6B01114 Психология және қоғамдық денсаулық сақтау в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты жұмыс берушілердің қажеттіліктерін ескере отырып, алдыңғы қатарлы тәжірибе негізінде денсаулық сақтау , білім беру жүйесінде кәсіби қызметті, психологиялық қызметтерді жоғары білікті жүзеге асыруға қабілетті психологтарды кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Абайтану
Қазақ халқы мен бүкіл адамзат үшін ортақ А.Құнанбаевтың шығармашылық, рухани және философиялық мұрасын таныстырады. Қазақ фольклорының әдеби мұрасын, революцияға дейінгі әдебиет тарихын қарастырады. Студенттерде өз ауылына, қаласына, өлкесіне, оның тарихына, мәдениетіне, салт-дәстүрі мен өмір салтына деген сүйіспеншілік, мақтаныш және адалдығынан, Отан алдындағы адамгершілік борышынан көрінетін шынайы патриотизм сезімін тәрбиелейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
Ең жақсы дәстүрлерді білу-жаңғырту жетістігінің маңызды шарты, XXI ғасырдағы ұлттық сананы қалыптастырудың негізгі теориялық ережелері. Елдегі жағдайды талдай білу, ақпаратты өз бетінше іріктей білу, ойды анық тұжырымдау, рухани-адамгершілік әлеуетті пайдалана отырып қорытынды жасау және жалпылау. Азаматтық және саяси сараланған мінез-құлықтың, өзінің саяси көзқарастары мен іс-қимылдарын түзетудің дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
М. О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; жазушының шығармашылық зертханасы, шығармашылық контекстіндегі өмірбаяны; Абайтану ғылымының негізін салушы; жырдың "Манас"зерттеушісі ретінде талданады. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М. Әуезовтың әдеби мұрасын талдау дағдылары дамиды. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері сіңіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Пән мен тілді біріктіре оқыту
Тіл мен пәнді кіріктіреі оқытудың міндеттері, мақсатымен таныстырады. Пәнді оқылатын пән негізінде шет тілі арқылы меңгереді. Педагогикалық қызметті кәсіптік қызметтің түрі ретінде қалыптастырады, оның мазмұны білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу, білім беру және дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық жазу
Пәнді оқу барысында студенттерде реферат, эссе, Аннотация, әдебиетке шолу және т. б. сияқты академиялық мәтіндерді жазу дағдылары мен кәсіби құзыреттіліктері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі/
Қазақ тіліндегі дыбыстарды қалыптастыру, олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып, л��тын жазуына негізделген қазақ сөздерінің және фразалардың фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу. Латын әліпбиіне негізделген сауаттылық дағдыларын дамыту. Латын графикасы арқылы қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандыққа кіріспе
Педагог-психолог қызметінің ерекшеліктерімен, мақсаттары мен кәсіби міндеттерімен таныстырады. Қазіргі заманғы білім беру ортасында педагог - психолог қызметінің рөлін талдайды және түсінеді. Басқа ғылымдар жүйесіндегі психологияның, педагогикалық және практикалық психологияның орнын түсінеді. Кәсіби психологтың қызметінің аумағы мен түрлерін зерттейді. Психолог қызметінің әртүрлі түрлерін талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психология
Психологияның ғылым ретіндегі ерекшеліктерімен, пәні, психологияның ғылыми мектептерімен, психологиялық ғылымның қолданбалы бағыттарымен таныстырады. Адамдар мен адамдардың қоғамдастығының түрлі нысандарының психикалық өмірі мен қызметінің заңдылықтарын қарастырады. Психикалық үдерістерді, қасиеттерді, жай-күй және әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ерекше оқыту қажеттіліктері бар балалар психологиясы
Психологиялық ғылымдар бөлімінде ерекше қажеттіліктері бар балалар психологиясы мен таныстырады. Психикалық дамудың тежелу себептерін қарастырады: түсінігі, себептері, типологиясы. Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды жалпы білім беру үдерісіне енгізудің нұсқалық формаларын қарастырады. Интеграцияланған білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика және құқық негіздері
Қазіргі қоғамдағы экономика мен құқықтың орны мен рөлі туралы дағдылары бар. Қоғам мен мемлекеттің құқықтық мәселелерін талдайды. Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі, құқықтық сана мен экономика туралы білімі бар. Қоғамның құқықтық мәдениетіндегі дағдылары бар. Қазақстан Республикасының құқық және экономикасының жүйесін, қазіргі Қазақстан заңнамасын тұтастай түсіну және практикалық мақсаттарда қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Кәсіпкерліктің жалпы сипаттамаларын қарастырады. Кәсіпкерліктің мәнін түсінеді. Заңнамалық актілердегі кәсіпкерлік қызметтің мәнін анықтайды. Кәсіпкерлікті құбылыс және процесс ретінде талдайды. Кәсіпкерлік қызметі туралы дағдылары бар. Кәсіпкерліктің типологиясын жіктейді. Заңсыз кәсіпкерлік және жалған кәсіпкерлік туралы білімдерді игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ерекше оқыту қажеттіліктері бар балалардың клиникалық ерекшеліктері
Дене және (немесе) психологиялық дамуында кемшіліктері бар ЖТД бар балаларды қарайды. Есту,көру қабілеті зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін талдайды, тірек-қимыл аппараты бұзылған, психикалық дамуы тежелген, интеллектуалдық жеткіліксіздігі бар, ерте балалар аутизмі бар ; көптеген даму бұзылыстары бар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамытады. Кəсіби деңгейде байланыстар орнату қабілетін дамыту, қарым-қатынас мақсаты мен жағдаяттарынан шыға отырып, коммуникацияны сауатты құра білу. - Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құрастыру барысында шығармашылық, инновациялық, алқалық қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психогенетика
Психогенетиканың мазмұны, мақсаты, міндеттері, әдіснамалық және ғылыми аппаратымен; ғылымның қалыптасуының негізгі кезеңдерімен таныстырады. Психогенетикадағы зерттеу әдістерін, популяциялық-генетикалық әдіспен, тұқым қуалаушылық негіздерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары жүйке қызметі және сенсорлық жүйелер физиологиясы
ЖЖ және СЖ әдістерімен, міндеттерімен таныстырады. ЖЖ және СЖ типтерін қарастырады. Адамның сенсорлық жүйелерінің жұмысын, қажеттіліктерді, уәждемелерді, эмоцияларды, күйін, ЖЖҚ жеке айырмашылықтарын сипаттайды. Темпераментті даралық құрылымда түсіндіреді. Ұйқының физиологиялық ерекшеліктерін, мотивациясын, сөйлеу жүйесін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мамандықтың пәндік саласын шет тілінде B2-С1 деңгейіне сәйкес үйрену. Кәсіби бағытталған шет тілін оқыту үшін оқу-әдістемелік жинақтар негізінде сөйлеу әрекеттерінің барлық түрлерінде қарым-қатынас дағдылары мен біліктерін жетілдіреді. Болашақ кәсібінің немесе мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып, шет тілін үйренуге студенттердің қажеттіліктерін ескере отырып оқытады. Кәсіби бағдарланған шет тілін меңгеруді студенттің жеке қасиеттерін дамытумен, оқитын тіл елінің мәдениетін білу мен кәсіптік және лингвистикалық білімдерге негізделген арнайы дағдыларды игерумен бірге қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық кеңес беру
Психологиялық кеңес беруге кіріспе, психологиялық кеңес берудің мақсаты мен міндеттерін меңгереді. Психологиялық кеңес беру түрлерін талдайды. Психологиялық кеңес беру нәтижелілігінің жағдайын зерттейді. Психолог-консультантқа және оның жұмысына қойылатын талаптарды қарайды. Психологиялық кеңес беруге және психолог-консультантқа қойылатын жалпы талаптарға ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Психикалық дамудың тежелу пәнін, әдістерін, санатын, теориясын, жіктелуін қарастырады. Балалардың есту, көру, сөйлеу, зақымдалған психикалық даму, психопатия, ерте балалар аутизмі, тірек-қимыл аппараты, дисгармониялық даму, аномальды даму, ауытқитын психикалық дамудың биологиялық, әлеуметтік факторлары. Денсаулық мүмкіндігі шектеулі балалары бар отбасыларға психологиялық көмек көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Экология мен қазіргі өркениеттің мәселелері қарастырылған. Жалпы экология негіздерін биосфера мен ноосфера туралы білімдерді меңгереді. Тұрақты даму тұжырымдамасын салыстырады. ХХІ ғасырдың орнықты дамуы үшін жаһандық энергоэкологиялық стратегия туралы білімдерге ие болады. Қазақстанның экологиялық саясатына баға бере алады. Қазақстандағы экологиялық білім мен тәрбиеге және экологиялық мәдениетті қалыптастыруға ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы және физиологиясы
Осы пәннің пәнімен, міндеттерімен, әдістерімен таныстырады. Жүйке жүйесінің функционалдық анатомиясын және зақымдану белгілерін қарастырады.Балалар жасындағы жүйке жүйесінің құрылымдық-функционалдық даму ерекшеліктерін талдайды. Балалар неврологиясы мен балалардағы жүйке жүйесінің ауруларын зерттеу әдістерін сипаттайды. Нерв жүйесінің перинаталдық патологиясын және орталық нерв жүйесінің даму аномалиясын түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балаларға кеңес беру
Балалардың психикалық қызметтері мен жеке қасиеттерін дамытудағы кемшіліктерін түзетуге бағытталған психологиялық әсер ету жүйесімен таныстырады. Баланың жеке басының дамуын, оның әлеуметтік белсенділігін, бейімделуін үйлестіруге бағытталған психологиялық әсер ету тәсілдерін қарастырады .Барлық жастағы балаларға психологиялық көмек көрсету дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Генетикалық аурулар
Генетиканың мазмұны, мақсаты, міндеттері, әдіснамалық және ғылыми аппаратымен; генетиканың ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдерімен таныстырады. Адамның ерте онтогенезінің ерекшелікте��ін, эмбриогенездің сыни кезеңдерін түсінеді. Туа біткен даму кемістіктерін, мутациялық өзгергіштік себептерін, мутагендерді, қоршаған ортаның антимутагендерін талдайды. Жасушадағы тұқым қуалайтын ақпаратты ұйымдастыруды сипаттау және талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру/
Инклюзивті білім берудің мазмұны, міндеттері, қағидаттарымен, мүмкіндігі шектеулі балалар санаттарымен, инклюзивті білім берудің нормативтік – құқықытық негіздерімен таныстырады. Қазіргі инклюзивтік мектептің ережелерін, мәселелерін, кедергісіз орта ерекшеліктерін қарастырады. Қазіргі инклюзивті білім берудің жағдайын бағалау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру
Мектепке дейінгі инклюзивті білім берудің мазмұнымен, міндеттерімен, мақсаттарымен, қағидаларымен, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар категорияларымен, инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасымен таныстырады. Заманауи мектепке дейінгі инклюзивті білім беру принциптерін, мәселелерін, кедергісіз орта ерекшеліктерін қарастырады. Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру жағдайын бағалау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалар мен жеткіншектер гигиенасы/
Балалар мен жасөспірімдердің дене дамуы, денсаулық жағдайын бағалау және зерттеу әдістері, міндеттері, пәні оқытады. Білім беру қызметінің гигиенасы, балалардың, жасөспірімдердің дене тәрбиесі, шынықтыру. Оқушылардың жеке компьютерлерде жұмыс істеу жағдайларына, режиміне қойылатын гигиеналық талаптарды жіктейді. Еңбек тәрбиесі, оқыту, кәсіптік білім беру гигиенасы. Тамақтану гигиенасы, балалар, жасөспірімдер. Балалар тұрмысындағы заттарға қойылатын гигиеналық талаптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Жас ерекшелік психологиясы әдістерімен, міндеттерімен таныстырады. Ғылымның тарихы мен қазіргі жағдайы. Адамдардың туғаннан өлімге дейінгі жас ерекшеліктері. Қозғаушы күштерді, көздерді, психикалық дамудың кезеңділігін талдайды. Мектепке келгенге дейін баланың психикалық дамуы. Мектеп жасындағы психологиясы. Психология қартайған жастағы. Психикалық дамудағы ауытқулар мәселесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жатырішілік дамудың психофизиологиясы
Жатырішілік дамудың психофизиологиялық ерекшеліктерімен таныстырады. Ғылым жүйесіндегі құрсақішілік дамудың психофизиология орнын қарастырады. Пренатальды даму мәселелерін зерттейді, құрсақішілік ұрықтың эволюциясын сипаттайды. Құрсақішілік даму белгілерін ажыратуда дағдыларды қалыптастырады. Пренаталды дамуды бағалау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нейропсихология
Нейропсихология пәні, міндеттері, әдістерін зерттейді. Психикалық функциялар мен эмоциялық-тұлғалық саланың ми механизмдерін талдайды. Мидағы процестерді жіктейді. Психикалық іс-әрекеттің құрылымдық-функционалдық ми негіздерін оқыту бойынша дағдыларды үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Патопсихология
Патопсихология пәні, міндеттері, әдістерін зерттейді. Танымдық сфераның бұзылуларын, танымдық қызметтің өзін-өзі реттеу процесін патопсихологиялық зерттеу. Сананың, қабылдаудың, есте сақтаудың , ойлаудың, эмоционалдық, ерік аясының, тұлғаның бұзылуларын талдайды. Өлшемдерді, симптомдарды, синдромдарды жіктейді. бұзған. Зерттеулерде әдістерді қолдану дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Денсаулық психологиясы/
Денсаулық психологиясының қалыптасу тарихын және қазіргі жағдайын қарастырады. Функцияны, критерилерін және денсаулық компоненттерін зерттейді. Денсаулық феноменін зерттеу әдістерін талдайды (нормоцентрикалық, феноменологиялық, холистикалық, аксиологиялық, эволюционистік, адаптациялық, интегративті және т.б.). Денсаулық факторларын жіктейді (тұқым қуалаушылық, сыртқы орта, медицина, өмір салты). Денсаулықтың психологиялық факторларын (алдыңғы, таратушы, уәждеуші) анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы психология
Қолданбалы психология ерекшеліктерін қарастырады. Білім беру жүйесінде практикалық психолог мәртебесін анықтауға мүмкіндік береді. Білім беру (педагогика), өнеркәсіп (эргономика), маркетинг, қоғамдық пікір сұрастыру, музыка (музыкалық психология), спорт (спорт психологиясы), кадр қызметі (психодиагностика), әскери іс (Әскери психология) сияқты аралас салалардағы практикада психология принциптерін, ашу және теорияларын қолдануға мүмкіндік береді.)
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы психологиясы
Отбасы және неке туралы теориялық негіздерімен таныстырады. ЕҚ бар балалары бар отбасын психологиялық сүйемелдеу мәселелерін зерттейді. Жастардың әлеуметтік-адамгершілік ұстанымдары. Отбасы психологиясының түрлі теорияларын қарастырады. Отбасылық қатынастардағы тәуекел факторларын, ажырасуға ықпал ететін факторларды, сондай-ақ балалар-ата-ана , отбасылық қатынастарды нығайтуға ықпал ететін факторларды талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кешенді диагностика
Арнайы психологиядағы диагностиканың психологиялық-педагогикалық әдістерінің даму тарихын қарастырады. Кешенді диагностика дағдыларын дамытады. Балалардағы даму бұзылыстары туралы қазіргі заманғы түсініктерді және балалардағы даму бұзылыстарын психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың әдіснамалық принциптерін сипаттайды. ЖВЗ бар балалардың даму бұзылуының психологиялық-педагогикалық диагностикасының міндеттерін қарастырады. Даму кемістігі бар балаларды зерделеуге кешенді тәсіл дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика/
Арнайы педагогиканың объектімен, субъектімен, нысанасымен, мақсаты мен міндеттерімен таныстырады. Арнайы білім берудің ғылыми білімінің теориясы мен тәжірибесін талдайды. ОН 2 Даму бұзылыстары бар жеке тұлғаның даму және әлеуметтену ерекшеліктерін зерттеу дағдыларын үйретеді, сондай-ақ осындай тұлғаның барынша дербестікке қол жеткізу үшін кемшіліктерді түзету мен өтеудің жаңа жолдарын іздестірумен айналысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психосоматика
Құрылымдық психосоматиканың негіздері. Құрылымдық психосоматиканың пәні, міндеттері, салаларын қарастырады. Құрылымдық психосоматиканы зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын үйретеді. Құрылымдағы психосоматиканың негізгі бұзылуларын талдайды және оларды диагностикалау әдістерін қолданады. Психосоматикалық аурулардың себептерін анықтайды, жеке тұлғаның пайда болуының салдарларын талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұйымдастыру психологиясы
Басқару қызметінің психологиялық мінез-құлқын қарастырады. Оқыту процесін ұйымдастыруда негізгі формаларды қарастырады. Білім беру үдерісі менеджментінің түрлері мен нысандарын жіктейді. Жұмыс тобында қызметкерлердің психологиялық өзара іс-қимыл ерекшеліктерін зерттейді. Ұйым персоналының бірлескен қызметін реттеудің психологиялық факторларын талдайды. Зерттеу дағдыларын және ұйымдастыру психологының жұмыс әдістерін үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар психологиясы бойынша практикум
Баланың психикалық даму заңдылықтарымен таныстырады. Жекелеген психикалық процестердің онтогенетикалық дамуының, оның ішінде бала қызметінің түрлі түрлерінің қалыптасуының қозғаушы себептері мен жағдайларын зерттейді. Баланың эмоционалдық, интеллектуалдық, мінез - құлық саласының ерекшеліктерін-жасы бойынша қарастырады. Жас ерекшеліктері бойынша балалардың психоэмоционалдық саласын дамыту сипаттамасы мен талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология және педагогика
Адамдардың әлеуметтік қарым-қатынасын білім психологиясының объектісі ретінде зерттейді. Әлеуметтік-психологиялық идеялардың қалыптасу тарихын және әлеуметтік психология мен педагогиканың қазіргі жағдайын қарастырады. Әлеуметтік-психологиялық көзқарастарды дамытудың негізгі кезеңдерін талдайды. Әлеуметтік-психологиялық идеялардың даму тарихын салыстырады. ҚР-дағы әлеуметтік психология мен педагогиканың қазіргі жағдайы мен мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жеке тұлғаның психологиялық педагогикалық диагностикасы/
Психологиялық-педагогикалық диагностиканың әдіснамалық негіздерін, пәнін, міндеттерін және мазмұнын қарастырады. Психодиагностикалық процесті талдайды. Психодиагностика әдістері. Психодиагностикалық әдістемелерді әзірлеу, бейімдеу және қолданудың психометриялық негіздері. Қабілеттер, темперамент, мінез, психикалық процестер, қасиеттері, жағдайы, мотивациясы, тұлғаның өзіндік санасы психодиагностикасы.Психосемантикалық, жобалық әдістер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар психологиясы
Балалар мен жасөспірімдердің дене дамуы, денсаулық жағдайын бағалау және зерттеу әдістері, міндеттері, пәні оқытады . Білім беру қызметінің гигиенасы, балалардың, жасөспірімдердің дене тәрбиесі, шынықтыру. Оқушылардың жеке компьютерлерде жұмыс істеу жағдайларына, режиміне қойылатын гигиеналық талаптарды жіктейді. Еңбек тәрбиесі, оқыту, кәсіптік білім беру гигиенасы. Тамақтану гигиенасы, балалар, жасөспірімдер. Балалар тұрмысындағы заттарға қойылатын гигиеналық талаптар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәуелді мінез-құлықтың психологиялық алдын алу/
Балалар мен жасөспірімдер арасында қауіп топтарын бөлу. Аддиктивті мінез-құлық теориялары. Тәуелді мінез-құлықтың тарихи және әлеуметтік-мәдени аспектілерін талдау. Химиялық тәуелділіктің сипаттамасы. Аддиктивті іске асыру нұсқалары. Тәуелді мінез-құлық саласында алдын алу және түзету қызметін жүзеге асырудың негізгі тәсілдері. Тәуелді және аддиктивті тұлғаларды оңалтудың жалпы принциптері мен негізгі кезеңдерінің сипаттамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологиялық менеджмент /
Психологиялық менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздерімен таныстырады. Психологиялық ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздерінде басқаруды зерттейді. Психологиялық менеджменттің әдіснамалық тәсілдерін қолданады. Адлер жеке психологиясындағы психологиялық менеджментті түсіну тәсілдерін зерттейді. Менеджерлік қызмет дағдыларын үйретеді. Психологиялық менеджментті өлшеу және модельдеу әдістемесін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Практикалық психология
Практикалық психологияның ерекшеліктерін қарастырады. Білім беру және денсаулық сақтау жүйесінде практикалық психолог мәртебесін анықтауға мүмкіндік береді . Практикалық психолог жұмысында принциптерді, әдістерді, бағыттарды, формаларды қолдану дағдыларын қалыптастырады. Психолог қызметінің түрлері: диагностика, психокоррекция, психопрофилак тика, психологиялық кеңес беру, білім беру , медициналық психология, қоғамдық денсаулық сақтау сияқты аралас салалардағы ағарту. Ересектерді, балаларды психологиялық сүйемелдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау/
МСЭЖ және оның халық денсаулығын нығайтудағы рөлін қарастырады. МСЭҚ саласындағы заңнама.Тамақтанудың, еңбектің, коммуналдық, радиациялық гигиенаның алдын алу, ағымдағы санитарлық қадағалау. Есепке алу - есеп беру құжаттамасы. МСЭҚ объектілерінде сауықтыру іс - шараларын ұйымдастыру. Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету критерийлерін жіктейді. Санитариялық-эпидемиологиялық сараптама орталығының, обаға қарсы күрес және дезинфекциялық станциялардың жұмысын ұйымдастыруды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тұрғындарды медициналық-әлеуметтік қорғау/
Халық денсаулығының негізгі көрсеткіштерін, пациенттің денсаулық жағдайын кешенді бағалау өлшемдерін зерттейді. Халық денсаулығының қауіп факторларын талдайды. Халықтың денсаулық жағдайы туралы, дәрігерлердің, ЕПМ бөлімшелерінің, медициналық ұйымдардың қызметі туралы жиналған ақпаратты бағалайды; Денсаулық сақтау жүйесі ұйымдары жұмысының тиімділігін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Медициналық заңнама
Аймақтың денсаулық сақтау басқармасында жұмысты ұйымдастыруды қарастырады. Жұмыстың міндеттері, құрылымы, әдістері мен нысандары, бас мамандардың лауазымдық міндеттері, олардың жұмысының сипаты мен мазмұны. Техникалық жабдықтау. Басқару иерархиясы. Диспансерлік мекемелердің жұмысын ұйымдастыруды талдайды. Жұмыстың міндеттерін, құрылымын, әдістері мен түрлерін, бас мамандардың лауазымдық міндеттерін және олардың жұмысының сипатын зерттейді . Стандарттар, негізгі есепке алу -есеп беру құжаттамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Денсаулық сақтау жүйесіндегі сапаны бақылау/
Қоршаған және өндірістік орта объектілерінің, азық-түлік өнімдерінің сапасы мен бағалауының санитарлық-эпидемиологиялық көрсеткіштерін, халықтың әртүрлі топтарының рационалды тамақтануының теориялық, практикалық негіздерін зерттейді. Адамның тіршілік әрекетіне әсер ететін қоршаған орта факторларын кешенді талдау әдістемесін және санитарлық-эпидемиологиялық бақылау әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми-зерттеу және практикалық кәсіби қызметтегі мәселелерді талдау, құрылымдау және шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Эпидемиология
Эпидемиология тарихын, принциптерін, концепцияларын, сипаттау эпидемиологиясын зерттейді. Эпидемиологиялық талдаудың негізгі құралдары. Аналитикалық эпидемиология. Эпидемиологиялық зерттеулердің негізгі схемалары және оларды халықтың денсаулығына қолдану. Тәжірибелік зерттеулер, базистік және клиникалық ғылымдарға эпидемиологиялық әдістерді қолдану. Саясатты әзірлеу үшін зерттеу және талдау нәтижелерін бағалауды меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Эпидемиологиялық талдау, эпидемиологиялық диагностика, эпидемиологиялық қадағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік медицина
ҚР Конституциясын, Денсаулық сақтау саласындағы заңдарды, нормативтік-құқықтық актілерді зерделейді. Практикалық денсаулық сақтаудағы инновациялық менеджменттің принциптерін, функцияларын және әдістерін талдайды. Халық денсаулығының қауіп факторларын салыстырады, нақты жағдайға байланысты гигиеналық оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін, құралдарын таңдайды. Инновациялық менеджмент. Денсаулық сақтау мәселелерін шешу, Инновациялық менеджмент принциптері мен әдістерін пайдалану тәсілдерін жіктейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қоғамдық денсаулық сақтау
Қоғамдық денсаулыққа заманауи теорияларды, тұжырымдамаларды зерттейді. Денсаулық сақтау, дамыған елдердегі әлемдік үрдістер. Халықтың денсаулығын қорғау саласындағы саясат. Денсаулықпен байланысты аурулар мен проблемалардың халықаралық статистикалық жіктемесін талдайды. Денсаулық сақтаудың халықаралық және Ұлттық құрылымдары, медициналық көмек көрсету бойынша мәселелерді шешуде Денсаулық сақтау жүйесінің жауапкершілігі. Денсаулық сақтаудағы менеджерлерді даярлаудың халықаралық стандарттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аурулардың алдын-алу және салаутты өмір салтын қалыптастыру/
Аурулардың алдын алу және салауатты өмір салтын қалыптастыру саласындағы негізгі заңнамалық құжаттарды зерттейді. Денсаулықты нығайту қызметтерін ұйымдастыру және басқару тәсілдерін талдайды. Аурулардың даму қауіп факторларының мониторингі. Жұқпалы аурулардың, созылмалы инфекциялық емес аурулардың, тамақтануға байланысты аурулардың, зиянды әдеттердің алдын алу. СӨС насихаттау негіздері. Профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралар жүйесіндегі иммунопрофилактика орны.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Алғашқы медициналық-санитариялық көмек/
Салауатты өмір салтын қалыптастырудың негізгі принциптерін зерттейді. Халықтың денсаулығын сақтауға және нығайтуға, адам денсаулығына тіршілік ету ортасы факторларының зиянды әсерін жоюға бағытталған іс-шаралар кешенін талдайды. Аурулардың пайда болуы мен таралуының алдын алу, олардың ерте диагностикасын қалыптастыру. Олардың пайда болу және даму себептері мен шарттарын бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Менеджмент және маркетинг негіздері/
Денсаулық сақтаудағы менеджмент және маркетинг туралы ұғымды, мақсатын, міндеттерін зерттейді. Менеджмент әдістерін талдайды: жіктелуі, бағыттылығы, мазмұны. Басқару принциптерін жіктейді: ұғым, жіктеу. Денсаулық сақтау менеджментінің тиімділігі мен нәтижелілігі түсінігі. Маркетингтің негізгі ұғымдары мен терминдерін бағалайды: нарық, бәсекелестік, маркетингтік зерттеулер, қажеттілік, сұраныс, ұсыныс, тауар, медициналық қызмет, айырбас, мәміле, Маркетингтік коммуникациялар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Этика және диентология
Медициналық этиканың негізгі принциптерін, медициналық персоналдың клиникалық қызметінде моральдық нормаларды сақтау қажеттілігін зерделейді; пациенттерге медициналық көмек көрсету кезінде этикалық дилеммалар және оларды шешудің ықтимал нұсқаларының әдіснамалық аспектілері туралы түсінік қалыптастырады; медициналық этиканы және медициналық деонтологияны дамытудың қазіргі кезеңдерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тамақтану гигиенасы/
Тамақтану гигиенасы-гигиена саласының бірі. Рационалды тамақтану теңдестірілген тамақтану теориясына негізделуі және тамақ тұтынудың дұрыс режимін көздеуі тиіс. Тамақтанудың орташа болуы келіп түсетін тамақ пен өмір сүру процесінде жұмсалатын энергия арасындағы балансты сақтау үшін қажет. Тамақтың әртүрлілігі-тағам құрамында биологиялық белсенді заттардың үлкен жиынтығы болуы тиіс тамақтану режимі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әулеуметтік медициналық сақтандыру /
МӘМС енгізудің негізгі алғышарттары мен принциптерін зерттейді. Міндетті медициналық сақтандыру жүйесі. Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне қатысушылар. Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесін қаржыландыру көздерін талдайды. МӘМС жүйесінің субъектілері мен қатысушылары. Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры. МӘМС жүйесінің басқа да қатысушыларымен өзара іс-қимыл жасау дағдылары мен тәсілдерін қалыптастырады. МӘМС халықаралық тәжірибесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Еңбек медицинасы
Жұмысшылардың денсаулық жағдайын кешенді бағалауды зерттейді. Алдын ала , мерзімдік медициналық тексерулер. Кәсіби тәуекелді бағалау. Жұмыс орындарын еңбек жағдайлары бойынша аттестациялау. Көмір, металлургия, машина жасау, мұнай өңдеу, химия және фармацевтика өнеркәсібіндегі еңбек медицинасы, медицина қызметкерлерінің еңбек гигиенасы, әйелдердің, жасөспірімдердің еңбек гигиенасы. Қазіргі жағдайда санитарлық нормаларды, жасөспірімдер еңбегінің гигиенасы мен қорғауының негізгі бағыттарын талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Психофизиология
Психофизиология тарихы, пәні, міндеттері, әдістерін зерттейді. Кӛрудің, зейіннің, ойлаудың және шешім қабылдаудың, сананың, тіл мен тілдің, есте сақтаудың психофизиологиялық ерекшеліктерін жіктейді. Эмоциялар мен мотивацияның психофизиологиялық ерекшеліктерін талдайды. Функционалдық жағдайын зерттейді: ұйқы, сергектік, стресс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психолог жұмысының тренингтік формалары/
Практикалық психологтың түзету-алдын алу қызметімен таныстырады . ұжымдағы тұлғааралық қарым-қатынастың психооррекция мәселелерін, коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру, психоэмоционалдық реттеу дағдыларын пысықтау, өзіне сенімділікті арттыру және өзін-өзі барабар бағалауды қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Арт-терапия, Би-қозғалыс терапиясы, психодрама, позитивті психотерапия, релаксация, психогимнастикалық кешендер, рефлексия және т. б. әдістердің элементтерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клиникалық психология
Клиникалық психология пәнін, міндеттерін, әдістерін, психикалық норма мен патология контекстіндегі клиникалық көріністерді, сондай-ақ оларды диагностикалау әдістерін зерттейді . Фактор мен синдромның санаттарын жіктейді. Клиникалық психологиядағы негізгі бұзылуларды қарау дағдыларын және оларды диагностикалау әдістерін үйретеді. Талдайды, сананың бұзылуы, сана-сезімін , ойлау, сөйлеу, интеллект, ес, зейін және тұлға.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шұғыл психологиялық көмек/
Шұғыл психологиялық көмек негіздерін зерттейді. Шығу тегі бойынша төтенше жағдайлардың жіктелуі. Шұғыл психологиялық көмектің міндеттері. Шұғыл психологиялық көмек көрсету кезеңдерін, жүйелі фазаларды немесе психотравациялайтын жағдайлардан кейінгі адамдар жағдайының динамикасындағы сатыларды жіктейді. Халыққа шұғыл телефондық әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету қызметінде жұмыс істеу дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кикілжің психологиясы/
Конфликтология объектісін, мәнін, міндеттерін, әдістерін қарастырады. Жанжалды зерттеудің әдістемесі мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады. Конфликтологиялық идеялардың даму тарихын қарастырады. Қақтығыстар мен олардың түрлерін анықтайды. Жанжал құрылымын зерттейді. Жанжал динамикасын бақылай алады. Жанжалды өзара іс-қимыл стилін, эскалацияны және қақтығысты шешу тәсілдерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Салауатты өмір салты ұстанымын қалыптастыру тренингтері/
Салауатты өмір салтын қалыптастырудың мәнін, элементтерін зерттейді. Салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын үйретеді. Қалыптастыру жөніндегі жұмыстың негізгі бағыттарын талдайды. салауатты өмір. Оқушылардың білім алу қажеттіліктерін тәрбиелеудің педагогикалық шарттары салауатты өмір салты. Денсаулық жағдайын диагностикалау әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік оңалту технологиялары/
"Өмірлік қиын жағдай"ұғымын, түрлерін қарастырады. Өмірлік қиын жағдайға тап болған тұлғаларды оңалту жолдары. Мүмкіндіктері шектеулі балаларды абилитациялау, көру қабілеті бұзылған адамдарды, есту қабілеті бұзылған адамдарды, сөйлеу қабілеті бұзылған адамдарды, интеллектуалдық дамуы бұзылған адамдарды, тірек-қимыл аппараты бұзылған адамдарды оңалту технологияларын қолдану бойынша дағдыларды үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке тұлға бұзылыстары/
Тұлғалық бұзылулар ұғымын зерттейді. Психологиядағы және психиатриядағы негізгі түсінік модельдері. Диагностика мәселелерін талдайды. Жеке тұлғаның бұзылуларын жіктейді. Тұлғалық бұзылуларды терапияның негізгі психотерапиялық тәсілдері (психоаналитикалық, когнитивті-мінез-құлық, когнитивті-аналитикалық).
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жеке тұлға психокоррекциясы/
Психологиялық-педагогикалық диагностиканың әдіснамалық негіздерін, пәнін, міндеттерін және мазмұнын қарастырады. Психодиагностикалық процесті талдайды. Психодиагностика әдістері. Психодиагностикалық әдістемелерді әзірлеу, бейімдеу және қолданудың психометриялық негіздері. Қабілеттер, темперамент, мінез, психикалық процестер, қасиеттері, жағдайы, мотивациясы, тұлғаның өзіндік санасы психодиагностикасы.Психосемантикалық, жобалық әдістер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жеке және топтық психотерапия негіздері/
Топтық психотерапия пәнін, міндеттерін, түсінігін, мазмұнын, әдістерін зерттейді. Психотерапиялық араласу әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Клиникалық - психологиялық интервенция әдістерін, клиникалық-психологиялық интервенция функцияларын түсіндіреді. Психотерапия әдістерін жіктейді. Психотерапия мен психологиялық кеңес беру арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клиникалық психологиядағы жеке тұлға теориясы/
Тұлға теориясының жалпы сипаттамасы. Тұлғаның психодинамикалық теориялары. Тұлғаның когнитивті теориялары. Бихевиоризмдегі тұлға мәселесі және әлеуметтік оқыту теориясы. Экзистенциалды-гуманистік бағыттағы тұлға теориялары. Отандық психологиядағы тұлға теориясы
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Практикалық психолог жұмысындағы арттерапиялық әдістемелер/
Арттерапия пәні мен мамандығын, арттерапияның даму тарихын қарастырады. Топтық арт терапиясының контекстуалды факторларын талдайды. Топтық арт терапиясының ерте аналогтары. Интерактивті арт терапиясы. Топтық арт терапия формаларының сипаттамасы.Студиялық ашық топ. Динамикалық жабық топ. Тақырыптық топ. Топтық арт терапия әдістемесін қолданады. Топтық арт терапиясын ұйымдастыру дағдылары бар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімдерін, теориялық және эксперименттік зерттеулерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін көрсетеді.
- Толеранттылықты көрсете отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби орта мен социумда еркін қарым-қатынас жасайды ; кәсіби қызмет үшін қажетті акт-құзыреттерін пайдаланады;
- Арнайы педагогика және психология, психология, ерекше білім беру қажеттіліктері бар (ЕҚББ) тұлғаларға (балаларға) инклюзивті білім беру, жатырішілік даму психофизиологиясы, тұлғалық психикалық бұзылулар негіздерін біледі және түсінеді; білім беру және медициналық ұйымдарда балалар мен ересектердің психологиялық денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған интеллектуалдық, тұлғалық және эмоциялық-ерік ерекшеліктерінің диагностикасын, түзету-дамыту жұмыстарын, оңалтуды, профилактиканы, білім беру және медициналық ұйымдарында балалар мен ересектердің психологиялық денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған;
- Мамандық ерекшеліктерін, отбасы психологиясын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиясын, ЕҚББ клиникалық ерекшеліктерін, клиникалық психолог-консультанттың, инклюзивті білім беру тьюторының қызметінің мазмұнын, психологиялық практикаларды, құжаттарды, шетел әдебиетімен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді;
- Балалардағы нерв жүйесінің негізгі ауруларының білімін талдайды, нерв жүйесі ауруларының негізінде жатқан себептерді, тұқым қуалаушылық табиғатын, ЖТД бар балалардың психотиптерін, ЕҚББ, ОЖЖ ерекшеліктерін, олардың бұзылуларын, патологияларын зерттейді;
- Психодиагностика, медициналық білім негіздері, невропатология, клиникалық психология, жас ерекшелік , әлеуметтік психология, жеке, топтық, дәрі- дәрмектік емес психотерапия, түзету, оңалту, жанжалдарды шешу, жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқын түзету әдістерін меңгерген;
- Этика және диентология білімдерімен операция жасайды, аурулардың алдын алу және салауатты өмір салтын қалыптастыру әдістерін, халықты медициналық-әлеуметтік қорғау негіздерін, денсаулық сақтау жүйесінің сапасын бақылау тәсілдерін меңгерген;
- Практикалық психология, тұлғаның психокоррекция саласындағы білімдерін көрсетеді, жаңашылдыққа қабілетті, өзінің кәсіби шеберлігін дамытуға ұмтылыс көрсете отырып, психосоматикалық ауруларды, Денсаулық психологиясын анықтау әдістерін меңгереді;
- Клиенттің психикалық жағдайын диагностикалау, психологиялық кеңес беру, психокоррекция және оңалту бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру, психикалық жағдайларға сараптама жүргізу әдістерін меңгерген, бөлімшеде ұйымдастыру-басқару функцияларын жүзеге асыруға қабілетті;
- Адам тұлғасын зерттеу және оған білікті психологиялық көмек көрсету бойынша білімдерімен операция жасайды; дәрі-дәрмектік емес психотерапия, түзету және оңалту бағдарламаларын әзірлеу әдістерін меңгерген, оның ішінде психотерапия бағдарламасын таңдау мақсатында психодиагностикалық сұхбат жүргізу; дәрі-дәрмектік емес психотерапияның, түзету және оңалтудың тиісті әдістемесін таңдау және әзірлеу;
- Дәрі-дәрмектік емес психотерапияның, түзетудің және оңалтудың жеке, топтық бағдарламаларын синтездеу, іске асыру, іске асыру мониторингін жүргізу;
- Психологиялық ағарту, психикалық және дене денсаулығын сақтау мен қолдаудағы психологиялық факторлардың рөлі туралы ақпаратты тарату жөніндегі қызметті талдайды және іске асырады; денсаулықты сақтау мен нығайтуға бағытталған қоғамдық және мемлекеттік ұйымдар үшін бағдарламаларды дайындайды және таныстырады.;