Жаңа білім беру бағдарламасы

8D04103 Білім берудегі менеджмент в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «8D04103 Білім берудегі менеджмент» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторларын (PhD) дайындау, білім беру және ғылыми-зерттеу ұйымдарындағы білім беруді басқару саласында тәуелсіз ғылыми-педагогикалық қызметке дайындығын қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D072 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты докторанттардың өз зерттеу жұмыстарын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыруға және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қауымдастық нормаларына сәйкес жазбаша түрде ұсынуға бағытталған құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Пәннің міндеттері: эссе, ғылыми мақала, диссертация және т. б. сияқты түрлі жанрдағы ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну құрылымы мен безендіруге халықаралық академиялық қауымдастықтың талаптарымен танысу.; ғылыми жұмыстарды жүзеге асыру үшін өнімді зерттеу сұрағы мен әдіснамалық интсрументариді қою дағдыларын қалыптастыру; тақырып бойынша әдебиеттерді іздеу және іріктеу, тақырып бойынша әдебиетке шолу жазу және сілтеме аппаратын ресімдеу дағдыларын қалыптастыру; жеке және бөтен жұмыстарды сыни оқу, кері байланыс, дәлелді пікірталасты ұсыну дағдыларын дамыту; рецензияланатын басылымда жариялау үшін ғылыми мақала дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Модельдеу және экономикалық процестерді болжау
    Несиелер: 6

    Осы курсты оқу барысында экономикалық жүйелерді талдаудың және экономикалық процестерді модельдеудің негізгі әдістері мен модельдері туралы білім қалыптасады, болжаудың негізгі әдістерін енгізеді және экономиканы модельдеудің, нәтижелерді болжау мен талдаудың әдіснамалық әдістерін игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-докторанттардың ғылыми-зерттеу ойлауын дамыту және ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қажетті дағдыларды меңгеру. Пәннің міндеттері - ғылыми зерттеудің теориялық принциптерін ұғынуға және ғылыми таным әдістері туралы білімді тереңдетуге ықпал ету; ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде тәжірибе алу, ғылыми таным әдістерін қолдануға және іздестіру және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде логикалық заңдар мен ережелерді қолдануға құзыреттілік тәсілді әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі стратегиялық басқару құралдары
    Несиелер: 5

    Курс аясында негізгі стратегиялық құралдар, тұрақсыз, өзгеретін орта жағдайында ұйымды стратегиялық басқару ерекшеліктері оқытылады, білім беру ұйымдарын басқарудағы стратегиялық міндеттерді шешуге бағытталған жеке жобалар мен мақсатты бағдарламалар жасай алады; стратегиялық жоспарлаудың мақсаттары мен міндеттерін ескере отырып, жеке мониторингтік жүйелерді жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруді ұйымының өзгерістерін басқару
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқып үйрену нәтижесінде докторанттар білім беру ұйымдарындағы даму барысындағы өзгерістердің объективті заңдылықтарын; білім беруде өзгерістер енгізу стратегияларын білетін болады, білім беру саласындағы өзгерістерді басқарудың тиімді технологияларын енгізу бойынша іс-шараларды ұйымдастырады және өзгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру ұйымының каржы менеджменті
    Несиелер: 5

    Бұл курста білім беру ұйымдарының қаржылық басқару әдістемесі мен әдістері, капиталды тарту проблемасымен байланысты негізгі инвестициялық және қаржылық шешімдер; активтер мен міндеттемелерді басқару; ағымдағы шығындарды басқару, қаржылық басқару процесінің ақпараттық және заңнамалық базасы және жан басына қаржыландыру мәселелері қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Таңдалған ғылыми салада ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу, ғылым статистикасы саласындағы базалық білімді пайдалану; қазіргі ғылыми жетістіктерді талдау және бағалау, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін жаңа идеяларды жасау; ұғымдық аппаратты, кәсіби терминологияны пайдалану,ғылыми зерттеудің дәстүрлі және жаңа әдістерін таңдау және қолдану.

  • Код ON2

    Әртүрлі жанрлардағы академиялық мәтіндердің құрылымдық ерекшеліктерін анықтау; орыс тілді және ағылшын тілді академиялық контекстерде әр түрлі жанрлардағы академиялық мәтіндерді ресімдеуге қойылатын талаптарды ұстану; әдебиет пен көздердің арасындағы формальды және аспаптық айырмашылықтарды түсіну; өнімді зерттеу сұрақтарын, ғылыми жұмыстың мақсатын, міндеттерін, пәні мен нысанын қалыптастыру; тақырып бойынша әдебиетке бағдарлау, ғылыми жұмыс үшін Библиографиялық ресурстарды және іздеу жүйелерін пайдалану; ғылыми жұмыс үшін зерттеу әдебиеттері мен дереккөздеріне сілтемелер; өз ғылыми жобасын жүзеге асыру үшін релеванттық құралдарды таңдау; өз зерттеулерінің жағдайын дәлелдей отырып, оларды фактілермен және мысалдармен бекіту; рефераттау және ақпаратты қысқа баяндау, ғылыми жұмыстың сапасына рецензиялау және сараптама жасау; библиографиялық шолу жазу; мақалаға аннотация жазу, конференцияға немесе грантқа өтінім жазу; диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми мақала жазу.

  • Код ON3

    Кәсіби қызмет саласына жататын зерттелетін процестердің, құбылыстар мен объектілердің теориялық және эконометриялық модельдерін білу, алынған нәтижелерді талдау және түсіндіру, кеңістіктік деректерді моделдеу және оларды талдау тәсілдерін меңгеру.

  • Код ON4

    Білім беру мен басқару саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулерді білу, шетелде және Қазақстанда білім беру жүйесіндегі проблемаларды талдау, саладағы өзгерістер мен реформаларды енгізуді болжау, стратегиялық менеджмент саласындағы білімді көрсету және стратегияларды, стратегиялық баламаларды әзірлеу әдістерін және өзгерістерді жүзеге асыру үшін саладағы немесе білім беру ұйымдарындағы нақты стратегияны таңдау әдістерін пайдалану.

  • Код ON5

    Қаржыны басқару процесі және жан басына қаржыландыру мәселелері, бизнес-процестерді құру, талдау әдістері мен модельдері туралы білімді көрсету, білім беру ұйымдарын қаржыландырудың әр түрлі үлгілерін олардың түрлеріне байланысты жасау, осы салаға капиталды тарту және бизнесті дамыту саласындағы білімді қолдану.

Top