Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01210 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Halyqtar dostyǵy

  • Жас ерекшелік физиология және мектепке дейінгі гигиена
    Несиелер: 5

    Жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерінескереотырып, шаршаудыңдамуынакедергікелтіретіноқупроцесінұйымдастырудағдыларынқалыптастырады. Баланыңіс-әрекетініңбарлықтүрлерінұйымдастырукезіндеағзаныңжасерекшеліктерінжәнеқызмететуінанықтаудағдысынаиеболады. Денсаулықтысақтаужәненығайту,салауаттыөмірсалтыннасихаттаубілімінкөрсетеді. Аурулардыңалдыналубойыншапрофилактикалықіс-шаралардыөткізуіскерліктеріндамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Мақсаты мен міндеттерінің қойылымын бағалау, оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың түрлі әдістерін, формаларын қолданудың педагогикалық мүмкіндіктері мен тиімділігін анықтау; педагогикалық фактілер мен құбылыстар; педагогикалық ғылым мен практиканың өзара байланысы, олардың даму тенденциялары; оқыту мен тәрбиелеудің формалары, әдістері мен құралдары, олардың педагогикалық мүмкіндіктері мен қолдану шарттары; оқыту процесінде мотивация мен қабілеттілікті дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттары, дамыта оқыту, оқыту мен тәрбиелеуді саралау және дараландыру негіздері. Тұтас педагогикалық процесс педагогика пәні ретінде және мұғалім қызметінің объектісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Адамның психикасы мен тұлғасының дамуының психологиялық заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру, оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру мен бағалаудың практикалық дағдылары мен іскерліктерін меңгеру, оқушылардың тұлғасын зерттеу үшін психологияның әртүрлі әдістерін сауатты қолдану, өзінің психикалық жағдайын бағалау және түзету үшін, жаңа ұжымдағы табысты бейімделу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 3

    Студент танымдық және эмоциялық-еріктік сфераның даму және қызмет ету деңгейінің өзгерістерін және динамикасын болжауға, өзіндік санасын, психомоторикасын, қабілеттерін, мінез-құлқын, темпераментін, функционалдық жағдайын, қалыпты және психологиялық ауытқулар кезіндегі тұлғалық белгілері мен акцентуацияларын болжауға қабілетті және дайын болуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абай тану
    Несиелер: 3

    Ұлы қазақ ақыны, гуманист ойшылы, ағартушысы Абай Құнанбаевтың шығармашылығын тану, ақынның жекелеген шығармаларының көркемдік құндылығын ашу, олардың болашақ ұрпақты тәрбиелеудегі маңызы мен рөлін анықтау, сондай-ақ тұтастай Абайтану ғылымының дамуы жайлы түсініктер, Абайдың шығармаларының жанрлық құрамының ерекшеліктерін игеру, оның қазақтардың ортағасырлардағы әдеби үрдіспен байланысын тану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 5

    Өзінің өмірлік ұстанымын анықтау;адамгершілік нормаларға сәйкес әр түрлі мәселелерді конструктивті шешу;өзімен, адамдармен және қоршаған ортамен мейірімді қарым-қатынас орнату;адамдарға қолдан келгенше көмек көрсету, туған-туысқандары мен жақындарына қамқорлық көрсету;өзімен бірге алақанда тұру, ой, сөз және іс-әрекет арқылы шынайы болу;тәжірибеде қоғамға қызмет ету дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі мекемелердегі эстетикалық тәрбие
    Несиелер: 5

    Бала бақшадағы эстетикалық тәрбие-баланың эстетикалық қасиеттерін, қабілетін, дүниетанымын қалыптастыруға қажетті жағдай жасау. Нәтижесінде тәрбиеленушілерде барлық қоршаған ортаның сұлулығын бағалау, байқау қабілеттерін дамыту болып табылады. Әсемдікті бағалауға, оны түсінуге, оған жеке қатысы бар болуға, "әдемі" Заңы бойынша — жас жастан бастап баланы тәрбиелеудің маңызды бөліктерін жасауға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардің тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргімектепкедейінгібілімберудесөзбалалардытәрбиелеу мен оқытунегіздерініңбіріретіндеқарастырылады, өйткенібайланыстытілдімеңгерудеңгейінебалалардымектептеоқытудыңтабыстылығы, адамдарменқарым-қатынасжасайбілужәнежалпызияткерлік даму байланысты. Тілқабілеттерінқалыптастыру, анатілінтолыққандымеңгеру, тілқабілеттеріндамытубалалардымектепкедейінгітәрбиелеубағдарламасыныңнегізгіміндеттерініңбіріболыптабылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 3

    Мектепке дейінгі педагогика ғылым ретінде: пән, функциялар. Баланы тәрбиелеу мен дамытудың заманауи отандық және шетелдік теориялары, олардың сипаттамасы. Мектепке дейінгі жастағы балаларды әлеуметтендіру. Баланың дене, әлеуметтік, танымдық, көркем-эстетикалық дамуының, еңбек тәрбиесінің, құқықтық, экономикалық, сенсорлық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі. Балабақша дидактикасы. Мектепке дейінгі ұйымдағы құзыреттілік-бағдарлы білім беру. Мектепке дейінгі баланың негізгі құзыреттілігі. Баланың құзыреттілік даму индикаторлары, олардың функциялары, құрылымы, сипаттамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Сөйлеу әрекетінің ауызша және жазбаша түрлерінде тілдік материалды қарастырады. Шетелдік дерек көздерден ақпарат алу және өз көзқарасын дәлелді баяндау үшін кәсіби қызметте шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Сөздердің көп мағыналы екенін, сөздің сөздік контекстуалды мәнін, туған және шет тіліндегі интернационалдық сөздерді ажырата білудің практикалық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 4

    Абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу қабілеті, өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілеті;кәсіби міндеттерді шешу кезінде ғылым мен білімнің қазіргі заманғы мәселелерін білуді пайдалануға дайындығы; кәсіби және жеке тұлғалық білім алуды жүзеге асыру қабілеті, болашақ білім беру бағыттары мен кәсіби мансабын жобалау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік-педагогикалық жүйелер, түсінігі және түрлері. Ғылыми басқарудың негізгі ұғымдары. Басқару әдістемесі ретінде жүйелі және ситуациялық тәсіл. Әлеуметтік ұжымды басқару негіздері. Педагогикалық басқарудың негізгі функциялары. Педагогикалық басқару сапасының көрсеткіштері. Мектепке дейінгі білім беруді басқарудың құрылымы мен ұйымдық-құқықтық базасы. Мектепке дейінгі мекеме меңгерушісінің басқару еңбегінің мәні, тұлғаға қойылатын талаптар, басшылық стилі. Басқарманың мақсатты және іс жүргізу функциялары. Педагогикалық талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, реттеуді бақылау функцияларын іске асыру механизмі. Басқару әдістері. Педагогикалық үдерісті әдістемелік басқару. Мектепке дейінгі білім беру бойынша әдіскерге қойылатын біліктілік талаптары. Қызмет мазмұны; жобалау, модельдеу, мектепке дейінгі мекеменің кеңістіктік - пәндік ортасын құру, кадрлардың кәсіби өсуі мен өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасау. Білім беру процесін жоспарлау, түзету, оны бақылау. Педагогикалық кадрларды аттестаттау. Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде басқару және педагогикалық жұмысқа мамандарды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсібиқарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Қарым-қатынас мақсаты мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікті дарыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 6

    Этнопедагогикалық білімді кәсіби практикамен байланыстырады, тәрбие процесінде халықтық дәстүрлерді қолдануды, халық педагогикасының құралдарын меңгеруді; - педагогикалық дәстүрлерді салыстырмалы талдау, педагогикалық тәжірибені жинақтау дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 6

    Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері педагогика әдіснамасы туралы түсінік. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық принциптері. Педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі мен сипаттамасы. Методология туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
    Несиелер: 5

    Білім беру менеджментінің негізгі жүйе құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамасын ашу; - білім берудегі менеджменттің негізгі мәселелерін ашу; - мектепішілік басқарудың негізгі функцияларына, сондай-ақ білім беру саясатының элементі ретінде мектеп дамуының негізгі бағыттарына сипаттама беру; - жетекшінің басқару мәдениетінің компоненттерін және олардың өзін-өзі дамытуын үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және техникасы саласында кәсіби-педагогикалық білім мен іскерлікті меңгеруге арналған қондырғысын дамыту; - тәрбиенің жалпы теориясының білімін кеңейту және тереңдету; - студенттерде оқушылармен тәрбие жұмысында теория, әдістеме және техника саласында кәсіби-педагогикалық білімді қалыптастыру; - студенттерді жалпы педагогикалық және арнайы тәрбиелік іскерліктермен қаруландыру: диагностикалық, мақсат қою, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, аналитикалық іскерліктермен қаруландыру . ; - оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүргізуге жауапты және шығармашылық қарым-қатынасты және баланың жеке тұлғасын әлеуметтендіру мен қалыптасудың маңызды факторларының бірі ретінде қажеттігіне сенімділікті дамыту; - студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының тәжірибесін теориялық түсінуін қамтамасыз ету;-студенттердің кәсіби-педагогикалық өзін-өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру туралы негізгі заң мүмкіндіктері шектеулі балалардың Қазақстанда және ТМД-ның басқа да елдерінде білім алуын, оқуын, тәрбиесін және оқуын, оңалтуын дамытуға бағытталған. Сондықтан мемлекеттік саясат барлық балаларды жалпы білім беруге толық енгізуге және тиімді оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық дамуы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық дамудың негізгі концепциялары, педагогикалық даму кезеңдерін құру тәсілдері. Адамның бірегей тұлға ретінде дамуының онтогенетикалық жолы; тәрбие мен оқытумен педагогикалық дамудың өзара іс-қимылының ерекшеліктері, адам психикасының жас және жеке ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепалды дайындық
    Несиелер: 7

    Балалардың психологиялық бейімделуі; негізгі мектеп ережелерімен танысу; жеке, жұптық және ұжымдық жұмыс дағдыларын үйрету; кері байланыстың қарапайым тәсілдеріне үйрету; зейінді, есте сақтауды, ойлауды, қиялды дамыту; сынып ұжымын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Ойын өте ақпараттандырылған және көп " балаға ол туралы әңгімелейді. Ойын-баланың қарым-қатынас ұжымдарында, жалпы қоғамда, адамзатта, әлемде өзін іздеу жолы, әлеуметтік тәжірибеге шығу, өткен, қазіргі және болашақ мәдениетіне шығу, әлеуметтік тәжірибені қайталау, түсінікті түсіну. Ол жалпыадамзаттық мәдениеттің бірегей феномені, оның қайнар көзі мен шыңы. Адам қандай да бір қызмет түрлерінде ойындағыдай өзінің психофизиологиялық, зияткерлік қабілеттерін ашуда мұндай алаңдаушылықты көрсетпейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балаларға дене жаттығуларын үйрету әдістемесі
    Несиелер: 6

    Саптық жаттығулар-мектепке дейінгі балалардың жан-жақты дамуының құралы. Олар балаларда дұрыс дене бітімінің қалыптасуына ықпал етеді, кеңістіктік бағдар, көз өлшегіш, ептілік, реакция жылдамдығының және басқа да физикалық қасиеттердің дағдыларын дамытады. Колоннаға сапқа тұрғызу. Колонна-бір-бірінен кейін қол созылып тұрған (бір адым) қашықтықта бекітпеге орналастыру. Құру бұл қатарға сапқа тұрады. Шеренга - бір сызықтың жанында бір сызықтың жанында, бір жаққа қарай, бір алақан аралығымен, самырсынға жапсырылған сап. Тұрғызу шеңбер болып тұру. Шеңбер-құрылыстың ең қолжетімді түрі. Үйінді құру. Ол балаларды нақты белгіленген бағдарсыз алаңға о��наластыруды білдіреді Қайта сапқа тұрғызу. Бұл бір қатардан екінші қайта құрылымға өту өсіру және біріктіру деп аталады. Бұрылу. Оларды мектепке дейінгі балалар оңға, солға (90°), оңға, солға (45°), айнала (180°), солға да, қозғалыста да орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 7

    Мектепкедейінгіересекжастағыбалалардыңзияткерлікқабілеттеріндамыту; - мектепкедейінгіересекжастағыбалалардыңәртүрліқызметтүрлеріндетанымдықбелсенділігіндамыту; - мектепкедейінгібалалардыңдалалықтәрбиесі; - денсаулықмүмкіндіктерішектеулібалалардыңпсихикалық даму ерекшеліктері; арнайы педагогика және психология негіздері; - Мектепкедейінгібалалардыңинклюзивтібілімалуы; - ертедамудыңзаманауижүйелері; - ойыноқытудыңзаманауитехнологиялары; - ертежастағыбалалардытәрбиелеужәнедамытуерекшеліктері; - балалардыңпсихикалықдамуындағышекаралықжағдай;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекемелердегі дүниетануды ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 6

    "Мектепке дейінгі жастағы балалар әлемін тану теориясы мен әдістемесі" пәні бойынша студенттерге жаратылыстану ғылымдары саласында теориялық білім беру, сабақ өткізу әдістерімен, формаларымен, тәсілдерімен таныстыру және мектепке дейінгі мекемелерде жұмыс істеу үшін ұйымдастырушылық қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 6

    "Мектепке дейінгі жастағы балалар әлемін тану теориясы мен әдістемесі" пәні бойынша студенттерге жаратылыстану ғылымдары саласында теориялық білім беру, сабақ өткізу әдістерімен, формаларымен, тәсілдерімен таныстыру және мектепке дейінгі мекемелерде жұмыс істеу үшін ұйымдастырушылық қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың бейіндік оқуын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Қазіргі қоғамдағы педагогтің әлеуметтік мақсатын, сондай-ақ олардың болашақ мамандығының әлеуметтік мәні мен мазмұнын зерттейді. Үздіксіз білім беру қажеттілігін, педагогикалық ғылым мен практикада құзыреттілік тәсілдің мәнін қарастырады. Педагогикалық үдерісте педагогикалық қарым-қатынас қалыптасады және жүзеге асырады. Өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекемелерде табиғаттанудан көрнекі құралдар дайындау әдістемесі
    Несиелер: 6

    Табиғатпен танысу әдістемесінің теориялық негіздері. Мектепке дейінгі балалардың тұлғасын тәрбиелеудегі табиғаттың рөлі. Осы мәселе бойынша зерттеулер. Табиғатпен танысу әдістемесі оқу курсы ретінде. Курстың міндеттері. Табиғат туралы балалардың білімін іріктеу принциптері. Оқыту әдістерінің жалпы сипаттамасы; олардың жіктелуі. Бақылау-табиғатпен танысудың негізгі әдісі; бақылау түрлері. Табиғатпен танысу барысында экологиялық тәрбие беру. Осы мәселе бойынша зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ойын технологиясы
    Несиелер: 6

    Комбинаторлық-нұсқаларды тез және тиімді есептеуді талап ететін ойындар, комбинацияларды таңдау; аналитикалық, дамыту аналитикалық ойлау, еркін, ашық, бірақ дұрыс логикалық талдау дағдысын алуға, заңдылықтарды, ортақтығы мен айырмашылықтарын, себебін және салдарын көруге көмектесетін; ассоциативті, олардың негізінде ассоциативті ойлау, салыстыру іздеу, намек шешу жатыр; күрделі мағыналық байланыстарға назар аударатын мәнмәтіндік, түсіндіруді дамыту, тікелей білдірілмегенін түсіну және керісінше - ақпаратты әр түрлі тәсілдермен беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйым әдіскері жұмысы
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі мекеме жұмысының тиімділігін қамтамасыз ететін мектепке дейінгі мекемеде әдістемелік жұмыс жүйесін қарастыру. Зерттеу нысаны мектепке дейінгі мекемені басқару процесі болып табылады. Зерттеу пәні әдістемелік жұмысты жүргізу нысаны болып табылады. Берілген тақырып бойынша педагогикалық әдебиетті оқып үйрену; әдіскер жұмысының теориялық-ұйымдастырушылық негіздерін зерттеу; мектепке дейінгі мекемеде әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың негізгі түрлерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі мекемелерде психологиялық жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Болашақпедагогтыңпсихологиялықдайындығынқамтамасызету. Қазіргібалаларпрактикалықпсихологиясыныңөзектімәселелерінбағдарлау. Бала психикасының даму жәнеқызмететузаңдылықтарынтүсінугежәнебілім мен іскерліктіөзбетіментолықтыруғадайын болу туралыұстанымдықалыптастыру. Студенттердетуралытүсініктерінпсихологиялықжәнепсихикалықденсаулығы; баланыңіскерлігі мен дағдыларынөзараіс-қимылпрактикалық психолог в ДОУ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту әдістемесінің теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Мектепке дейінгі мекемелерде математиканы оқытудың формалары, құралдары және әдістері. Мектепке дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамыту үшін негізгі дидактикалық материалдардың сипаттамасы. Көрнекі құралдар. Компьютерлік бағдарламалар, модельдер, математикалық дәптерлер және математиканы оқытудың басқа да құралдары. Мектепке дейінгі балаларды математикаға үйретудегі ойындар мен ойын жаттығулары. Мектепке дейінгі жастағы балалардың арнайы ұйымдастырылған және өзіндік іс-әрекетін өткізуге қойылатын заманауи талаптар. Әртүрлі жастағы балалармен математикадан сабақтарды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері. Балабақшаның әртүрлі жастағы топтарында Математиканы оқыту ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаңа педагогикалық концепциясы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық тұжырымдамалар Біз педагогиканың әдіснамалық негізі-философия екенін білеміз. Философиялық теориялар көптеген педагогикалық тұжырымдамалар мен тәрбие жүйелерінің негізінде жатыр. Тиісті философиялық бағыттарға сүйенетін негізгі педагогикалық тұжырымдамалар — прагматизм, неопозитивизм, экзистенциализм, неотомизм, бихевиоризм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Пәндер қосымша құзыреттерді қалыптастыратын қосымша білім беру бағдарламасы. Бітірушілерге жұмысқа орналасуға барынша мүмкіндік береді, білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін арттырады, білім сапасын және игерудің тиімділігін арттырады. Пәнаралық және құзыреттілік көкжиегінің кеңеюін қамтамасыз етеді; ерекше дүниетанымды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
    Несиелер: 4

    Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру ілесіп жүру топтарында математика сабақтарында жүзеге асырылады және математика оқулықтарының құрылымдық және әдістемелік ерекшеліктеріне бағытталған, олар бастауыш мектепте қазіргі қолданыстағы математика бағдарламаларының кез келгеніне қолданылады. Барлық оқу материалы тақырыптарға, бөлімдерге бөлінген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Отбасы тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Оқупәнініңмақсаты-кәсіби-педагогикалықмамандықстуденттерінотбасылықтәрбиемәдениетініңнегіздерінеолардыңтабыстыәлеуметтенуінетарту. - студенттердіңпедагогикалықбілімсаласыретіндеотбасылықтәрбиетуралытеориялықтүсініктерінқалыптастыру; - отбасылықтәрбиеніңзаңдылықтары мен факторларытуралытұтастүсініктерінқалыптастыру; балалардыңтүрлікатегорияларыменәлеуметтік-педагогикалықіс-әрекеттіңнегізгіформалары мен әдістерінмеңгеру; - студенттердіңотбасылықтәрбиебойыншапедагогикалықзерттеулержүргізубілімі мен іскерлігі��қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сауат ашу және жазуға үйрету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Практикалық мақсаты-мұғалімдер мен оқушыларды тіл курстары мен іс-әрекетін меңгерудің әдістері мен тәсілдері жүйесімен қаруландыру. Теориялық мақсаты – білім мен іскерлікті меңгеру процесін, оның заңдылықтарын зерттеу, оқыту принциптерін анықтау, әдістерді негіздеу, оларды жүйеге келтіру, технологияларды, сабақтарды, олардың циклдарын, кері байланыс формаларын құрастырудың ғылыми негіздерін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ата-аналармен жүргізілетін әдістемелік жұмыс
    Несиелер: 5

    Студенттердетәрбиешініңжәнебалабақшаәдіскерініңотбасыменжұмысыныңәдістемесі, теориясы мен тәжірибесітуралы, баланыңдамуынаоңтайлыжағдайжасаумақсатындаата-аналарменөзараәрекеттесудіңәртүрлістратегияларытуралыжалпыламатүсінікқалыптастыру. Қазіргімектепкедейінгіұйымныңотбасыменынтымақтастығыныңмақсаттары, міндеттері, қағидаттары мен бағыттарытуралыстуденттердіңбілімінбекітужәнекеңейту. Балабақшажұмысыныңдәстүрліжәнедәстүрліеместүрлеріменотбасыментаныстыру. Тәрбиешініңата-аналарменконструктивтіынтымақтастығынорнатудағдыларынқалыптастыру, ата-аналардыпсихологиялық-педагогикалықағартудыңбелсендіәдістерінқолдануға��йрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 6

    Педагогикалық шеберліктің мәні мен құрылымы. Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің педагогикалық шеберлігі мен педагогикалық қызметі. Тәрбиеші мамандығының сипаттамасы. Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және жүзеге асыру жолдары. Педагогикалық эрудиция және құзыреттілік педагогикалық шеберліктің шарты ретінде. Педагогикалық шеберліктің актерлік өнермен байланысы. Тәрбиешінің педагогикалық шеберлігін дайындаудағы театр педагогикасының рөлі. Педагогикалық техника педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті. Педагогикалық этика және такт педагогикалық қарым-қатынастың негізгі элементтері ретінде. Педагогикалық үдерістегі наным-сенімдер мен наным-сенімдер. Педагогтың сөзі педагогикалық шеберліктің шарты ретінде. Өзін-өзі тәрбиелеу кәсіби шеберлікті қалыптастыру жолы ретінде. Тәрбиешінің педагогикалық процесті басқарудағы шеберлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Белсенді оқыту әдістері
    Несиелер: 6

    Оқытудың белсенді әдістері-студенттердің танымдық қызметін ынталандыратын әдістер. Олар негізінен қандай да бір проблеманы шешу жолдары туралы еркін пікір алмасуды көздейтін диалогта құрылады. Бұл әдістер оқушылардың жоғары белсенділік деңгейімен сипатталады. Оқу сабақтарының ерекшелігі-оқушылардың белсенді қатысуын талап етеді. Бұл ретте оқытушының рөлі студентке сабақ процесі арқылы жылжу шамасына қарай көмек көрсетуге әкеледі. Құзыретті оқытушы оқу процесінің әрбір нақты сатысында не болып жатқанын жақсы елестету және оның қатысушылары үшін оқыту неғұрлым тиімді болуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 3

    Балалар әдебиетінің ерекше ерекшеліктерін, оның тәрбиесіндегі рөлін көрсету балалардың көркем талғамы, моральдық адамгершілік ұғымдары, сөйлеу мәдениетін дамыту, сөздік қорын байыту, еркін ойлай білу, өз жеке пікір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекемеде педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру
    Несиелер: 6

    Мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде оң әлеуметтенуге ықпал ететін мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудің ғылыми негіздерін әзірлеу.Әлеуметтендіру процесінде мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мазмұнын теориялық негіздеу. Балалардың коммуникативтік саласын диагностикалау. Мектепке дейінгі білім беру мекемелерінің тұтас педагогикалық үдерісінде мектепке дейінгі балалардың қарым-қатынас мәдениетін тәрбиелеу әдістемесін әзірлеу және сынақтан өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіл дамыту және мәнерлеп оқу практикумы
    Несиелер: 5

    Студенттердің мәнерлеп оқу саласындағы тәрбиеші қызметінің мәселелері бойынша теориялық білім алуы, сөйлеу техникасы, сөйлеу мәнерлілігі құралдары туралы, сондай-ақ оларды әртүрлі әдеби жанрлардың шығармаларын талдау мен мәнерлеп орындаудың практикалық дағдыларымен қаруландырады. Курс Әдістеменің қысқаша даму тарихы, тіл дамыту әдістемесінің қалыптасуы, мектепке дейінгі мекемелерде балалардың тілін дамыту бойынша жұмысты ұйымдастырудың мақсаты, міндеттері, мазмұны, әдістері мен формалары туралы мәліметтерден тұрады.; байланыстырып сөйлеудің, сөздіктің, грамматикалық құрылымның, тілдің дыбыстық мәдениетінің қалыптасу ерекшеліктерін, балаларды к��ркем әдебиетпен таныстыру, мектепке дейінгі балаларды сауатты оқытуға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім инновациясы
    Несиелер: 6

    Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар бірінші кезекте өзекті мәселелерді шешу үшін, көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру үшін, ата-аналардың өсіп келе жатқан сұраныстарын іске асыру үшін пайдаланылады. Бұдан басқа, балабақшалар бір-бірімен заманауи БСҰ атағына жарысқанда бәсекелестіктің де маңызы зор. Марапат белгілі-осы балабақшаға барғысы келетіндердің саны көп.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Студенттердің өзбетінше ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Студенттердің қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі мен орны туралы білімдерін қалыптастырады; - ғылыми зерттеудің методологиясы, әдістері мен әдістері бойынша негізгі ережелерді меңгеру; - студенттерге оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау дағдыларын үйрету; - ғылыми зерттеулерді жүргізу кезінде қажетті ғылыми әдебиетпен және ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми және педагогикалық зерттеулер әдістері
    Несиелер: 6

    Педагогикалық зерттеудің теориялық негіздері.Педагог-тәрбиешінің әдіснамалық мәдениеті. Педагогикалық зерттеулердің түрлері. Ғылыми зерттеу әдістері. Ғылыми-педагогикалық зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері. Педагогикалық эксперимент, оның ғылыми зерттеу жүйесіндегі орны. Эксперимент нәтижелерінің мониторингі. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлері. Дипломдық жұмыс мазмұнының құрылымы. Дипломдық жобалаудың ғылыми аппараты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем балалар әдебиеті
    Несиелер: 3

    Балалар әдебиеті тарихи уақытта баланың ерекше қызығушылықтары мен сұраныстары бар - жақында шыққан, ол тек соңғы екі-үш жүзжылдықта ғана тарады. Тиісінше, балалар әдебиеті дербес түр ретінде - салыстырмалы түрде жаңа құбылыс. Балалар әдебиеті-Балалар мен жасөспірімдерге арналған Көркем әдебиет, оған кіші және орта жастағы балалар мен жасөспірімдер үшін жазылған шығармалар, сондай-ақ өңдеу мен қысқартудағы классикалық әдебиет туындылары жатады. Балалар әдебиетіндегі сияқты үш басты түрі – эпос, лирика және драма.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақыл есі кем балалармен жұмыс істеу ерекшелігі
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұнына әртүрлі жас кезеңдерінде ақыл-ой кемістігі бар баланың психикалық даму ерекшеліктерін көрсететін сұрақтар енгізілген. Осы негізде ақыл-ой кемістігі бар балалардың әртүрлі психикалық үдерістерінің (зейін, қабылдау, елестету, есте сақтау), қызмет түрлерінің (пәндік, ойын, бейнелеу, конструктивтік), ойлау, сөйлеу, мінез-құлықтың көрнекі түрлерінің қалыптасуының негізгі ерекшеліктері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ойыншық дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Осы тақырыпты оқу барысында оқушыларға ойыншық тарихы, оны әр түрлі елдерде жасау дәстүрі туралы материалдарды таңдау, зерттеу ұсынылады. Шығармашылық тапсырмалар әдістемесінің негізіне күрделілігі жағынан әр түрлі тапсырмаларды шешуге байланысты біртіндеп ұстаным алынады: тұтас пішілген ойыншықтан бастап Тарихи костюмдегі қуыршаққа дейін. Біртіндеп пішу, тігу және сәндеу технологиясы күрделенеді. Жаңа тапсырманы орындауға алдыңғы тапсырманы игергеннен кейін кірісу қажет. Тақырыпты оқу барысында балаларға "қуыршақ үйіне" экскурсия, сонымен қатар тақырыптық көрмелер мен интернет-сайттарға бару ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балалар бейнелеу өнерінің теориясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Өнердің рөлі мен функциялары. Бейнелеу өнерінің негіздері, оның түрлері мен жанрлары. Шетелдік бейнелеу өнерінің даму кезеңдері. Орыс бейнелеу өнері. Қазақстанның бейнелеу өнері. Бейнелеу қызметінің әдістемесін дамыту. Бейнелеу қызметінде көркемдік және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. Мектепке дейінгі жастағы балаларды отандық және шетелдік өнер туындыларымен таныстыру әдістемесі. Әртүрлі жас топтарында сурет салуға, мүсіндеуге, аппликацияға және құрастыруға оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON4

    Мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі интеграциялау және сабақтастық қағидаларын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау қабілеттілігі.

  • Код ON5

    Мүмкіндігі шектеулібалалардың психофизикалық дамуын есепке ала отырып, мектеп жасына дейінгі балалардың физиологиясы мен психологиясының ерекшеліктерін игеру.

  • Код ON6

    Мектеп жасына дейінгі балалардың мұқтаждықтары мен жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, оқыту әдістері мен тәсілдерін пайдалану.

  • Код ON7

    Оқыту мен бағалаудың инновациялық-коммуникациялық технологиясын пайдалану дағдыларын игеру.

  • Код ON8

    Кәсіби қызметтегі проблемаларды шешу үшін логикалық және сыни ойлау дағдыларын игеру.

  • Код ON9

    Мектеп жасына дейінгі интеграциялау және сабақтастық қағидаларын ескере отырып, біртұтас педагогикалық үдерісті жоспарлау және жүзеге асыру қабілеттілігін игеру.

  • Код ON10

    Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және оның әралуан буындарында оған жетекшілік жасау қабілеттілігін игеру.

  • Код ON11

    Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдысы болу.

  • Код ON12

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретіндетиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

Top