Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі в Болашақ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің жаңартылған мазмұнын, шет тілдерін оқыту теориясы мен практикасындағы әлемнің заманауи ғылыми бейнесін және мәдениетаралық коммуникацияны игеру арқылы шет тілдерін оқыту, іргелі және қолданбалы лингвистика салаларындағы кәсіби қызметтің әлемдік стандарттары мен талаптарына, қоғамның әлеуметтік тапсырысына сәйкес келетін жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Bolashaq» академиясы
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Философиялық дайындықтың мазмұны магистранттардың философиялық компетенттілігін қалыптастыруды меңгереді. Ғылым тарихы мен философиясының мәні мен маңыздылығын біледі. Ғылымның пайда болуы мен дамуын, ғылыми теориялары мен әдістерінің өзгертілуін жан-жақтан және терең талдау жүргізуге дағдыланады. Ғылым тарихы мен философиясы пәнінен алған білімді практикада пайдалана алатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеудің заманауи әдістері
Пән курсы ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар ғылыми зерттеу кезеңдері, педагогикалық зерттеу әдістерінің мәні, теориялық, эмпирикалық зерттеу әдістері туралы білімді меңгереді. Ғылыми модельдеуді пайдалану, тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарды жүргізу, педагогикалық зерттеулер жүргізу кезінде тестілік әдістерді пайдалану дағдылары дамитын, білім алушылардың зерттеу құзыреттілігі жетілдірілетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми танымның әдіснамасы мен әдістері
Бұл курста ғылыми таным методологиясы мәселелері қарастырылады: ғылыми таным процесі, іргелі және қолданбалы зерттеулер, заңдылықтар, ғылыми теориялар, ғылыми білімнің ақиқат критерийлері. Білім алушылар ғылыми зерттеуді жоспарлау және жүргізу, зерттеу әдістерін іріктеу және қолдану, ғылыми және эмпирикалық факт туралы білімдерін кеңейту, алынған зерттеу нәтижелерін бекіту дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс психология заңдылықтары тұрғысынан білім беру саласындағы кәсіби қызметті талдау қабілетін қалыптастырудың негізгі аспектілеріне, кәсіби қызметте психологиялық заңдарды қолдану, тұлғаның ұйымдастырушылық мінез-құлқының технологиясы және тұлғааралық қарым-қатынасты орнату, басқарушылық функциялардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау және олардың кәсіби қызметке әсерін анықтауға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Шетел тілінің практикалық курсы бағдарламада болашақ маманның білім мен іскерлікке деген қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған пән ретінде қарастырылады, ол оған: оқудың жетекші рөлінде сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыруға мүмкіндік береді.; Одан әрі кәсіби қызмет үшін ЖОО-да алған білімін өз бетімен тереңдету және біліктерін жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдіснамасы
Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеудің ерекшелігімен, оның түрлерімен және құрылымдық компоненттерімен танысу. Білім алушылар ғылыми зерттеудің өзектілігін, мәселелерін, жаңалығын, гипотезасын тұжырымдауды, оны шешу логикасын анықтауды үйренеді. Пән білім алушыларда жаңа ғылыми категориялар мен ұғымдар туралы білімді қалыптастыруға, өзінің ғылыми зерттеулерінің теориялық, қолданбалы ережелерін дәлелдеуге қабілетті болуға ықпал етеді .
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі лингводидактиканың әдіснамалық негіздері
Курс лингвистикалық пәндерді оқыту саласындағы кәсіби құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Білім алушылар лингво- әдістемелік білім берудің теориялық негіздерін, лингвистикалық пәндерді оқытудың әдістемелік жүйесін білуді меңгереді, лингвистикалық пәндерді оқыту процесінің мәнін, олардың тиімділік шарттарын зерттейді. Лингвистикалық пәндерді оқыту стратегиясын құруды, лингвистикалық пәндерді оқытудың практикалық дағдыларын меңгеруді үйренеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі лингводидактиканың өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты - магистранттардың заманауи линводидактика саласындағы қажетті теориялық білімдерді игеру негізінде кәсіби іс-әрекеттегі заманауи әдістерді, ұйымдастырушылық формалар мен оқыту технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру, бұл курсты оқу барысында шет тілдері саласындағы білім беру шеберлерінің құзыреттері негізінде алынған практикалық дағдылармен қатар лингвистикалық және әдістемелік жетілдіруге ықпал етуі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі шет тілді білім берудің парадигмалдық сипаттамалары
Осы курс аясында базалық әдістемелік категориялардың жаңа түсіндіруінде шет тілді білім берудің қазіргі заманғы теориясы қарастырылады. Білім алушылар "парадигма" ұғымының мәні, шетел тілінде білім берудің қазіргі заманғы парадигмалары, заманауи білімнің антропоцентризмі, прагмалингвалингдактика және т. б. ұғым мәндері туралы білім алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте оқыту әдістемесі мен әдістері. ЖИ технологиясы
Пәннің мақсаты-жасанды интеллекттің заманауи технологиялары мен оқытудың цифрлық құралдарын ескере отырып, жоғары мектепте оқу процесін жобалау, ұйымдастыру және талдаудың әдіснамалық және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны – жоғары мектепте оқытудың заманауи тәсілдерін, белсенді және интерактивті оқыту әдістерін, білім беру нәтижелерін бағалау технологияларын, оқу іс-әрекетін автоматтандырылған талдау және оқытуды дербестендіру құралдарын, сондай-ақ жоғары білімге ЖИ енгізудің этикалық, құқықтық және педагогикалық аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Этнолингвистика
Пәннің мақсаты-адамның тілдік санасын оның мәдениеттің ұлттық-этникалық ерекшеліктерімен өзара байланысын зерттеу. Білім алушылар Сепир-Уорфтың лингвистикалық салыстырмалылығы гипотезасы, лакун теориясы, сөйлеудегі интерференциялар және т.б. туралы білім алады, лингвистикалық және мәдени шокты еңсеру дағдылары дамиды, билингвалдық және мультилингвалдық ортада жұмыс істеудің практикалық іскерліктері жетілдіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи лингвистикалық теориялар
Курстың басым міндеті қазіргі Батыс лингвистикасының басым әрі негізгі бағыттары болып табылатын лингвистика саласындағы заманауи теориялары, олар: синтаксис, семантика, сөйлеу теориясы, мәтін, когнитивтік лингвистика, дискурс болып табылады және білім алушылар осы бағыттармен таныс бола алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тіліндегі кәсіби шеттілді терминология
Бұл курс таңдалған мамандық бойынша арнайы білімді қатар игере отырып, шет тілінде ғылыми қарым-қатынас дағдыларын игеруге бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда кәсіби және ғылыми жағдайларда өзге тілді қарым-қатынас қабілеті жетілдіріледі. Пән сонымен қатар білім алушылардың мотивациялық-ынталандыру және болжамды-зерттеу қызметін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілі бойынша кәсіби коммуникативтік практикум
Бұл курс екінші шет тілін тереңдетілген коммуникативтік-кәсіби және мәдениетаралық оқыту болып табылады, оған интермәдени блоктың сөйлеу тақырыбы, сондайақ кәсіби тақырыбы негізінде қол жеткізіледі. Бұл курсты меңгеру нәтижесінде кәсіби қызметте екінші шет тілінде табысты қарым-қатынас үшін қажетті шет тілді кәсіби-коммуникативтік, мәдениетаралық және лингвоелтану құзіреттіліктері жетілдіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвистикадағы инновациялар
Пән лингвистиканың қазіргі өзекті салаларын зерттеудің мақсаттарымен, міндеттерімен және әдістерімен танысуға бағытталған: магистранттар функционалдық лингвистика, әлеуметтік лингвистика, психолингвистика, когнитивті лингвистика, антропологиялық лингвистика, корпустық лингвистика, гендерлік лингвистика, әлеуметтік психолингвистика, лингвистикалық прагматика, сөйлеу әрекетінің теориясы, сөйлеу актілерінің теориясы, компьютерлік лингвистика және т.б. қазіргі лингвистиканы зерттеудің эксперименталды және теориялық әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл және ойлау
Курс тілді белгілі жүйе ретінде оқып-үйренуге, түсінуге, қайта өңдеу және трансформация бойынша ойлау жұмысы мен пайымдаудың, ойлау формаларындағы шындықты бейнелеу процесі ретінде оқытуға арналған. Тіл мен ойлау арақатынасының мәселелері туралы өзара тығыз байланыста және бірыңғай сөз ойлау актісі ретінде өзара шарттасуда білім алынатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық және қолданбалы психолингвистика
Пән тілдің, ойлау мен сананың өзара қарым-қатынасы мәселелерін оқытады. Білім алушылар тілдік әсердің лингвоғнитивті механизмі туралы білім; ғылым және білім беру саласындағы психолингвистика білімдерінің практикалық дағдыларын; тілдік фактілерді салыстыру және оларға тіл білімі, психолингвистика, сөйлеу әрекетінің теориясы тұрғысынан баға беру; талдау әдіснамасын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингводидактика және мәдениетаралық коммуникация
Бұл курста мәдениеттің құрылымдық белгілері, ұлттық сипаттың ерекшеліктері, әр түрлі мәдениет пен тіл өкілдерінің қоршаған ортаны қабылдауы қарастырылады. Білім алушылар жеке тұлғаны қалыптастырудағы және ұлттық сипатты анықтаудағы тілі мен мәдениеті, тілдік бірліктер мен құбылыстардың рөлі туралы өз білімдерін тереңдете түседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Екінші шет тілінде кәсіби-бағытталған қарым-қатынас
Курстың мақсаты - білім алушылардың шет тілді кәсіби-коммуникативтік құзыреттілігін жетілдіру. Курс мазмұны кәсіби коммуникация және қызмет саласындағы тілдік бірліктерді, грамматикалық айналымдарды және арнайы лексиканы зерттеуге бағытталған. Білім алушылар халықаралық кәсіби-іскерлік қарым-қатынас жағдайында коммуникативтік мінез-құлық ережелерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Генеративті грамматика
Курстың басты міндеті - қазіргі заманғы батыс лингвистикасының басым бағыттары болып табылатын синтаксис саласындағы заманауи теорияларды әрі синтаксистің даму заңдылықтарын, синтаксистіңрөлін, функциясын, семантика, прагматика және синтаксис сияқты ұғымдардың арақатынастарын анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтегі екінші шет тілі
Пән кәсіби салада оқытылатын екінші шет тілінің нормалары туралы білімді жетілдіруге және тұлғааралық қарым-қатынас пен кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұны мәдениетаралық қарым-қатынас, білім беру саласындағы педагогикалық қызмет саласында кәсіби қызметті жүргізу үшін қажетті кәсіби және жалпы мәдени құзыреттер кешенін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби шет тілді білім беру жүйесіндегі құзыреттілік тәсіл
Пәннің мақсаты - болашақ мамандығының ерекшеліктерімен талап етілетін білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, шет тілдерін оқыту процесінің ерекшеліктерін оқып үйрену. Магистранттар оқу іс-әрекеті жағдайында әртүрлі бейіндегі мамандардың кәсіби іс-әрекетін үлгілеу, олардың негізгі кәсіби функциялары, құзыреттілігі жүйесін сипаттау, оқу тапсырмалары, проблемалық жағдайларды әзірлеу, нысаны мен мазмұны бойынша кәсіби талаптарға негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесі
Курс педагогтың бақылау-бағалау қызметінің мәселелерін қарастырады. Оқытудың күтілетін нәтижелерін анықтау тәсілдері; бағалау мазмұны; бағалау өлшемдері мен рәсімдері; өлшеу жүйелері, оқыту нәтижелерін ұсыну оның құралдары мен нысандары; критериалды негізде құрылған білім алушылардың оқу жетістіктерін ішкі және сыртқы бағалау жүйелері; формативті және жиынтық бағалау зерделенетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы кәсіби екінші шет тілі
Бұл пән студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға және екінші шет тілін кәсіби деңгейде білуге бағытталған. Магистранттар кәсіби салада тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қолданады. Білім алушылар лингвистика, тіл, оқыту практикасы, грамматика, әдебиет, жазу және көпшілік алдында сөйлеу салаларында коммуникативтік дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқыту және коммуникация практикасындағы екінші шет тілі
Пән кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларындағы сөйлеу мінез-құлқының ерекшеліктерін зерттеуге дисскуссия, пікірталас, диалог жүргізу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Пән студенттердің кәсіби шет тілдік коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруды қамтамасыз ететін ең көп қолданылатын тілдік құбылыстарды қолданумен қатар, екінші шет тілінде сөйлеуді практикалық меңгеруді жүзеге асыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілін контекстік және пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
Пән шет тілді білім беруде контекстік оқытудың мәнін, принциптерін, мазмұнын, әдістерін, сондай-ақ қосымша кәсіби білім алу және тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру мақсатында шетел тілін арнайы пәндермен оқытуды біріктіру арқылы болашақ маманды шет тілде кәсіби қарым-қатынасқа дайындау ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пәндік-тілдік кіріктірілген оқытудың негізгі компоненттері, модельдері, технологиялары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемелерінде оқу үдерісін ұйымдастыру, жоспарлау және мониторинг жүргізу
Пән ҚР Білім беру жүйесінің барлық сатыларында оқыту үдерісін нормативті-құқықтық және оқу-ұйымдастырушылық қамтамасыз етумен танысуға бағытталған. Білім алушылар оқу үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және мониторинг жүргізу ережелерін, рәсімдерін, нысандары мен тәртібін үйренеді, осы процестерді реттейтін құжаттармен жұмыс істеу, сондай-ақ оларды әзірлеу машықтары мен дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілін саралап оқыту
Пән саралап оқыту технологияларын оқытуға бағытталған, осыған сәйкес оқытудың тиімділігін арттыру үшін білім алушылардың ерекшеліктерін ескеретін дидактикалық жағдайлар кешені құрылады, соған сәйкес білім берудің мақсаты, мазмұны, түрлері, әдістері іріктеледі, сараланады. Магистранттар болашақта дұрыс ұйымдастырушылық шешімдер қабылдауға, релевантты мазмұнды, оқытудың құралдарын, әдістерін таңдауға мүмкіндік беретін білім мен іскерліктің жиынтығын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл және әлемнің тұжырымдамалық бейнесі
Пән қоғамдағы тілдің рөлі туралы білімді жетілдіруге бағытталған. Курс тіл туралы түсініктерді мәдениет үйрену тәсілі ретінде кеңейтуге және тілдің ағымдағы жағдайын түсінуге, әлем туралы заманауи түсініктерді бейнелеуге арналған. Білім алушылар концептуалды талдау дағдыларын және оқытылатын шет елдерінің ұлттық мәдениетін көрсететін тұжырымдамаларды анықтау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаһандық әлемдегі көптілді және полимәдениетті білім беру
Пән әлемдегі және өз еліндегі тілдер мен мәдениеттердің алуан түрлілігі туралы түсінік жүйесін меңгеруге, көптілді және полимәдениетті білім берудің концептуалды негіздері мен педагогикалық тезаурустарын оқуға, оларды қазіргі білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі ретінде түсінуге, білім алушыларда көптілді және полимәдениетті орта жағдайында толерантты сана мен құндылықтардың тұрақты жүйесін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік лингводидактика
Пәннің мақсаты компьютерлік лингвистиканы лингвистикалық пән ретінде оқыту болып табылады. Курс аясында шет тілдерін оқытуда компьютерлік технологияларды қолданудың теориялық және қолданбалы негіздері, лингвистика, компьютерлік лингвистика, корпустық лингвистиканың негізгі ұғымдары қарастырылады. Лексикалық, морфологиялық, синтаксистік, семантикалық және прагматикалық деңгейдегі мәтіндерді автоматты түрде өңдеудің практикалық дағдылары алынатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шет тілін оқытудағы қашықтықтан оқыту технологиялары
Пән аясында магистранттар "онлайн оқыту", "электрондық оқыту" және "қашықтықтан оқыту" ұғымдарын ажыратуды үйренеді. Олар сандық білім беру ресурстарының, әртүрлі бағыттағы педагогикалық бағдарламалық құралдардың, шет тілдерін қашықтықтан оқыту шеңберіндегі оқу қызметінің сандық құралдарының мәнімен танысады. Олар электрондық әдістемелік және дидактикалық материалдарды әзірлеудің практикалық дағдыларын алатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектептегі оқу үрдісін моделдеу және мониторингілеу
Курс оқыту процесінің моделдеу және мониторингімен байланысты міндеттерді шешу үшін қажетті білімді жүйелендіруге және алуға бағытталған: оқу үдерісі субъектілерінің қызметін моделдеу, талдау және жетілдіру бойынша теориялық ережелер мен тәжірибелік мысалдар, оқыту сапасын бағалау, оқу пәндерін меңгерудің мониторингін ұйымдастыру, педагогикалық өлшеу әдістері, бақылау сапасы және оқыту нәтижесін бағалау құралдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілді білім беруді цифрландыру
Курста қазіргі заманғы білім берудегі сандық мәселелер қарастырылады, білім беруді цифрландыру үрдістері, жағдайы зерттеледі. Білім алушылар шет тілді білім беруді цифрландыру туралы түсінік алу: жағдайы, мәселелері, Қазақстандағы, шет елдердегі даму болашағы. Қашықтықтан білім беру технологиялары, электронды білім беру ресурстары, оқу материалдарын ақпараттық толықтыру туралы білім алынады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тіл саясаты және тілдік жоспарлау
Курс тіл саясаты және жоспарлау теориясымен және практикасымен танысуға арналған. Курс шеңберінде білім алушыларда әртүрлі контекстерде тілдік әртүрлілік түсінігі кеңейтілетін болады. Білім алушылар "тілдік манипуляция"және "тіл саясатын"түсінудің теориялық тәсілдеріне еркін талдай алады, көптілді ортаны талдай алады, сондай-ақ білім берудегі тілдік менеджментке қатысты шешімдер қабылдауды үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тіл білімі мен шет тілді білім берудің қазіргі парадигмасы контекстінде педагогика ғылымдарының жаңа тұжырымдамалық идеялары мен даму бағыттарын білуін көрсетеді. Қазіргі заманғы педагогикалық және шет тілді білім беру мәселелерін зерттеуі саласымен байланысты кәсіби немесе неғұрлым кең (пәнаралық) салалар шеңберінде таныс немесе бейтаныс жағдайлар мен контекстердегі мәселелерді шешуге қабілетті болады.
- Шет тілінде кәсіби ауызша және жазбаша байланысты тиімді жүзеге асыра білу. Кәсіби, коммуникативті және әдіснамалық қабілеттерінің кешені бар. Қазіргі және шет тілдеріндегі білім беру мәселелерін зерттеумен немесе зерттеумен байланысты кәсіби не кең салааралық (пәнаралық) шеңберлерде таныс және беймәлім жағдайлардағы мәселелерді шеше алады.
- Қазіргі шетел тілі білім беру үрдісі мен педагогикалық менеджмент саласында білімі бар. Педагогикалық мониторингті жүзеге асыру. Тілдік тұлғаны дамытуды дербестіктің және өзін-өзі реттеудің үлкен дәрежесімен жүзеге асырады. Қашықтықтан, онлайн және электронды оқыту жағдайында жұмыс істей алады. Сандық білім беру ресурстарын, педагогикалық бағдарламалық құралдары, түрлі мақсаттағы қосымшаларды, сандық және оқу қызметінің құралдарын пайдаланудың дағдыларын меңгерген.
- Ғылыми ортада тиімді өзара әрекет жасауға, ғылыми қызметтің нәтижелерін қорғауға мүмкіндік беретін теориялық-әдістемелік және ғылыми-практикалық білімді меңгеру. Аналитикалық жұмысқа қабілеті бар, тапсырмаларды шешуде креативтілік және шығармашылықпен қарау, жаңа білім алу мақсатында ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру және кәсіби жағдайларды бағалау үшін осы білімді қолдану. Өзінің ғылыми қызметін тиімді және нәтижелі ұйымдастыра білуі. Диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорыта алу.
- Шетел тіл білімі мен шет тілін оқыту саласындағы мәселелерді жүйелі түрде шешуге бағытталған негізгі зерттеулер мен ғылыми және практикалық инновациялық әзірлемелер туралы білімге ие. Қазіргі тіл білімі саласындағы теориялық және практикалық білімдерді біріктіру, күрделі мәселелерді шешу және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде де пайымдау қабілеттілігін көрсетеді.
- Ол әлеуметтік қатынастар дамуындағы қазіргі заманғы тенденциялар, оқытудың психологиялық табиғаты, тарих, даму және ғылым философиясы туралы білімдерге ие. Философиялық талдау әдістерін қолдана білу, оқу процесін жобалау және шығармашылық дамушы орта құру. Жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына, қабылданған рухани, адамгершілік және құқықтық нормаларға негізделген әлеуметтік және кәсіби өзара әрекеттестікке дайын екендігін көрсетеді.
- Қазіргі концепцияларды, теорияларды және шет тілді білім беру үрдістері мен құбылыстарын талдау тәсілдерін, бөтен мәдениет құндылықтары негізінде қалыптасқан ұлттық-ерекше ерекшеліктерді сыни талдай алу. Қарым-қатынас технологиясы мен модельдері, мәдениетаралық коммуникация саласында білімі бар. Полимәдениетті, полиэтникалық көптілді қоғамда конструктивті диалог пен қарым-қатынас жасай білуі мен дағдыларына ие болу.
- Педагогикалық мониторингті жүзеге асыру. Басқа тілдік білім беру үдерісін жоспарлаудың барлық түрлерін, оқу үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктерін,педагогикалық ақпараттық технологияларды көрсету. Оқытудың заманауи әдістерін, құралдарын және түрлерін, шет тілі бойынша білімді бақылау және есепке алу нысандарын, іскерліктері мен дағдыларын білу. Білім алушыларда өзін-өзі бағалауды қалыптастыруға, тілдерді үйренуге, азаматтық бірегейлікке және лингвистикалық төзімділікке ынталандыру.
- Ғылыми зерттеулер жүргізуге және өзге тілді білім беру және шетел лингвистикасы саласында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде бірінші және екінші шет тілдерін еркін меңгеру. Кәсіби қызметпен байланысты түрлі тақырыптарға ауызша және жазбаша қарым-қатынасты тиімді жүзеге асыра алу.
- Қазіргі шетел тілі білім беру үрдісі мен педагогикалық менеджмент саласында білімі бар. Тілдік тұлғаны одан әрі оқыту мен дамытуды дербестіктің және өзін-өзі реттеудің дәрежесімен жүзеге асыруға мүмкіндік беру. Білім алушыларға зияткерлік, шығармашылық, жеке әлеуетін іске асыруға мүмкіндік беретін білім беру ортасын құруға дайын болу.
Ұқсас БББ
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі (1,5 ж.)
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау (1,5 жыл)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)