Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01706 Қазақ тілі мен әдебиеті-ағылшын тілі в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті, кәсіби қызметі саласындағы міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге қабілетті, қарқынды дамып келе жатқан көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайларындағы қазақ тілі мен әдебиеті және ағылшын тілін қатар меңгерген кәсіби білікті маман қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе
Жас ерекшелік психологиясы және физиология
Тіл біліміне кіріспе
Әдебиеттануға кіріспе
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
Педагогика
-
2 Оқу жылы
Қазақ тілінің практикумы
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фонетикасы
Лексикология мен фонетиканың бинарлық негіздері
Базалық шетел тілі В1
Инклюзивті білім беру
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
Қазақ тілінің сөзжасамы
Қазақ тіліндегі морфемалар жүйесі
Базалық шетел тілі( В2 I деңгейі)
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Шетел тіліндегі ауызша және жазбаша сөйлеудің негіздері
Абай әлемі
Ежелгі дәуір әдебиеті және ХV-XVIII ғасырлардағы қазақ әдебиеті
Шетел тілі мәдениаралық қарым – қатынас құралы ретінде
-
3 Оқу жылы
Қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы
Мәдени диалог контексіндегі шет тілдік қарым – қатынасқа үйрету
Қазіргі ағылшын тілінің лексикалық құрылымы
1900-1940 жылдардағы қазақ әдебиеті
ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің тарихы
ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы әдеби процесс
Ағылшын тілінің контекстері мен жағдаяттарындағы грамматика
Балалар әдебиеті
Қазақ фольклорының типологиясы
Отарлық дәуір мен ояну дәуіріндегі әдебиет
Базалық шетел тілі ( В 2 II деңгейі)
Жаңартылған білім беру мазмұны мен критериалды бағалаудың технологиясы
Шеттілдік қарым – қатынас практикумы
Қазақ балалар фольклоры
ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің тарихы
Бостандық рухындағы ұлт азаттығын жырлаған әдебиет
Шетел тілдерін оқытудың психолингвистикалық негіздері
Қазақ әдебиетін оқытудың әдістемесі
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Тілді мектепте оқыту мәселелері
Әдебиетті мектепте оқыту әдістемесінің тарихы
Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі
Әдебиетті мектепте оқыту мәселелері
Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі
Тілді мектепте оқыту әдістемесінің тарихы
Кеңестік кезең әдебиеті
Қазақ тіліндегі күрделенген сөйлемдер синтаксисі
Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем және сөз тіркесі синтаксисі
Шет тілін оқытудағы инновациялық технологиялар
Шеттілдік білім берудің әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Көркем оқу және интерпретация
Аударма теориясы мен практикасы
Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
Қазіргі әдеби процесс
ХХІ ғасырдағы әлем әдебиеті
Қазіргі қазақ прозасы
Көркем мәтін интерпретациясы.
Үйдегі оқу
Құрмалас сөйлем түрлерінің теориялық негіздері
Әлем әдебиеті және аударма
Әдеби сын мәселелері
Шығыс әдебиеті
Ағылшын тілінің теoриялық грамматикасы
Қазіргі қазақ әдебиеті және аударма
Оқыту нәтижелері
- Тіл мен әдебиет ресурстарын тиімді пайдалануда іргелі лингвистикалық және әдебиеттану бағытындағы жаһандық мәселелері туралы пайымдауларды қалыптастыру.
- Ағылшын тілінің нормаларына сәйкес ауызша және жазбаша түрде хабарлама беру, лингвистикалық теория мен тілдік бірліктерді практикалық талдау арасындағы параллельді жүзеге асыру.
- Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.
- Әдебиеттану ғылымы мен лингвистиканың негізгі теориялық тұжырымдамаларын анықтау, өз бетімен танымдық бағытта ойлау мен талдау қабілетін қалыптастыру, болашақ мамандық бойынша атқарылатын іс-шаралар түрін, мазмұнын, қызметі мен міндеттерін зерттеп білу.
- Әдістемелік білім жүйесі бойынша алған теориялық білімдерін нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайлардағы кәсіби қызметте қолдана алу, болашақ мамандық бойынша атқарылатын іс-шаралар түрін, мазмұнын, қызметі мен міндеттерін зерттеп, зияткерлік-мәдени және кәсіби біліктілігін арттыру мақсатында танымдық әдіс-тәсілдерді қолдану.
- Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.
- Тіл білімі және әдебиет теориясы мен тарихы, филологиялық талдау және мәтінді түсіндіру саласында алған білімдерін өзінің зерттеу қызметінде қолдану.
- Негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, сөзжасамдық құбылыстарды қамтитын тіл білімі жүйесін, оқытылатын шет тілінің функционалды заңдылықтарын меңгеру, көркем мәтінмен жұмыс істеу негізінде сөйлеу дағдысын дамыту, теориялық білімдерін практикада сынақтан өткізу.
- Білім сапасының жаңаруы мен ұлттық білім беру жүйесіндегі реформаларға сәйкес шығармашыл тұлғалық қабілетін дамыту.