Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01509 Математика – информатика в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия бойынша базалық білім алу. Пәннің мазмұны: комплекс сандар; матрицалар және анықтауыштар; сызықтық теңдеулер жүйесі; векторлар және оларға амалдар қолдану; сызықтық кеңістіктер, сызықтық операторлар, меншікті мәндер және меншікті векторлар; жазықтықтағы түзу; кеңістіктегі жазықтықтар және түзу; жазықтықтағы қисықтар; координаталардың полярлық жүйесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 5

    «Ұлттық руханият» пәнінің мақсаты студенттерге қазақ ұлтының ғасырлар бойы қалыптасқан әдебиеті, тарихы,өнері, халық даналығы, салты, мәдени дәстүрлері, ғылымы негізінде терең білім беру. Сол әдебиеттегі, тарихтағы, өнердегі ұлы тұлғалардың артына қалдырған мұраларын оқыту арқылы дүниетанымдарын, білім көк жиектерін кеңейту. Ұлттық рухани құндылықтар негізінде өмірлеріне мағына беру, болашақтарына жол ашу болып табылады, жаңа ұрпаққа рухани -адамгершілік қайнарын сіңіреді, өзгелерге өнеге бола білетін ұрпақ тәрбиелеу, ғылым, білім арқылы келетіндігін жіті түсіндіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты үйлесімді адамды тәрбиелеу, оның педагогикалық мәдениетін және шындыққа деген шығармашылық көзқарасын қалыптастыру; педагогикалық шеберліктің мәнін білу және оның болашақ кәсіпқой жан-жақты дамыған және бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу мен оқыту үшін маңызын ұғыну болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Есептер шығару практикумы: Планиметрия
    Несиелер: 4

    Планиметрия курсы бойынша студенттердің теориялық және тәжірибелік білімдерін жетілдіру, күрделіліктің күрделі мәселелерін шешу әдістерін меңгеру; мектеп геометрия курсының проблемаларын шешу қабілеті мен дағдыларын дамыту; болашақ маманның математикалық және әдістемелік дайындығын қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    «Дифференциалдық теңдеулер» пәнін оқып үйрену мақсаты студенттерді бірінші, екінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулердің, дифференциалдық теңдеулердің әр түрлі қосымшаларының негізгі ұғымдары мен шешу әдістерімен, дифференциалдық теңдеулер жүйесі мен шешу әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Комплексті талдаулар
    Несиелер: 5

    Күрделі сандар, күрделі жазықтық. Күрделі сандарға жасалатын амалдар. Стереографиялық беті, Риман сферасы. Күрделі сандар тізбегі мен қатарлары. Күрделі айнымалы, қарапайым аналитикалық функциялардың функциялары, күрделі айнымалы функциялардың интегралдануы, аналитикалық функциялар, Лоран қатарлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    "Математикалық талдау" курсының оқып үйрену мақсаты студенттерді жиындар теориясының және математикалық логиканың элементері, сандық жиындар, функциялар және тізбктер, шектер теориясы, фунцияның үзіліссіздігі, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері, анықталмаған интеграл, анықталған интеграл, қатарлар, сандық қатарлар, функционалдық қатарлар және олардың қолданыстары атты математикалық талдаудың классикалық тарауларымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Цифрлік сауаттылық арқылы өмірдің барлық салаларында цифрлік технологияларды сенімді, тиімді, сыни және қауіпсіз қолдануға дайындалады және қабілеттерін арттырады. Цифрландыру процесті және өндіріс кезеңдерін толық автоматтандыруды, өнімнің дизайнынан бастап, оны түпкілікті тұтынушыға жеткізумен аяқтауды, сондай-ақ кейіннен өнімге техникалық қызмет көрсетуді үйренеді, білім беру процесін қайта жаңғыртуды талап етуде цифрландыру тікелей бұрын қол жетімді болмаған жоғары оқу орындары мен мектептер үшін ашылатын цифрлік технологияның оқу құралдарымен қолдана алу дағдысы қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • С++ программалау тілі
    Несиелер: 5

    С++ тілінде программалау негіздері. С/С++ тілінің идеологиясы. Тіл артықшылықтары және кемшіліктері. Қарапайым программа құрылымы. Препроцессор дерективалары. Тілдің базалық түсініктері: алфавит, идентификаторлар, қызметші сөздер, тұрақтылар, айнымалылар, амалдар, айырғыштар, өрнектер. Мәліметтер типтері. Стандартты кітапханаларға шолу. Функциялармен жұмыс. Енгізу-шығару ағындары. Форматтап енгізу-шығару. Жолдарды енгізу-шығару. Шартты басқару структуралары goto, if, switch. Қайталау структуралары: do, for, while. Break, continue, return операторлары. Массивтер. Символдар массиві. Көрсеткіштер. Структуралар. С/С++-тегі графика. Файлдық енгізу-шығару. Объектілі жүйелердің (UML) структурасын модельдеу және жобалау негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық адалдық
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттерге «академиялық адалдық», «плагиат», «жемқорлық», «студентің ар-намыс кодексі» сынды ұғымдар түсіндіріледі. Академиялық адалдық қағидалары, авторлық құқықты жүзеге асыру, студенттің жеке адалдығы, қазіргі социумның өмір сүруінің құқықтық негіздері туралы түсініктер қалыптастырылады, академиялық адалдық атмосферасын өсірудің отандық және шетелдік тәжірибесі, оның бұзылуына төзбеушілік зерттеледі. Оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Педагогика педагогикалық үдеріс дамуының бар болуын, заңдылықтарын, принциптерін, үрдістері мен перспективаларын зерттейді, оны ұйымдастырудың теориясы мен технологияларын дайындайды, мазмұнын реттейді және педагогикалық қызметтің жаңа ұйымдастыру формаларын, әдістері мен тәсілдерін жасап шығарады. Педагогикалық білімнің негізгі мақсаты заңдылықтарды анықтау және адам болудың, оны тәрбиелеудің, оқыту мен білім берудің ең тиімді әдістерін табу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Есептер шығару практикумы: Алгебра
    Несиелер: 6

    Алгебра және анализ бастамалары курсының негізгі тақырыптарына сәйкес студенттердің танымдық қызығушылықтары мен қабілеттерін дамыту үшін бұл тақырыпты кеңірек және тереңдетіп меңгеруге жағдай жасау. Студенттердің кәсіби дамуы үшін қажетті білімдерін тереңдету, бекіту, жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Интерактивті техникалық құралдар
    Несиелер: 5

    Белсенді және интерактивті оқыту әдістерінің шығу тарихы. Интерактивті технологиялардың бағдарламалық жасақтамасы. Белсенді және интерактивті қашықтықтан оқытудың әдістері. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерінің жаңа техникалық құралдармен және ақпараттық технологиялармен байланысы мен тәуелділігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Есептерді шығарудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың мақсаты - мәтіндік есептерді шешудің әртүрлі әдістерін үйрету. Тапсырмалар оқушылардың білім, шығармашылық ойлау жүйесін қалыптастырады, оқуда танымдық рөл атқарады және зияткерліктің дамуына ықпал етеді. Мәтіндік есептерді шешу студенттердің негізгі математикалық білім, білік жүйесін қалыптастырудың маңызды құралы болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Python программалау тілі
    Несиелер: 5

    Python бағдарламалауға кіріспе. Негізгі стандартты Python модульдері. Деректер құрылымы және операторлары. Функционалдық бағдарламалау элементтері. Объектілі-бағытталған бағдарламалау. Сандық алгоритмдер. Матрицалық есептер. Мәтінді өңдеу. Тұрақты өрнектер. Юникод. Түрлі форматтағы деректермен жұмыс істеу. PyGame модулі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Функциялар графиктерін салу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттердің функционалдық графиктерді меңгеру туралы білімдерін жинақтап, күрделі функциялардың графиктерін құрастырудың әдістері мен әдістерінің жалпы көрінісін қалыптастырады; осы жағдайды жасау үшін түпнұсқалық функцияның графигін қажетті қайта құру үшін жағдайды талдайды; функционалдық графиктерді оқып білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Меңгерілетін тақырыптар: математиканы оқыту әдістемесі пәні. Математикалық бойынша бағдарламалар мен оқулықтарға талдау. Оқыту әдістемесінің классификациясы. Математикалық түсініктер, сөйлемдер және дәлелдеулер. Математикалық сойлемдер. Математикалық сөйлемнің логикалық құрлымы. Аксиома. Теорема. Дәлелдеулер. Теорема түрлері қажетті және жеткілікті шарттар. Теореманы меңгеру әдістемесі. Математиканы оқытудағы есептер. Оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы-сабақ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • MathCAD жүйесіндегі сандық әдістер
    Несиелер: 5

    MathCAD курсы математикалық пакетінде жұмыс істеу негіздеріне арналған. Бағдарламаның құрылымы, оның негізгі қызметтері мен әртүрлі деректер құрылымдарымен жұмыс жасау әдістері, символдық есептеулерді жүргізудің технологиялық мүмкіндіктері. Функциялар графигін құру әдістері, сонымен қатар оларды редакциялау, пішімдеу және күйге келтіру құралдары.Теңдеулер мен жүйелерді сандық әдіспен шешу әдістері. Математикалық статистиканың негізгі есептерін шешуге арналған құралдар: берілген үлестірумен жалған кездейсоқ тізбекті құру, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын есептеу, кездейсоқ шаманың таралу заңын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • С# программалау тілі
    Несиелер: 5

    Объектілі-бағытталған әдіс қолдануға негізделген программалық өнімдерді жобалау, талдау және құру әдістерін қамтитын С# тілінде программалау туралы түсініктерін, білімдерін, біліктіліктерін және дағдыларын қалыптастыру; С# тілінің негізінде қосымша құруға қажетті білімдерін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Алгебра және анализ бастамаларын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытудың тиімділігін арттырудың кейбір жолдары қарастырылған, әсіресе алгебраны оқыту және жалпы білім беретін мектепте талдауды бастау. Алгебра курсы мен анализдің геометрия курсымен байланысы. Математикалық талдаудың негізгі ұғымдарын енгізу кезіндегі көрнекілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математика бойынша компьютерлік практикумы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің міндеттері: математиканың негізгі жалпы салаларында теориялық білімді практикалық тұрғыдан игеру, компьютерлік ортада (Matlab, Excel) стандартты математикалық көрсеткіштерді есептеу, оларды иллюстрациялау, қолданбалы математикалық есептерді шешу. Математикалық анализ, сызықтық алгебра, дифференциалдық теңдеулер, ықтималдық теориясы саласындағы қолданбалы математикалық есептерді шешуге арналған MATLAB, Excel және аналогтық компьютерлік жүйелердің негізгі бағдарламалық құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Информатиканы оқытудағы заманауи әдістер
    Несиелер: 5

    Курста мектепте информатиканы оқытудың заманауи әдістемесі, оның қазіргі жағдайы мен даму перспективалары, информатика пәнін мектеп пәні ретінде оқыту қарастырылады. Мектептегі информатиканы оқытудың жеке әдістемесі. Компьютерлік білім беруді ұйымдастыру. Информатика кабинетімен танысу. Жергілікті желіде жұмыс жасау. Шетел мектептеріндегі информатика мәселелері (ТМД, Батыс Еуропа, АҚШ). Информатика бойынша мектеп оқулықтарын талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда инклюзивті білім беру, интеграция, жалпыға бірдей білім ұғымдарының мәні түсіндіріледі. Негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, қадағалары меңгертіледі. Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, даму тенденциялары қарастырылады. Инклюзивті оқытудың инновациялық жолдарын жүзеге асырудың заңдылықтарын қамтиды. Сонымен қатар инклюзивті білім беруде басшылыққа алынатын халықаралық және мемлекеттік құжаттармен таныстырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты – студенттерге ықтималдықтар теориясының іргелі ұғымдарын, математикалық статистика есептерінің қойылуы мен шешілуінің негізгі әдістерін меңгерту. Пәнді оқу нәтижесінде студент ықтималдықты анықтаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін, кездейсоқ шамалардың анықтамалары мен оларды сипаттау әдістерін, математикалық статистиканың сандық сипаттамаларын білуі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс мектепте информатиканы оқыту әдістемесі мен технологиясын, оның қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын, информатиканы мектеп пәндері ретінде оқытуды қарастырады. Мектепте информатиканы оқытудың жеке әдістемесі. Ақпараттық білім беруді ұйымдастыру. Информатика кеңсесімен танысу. Жергілікті желіде жұмыс істеу. Шетел мектептеріндегі информатика мәселелері (ТМД, Батыс Еуропа, АҚШ). Информатика бойынша мектеп оқулықтарын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік видеомонтаж және анимация
    Несиелер: 5

    Курста компьютерлік бейнелерді өңдеудің негіздері ұсынылған. Бейне мен дыбысты өңдеудің, жазулар жасаудың, арнайы эффекттер берудің және файлды фильмге экспорттаудың негізгі әдістері ұсынылған. Курс қазіргі заманғы компьютерлік бейнелерді өңдеудің типтік технологиясын қарастыруға арналған. Онда бейнені және дыбысты өңдеудің негізгі әдістері, тақырыптар құру әдістемесі, арнайы эффекттер, DVD-ROM форматындағы фильмді теру және оның файлға шығуы сипатталған. Әр дәріс аясында бейне және дыбыстық өңдеудің нақты міндеті және оны шешу жолдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мобильдік қосымшалар құру алгоритмдері
    Несиелер: 6

    Компьютерді Android орнатуға дайындау( бағдарламалық жасақтаманы орнату және баптау); түрлі деңгейдегі қосымшаларды жобалау және жасау; смартфон функциялары (сенсорлық экран, камера, дыбыс, GPS); ойын қолданбаларын жасау. Қарапайым басқару. Күні мен уақытымен жұмыс істеу. Мәтіндік файлдармен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерту мақсаты өлшемдік бағалау облысында білім алу және алынған білімді педагогикалық практикада қолдана білуді қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі ережелері мен әдістерін білуі; оқушылардың оқу жетістігін бағалау кезіндегі өте маңызды ережелер туралы білімі болуы; бағалау кезінде есептеу жүргізе алуы қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ақпаратты көрнекілеу және инфографика
    Несиелер: 5

    Инфографикаға сыни талдау және бұқаралық ақпарат құралдарындағы визуализация; графика, карта және диаграмма арқылы ақпаратты ұсынуды қалай жоспарлау керек; тартымды және ақпараттық инфографика мен визуализацияны қалай құрастыруға болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сымсыз сенсорлық желілерге арналған аппараттық және бағдарламалық кешендер
    Несиелер: 5

    Курс төмен қуатты сымсыз желілерді құру үшін қолданылатын аппараттық және бағдарламалық шешімдерге арналған - мәліметтерді жинау, басқару және автоматтандыру желілері. ZigBee желілері. ZigBee профильдері, ZigBee Light Link стандарты. 6LoWPAN. Bluetooth төмен энергия сымсыз стандарты (BLE). BLE протоколының стек құрылымы. , классикалық BlueTooth-тан айырмашылығы: Төмен қуатты сымсыз желілерге арналған бағдарламалық шешімдер, 1 ГГц-ден аз диапазондағы қабылдағыштар, өңдеу және күйге келтіру құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • HTML5. Клиент жағынан технологиялар негіздері
    Несиелер: 5

    Курста HTML5-тің негізгі ерекшеліктері және оның құрамына кіретін CSS3 және Javascript, кенеп компонентіне және Microsoft WebMatrix-ті дамыту құралы ретінде ерекше назар аударылады. Курстың негізгі бағыты HTML5-тің мүмкіндіктерін сипаттау болып табылады, оны егжей-тегжейлі зерттеу CSS және javascript-тен тыс мүмкін емес. Осыған орай, курста HTML5 туралы жүйелі және құрылымды түсінік қалыптастыру үшін жеткілікті тақырыптар бойынша бөлімдер бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Есептер шығару практикумы: Стереометрия
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты стереометрия курсы бойынша студенттердің білімін тереңдету, бекіту және жүйелеу; стереометрия курсы бойынша студенттердің теориялық және практикалық білімін жетілдіру, күрделілігі жоғары есептерді шешу әдістерін меңгеру, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Графикалық редакторларда жұмыс істеу негіздері және 3D - модельдеу
    Несиелер: 4

    PhotoShop, CorelDraw программасының командалары. Графикамен жұмыс істеу. Объектілерді салу, бояу. Палитралармен жұмыс. Мәтінмен жұмыс. Шрифтті өзгерту. Үш өлшемді компьютерлік графиканың 3Dmax программасымен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. 3D MAX интерфейсі. Қарапайым және күрделі объектілерді құру. Сплайндық примитивтер. Редактрленетін беттер. Құралдар. Анимация. Текстурлау. Hair және Fur модулі. Жарықтандыру. Визуализацияны баптау. Үшөлшемді бейнені құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Web технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс веб-қосымшалар әзірлеуге тікелей байланысты хаттамалардың, стандарттардың және технологиялардың кең спектрін қамтиды.Курс WWW-тегі әр түрлі қосымшалар үшін клиенттер мен серверлердің әртүрлі рөлдері мен міндеттерін, клиенттің және WWW-дегі сервер тілдерінің және технологияларының жалпы принциптерін, веб-қосымшаларды құруға және пайдалануға қажетті негізгі хаттамаларға, веб-қосымшалардың негізгі принциптері мен тәсілдеріне, гетерогенді компоненттер мен жүйелер, веб-мазмұн мен веб-қосымшаларды жасау үшін қолданылатын негізгі Microsoft өнімдері мен технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математикалық талдаудың қосымша тараулары
    Несиелер: 4

    «Математикалық талдаудың қосымша тараулары» курсын оқыту мақсаты негізін дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясы құрайтын шексіз аздар талдауы арқылы айнымалылы шамаларды зерттеудің іргелі әдістерімен таныстыру болып табылады. Курста көп айнымалылы функциялар, көп айнымалылы функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеулер, параметрге тәуелді интегралдар оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Функционалдық теңдеулерді шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты - функционалдық теңдеулерді шешудің әртүрлі әдістерін зерттеу және талдау. Ауыстыру әдісі, еркін айнымалыларсыз функционалдық теңдеулер, еркін айнымалысы бар функционалдық теңдеулер, үздіксіз функциялар класындағы функционалдық теңдеулерді шешу, дифференциалданатын функциялар класындағы функционалдық теңдеулерді шешу, айырмашылық теңдеулері және қайталану қатынастары сияқты тақырыптар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Пәндерді оқыту мен оқудағы жаңаша тәсілдер
    Несиелер: 4

    «Пәндерді оқыту мен оқудағы жаңашыл тәсілдер» курсы «Математиканы оқыту әдістемесі» атты басқа негізгі пәнмен тығыз байланысты және соңғысынан дербес пәндік аймаққа бөлінеді. Оқытудың инновациялық әдістеріне көңіл бөлу кездейсоқ құбылыс емес, ол түбегейлі өзгерістермен сипатталатын және соған сәйкес инновацияларға: жаңа білім беру жүйелеріне, оқытудың жаңа модельдеріне сай қазіргі білім беру процесінің талабы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Бұл пән бакалаврларға кәсіби білім беру саласындағы менеджмент саласындағы теориялық білім негіздерін меңгеруге мүмкіндік береді, бұл қажет болған жағдайда тиімді басқару шешімдерін қабылдауға көмектеседі және білім берудегі қазіргі заманғы менеджердің кәсібилігін анықтайтын басқару білімі мен дағдыларын қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Трансцендентті теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Арифметикалық амалдарды қоса, өрнектерді түрлендіру.Сандар арасындағы тәуелділіктер және оларды графикаға түсіру.Радикалды құрамы бар өрнектерді түрлендіру Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешудің әдістері.Тригонометриялық формулалар. Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру.Анықталмайтын теңдеу және оның графигі.Рационал теңдеулер мен теңсіздіктерді параметрлермен шешу әдістері.Трансценденттік теңдеулерді және параметрлермен теңсіздіктерді шешудің әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Деректерді беру желілері мен арналарының алгоритмдері мен хаттамалары
    Несиелер: 5

    Курста компьютерлік желілердің классификациясы қарастырылған. Ашық жүйелердің өзара әрекеттесуін ұйымдастыруға арналған анықтамалық модель. Байланыс жабдықтарының желілері. Жергілікті және глобалды желілердің желілік технологиялары. Байланыс хаттамалары. Желілік талдау және басқару құралдары, желілерді құрудың принциптері мен әдістері, ақпаратты беру, сақтау, іздеу, өңдеу және ұсыну процестеріне байланысты заманауи желілік технологиялардың даму тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білімдік робототехника
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты робототехниканың негізгі принциптерімен және физикалық негіздерімен танысу. Роботтар. Роботтардың түрлері. Адам өміріндегі роботтардың маңызы. Роботтарды қолданудың негізгі бағыттары. Жасанды интеллект. LEGO-мен жұмыс істеу бойынша дизайнерлер үшін ережелер. Роботты басқару. Роботтардың қарым-қатынас әдістері. Визуалды бағдарламалау тілдері. Олардың негізгі мақсаты мен мүмкіндіктері. Роботты басқару командалары. Ортаны бағдарламалау модулі, негізгі блоктар. LEGO MINDSTORMS EV3 EDU роботтарына кіріспе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жазықтағы салулар
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерту мақсаты болып жазықтықта геометриялық салулар әдістері туралы жүйелі білімді, оларды қолдана білу дағдыларын қалыптастыру, мектеп геометрия курсын меңгеруде алынған білімді жалпылау, әртүрлі математикалық пәндердің өзара байланысы мен өзара әрекетін үйрету, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тьюринг машинасы
    Несиелер: 6

    Алгоритмнің интуитивті (бейресми) түсінігі. «Алгоритм» түсінігін ресімдеу қажеттілігі. «Алгоритм» түсінігін формализациялау тәсілдері. Алгоритмдердің негізгі моделі. Алгоритмдерді құру әдістері; Тьюринг машиналары мысалында автоматика теориясында алгоритм ұғымын тұжырымдау. Тюринг машинасы туралы түсінік. Тьюринг машинасының командалары. Тюринг машинасына арналған бағдарламалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттерге академиялық жазба саласы, ғылыми жұмысты дайындау ерекшеліктері туралы, академиялық жазба түрлері, кәсіби лексика туралы, терминология, деректермен, әдебиетпен ғылыми-зерттеулік жұмыс жасау туралы, сілтеме жасау ережесі туралы білімдер беріледі. Коммуникативтік, мәдениаралық, жетістікке жету сынды маңызды кәсіби құзыреттіліктер, сондай-ақ талдау жасау, сыни ойлау, ғылыми жұмысты сауатты рәсімдеу дағдылары дамытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Элементар математиканың қолданбалы сипаттағы таңдамалы есептері
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты – элементар қолданбалы есептерде математикалық модельдерді құру үшін іргелі математика әдістерін жүйілеу. Оқу нәтижесінде студент кәсіби есептерді шығару үшін математикалық әдістерді қолдануы; қолданбалы есептердің математикалық модельдерін құруы, қолданбалы есептерді әртүрлі әдістермен шешуі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Классикалық теңсіздіктер және олардың қолданысы
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты – классикалық теңсіздікті және оларды дәлелдеудің әртүрлі әдістерін оқып үйрену, практикалық тапсырмаларды шешуде теңсіздікті қолдану тәсілдерін меңгеру, математиканың идеялары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру, сонымен қатар болашақ кәсіби ойлау сапасы үшін қажетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ықтималдық теориясы мен статистиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «ықтималдық теориясы мен статистиканы оқыту әдістемесі» курсында келесі бөлімдер қарастырылады: ықтималдық теориясының тарихы, ықтималдық теориясын зерттеудің психологиялық сипаттамасы, ықтималдық, жиілік, оқиға, кездейсоқ шамалар туралы түсініктерді мектеп математикасының курсына енгізу әдісі, ықтималдық теоремалары, кездейсоқ шамалардың сипаттамалары, математикалық статистика мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Стандартты емес есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Стандартты емес және сайыстық есептерді шешу, логикалық талқылау жасай білу, қарапайым емес шартты сәйкес келетін математикалық тілге аудару. Курстың алға қойған міндеті студенттердің зерттеу қабілеттерін дамыту, түйсік пен болжау жасауды дамыту, студенттерді олимпиадаларға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дискреттік математика
    Несиелер: 5

    Курс дискретті математиканың маңызды бөлімдерін және мынадай ұғымдарды қамтиды: жиын, функция, бейнелеу, операция, алгебра, қатынас, модель, бульдік функциялар, ДНФ класстарында бульдік функцияларды минимизациялау(қысқарту), бульдің функциялардың толықтығы, салмақтанған граф және оның матрицалық берілуі, байланыстылық, цикломатика, Эйлер және Гамильтон графтары, графтағы қысқа жолдар, тәуелсіз жиындар, Марков шынжыры, ақырлы автомат және оның берілу тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математика және информатиканы оқытудағы IT және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 5

    Отандық және шетелдік білім беру тәжірибесінде электрондық оқыту жүйесін дамыту. Білім берудегі OnLine платформалар және цифрлық ресурстар. Электронды оқытудағы Медиатека. Информатиканы оқытудағы цифрлық білімдік ресурстар. МООК-CANVAS, МООК-ELIADEMY платформалары. Қашықтан оқытудың программалық- техникалық құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    Әлемнің ғылыми бейнесін игерудегі ғылыми дүниетанымның маңызын түсінеді, өз Отанына деген азаматтық бірегейліктің, махаббат пен құрмет негіздерінің қалыптасуын, жасампаздық, әділеттілік, мейірімділік пен академиялық адалдықтың адамгершілік қағидаларын қабылдайды; әлем халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімді, мемлекеттік және ағылшын тілдерінде коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгерген.

  • Код ON2

    Дидактиканың классикалық жағдайларын талдайды, оқыту әдістемесінің базалық біліміне, инклюзивті және критериалды оқыту технологияларына ие болады;

  • Код ON6

    Оқу процесінде кәсіби және қолданбалы міндеттерді шешу және аргументтерді тұжырымдау үшін, сондай-ақ оқылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгерген;

  • Код ON7

    Орта мектепте оқытудың әдіс-тәсілдерін біледі, психология мен педагогика негіздерін біледі, оқу-тәрбиелік іс-әрекетке дайын, математика және информатика бойынша оқу-әдістемелік және бақылау-өлшеу материалдарын әзірлей алады, оларды оқу-тәрбие процесіне енгізеді;

  • Код ON9

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: Интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату бойынша мобильді сервистерді, желілік технологияларды жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.

  • Код ON10

    Мемлекеттік және шет тілдерін меңгерген, оқытылатын саладағы маманның құзыреті шеңберінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас пен Академиялық хат жасаудың әртүрлі типтерінің базалық әдістері мен тәсілдерін еркін меңгереді;

  • Код ON8

    Білім алушылардың түрлі мүмкіндіктерін ескере отырып, пәндік, педагогикалық білім мен дағды жүйесін меңгеруін көрсетеді және білім беру менеджментінің негізгі ұғымдарын меңгереді, инновациялық технологияларды біледі және кәсіби қызметте сандық ресурстарды қолдана алады

  • Код ON1

    Математика мен информатиканың ғылым ретінде және оқу пәні ретінде даму тенденциялары мен перспективалары, білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлерінде оқытудың мақсаттары мен міндеттері туралы түсінікке ие болады;

  • Код ON3

    Математика курсының негізгі компоненттері мен сызықтары бойынша математикалық мазмұнға логико-дидактикалық талдау жүргізу үшін математиканы оқыту процесінде алынған теориялық білімді қолдана білу.

  • Код ON4

    Алгоритмдер мен программаларды талдау және құру үшін әртүрлі әдістер мен программалық құралдар-жабдықтарды қолдану және негіздеу;

6B01509 Математика-Информатика
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01509 Математика – информатика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01509 Математика-Информатика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01509 Математика және информатика мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01509 Математика және информатика мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top