Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M05401 Математика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты елдің даму перспективасын ескере отырып, іргелі білімі, инновациялық тәсілдері, жоғары оқу орындарында, білім беруді басқару органдарында, білім беру ұйымдарында, ғылыми-зерттеу орталықтарында ғылыми, педагогикалық, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін зерттеу дағдылары бар бәсекеге қабілетті жаңа формациядағы мамандарды дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M092 Математика және статистика
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M054 Математика және статистика
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты-ғылыми білімнің философиялық құбылыстарын оның даму тенденциясында және өзгеретін әлеуметтік-мәдени профилінде зерттеу. Пәнді зерделеу нәтижесінде ғылыми танымның ерекшеліктері, қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылымның рөлі, білім алушыларда философиялық ойлау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектепте математикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – студенттерге математиканы тиімді және сапалы оқытуды қамтамасыз ету. Осы мақсатқа жету үшін әдістеме оқытудың заманауи әдістерін зерттеуді, оқу бағдарламалары мен материалдарын әзірлеуді, білім беру ортасын құруды, интерактивті сабақтарды ұйымдастыруды және оқытуда инновациялық технологияларды қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математиканы оқытудың теориясы және әдістемесі
Курстың мақсаты: математика және математикалық модельдер дегеніміз не, нақты дүние құбылыстарын зерттеудің математикалық тәсілі қандай, оны қалай қолдануға болады және не істей алатыны туралы дұрыс жалпы түсінік қалыптастыру. Математика курсының көлемі мен мазмұнын таңдау, оқу мақсаттарын анықтау, баяндау кеңдігі мен тереңдігінің, қатаңдық пен түсініктіліктің дұрыс тепе-теңдігі, яғни оқытудың тиімді және ұтымды жолдарын таңдау және осының барлығын зерттеу, математиканы оқуға бөлінген шектеулі уақытты ескере отырып.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жуықтау теориясына кіріспе
Курстың мақсаты: ең жақсы қасиеттерге ие функциялар бойынша берілген функцияны жақындатуды және нәтиже қатесін бағалауды қарастыратын талдау бөлімдерін зерттеу. Осы пәнді оқу барысында магистранттар нормаланған кеңістік элементінің ең жақсы жуықтауы, ең жақсы жуықтау элементі туралы жалпы теоремалар туралы білім алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Функционалдық кеңістіктерді енгізу теориясы
Пәннің мақсаты Соболевтің кеңістік теориясының негіздерін оқытуды көздейді. Онда шектеулі және шектеусіз аудандар жағдайында Соболев кеңістігі үшін әртүрлі өлшемдер мен әртүрлі өлшемдерді салу теоремалары, іздер теориясы мен Соболев кеңістігі теориясының элементтері бар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көпбейнелі математикалық анализ және стохастикалық анализ
Бұл пәннің негізгі мақсаты математикалық құрылымдарды тереңірек түсіну және кездейсоқ факторларды ескере отырып, нақты жүйелерге аналитикалық әдістерді қолдану болып табылады. Бұл құралдар жүйелердің әрекетін дәлірек модельдеуге және болжауға және әртүрлі салаларда тиімді шешімдерді табуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Теориялар және олардың модельдерінің кластары (ағылшын тілінде)
Пәнді оқудың мақсаты – модельдер теориясы аясында іргелі заңдылықтар теориясын дамыту, практикалық және қолданбалы есептерді шешу, теориялық білім мен модельдер теориясы бойынша практикалық дағдыларды кеңейту және тереңдету, математикалық есептерді шешу үшін өз білімдерін қолдана білу, математикалық мәдениет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математика мен ЖИ жүйелеріндегі инноватика
Курстың мақсаты математика және жасанды интеллект (ЖИ) жүйелеріндегі заманауи инновациялық тәсілдерді, соның ішінде инновациялық технологиялар әдістерін және деректерді талдау алгоритмдерін зерттеуді көздейді. Оларды ғылым мен білім беруде қолдану, сондай-ақ ЖИ-бағдарланған математикалық модельдерді дамыту перспективалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте математиканы қашықтықтан оқытудағы білім беру технологиялары
Курстың мақсаты – мектептегі білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқыту тұжырымдамасын, сонымен қатар қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптарды, қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптерін және оқу процесін онлайн және офлайн режимінде ұйымдастыру жолдарын зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика және оларды шешудің сандық әдістері
Курстың мақсаты: математикалық физика есептерін шешудің тиімді алгоритмдерін табу үшін магистранттардың қажетті түйсігін дамыту, сонымен қатар аналитикалық және сандық әдістермен таныстыру, соның негізінде есептерді шешудің ұтымды стратегиясы жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математикадан шет тіліндегі техникалық әдебиеттер
Пәнді оқудың мақсаты: математикадан техникалық әдебиеттерді оқу және аударудың негіздері, принциптері, грамматикалық құбылыстары және қиындықтары туралы білім алу, математикадан техникалық мәтіндерді оқу және аудару кезінде алған білімдерін пайдалану дағдыларын қалыптастыру, құзыреттіліктерін дамыту. шет тілі кәсіби іс-әрекетінде ауызша және жазбаша формаларды ескере отырып, математикада техникалық стильді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми математикадағы кәсіби шетел терминологиясы
Пәнді оқыту мақсаты – ғылыми математикадағы кәсіби шетел терминологиясы және математикалық мәтіндерді ғылыми-техникалық аударудың негізгі аспектілері жайлы іргелі білім алу; математика бойынша арнайы әдебиеттерді оқу және аудару кезінде ғылыми-техникалық стильдегі терминологияны және ғылыми-техникалық тілдің сипаттамаларын талдау мен қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Группалар теориясының арнайы сұрақтары (ағылшын тілінде)
Пәнді оқудың мақсаты – топтық теория шеңберінде іргелі заңдылықтар теориясын дамыту, практикалық және қолданбалы математикалық есептерді шеше білу, топтық теориядағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды кеңейту және тереңдету, топтық теорияда практикалық дағдыларды қолдану. математикалық мəдениетті меңгере отырып, математикалық есептерді шығару бойынша білім алды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жүктеулі дифференциялдық теңдеулер
Курстың мақсаты: жүктелген дифференциалдық теңдеулер және олардың классификациясы, кері есептермен байланысы, шекаралық есептерді сингулярлық интегралдық теңдеулерге келтіру, дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістері және математикалық физика есептерін оқу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туындалатын облыстардағы жылуөткізгіштіктің шекаралық есептері (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты: бұзылған аудандардағы жылу өткізгіштік теңдеуінің бірінші шекті мәселесін зерттеуге арналған: мәселені тұжырымдау, оны жылу потенциалын қолдана отырып, екінші типтегі Вольтеррдің сингулярлық интегралдық теңдеуіне азайту, оны реттеу әдісімен шешу, шешімнің сингулярлық кластарын анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жылу өткізгіштіктің шекті есептеріне арналған сингулярлық интегралдық теңдеулер
Пәннің мақсаты: салмақ функционалдық сыныптарындағы жылу өткізгіштік теңдеуі үшін түзу және жанасқан шеткі есептерді қою; екінші типтегі Вольтеррдің сингулярлық интегралдық теңдеуіне қойылған шекаралық есептерді азайту және оны зерттеу..
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сақиналар мен модульдер (ағылшын тілінде)
Пәнді оқудың мақсаты – пән бойынша берік білім жиынтығын қалыптастыру, жалпы математикалық мәдениет деңгейін арттыру, сақиналар мен модульдерде практикалық және қолданбалы есептерді шығару жолдарын үйрену, болашақтың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. математикалық есептерді шешудегі мамандар, оқу және ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Курс инновациялық экономиканың негізгі тетіктерін, отандық экономиканы дамытудағы және халықтың өмір сүру деңгейін арттырудағы ұлттық зерттеу орталықтарының рөлін зерттеуге бағытталған. Зияткерлік меншік, инновациялық маркетинг, Коммерцияландыру модельдері, қаржыландыру құралдары сияқты мәселелерге көңіл бөлінеді. Қоршаған ортаға және инновациялық қызметке және зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру процесіне қатысушыларға баға беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымды қажет ететін инновациялық кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты – білім беру процесіне инновацияларды енгізу модельдері мен механизмдері туралы білім қалыптастыру, білім беру технологияларын енгізу процестерін басқару, онлайн-курстарды, платформалар мен цифрлық оқыту бағдарламаларын ілгерілету туралы түсінік беру; білім беру ұйымдарында инновацияларды стратегиялық басқару құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалды-дифференциалдық теңдеулер
Пәннің мақсаты операторлар спектрі, олардың конъюгаттары туралы білім беру, жүктеме нүктесінің ауыспалы жылдамдығымен есеп, араболалық теңдеудің "айтарлықтай" жүктелуінің екінші шекті есебі. Коши есептерінің операторының ядросының өлшемі туралы, бір мәнді ажыратымдылық сыныбы, критерийі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функциялардың аппроксимация теориясы
Пәннің мақсаты - ең жақсы жуықтау элементінің болуы мен бірегейлігінің жалпы теоремаларын оқыту. Лебег кеңістігіндегі ең жақсы жуықтау элементінің өлшемі. Лебег кеңістігіндегі жуықтау. Жуықтау теориясының тура және кері теоремалары. Бернштейннің Теңсіздігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функцияның құрылымдық және конструктивтік қасиеттері
Пәннің мақсаты: Лебег кеңістігін, Дирихле ядросын және оның нормасын зерделеу арқылы функциялардың құрылымдық қасиеттерінің (дифференциалдануы, тегістігі) конструктивті қасиеттерімен байланысын (бір немесе басқа жолмен жуықтау сипаты) қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқу процесінде оқытылатын пәндердің теориялық негіздерін және оларды математикалық модельдерді, магистрлік диссертацияда қойылған проблеманы, міндеттерді шешу алгоритмдерін әзірлеу кезінде ғылыми-зерттеу қызметінде қолдануды біледі. Ақпарат көздерін іздеу және іріктеу; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі тәсілдерін пайдалану, эксперимент жүргізу тәсілдерін меңгерген. Ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу үшін зерттеу міндеттерін талдау және шешуге арналған жалпығылыми әдіснаманы, логиканы және жасанды интеллект технологияларын біледі.
- Топологиялық кеңістіктер теориясының негізгі түсініктері мен әдістерін және олардың маңызды мысалы – метрикалық кеңістіктері туралы білімі бар. Метрикалық және топологиялық кеңістіктер теориясының мәселелерін шеше алады, осы пәнді оқу процесінде де, магистрлік диссертацияны зерттеу мен жазуда да қажетті өзекті ақпаратты өз бетінше іздей алады. Абстрактілі нәтижелерді геометриялық интерпретациялау дағдылары бар.
- Отандық және халықаралық зерттеу ұжымдарында жұмыс істеген кезде ғылыми қызмет нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде ұсыну ерекшеліктерін біледі. Ғылыми мәтіндердегі негізгі идеяларды бөліп көрсете және жүйелендіре алады; кез келген келіп түскен ақпаратты, дереккөзге қарамастан, сыни бағалай алады. Библиографиялық анықтамалықтармен жұмыс істеу, ғылыми-библиографиялық тізімдерді құрастыру, ғылыми жұмыстарда библиографиялық сипаттаманы пайдалану дағдылары бар. Нақты проблеманы, міндеттерді шешудің модельдерін, алгоритмдерін жасай алады; шешімін таба алады, нәтижелер алады және оларды түсіндіре алады; магистрлік диссертацияның қажетті материалдарын жүйелендіре алады.
- Инновациялық технологияларды коммерцияландырудың негізгі әдістері мен модельдерін айырады. Ғылыми және ғылыми-техникалық әзірлемелердің қолданбалы міндеттерінің инновациялық шешімдерін талдаудың заманауи әдістерін практикада қолданады. IT-саласындағы ғылыми зерттеулер мен инновациялық әзірлемелердің нәтижелерін коммерцияландыру технологиясын меңгерген. Математика мен білім берудегі соңғы инновацияларға сәйкес педагогикалық тәсілдерді, оқу материалдарын пайдалана алады. Оқытудың табысты нәтижелеріне қол жеткізу үшін заманауи дидактикалық-әдістемелік құралдарды меңгерген.
- Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін ғылымның қазіргі заманғы тарихы мен философиясы, қолданбалы жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша өзекті білімдерін көрсетеді. Педагогикалық процесте туындайтын және тереңдетілген педагогикалық білімді талап ететін міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасының шынайылығын талдай және түсіне алады.
- Дифференциалдық теңдеулер мен математикалық физика есептерін шешуде сандық әдістерді қолдана біледі. Жүктелген дифференциалдық теңдеулер мен олардың кластарға бөлінуі, кері есептермен байланысы, шекаралық есептерді сингулярлық интегралдық теңдеулерге келтіру, сипаттамалық интегралдық теңдеулер туралы нақты білімдерін көрсете біледі.
- Абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу қабілеттерін көрсетеді; басқарушылық қызметте дағдыларды қолданады, даулы, жанжалды жағдайларды шешуде объективтілікке, зейінділікке және төзімділікке ұмтылады. Ғылыми зерттеу, педагогикалық және тәрбие жұмыстарын жүргізуде әдіснамалық және әдістемелік білімді қолданады. Білім алушылардың жеке және ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларының, нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес білім беру ұйымының қызметін жоспарлау әдістерін зерттейді.
- Көпбейнелілік тілі мен сыртқы дифференциалды формалар, көпбейнеліліктегі интегралдау мәселелері мен оларды қосымшалары туралы түсініктерді таниды. Стохастикалық талдау бойынша негізгі білімге анықтамалар береді. Математикалық құралдарды қолдана отырып, қолданбалы есептерді шешуде оңтайлы нәтижелер алу үшін кездейсоқ процестер мен құбылыстарды сипаттау әдістемесін қолданады.
- Ақпарат пен құбылыстарды талдайды; оқытылатын тілдің әлеуметтік таңбаланған тілдік бірліктерін дұрыс пайдаланады. Кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін үш тілде вербалды және вербалды емес формада еркін, қолжетімді және сенімді түрде қарым-қатынас жасай алады.
- Функциялардың құрылымдық және құрылымдық қасиеттерін талдайды, ғылыми зерттеулерде алдыңғы қатарлы ғылыми әдебиеттерді талдауда қолданады.
- Модельдер теориясының түрлеріне, категориялық теорияларға, бай және қарапайым модельдерге қатысты негізгі ұғымдары мен нәтижелерін біледі, Толық теориялардың саналымды модельдерінің мінез-құлқын сипаттайтын теоремаларды математикалық дұрыс тұжырымдау және дәлелдеу жолдарын біледі. Модельдер кластарын зерттеу үшін теориялардың семантикалық қасиеттерін қолдану дағдыларына ие.
- Жуықтау модулінің, үздіксіздіктің, жуықтау теориясының тура және кері теоремаларының қасиеттерін біледі. Әр түрлі кеңістіктік элементтердің ең жақсы жуықтауын анықтау әдістерін, функцияның үздіксіздік модулін есептеу әдістерін, жуықтау теориясының теоремаларын қолданады. Жуықтау теориясымен байланысты зерттеулерді талдай алады, функцияның дифференциалдық қасиеттерін анықтай алады, функционалдық кеңістіктердің өзара байланысы туралы қорытынды жасай алады.
Ұқсас БББ
7M05401 Математика және компьютерлік ғылымдар
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M05401 Математика
Торайгыров университеті
7M05401 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
7M05401 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M05401 Актуарлық математика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M05401 Математика
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
7M05401 Математика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M05401 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M05401 Математика
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
7M05401 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті