Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01706 Қазақ тілі мен әдебиеті-ағылшын тілі в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл курста мұғалім мамандығы, қазақ тілі мен әдебиеті және ағылшын тілі мұғалімнің жеке басы және оның кәсіби қызметінің ерекшеліктері туралы мағлұмат беріледі. Мұғалім мамандығының теориялық негіздері, қазіргі мұғалімнің педагогикалық қабілеттері мен шеберлігі туралы сипатталып айқындалады. Курс аясында Қазақстан Республикасындағы орта білім беру жүйесі және білім беру саласындағы заңнамалар меңгеріледі. Қазіргі Білім беру жүйесінің жай-күйі талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология
    Несиелер: 5

    Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Тіл білімі және оның басқа ғылымдармен байланысын көрсете отырып, қоғамдық мәні мен оның жүйесі, құрылымы туралы білім қорын жинақтайды. Қазақ тіл білімінің қалыптасу, даму кезеңдері туралы теориялық білім беріп, білім алушыға ғылыми-терминологиялық аппаратты меңгертеді. Алған білімдерін іс-тәжірибеде қолдана алу дағдысын қалыптастырады. Мамандық бойынша одан әрі тілдік талдау дағдыларын қалыптастыруға негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 3

    Әдебиеттегі теориялық ұғымдардың бастапқы негіздерін меңгерту арқылы көркем шығарманы талдау, саралау, сараптау тәсілдері қарастырылады. Көркем мәтіннің композициялық жүйесі, өлең құрылысы мен ұйқас түрлері, автор қолданған көріктеу құралдары, автордың кейіпкермен байланысы, әдеби тек пен түр, әдеби мектептер мен әр түрлі ағымдар және бағыттар, стиль түрлері туралы бастапқы ұғымдар беріледі. Алған теориялық білімдерін тәжірбиеде қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы негізгі мәселелер мен қағидаттарды қамтитын интеграцияланған пән болып табылады. Нормативтік құқықтық актілерді пайдалану ерекшеліктері, Қоғамның іскерлік, этикалық, қоғамдық, экономикалық, кәсіпкерлік және экологиялық нормаларын пайдалана білу. Экологиялық-құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік қатынастардың, көшбасшылық қасиеттердің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қағидаттарының ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ тілінің практикумы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер қазақ тілінің орфографиялық және орфоэпиялық тілдік нормаларды, қазақ тілінің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық негіздерін игереді. Әдеби норма түрлері мен формаларын практикада пайдалануға дағдыланады. Пәнді оқыту нәтижесінде алған білімдерін келесі курстардағы тіл салаларының теориялық курстарында пайдалану дағдысына ие болады. Қазақ тілінің практикумы пәнінде грамматикалық талдаулар меңгеріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға тіл білімінің лексикология саласы туралы, оның нысанындағы сөз бен ұғым, сөз бен сөйлем, сөздердің шығу төркіні, сөздік құрамның толығу, даму жолдары, кірме, термин, кәсіби сөздердің алатын орны, сөз мағыналарының кеңеюі мен тарылуы жағдайын көрсетеді. Тіл білімінің үлкен бір саласы фонетика нысаны, зерттелуі, фонетикалық заңдылықтар туралы ақпараттар ұсынылады, фонетикалық талдауларды кәсіби іс-әрекетінде қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лексикология мен фонетиканың бинарлық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға тілдік қатынастың қалыптасқан түрде болатынын айта отырып, сөйлеу және жазудың маңызы, арақатынасы, тілдегі орнын көрсетеді. Қарым-қатынасы барысында іске асатын тілдік амалдар, тілдегі сингормонизм заңдылығы, дыбыстардың өзгеруі мен үндесуі жағдайы айтылады. Фонетикадағы дыбыстың қызметі, қатынас құралы ретінде дыбыстық тілдің ролі, лексикологиядағы сөз қолданыстары мен сөздердің түрленіп қолданылуы мәселелері қамтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі В1
    Несиелер: 5

    Пәннінің мазмұны студенттердің мәдениетаралық- коммуникативтік құзіреттіліктерін бастапқы В1 деңгейде қалыптастыруды қамтиды.Пән шетел тілін тұлғааралық қарым - қатынас пен кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдыларды игеруге бағытталған. Оқыту тілдік қарым- қатынас әрекетінің барлық түрлерінде жүзеге асырылады, оларға белгілі бір дәрежеде грамматикалық және лексикалық дәлдікпен күрделі деңгейдегі мәтіндерді оқу, жазу, тыңдау және сөйлеу жатады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға қазіргі қазақ тіліндегі фонетика ғылымының қалыптасуы мен дамуы, дыбыстық заңдылықтарды түсіндіре отырып сауатты жазу мен дұрыс сөйлеудің қажеттілігін меңгертеді. Сауатты сөйлеудегі дыбыстау мүшелерінің қызметін көрсетеді. Тілдің дыбыстық жүйесінің қолданысы, дауысты, дауыссыз дыбыстар құрамы, үндестік заңы, ықпал мен буын түрлері, орфоэпия мен орфография заңдылықтары туралы теориялық тұрғыдан жүйелі білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Пән бойынша білім алушылар қазақ тіл білімінде қалыптасқан сөзжасам жүйесінің негізгі заңдылықтары мен тәсілдері, сөзжасамның негізгі ұғымдары сөзжасамдық мағына, сөзжасамдық тип, сөзжасамдық тізбек, сөзжасамдық ұя сынды ұғымдар қолданысы мен өзіне тән ерекшеліктері, сөз таптарының сөзжасамдық жүйесімен таныс болады. Қазіргі қазақ тіліндегі сөзжасам жүйесінің морфологиямен байланысын қарастырады. Қазақ тілі сөзжасамының тұжырымдамалық негіздеріне орай сөзжасамдық талдаулар жасауға дағдыланады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ тіліндегі морфемалар жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән бойынша білім алушылар қазақ тіліндегі күрделі ұғым морфемалар туралы теориялық негіздермен, ғылыми тұжырымдар, пікірлермен таныс болады. Тілдегі морфология, оның ішінде морфтар жүйесі туралы ақпараттар ала отырып, қазақ тілінің сөзжасамы, лексика-грамматикалық сипаты, ерекшеліктері мен қызметі, грамматикалық, нөлдік форма т.б. ғылыми терминдермен таныс болады. Теориялық білімдерін игере отырып, морфологиялық талдаулар жасай алуға дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Базалық шетел тілі( В2 I деңгейі)
    Несиелер: 5

    Бұл курста тілдік дағдылар және сөйлеу дағдыларының жұмысын одан әрі жетілдіруді қарастырады. Аталған курс сондай-ақ, оқу іс-әрекетінің белсенді формалары мен түрлерін пайдалануда алдын ала берілген материалды білім алушы таңдау барысында алынған түрлі қоғамдық тақырыптарда көрінетін білім алушылардың қазіргі жас ұрпақ өкілдері ретіндегі қызығушылықтары да ескеріліп игеріледі. Курста студенттер тыңдалым және айтылым барысында коммуникативтік қатынас дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиялық құрылысының мәселелері, зерттелуі, тарихи және теориялық негіздері, сөздердің морфологиялық құрылымы, негізгі грамматикалық ұғымдар, тілдің сөзжасам жүйесі, сөздердің сөзжасамдық қабілеті, сөз таптарының лексикалық және грамматикалық сипаты мен зерттелуі қарастырылады. Пән мазмұны бойынша білім алушы тілдік тұлғаларға сөзжасамдық, морфологиялық талдау жасауды меңгеріп, оны іс-тәжірибеде қолдана алу дағдысын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тіліндегі ауызша және жазбаша сөйлеудің негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс тілдік дайындық саласында ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамытуды көздейді. Осы курсты оқу кезінде білім алушылар тіл үйрену құралдары бойынша мәдениет, әдебиет, психология, медицина, философия, құқықтану саласында жаңа білім алады. Сөйлеу дағдыларын жетілдіру, қарым – қатынасқа түсу сөйлеу тақырыбына сәйкес әртүрлі коммуникативті жағдайлар мен формаларда жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Абай әлемі
    Несиелер: 3

    Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ежелгі дәуір әдебиеті және ХV-XVIII ғасырлардағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді ежелгі дәуір әдебиетінің жәдігерлері мен 15-18 ғасырлардағы қазақ хандығы құрылған кезеңдегі шығармашылық иелерінің туындыларымен таныстыруды көздейді. Сонымен қатар аталмыш кезде өмір сүрген жыраулардың қоғамдағы орнын айқындайды. Білім алушылар курсты меңгеру барысында ежелгі дәуір мен орта ғасырлар әдеби мұраларын зерттеушілердің еңбектерімен танысады. Кезең әдебиетінің өзіндік ерекшеліктерін бағамдай отырып, жауынгерлік сарындағы тақырыптар мен философиялық еңбектерді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тілі мәдениаралық қарым – қатынас құралы ретінде
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық қарым-қатынас оқылатын және ана тілдерінің мәдениеттері арасындағы тілдік айырмашылықтардың алуан түрлі мәселелерін қарастырады. Курс мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселесін сипаттайды. Мәдениетаралық қарым-қатынас түрлері, оның негізгі формалары мен міндеттері оқытылады. Халықаралық қарым-қатынастың қазіргі тәжірибесінде ағылшын тілінің маңыздылығына баса назар аударылады, халықаралық қарым-қатынастағы этикалық және сөйлеу мінез-құлық нормаларының маңызды рөлі атап өтіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы
    Несиелер: 5

    Бұл курс фонологиядан, морфологиядан және синтаксистен дискурсқа дейін ағылшын грамматикасының толық ауқымын кеңейтіп оқытуды қарастырады. Бұл грамматика өте маңызды, өйткені ол фонология, морфология, синтаксис және дискурсқа қатысты негізгі және күрделі ағылшын тілінің құрамдас бөліктері туралы білімді арттырады. Бұларды білу, өз кезегінде, студентке академиялық ағылшын тілін дұрыс қолдануда басқаларға және өзіне басшылық жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени диалог контексіндегі шет тілдік қарым – қатынасқа үйрету
    Несиелер: 5

    Курс оқытылатын тіл елдерінің мәдениеті мен менталитетін таныстыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттердің коммуникативті қатынасын, ауызша сөйлей білу дағдысы қалыптасады. Курсты меңгеру кезеңінде тұтынушы тілдің мәдениеті мен тұрмыс-салтын иеруге дағдыланады. Сөйлеу тіліндегі елдің әр кезеңдегі шығармаларының мәтіндерін мәдени аспектіде түсіндіруді меңгереді. Сонымен қатар ағылшын тілінде сөйлейтін елмен мәдени диалогқа түсу қабілеті пен дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі ағылшын тілінің лексикалық құрылымы
    Несиелер: 5

    Курста сөздердің морфологиялық құрылымы, сөзжасамның негізгі механизмдері, сөздердің семантикалық сипаттамасы, сөз мағынасының өзгеруі, полисемияның дамуы, фразеологиялық тіркестердің қасиеттері, олардың жіктелуі, еркін және тұрақты тіркестерінің аражігін ажырату өлшемдері, фразеологиялық бірліктердің стилистикалық өзгерістері қарастырылады. Курс ағылшын тілінің лексикасының құрылымы, қызметі мен дамуының жалпы заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Негізгі ұғымдарға, қазіргі лексикологияның терминдеріне, ресми, бейтарап және бейресми байланыс регистрлерінің ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 1900-1940 жылдардағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде 20 ғасырдың 1900-1940 жылдар аралығындағы қазақ әдебиетіндегі ағым- бағыттар сараланып айқындалады. Осы кезеңдегі діни-ағартушылық, ағартушы-демократтық, ұлт-азатшыл бағыттағы қаламгерлер шығармашылықтары жан-жақты зерделеніп талқыланады. Қазақ әдебиетіндегі романтизм, символизм, футуризм т.б, бағыттарда жазылған туындылардың көркемдік жүйесіне талдау жасалынады. Осы кезең әдебиетіндегі даму заңдылықтары ұлт тарихымен байланыстырыла тарихи-ғылыми тұрғыдан болжам жасай білуге дағдыландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курста ХХ басындағы әдебиеттің дамуы, кезеңдері, осы кезеңдегі қазақ әдебиетіндегі жанрлық-тақырыптық ізденістер талқыланады. Роман жанрының тууы, оның жанрлық ерекшеліктері сипатталады. Шығармалардағы кейіпкерлер жүйесі және олардың әлеуметтік сипаты айқындалады. Осы кезеңдегі шығармалардың идеялық мазмұны мен көркемдік бітімі алашорда тарихымен бірлікте, байланыстырыла қарастырылады. Студент ХХ ғасыр басындағы поэзия, проза, драматургияның тақырыптық- көркемдік сипатын және әдебиеттің ағым-бағыттарын танытуда өзіндік ғылыми болжам жасауға дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы әдеби процесс
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту барысында ХХ ғасырдың бірінші жартысында жарияланған, қазақ әдебиеті тарихы және даму үрдісінде ерекше орын алған туындылар меңгеріледі. 20 ғасыр басындағы әдеби туындылар және сол кезеңде өмір сүрген ақын-жазушылардың шығармашылық ғұмырбаянын, шығармашылық ізденістерін, сол жайындағы алдыңғы қатардағы зерттеу еңбектерді меңгереді. ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы поэзия, проза, драма саласындағы туындыларға әдеби талдау жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің контекстері мен жағдаяттарындағы грамматика
    Несиелер: 5

    Курс ағылшын грамматикасының негіздерімен танысуға, кез келген сөйлеу шеберлігінің ажырамас бөлігі болып табылатын және тілді іс жүзінде пайдалану үшін қажетті бөтеннің сөзін түсінудің тиімділігіне де, өз сөзін де құруға әсер ететін грамматикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Зат есім, артикль, етістік, есімдік, сан есім,сын есім, үстеу, модальді сөздер, одағай, предлог, демеулік, шылаудың грамматикалық ерекшеліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл курста балалар мен жасөспірімдер әдебиетіндегі жанрлық формалардың эволюциясы дәйекті түрде қарастырылады. Білім алушы балалар мен жасөспірімдер әдебиетінің дамуын, қазақ балалар әдебиетінің өзіндік ерекшеліктерін айқындайды. Қазақ балалар әдебиеті мен шетел балалар әдебиетіндегі ортақ ортақ тақырыптық жүйені талдап зерделейді. Қазақ халық ауыз әдебиетіндегі балаларға арналған шығармалардан бастап қазіргі балалар әдебиетіне дейінгі қоғамдағы елеулі кезеңдердегі туған шығармаларды саралап, өзіндік ғылыми болжам жасауға дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ фольклорының типологиясы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға фольклорлық мұралардың танымдық әрі тәлім-тәрбиелік тағылымын меңгертеді. Түркі-моңғол халықтары эпосындағы кейбір ортақ желілерін салыстыра зерттеу мәселелерін қарастырады. Қазақтың тұрмыс- салт өлеңдерінің типологиясы, тарихи аңыз- әңгімелер топтастырылуы, типологияның комплексті жүйесін игертеді. Фольклорлық жанрлардың ұлттық сипатын, ертегі мен эпостардың сюжеттік типологиясын, қазақ-оғыз эпостарындағы тегі бір желілер, олардың өзгеруін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отарлық дәуір мен ояну дәуіріндегі әдебиет
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға белгілі бір кезеңдегі отарлау процесіне қарсы тұрған, азаттық танымды бейнелейтін шығармалармен, ояну дәуірі әдебиетінің мұраларымен таныстырады. Осындай әдеби мұралар арқылы сөз өнерін ағартушылық бағытта өрістеткен қаламгерлердің әдеби мұраларымен жан-жақты танысатын болады. Отарлық дәуір мен ояну дәуіріндегі әдебиеттің мәні мен мазмұнын, өзара бірлігі мен қолданысын, өзіндік ерекшеліктерін көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі ( В 2 II деңгейі)
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік құзыреттілігін арттыруды көздейді. Бұл деңгейде студенттер ағылшын тілінде әртүрлі академиялық және кәсіби ортада дәлелді және нақты түрде өз бетінше қарым – қатынасқа түсе алады. Курс кәсіби саладағы техникалық мәліметтермен қатар, белгілі және абстрактілі хабарламалардың негізгі мазмұнын ұсынады. Олар оқып жатқан тақырыптары бойынша (Өнер. Саяхат. Бұқаралық ақпарат құралдары) алдын ала дайындықсыз, еркін талқылай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім беру мазмұны мен критериалды бағалаудың технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курста жаңартылған білім беру мазмұны технологияларының мәні мен міндеттері, оқу процесіндегі критериалды бағалаудың технологиясы мен әдістемесі, жаңартылған білім беру мазмұны шеңберіндегі педагогтер жұмысының негізгі бағыттары аясында қарастырылатын: коллаборативті ортаны қалыптастыру, оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып оқу процесін дайындау және өткізу, топтық және жұптық тапсырмаларды пайдалану сияқты педагогикалық іс-әрекеттер талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шеттілдік қарым – қатынас практикумы
    Несиелер: 5

    Бұл курста білім алушылар сөйлеу әрекеті аясында мәдениетаралық қарым-қатынастың тәжірибелік мәселелерін шешу қабілетін қалыптастырады. Курс ағылшын тілі мен басқа тілдердің өзара әрекеттесу үрдісінің құрылымдық элементтерін меңгертуге арналған. Түрлі елдің мәдениет өкілдерінің өзара қарым-қатынасындағы кейбір кедергілердің шығу себептерін талқылауды игереді. Және оны шешуге бағытталған практикалық тапсырмаларды орындау дағдысына ие болады. Білім алушылар түрлі елдің мәдениетін саралай отырып, ағылшын тілін меңгеруге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ балалар фольклоры
    Несиелер: 5

    Пәнде қазақ балалар фольклорының тарихы мен теориясы және өзіндік ерекшелігі туралы түсінік қалыптастырады. Қазақ балалар фольклорындағы тұрмыс-салт жырлары, мақал-мәтелдер, жұмбақтарды меңгереді. Балаларға арналған жаңылтпаштар мен өтірік өлеңдерді, би- шешендердің тағылымдық шешендік сөздерін игереді. Балаларға арналған ертегі, эпостық жырлар, батырлық эпос, тарихи жырлар, лиро-эпостық жырларды меңгеру арқылы патриоттық тәрбие қалыптастырады. Қазақ балалар фольклоры мен бабалар әдебиетінің сабақтастығын талдау жұмыстары арқылы меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курста ХІХ ғасырдағы ел тарихы мен әдебиеті, оның бағыт, ағымдары, көрнекті сөз зергерлерінің шығармашылықтары әдебиеттану ғылымының қазіргі таңдағы тың деректерімен толықтырылып, жаңаша көзқараста бағамдалады. Осы кезең әдебиет тарихындағы зар-заман ақындары, ұлт азаттық көтеріліс сарынында туған жырлар мен тарихи туындылар, сал-серілер поэзиясы және ағартушы ақын-жазушылар шығармашылықтары кең көлемде қарастырылып, өзіндік ерекшеліктері айқындалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бостандық рухындағы ұлт азаттығын жырлаған әдебиет
    Несиелер: 5

    Пәнде отарлық езгіге қарсы туған әдебиеттің басты бағыты пен ағымдарын, туу себептерін, жанрлық, көркемдік, ішкі мазмұн мен сыртқы түр өзгерістерін оқып игереді. Әдебиет тарихындағы азаттық танымдарының бастау көздері және отарлық езгіге қарсы туған ұлт азаттық күрес жырлары мен ақындар поэзиясындағы саяси-әлеуметтік лирика бағамдалады. Зар заман кезеңінде өмір сүріп, отарлық езгідегі халықтың тағдырын ақындардың әдеби мұрасынан мағлұмат беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілдерін оқытудың психолингвистикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты студенттердің ағылшын тілі мұғалімінің практикалық іс-тәжірибесіне дайындығы ретінде қарастыруға болады. Пәнді оқу барысында студент шет тілін оқытудың тиімділігін арттыру жолдары, мұғалім мен студент арасындағы табысты ынтымақтастықты ұйымдастыру, сабақтарға психологиялық талдау жасау әдістері, шет тілін меңгерудің психолингвистикалық негіздері туралы, шет тілінде сөйлеу әрекетінің тілдік және мәдени ерекшеліктері туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиетін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің тарихи дамуы мен қалыптасуын және теориясын меңгертеді. Курста көркем әдеби туындыларды жанрлық-тақырыптық ерекшеліктеріне байланысты оқыту зерделенеді. Қазақ әдебиетін оқытуды мұғалімнің жұмыс жоспарлары мен күнтізбелік тақырыптық жоспарларға талдау жасалынады. Білім алушыларды кәсіби маман ретінде дайындау барысында қазіргі жаңартылған білім беру мазмұны бойынша әдістеменің жаңа бағыттарымен, әдіс-тәсілдермен таныстыру көзделеді. Кәсіби педагогтық құзыреттілігін арттыру жолдары игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту кезеңінде қазақ тілін оқыту үрдісін теориялық және тәжірибелік бағытта игертеді. Қазақ тілін оқытуда жаңартылған білім беру мазмұны бойынша меңгерту жолында қазақ тілі сабақтарын ұйымдастыру, беру жолдарын және осы негізде жаңа әдіс -тәсілдерді қолдануды үйретеді. Пәнді оқу кезеңінде игерген теориялық білімдерін практика барысында паайдалану дағдысын қалыптастырады. Қазақтың халықтық педагогикасын қазіргі әдістеменің іргелі зерттеулерімен ұштастырып, жетістіктеріне шолу жасалады. Пәнде білім алушыларды тілдік категорияларды сабақта меңгерту жолдарының ең тиімді және жаңашыл бағыттарын меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілді мектепте оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Курста жалпы білім беретін мектептер мен гимназияларда және мектеп-лицейлерде қазақ тіліне қатысты тақырыптарды оқыту мәселелері қарастырылады. Қазақ тілін мектептерде оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерімен, оларды қазіргі жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытуда пайдалану жолдарын меңгертеді. Сонымен қатар қазақ тілінің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық жүйесін талдап жалпы білім беретін мектептерде сараптау арқылы меңгерту пәннің мазмұнын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиетті мектепте оқыту әдістемесінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің қалыптасу және даму тарихы кезеңдерін, әдістеменің әдіснамалық және теориялық негіздерін оқыту жолдары меңгеріледі. Қазіргі кезеңде теориялық білімін практикамен ұштастыра білетін, тәжірибелік дағдысы қалыптасқан, кәсіби деңгейі жоғары, бәсекеге қабілетті маман даярлау білім бағдарламасының негізіне жататын болғандықтан пәнде әдістеме саласындағы соны жаңалықтармен , әдіснамалық - теориялық негіздерімен таныстыру көзделіп, игертіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисіне қатысты теориялық мәселелерді игеріп, оны практикада орындай алу дағдысына ие болады. Құрмалас сөйлем синтаксисін жалпы тілдік бірліктер аясында сипаттайды. Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем жүйесінің даму заңдылықтарын, осы негіздегі іргелі зерттеу еңбектеріне шолу жасай, бағамдай алатын болады. Синтаксис жүйе мәселелері, құрмалас сөйлемнің табиғаты, құрмалас сөйлемнің жасалу тәсілдері мен жолдарын меңгеріп, мағыналық топтарын талдауда ғылыми болжам жасауды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиетті мектепте оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл курста кәсіби білікті маман, бәсекеге қабілетті шығармашышылық иесін даярлау мақсатында қажетті кәсіптік теориялық білім мен тиісті практикалық машық-дағдыларды қалыптастырады. Білім алушыларды оқытудың кейінгі технологиялармен таныстырып, оны тиімді қолданудың жолдарын үйретеді. Көркем шығарманы сабақта талдау жолдарын меңгертіп, қазақ әдебиетін оқытудың жаңаша тиімді әдіс-тәсілдерімен таныстырады. Шығарма, эссе жаздырту әдістемесі, оларды бағалау талаптарын меңгерту пәннің мазмұнын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында сөз тұлғаларының өзара байланысу заңдылықтары және формалары, сөз тіркесі мен жай сөйлем, олардың түрлері мен құрамы жайлы мағлұматтарды меңгеретін болады. Жай сөйлемнің мағыналық, құрылымдық түрлерін айқындап, талдай білуді игереді. Жай сөйлемнің мағыналық және құрылымдық топтарының өзіндік ерекшеліктерін анықтап, практикалық сабақтарда талдауға дағдыланады. Сөйлем мүшелерін айқындап, өзіндік болжам жасау дағдысы қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілді мектепте оқыту әдістемесінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курста қазақ тілін оқытудың алғашқы қалыптасу кезеңдері мен даму жолдарының тарихынан жан-жақты мол мағлұматтар беріле отырып игеріледі. Қазақ тілін оқыту әдістемесі тарихындағы іргелі ғылыми еңбектер мен заманауи жаңашыл зерттеулермен таныстырылады. Қазақ тілін оқытуда ғалымдардың әдістеме саласындағы бұрынғы зерттеулерімен қазіргі қазақ тілін оқытудағы жаңашыл ізденістер салыстырыла отырып, талданып зерделенеді. Қазақ тілін оқыту оқытудың түрлері мен әдістеріне қатысты ғалымдар мақалаларына талдаулар жасалынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кеңестік кезең әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқыту барысында кеңес кезеңіндегі әдебиеттің қалыптасу және даму тенденцияларын меңгереді. Сол кезеңдегі қазақ әдебиетіндегі қаламгерлер шығармашылықтарының жалпы әдеби үрдістегі орны мен рөлін, қоғамдағы тарихи өзгерістердің көркем шығармадағы бейнесі мәселелерін оқып үйренеді. Қазақ әдебиетіндегі поэзия, проза, драма жанрларының тақырыптық- көркемдік ерекшеліктерін меңгереді. Кеңестік кезеңдегі әдебиеттану ғылымы мен сынын жаңа көзқараста игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ тіліндегі күрделенген сөйлемдер синтаксисі
    Несиелер: 5

    Бұл курста қазіргі қазақ тіліндегі күрделенген сөйлемнің өзіндік ерекшеліктерін анықтап, оның құрылымдық белгілерін оқып игереді. Күрделенген сөйлемге қатысты қазіргі тіл біліміндегі зерттеу еңбектерімен танысып, даулы мәселелерге қатысты өзіндік пікір білдіруге дағдыланады. Құрмалас сөйлем жүйесі мен жай сөйлем жүйесінің құрылымдық, функционалдық қарым-қатынасы, жай және күрделенген сөйлемдердің граматикалық сипатын жан-жақты игереді. Күрделенген сөйлем мен құрмалас сөйлемнің ерекшелігін айқындап, өзіндік ғылыми болжам жасауға дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем және сөз тіркесі синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында студенттер сөйлемнің өзіндік ерекшеліктерін, сөздердің байланысу тәсілдері мен байланысу түрлерін меңгереді. Сөйлем мүшелері, сөз тіркесі мен жай сөйлемге тән белгілерді, олардың мағыналық топтарын игереді. Сөйлем ішіндегі синтаксистік құрылымдар жайлы теориялық мәліметтермен танысып, тәжірибелік тапсырмаларды орындай алу дағдысына ие болады. Білім алушылар жай сөйлем және сөз тіркесін зерттеу барысында тілдік материалдарды салыстырып, олардың типологиялық-конструктивтік ерекшеліктері мен ұқсастыктарын ашуды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шет тілін оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курста шетел тілдерін оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері, сондай-ақ білім алушылардың коммуникативтік дағдыларын дамыту мен сөйлеу дағдыларын жақсартуға бағытталған жаңа әдіс-тәсілдер мен амалдар қарастырылады. "Мәдениетаралық құзыреттілік", "Заманауи педагогикалық технологиялар", "Оқытудағы ойын технологиялары", "Жоба арқылы оқыту технологиясы" ұғымдарының мазмұны ашылады, танымал шетелдік және отандық зерттеушілердің дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялары талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту барысында студент метепте шет тілін оқытудың әдістері мен әдіснамасын меңгеріп шығады. Шет тілдерін оқыту мәселелерін теориялық және практикалық тұрғыдан шешуге қатысты нақты мәліметтерді игереді. Ағылшын тіліндегі ойлау мен сөйлеудің арақатынасы мәселелерін, шет тілдерін меңгеру заңдылықтарын тәжірибе барысында пайдалану дағдысын меңгереді. Шет тілін меңгертуге арналған қатысымдық-танымдық тапсырмаларды орындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем оқу және интерпретация
    Несиелер: 5

    Бұл пән қазіргі ағылшын тілді жазушылардың көркем шығармаларымен танысуды қамтиды. Курс студенттердің түпнұсқалық материалды шет тілінде оқып, түсінуіне, лексикалық қорды кеңейтуге, сөйлеу дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді. Сондай-ақ, студенттер шет тіліндегі көркем мәтінмен жұмыс істеу принциптерімен танысады, курс студенттердің фондық білімін кеңейтеді, сөйлеу дағдыларын жетілдіреді, тілдік құзыреттілікті қалыптастырады, оқытылатын тілдің мәдениеті мен дүниетанымы туралы білімін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аударма теориясы мен практикасы
    Несиелер: 3

    Бұл курста аударма теориясы мен практикасы пәнінің көкейкесті мәселелері мен аударматанудың қалыптасу және даму кезеңдері қарастырылады. Аударма процесінің өзіндік заңдылықтарын меңгереді. Аударма теориясы мен практикасының қоғамдағы алатын орнын, оның шығармашылық сипатын, аудармадағы ұлттық реалияның басқа тілге аударылу мәселелеріндегі қиындықтар сөз етіледі. Бір тілден екінші тілге аударылудағы тиімді әдіс-тәсілдер, аудармашының аударма жасаудағы рөлі меңгеріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында сөйлемдегі сөздердің байланысу, негізінде сөйлем құралатыны, сөйлемді құраушы бөлшектер сөйлем мүшелері болып табылатыны, сөздердің байланысу тәсілдері, түрлері, байланыстан шығатын грамматикалық мағыналары болатыны қарастырылады. Сөйлем мүшелерінің түрлері мен жасалу жолдары, сөйлемнің өзіндік ерекшеліктері, мағыналық, мақсаттық, құрылымдық түрлерге бөлінетіні, сөйлем құрамында синтаксистік желіден тыс тұратын конструкциялар да болатыны сынды мәліметтерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі әдеби процесс
    Несиелер: 5

    Бұл курста қазіргі қазақ әдебиетінің даму заңдылықтары, қазіргі әдеби процестің қоғамдық сипаты меңгеріледі. Қазіргі әдеби үрдістегі тәуелсіздік тақырыбының ұлттық сипаты жаңаша бағамдалады. Қазіргі әдеби процестегі лирикалық және эпикалық туындыларға талдау жасалынады, драмалық шығармалардық әлеуметтік -көркемдік сипатын айқындайды. Білім алушылар әдебиеттану бойынша ғылыми болжам жасауға дағдыланады. Қазіргі қазақ әдебиеті әлемдік әдеби процесс аясында игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХХІ ғасырдағы әлем әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқыту барысында әлем әдебиетінің қазіргі ХХІ ғасырдағы өзіндік ерекшеліктері және қазіргі кезеңдегі шетел әдебиетіне әсер етуші тенденциялар меңгеріледі. Қазіргі әлем әдебиетіндегі көркем мәтін мәселесі мен постмодернистік әдебиет қоғамдағы оқиғалармен байланысты қарастырылады. Қазіргі шетел әдебиетіндегі фэнтези жанры мен мифопоэтиканың байланысы айқындалып, ғылыми болжам жасауға дағдыланады. Қытай әдебиетіндегі «кішкентай адам» мәселесі әлемдік әдебиет аясында қарастырылып, талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ прозасы
    Несиелер: 5

    Курста қазіргі қазақ прозасының дамуының жалпы сипаты айқындалады. Қазіргі қазақ прозасындағы жаңашыл ізденістер мен қазіргі прозаның тақырыптық,жанрлық,көркемдік-идеялық ерекшеліктері жан-жақты бағамдалады. Тәуелсіздік жылдарындағы жастар прозасы, қазіргі қазақ прозасының зерттелу мәселелері бүгінгі күн тұрғысынан зерделенеді. Қазіргі қазақ прозасының көркемдік дамудағы жалғастығы мен жаңашылдығы жайлы қарастырылады. Жазушылар шығармашылығындағы жаңа көркемдеу тəсілдері, тəуелсіздік жылдар прозасындағы ана тілдің бейнелеу мүмкіндіктері айқындалып түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем мәтін интерпретациясы.
    Несиелер: 5

    Курс барысында шетел тілінде көркем мәтінмен жұмыстың негізгі принциптерімен студенттер таныс болады. Шет тілде коммуникативті біліктілікті, студенттердің жалпы білім беру мәдениетін және оқудың коммуникативті іскерлігін дамыту мақсатында мәтінмен жұмыс жасалынады. Шетел тілін оқыту барысында көркем әдебиетті қолдану оқушылардың фондық білімін кеңейтіп қана қоймай, олардың сөйлеу дағдыларын жетілдіріп, тілдік құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үйдегі оқу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру барысында білім алушы түпнұсқа мәтіндердің әртүрлі жанрларының тәжірибесін, мета-пән тәсіліне негізделген ағылшын тілі саласындағы білім мен түсінушілікті көрсету мүмкіндігін қарастырады. Үйде оқу-студенттердің тілдік дайындығының аспектісі болып табылғандықтан, лексикалық материал, сұрақ-жауап жаттығулары, жазбаша аударма мәтіннен үзінді, тақырыптар бойынша хабарламалар дайындау, стильдік ерекшеліктерін зерделеу сынды тапсырмаларды орындау арқылы студенттерге сөйлеу қабілеттерін ашуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құрмалас сөйлем түрлерінің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курста білім алушы қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисінің қалыптасуы және даму кезеңдерінің теориялық мәселелерін игереді. Сонымен қатар құрмалас сөйлемнің теориялық және практикалық жайына қатысты негізгі материалдарды талдау жасауға дағдыланады. Құрмалас сөйлем түрлерінің мағыналық топтарын меңгере отырып, өзіндік тұжырым жасай білуді игереді. Құрмалас сөйлем категориясының қазақ тілі білімінде зертелуінің негізгі кезеңдері мен бүгінгі жайын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем әдебиеті және аударма
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге әлем әдебиетінің қалыптасу және даму тенденцияларымен таныстырады. Әдебиет пен тарихи дамудың бірлігін қарастыра отырып, ежелгі батыс және шығыс әдебиетінің жауһарларымен танысады. Батыс Еуропадағы қайта өрлеу дәуірін шығыстық Ренессанспен салыстырып, зерделейді. Әлем әдебиетінің классикалық үлгілерінің қазақ әдебиетіне аударылу мәселелерін меңгереді. Әдебиеттегі ағым-бағыттардың ерекшелігімен танысады. Әлем әдебиетіндегі ағымдардың қазақ әдебиетіндегі көрінісін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдеби сын мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл курста әдеби сынның идеялық-көркемдік мәнін, әдеби процестегі алатын орны анықталады. Сынның жанрларық және көркемдік сипаты мен публицистикалық табиғаты, публицистикалық ғылымилығы қарастырылады. Сынның әдеби, публицистикалық, философиялық түрлеріне талдау жасалынады. Әдеби сындағы эссе, пародия, эпиграмма, памфлет, шығармашылық портрет, эпиграмма мен публицистикалық жанрға жататын әдеби хабар мен аннотация немесе шолу мақалалар, очерктер мен ғылыми мақалалар және ірі монографиялық еңбектерге талдаулар жасалынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту барысында студент шығыс әдебиетінің классикалық туындыларын оқып үйренеді. Ежелгі Шығыс әдебиетіне тән жырлар мен өлең өлшемдері жайлы мағлұмат алады. Ежелгі шығыс әдебиетіндегі ауыз әдебиетінің орны айқындалады. Шығыс әдебиетінің дәстүрлі дамуында ерекше орны бар Қытай, Үнді, Кіші Азия әдебиетінің өзіндік ерекшеліктері меңгеріледі. Араб, парсы әдебиетінің қазақ әдебиетіне әсері талқыланады. Қазіргі шығыс әдебиетіндегі ағым-бағыттар игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің теoриялық грамматикасы
    Несиелер: 5

    Пәнде студенттер ағылшын тілі теориясының негіздерін оқып меңгереді. Кур оқу кезеңінде ағылшын тілінің фонетикалық және лексикалық, сонымен қатар грамматикалық бірліктерін игереді. Осы грамматикалық бірліктердің өзіндік ерекшеліктері мен қызметін, тілдік жүйенің даму бағыттарын айқындайды. Қазақ тілі мен ағылшын тілінің ұқсастықтары мен ерекшеліктерін салыстырады. Қазіргі кезеңдегі ағылшын тіл білімінің даму тенденциясы және соны ғылыми еңбектермен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ әдебиеті және аударма
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде қазіргі қазақ прозасы мен әдебиетіндегі көркемдік ізденістер және оның шет тілдеріне аударылу мәселелері оқытылады. Әдеби дереккөздерді сипаттауға арналған әдебиеттану құралдары мен салыстырмалы аспектідегі негізгі әдеби бағыттар сипатталады. Шет елдерге аударылған әдебиеттің жарқын өкілдері–жазушылардың шығармашылығы талданады. Бұл мақсаттың аясында қазақ әдебиетін әлем әдебиеті аясында философиялық, гуманистік-ағартушылық, эстетикалық мазмұнын жан-жақты қамту басты бағдарда ұсталынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Тіл мен әдебиет ресурстарын тиімді пайдалануда іргелі лингвистикалық және әдебиеттану бағытындағы жаһандық мәселелері туралы пайымдауларды қалыптастыру.

  • Код ON6

    Ағылшын тілінің нормаларына сәйкес ауызша және жазбаша түрде хабарлама беру, лингвистикалық теория мен тілдік бірліктерді практикалық талдау арасындағы параллельді жүзеге асыру.

  • Код ON2

    Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.

  • Код ON4

    Әдебиеттану ғылымы мен лингвистиканың негізгі теориялық тұжырымдамаларын анықтау, өз бетімен танымдық бағытта ойлау мен талдау қабілетін қалыптастыру, болашақ мамандық бойынша атқарылатын іс-шаралар түрін, мазмұнын, қызметі мен міндеттерін зерттеп білу.

  • Код ON3

    Әдістемелік білім жүйесі бойынша алған теориялық білімдерін нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайлардағы кәсіби қызметте қолдана алу, болашақ мамандық бойынша атқарылатын іс-шаралар түрін, мазмұнын, қызметі мен міндеттерін зерттеп, зияткерлік-мәдени және кәсіби біліктілігін арттыру мақсатында танымдық әдіс-тәсілдерді қолдану.

  • Код ON1

    Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON8

    Тіл білімі және әдебиет теориясы мен тарихы, филологиялық талдау және мәтінді түсіндіру саласында алған білімдерін өзінің зерттеу қызметінде қолдану.

  • Код ON7

    Негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, сөзжасамдық құбылыстарды қамтитын тіл білімі жүйесін, оқытылатын шет тілінің функционалды заңдылықтарын меңгеру, көркем мәтінмен жұмыс істеу негізінде сөйлеу дағдысын дамыту, теориялық білімдерін практикада сынақтан өткізу.

  • Код ON9

    Білім сапасының жаңаруы мен ұлттық білім беру жүйесіндегі реформаларға сәйкес шығармашыл тұлғалық қабілетін дамыту.

Top