Коммуникативті лингвистика
Несиелер: 5Пән коммуникативтік актіні және оның құрылымын зерттеуге бағытталған, жағдайдың семантико-коммуникативті типтері, референт идентификациясы кезіндегі коммуникативтік сәтсіздіктің себептері анықталады, тікелей емес коммуникация, коммуникативтік нормалар, мәдениетаралық коммуникация мәселелері қарастырылады.
Селективті тәртіп
-
Геопоэтика
Несиелер: 5Пән орыс және отандық әдебиеттегі Еуразияның геопоэтикасын зерттеуге бағытталған, геопоэтика мен прагматиканың байланысы анықталады.
Селективті тәртіп
-
Қазіргі заманғы гуманитарлық технологиялар; филология және байланыс
Несиелер: 5Пән заманауи технологиялар мен филологияның өзара әрекеттестігін зерттейді, қоғамдық өмірдегі өзгерістердің өзара байланысы, тұлғаның өзгеруі және тұлғааралық қарым-қатынас талданады; магистранттарға қазіргі заманғы гуманитарлық білімнің жаңа концепциялары мен құралдары ұсынылады
Селективті тәртіп
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Несиелер: 5Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру әдістері мен әдістемесін зерттеуге, зерттелетін процесс шарттарын қалыптастыру ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін проблеманың құрылымдық-мазмұндық теориялық моделін әзірлеуге, зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері негізінде тәжірибелік-эксперименталдық қызметті жүзеге асыруға, жаңа теориялық және практикалық ғылыми нәтижелерді алуға бағытталған. Пәнді оқу сондай-ақ білім алушылардың академиялық сауаттылығын дамытуға, олардың форматтары, өлшемдері, жанрлары, академиялық жазу стилінің ерекшеліктері туралы білімдерін тереңдетуге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда ғылыми, кәсіби, зерттеу мәтіндерін жазу, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу, практикалық міндеттерді шешуде зерттеу әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмыстарының бағдарламаларын өз бетінше құру құзыреттілігі дамиды.
Селективті тәртіп
-
Тіл білімінің (әдебиеттанудың) жаңа бағыттары
Несиелер: 5Пән магистранттарда кәсіби лингвистикалық білім мен филологиялық ойлауды қалыптастырады; тілдік материалдар мен лингвистикалық әдебиеттерді шығармашылық талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән бойынша келесі тақырыптар қарастырылады: егемендік алғаннан кейін қазақ тіл білімі мен әдебиеттанудағы жаңа бағыттар; лингвогносеология; әлеуметтік лингвистика; психолингвистика; лингвомәдениеттану; этнолингвистика; лингвоелтану; паралингвистика.
Селективті тәртіп
-
Орыс әдеби \ орыс тіл білімі өзекті мәселелері
Несиелер: 5Пән лингвистикалық теорияның негізін зерттеуге бағытталған, қазіргі лингвистикадағы құрылымдық бағыттағы дағдарыстың себептері талданады, тіл білімінің дамуының қазіргі кезеңінің ерекше белгілері анықталады: антропоцентризм, экспансионизм, неофункционализм, экспланатарлылық; Қазіргі тіл білімінің жаңа бағыттары зерттеледі.
Селективті тәртіп
-
Орыс гуманитарлық ғылымдарындағы ұлттық тұжырымдамасы
Несиелер: 5Пән орыс халқының ұлттық концепциясын зерттеуге бағытталған, терминологиялық аппарат сипатталады, тұжырымдамаларды оқыту әдістемесі, тұжырымдамалардың құрылымы талданады.
Селективті тәртіп
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3Пән қазіргі басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында магистранттар басқару психологиясын меңгереді, психологиялық жағдайларды талдауды жүзеге асырады, басқару ерекшеліктерін, психологиялық жағдайды диагностикалау мен болжауды, басқарудың ішкі жүйесінің өзгерістерін, бағынышты қызметтің бағдарламаларын қалыптастыруды, басқару қажеттіліктері мен қабілеттерін, диагностикалық құралдарды құру тәсілдерін, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін әзірлеуді, консалтинг түрінде іс жүзінде іске асыруды зерделейді. Пән қоғамның қазіргі даму жағдайында басқару процесінің психологиялық мазмұнының теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады.
-
Заманауи әлемдік лингвистика / әдебиеттанудың өзекті мәселелері
Несиелер: 5Пән қазіргі әдебиеттану ғылымының ұғымдық және терминологиялық жүйесін меңгеруге бағытталған, әдебиеттану бағытын/әдебиеттану мектебін талдаудың қажетті құрамдас бөлігі ретінде философиялық, дүниетанымдық және ғылыми-эстетикалық база қалыптасады, жаңа әдебиеттегі миметикалық үрдістердің, постмодернистік үрдістердің көрініс ерекшелігі анықталады.
Селективті тәртіп
-
Когнитивтік лингвистика
Несиелер: 5Пән магистранттарда лингвистикалық түсініктік-терминологиялық аппараттың білімін кеңейтеді және тереңдетеді; когнитивтік қызметтің негізгі процестері туралы түсініктерді қалыптастырады; концептуализация және санаттандыру процесінің мәнін анықтайды; ақпараттың релеванттылығының өзара әрекеттесуін және ойлау қызметін белсендіруді сипаттайды; тұжырымдамаларды зерделеу және сипаттауды көздейді.
Селективті тәртіп
-
Көркем шығармашылық және әлемнің ұлттық бейнесі
Несиелер: 5Пән тіл мен рухани мәдениеттің, тіл мен халық менталитетінің, тіл мен халық шығармашылығының арақатынасы мен байланысын қарастыруға бағытталған; орыс классикалық әдебиетінің мысалында әлемнің ұлттық бейнесін оқыту тәсілдері зерттеледі.
Селективті тәртіп
-
Гендерлік лингвистика
Несиелер: 5Пән әлеуметтік-мәдени және психологиялық гендерлік зерттеулердің қалыптасуының алғышарттары; тілдің және қарым-қатынас мақсатында тілді пайдалану талданады; гендерлік стереотиптер мен қондырғылар ассоциаталары анықталады.
Селективті тәртіп
-
Гуманитарлық ғылымдар және технологиялар
Несиелер: 5Пән лингвистика және әдебиеттанудағы гуманитарлық технологияларды жүзеге асыруға бағытталған; ақпарат алу және білімді қалыптастыру әдістерінің жүйесін, филолог-зерттеушінің кәсіби және әлеуметтік құзыреттілігін қалыптастыру әдістерінің жүйесін талдай білуді қалыптастырады, белсенді коммуникация процесіне қатысады.
Селективті тәртіп
-
Филологиялық пәндерді оқытудың қазіргі заманғы моделі
Несиелер: 5Пән жоғары мектепте филолог-оқытушының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған; ЖОО-да орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи тәсілдері, лингвистика мен әдебиеттанудың теориялық пәндерін оқытудың инновациялық әдістері қарастырылады.
-
Лингвистикалық сараптама
Несиелер: 5Пән магистранттарда қазіргі пәнаралық қолданбалы бағыттардың бірі ретінде лингвистикалық сараптаманың ғылыми саласының мәселелері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған;қазіргі лингвистикалық сараптаманың өзекті мәселелері туралы түсінік береді, лингвистиканың теориялық және қолданбалы есептердің мүмкіншіліктерін көрсетеді.
Селективті тәртіп
-
Әдеби шығармаларды оқытудың функционалдық аспектісі және әлемдік әдеби процесс
Несиелер: 5Пән мәтінді тұтас шығарма ретінде, жоғары деңгейдегі динамикалық коммуникативтік бірлік ретінде оқуға бағытталған, мәтіннің жекелеген компоненттері олардың тұтас мәтінді ұйымдастырудағы рөлі тұрғысынан қарастырылады.
Селективті тәртіп
-
Код ON8
Кәсіби қызметті филология және педагогика ғылымдары саласындағы технологиялар, әдістер негізінде жүзеге асыру, міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану.
-
Код ON5
Өзіндік жобаларды әзірлеу үшін пәнаралық филологиялық, педагогикалық тұжырымдамаларды біріктіру.
-
Код ON4
Жаңа немесе бейтаныс жағдайларда ғылыми мәселелерді шешу, осы пікірлердің нәтижелері үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып шектеулі ақпарат негізінде пікір жасау.
-
Код ON1
Филология және педагогикалық ғылымның тарихы, философиясы және әдіснамасы негізінде кәсіби қызметті жүзеге асыру.
-
Код ON2
Әдебиеттанудың және тіл білімінің тұжырымдамалық негіздерін орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы отандық тәжірибеге сәтті бейімдеу.
-
Код ON7
Тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелері, филология ғылымының қазіргі жағдайы, даму тенденциялары мен бағыттары туралы білімдерін көрсету.
-
Код ON3
Жоғары мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудың озық тәжірибесімен заманауи филологиялық ғылыми зерттеулердің шынайы нәтижелерін біріктіру.
-
Код ON9
Ауызша және жазбаша Диалогтар, іскерлік хат алмасу, мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде ғылыми журналдар мен мерзімді басылымдарға мақалалар жазу.
-
Код ON6
Ғылыми-зерттеу қызметін Академиялық хат ережелерін, оны ұйымдастыру принциптері мен құрылымын, филологиялық білім саласындағы бірегей әдістемелерді, эксперименттік қызмет нәтижелерін түсіндіру тәсілдерін білу негізінде жүзеге асыру.
-
Код ON10
Кәсіби қызметте білім берудегі менеджмент, психология, педагогика, оның ішінде жоғары мектеп саласындағы білімді, филологиялық пәндер бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасының мазмұнын қолдану.
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M017021 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша