Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі в Болашақ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты қоғамның әлеуметтік тапсырысына, әлемдік стандарттарға сәйкес келетін ғылыми- педагогикалық және өзге тілді білім беру, іргелі және қолданбалы лингвистика салаларындағы кәсіби қызмет талаптарына сай келетін жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды шетел тілдерін оқыту және мәдениетаралық коммуникация теориясы мен практикасында әлемнің қазіргі заманғы ғылыми картинасын (суретін) меңгеру арқылы даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Ғылыми зерттеудің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Пән курсы ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар ғылыми зерттеу кезеңдері, педагогикалық зерттеу әдістерінің мәні, теориялық, эмпирикалық зерттеу әдістері туралы білімді меңгереді. Ғылыми модельдеуді пайдалану, тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарды жүргізу, педагогикалық зерттеулер жүргізу кезінде тестілік әдістерді пайдалану дағдылары дамитын, білім алушылардың зерттеу құзыреттілігі жетілдірілетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми танымның әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курста ғылыми таным методологиясы мәселелері қарастырылады: ғылыми таным процесі, іргелі және қолданбалы зерттеулер, заңдылықтар, ғылыми теориялар, ғылыми білімнің ақиқат критерийлері. Білім алушылар ғылыми зерттеуді жоспарлау және жүргізу, зерттеу әдістерін іріктеу және қолдану, ғылыми және эмпирикалық факт туралы білімдерін кеңейту, алынған зерттеу нәтижелерін бекіту дағдыларын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Курс психология заңдылықтары тұрғысынан білім беру саласындағы кәсіби қызметті талдау қабілетін қалыптастырудың негізгі аспектілеріне, кәсіби қызметте психологиялық заңдарды қолдану, тұлғаның ұйымдастырушылық мінез-құлқының технологиясы және тұлғааралық қарым-қатынасты орнату, басқарушылық функциялардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау және олардың кәсіби қызметке әсерін анықтауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқу магистранттарға педагогикалық ғылымның негізгі бөлімдері туралы білім жүйесін және түсініктерді заманауи білімнің маңызды салаларының бірі ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді, онда адам қызметінің білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастар бірлігі жүзеге асырылады, сонымен қатар оның гуманитарлық білімнің басқа салаларымен байланысын анықтайды. Педагогтің кәсіби этикасының нормаларын терең меңгеруіне, оның магистранттар алдындағы жауапкершілігін түсінуіне, олармен серіктестік, ынтымақтастық және шығармашылық қарым-қатынас орнатуға ұмтылуына ықпал етеді; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби еңбек ерекшеліктері туралы түсініктерді тереңдете түседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Философиялық дайындықтың мазмұны магистранттардың философиялық компетенттілігін қалыптастыруды меңгереді. Ғылым тарихы мен философиясының мәні мен маңыздылығын біледі. Ғылымның пайда болуы мен дамуын, ғылыми теориялары мен әдістерінің өзгертілуін жан-жақтан және терең талдау жүргізуге дағдыланады. Ғылым тарихы мен философиясы пәнінен алған білімді практикада пайдалана алатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Шетел тілінің практикалық курсы бағдарламада болашақ маманның біліммен іскерлікке деген қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған пән ретінде қарастырылады, ол оған: оқудың жетекші рөлінде сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыруға мүмкіндік береді; одан әрі кәсіби қызмет үшін ЖОО-да алған білімін өз бетімен тереңдету және біліктерін жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеудің ерекшелігімен, оның түрлерімен және құрылымдық компоненттерімен танысу. Білім алушылар ғылыми зерттеудің өзектілігін, мәселелерін, жаңалығын, гипотезасын тұжырымдауды, оны шешу логикасын анықтауды үйренеді. Пән білім алушыларда жаңа ғылыми категориялар мен ұғымдар туралы білімді қалыптастыруға, өзінің ғылыми зерттеулерінің теориялық, қолданбалы ережелерін дәлелдеуге қабілетті болуға ықпал етеді .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингводидактика және мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 6

    Бұл курста мәдениеттің құрылымдық белгілері, ұлттық сипаттың ерекшеліктері, әр түрлі мәдениет пен тіл өкілдерінің қоршаған ортаны қабылдауы қарастырылады. Білім алушылар жеке тұлғаны қалыптастырудағы және ұлттық сипатты анықтаудағы тілі мен мәдениеті, тілдік бірліктер мен құбылыстардың рөлі туралы өз білімдерін тереңдете түседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінде кәсіби-бағытталған және ғылыми қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-білім алушылардың шет тілді кәсіби-коммуникативтік құзыреттілігін жетілдіру. Олар кәсіби және ғылыми коммуникация тақырыбына байланысты терминологияны, халықаралық символдар мен белгілерді, кәсіби-ғылыми коммуникацияда қабылданған құжаттаманы ресімдеу мен жүргізуге қойылатын талаптарды білетін болады. Білім алушылар халықаралық кәсіби-іскерлік және ғылыми қарым-қатынас жағдайында коммуникативтік мінез-құлық ережелерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистика және лингводидактикадағы кәсіби шет тілді терминология (екінші шет тілі)
    Несиелер: 5

    Бұл курс таңдалған мамандық бойынша шет тілінде арнайы білім алатын ғылыми қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда кәсіби және ғылыми жағдайларда өзге тілді қарым-қатынас қабілеті жетілдіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи лингвистикалық теориялар
    Несиелер: 5

    Курстың басым міндеті қазіргі Батыс лингвистикасының басым әрі негізгі бағыттары болып табылатын лингвистика саласындағы заманауи теориялары, олар: синтаксис, семантика, сөйлеу теориясы, мәтін, когнитивтік лингвистика, дискурс болып табылады және білім алушылар осы бағыттармен таныс бола алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикадағы инновациялар
    Несиелер: 5

    Пән лингвистиканың қазіргі өзекті салаларын зерттеудің мақсаттарымен, міндеттерімен және әдістерімен танысуға бағытталған: магистранттар функционалдық лингвистика, әлеуметтік лингвистика, психолингвистика, когнитивті лингвистика, антропологиялық лингвистика, корпустық лингвистика, гендерлік лингвистика, әлеуметтік психолингвистика, лингвистикалық прагматика, сөйлеу әрекетінің теориясы, сөйлеу актілерінің теориясы, компьютерлік лингвистика және т.б. қазіргі лингвистиканы зерттеудің эксперименталды және теориялық әдістерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл және ойлау
    Несиелер: 5

    Курс тілді белгілі жүйе ретінде оқып-үйренуге, түсінуге, қайта өңдеу және трансформация бойынша ойлау жұмысы мен пайымдаудың, ойлау формаларындағы шындықты бейнелеу процесі ретінде оқытуға арналған. Тіл мен ойлау арақатынасының мәселелері туралы өзара тығыз байланыста және бірыңғай сөз ойлау актісі ретінде өзара шарттасуда білім алынатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнопсихолингвистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсатымәдениеттің ұлттық-этникалық ерекшеліктерімен өзара байланыста адамның тілдік санасын оқыту болып табылады. Білім алушылар Сепир-Уорфтың лингвистикалық салыстырмалылығының гипотезасы, лакун теориясы, сөйлеу интерференциясы және т.б. туралы білім алады, билингвалды және мультилингвалды ортада практикалық жұмыс дағдылары жетілдіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық және қолданбалы психолингвистика.
    Несиелер: 5

    Пән тілдің, ойлау мен сананың өзара қарым-қатынасы мәселелерін оқытады. Білім алушылар тілдік әсердің лингвоғнитивті механизмі туралы білім; ғылым және білім беру саласындағы психолингвистика білімдерінің практикалық дағдыларын; тілдік фактілерді салыстыру және оларға тіл білімі, психолингвистика, сөйлеу әрекетінің теориясы тұрғысынан баға беру; талдау әдіснамасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі шет тілді білім берудің парадигмалдық сипаттамалары
    Несиелер: 5

    Осы курс аясында базалық әдістемелік категориялардың жаңа түсіндіруінде шет тілді білім берудің қазіргі заманғы теориясы қарастырылады. Білім алушылар "парадигма" ұғымының мәні, шетел тілінде білім берудің қазіргі заманғы парадигмалары, заманауи білімнің антропоцентризмі, прагмалингвалингдактика және т. б. ұғым мәндері туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі бойынша кәсіби коммуникативтік практикум
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шет тілін тереңдетілген коммуникативтік-кәсіби және мәдениетаралық оқыту болып табылады, оған интермәдени блоктың сөйлеу тақырыбы, сондайақ кәсіби тақырыбы негізінде қол жеткізіледі. Бұл курсты меңгеру нәтижесінде кәсіби қызметте екінші шет тілінде табысты қарым-қатынас үшін қажетті шет тілді кәсіби-коммуникативтік, мәдениетаралық және лингвоелтану құзіреттіліктері жетілдіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Генеративті грамматика
    Несиелер: 5

    Курстың басты міндеті - қазіргі заманғы батыс лингвистикасының басым бағыттары болып табылатын синтаксис саласындағы заманауи теорияларды әрі синтаксистің даму заңдылықтарын, синтаксистіңрөлін, функциясын, семантика, прагматика және синтаксис сияқты ұғымдардың арақатынастарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі лингводидактиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттардың заманауи линводидактика саласындағы қажетті теориялық білімдерді игеру негізінде кәсіби іс-әрекеттегі заманауи әдістерді, ұйымдастырушылық формалар мен оқыту технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру, бұл курсты оқу барысында шет тілдері саласындағы білім беру шеберлерінің құзыреттері негізінде.алынған практикалық дағдылармен қатар лингвистикалық және әдістемелік жетілдіруге ықпал етуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі лингводидактиканың әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс лингвистикалық пәндерді оқыту саласындағы кәсіби құзыреттілікті дамытуға бағытталған.Білім алушылар лингво- әдістемелік білім берудің теориялық негіздерін, лингвистикалық пәндерді оқытудың әдістемелік жүйесін білуді меңгереді, лингвистикалық пәндерді оқыту процесінің мәнін, олардың тиімділік шарттарын зерттейді. Лингвистикалық пәндерді оқыту стратегиясын құруды, лингвистикалық пәндерді оқытудың практикалық дағдыларын меңгеруді үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілін саралап оқыту
    Несиелер: 5

    Пән саралап оқыту технологияларын оқытуға бағытталған, осыған сәйкес оқытудың тиімділігін арттыру үшін білім алушылардың ерекшеліктерін ескеретін дидактикалық жағдайлар кешені құрылады, соған сәйкес білім берудің мақсаты, мазмұны, түрлері, әдістері іріктеледі, сараланады. Магистранттар болашақта дұрыс ұйымдастырушылық шешімдер қабылдауға, релевантты мазмұнды, оқытудың құралдарын, әдістерін таңдауға мүмкіндік беретін білім мен іскерліктің жиынтығын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл және әлемнің тұжырымдамалық бейнесі
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдағы тілдің рөлі туралы білімді жетілдіруге бағытталған. Курс тіл туралы түсініктерді мәдениет үйрену тәсілі ретінде кеңейтуге және тілдің ағымдағы жағдайын түсінуге, әлем туралы заманауи түсініктерді бейнелеуге арналған. Білім алушылар концептуалды талдау дағдыларын және оқытылатын шет елдерінің ұлттық мәдениетін көрсететін тұжырымдамаларды анықтау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаһандық әлемдегі көптілді және полимәдениетті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән әлемдегі және өз еліндегі тілдер мен мәдениеттердің алуан түрлілігі туралы түсінік жүйесін меңгеруге, көптілді және полимәдениетті білім берудің концептуалды негіздері мен педагогикалық тезаурустарын оқуға, оларды қазіргі білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі ретінде түсінуге, білім алушыларда көптілді және полимәдениетті орта жағдайында толерантты сана мен құндылықтардың тұрақты жүйесін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік лингводидактика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты компьютерлік лингвистиканы лингвистикалық пән ретінде оқыту болып табылады. Курс аясында шет тілдерін оқытуда компьютерлік технологияларды қолданудың теориялық және қолданбалы негіздері, лингвистика, компьютерлік лингвистика, корпустық лингвистиканың негізгі ұғымдары қарастырылады. Лексикалық, морфологиялық, синтаксистік, семантикалық және прагматикалық деңгейдегі мәтіндерді автоматты түрде өңдеудің практикалық дағдылары алынатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру мекемелерінде оқу үдерісін ұйымдастыру, жоспарлау және мониторинг жүргізу
    Несиелер: 5

    Пән ҚР Білім беру жүйесінің барлық сатыларында оқыту үдерісін нормативті-құқықтық және оқу-ұйымдастырушылық қамтамасыз етумен танысуға бағытталған. Білім алушылар оқу үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және мониторинг жүргізу ережелерін, рәсімдерін, нысандары мен тәртібін үйренеді, осы процестерді реттейтін құжаттармен жұмыс істеу, сондай-ақ оларды әзірлеу машықтары мен дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілді білім беру жүйесіндегі құзыреттілік тәсіл
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандығының ерекшеліктерімен талап етілетін білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, шет тілдерін оқыту процесінің ерекшеліктерін оқып үйрену. Магистранттар оқу іс-әрекеті жағдайында әртүрлі бейіндегі мамандардың кәсіби іс-әрекетін үлгілеу, олардың негізгі кәсіби функциялары, құзыреттілігі жүйесін сипаттау, оқу тапсырмалары, проблемалық жағдайларды әзірлеу, нысаны мен мазмұны бойынша кәсіби талаптарға негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесі
    Несиелер: 5

    Курс педагогтың бақылау-бағалау қызметінің мәселелерін қарастырады. Оқытудың күтілетін нәтижелерін анықтау тәсілдері; бағалау мазмұны; бағалау өлшемдері мен рәсімдері; өлшеу жүйелері, оқыту нәтижелерін ұсыну оның құралдары мен нысандары; критериалды негізде құрылған білім алушылардың оқу жетістіктерін ішкі және сыртқы бағалау жүйелері; формативті және жиынтық бағалау зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары мектептегі оқу үрдісін моделдеу және мониторингілеу
    Несиелер: 5

    Курс оқыту процесінің моделдеу және мониторингімен байланысты міндеттерді шешу үшін қажетті білімді жүйелендіруге және алуға бағытталған: оқу үдерісі субъектілерінің қызметін моделдеу, талдау және жетілдіру бойынша теориялық ережелер мен тәжірибелік мысалдар, оқыту сапасын бағалау, оқу пәндерін меңгерудің мониторингін ұйымдастыру, педагогикалық өлшеу әдістері, бақылау сапасы және оқыту нәтижесін бағалау құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілін оқытудағы қашықтықтан оқыту технологиялары
    Несиелер: 6

    Пән аясында магистранттар "онлайн оқыту", "электрондық оқыту" және "қашықтықтан оқыту" ұғымдарын ажыратуды үйренеді. Олар сандық білім беру ресурстарының, әртүрлі бағыттағы педагогикалық бағдарламалық құралдардың, шет тілдерін қашықтықтан оқыту шеңберіндегі оқу қызметінің сандық құралдарының мәнімен танысады. Олар электрондық әдістемелік және дидактикалық материалдарды әзірлеудің практикалық дағдыларын алатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілді білім беруді цифрландыру
    Несиелер: 6

    Курста қазіргі заманғы білім берудегі сандық мәселелер қарастырылады, білім беруді цифрландыру үрдістері, жағдайы зерттеледі. Білім алушылар шет тілді білім беруді цифрландыру туралы түсінік алу: жағдайы, мәселелері, Қазақстандағы, шет елдердегі даму болашағы. Қашықтықтан білім беру технологиялары, электронды білім беру ресурстары, оқу материалдарын ақпараттық толықтыру туралы білім алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілін контекстік және пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
    Несиелер: 5

    Пән шет тілді білім беруде контекстік оқытудың мәнін, принциптерін, мазмұнын, әдістерін, сондай-ақ қосымша кәсіби білім алу және тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру мақсатында шетел тілін арнайы пәндермен оқытуды біріктіру арқылы болашақ маманды шет тілде кәсіби қарым-қатынасқа дайындау ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пәндік-тілдік кіріктірілген оқытудың негізгі компоненттері, модельдері, технологиялары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл саясаты және тілдік жоспарлау
    Несиелер: 5

    Курс тіл саясаты және жоспарлау теориясымен және практикасымен танысуға арналған. Курс шеңберінде білім алушыларда әртүрлі контекстерде тілдік әртүрлілік түсінігі кеңейтілетін болады. Білім алушылар "тілдік манипуляция"және "тіл саясатын"түсінудің теориялық тәсілдеріне еркін талдай алады, көптілді ортаны талдай алады, сондай-ақ білім берудегі тілдік менеджментке қатысты шешімдер қабылдауды үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ол әлеуметтік қатынастар дамуындағы қазіргі заманғы тенденциялар, оқытудың психологиялық табиғаты, тарих, даму және ғылым философиясы туралы білімдерге ие. Философиялық талдау әдістерін қолдана білу, оқу процесін жобалау және шығармашылық дамушы орта құру. Жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына, қабылданған рухани, адамгершілік және құқықтық нормаларға негізделген әлеуметтік және кәсіби өзара әрекеттестікке дайын екендігін көрсетеді.

  • Код ON2

    Шет тілінде кәсіби ауызша және жазбаша байланысты тиімді жүзеге асыра білу. Кәсіби, коммуникативті және әдіснамалық қабілеттерінің кешені бар. Қазіргі және шет тілдеріндегі білім беру мәселелерін зерттеумен немесе зерттеумен байланысты кәсіби не кең салааралық (пәнаралық) шеңберлерде таныс және беймәлім жағдайлардағы мәселелерді шеше алады.

  • Код ON3

    Тіл білімі мен шет тілді білім берудің қазіргі парадигмасы контекстінде педагогика ғылымдарының жаңа тұжырымдамалық идеялары мен даму бағыттарын білуін көрсетеді. Қазіргі заманғы педагогикалық және шет тілді білім беру мәселелерін зерттеуі саласымен байланысты кәсіби немесе неғұрлым кең (пәнаралық) салалар шеңберінде таныс немесе бейтаныс жағдайлар мен контекстердегі мәселелерді шешуге қабілетті болады.

  • Код ON4

    Қазіргі концепцияларды, теорияларды және шет тілді білім беру үрдістері мен құбылыстарын талдау тәсілдерін, бөтен мәдениет құндылықтары негізінде қалыптасқан ұлттық-ерекше ерекшеліктерді сыни талдай алу. Қарым-қатынас технологиясы мен модельдері, мәдениетаралық коммуникация саласында білімі бар. Полимәдениетті, полиэтникалық көптілді қоғамда конструктивті диалог пен қарым-қатынас жасай білуі мен дағдыларына ие болу.

  • Код ON5

    Шетел тіл білімі мен шет тілін оқыту саласындағы мәселелерді жүйелі түрде шешуге бағытталған негізгі зерттеулер мен ғылыми және практикалық инновациялық әзірлемелер туралы білімге ие. Қазіргі тіл білімі саласындағы теориялық және практикалық білімдерді біріктіру, күрделі мәселелерді шешу және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде де пайымдау қабілеттілігін көрсетеді.

  • Код ON6

    Педагогикалық мониторингті жүзеге асыру. Басқа тілдік білім беру үдерісін жоспарлаудың барлық түрлерін, оқу үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктерін,педагогикалық ақпараттық технологияларды көрсету. Оқытудың заманауи әдістерін, құралдарын және түрлерін, шет тілі бойынша білімді бақылау және есепке алу нысандарын, іскерліктері мен дағдыларын білу. Білім алушыларда өзін-өзі бағалауды қалыптастыруға, тілдерді үйренуге, азаматтық бірегейлікке және лингвистикалық төзімділікке ынталандыру.

  • Код ON7

    Қазіргі шетел тілі білім беру үрдісі мен педагогикалық менеджмент саласында білімі бар. Педагогикалық мониторингті жүзеге асыру. Тілдік тұлғаны дамытуды дербестіктің және өзін-өзі реттеудің үлкен дәрежесімен жүзеге асырады. Қашықтықтан, онлайн және электронды оқыту жағдайында жұмыс істей алады. Сандық білім беру ресурстарын, педагогикалық бағдарламалық құралдары, түрлі мақсаттағы қосымшаларды, сандық және оқу қызметінің құралдарын пайдаланудың дағдыларын меңгерген.

  • Код ON8

    Қазіргі шетел тілі білім беру үрдісі мен педагогикалық менеджмент саласында білімі бар. Тілдік тұлғаны одан әрі оқыту мен дамытуды дербестіктің және өзін-өзі реттеудің дәрежесімен жүзеге асыруға мүмкіндік беру. Білім алушыларға зияткерлік, шығармашылық, жеке әлеуетін іске асыруға мүмкіндік беретін білім беру ортасын құруға дайын болу.

  • Код ON9

    Ғылыми ортада тиімді өзара әрекет жасауға, ғылыми қызметтің нәтижелерін қорғауға мүмкіндік беретін теориялық-әдістемелік және ғылыми-практикалық білімді меңгеру. Аналитикалық жұмысқа қабілеті бар, тапсырмаларды шешуде креативтілік және шығармашылықпен қарау, жаңа білім алу мақсатында ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру және кәсіби жағдайларды бағалау үшін осы білімді қолдану. Өзінің ғылыми қызметін тиімді және нәтижелі ұйымдастыра білуі. Диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорыта алу.

  • Код ON10

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге және өзге тілді білім беру және шетел лингвистикасы саласында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде бірінші және екінші шет тілдерін еркін меңгеру. Кәсіби қызметпен байланысты түрлі тақырыптарға ауызша және жазбаша қарым-қатынасты тиімді жүзеге асыра алу.

7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі (бейіндік бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі (1 жыл)
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау (1,5 жыл)
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі (1,5 ж.)
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top