Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01114 Психология және қоғамдық денсаулық сақтау в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімдерін, теориялық және эксперименттік зерттеулерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін көрсетеді.
  • Толеранттылықты көрсете отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби орта мен социумда еркін қарым-қатынас жасайды ; кәсіби қызмет үшін қажетті акт-құзыреттерін пайдаланады;
  • Арнайы педагогика және психология, психология, ерекше білім беру қажеттіліктері бар (ЕҚББ) тұлғаларға (балаларға) инклюзивті білім беру, жатырішілік даму психофизиологиясы, тұлғалық психикалық бұзылулар негіздерін біледі және түсінеді; білім беру және медициналық ұйымдарда балалар мен ересектердің психологиялық денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған интеллектуалдық, тұлғалық және эмоциялық-ерік ерекшеліктерінің диагностикасын, түзету-дамыту жұмыстарын, оңалтуды, профилактиканы, білім беру және медициналық ұйымдарында балалар мен ересектердің психологиялық денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған;
  • Мамандық ерекшеліктерін, отбасы психологиясын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиясын, ЕҚББ клиникалық ерекшеліктерін, клиникалық психолог-консультанттың, инклюзивті білім беру тьюторының қызметінің мазмұнын, психологиялық практикаларды, құжаттарды, шетел әдебиетімен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді;
  • Балалардағы нерв жүйесінің негізгі ауруларының білімін талдайды, нерв жүйесі ауруларының негізінде жатқан себептерді, тұқым қуалаушылық табиғатын, ЖТД бар балалардың психотиптерін, ЕҚББ, ОЖЖ ерекшеліктерін, олардың бұзылуларын, патологияларын зерттейді;
  • Психодиагностика, медициналық білім негіздері, невропатология, клиникалық психология, жас ерекшелік , әлеуметтік психология, жеке, топтық, дәрі- дәрмектік емес психотерапия, түзету, оңалту, жанжалдарды шешу, жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқын түзету әдістерін меңгерген;
  • Этика және диентология білімдерімен операция жасайды, аурулардың алдын алу және салауатты өмір салтын қалыптастыру әдістерін, халықты медициналық-әлеуметтік қорғау негіздерін, денсаулық сақтау жүйесінің сапасын бақылау тәсілдерін меңгерген;
  • Практикалық психология, тұлғаның психокоррекция саласындағы білімдерін көрсетеді, жаңашылдыққа қабілетті, өзінің кәсіби шеберлігін дамытуға ұмтылыс көрсете отырып, психосоматикалық ауруларды, Денсаулық психологиясын анықтау әдістерін меңгереді;
  • Клиенттің психикалық жағдайын диагностикалау, психологиялық кеңес беру, психокоррекция және оңалту бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру, психикалық жағдайларға сараптама жүргізу әдістерін меңгерген, бөлімшеде ұйымдастыру-басқару функцияларын жүзеге асыруға қабілетті;
  • Адам тұлғасын зерттеу және оған білікті психологиялық көмек көрсету бойынша білімдерімен операция жасайды; дәрі-дәрмектік емес психотерапия, түзету және оңалту бағдарламаларын әзірлеу әдістерін меңгерген, оның ішінде психотерапия бағдарламасын таңдау мақсатында психодиагностикалық сұхбат жүргізу; дәрі-дәрмектік емес психотерапияның, түзету және оңалтудың тиісті әдістемесін таңдау және әзірлеу;
  • Дәрі-дәрмектік емес психотерапияның, түзетудің және оңалтудың жеке, топтық бағдарламаларын синтездеу, іске асыру, іске асыру мониторингін жүргізу;
  • Психологиялық ағарту, психикалық және дене денсаулығын сақтау мен қолдаудағы психологиялық факторлардың рөлі туралы ақпаратты тарату жөніндегі қызметті талдайды және іске асырады; денсаулықты сақтау мен нығайтуға бағытталған қоғамдық және мемлекеттік ұйымдар үшін бағдарламаларды дайындайды және таныстырады.;
Top