Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01420 Музыкалық білім в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты заманауи педагогика білімдері мен дағдыларын меңгерген музыкалық білім саласының сұранысқа ие педагогтарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Музыка теориясы және сольфеджио
Музыкалық орындаушылық негіздері 1 (Негізгі музыкалық аспап 1, Хорды дирижерлау 1)
Академиялық жазу негіздері
Дауыс қалыптастыру
Аспаптық орындау және дирижерлеу технологиялары 1
Дауысты қоюмен жұмыс
Қоғамға қызмет ету
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мұхтартану
Қаржылық сауаттылық негіздері
Абайтану
Музыкалық орындаушылық негіздері 2 (Негізгі музыкалық аспап 2, Хорды дирижерлау 2)
Педагогика және киберпедагогика
Аспаптық орындау және дирижерлеу технологиялары 2
-
2 Оқу жылы
Вокал класы
Музыкалық аспап 1
Вокал
Арнайы музыкалық аспап 1
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Экожүйе және құқық
Оқушылардың даму физиологиясы
Арнайы музыкалық аспап 2
Хормен дирижерлау және мектеп әндерін орындаудың заманауи технологиялары 1
Хор класы 1
Хор жүргізу 1
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Дирижерлау техникасының негіздері және мектеп әндер репертуары бойынша практикум 1
Музыкалық аспап 2
-
3 Оқу жылы
Музыка пәнін жаңаша мазмұнда оқыту әдістемесі және бағалау
Хормен дирижерлау және мектеп әндерін орындаудың заманауи технологиялары 2
Инклюзивтік білім беру
Арнайы музыкалық аспап 3
Хор жүргізу 2
Дирижерлау техникасының негіздері және мектеп әндер репертуары бойынша практикум 2
Хор класы 2
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Музыкалық аспап 3
Хормен дирижерлау және мектеп әндерін орындаудың заманауи технологиялары 3
Ансамбльмен жұмыс істеу практикумы
Музыкалық формаларды талдау
Вокалдық ансамбль
Арнайы музыкалық аспап 4
Музыкалық аспап 4
Шағын жинақты мектепте оқыту әдістемесі "
Музыкалық шығармаларды талдау
-
4 Оқу жылы
Фортепианода ойнаудың техникасы
Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Негізгі музыкалық аспап)
Әлем музыкасының тарихы
Халық аспаптарының ансамблі
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Хорды дирижерлау)
Зерттеу жұмысының негіздері
Партитураны оқу
Бірлескен хор
Ансамбльмен жұмыс істеудің технологиясы
Музыка мұғалімінің педагогикалық шеберлігі 2
Хор
Арнайы пәндер практикумы
Қазақ және шетел музыкасының тарихы
Музыка мұғалімінің педагогикалық шеберлігі 1
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау, академиялық жазу негіздерін қолдану.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдістерін, басқару және қаржыны сауатты бөлуді көрсету.
- Музыкалық сауаттылыққа, музыкалық шығармаларды жалпылау, талдау жәна қабылдау біліктеріне ие болу, мақсаттарды қою және оларға қол жеткізу жолдарын таңдау.
- Түрлі типтегі жалпы білім беретін мекемелерде балалар мен жастар арасында музыкалық-ағартушылық және тәрбие жұмыстарын жүргізу.
- Музыкалық аспаптарда ойнаудың жоғары орындаушылық шеберлігін, хормен, халық аспаптар ансамблімен жұмыс істеу әдістемесін, вокальдық орындау өнерін меңгеру.
- Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, олардың музыкалық ой-өрісін кеңейту.
- Оқытудың оқу жетістіктерін бағалаудың тиімді әдістері мен құралдары негізінде сабақ өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру.
- Зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылары және белгісіздік жағдайында жұмыс істеу дағдыларын пайдалану.
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
- Ресми, бейресми, ақпараттық нысандарда кәсіптік үздіксіз білім беруді жоспарлау арқылы жалпы зияткерлік және жалпы мәдени деңгейді жетілдіру және дамыту.
- Музыка мұғалімінің педагогикалық шеберлігін меңгеру, оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндігін кеңейту үшін оқу процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану.
- Тәрбие жұмысының әдістемесіне, тәрбиенің қазіргі заманғы тұжырымдамаларына сүйене отырып, білім алушылардың оқу - танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру арқылы олардың мінез-құлқын басқару.