Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04120 Менеджмент в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіпкерлік дағдыларды терең меңгерген, үш тілді жетік меңгерген, концептуалды, аналитикалық және логикалық ойлау дағдыларын көрсететін, кәсіби қызметте шығармашылық көзқарасы бар, ұлттық және халықаралық командада жұмыс істей алатын, өмір бойы білім алуды бойына сіңіретін еліміздің зияткерлік элитасын дайындау стратегиясы
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Жасанды интеллект жүйелері

    Мақсаты: Күрделі жүйелерді зерттеуде қолданылатын жасанды интеллект жүйелері теориясының тұжырымдамалық негіздерімен танысу Мазмұны: Жасанды интеллект саласындағы зерттеулердің құрылымы. Мәселелер және оларды шешу әдістері. Логикалық қорытындылардың негізгі түрлері. Білімнің белгісіздігі және оны өңдеу тәсілдері. Өнім жүйелері. Білімді бейнелеу. Білімнің қасиеттері. Білімді бейнелеу үлгілері. Санамен жұмыс істеу әдістері. Интеллектуалды жүйелерді дамытуға арналған құралдар. Интеллектуалды жүйелерді ұйымдастыру және қызмет ету принциптері. Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджмент пен маркетингтегі жасанды интеллект

    Мақсаты: Жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, заманауи бизнесте басқару дағдыларын дамыту Мазмұны: Жасанды интеллектпен таныстыру. Менеджмент пен маркетингтегі жасанды интеллект. Компанияны басқарудағы жасанды интеллект. Анық емес ақпаратты көрсету және өңдеу әдістері. Білімді шығару және ұсыну әдістері мен құралдары. Интеллектуалды ақпараттық жүйелер, олардың түрлері, қолдану салалары. Сараптамалық жүйелер. Эволюциялық модельдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: Ғылым феноменінің проблематикасын арнайы философиялық талдау мәні, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін динамикалық сипатта зерделеу Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі проблемаларының ерекшелігі мен өзара байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеу. Ғылымды дамытудың сыныптық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану ғылымы, социогуманитарлық және техникалық білім әдіснамасын түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау. Сыни ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: дәлелдердің логикасын қарау және зерделеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивтік қабілеттерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мінез-құлық экономикасы (ілгермелі курс)

    Мақсаты: Магистранттарға мінез-құлық экономикасы шеңберіндегі теориялық әзірлемелер және олардың практикалық қолданылуы туралы терең түсінік беру, атап айтқанда, экономикалық агенттерді зерттеудің әмбебап әдістері, мінез-құлыққа әсер ететін және оны қалыптастыратын құралдар мен механизмдер туралы түсінік беру.. Мазмұны: Кіріспе. Мінез-құлық экономикасының негіздері. Анықтамалық нүктелер. Уақыт, тәуекел және белгісіздік жағдайында шешім қабылдау. Әлеуметтік артықшылықтар. Үкімдердің жетілмегендігі. Шешім қабылдау аномалиялары. Айналдыру және таңдау архитектурасы. Шешім қабылдау теориялары. Эвристика. Мінез-құлық әсерлері: бизнесте және өмірде қолданылуы. Мінез-құлық экономикасындағы эксперимент. Таңдау архитектурасы. Дәстүрлі және мінез-құлық қаржысы. Эксперименттік экономика. Нарық тиімсіздігі. Инвесторлардың қалауы мен сеніміне негізделген модельдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • АӨК менеджмент және маркетинг

    Мақсаты: Магистранттарды агроөнеркәсіптік кешенде менеджмент және маркетинг әдістерін тиімді пайдалану саласында теориялық база мен тәжірибелік дағдыларды меңгеруге үйрету. Мазмұны: қазіргі кезеңдегі аграрлық реформаны, нарық жағдайындағы агроөнеркәсіп кешенін және ауыл шаруашылығын мемлекеттік реттеуді айтыңыз. ШҚ интенсификациясын, экономикалық тиімділігін, СШ жалпы және тауарлық өнімін қарастыру. Агроөнеркәсіптік кешен жүйесінде ауыл шаруашылығы өнімдерінің өзіндік құнын бағалау, баға белгілеу. Агромаркетингтің дамуы мен рөлін анықтау, агромаркетинг жүйесіндегі басқару, жоспарлау, ақпараттандыру. Ауыл шаруашылығы маркетингіндегі тауарлық және маркетингтік саясатты зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: Болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақ үй бизнесі саласындағы инновациялар

    Мақсаты: Инновациялық кәсіпкерлікті ұйымдастыру әдістері мен технологиясын зерттеу Мазмұны: инновациялық кәсіпкерлікті, мәнін, түрлерін, принциптерін және функцияларын сипаттаңыз. Инновациялық кәсіпкерліктің ұйымдастыру формаларын және инновациялық кәсіпкерліктің бәсекелестік стратегиясын атаңыз. Инновациялық кәсіпкерліктің механизмін және инновациялық кәсіпкерлікті қолдау жүйесін түсіндіру. Инновациялық кәсіпкерліктегі тәуекелді жоспарлау және инновациялық кәсіпкерлікті дамыту бағдарламалары. Инновациялық жобаларды басқару. Инновациялық менеджердің функциялары. Қазақстан Республикасында инновациялық кәсіпкерліктің қалыптасуы. Инновациялық инфрақұрылымның объектілері мен субъектілері. Инновациялық өнімнің өмірлік циклі. Ғылыми-техникалық прогресс экономикалық өсу факторы ретінде

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ұйымдастыру мәдениетін басқару

    Мақсаты: Отандық кәсіпорындарда ұйымдық мәдениетті дамыту, басқару бойынша дағдылар мен білімдер алу Мазмұны: Ұйымдық мәдениеттің түсінігі, типологиясы және менеджментіне аннотация. Ұйымдастыру мәдениетін зерттеу әдістері, әдістерін ретке келтіру. Ұйымдастыру мәдениетінің ұлттық ерекшеліктерін және әртүрлі типтегі ұйымдық мәдениеттің персоналды басқару жүйесін ашу. Компанияның корпоративтік кодын таныстыру, әртүрлі қызмет салаларындағы қазақстандық компаниялардағы ұйымдастырушылық мәдениетті басқарудағы менеджердің көшбасшылығы мен кәсібилігі. Ұйымдық мәдениеттің кәсіпорынның тиімділігі мен имиджіне әсерін талдау. Ұйымдастыру мәдениетін басқарудағы шетелдік тәжірибе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Басқарудағы зерттеу әдістері

    Мақсаты: ұйымдардың қазіргі өмірінің күрделі құбылыстары мен процестерін саналы түрде бағдарлау мақсатында магистранттардың әртүрлі зерттеулерді жүргізу, жоспарлау және ұйымдастыру бойынша білім, білік және дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: менеджменттің дамуындағы зерттеулердің рөлін және басқару жағдайларын зерттеу әдістемесін көрсету. Менеджменттегі операцияларды зерттеудің жалпы ғылыми, формальды-логикалық әдістері мен әдістерін оқып білу. Басқарудағы нақты (спецификалық) зерттеу әдістерін бағалау. Себеп-салдарлық зерттеу жүргізу: эксперимент. Менеджменттегі зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастырудың сипаттамасы. Менеджмент жүйесінің диагностикасының контуры және менеджменттегі зерттеулердің тиімділігі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Іскерлік қарым-қатынас психологиясы

    Мақсаты: магистранттарды іскерлік қарым-қатынас психологиясының категорияларын, ұғымдары мен терминдерін меңгеруге дайындау. Мазмұны: басқарушылық қарым-қатынастағы тұлғаны сипаттау. Жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару психологиясын және топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясын талдау. Басқару әрекетіндегі танымдық процестерді анықтау және басқару шешімдерін қабылдау. Көшбасшылықты бейнелеу, басқару құрылымдарындағы көшбасшылық және көшбасшы тұлғасының психологиялық сипаттамасы. Басқару әрекетіндегі психологиялық әсер ету ерекшеліктерін, ұйымдық мәдениет психологиясын және өзара әрекеттестік түрі ретінде конфликттің психологиялық сипаттамасын саралау. Іскерлік әңгіменің кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық менеджмент

    Мақсаты: Кәсіпорында өндірісті жасылдандыруды ұйымдастыру және басқару үшін қоршаған ортаны басқару және қорғау менеджменті бойынша магистранттардың арнайы білімдерін алу. Мазмұны: «Экологиялық менеджмент» түсінігін және оның жүйесін ашу, ЭМ жалпы ережелері. Кәсіпорын үшін ISO 14000 және EM халықаралық стандарттар жүйесін анықтау. Кәсіпорындардағы бастапқы экологиялық жағдайды бағалау және ЭМ саласындағы қызметті жоспарлау. ЭМ саласындағы қызметті ұйымдастыруға және ЭМ үшін нормативтік базаға түсініктеме. Инвестициялық процестің әртүрлі кезеңдеріндегі ЭМ және ЭМ жүйесінің элементтерін салыстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологияны басқару

    Мақсаты: Қазіргі кезеңдегі басқару психологиясының өзекті мәселелерін жалпылау Мазмұны: «Басқару психологиясы» курсының объектісін, пәнін және негізгі басқару функцияларының психологиялық сипаттамасын қорытындылау. Басқару объектісі ретінде тұлғаны, ұйымды және әлеуметтік топты зерттеу. Іскерлік және басқарушылық коммуникацияны талдау. Ұжымның қалыптасуы мен психологиялық менеджменті және басқарушылық шешімдерді қабылдау психологиясының сипаттамасы. Ұйымдардағы конфликт, тұлға ішілік конфликт, тұлға аралық қақтығыстар мен конфликттердің психологиясын ранжирлеу. Жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, персоналды басқару. Темперамент түрлерінің әлеуметтік-психологиялық климатының қалыптасуын есепке алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік саладағы ұйымдастырушылық мәдениет

    Мақсаты: Кәсіпкерлік саласындағы мәдениетті басқару бойынша білім және тәжірибелік тәжірибені меңгеру жүйесін қалыптастыру Мазмұны: Кәсіпкерліктің ұйымдық мәдениетін енгізу және мазмұны бойынша қорытындылар. Іскерлік қарым-қатынастың этикалық принциптерін және бизнестегі ұйымдастыру мәдениетінің типологиясын зерттеу. Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік мәдениеттің даму ерекшеліктерін және ұйымдық мәдениеттің басқарушылық мәселелерін талдау. Кәсіпкерліктің ұйымдық мәдениетінің қалыптасуын, кәсіпкерліктің ұйымдық мәдениетінің дамуы мен өзгеруін, әртүрлі ұлттық мәдениеттердегі басқару ерекшеліктерін шығару. Ұйымдастыру мәдениетінің функциялары және оның кәсіпорындағы әлеуметтік-психологиялық климатқа әсері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Табиғат қорғау қызметін басқару

    Мақсаты: Кәсіпорында өндірісті жасылдандыруды ұйымдастыру және басқару үшін қоршаған ортаны ұтымды басқару және қорғауды басқару бойынша магистранттардың арнайы білімдерін алу. Мазмұны: Табиғи кешеннің қазіргі жағдайын ашу. Табиғи ресурстарды және оларды пайдалану тиімділігін бағалау. Қазақстан Республикасы өнеркәсібінің шикізат базасы және қоршаған ортаны ластау топтарына бөлу. Жер, су ресурстарын зерттеу, пайдалы қазбаларды қорғау. Қоршаған ортаны қорғаудың экономикалық механизмін құрылымдау. Халықаралық тәжірибені талдау, табиғатты пайдалану саласындағы ынтымақтастық және табиғатты пайдалануды мемлекеттік жоспарлау міндеттері. Экологиялық реттеудің экономикалық әдістерінің сипаттамасын шығарыңыз

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық жоспарлау және болжау

    Мақсаты: Магистранттарда өз мақсаттарына жету үшін оларды қабылдауға қажетті жоспарлау және болжау бойынша білімдерді қалыптастыру. Мазмұны: Шағын кәсіпорынның бірлескен кәсіпкерлік қызметін жалпылау және кәсіпорынның даму стратегиясын таңдау. Бәсекеге қабілетті өнім өндіруді болжауды, PP қарқынын, экономикалық өсу сапасы мен экономиканың құрылымын, қаржыны ашу. PP еңбек ресурстары мен халықтың әлеуметтік дамуы мен өмір сүру деңгейін атаңыз. PP логистика, инвестициялық және PP инновациялары және сыртқы экономикалық байланыстарды дамыту туралы мәлімдеме. Өнеркәсіптік инфрақұрылымды дамыту бойынша ҚБ бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Нарық инфрақұрылымын басқару

    Мақсаты: магистранттарды жалпы экономикалық біліммен қатар нарықтық инфрақұрылымды басқарудың күрделі мәселелері бойынша арнайы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Нарықтардың және АЭА жұмыс істеу механизмін талдау. Нарық инфрақұрылымының институты ретінде сақтандыру компаниясының аннотациясы. Тауар биржаларының, тауар нарықтарының және кәсіби бизнес қызметтерінің рейтингісі. Сауда-өнеркәсіп палатасы және тауар нарығын коммуникациялық қамтамасыз ету туралы айтыңыз. Бағалы қағаздар нарығының инфрақұрылымын, қор биржасын, несие-қаржылық инфрақұрылымды және еңбек нарығының инфрақұрылымын талқылау. Бөлшек сауда кәсіпорындарын және олардың сипаттамаларын зерттеу. Нарықтың ақпараттық базасын және нарықтың маркетингтік инфрақұрылымын басқарудың сипаттамасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және мотивация

    Мақсаты: Көшбасшылық дағдыларын дамыту және әртүрлі көшбасшылық стильдерді, соның ішінде сыни жағдайларда көшбасшылықты меңгеру туралы идеяны қалыптастыру Мазмұны: Көшбасшылық негіздері. «Көшбасшылық» пәніне кіріспе. Көшбасшылық қазіргі заманғы менеджердің қажетті сапасы ретінде. Биліктің көздері және түрлері. Көшбасшылық теориялары. Көшбасшылықтың ситуациялық теориялары. Көшбасшылықтың типологиясы. Көшбасшылықтың практикалық аспектілері. Топ жетекшілігі. Ұйымды басқарудағы көшбасшылық стильдер мен тәсілдер. Менеджердің көшбасшылық қасиеттерінің диагностикасы. Көшбасшылық қасиеттерді дамыту. Қабылданған және орындалған шешімдер үшін басшының жауапкершілігі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инновациялық кәсіпкерлік

    Мақсаты: Инновациялық кәсіпкерлікті ұйымдастыру әдістері мен технологиясын зерттеу Мазмұны: инновациялық кәсіпкерлікті, мәнін, түрлерін, принциптерін және функцияларын сипаттаңыз. Инновациялық кәсіпкерліктің ұйымдастыру формаларын және инновациялық кәсіпкерліктің бәсекелестік стратегиясын атаңыз. Инновациялық кәсіпкерліктің механизмін және инновациялық кәсіпкерлікті қолдау жүйесін түсіндіру. Инновациялық кәсіпкерліктегі тәуекелді жоспарлау және инновациялық кәсіпкерлікті дамыту бағдарламалары. Инновациялық жобаларды басқару. Инновациялық менеджердің функциялары. Қазақстан Республикасында инновациялық кәсіпкерліктің қалыптасуы. Инновациялық инфрақұрылымның объектілері мен субъектілері. Инновациялық өнімнің өмірлік циклі. Ғылыми-техникалық прогресс экономикалық өсу факторы ретінде

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Персоналды басқару стратегиясы

    Мақсаты: Ұйым персоналын ынталандыру және ынталандыру үшін басқарушылық функцияларды кәсіби түрде орындауға мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Персоналды стратегиялық басқару негіздерін және стратегиялық персоналды басқару тәсілдерін қарастыру. Персоналды басқару әдістерін санамалау. Персоналды дамыту стратегияларын қалыптастыру және енгізу. Стратегиялық кадрларды дамыту жоспары. Менеджер рөліне шолу, персоналды басқарудың ерекшеліктері мен мәселелері. Кадрлық жұмыстағы инновацияларды әзірлеуді, енгізуді және ұйымдағы персоналмен жұмысты жоспарлауды зерттеу. Кәсіпорындағы іскерлік мансапты басқаруды және персоналды басқарудың жалпы бағыттарын көрсету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инфокоммуникациялық технологиялар саласындағы инновацияларды басқару

    Мақсаты: Инфокоммуникация саласында инновациялық шешімдерді әзірлеуде бакалавриат құзыреттілігін қалыптастыру Мазмұны: мәнін, негізін көрсету. инновациялық кәсіпкерліктің тарихы. Кәсіпкерліктің пайда болуын, мәнін талдау. Мемлекеттік, кәсіпкерлік секторда, жоғары оқу орындарында, жеке коммерциялық емес секторда инновацияның ұйымдастырушылық формаларын қарастыру. Инновациялардың тиімділігін бағалау және инновацияға инвестициялау қажеттілігі. Инновациялық жобалардың ерекшеліктерін, ұғымдарын, мәнін анықтау және инновациялық жобаларды басқару. Инвестициялық іздеуді түсіндіру, іскерлік ұсынысты әзірлеу, инвесторға жағдай жасау. Қазіргі ақпараттық коммуникациялар. Ақпараттық технология шешімдерді қабылдау және талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Халықаралық компанияның тұрақты дамуын басқару

    Мақсаты: заманауи басқару әдістерін қолдану негізінде халықаралық компанияны басқару бойынша білім беру Мазмұны: Халықаралық компаниялардың басқару жүйесінің түсінігі, ұйымдық құрылымы, ерекшеліктері. Халықаралық бизнес стратегияларын қалыптастыру және компанияны тиімді басқару. Халықаралық компанияның мемлекеттік органдармен қарым-қатынасын басқару. Халықаралық компанияда тиімді басқару шешімдерін қабылдау. Халықаралық компаниядағы қаржылық менеджмент. Халықаралық инвестициялардың технологиялары. Халықаралық компанияның ресурстар ағындарын басқаруды модельдеу. Халықаралық компания қызметіндегі салықтық әкімшілендіру. Халықаралық компаниядағы дағдарысқа қарсы басқару құралдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стратегиялық менеджмент

    Мақсаты: Менеджерлерге қажетті ерекше ойлау тәсілін қалыптастыру және дамыту; стратегиялық менеджмент әдістемесін теория мен практикада меңгеру Мазмұны: СМ мәні мен мазмұнының анықтамасы. Корпоративтік стратегияны бағалау: бизнес түрлерінің пакетін басқару. Ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау мен бағалауды қарастыру. Компанияның бәсекелестік стратегияларына, корпоративтік әртараптандыру стратегияларына түсініктеме. Стратегияны әзірлеу мен жүзеге асыруды көрсету. Персоналды басқару стратегиясын және стратегиялық өзгерістерді құрастыру. Ұйымның стратегиясын жүзеге асырудағы мәдениеттің рөлін қорытындылау. Қазақстандағы СМ ерекшеліктерін жалпылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инновациялық әдістер мен басқару амалдары

    Мақсаты: Басқарудың инновациялық әдістері мен әдістерін зерттеу Мазмұны: Инновациялық басқару әдістерін бағалау, білім беру, объектілер – инновациялық менеджмент кәсіпорындары. Басқару объектісі ретінде инновациялық қызметті негіздеу. Инновациялық персоналды басқаруға шолу. Инновациялық мемлекеттік басқарудың классификациясы. Инновациялық менеджменттің бастамасы. Инновациялық менеджмент негіздерін және инновациялық менеджмент ерекшеліктерін таныстыру. Бенчмаркинг әдісі – озық жұмыс тәжірибесін қолдану. Ұйымның инновациялық потенциалын талдау моделі. Нарықтағы шаруашылық жүргізуші субъектілердің жағдайына әсер ететін экологиялық факторлар. Кәсіпорынның инновациялық мүмкіндіктерін анықтайтын ішкі орта факторлары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Басқару шешімдерін әзірлеудің заманауи технологиялары

    Мақсаты: студенттердің экономикалық қызметтің кез келген деңгейінде және кез келген саласында басқару шешімдерін қабылдау құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: басқару шешімдерінің дамуы мен қалыптасуының теориялық негіздері мен қазіргі заманғы тұжырымдамалары туралы білімді қалыптастырады. Басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау принциптері, әдістері және үлгілері. Басқару шешімдерін әзірлеу мен қабылдаудың заманауи технологиялары мен схемалары. Басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау процесін ақпараттық-аналитикалық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету. Ол басқарушылық шешімдерді компанияны басқару процесінің ең маңызды элементі ретінде зерттейді. Шешімдерді басқару жұмысының өнімі ретінде қарастырады. Менеджерлер қабылдаған шешімдердің компанияның нақты мүмкіндіктеріне және мақсаттарға жетуіне тәуелділігін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықаралық менеджмент

    Мақсаты: Менеджменттің алдыңғы қатарлы шетелдік тәжірибесін зерттеу Мазмұны: Халықаралық бизнес халықаралық басқару объектісі ретінде. Халықаралық бизнестің сыртқы ортасы. Қазақстандағы және шетелдегі кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандарының жүйесі. Халықаралық компаниялар халықаралық бизнестің негізгі түрі болып табылады. Халықаралық фирмалардың құрамы. Халықаралық фирмалардағы бақылау түрлері мен механизмі. Басқарудың ұйымдық құрылымының формалары. Персоналды басқарудың ерекшеліктері мен мәселелері. Басқару стилінің ерекшеліктері. Халықаралық компаниялардың қызметін мемлекеттік реттеу құралдары. Этика туралы түсінік. Шетелдік кәсіпкерліктің дамуына халықаралық экономикалық интеграцияның әсері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте және ғылыми мақалалар жазуда шет тілін меңгергендігін көрсету.
  • Ғылыми философияның ережелері мен категорияларына сүйене отырып, қазіргі ғылымда туындайтын негізгі мәселелерді бағалай білу.
  • Бұқаралық мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру және ұйымдағы персоналды дамыту мен тиімді пайдалануды талдау.
  • Білім, ғылым және инновация интеграциясын және мамандық ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы және инновациялық технологияларды бағалау және студентке бағдарланған оқыту қағидаттарына негізделген оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу
  • Кәсіби мәселелерді шешу үшін жасанды интеллекттің негізгі әдістерін қолдану
  • Ұлттық экономика салаларындағы ұйымдардың басқару, шаруашылық және өндірістік қызметіне байланысты дұрыс шешімдер қабылдау
  • Тиімді басқару құралдарын пайдалана отырып, экономикалық қатынастар саласында кәсіби шешім қабылдау мінез-құлқын дамыту
  • Қызметкерлерді кәсіби деңгейін көтеруге ынталандыру үшін әртүрлі мотивациялық әдістер мен бағдарламаларды қолданыңыз
  • Экономиканың әртүрлі салаларындағы менеджменттің қазіргі жағдайы мен даму перспективалары туралы ақпаратты өңдеу және талдау, өндіріс сапасын басқарудың отандық және халықаралық стандарттары негізінде менеджментте жаңа идеяларды пайдалану
  • Менеджмент саласындағы жүргізіліп жатқан ғылыми зерттеулер негізінде олардың нәтижелерін мемлекеттік басқару жүйесінде, салааралық өзара іс-қимылда және шаруашылық жүргізуші субъектіде пайдалану бойынша әдістемелік бағдарламалар мен практикалық ұсыныстар әзірлеу
Top