Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01114 Психология және қоғамдық денсаулық сақтау в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты жұмыс берушілердің қажеттіліктерін ескере отырып, алдыңғы қатарлы тәжірибе негізінде денсаулық сақтау , білім беру жүйесінде кәсіби қызметті, психологиялық қызметтерді жоғары білікті жүзеге асыруға қабілетті психологтарды кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Абайтану
Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
Мұхтартану
Пән мен тілді біріктіре оқыту
Академиялық жазу
Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі/
Мамандыққа кіріспе
Психология
Ерекше оқыту қажеттіліктері бар балалар психологиясы
Экономика және құқық негіздері
Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ерекше оқыту қажеттіліктері бар балалардың клиникалық ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Психогенетика
Жоғары жүйке қызметі және сенсорлық жүйелер физиологиясы
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Психологиялық кеңес беру
Арнайы психология
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы және физиологиясы
Балаларға кеңес беру
Генетикалық аурулар
Инклюзивті білім беру/
Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру
Балалар мен жеткіншектер гигиенасы/
Жас ерекшелік психологиясы
Жатырішілік дамудың психофизиологиясы
Нейропсихология
Патопсихология
Денсаулық психологиясы/
-
3 Оқу жылы
Қолданбалы психология
Отбасы психологиясы
Кешенді диагностика
Арнайы педагогика/
Психосоматика
Ұйымдастыру психологиясы
Балалар психологиясы бойынша практикум
Әлеуметтік психология және педагогика
Жеке тұлғаның психологиялық педагогикалық диагностикасы/
Балалар психологиясы
Тәуелді мінез-құлықтың психологиялық алдын алу/
Психологиялық менеджмент /
Практикалық психология
Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау/
Тұрғындарды медициналық-әлеуметтік қорғау/
Медициналық заңнама
Денсаулық сақтау жүйесіндегі сапаны бақылау/
Эпидемиология
Әлеуметтік медицина
Қоғамдық денсаулық сақтау
Аурулардың алдын-алу және салаутты өмір салтын қалыптастыру/
Алғашқы медициналық-санитариялық көмек/
Менеджмент және маркетинг негіздері/
Этика және диентология
Тамақтану гигиенасы/
Әулеуметтік медициналық сақтандыру /
Еңбек медицинасы
-
4 Оқу жылы
Психофизиология
Психолог жұмысының тренингтік формалары/
Клиникалық психология
Шұғыл психологиялық көмек/
Кикілжің психологиясы/
Салауатты өмір салты ұстанымын қалыптастыру тренингтері/
Әлеуметтік оңалту технологиялары/
Жеке тұлға бұзылыстары/
Жеке тұлға психокоррекциясы/
Жеке және топтық психотерапия негіздері/
Клиникалық психологиядағы жеке тұлға теориясы/
Практикалық психолог жұмысындағы арттерапиялық әдістемелер/
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімдерін, теориялық және эксперименттік зерттеулерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін көрсетеді.
- Толеранттылықты көрсете отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби орта мен социумда еркін қарым-қатынас жасайды ; кәсіби қызмет үшін қажетті акт-құзыреттерін пайдаланады;
- Арнайы педагогика және психология, психология, ерекше білім беру қажеттіліктері бар (ЕҚББ) тұлғаларға (балаларға) инклюзивті білім беру, жатырішілік даму психофизиологиясы, тұлғалық психикалық бұзылулар негіздерін біледі және түсінеді; білім беру және медициналық ұйымдарда балалар мен ересектердің психологиялық денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған интеллектуалдық, тұлғалық және эмоциялық-ерік ерекшеліктерінің диагностикасын, түзету-дамыту жұмыстарын, оңалтуды, профилактиканы, білім беру және медициналық ұйымдарында балалар мен ересектердің психологиялық денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған;
- Мамандық ерекшеліктерін, отбасы психологиясын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиясын, ЕҚББ клиникалық ерекшеліктерін, клиникалық психолог-консультанттың, инклюзивті білім беру тьюторының қызметінің мазмұнын, психологиялық практикаларды, құжаттарды, шетел әдебиетімен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді;
- Балалардағы нерв жүйесінің негізгі ауруларының білімін талдайды, нерв жүйесі ауруларының негізінде жатқан себептерді, тұқым қуалаушылық табиғатын, ЖТД бар балалардың психотиптерін, ЕҚББ, ОЖЖ ерекшеліктерін, олардың бұзылуларын, патологияларын зерттейді;
- Психодиагностика, медициналық білім негіздері, невропатология, клиникалық психология, жас ерекшелік , әлеуметтік психология, жеке, топтық, дәрі- дәрмектік емес психотерапия, түзету, оңалту, жанжалдарды шешу, жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқын түзету әдістерін меңгерген;
- Этика және диентология білімдерімен операция жасайды, аурулардың алдын алу және салауатты өмір салтын қалыптастыру әдістерін, халықты медициналық-әлеуметтік қорғау негіздерін, денсаулық сақтау жүйесінің сапасын бақылау тәсілдерін меңгерген;
- Практикалық психология, тұлғаның психокоррекция саласындағы білімдерін көрсетеді, жаңашылдыққа қабілетті, өзінің кәсіби шеберлігін дамытуға ұмтылыс көрсете отырып, психосоматикалық ауруларды, Денсаулық психологиясын анықтау әдістерін меңгереді;
- Клиенттің психикалық жағдайын диагностикалау, психологиялық кеңес беру, психокоррекция және оңалту бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру, психикалық жағдайларға сараптама жүргізу әдістерін меңгерген, бөлімшеде ұйымдастыру-басқару функцияларын жүзеге асыруға қабілетті;
- Адам тұлғасын зерттеу және оған білікті психологиялық көмек көрсету бойынша білімдерімен операция жасайды; дәрі-дәрмектік емес психотерапия, түзету және оңалту бағдарламаларын әзірлеу әдістерін меңгерген, оның ішінде психотерапия бағдарламасын таңдау мақсатында психодиагностикалық сұхбат жүргізу; дәрі-дәрмектік емес психотерапияның, түзету және оңалтудың тиісті әдістемесін таңдау және әзірлеу;
- Дәрі-дәрмектік емес психотерапияның, түзетудің және оңалтудың жеке, топтық бағдарламаларын синтездеу, іске асыру, іске асыру мониторингін жүргізу;
- Психологиялық ағарту, психикалық және дене денсаулығын сақтау мен қолдаудағы психологиялық факторлардың рөлі туралы ақпаратты тарату жөніндегі қызметті талдайды және іске асырады; денсаулықты сақтау мен нығайтуға бағытталған қоғамдық және мемлекеттік ұйымдар үшін бағдарламаларды дайындайды және таныстырады.;