Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03103 Психология в Астана халықаралық университеті

  • Персоналды басқарудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 4

    Курсты меңгеру теориялық және практикалық материалдар негізінде қазіргі заманғы ұйымның персоналды басқару процесі туралы болашақ мамандардың түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты қызметкерлердің дамуын тиімді басқару бойынша студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Психология саласындағы халықаралық ынтымақтастық
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-халықаралық ынтымақтастық саласындағы психологиялық мәселелерді шешуге, халықаралық келіссөздер дағдысына ие болуға мүмкіндік беретін студенттердің біртұтас түсінігі мен қажетті білімі болу. Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына сүйене отырып, коммуникацияны сауатты құру, халықаралық ортада өндірістік немесе қолданбалы қызметті жүзеге асыру қабілеті. Психологиялық және психокультуралық көзқарас тұрғысынан жаһандық мәселелер мен құбылыстарды топтастыра білу.

    Селективті тәртіп
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Курстың кіріспесі бірінші курс студенттерін психологтың кәсіби қызметінің ерекшелігімен таныстырады, құндылық-мағыналық саланың және кәсіби уәждеменің дамуына ықпал етеді. Ғылыми психологияның салалары мен психолог-практиктердің жұмыс салалары туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таным процестерінің психологиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-студенттердің бойында танымдық үрдістер психологиясының пәні, әдістері мен міндеттері, психологиялық білім жүйесіндегі осы бөлімнің орны туралы түсінікті қалыптастыру. Танымдық үдерістер психологиясының негізгі категориялары мен ұғымдарымен, психикалық шағылысудың даму критерийлері мен сатыларымен танысу. Өзіндік танымдық үдерістерді (сезу, қабылдау, ойлау), сондай-ақ әмбебап психикалық үдерістерді (есте сақтау, зейін, қиял) тәжірибелік зерттеу әдістері мен нәтижелерін қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психофизиология
    Несиелер: 5

    Курс адамның ақыл-ой әрекетінің биологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыруға, психологтың практикалық жұмысында психофизиологиялық әдістерді қолдану мүмкіндіктерімен танысуға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адамның даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән онтогенездегі психиканың жас ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған және ілеспе білім салаларымен байланысты. Курстың мақсаты: әр түрлі жас кезеңдеріндегі адам психологиясының маңызды белгілері туралы түсінік беру, жеке тұлғаны қалыптастыру процесінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын ашу, әлеуметтік ортаның ерекшеліктері мен жас-психологиялық заңдылықтарын ескере отырып, оның іс-әрекетінің, мінез-құлқының және психикалық жағдайының бірегейлігін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология тарихы
    Несиелер: 4

    «Психология тарихы» курсы шетелде, Ресейде және Қазақстанда психологиялық идеялардың, көзқарастардың, психологиялық ғылымның қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларының тарихи процесі туралы жан-жақты және жүйелі білім қалыптастыруды қарастырады. Бұл курсты зерделеу ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ойдың пайда болуы мен қалыптасу тарихы, психология ғылымының қазіргі заманғы тенденциялары туралы сұрақтарды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, күнделікті өмірде, қауіпті, соның ішінде табиғи, техногенді және әлеуметтік сипаттағы ТЖ қауіпсіз мінез-құлыққа дайындауға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдылары мен іскерлігін қалыптастыруға, мемлекеттің қорғанысы туралы бастапқы білім алуға, Азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды алуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттердің заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, ақпараттық мәдениет саласындағы терең білімін қалыптастыру, шығармашылық және кәсіптік бағдарлау болып табылады, компьютерлік технологияның заманауи жетістіктерін оқыту барысында, болашақ кәсіби қызмет барысында, өзін-өзі тәрбиелеу және біліктілігін арттыру процесінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы студенттердің білімін қалыптастыру, студенттерді ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға пәнді оқытудың негізгі әдістерімен таныстыру, инклюзивті ортадағы балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дарындылық психологиясы
    Несиелер: 3

    «Дарындылық психологиясы» курсы студенттердің дарындылық психологиясы, дарынды тұлғаның психологиялық сипаттамалары, дарынды балаларды анықтау және анықтау әдістері туралы, жасерекшеліктерін қалыптастыр упроцесінде дарынды тұлғаны қалыптастырудың психологиялық механизмдері туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Дарындылықты анықтау және дамыту, дарынды балаларды қолдау үшін жағдай жасауға кәсіби дайындығының теориялық және практикалық деңгейлерін қалыптастыру. Пәннің мақсаты – дарынды балалар мен жасөспірімдерді психологиялық қолдау жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктері мен балалардың табиғаты, тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі идеяларды оқып үйрену, оларды шығармашылық технологияларды дамытумен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі SMART-технологиялар
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттердің заманауи білім беруде SMART технологияларын қолдану негіздерін игеруі. Бұл пәнді оқу болашақ мұғалімдерге оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мақсаттарын іске асыруға бағытталған АКТ құралдарын жасау мен қолданудағы әдіс, теория және практика саласындағы білімдер мен дағдылардың жиынтығын қалыптастыруға көмектеседі. Оқыту технологиялық инновациялар мен Интернетті қолдану арқылы жүзеге асырылады, бұл студенттерге көпөлшемді жүйелік көзқарас пен пәндерді олардың көп өлшемді сипатын және мазмұнды үнемі жаңартып отыруды ескере отырып кәсіби біліктілікке ие болуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шет тілін білу дағдыларын дамыту және оны педагогикалық іс-әрекетте тәжірибелік қолдану. Міндеттері: тілдік жүйені және оны мәдениаралық және коммуникативті іс-әрекетте қолдану әдістерін меңгеру; жалпы, оқу және кәсіби тақырыптар бойынша еркін сөйлесу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс студенттің экономикалық мәдениетін арттыруға ықпал етеді; қоғамдағы экономикалық өзгерістердің мәнін, қоғам өміріндегі құбылыстар мен процестердің логикасы мен өзара байланысын түсінуге, алған білімдерін практикалық қызметте қолдана білуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің мақсаты білімді меңгеруге мүмкіндік беретін құзыреттілікті қалыптастыру тұлғаның психология саласы, теориялық және практикалық заңдылықтарды зерттеуге бағытталған адамтану жеке тұлғаның табиғатта, қоғамда және адамның жеке өмір жолы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерде адам даралығының мәселелері туралы базалық білімдер мен ғылыми түсініктерді қалыптастыруға және оның қалыптасуының дифференциалды-психологиялық заңдылықтарын ашуға және адам өмірі мен оның жеке өсуі үдерісіндегі осы құбылыстың маңызы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психологиялық тренинг
    Несиелер: 5

    «Әлеуметтік-психологиялық дайындық» курсы оқу топтарының пайда болу және даму тарихы мен, топтың даму динамикасының соңғы теориялық білімі мен және топта тиімді тұлға аралық қарым-қатынас құруға ықпал ететін практикалық әсер ету әдістері мен танысудан тұрады. Пәннің мақсаты студенттерді психологтың практикалық жұмысының әдісі ретінде әлеуметтік - психологиялық тренинг негіздеріне оқыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қарым қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс жеке және кәсіби өсуге ұмтылуға негізделген іскерлік қарым-қатынас процесінде адамдар (серіктестер мен әріптестер) арасындағы сындарлы қарым-қатынас дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты: мамандардың іскери мәдениетін арттыру, кәсіби ортада коммуникативті құзыреттілік пен тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сөйлеу мәдениеті, сөйлеу қызметі мен іскерлік этикет саласындағы кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің жалпы мәдени және әлеуметтік-психологиялық құзыреттілігін арттыру; студенттерде Әлеуметтік психология пәні туралы, оның құрамдастары туралы, тұлғаның және әр түрлі топтардың әлеуметтік мінез-құлқының феномендері мен заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұйымдастыру психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс тиімді ұйымдық дамуды психологиялық қамтамасыз ету бойынша барлық кешенді міндеттерді шешуге қабілетті, персоналды басқарудың қазіргі заманғы технологияларын, ұйымдастыру психологиясының әдістерін меңгерген студенттерді дайындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Конфликт психологиясы және медиация
    Несиелер: 5

    «Конфликт психологиясы және медиация» курсы студенттерді жанжал психологиясы саласындағы негізгі теориялық ұғымдармен, сондай-ақ жанжалдың психологиялық феноменологиясымен, медиация заңдылықтарымен және жанжалмен психологиялық жұмыстың формаларымен таныстыруға бағытталған. Тұлғааралық және топтаралық қақтығыстардың мәселелерін қарастыруға, келіссөздер процесінің психологиялық аспектілерін зерттеуге, психологтың тиімді медиация дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеке тұлғаны зерттеудің заманауи теориялары мен практикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді қазіргі психологиядағы тұлғаның негізгі теориялары мен және психологиядағы жеке тұлғаны зерттеудің негізг іәдіснамалық тәсілдері мен таныстыру. Курс психологиялық ғылымның негізгі салаларының қазіргі жағдайы мен мәселелері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған, ғылыми білім және жеке тұлғаны зерттеудің әлеуметтік практикасы. Оқу материалын сәтті игеру адамдардың жеке айырмашылықтарын түсінуге кәсіби тұрғыдан келуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Когнитивті-мінез-құлықтық терапия
    Несиелер: 5

    «Когнитивті мінез-құлық терапиясы» пәні танымдық-мінез-құлықтық диагностика мен кеңес берудің негізгі принциптері, әдістері мен әдістері туралы теориялық және практикалық білім алуға мүмкіндік береді және танымдық-мінез-құлық парадигмасы контекстінде психологтың практикалық дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Курстың міндеттері: мінез-құлық және танымдық-мінез-құлық психотерапиясының негізгі мектептерімен таныстыру. Танымдық және ұтымды эмоционалды психотерапия әдістері туралы ақпарат беріңіз. Психотерапияның классикалық және оперативті мінез-құлық әдістерін енгізу. Мінез-құлықтың негізгі типтері мен мінез-құлықты түрлендірудің негіздерін ажырата білуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Діни сана психологиясы
    Несиелер: 6

    Пән діни сананың және мінез-құлықтың қасиеттері мен функциялары, студенттерге ғылыми зерттеу және практикалық қызмет саласында терең білім алатын, қоғамның діни санасындағы психологиялық зерттеулер, діни қызмет, діни сенім туралы білім береді; халықтың психологиялық білімі, адамның ақыл-ой әрекетін оңтайландыру және қоғамның түрлі салаларында жұмысшылардың психологиялық мәдениетін арттыру. Пәннің мақсаты әртүрлі діни топтармен жұмыс істеудің тәжірибелік дағдысы болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көшбасшылық психологиясы
    Несиелер: 4

    Курс барысында студенттер іскери қарым-қатынас психологиясының теориясы мен практикасының негіздерін үйренеді, көшбасшылыққа деген ішкі ынталану қалыптасады және алған білімдерін ұжым өмірін ұйымдастыруда қолдана алады. Курстың мақсаты - студенттерге ұйымдардағы көшбасшылық мәселесін теориялық және практикалық тұрғыдан шешудің ғылыми тәсілдерінің мәні мен әдістерін, білім алу, іскерлік қарым-қатынас дағдылары мен дағдыларын дамыту және нәтижесінде басқару қызметін жүзеге асыру үшін қажетті құзіреттіліктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқытудың технологиясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясын, кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мансап психологиясы
    Несиелер: 4

    Курсты оқу барысында студенттер диагностикалық құралдармен және мансаптық дамудың, сонымен қатар мансаптық кеңес берудің әдістерімен танысады. Курстың мақсаты - әртүрлі саладағы мамандардың мансабын жүзеге асыру үшін психологиялық қолдау саласындағы білім, қабілеттер мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Психологияны оқыту әдістемесі» курсы студенттерде арнайы білімнің, практикалық дағдылардың, жеке қасиеттерінің, нормалары мен кәсіби мінез-құлық тәжірибесінің жиынтығын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, психология мұғалімі ретіндегі қызметтің сәттілігін қамтамасыз етеді. Пәннің мақсаты: психологияны пән ретінде оқытудың ерекшеліктері және психологияны оқыту практикасында алған білімдерін жүзеге асыру мүмкіндігі туралы ғылыми-әдістемелік білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім беруде қашықтықтан технологияны қолданумен байланысты құзіреттіліктерді дамыту және білім беруде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мақсатына жетуге арналған міндеттер: қашықтық технологиялардың ерекшеліктерімен және білім беруде қашықтық технологияларды қолданудың негізгі бағыттарымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 5

    «Психологиялық кеңес беру негіздері» пәнін игеру психологиялық кеңес беру процесінің мәні туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған; психологиялық кеңес берудің негізгі кезеңдері мен процедураларымен танысу арқылы клиент пен консультант арасындағы кеңестік әрекеттесуді дамытудың жалпы логикасын ашу; психолог-консультанттың кәсіби жұмысының негізгі этикалық қағидаларын түсіну; психологиялық кеңес берудің негізгі әдістері мен рәсімдерін меңгеру; әрі қарай кәсіби жетілдіруге және психологтың кеңестік қызметіндегі өзекті психологиялық мәселелерді шешуге дайындықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экстремизм және терроризм психологиясы
    Несиелер: 6

    Курс экстремистік көзқарастардың пайда болуының негізгі психологиялық заңдылықтарын, криминологиялық зерттеулер аясында экстремизм мен терроризмнің психологиялық аспектілерін қарастырады, терроризмге және түзету жұмыстарына қарсы тұрудың әртүрлі деңгейлерін қарастырады. Мақсат - діни және саяси экстремизм мен терроризмнің сипаттамалары туралы теориялық білім алу; экстремистік сананың қалыптасуының әлеуметтік-психологиялық алғышарттары мен жағдайларын талдау қабілеттерін қалыптастыру. Жеке тұлға және топтарды қылмыстық профилактика дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Нейролингвистикалық бағдарламалау
    Несиелер: 5

    «Нейро-лингвистикалық бағдарламалау» курсы студенттерді НЛБ-ның құрылу тарихы мен негізгі заманауи тенденцияларымен, нейролингвистикалық бағдарламалаудың (НЛБ) негізгі ұғымдарымен, теориялық принциптерімен және нақты әдістерімен таныстыруға бағытталған; алған білімін практикада, тұлғаның шығармашылық қабілетін дамытуда білім беру жүйесінде қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқудың мақсаты - нейролингвистикалық бағдарламалаудың негізгі әдістері мен әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және команда құру
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттерді көшбасшылық және топ құру туралы заманауи идеялармен таныстыру және адами ресурстарды басқару саласындағы басқарушылық құзіреттіліктерді дамытуға жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Медициналық психология
    Несиелер: 6

    «Медициналық психология» курсы негізгі ұғымдармен, медициналық психологияның теориялары мен, соматикалық аурулардың адам психикасына әсері мен танысудан тұрады; адамның психикалық жағдайын анықтау; ауру адамның дәрігер мен, медициналық персонал мен қарым-қатынасының сипаты; психикалық бұзылыстардың дифференциалды психологиялық диагнозы. Пәннің міндеттері: студенттерде психикалық бұзылулар мен бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, аурудың дамуын оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, психологиялық білімді ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын-алуға қолдану мүмкіндігі туралы білім алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Денсаулық психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс бағдарламасы денсаулықты сақтау және нығайту бойынша психологиялық жұмыстарды жүзеге асыруға теориялық және практикалық дайындыққа, денісау адам үшін денсаулық туралы, дене, психикалық және әлеуметтік денсаулықтың алдын алу туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Курсты меңгеру барысында студент психологиялық денсаулықтың генезисін және олардың факторларын кәсіби қызметтің нәтижелері мен жетістіктерінің көрсеткішінің феномені ретінде зерттейді. "Денсаулық психологиясы" оқу пәнін меңгеру мақсаты: адам денсаулығын психологиялық құбылыс ретінде түсінуді қамтамасыз ету, денсаулық факторларын зерттеуде психологияның маңызын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік дағдарыстарынан шығу бойынша практикум
    Несиелер: 4

    Жасқа байланысты дағдарыстарды еңсеру бойынша семинар дағдарыс психологиясының әдіснамалық және теориялық негіздерін оқып, түсінуге, дағдарыс жағдайындағы адамға диагностика және психологиялық көмек әдістерін игеруге бағытталған. Курстың мақсаты: студенттердің оның өміріндегі дағдарыс кезеңдеріндегі тұлғаның даму ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, әр түрлі сыни кезеңдердегі тұлғаның дамуының ерекшеліктерін зерттеу және олардың бағытын диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл курс психодиагностиканың негізгі принциптері, әдістері мен әдістері туралы, психодиагностикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің ерекшелігі туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған; - студенттердің психодиагностиканың практикалық дағдыларын қалыптастыру, психологиялық тестерде талдай білу, олардың қолданылу аумағы мен шекарасын белгілеу. Мақсаты: студенттерді жалпы қағидаттар, Психодиагностика мәселелері және әртүрлі психодиагностикалық әдістемелер негізінде дербес психологиялық зерттеулерді орындауға дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Посттравмалық стресс және төтенше жағдайлар психологиясы
    Несиелер: 4

    «Посттравмалық стресс және төтенше жағдайлар психологиясы» курсы студенттерге заманауи психологиялық мәліметтерді ескере отырып, травмалық стресстен болатын жағдайларды түзету және төтенше жағдайларда жұмыс істеу кезінде адамдардың мінез-құлқымен іс-әрекеттері туралы білімдерін кеңейту мақсатында әртүрлі әдістер, әдістер мен әдістерді қолдану ерекшеліктері туралы тұтастүсінік қалыптастыруғ аарналған. ғылым. Курсты оқып үйрену нәтижесінде студенттер адамның стресстік реакцияларын ұйымдастыру принциптері, ТЖА және төтенше жағдайлар туындаған бейімделу бұзылыстары туралы түсінік алады, экстремалды жағдайдың салдары мен психологиялық түзету дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызметтің түрлі салаларындағы қолданбалы психологиялық зерттеулер
    Несиелер: 3

    Бұл курс кәсіби-бағытталған тұлғаның шығармашылық әлеуетінің қалыптасуымен және ашылуымен анықталады және әр түрлі практикалық мәселелерді шешуге бағытталған. Студенттердің әлеуметтік - психологиялық диагностика, зерттеу жұмысы, кеңес беру, психотехнология дағдыларын меңгеруіне арналған және практикумның өз түрі болып табылады, сондай-ақ практикалық психологтарға басшылық етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби іс-әрекет психологиясы
    Несиелер: 4

    «Кәсібиіс-әрекет психологиясы» пәні студенттердің кәсіпқойлығы, кәсіптік шеберлігі мен кәсіби қарым-қатынас дағдылары туралы ойды қалыптастыруға, жұмыс тобында қалай жұмыс істеуге болатындығын, жеке психологиялық жағдайын қадағалап, кәсібиіс-әрекеттің қазіргі заманғы психологиясының ұсыныстарын іс жүзінде қолдана білу қабілетін қалыптастыруға арналған. Мақсаты: кәсіби қызметтің ғылыми негіздері мен психологиялық заңдылықтарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұйымдағы психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 4

    Бұл курс бизнес және экономика саласында жұмыс істеуге дайын психологтарды кәсіби даярлауға арналған. Пәнді меңгеру мақсаты-психологтың әдістемелік арсеналын кеңейту және толықтыру болып табылады.; студенттердің кәсіби ойлау қабілетін дамыту, диагностикалық құралдарды сауатты пайдалану, ұйым басшылығымен, кеңес беретін контингентпен тиімді ынтымақтастық дағдысын, орындалған жұмыс бойынша консультациялық ұсыныстар мен есеп беру құжаттарын қалыптастырудың технологиялық тәсілдерін, даулы мәселелер бойынша ымыраға келу дағдысын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Курста этнопсихологиялық мәселелерді анықтаудағы негізгі тәсілдерді, этнопсихологиялық зерттеудің негізгі категориялары мен әдістерін, Қазақстан Республикасында тұратын этностардың этнопсихологиялық сипаттамаларын зерттеу қарастырылған. Максаты: этнопсихологиялық құбылыстардың табиғаты, құрылымы, өзіндік ерекшеліктері мен психологиялық заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру, этносаралық қатынастардың даму динамикасы, этносаралық өзара іс-қимыл, этникалық сәйкестіліктің қалыптасу ерекшеліктері, этникалық ұқсастық, этникалық шиеленістің және этникалық қақтығыстардың психологиялық табиғаты туралы теориялық және эмпирикалық зерттеулер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арттерапия
    Несиелер: 6

    Арт-терапия психотерапияның әдісі ретінде терең ғылыми сипаттамаға ие, әртүрлі жастағы клиенттердің түрлі проблемаларымен жұмыс істеуде қолданылады. Курс барысында студент изотерапия, музыкатерапия, ертегі терапияся әдістерін қолдану дағдыларын меңгеріп шығады. Курстың мақсаты: арт-терапия саласындағы ғылыми психологиялық білімді қалыптастыру және дамыту, арт-терапия бағыттарын құру теориясы мен тарихымен танысу, арт-терапия әдістері мен әдістерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психотерапия негіздері
    Несиелер: 6

    «Психотерапия» пәні қазіргі психотерапияның негізгі бағыттары бойынша студенттердің білімі мен идеяларын тарихи, әдістемелік, теориялық және практикалық тұрғыдан игеруге бағытталған. Курстың міндеттері: қазіргі психотерапиялық араласудың концептуалды схемасы мен танысу; жетекші ғылыми мектептердің озық идеялары мен тұжырымдамалары; Болашақ психологтардың тұлғалық және психологиялық дамуына және олардың кәсіп қойлығына ықпал ету; қазіргі психотерапияның әдістері мен тәсілдерінің жүйесін игеру. Тұлғаның өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін арттыру және үнемі кәсіби даму.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эксперименттік психология
    Несиелер: 6

    «Эксперименталды психология» курсының жұмыс бағдарламасы студенттерді әлеуметтік саланың әртүрлі аспектілері бойынша типтік психологиялық зерттеу процедураларымен таныстырады. Пәнді игерудің мақсаты - психологиялық зерттеудің негізгі теориялық және эмпирикалық әдістерін, эксперименттік зерттеулер жүргізу теориясы мен практикасын игеру, психологиялық эксперименттерді жоспарлау және психологиялық зерттеулерде негізгі әдістерді қолдану туралы арнайы білім алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиядағы статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    «Психологиядағы статистикалық әдістер» пәні студенттерді математикалық статистика және психологиялық зерттеулерде қолданылатын мәліметтерді талдаудың математикалық әдістерімен таныстырудан тұрады. Мақсаты: студенттерде психологиядағы деректерді өңдеудің негізгі статистикалық әдістері туралы және оларды іргелі және қолданбалы психологиялық зерттеулерде қолдану дағдылары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курсты зерделеу нәтижесінде студент мамандандырылған статистикалық электронды пакеттерді (SPSS немесе Statistica) пайдаланып алынған мәліметтерді білуі керек: иеліктері: эмпирикалық мәліметтерді статистикалық өңдеудің негізгі технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру саласындағы халықаралық ынтымақтастық
    Несиелер: 3

    Осы курсты оқып-үйрену кезінде білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың, мысалы, ЮНЕСКО және басқалары, бірлескен жобаларды жүзеге асыру тарихы, мүшелер құрылымы, мақсаттары, міндеттері мен қызметі туралы білімдері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоба менеджменті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - жобаларды басқарудың заманауи технологиялары туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді кәсіптік қызмет міндеттерінде жобалық менеджментті қолданудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сот психологиялық сараптама
    Несиелер: 3

    «Сот-психологиялық сараптама» курсы сот-психологиялық сараптаманы ұйымдастырудың және өткізудің әдіснамалық, теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Студенттерде сот-психологиялық сараптама тәжірибесінде жалпы заңдылықтар мен диагностикалық механизмдердің қалыптасуы. Пәнді игерудің мақсаты - сот сараптамасының міндеттеріне байланысты және психологтың сараптамалық іс-әрекетінің принциптері мен әдістері туралы жүйелі білімді қалыптастыруға байланысты мамандарды даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті
    Несиелер: 5

    «Білім берудегі менеджмент» курсының мақсаты - студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі менеджменттің негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруі; басқарушылық мәселелерді шешу процестерін зерттеу және тиімді шешімдер қабылдау жағдайларын анықтау, басқару мәдениеті мен басқарушылық ойлауды дамыту. Курстың міндеттері: басқару тарихы мен теориясын зерттеу; қазіргі деңгейдегі дәстүрлі де, жаңа міндеттерді шешудегі педагогикалық менеджменттің мүмкіндіктерін анықтау; ұйымның ғылыми негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен, педагогикалық кеңестің және әдістемелік бірлестіктің жұмысымен танысу; мектепті жоспарлау және мектептегі бақылау туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    «Психологиялық зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау» пәні эксперименттік психологиялық зерттеудің теориясы мен әдістемесін зерттеуді қамтиды. Дұрыс және сенімді нәтиже алу үшін әртүрлі психологиялық зерттеулер мен айнымалыларды бақылау бойынша жоспарлау дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқытудың мақсаты - теориялық және эмпирикалық психологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын кәсіби ойлау мен шеберлікті дамыту. Курс психология және психологиялық зерттеу әдістері бойынша ғылыми зерттеулердің нәтижелері туралы және құрылуы туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы психологиясы және отбасылық кеңес беру
    Несиелер: 3

    «Отбасы психологиясы және отбасылық кеңес беру» курсы отбасы мен некенің мәні, отбасы қатынастарын диагностикалаудың негізгі әдістерін игеру туралы идеялар қалыптастырады; отбасымен негізгі консультативтік-психотерапиялық жұмысты зерттеу. Мақсаты: болашақ бакалаврларды даярлауды тереңдету мақсатында отбасылық психология және отбасылық кеңес беру саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Бұл курста алған білім отбасымен немесе оның жеке мүшелеріне түзету әсерін тигізетін мамандармен жұмыс істеудің ғылыми принциптерін әзірлеудің қайнар көзі болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес беру практикумы
    Несиелер: 3

    Курс студенттерде кеңес беру жұмысының психологиясы туралы кәсіби білімді, психологиялық көмек көрсету және психологиялық кеңес беру процесінде оңтайлы ұсыныстарды негіздеу дағдысы мен қабілеттерін қалыптастыратын пән болып табылады. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты студенттердің психологиялық кеңес беру процесінің мазмұны, құрылымы және динамикасы туралы түсініктерін, сондай-ақ психологиялық кеңес беру дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызметкерлерді психологиялық іріктеу мен бағалау
    Несиелер: 3

    Пән тесттердің психометрикалых негіздері, ұйымдардағы персоналды іріктеу және бағалау процесстері жайлы білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар персоналды іріктеу мен бағалаудың тәжірибелік дағдыларын игеріп шығады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға дайын, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білімі бар, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалануға қабілетті.

  • Код ON2

    Логикалық дұрыс, дәлелді және анық ауызша және жазбаша сөйлеуді құрастырады, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста шет тілін қолданады.

  • Код ON3

    Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі.

  • Код ON4

    Пәндік-коммуникативтік орталарды модельдеу үшін бағдарламалық құралдардың білімін, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшелігін көрсетеді. Білім беру үдерісіне енгізу үшін негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады. Компьютерлік телекоммуникацияларды пайдалана отырып, оқу материалын және мультимедиялық жобаларды жасайды. Оқушылардың әртүрлі топтарымен Қашықтықтан оқытудың формалары, әдістері мен әдістемесін анықтайды, қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды меңгерген. Дайын электрондық құралдарды пайдалана отырып, оқу процесінің әр түрлі формаларын ұйымдастырады. Кәсіптік қызметте қашықтықтан оқытудың қазіргі заманғы әдістерін қолданады.

  • Код ON5

    Педагогиканың негізгі ережелерін, жас ерекшелік физиологиясын, мектеп гигиенасын, оқытудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістемесін, оқу мазмұнын құрастырудың ерекшелігі мен негізгі принциптерін, білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін білуін көрсетеді, оқу мазмұнын логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдауды орындайды, оқушыларды критериалды бағалау технологиясын қолданады, әр түрлі қызмет түрлерін: тәрбиелік, оқу, пәндік, өнімді, мәдени-бос уақытты ұйымдастыруға дайын.

  • Код ON6

    Білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыруға қабілетті, білім берудегі педагогикалық менеджменттің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды; педагогикалық менеджменттің халықаралық тәжірибесінде қабылданған кәсіби-этикалық нормаларды өз қызметінде сақтайды. Менеджменттің негізгі ұғымдары мен санаттарын, жобаны басқаруды, ұйымдастырушылық мінез-құлықты, ұйым персоналын басқаруды, еңбек қызметін ынталандыруды және ынталандыруды анықтайды; кәсіби қызметте менеджменттің ұғымдық-категориялық аппаратын қолданады; басқару мәселелерін талдауға, персоналды басқару негіздерін, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіру, оқу және өзге де мәтіндерден қажетті ақпарат алу және қорытынды өнімді таныстыру дағдыларын меңгерген.

  • Код ON7

    Тиімді көшбасшылықтың қазіргі заманғы концепцияларын, команда құру негіздерін, көшбасшының беделін қалыптастыру шартын, коммуникацияның тиімділігі шартын, көшбасшы рөліне үміткер менеджердің коммуникативтік құзыреттілігінің мазмұнын анықтайды, топ жұмысын ұйымдастырады; іскерлік өзара іс-қимылда кері байланыс бере алады; команда құру кезеңін анықтайды; жеке және топтық жұмысты талдау технологиясын, топтық шешім қабылдау технологиясын қолданады. Іскерлік қарым-қатынастың ағымдағы коммуникативтік үдерістерін талдайды, риторикалық мәтіндердің негізгі түрлерінің композициясы мен тілдік құрылымының ерекшеліктерін біледі, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, сөйлеудің әртүрлі түрлерін көпшілік алдында жасайды және айтады, аудитория алдында көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдысын, көпшілік алдында пікірталас жүргізу әдіснамасын меңгерген.

  • Код ON8

    Психология саласындағы халықаралық ұйымдар мен қауымдастықтар (Американдық психологтар қауымдастығы, қазақ психологиялық қоғамы және т.б.) туралы түсінікке ие болу, сонымен қатар академиялық дайындық, практика психологиясы және зерттеу саласындағы халықаралық қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-әлеуметтік салаларында тиімді қарым-қатынас жасауды үйрену.

  • Код ON9

    Психологтың кәсіби қызметінің ерекшелігін, негізгі категорияларын, заңдылықтарын, психикалық процестердің механизмдерін, қасиеттері мен құбылыстарын білу, адамның психикалық іс-әрекеті туралы түсініктерге ие болу, практикалық қызметте психофизиологиялық әдістерді қолдануға дайын болу.

  • Код ON10

    Психологиялық білімді меңгеру дағдыларын меңгерген, психологиялық идеялардың пайда болу кезеңінен психологиялық ғылымның қазіргі жағдайы мен даму үрдістеріне дейінгі тарихи процестің заңдылықтарын талдай алады. Тұлғаның негізгі теорияларын, психиканың даму заңдылықтарын және әртүрлі жас кезеңдерінде тұлғаның қалыптасуын анықтайды.

  • Код ON11

    Балалардың табиғаты, механизмдері, құрылымы, дарындылық өлшемдері туралы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы түсініктері бар және балалардың осы категориясымен психологиялық сүйемелдеу дағдыларын меңгерген. Алған білімдерін Психологияны оқыту тәжірибесінде дәстүрлі түрде де, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып да жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON12

    Психологиялық ғылымның мәселелері туралы білімі мен ғылыми түсініктерін көрсетеді, жеке тұлға мен қоғамның жас ерекшелік - психологиялық даму факторларын зерделейді және саралайды.

  • Код ON13

    Тұлғаны әлеуметтендіру феномендерін, аномалды мінез-құлықты диагностикалау мен түзетудің ерекшеліктерін анықтайды және түсінеді. Жарақаттан кейінгі және дағдарыстық психологиялық жағдайларға психологиялық зерттеулер жүргізеді, эксперименттің, сараптаманың және психологиялық интервенциялардың психологиялық техникасы мен әдістерін біледі және біледі, сондай-ақ психотерапия жүргізу дағдысы бар, ұйымдарда персоналды іріктеу және бағалау бойынша бағдарламаны әзірлейді және басқару қызметінде білімді қолданады.

  • Код ON14

    Психологиялық диагностика мен психокеңесудің психологиялық тәсілдері мен ғылыми-практикалық әдістері мен әдіснамаларының генезисін анықтайды,сондай-ақ кәсіби қызмет саласындағы теориялық-практикалық қызмет үшін алған білімін, білігі мен дағдыларын, психодиагностиканы, психокеңесуді, психотерапияны қолданады.

  • Код ON15

    Психологтың кәсіби қызметінің түрлі ғылыми және ғылыми-практикалық салаларында теориялық және қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін негізгі ғылыми-зерттеу және ғылыми-практикалық құзыреттерді меңгеруге қабілетті.

6B03103 Психология
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03103 Психология
Бакалавриат

Қазақ еңбек және әлеуметтік қатынастар Академиясы

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03103 Психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық өнер университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03103 Психология
Бакалавриат

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03103 Психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03103 Психология
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03103 Психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top