Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01706 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Тілтаным негіздері
    Несиелер: 5

    Жоғары оқу орындары филологиялық мамандықтарының алғашқы курсында білім алушыларға тіл білімі ғылымының зерттеу нысаны, салалары, басқа да ғылымдармен қарым-қатынасы, өзіндік ерекшелігі, қоғамдық сипаты, тілдерді топтауда басшылыққа алынатын белгілер мен түрлері, құрылымдық бөлімдерінің негізгі аппаратарынан, жазу, оның даму кезеңдерінен базалық білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қоғамның әлеуметтік-экономикалық даму заңдылықтарын, экономиканың қызмет етуін қалыптастыру. Курстың мақсаты-студенттерде ғылыми экономикалық ойлауды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Өндірістік ресурстардың қажеттілігі мен шектеулілігі. Экономикалық жүйе және оның құрылымы. Экономикалық қатынастар жүйесіндегі меншіктің орны мен рөлі. Қазақстан: өтпелі кезеңдегі меншік қатынастары. Нарық, оның функциялары мен типтері. Ұлттық экономика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гендерлік саясат
    Несиелер: 5

    Мақсаты-саяси өмірдің гендерлік өлшемі туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің мақсаты-жаңа гендерлік идеологияны қалыптастыру. Курс мемлекеттердің негізгі құжаттары мен халықаралық актілермен жарияланған ерлер мен әйелдердің тең құқықтары мен тең мүмкіндіктерін қамтамасыз ету және іске асыру мәселелерін, гендерлік саясаттың негізгі бағыттарын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Толеранттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытудың мақсаты курстың дамыту азаматтық бірегейлік қоғамдағы толеранттылықты жүйесі арқылы білім беру және тәрбиелеу. Курстың мақсаты - студенттерде кешенді ғылыми біртұтас жүйе ретінде толеранттылық туралы білім. Курстың мазмұны: этносаралық қатынастардың оң тәжірибесі, этносаралық және конфессияаралық қатынастарды нығайту және үйлестіру. ҚР және т. б. ұлттық саясат элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты-ғалымның философиялық көзқарастарымен, ғылыми мұрасымен, сондай-ақ оның өмірі мен қызметі туралы бұрын белгісіз Өмірбаян материалдарымен таныстыру. Курстың мақсаты-ХІХ ғ. екінші жартысындағы Қазақстан дамуының тарихи үрдісі туралы түсінік қалыптастыру. Ұлы ғалым Ш. Уәлихановтың шежіресі, оның дүниетанымының қалыптасуы, Сырымбет пен т. б. сияқты мәселелерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • «Мәнгілік Ел» құндылықтары және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты - ұлттық студенттерді қалыптастыру,олардың тарихи және әлеуметтік жадысын, ұлттық мәдениетке құндылықты көзқарасын дамыту. Пәннің мақсаты-мәдениаралық қарым-қатынас дағдыларына ие, этникалық стереотиптерді еңсеруге және басқа мәдениет өкілдерімен конструктивті диалог құруға қабілетті тұлғаны тәрбиелеу. Тақырып: пәннің негізгі ұғымдарының мәні: этнос, ұлт, менталитет, ұлттық менталитет, ұлттық идея және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Мақсаты-діннің пайда болуының, дамуының және қызмет етуінің негізгі заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру, діндердің өзара байланысы және мәдениеттің басқа да салалары туралы білімді қалыптастыру. Курстың мақсаты - конфессияаралық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру және діни экстремизмнің алдын алу. Тақырыптар: мемлекет және дін. Діннің ерте формалары. Конфуциандық. Даосизм. Индуизм. Иудаизм. Буддизм. Ерте христиандық. Православие. Католицизм. Протестантизм. Ислам. Дәстүрлі емес діни бағыттар. Діни экстремизмнің алдын алу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Курстыңмақсаты-болашақ педагогтардык әсіби педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерімен адам қызметінің маңызды саласы ретінде таныстыру, болашақ педагогтарды кәсіби педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерімен таныстыру, тұрақты тұлғалық-кәсіби өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастыру Студенттердің болашақ кәсіби қызметінің шығармашылық сипатын ұғынуына ықпал ету,осылайша жалпы білім беретін мектепте оқу-тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті жағдай жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән бизнес, кәсіпкерлік және коммерцияның жалпы түсінігін қарастырады. Курсқа мынадай мәселелер кіреді: бизнесті жүргізу мәдениеті, тәуекелдер, бәсекелестік, персоналды басқару және еңбек қатынастары; ұйымдастыру, нормалау және еңбекақы төлеу. Курстың негізгі мақсаты - өз бизнесін құру, қаржылық тұрақтылық, жауапкершілік және қызметті тоқтату, бизнесті дамытуды мемлекеттік реттеу және мемлекеттік қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты – қалыптастыру тұтас ұсыну туралы табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары. Мақсаты-тұрақты даму тұжырымдамасы туралы дүниетанымды кеңейту және оны жаһандық, ұлттық және жергілікті деңгейлерде іске асыру есебінен экологиялық мәдениетті қалыптастыру. Қоршаған орта құрамының өзгеруін, биосфераның даму заңдылықтарын және сақтау шарттарын зерттейді оның тұрақтылығы және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен және өмір сүру ортасымен қауіпсіз қарым-қатынас негіздерімен таныстыру. Авариялардың, төтенше жағдайлардың туындау қаупін азайту негізінде қауіпсіздікті қамтамасыз етуді зерттейді. Тіршілік ету ортасының қауіптілігін тану, Төтенше жағдайлар кезіндегі сауатты іс-әрекет. Халық қауіпсіздігінің мәселелері, заңнамалық және өзге де нормативтік актілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жастар саясаты
    Несиелер: 5

    Мақсаты-қазіргі қоғамдағы жастардың жағдайы және оның негізгі мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру. Курстың мақсаты – жастарға және әлеуметтік тәрбие процесіне қатысты гуманистік ұстанымдарды қалыптастыру. Оқу үшін тақырыптар: мемлекеттік жастар саясатының мәні, принциптері мен мақсаттары; ҚР-дағы мемлекеттік жастар саясатының мазмұны мен негізгі бағыттары; ҚР-дағы мемлекеттік жастар саясатының принциптері мен механизмдері; ҚР-дағы мемлекеттік жастар саясатының мәселелері бойынша заңнамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және осы негізде осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курстың мақсаты: пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, студенттердің мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны: сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әр түрлі көріністері. Тұлғаның құқықтық мәдениеті. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл. Сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Студенттерге лингвистика ғылымынан базалық элементарлы мәлімет беріліп, тілдің қызметі, тілдердің пайда болуы мен дамуы, олардың генеологиялық және типологиялық ерекшеліктері, жазу мен оның түрлері, тіл және қоғамның диалектикалық бірлігі, тілдің деңгейлік салалары – фонетика және фонология, лексикология, грамматика салаларынан негізгі теориялық мәселелерін қамтитын жүйелі білімін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты–болашақ педагогқа балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомо-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы мәліметтер беру, оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмысқа қабілеттілігін қолдау.Онтогенез заңдылықтары. Ағзаның жастық анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Практикалық қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың мектеп бағдарламасы көлеміндеқазақ тілінен меңгерген білім-білік дәрежелерін жүйелі түрде тиянақтап, лексикалық, фонетикалық, сөзжасамдық, морфологиялық және синтаксистік кешенді талдауды терең игерту, жазу сауаттылығын, ауызша сөйлеу мәдениетін жетілдіріп, жоғары курстарда өтілетін ғылыми курстарға дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Студенттерге халқымыздың сан ғасыр бойы жасаған рухани мәдениеті – фольклорлық мұралармен терең, жан-жақты таныстырады, ауыз әдебиетінің жанрлық түрлерін, көркемдік ерекшеліктерін ашып, мазмұн-мәні терең, әрі көркем халық әдебиетін аса бағалы байлық ретінде оқыта отырып, оның сыр-сипатын танытып, терең білім береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нормативтік қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды қазақ тілінің негізгі мәліметтерімен, негізгі ұғымдарымен, терминдерімен таныстырып, практикалық тұрғыда тілдік талдауға машықтандырады. Сондай-ақ студенттерге қазақ тілінен элементарлы мәлімет беру, тілдің деңгейлік жүйесі – фонетика, лексикология, сөзжасам және грамматиканың морфология мен синтаксис салаларынан, орфография мен пунктуация заңдылықтарынан жүйелі білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Студенттерге балалар әдебиетінің генезисінен, балалар әдебиетінің даму сатыларынан, мектеп жасына дейінгі балалар мен мектеп жасындағы балаларға арналған шығармалардың ерекшеліктерінен, балалар әдебиетінің жанрлық түрлері мен ақын-жазушылар шығармаларының тақырыптық-идеялық, сюжеттік ізденістерінен жүйелі білім беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасөспірімдер әдебиеті
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға жасөспірім әдебиетінің эстетикасын, шартты түрдегі жіктелісін үйретіп, балалардың жас ерекшеліктеріне сай фантастикалық, шытырман оқиғаларға құрылған шығармалары, жасөспірім әдебиетінің жанр, тақырып, көркемдік және мазмұны жағынан өркендеу ерекшеліктерінен жүйелі білім беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    болашақ бакалаврлардың қазіргі педагогика негіздерін меңгеруі, орта жалпы білім беретін мектеп оқушыларын тиімді оқыту мен тәрбиелеу және өзінің кәсіби қалыптасуы үшін қажетті дағдылар мен машықтарды меңгеру үшін алғышарттар жасау. Заңдылықтар жүйесі баяндалады, педагогикалық процестің қозғаушы күші, оқыту мен тәрбиелеу принциптерінің өзара байланысы, тұтас педагогикалық үдерісте оқыту мен тәрбиелеу процестерінің бірлігі ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен лексикографиясы
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға ана тілінің лексикасын жүйелік сипатта түсіндіріп, сөздердің, фразеологизмдердің лексикалық жүйеде алатын орнын, сөздердің лексикалық мағынасының түрлері мен оның даму заңдылықтарын, сөздің семантикалық қатынасына қарай жіктелуін, фразеологизмдердің қалыптасу заңдылықтары мен шығу арналары, сөздік түрлері туралы теориялық білімін қалыптастырады, лексикалық бірлікке кешенді талдау жасау және сөздікпен жұмыс істеу іскерлігін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Студенттерге әдебиеттану ғылымының ғылым ретіндегі болмысын көркем әдебиеттің қоғамдық, танымдық, тәрбиелік,эстетикалық мәнін ұғындырып, оның образдық табиғатын, көркемдегіш-бейнелегіш, суреттеу құралдары арқылы түсінік береді. Көркем шығарма болмысын, құрылымын, ерекшелігін таныта отырып, оның мазмұндық-пішіндік, тақырыптық-идеялық, композициялық-сюжеттік, тілдің жанрын айқындап, өлең құрылысы теориясына шумақ, бунақ, буын, ұйқас ұғымдары туралы жүйелі білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тілдік қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға тілдік қатынас ұғымын, тілдік қатынастың түрлерін, өзіндік ерекшеліктерін, негізгі сипаты мен басты қағидаларын, оны қолданудың әдіс-тәсілдерін түсіндіреді. Пәнді игеру барысында студенттер тілдік қатынастың методологиялық негізін біледі, оны құрамына қарай талдайды, қатысымдық тұлғаларды дұрыс ажыратады, сөйлесім әрекеті және оның түрлерін жан-жақты қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гендерлік және когнитивтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Студенттерге гендерлік және когнитологиялық зерттеулер сапында қалыптасып келе жатқан отандық тіл білімінің жаңа салаларынан,шетелдік, қазақ этногендерлік, когнитивтік зерттеулерінен, ғылыми ұғымдық аппаратынан, тілдің деңгейлік жүйесі – фонетика және фонология, лексикология, грамматика саласындағы гендерлік және танымдық ерекшеліктер туралы жүйелі білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында студенттерде сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын модельдеу, жоспарлау және жүргізу, мақсаты мен міндеттерін ескере отырып, сондай-ақ балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып тәрбие түрлерін таңдау; тәрбиенің әдістері мен тәсілдерін вариативті таңдау, тәрбиенің құралдары мен ұйымдастыру нысандарын таңдау және пайдалану; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық жасау және басқару іскерліктері мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Студенттерге тіл және қоғам, тіл қызметінің түрлері, тілдік жағдаят, оның түрлері, этносаралық, тіларалық қатынастарының тең әрі тұрақты дамуына ықпал ететін демократиялық бағыттағы тіл саясаты мен этнолингвистикалық, тілдік жағдаяттар, мемлекеттік тілдің мәні, қызметі, рухани жаңғыру жағдайындағы тіл мәселесі, жазу реформасы мәселелері түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іс қағаздары және латын графикасы
    Несиелер: 3

    Латын графикасы негізінде мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізуде білім алушылар кеңселік іс қағаздары, іскерлік іс қағаздары, қызметтік хаттармен танысып, олардың құрылымы мен мазмұнын, өзіндік ерекшелігі мен жазылу үлгісін, тірек сөздері мен жазылу жағдаяттарын меңгереді. Қазақстан Республикасында қалыптасқан құжат айналымы мен түрлі құжаттардың рәсімделуіне қойылатын талаптарымен танысады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы және қазақ жазуының тарихы
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың табиғи дыбыстардың тіл дыбыстарымен ара қатынасы, тіл дыбыстарының жасалуы, олардың сапасы, дыбыстардың қызметі, қазақ тілінің дыбыстық жүйесі, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы дыбыстардың бір-біріне әсері, орфография мен орфография, оның принциптері, қазақ графикасы мен оның дамуы туралы білімі мен түсінігі қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарих және әдебиет
    Несиелер: 5

    Студенттерге тарих және әдебиет сияқты жеке пәндердің ортақ сипаттары, ортақ болмысы сарапқа салынады. Көркем шығарма тақырыбына өзек болған тарихи шындық, тарихи процестердің, тарихи фактілердің аясында қарастырылып, тарихи шындық пен көркемдік шындық диалектикасы талданады. Тарихи дәуір шындығын берудегі авторлық көркем қиялмен тарихи фактілер арақатынасындағы жазушы шеберлігін, қаламгерлік лабароториясының ерекшеліктерін танытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ежелгі және хандық дәуірдегі әдебиет
    Несиелер: 5

    Студенттерге қазақ әдебиеті тарихы пәнінің мақсаттары мен міндеттері түсіндіріліп, ежелгі түркі әдебиеті кезеңдері, оның ішінде Орхон-Енисей жазба жәдігерліктері, Оғыз-Қыпшақ бірлестігі кезеңіндегі әдеби ескерткіштер, Қараханиидтер дәуіріндегі әдеби шығармалар, Алтын орда дәуіріндегі поэтикалық дастан-жырлар үйретіліп, жыраулық поэзияның көркемдік-идеялық нысандары талданып, қазақ әдебиетінің көркемдік даму үдерісі жүйеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім алушылар өзге тілді білім беру ұйымдарында оқушыларға қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі жаңартылған білім мазмұнына сай қазақ тілі мен әдебиетін кіріктіре оқыту жүйесіне негізделген оқыту әдістемесімен танысады. Қазақ ідебиетін оқытудың жаңа инновациялық технологиялары, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Студенттерге сөзжасамның зерттеу нысаны, басқа тілдік деңгейлерден ерекшелігі, туынды сөз, оның түрлері, сөзжасамның синтетикалық, аналитикалық, лексика-семантикалық және конверсиялық тәсілдері, сөзжасамдық мағынаның түрлері, сөзжасамдық ұя, сөзжасамдық жұп, сөзжасамдық тізбек, сөзжасамдық тарам, сөзжасамдық саты, сөзжасамдық тип, сөзжасамдық үлгі, сөз таптарының сөзжасамы туралы жүйелі білім беріледі және кешенді сөзжасамдық талдау жасау дағдысы қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Студенттер өзге тілді білім беру ұйымдарында пәнді оқытудың дидактикалық-технологиялық негіздерін, қазақ тілін оқытудың әдістері мен тәсілдерін диддактикалық материалдар мен құралдарын, жаттығулар жүйесін тапсырмалардың өзіндік ерекшеліктерін меңгереді, білім-біліктеріне сүйеніп, ізденіспен шығармашылық жұмыстарды орындауға төселеді. Тіл бірліктерінің жүйелілік, құрылымдық, семантикалық, формалық, функционалдық қырларын кешенді түрде талдаудың және оны оқушыға меңгертудің жолдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отаршылдық дәуір әдебиеті
    Несиелер: 5

    Студенттерге ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетіндегі көркемдік-идеялық үдерістермен таныстырып, зар заман поэзиясы туындыларындағы тарихи шындық мәселесін, осы кезең поэзиясының басты өкілдері – Дулат, Шортанбай, Мұрат, Әбубәкір шығармаларындағы басты сарын жерден, қоныстан айрылған халықтың ауыр жағдайы, осы ащы шындықты көркем шындыққа айналдырған отаршылдыққа қарсы азаматтық үнін, қарсылығын шығармалар арқылы жүйелі ұғындырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аударматанудың теориясы
    Несиелер: 5

    Студенттерге атаужасам заңдылықтары, осы процестегі тіл мен ойлаудың қызметінің болмыспен байланыстылығын, атау беруге негіз болған белгілердің танылуы, уәждері мен атаудың тілдік жағдайына адам факторының рөлі қарастырылып, атаудың жасалу құралдары, үлгілері мен тәсілдері туралы жүйелі білім беріледі. Атаужасам саласындағы іргелі теориялық еңбектер мен өзекті ғылыми көзқарастар сараланады және кешенді талдау жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға ұлттық сөз өнері тарихының елеулі бір кезеңін қамтитын пән мазмұнында ауызша дәстүрлі жыраулық және ақындық поэзияның табиғи сабақтастығы, көркемдік-стильдік жалғастық мәселелері ғылыми-теориялық тұрғыда түсіндіріледі. Зар заман ақындарының поэзиясы және оның әдеби дамудағы реалистік маңызы да тереңдетіле оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің негіздері
    Несиелер: 4

    Пән орыс тілінің дыбыстық, лексикалық, грамматикалық жүйесін, заңдылықтарын, сөздің лексикалық мағынасы мен оның түрлерін, сөзжасам тәсілдерін, сөз таптарының сөзжасамы, орыс тіліндегі сөз таптары және олардың грамматикалық категориялары, түрлену жүйесі мен парадигмалық қасиетін қарастырады. Сөз тіркестері, байланысу тәсілі, формасына, тіркесу валенттілігіне сай синтаксистік қатынастар мен сөйлем түрлері туралы білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Менеджмент және сандық білім беру
    Несиелер: 3

    Педагогикалық менеджмент негіздері. Білім беру менеджментінің негізгі жүйе құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамасы. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Электронды оқу құралдарын жасауға арналған қазіргі бағдарламалық құралдар. Интерфейс элементтері және жұмыс тәсілдері (SunRav BookEditor). Кітапқа бейне және аудиофрагменттер, презентациялар, үш өлшемді объектілер, интерактивті суреттер, тестілер жасау және қосу. Әр түрлі форматтарға кітапты компилирлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілі
    Несиелер: 4

    Қазіргі орыс тілінің теориялық мәселелерін, фонетика, лексика, сөзжасам, морфология және синтаксис саласының зерттеу нысандары, фонетикалық, лексикалық, сөзжасамдық және грамматикалық жүйесі, негізгі заңдылықтарынан білім беріледі. Кешенді тілдік талдау, теориялық мәселелерді нақты тілдік деректер негізінде теориялық негіздемелерге сүйеніп саралауға машықтандыратын жүйелі білім беруді көзделеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аталым теориясы
    Несиелер: 5

    Студенттерге атаужасам заңдылықтары, осы процестегі тіл мен ойлаудың қызметінің болмыспен байланыстылығын, атау беруге негіз болған белгілердің танылуы, уәждері мен атаудың тілдік жағдайына адам факторының рөлі қарастырылып, атаудың жасалу құралдары, үлгілері мен тәсілдері туралы жүйелі білім беріледі. Атаужасам саласындағы іргелі теориялық еңбектер мен өзекті ғылыми көзқарастар сараланады және кешенді талдау жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Өзіндік ерекшелігі мол және қазақ жазба әдебиеті тарихының ең бір жемісті тұсы болып саналатын бұл кезең бұрыннан бар дәстүрлерді жалғастыра отырып, жаңашылдықпен ілгері дамытып, жаңа ғасыр талабына сай өркендеген қазақ әдебиеті жанрлық тұрғыдан жан-жақты дамып, әдеби ізденістер көркемдік тұрғыдан игертіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азаттық ұранды әдебиет
    Несиелер: 6

    Ұлттық әдебиет тарихындағы ерекше жылдар тізбегінде Алаш қозғалысы дәуірінің алар орны зор. Алаш әдебиеті өзінің көркемдік қырынан әр түрлі болды. ХІХ ғасырдың аяғынан бері келе жатқан әдебиеттегі ағартушылық пен сыншылдық реализммен бірге романтикалық, сентименталистік тәсілдері кеңінен көрінеді. Ұлттық әдебиеттің мазмұн, тақырып ауқымының ерекшеліктерін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттерге морфологияның теориялық мәселелері, негізгі грамматикалық ұғымдар, грамматикалық мағына, оның түрлері, берілу тәсілдері, грамматикалық форма, грамматикалық категория, сөз формалары, олардың ерекшеліктері, сөздерді таптастыру принциптері, сөз таптары және сөз таптарына тән грамматикалық категориялар, олардың түрлену жүйесі мен парадигмалық қасиеті туралы жүйелі теориялық білім беріледі және кешенді морфологиялық талдау жасау дағдысы қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Морфемдік жүйе
    Несиелер: 5

    Студенттерге морфема, түбір морфема, синтетикалық морфемалар, аналитикалық морфемалар, морфтар және морфосема туралы жүйелі теориялық білім беріледі, морфема түрлері сараланады. Сөз тіркесі, синтагма, сөйлем мүшесіне негіз болатын сөзформаның өзіндік ерекшелігі ашылып, морфология мен синтаксистің өзара байланысы анықталады, кешенді морфемдік талдау жасау дағдысы қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру және мектеп пен колледждерде оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық практикасында алған білімдерін іске асыру мүмкіндігі туралы білімдерін қалыптастыру; Міндеттері: студенттерді критериалды бағалауды ұйымдастыруға қойылатын нақты талаптарды жүйелеу; оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып бағалау құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру; Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Инклюзивті білім берудің негізгі принципі өмірдің кез келген саласында барлығына тең мүмкіндіктер беру болып табылады. Инклюзивті білім беру барлық балалар, олардың дене, психикалық, зияткерлік, мәдени-этникалық, тілдік және өзге де ерекшеліктеріне қарамастан, жалпы білім беру жүйесіне енгізілген оқыту процесінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аударматану негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға аударманың қоғамдық қызметі, аударманың шығармашылдық сипаты, аударма теориясының негізгі салалары және оның басқа филологиялық пәндермен арақатысы, аудармадағы ұлттық реалия мәселесі анықтап, аударматанудың тіл білімі ғылымдарымен байланысын ашады, Аударманы тілдік және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде аударманың лексикалық, грамматикалық мәселелерін талдап, аударма тәсілдерін, аудармадағы трансформациялық үдерістерін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Білім алушылар жаңартылған білім мазмұны бағдарламасының нормативтік-базалық құжаттарымен, үлгілік оқу бағдарламасының өзіндік ерекшеліктерімен танысады. Критериалды бағалау түрлері мен ұстанымдары, қалыптастырушы бағалаудың әдіс-тәсілдері, жиынтық бағалаудың спецификациясы, бағалаудың негізгі мақсаттары, Блум таксономиясы боынша ойлау дағдыларының деңгейі туралы білім беріледі. Оқу жоспарының түрлері, олардың өзара байланысы, қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың қадамдары үйретіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиет теориясы және қазақ әдебиеті сынының тарихы
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға көркем өнердегі, оның ішінде көркем әдебиеттегі көркем образ болмысын, ұғымын терең түсіндіре отырып көркем образдың жалпылық және жалқылық мәнін айқындау, көркем образ бен көркемдік идея арасындағы диалектикалық қатынасты сараптау, көркем образды ашудағы жазушы шеберлігін ашу, көркем шығарма құрылымына аналитикалық талдау жасау, көркемдік процесс мәнін ұғындырып игертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ және орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 6

    Студенттерге қазақ және орыс тілінің өзіндік ерекшеліктерін салғастырмалы аспектіде қарастырады. Шығу тегі мен құрлысы әртүрлі екі тілдің дыбыстық жүйесі мен фонетикалық заңдылықтары, сөзжасамдық тәсілдері мен моделдері, морфологиялық және систаксистік жүйесіндегі айырмашылықтары мен ұқсастықтарын саралап, нақты тілдік деректердің негізінде жан-жақты теориялық мәліметтер беріп, практикалық тұрғыда меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Синтаксистік тіркестер – сөйлемнің материалы. Олардың сөйлемдегі функциясына, байланысу тәсілі, формасына, тіркесу валенттілігіне сай синтаксистік қатынастарды құрайтыны туралы студенттің білімі мен түсінігі қалыптасады. Сөйлем - ойды жеткізудің формасы. Оның құрылымын, коммуникативтік, семантикалық ұйысымын меңгерген студент креативтілігімен инновациялық технологияларды, интеграциялық тәсілдерді қолданса, қабілетті, білімді болашақ маман жаңа идеяның иесі болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Күрделі синтаксистік тұтастық
    Несиелер: 5

    Әртүрлі деңгейдегі мәтіндердің құрылу ерекшеліктерін, олардың құрамындағы сөйлемдердің байланысу заңдылықтарын біледі әрі түсіндіре алады. Мини, макра мәтіндердегі генетив, вокатив, мүшеленетін және мүшеленбейтін сөйлемдер контексте сараланғандықтан, сын пікірлерге сүйеніп, ғылыми тұжырым жасайалады. Осы тақілеттес теориялық мағлұмат пен қаруланған білім алушы сондағана өзісінің маманы, жекетұлға ретінде қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің стилистикасы және көркем мәтінге лингвистикалық талдау
    Несиелер: 4

    Білім алушыларға стилистика ғылымының негізгі ұғымы, категориялары, ресурстар стилистикасы, оның түрлері, функционалды стильдер: ресми стиль, іс-қағаздар стилі, ғылыми стиль, публицистикалық стиль, көркем әдебиет стилінің өзіндік ерекшеліктері мен тілдік құралдары туралы теориялық білім қалыптастырып, көркем мәтінді талдаудың ұстанымдары, әдістері, баяндау түрлері, автор бейнесі туралы түсінік беріледі. Мәтінге тілдік талдау дағыдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Контрастивті лингвистика
    Несиелер: 6

    Қазақ және орыс тілінің теориялық негіздерін салғастырмалы аспектіде қарастырады. Шығу тегі мен грамматикалық құрлысы әртүрлі тілдердің дыбыстық жүйесі, фонетикалық заңдылықтары, сөзжасамдық тәсілдері мен моделдері, морфологиялық және систаксистік жүйесіндегі грамматикалық айырмашылықтары анықталады, практикалық тұрғыда меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөз өнерінің эстетикасы
    Несиелер: 5

    Студенттерге көркем образ болмысын, көркемдік, көркемдік қуат, көркемдік шындық категорияларын сараптау, көркем образ табиғатындағы характер, тип ұғымдарын ұғындырып талдату, көркем шығарма құрылымындағы мазмұн мен пішін, тақырып пен идея, композиция мен сюжет, көркем тіл компоненттерін аналитикалық тұрғыда сарапқа алғызу, әдеби жанрлар теориясы, көркемдік процесс ұғымдарына теориялық білім беру көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 4

    Пән жоғары оқу орындарының филология мамандықтарында оқытылатын міндетті компонент болғандықтан типтік бағдарламаға сәйкес студенттерге тіл ғылымының қазіргі қалпы, ішкі және сыртқы лингвистика салаларынан, тілдердің генетикалық, типологиялық және ареалдық бейнелері, семиотикалық сипаты, лингвистиканың қалыптасу тарихы, құрылымдық, жүйелік болмысы негіздерінен, лингвистика әдіснамасы мен парадигмаларынан теориялық білім береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Студенттерге қазақ әдеби тілінің қалыптасып даму тарихын дәуірлеу мәселесіне байланысты туған ғылыми пікірлерді, әдеби тілдің әлеуметтік қызметін, оның халық тарихы, мәдениеті, әдебиеті және рухани дүниесімен байланысын меңгереді. Қазақ әдеби тілінің ұлтқа тән құндылықтарды қалыптастырушы, дамытушы, сақтаушы, кейінгі ұрпаққа жеткізуші құрал екендігін таниды. Ғылыми көзқарастармен дәлелдеп, өз пікірлерін білдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    Заманауи оқыту технологиялары негізінде тұтас педагогикалық үдерісте жаңартылған білім беру бағдарламасына сай критериалды бағалау (ҚБ, БЖБ,ТЖБ) технологияларын қолданып, қазақ тілінде оқытылмайтын мектептерде жалпы білім беретін және шағын мектептерде қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесін меңгередіЗаманауи оқыту технологиялары негізінде тұтас педагогикалық үдерісте жаңартылған білім беру бағдарламасына сай критериалды бағалау (ҚБ, БЖБ,ТЖБ) технологияларын қолданып, жалпы білім беретін және шағын мектептерде қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесін меңгереді.

  • Код ON3

    Орыс тілді аудиториясында қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі, қазақ әдебиетінің тарихынан жинақтаған білімін өзін-өзі жетілдіріп, табысқа жетуге және кәсіби деңгейге бейімдеп, педагогикалық үдерістегі болып жатқан барлық құбылыстарды кәсіби деңгейде бағалап, шешім қабылдай алады

  • Код ON1

    Қазақ, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілеттері дамыған, АКТ-ны меңгерген Қазақстандық қоғамды жаңғыртуға белсенді қатысатын тұлғаның дүниетанымын, азаматтық және моральдық ұстанымын қалыптастыруға қажетті жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық, экономика саласынан базалық білімі жинақталады

  • Код ON2

    . Инклюзиялық ортадатілдік қатынас негіздерін меңгеріп, жаңартылған білім беру мазмұнына сай өзге тілді аудиторияда қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың жаңашыл технологияларын оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде тиімді қолданадыИнклюзиялық ортада тілдік қатынас негіздерін меңгеріп, жаңартылған білім беру мазмұнына сай өзге тілді аудиторияда қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың жаңашыл технологияларын оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде тиімді қолданады.

  • Код ON5

    Кәсіби пәндік және пәнаралық білімі негізінде қазақ тілі мен әдебиетінің өзекті мәселелерін анықтап, қазақ-орыс тілдерін салғастыра зерттей алады

  • Код ON7

    Оқытылатын пәндер негізінде дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары,академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғынадыжәне өмір бойы білімін жетілдіру дағдылары қалыптасады

  • Код ON4

    Филологиялық пәндер негізінде жинақтаған білімі және түсінігін аударма жасауда кәсіби деңгейде қолданады, зерттелетін саладағы проблемаларды шешудефактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті біледі және түсінеді

  • Код ON6

    Қазақ-орыс тілдерінің теориясын меңгеріп, қазақ тілі мен әдебиетінің ғылыми мәселелерін сыни тұрғыдан зерделейді, тілдік және әдеби деректерді талдаудағылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты меңгереді және тіл салаларында қолданып, нәтижелерін жинақтай алады.

Top