Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01420 Музыкалық білім в Halyqtar dostyǵy

  • Музыка теориясы
    Несиелер: 5

    Музыка теориясының негізгі заңдылықтарын түсіну және қолдану:нота сауаттылығы, музыкалық метр, ырғақ, интервалдар, халықтық мәнер түрлері, үндестіктің кварт-квинттік жүйесі, аккордтар құру; осы дыбыстардан диатоникалық және хроматикалық тондар мен жартылау тондарқұра білу, көрсетілген өлшемде ырғақтық ұзақтықтарды топтастыру, әуендерді тасымалдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абай тану
    Несиелер: 5

    Ұлы қазақ ақыны, гуманист ойшылы, ағартушысы Абай Құнанбаевтың шығармашылығын тану, ақынның жекелеген шығармаларының көркемдік құндылығын ашу, олардың болашақ ұрпақты тәрбиелеудегі маңызы мен рөлін анықтау, сондай-ақ тұтастай Абайтану ғылымының дамуы жайлы түсініктер, Абайдың шығармаларының жанрлық құрамының ерекшеліктерін игеру, оның қазақтардың ортағасырлардағы әдеби үрдіспен байланысын тану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    Өткеннің және қазіргі күнгі әлемдік классика сазгерлерінің шығармашылық мұраларын, классикалық және заманауи музыканыңтүрлі жанрларының қалыптасуының, дамуы мен әлеуметтік себебінің тарихи заңдылықтарын білу, түрлі стильдегі, жанрдағы, дәуірдегі музыкалық шығармалар жайлы білімді дамыту, сазгерлердің өмірлік және шығармашылық жолы жайлы білімді қалыптастыру, классикалық және заманауи музыканың жанрларына талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әуезов тану
    Несиелер: 5

    М.О.Әуезовтің өмірі мен шығармашылығын зерттеу; жазушының шығармашылық зертханасына, оның Абайтану ғылымының негізін қалаушы, «Манас» жырын зерттеуші ретіндегі шығармашылықпен бірліктегі өмірбаянына талдау жасау; көрнекті қоғам қайраткері ретіндегі М.Әуезовпен танысу. М.Әуезовтің әлемдік және шығыс әдебиетіндегі әдеби мұраларына талдау жасау дағдыларын дамыту. Патриотизм және отанға деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Ауызша және жазбаша кәсіби-бағытталған мәтіндердің, соның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін білу. Кәсіби тақырып аясында ауызша сөйлеуді түсіну және кәсіби тақырыпқа байланыстырушы хабарламаларды құрастыру. Ауызша хабарламалар жасай білу, соның ішінде мультмедиялық технологияны пайдалана отырып жасау, кәсіби терминологияны меңгеру. Болашақ мамандық тақырыптары бойынша мәтіндерді түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология
    Несиелер: 3

    Психология, кемістік, психикалық тдамудағы тежелу ұғымдарын қарастыру. Сенсорлы, ақыл-ой, тірек-қимыл, сөйлеу, есту, көру кемшіліктері бар балалардың психологиялық сипаттамасын анықтау. Балалардың дисгармониялық, бұзылған психикалық дамуын зерттеу. Балалардың мінез-құлық бұзылуымен, гипербелсенділік синдромы және зейіннің тапшылығымен танысу. Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық қолдау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап: фортепиано І
    Несиелер: 4

    Фортепианоға арналған бағдарлама практикалық аспаптық шеберлікті игеріп қана қоймайды, сонымен қатар оқушының музыкалық білімге, музыкалық өнерге деген қызығушылығын қалыптастырып, жалпы музыкалық білім беруді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Қазіргі күнгі білім берудің негізгі гуманистік тұлғаға бағдарланған парадигмаларын анықтау. Қазіргі заманғы теория мен педагогиканың ғылыми-теориялық ұғымдарын қолдану. Білім беру бағдарламасы бойынша білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарға талдау. Оқытудағы диагностика мен бақылау, заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру, мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап: домбыра І
    Несиелер: 4

    Домбыра-қазақтың екі ішекті музыкалық аспабы. Қазақ халық музыкасының сүйемелдеуші және жеке, сондай-ақ негізгі құралы ретінде қолданылады Домбыра — қазақ халқының ең кең тараған екі ішекті, көп пернелі музыкалық аспабы. Ол – қазақтар өмірінде маңызды орын алатын, өзіндік музыкалық сипаты бар аспап.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және қазақ тарихының мәселелері
    Несиелер: 3

    Қазақстанның рухани жаңғыруы. Мәдени мұра бағдарламасы. "Тарих толқынындағы адамдар"бағдарламасы. Бәсекеге қабілеттілік "Цифрлық Қазақстан", "Үш тілде оқыту", "мәдени және конфессияаралық келісім". Прагматизм. Ұлттық бірегейлікті сақтау. Ұлттық сана-сезімнің рухани жаңаруы және жетілуі. Білім және рухани жаңғыру. Қазақстандағы білім беру жүйесін реформалау. Революциялық емес, Қазақстанның эволюциялық дамуы. 20 ғасыр. Қазақстандағы революциялық өзгерістерге залал. Қазақстанның эволюциялық дамуы. Ойдың ашықтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста қолдану дағдыларын дамыту. Қарым-қатынас мақсаты мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікті дарыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаның тарихы
    Несиелер: 3

    Орта ғасыр кезеңін қоғамдық, саяси, мәдени қайраткерлердің өмірбаяндары мен тарихи деректері арқылы көрсету.; оқушылардың өз халқының тарихы мен мәдениетіне деген құрмет сезімін дамыту, өз елінің мәдени мұрасын сақтау және көбейту; ұрпақтар арасындағы байланысты қолдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Хорды дирижерлау)
    Несиелер: 5

    Заманауи өркениет пен мәдениеттің тарихы мен мәселелері, Қазақстан Республикасындағы кәсіби білім берудің қалыптасу және даму тарихы жайлы біріктірілген түсінік; вокалдық-хор, дирижерлық дағдыларды меңгеру практикасы; бірлескен концерттік-орындаушылық қызметті, кәсіби шеберлікті, кәсіби қарым-қатынасты, заманауи практикалық мәселелерді, ұйымдастыру-басқару қызметін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор класы I
    Несиелер: 6

    Хор әні-барлық халықтардың музыкалық мәдениетінің негізі. Ән-адамның табиғи қабілеті, ал адам дауысы-ең көне музыкалық аспап. Ән айту арқылы адам өз сезімдерін, ойларын, әлемге деген көзқарасын білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Арнайы педагогикадағы даму ауытқушылығы теориясы, себептері, көрсеткіштері ұғымдарын қарастыру. Арнайы педагогиканың ғылыми, клиникалық, психолингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, құқықтық негіздерін қарастыру. Мүмкіндігі шектеулі ауытқымалы балаларды психологиялық зерттеу бойынша дағдыларды қалыптастыру. «Ауытқымалы», «ауытқымалы бала», «кемістік» ұғымдарының анықтамасы. Ерекшебілім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға арнайы білім беру ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш және орта мектептерде музыканы оқытудың негізгі заңдары жайлы біріктірілген түсінік, жалпы білім беретін мектеп жағдайында музыка мұғалімінің кәсіби-педагогикалық жұмысының ерекшеліктерін талдау, музыка бойынша үлгілік және баламалы бағдарламалардың мазмұны жайлы білім, музыкалық білім берудің қағидалары, әдістері, қызметтің негізгі түрлері жайлы білім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (негізгі музыкалық аспап)
    Несиелер: 5

    Тарихы және заманауи өркениет пен мәдениет мәселелері; классикалық және заманауи оркест мектебінің дәстүрлері; арнайы музыкалық-теориялық, тарихи, жалпы ғылыми пәндер; музыкалық ойлау мен шығармашылық үрдістің негізгі заңдылықтары жайлы білім сипаттамасы; заманауи ғылыми және практикалық міндеттерді шығармашылықпен шеше біл; алған білімдерді музыкалық ұжымдарды ұйымдастыру мен басқаруды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор ансамблі I
    Несиелер: 6

    Хор ансамблі интонациялық, үн құрылымдық, тембрлік, динамикалық, метроритмикалық, агогикалық, дикция-орфоэпиялық, тесситуралық, фактуралық деп ажыратылатын жеке ансамбль түрлерінің жиынтығынан құралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасының тарихы II
    Несиелер: 5

    «Қазақ музыкасының тарихы» - ұлттық рухты, ұлттық сана мен өзін-өзі тануды, тұтастай менталитетті қалыптастыратын пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор жүргізу
    Несиелер: 7

    Хортану негізгі мақсаты дирижерлерді хормен практикалық жұмысқа дайындау болып табылады. Кәсіби ұжымның хор қызметі тұрақты негізде (күн сайын), арнайы оқытылған әншілерді тарта отырып жүзеге асырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    "Музыкалық білім берудің тарихы мен әдістемесі" жалпы педагогикаға сүйенеді. Бұл ретте Музыкалық білім беру бойынша жұмыстың ерекшелігі контексінде әдістерді таңдау өлшемі оқу материалының мазмұнының ерекшеліктеріне (оның күрделілігі мен жаңалығына), нақты педагогикалық мақсаттарға, балалардың дайындығына, сондай-ақ педагогтың даралығына байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шағын мектептегі музыкалық білім берудің теориясы
    Несиелер: 6

    Шағын комплектілі мектептегі тәрбие жұмысының өз ерекшеліктері ата-аналармен тығыз байланыс, әр оқушының тәрбиесіне ықпал ету, халықтың дәстүрге сүйену, табиғатқа жақындық, ақыл-ой, дене, еңбек, моральдық, сезімдік тәрбие жүзеге асырылады. Жоспарда оқушылармен бірлесіп істейтін жұмыстар әр жас кезеңдеріне сай көрсетіледі. Тәрбие жұмысы ізгілік принципіне негізделген және баланың жеке тұлғалық сапаларын қалыптастыруға бағытталғаны дұрыс болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка мұғалімінің педагогикалық шебершлігі
    Несиелер: 7

    Музыка мұғалімі-ұйымдастырушы, тәрбиеші ретінде жетекші өзінің педагогтық шеберлігін арттырып, барлық жағынан үлгі болуға міндетті. Ол дайындықты ұйымдастырудың барлық мәселелерін шешуге, оның жоспарын жасауға, музыкалық шығармамен жұмыс істеудің мазмұны мен әдістерін, жеке-дара және топтың сабақтардың формаларын, тәсілдері мен әдістерін ойластыру қажет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі әндер репертуары бойынша практикум
    Несиелер: 6

    Ән, би, күй, марш түрлерінің - әуенділікке, екпінділікке, ырғақтылыққа ұласуы, оның дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап: фортепианино ІІ
    Несиелер: 5

    Музыкалық аспапта ойнауды меңгеру. Түрлі стильдегі, дәуірдегі, ұлттық мектептердің және көркемдік бағыттардағы музыканың анағұрлым ерекше белгілерін білу, аспапты музыка сабағындағы түрлі жұмыстарда пайдалану. Аккомпаниатор ретінде дағдыларды меңгеру. Парақтан нота мәтінін оқу дағдыларын меңгеру. Түрлі көркемдік репертуар жайлы білімді қолдану және оны кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп әндерін әрлеу
    Несиелер: 6

    Мектеп әндерінің аранжировкасы олардың дыбысталуын және музыкалық бояуын стильді, жаңа және көңілді етуге мүмкіндік береді. Мұндай процеске әуен мен дауысты жақсартуға бағытталған көптеген іс-шаралар енгізілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хорды дирижерлау
    Несиелер: 6

    Дирижерлау пәні күрделі де жан-жақты процесті қамтиды. Дирижер хорды басқарушы, яғни музыкалық шығарманы дұрыс орындатып шығатын үйірме жетекшісі. Ол өзінің қимылы арқылы, орындаушыға әсер етіп, сол арқылы шығарманың дұрыс орындалуын реттеп жүргізіп тұрады. Хор жетекшісі орындаушыларға батыл, тік қарап, бет-пішіні ашық мимикалық қозғалыстарды шығарманың мазмұнына сай.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дирижерлық ету
    Несиелер: 6

    Дирижерлік-хор қызметі (хормейстер, хор немесе ансамбль әртісі ретінде әр түрлі сахналық алаңдарда репетициялық және концерттік қызмет).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 4

    Этнопедагогика-бұл ғылым, оқытудың негізгі пәні болып табылады. Яғни, әр түрлі халықтардың тарихи өзгерістерімен қалыптасқан халықты тәрбиелеу мен оқытудың дәстүрлі практикалық педагогикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 4

    Педагогиканың категориялық аппаратымен және педагогикалық ғылымның құрылымымен таныстыру; педагогиканың әдіснамасы туралы түсінік беру, оның міндеттері мен деңгейлерін сипаттау; студенттерде педагогикалық зерттеулердің әдістері мен логикасын ұғыну қабілетін дамыту; заманауи білім берудің көп аспектілі сипатын негіздеу; педагогикалық процестің негізгі компоненттерін ашып, сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аспаптық ансамбль
    Несиелер: 5

    Вокальдық-аспаптық ансамбльдің музыка өнеріндегі алатын орны мен ролін анықтап, вокальдық – аспаптық жанрдың көркемдік атқару бағыты мен стилін ашуы, вокальдық және аспаптық топтардың жеке-жеке ансамбльдік орындау дағдыларына ие болуы үшін жүйелі жұмыс жүргізеді. Бұл орайда оқу – тәрбие шараларын ұйымдастыру мен өткізудің көпқырлы және маңызды мәселелерін шешіп, оқу-тәрбие жұмысының мазмұны мен формаларын нақтылайды, ансамбльде творчестволық және еңбек тәртібін нығайтады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Концертмейстерлік класс: баян
    Несиелер: 5

    Баян — орыс халқының музыкалық аспабы. Баян жеке орындауда, сонымен қатар ансамбль, оркестрлерде де пайдаланылады. Ол музыкалық ұжымдардың, көркемөнерпаздарүйірмелерінің, сондай-ақ, көпшілік халықтың арасында да кең таралған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Пәндер қосымша құзыреттерді қалыптастыратын қосымша білім беру бағдарламасы. Бітірушілерге жұмысқа орналасуға барынша мүмкіндік береді, білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін арттырады, білім сапасын және игерудің тиімділігін арттырады. Пәнаралық және құзыреттілік көкжиегінің кеңеюін қамтамасыз етеді; ерекше дүниетанымды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Концертмейстерлік класс: фортепиано
    Несиелер: 5

    "Концертмейстер сыныбы: Фортепиано" студенттің кәсіби дайындығының құрамдас бөлігі болып табылады. Бұл пән болашақ маманның концертмейстер ретінде одан әрі практикалық қызметі үшін қажетті фортепианода ойын дағдыларын дамытуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аспапта орындау шеберлігі (фортепиано, баян)
    Несиелер: 5

    Фортепианода ойын-адамның түрлі бағыттағы мүмкіндіктерін қарқынды дамыту: * жақсы үйлестіру, * жадты дамыту, * саусақты моториканы дамыту; * ойлау икемділігі және вариативтілігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау және полифония негіздері
    Несиелер: 5

    "Музыкалық шығармаларды талдау" пәні пәндердің музыкалық-теориялық циклінің соңғы бөлігі болып табылады. Студенттің болашақ орындаушылық және педагогикалық қызметіне жалпы гуманитарлық және арнайы бағыты бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем музыкасының тарихы
    Несиелер: 6

    Бұл пән ежелгі заманнан қазіргі күнге дейінгі музыка тарихы, оның ішінде джаз және рок: оның жанрлары мен түрлері, музыкалық аспаптар, композиторлар мен орындаушылар, музыкалық сауаттылық және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі ақпараттық қоғамның дамуындағы ақпараттың мәні мен маңызын түсіну, осы процесте туындайтын қауіптер мен қатерлерді түсіну, ақпараттық қауіпсіздіктің, оның ішінде мемлекеттік құпияны қорғаудың негізгі талаптарын сақтау, мемлекеттік және корпоративтік әлеуметтік саясат іс-шараларының шеңберіне инновациялық әлеуметтік жобаларды әзірлеуге, әлеуметтік әл-ауқатты қамтамасыз етуге, медициналық-әлеуметтік көмекке дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Синтезаторда ойнау технологиясы
    Несиелер: 6

    Синтезаторда ойнағанда екі қол саусақтарының өзара әрекеттесуі орын алады: сол қолдың саусақтары аккомпанементке, оң қолдың саусақтары әуен ойнауына жауап береді. Сабақтың әсерін арттыру үшін музыкамен айналысуға мән беру керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 5

    Гармония (байланыс, тәртіп; құрылыс, лад; үйлесімдік, үйлесімдік, үйлесімдік) — Музыка теориясы ұғымдарының кешені. Гармония ғылыми және оқу — тәжірибелік пән ретінде музыканың дыбысты-дауысты, сондай-ақ бір дауысты дыбысты ұйымдастыруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері" Қазақстан Республикасының оқу орындарында оқытылатын пәндердің бірі болып табылады. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін" терең білу Қазақстан Республикасының Құқық қорғау және сот органдарының табысты кәсіби қызметі үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эстрадалық гармония
    Несиелер: 5

    Эстрада, эстрада өнері (франц. estrade, исп. estrado – тақтайша үстел) – көп жанрлы сахналық өнердің бір түрі. Эстрада өнері әр алуан артистердің (әншілер мен бишілер, көркем сөз оқушылар мен акробаттар, конферансье мен музыканттар, т.б.) ойын-сауығынан құралады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    "Болашақ білім алушылардың тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" курсын оқу арнайы мектепте оқушылардың іс-әрекеті мен қарым-қатынасын тиімді басқару, педагогикалық жағдайларды талдау, тәрбиенің озық тәжірибесін қолдану, сынып жетекшісінің жұмыс негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық формаларды талдау
    Несиелер: 5

    Музыкалық форма кең ұғымда музыкалық шығарманың идеялық-эмоциялық мазмұнын білдіретін музыканың мәнерлеу құралдарының (мелодия, екпін, ырғақ, гармония, т.б.) жиынтығы. Музыкалық шығарманың көркемдігі – мазмұн мен форма бірлігінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сыныптан тыс жұмыстарда оқушыларды еңбекке баулу
    Несиелер: 3

    Бастауыш сатыда сыныптан тыс жүргізілетін жұмыстар негізінен: оқу-тәрбие үрдісінде алған білімдерін ары қарай дамытуға мүмкіндік жасау; оқушының қоғамдық белсенділігін дамыту; оқушылардың өзара қарым-қатынасын қалыптастыру; белгілі бір еңбекке баулу; оны дамытуға ықпал ету көзделді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестр партитураларымен жұмыс
    Несиелер: 6

    музыкалық шығарманы әртүрлі аспаптарда қосылып орындайтын музыканттар ұжымы. Оркестрдің қалыптасуы 17 ғасырдың бас кезінде гомофония музыкалық жанрларының (опера, оратория, концерт) пайда болуымен сәйкес келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұрмалы музыкалық аспап
    Несиелер: 6

    Соқпалы музыкалық аспаптар— дыбыстар соққы арқылы шығарылатын музыкалық аспаптар тобы (шайқалу арқылы) [балғашықтар, тоқпақтар, таяқшалар және т.б.] дыбыстық дене арқылы (мембрана, металл, ағаш және т.б.). барлық музыкалық аспаптардың ішіндегі ең көп санды музыкалық аспаптар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестр класы
    Несиелер: 6

    Музыкалық университеттегі «оркестр сыныбы» - оркестрдің немесе халықтық аспаптар ансамблінің жетекшісі болып жұмыс істеуге кәсіби маман даярлау. Оркестр сыныбында жаттығу кезінде студенттер практикада (оркестрде) мамандық бойынша алған музыкалық және орындаушылық шеберлікті, дирижерлік, аспаптық және скоринг шеберліктерін игереді, оқытушының педагогикалық функцияларын орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХХ ғ. музыка әдебиеті
    Несиелер: 6

    Ұлтымыздың бүкіл рухани игілігі 20 ғасырға дейін жазбасыз түрде дамып, ауыздан-ауызға, әкеден-балаға, ұстаздан - шәкіртке, өткеннен - болашаққажеткізіліп отырған. Шаруашылықтың көшпенді және көшпенді емес түрі ұлттық аспаптардың, музыкалық дәстүрлердің ерекшеліктерін, қазақ қоғамының өмірі мен тұрмысының, сөздік және ақындық көркемөнердің біртұтастығын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс тілдерінде еркін коммуникация жасау.

  • Код ON2

    Кәсіби іс-әрекетте, жаратылыстану-ғылыми, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімдерін көрсету, теориялық және эксперименттік зерттеу, нормативті құжаттар мен музыкалық талдау элементтері.

  • Код ON3

    Музыкалық сауаттылыққа, музыкалық шығармаларды жинақтау, талдау жәна қабылдау біліктеріне ие болу, мақсаттарды қою және оларға қол жеткізу жолдарын таңдау.

  • Код ON4

    Түрлі типтегі жалпы білім беретін мекемелерде балалар мен жастар арасында музыкалық-ағартушылық және тәрбие жұмыстарын жүргізу.

  • Код ON5

    Музыкалық аспаптарда ойнаудың жоғары орындаушылық шеберлігін, хормен жұмыс істеу әдістемесін, вокальдық орындау өнерін меңгеру.

  • Код ON6

    Балалардың жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, олардың музыкалық ой-өрісін кеңейту.

  • Код ON7

    Білім беру ұйымдарында музыка сабақтарын жаңартылған бағдарлама бойынша ұйымдастыру, өзінің музыкалық-педагогикалық технологияларын ендіру.

  • Код ON8

    Зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылар ментұрлаусыздық жағдайында жұмыс істеу дағдыларын пайдалану.

  • Код ON9

    Топ мүшесі ретінде және жеке нәтижелі жұмыс істеу, өзінің көзқарасын әдепті қорғау, өз әрекеттерін түзету және түрлі әдістерді пайдалану.

  • Код ON10

    Жалпы ақыл-ой және жалпы мәдени деңгейді жетілдіру және дамыту.

  • Код ON11

    Музыка пәні мұғалімнің педагогикалық шеберлігін меңгеру, инклюзивті білім берудегі білімді талдау, ерекше қажеттіліктері бар балалардың оқу жетістіктерін бағалау біліктеріне ие болу.

  • Код ON12

    Сыни ойлауға, әлеуметтік және саяси жағдайларды талдауға кешенді тұғырға ие болу.

Top