6B03103 Клиникалық психология в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: психологиялық денсаулыққа байланысты проблемаларды бастан кешіретін адамдарға профилактикалық, психикалық түзету және оңалту қызметтерін көрсете алатын мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі.
Несиелер - 5
-
Жалпы психология
Курстың мақсаты: психологиядағы іргелі тұжырымдамалар мен теориялар жөнінде студенттерге жан-жақты түсінік беру, сондай-ақ олардың психологиялық зерттеулерді бағалау мен талдап түсіндіру кезіндегі сыни ойлау дағдыларын дамытуға көмектесу. Студенттер мінез-құлық пен психикалық процестерге әсер ететін биологиялық, әлеуметтік және мәдени факторлардан біршама тереңірек түсінік алады. Курс соңында студенттер психология саласы туралы нақты түсінік алады және онымен іргелес салаларда әрі қарай оқуға жақсы дайындалады
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика негіздері
Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды.
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.
Несиелер - 5
-
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.
Несиелер - 5
-
Эмоционалды интеллект
Эмоционалды интеллект пәнін оқытудың мақсаты студенттердің басқару қызметінде эмоционалды интеллект технологияларын қолдану саласындағы теориялық және практикалық білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ медициналық ұйымдарда клиникалық психологтың кәсіби қызметіне қажетті жаңа құзыреттілікті (эмоционалды интеллект) қалыптастыру және қолда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейін арттыру болып табылады.
Несиелер - 5
-
Клиникалық психологияға кіріспе
Мақсаты: студенттерді аурулардың алдын-алуға, ауруды жеңуге, оған табысты әлеуметтік-психологиялық бейімделуге, оңалтуға бағытталған, балалар мен жеткіншектердің, ересектердің денсаулығын сақтау мен нығайту мақсатында клиникалық психологияны білуді қажет ететін мамандардың кәсіби іс-әрекетінің қолданбалы саласымен таныстыру. Пәнді оқып үйрену кезінде студент клиникалық психология, нейропсихология мен патопсихология салаларындағы ұғымдық аппараттарды, сондай-ақ психодиагностиканың негізгі әдістері мен әдіс-тәсілдерін меңгереді.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік психология
Курс адамдардың мінез-құлқы мен сезімдерінің, ойларының қалыптасу тәсілдерін, олар өмір сүретін әлеуметтік ортамен байланыста оқып үйренуге бағытталған. Курс барысында студенттер адамның әлеуметтік мінез-құлқының негізінде жатқан психологиялық процестер жөнінде тереңірек түсінік алып, осы саладағы зерттеулер мен теорияларды сыни тұрғыдан бағалайтын болады. Әлеуметтік психологияны оқып үйрену студенттерге әлеуметтік-психологиялық зерттеулерді жүргізу мен талдап түсіндіруден де практикалық тәжірибелер береді.
Несиелер - 6
-
Даму психологиясы
Мақсаты: білім алушылар дамуға әсер ететін биологиялық және қоршаған орта факторлары адамның бүкіл өмірінде болатын психологиялық, когнитивті және әлеуметтік өзгерістер туралы түсінік алады. Курс соңында студенттерде даму салаларындағы зерттеулерді бағалау мен талдап түсіндіру үшін қажетті білімдер мен дағдылар қалыптасады. Сондай-ақ, олар бүкіл өмір бойы адамның мінез-құлқын қалыптастыра отырып, психологиялық, когнитивті және әлеуметтік өзгерістер қалай өзара әрекеттестікке түсетіндігі жөнінде де терең түсінік алады.
Несиелер - 5
-
Тұлға теориялары
Мақсаты: өткен ғасырлардағы жетекші психологтар ұсынған тұлға теорияларының кең ауқымын оқып үйрену. Студенттер тарихи мәнмәтіндерді, негізгі ұғымдарды, зерттеу әдістерін және олардың практикадағы қолданыстарын білу. Тұлға туралы классикалық психоаналитикалық, бихевиористік, когнитивті және гуманистік бағыттарға талдау жасау.
Несиелер - 6
-
Индивидуалды өзгешеліктер психологиясы
Мақсаты: адамдар арасындағы айырмашылық критерийлерін терең оқып үйрену. Білім алушылар жеке тұлғаның және бүкіл топтың бірегей қасиеттерін талдау және сипаттау дағдыларын меңгереді; адам сипаттамаларының әртүрлілігіне қандай факторлар (генетикалық, биологиялық, әлеуметтік-мәдени және т. б.) ықпал ететінін және бұл айырмашылықтар мінез-құлыққа, шешім қабылдауға және қоршаған әлеммен өзара әрекеттесуге қалай әсер ететінін зерттейді. Өзін-өзі анықтауда және жеке тұлғаның салауатты сәйкестігін қалыптастыруда практикалық көмек көрсету дағдыларына ие болады. Жеке және топтық психологиялық портрет жасауды үйренеді. Курстың соңында студенттер интеллект, тұлға және пайда арасындағы байланысты түсіндіру үшін жеке айырмашылықтарды өлшеудің маңыздылығын түсінеді, мысалы, мектептегі сәттілік, кәсіпті игеру, тұлғааралық қатынастар, физикалық және психикалық денсаулық.
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Мақсаты: Курс аясында студенттер ерте балалық шақтан кәрілікке дейінгі физикалық, когнитивті, әлеуметтік және эмоционалдық дамуды қоса алғанда, бүкіл өмірлік кезеңдердегі адамның даму процестерін терең зерттеп үйренеді. Сондай-ақ, генетикалық, қоршаған орта мен мәдениет сияқты әртүрлі факторлардың тұлғаның дамуына тигізетін әсерін меңгереді.
Несиелер - 5
-
Тұлға психологиясы
Мақсаты: тұлғаны бағалау үшін қолданылатын негізгі тұлға теориялары мен әдістерін оқып үйрену. Студенттер тұлғаның дамуына әсер ететін биологиялық және қоршаған орта факторлары туралы білетін болады. Сонымен қатар, курс тұлға мен тұлға бұзылуының соңғы кездердегі зерттеулерін қамтиды және студенттерге клиникалық психология, әлеуметтік психология мен өндірістік-ұйымдастырушылық психология сияқты салалардағы тұлғаны зерттеудің практикалық қолданыстарына шолу жасайды.
Несиелер - 6
-
Дифференциалды психология
Мақсаты: жеке, топтық, типологиялық айырмашылықтардың пайда болу заңдылықтарын оқып үйрену. Студенттер ежелгі дәуірден бастап бүгінгі күнге дейін жеке айырмашылықтар тұжырымдамаларына салыстырмалы талдау жүргізу қабілетіне ие болады. Адамдардың жеке қасиеттерін психологиялық диагностикалау әдістерімен танысады, олардың арасында адамдардың бірдей жағдайда өзін қалай ұстайтынын анықтау үшін мінез-құлық эксперименттері кіреді. Олар әртүрлі әлеуметтік-мәдени қауымдастықтар өкілдерінің психологиялық ерекшеліктерін анықтауға үйренеді. Жеке айырмашылықтарды бағалауға байланысты этикалық және құқықтық нормалар туралы білім алады.
Несиелер - 5
-
Жыныстық қатынастар психологиясы
Курс жыныстық мінез-құлық пен оның адам өміріндегі рөлі туралы жан-жақты түсінік береді. Студенттер секстің физиологиясымен және сексуалдық даму мен байланысты мінез-құлық ерекшеліктерін қарастырады және оларды оқып үйренеді. Сексуалдық бағдарды, сексуалдық денсаулықты, сексуалдық қатынастарды және онымен байланысты мәселелерді анықтайтын генетикалық және әлеуметтік факторлардың күрделі өзара әрекеттестігін қарастырады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Неврология
Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың эволюцияның негізгі кезеңдері, жүйке жүйесінің құрылымы мен жұмыс істеу принциптері, неврологияның пәні, әдістері мен міндеттері туралы жүйелі теориялық және қолданбалы білім алуы, сондай-ақ білім алушыларды әртүрлі неврологиялық аурулары бар пациенттерге көмек көрсету шеңберінде практикалық міндеттерді іске асыруға даярлау болып табылады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сексопатология
Мақсаты: жыныстық бұзылыстарды, жыныстық өмірдің бұзылысының маңызды себебі ретіндегі ерлер мен әйелдердің психофизиологиялық сәйкессіздік мәселелерін, сондай-ақ бедеулік мәселесін оқып үйрену. Пәнді игеру нәтижесінде студент урология, гинекология, эндокринология, невропатология, психиатрия, физиология, психология және әлеуметтанудың тиісті әдістеріне негізделген тұжырымдамаларды талдай алатын болады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұқым қуалайтын аурулар
Бұл медициналық курстың пайда болуы мен дамуы тұқым қуалайтын аппараттағы әртүрлі ақаулар мен бұзылуларға байланысты аурулардың тұқым қуалау принциптерін зерттеу мақсаты бар. Олар мыналарды ажыратуды үйренеді: хромосомалық, митохондриялық және генетикалық аурулар; тұқым қуалайтын қауіп факторларын зерттеу негізінде қолайлы және қолайсыз (немесе ауырлатылған) тұқым қуалаушылық медицина қызметкерлерімен бірлескен іс-әрекетте психологиялық және медициналық араласуды жүзеге асыру үшін ағзаның қоршаған ортамен қарым-қатынасының ерекшеліктерін анықтай алады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психикалық бұзылыстардың клиникасы
Курстың мақсаты: этиологияны адамның іс-әрекетіндегі психикалық функциялардың бұзылуының клиникалық көрінісі мен динамикасы оқып үйрену. Студенттер эндогендік және экзогендік психикалық бұзылуларды зерттеу және дәрігерлермен бірге емдеу дағдыларын алады. Тұлғаның психикалық функцияларын зерттеуді үйреніңіз. Курс барысында олар түсінеді психикалық бұзылулар адамдардың өмір сапасына қалай әсер етеді. Курс сонымен қатар пациенттермен жұмыс істеудің деонтологиялық аспектілерін қарастырады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұқым қуалайтын және генетикалық аурлар негіздері
Мақсаты: ми мен жүйке жүйесінің жұмысын, мидың жекелеген аймақтарының жұмысын, генетикалық ақпаратты қалыптастыру және сақтау механизмдерін, реттеу және үйлестіру процестерін терең зерттеу. Курс барысында білім алушылар генетика негіздері, Адам геномы, генетикалық ақпаратты жасушалық деңгейде беру механизмдері және әртүрлі аурулардың генетикалық себептері туралы білім алады. ДНҚ, РНҚ құрылымы туралы білім алады. Студенттер бұл ұғымдарды қабылдау, есте сақтау, ойлау және эмоциялар сияқты нақты психикалық функциялармен байланыстыруды үйренеді.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нейропсихология
Мақсаты: неврологиялық және нейропсихологиялық бұзылыстарды бағалау мен диагностикалауда, емдеуде нейропсихологиялық принциптер мен әдістерді қолдану. Пәнді оқып үйрену нәтижесінде студенттер әртүрлі стандарттыланған тестерді, мінез-құлықты бақылаулар мен басқа да бағалау құралдарын пайдалануды қоса алғанда, жан-жақты нейропсихологиялық бағалауды жүргізудің практикалық тәжірибесіне ие болады. Курс соңында студенттер неврологиялық және нейропсихологиялық бұзылыстары бар науқастарға сапалы көмек көрсету үшін қажетті білімдер мен дағдыларды меңгеріп шығады. Сондай-ақ, олар осы бұзылыстардың күрделі, әрі динамикалық табиғатын жақсы түсініп, шынай жағдайларда алған білімдерін қолана алатын болады
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психиатрия және наркология
Мақсаты: ішімдік пен басқа да психобелсенді заттарды қолдану салдарынан болатын психикалық бұзылыстарды, бұзылыстардың жіктелуін оқып үйрену. Пәнді игеру нәтижесінде студент: органикалық, эндогендік, экзогендік және соматогендік психикалық бұзылыстарды даралап ажыратуға; мінез-құлық бұзылыстарының этиологиясы мен патогенезін түсінуге; психикалық бұзылыстар терапиясының мәселелеріне қатысуға, алдын-алу мен оңалтудың негізгі принциптерін түсінуге қабілетті болады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғарғы жүйке әрекетінің негіздері
Жоғары жүйке қызметінің негіздері: Курс ақпараттарды сақтау мен түзілу механизмдерін, мидың жекелеген аймақтарының қызметтерін талқылай отырып, ми мен жүйке жүйесінің жұмысын терең түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер бұл ұғымдарды қабылдау, ес, ойлау мен эмоциялар сияқты нақты психикалық функциялармен байланыстыруды үйренеді
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психопатология
Курстың мақсаты-психикалық саланың бұзылуының белгілерін (симптомдарын), олардың комбинациясын (синдромдарын) оқып үйрену. Білім алушылар психикалық функциялардың бұзылуының объективті заңдылықтары туралы түсінік алады. Студенттер психикалық бұзылуларды жіктеудің халықаралық жүйелерін қолдана алады, терапевтік және іс-шараларды жүргізу, психикалық ауруларды болжау және алдын алу дағдыларын игереді. Олар әртүрлі ғылыми мектептердегі түзету және емдеу тәсілдерінің айырмашылығын түсінеді
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психикалық саулық және аддикция
Мақсаты: студенттерге психикалық денсаулық жағдайында тәуелділіктің күрделілігі туралы жан-жақты түсінік беру, алдын-алу, зиянды азайту және қалпына келтіру мүмкіндігі. Студенттерге жүйелік мәселелерді сыни тұрғыдан талдауға, тәуелділіктің әртүрлі түрлеріне бейім адамдарға кеңес беру және түзету дағдыларын дамытуға және қолдануға шақырылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар тиісті мамандықтардың дәрігерлерімен дені сау және патологиялық тұлғаны, сондай-ақ күйзеліске ұшыраған және тәуелділігі бар адамдарды диагностикалау дағдыларын қолдану.
Несиелер - 5
-
Психотерапия әдістері
Курс психоанализ, когнитивті-мінез-құлықтық терапия, гештальт-терапия, жүйелік терапия және т.б. қоса алғанда, психотерапияның негізгі әдістеріне шолу жасаудан тұрады. Теорияданбасқа, студенттербұләдістердіпрактикада қолданаалады.
Несиелер - 6
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Мақсаты: жеке, отбасылық және топтық кеңес беруді қоса алғанда, кеңес берудің әртүрлі бағыттарын оқып үйрену. Курс студенттерге этикалық және заңдық нормаларды сақтай отырып, әртүрлі салалардағы кеңес берудің практикалық қолданыстарына шолу жасауды ұсынады. Студенттер кеңес беру мен терапия арқылы психологиялық және эмоционалдық қиындықтарды шешу үшін қажетті білім мен дағдыларды алады.
Несиелер - 6
-
Тәуелділік мінез-құлық психологиясы
Курс маскүнемдік пен нашақорлықтан ойынға және ғаламтарға тәуелділікке дейінгі тәуелділіктің әртүрлі формаларын зерттеуге бағытталған. Студенттер сыртқы жағдайлар мен генетикалық бейімділік ретіндегі бірқатар адамдардағы зиянды әдеттердің қалыптасуына, тәуелділіктің дамуына әсер ететін психологиялық, әлеуметтік және биологиялық факторлардың әсерін түсінуге үйренеді, сондай-ақ алдын-алу мен емдеу әдістерін үйренеді.
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру технологиялары
Курстың мақсаты интервью, бақылау, тестілеу және басқаларын қоса алғанда психологиялық кеңес беру технологиялары мен әдістерінің кең ауқымын қарастыру болып табылады. Студенттер адамның тұлғалық тиімділігін арттыру мақсатында оларға кәсіби психологиялық көмек көрсетудің дағдыларын меңгереді. Практикалық дағдылардың дамуы мен мамандықтың этикалық аспектісіне көп көңіл бөлінеді.
Несиелер - 6
-
Психотерапия
Мақсаты: Пән психотерапияның пайда болу тарихымен, жалпы теориялық және әдіснамалық мәселелерімен, психотерапия бағыттарымен таныстыру. Дамудың, оқытудың, психикалық денсаулықты қорғаудың, соның ішінде балалар мен жеткіншектердің психологиялық мәселелерін шешудің дағдылары, қазіргі заманғы бағыттары туралы түсініктер қалыптастыруға ерекше назар аударылады
Несиелер - 6
-
Психикалық іс-әрекеттің физиологиялық негіздері
Курс психикалық іс-әрекеттер мен организмдегі физиологиялық процестер арасындағы өзара әрекеттестікті қарастыратын, психология мен нейроғылымдардың қиылысы болып табылады. Ол мидың құрылымы мен қызметі, нейротрансмиттерлер мен гормондар, сондай-ақ олардың қабылдауға, эмоцияларға, есте сақтау мен мінез-құлыққа тигізетін әсері сияқты тақырыптарды талқылайды.
Несиелер - 5
-
Психосоматика
Мақсаты: студенттерге денсаулық жағдайына әсер ететін психологиялық факторларды бағалаудың әдістері мен принциптерін меңгерту. Студенттер психогендік ауруларды болжаудың дағдыларын игереді. Психологиялық денсаулықты бағалаудың әртүрлі құралдарын қолдануды үйренеді. Олар соматоформалық бұзылыстарды, созылмалы ауырсынуды қоса алғанда, осы бұзылыстарды диагностикалаудағы, түзету мен емдеудегі соңғы жетістіктермен танысып, психосоматикалық бұзылыстар туралы білетін болады.
Несиелер - 5
-
Медициналық ортадағы коммуникативтік дағдылар
Мақсаты: биомедициналық этикададағы, медициналық этикадағы, медицинадағы пациентке бағдарланған бағыт тұрғысынан пациентке адамгершілік қатынасты қалыптастыруға жағдай жасау. Курс барысында студенттерді нақты клиникалық жағдайларда қажетті: психолог-пациент, психолог-пациенттің туыстары, психолог-дәрігер, психолог-медбике, психолог-психолог психологтың конструктивті қарым-қатынас тәсілдерінің вербалды және бейвербалды жиынтығын пайдалануға оқытады. Бұл курстың соңында студент медицинада кездесетін этикалық қиын жағдайлардағы клиникалық кейстерді шешу кезінде дұрыс кері байланыс беретін жағдайларды көрсетіп, талдайды
Несиелер - 6
-
Психофизиология
Мақсаты: психиканың сенсорлық және перцептивті процестерінің нейрондық және физиологиялық негіздерін оқып үйрену. Студенттер физиологиялық жауап реакцияларының мінез-құлық пен мотивацияларға, эмоцияларға қалай әсер ететіні туралы білім алады. Физикалық және ақыл-ой жұмысына қабілеттіліктің психологиялық бұзылыстарын түзету мен бағалау үшін психофизиологияны қолданудың дағдыларын меңгереді. Студенттер мазасыздық пен депрессия секілділерді, сондай-ақфизикалық және ақыл-ой жұмысына қабілеттіліктің психологиялық бұзылыстарын түзету мен бағалау туралы білетін болады.
Несиелер - 5
-
Патопсихологияның практикумы
Мақсаты: студенттерге патопсихология саласында практикалық тәжірибелер беру, сондай-ақ, студенттердің психикалық бұзылыстарды бағалау, диагностикалау мен емдеуде патопсихологиялық принциптер мен әдістерді қолдануға үйрету. Студенттер мазасыздық, депрессия, биполярлық бұзылыстар мен патопсихология саласындағы басқа да бұзылыстарды қоса алғанда, әртүрлі психикалық денсаулықтың бұзылыстары туралы практикалық тәжірибелер мен білімдер алады және психикалық бұзылыстары бар клиенттерге сапалы көмек көрсету үшін қажетті дағдылар мен білімге ие болады.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психодиагностика
Курстың мақсаты адамдар тобы мен тұлғаны диагностикалаудың және психологиялық бағалаудың тәсілдерін қолдануды оқып үйренуге бағытталған. Студенттер құрылымдық интервью, өзін-өзі бағалауды өлшеу мен мінез-құлықты бақылауды қоса алғанда, психологиялық бағалаудақолданылатын әртүрлі әдістер мен техникалар туралы білетін болады. Шынайы жағдайларда психодиагностиканы қолдану үшін қажетті дағдылар мен білімдерді меңгереді. Психикалық денсаулық пен байланысты психологиялық процестер жөнінде тереңірек түсініктер қалыптасады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның нейропсихологиялық бұзылыстары
Курс нейропсихологиялық бұзылыстардан туындаған тұлғаның бұзылуын зерттейді. Бұл бұзылыстардың түрі мен сипатын, олардың тұлғаның мінез-құлқы мен әлеуметтік қызметіне әсерін, сондай-ақ түзету мен оңалту әдістерін талқылаудан тұрады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Патопсихологиялық психодиагностика
Бұл курс студенттерді әртүрлі психикалық және неврологиялық бұзылулармен байланысты психикалық іс-әрекеттің патологиялық өзгерістерін диагностикалауға үйретеді. Бұл типтік белгілерді зерттеп білу, стандартты диагностикалық құралдарды қолдану мен емдеу жоспарларын әзірлеуден тұрады.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аутистік спектрлер бұзылысы
Мақсаты: АСБ психологиялықдиагностикалауәдісіменаутистікспектріндебұзылыстар бар балаларменпсихокоррекциялықжұмыстаржүргізудіңмазмұны мен технологиясыжөніндестуденттердіңтүсініктерінқалыптастыру. Студент: бұзылыстың нозологиясы туралы ақпаратты анықтау мен талдауға; пациентті (клиентті) психодиагностикалық зерттеу арқылы алынған мәліметтерді талдау мен өңдеуге, жазылған құрылымдық психологиялық қорытынды тұжырымдауға, алдын-алу, емдеу, оңалту мақсатында психологиялық араласу бағдарламасын дайындауға қабілетті болады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлға мен ұжымды зерттеу әдістері
Курсты оқып үйрену барысында студенттер тұлға психологиясы мен әлеуметтік психологияда қолданылатын зерттеу әдістерін меңгереді. Студенттер тұлға мен топтық мінез-құлықтың әртүрлі аспектілерін зерттепбілуүшін сауалнама, интервью, тест, бақылау, эксперимент секілді әдістерді қолдана білуді оқып үйренеді. Зерттеу мақсаттарына сай әдістерді таңдапалуға үйренеді.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық сараптама негіздері
Мақсаты: психологтың жұмысында қолданылатын психологиялық сараптаманың әдіснамасы мен әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, сондай-ақ психологиялық сараптама жүргізу дағдыларын дамыту. Білім алушылар ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдауды қолдана бастайды, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде идеялар таратады, нақты жағдайды ескере отырып, сараптаманың психологиялық әдістерін таңдайды; алынған мәліметтерді талдайды, талдап түсіндіреді, зерттеу нәтижелері бойынша толық есебін дайындайды, қорытынды жасайды.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиядағы математикалық әдістер
Мақсаты: психологиялық зерттеулер жүргізу үшін қажетті математикалық және статистикалық әдістер негіздерін түсіну мен қолдану. Студенттер мәліметтерді талдау мен талдап түсіндіру үшін статистикалық бағдарламаларды қалай пайдалану керектігін үйренеді және нақты мәліметтерге қатысты мәселелерді шешу дағдылары мен сыни ойлауын дамытады. Математикалық және статистикалық ойлау дағдыларын игереді, мінез-құлықты түсінуді қалыптастырудағы математика мен статистиканың рөлін саналы түрде ұғынады.
Несиелер - 5
-
Клиникалық психологияны зерттеудің әдіснамасы
Мақсаты: студенттерге клиникалық психология саласында зерттеулер жүргізуге байланысты бірегей мәселелер мен түсініктерге баса назар аудара отырып, зерттеу дизайнын құру, мәліметтерді жинау мен талдау туралы жан-жақтыт үсінік беру. Студенттер зерттеу мақалаларын бағалау, сондай-ақ зерттеу есептерін жазу тәжірибесіне ие болады. Осы салада жоғары сапалы зерттеулер жүргізу үшін қажетті дағдылар мен білімді алады. Олар ғылыми қатаңдықтың маңыздылығы мен клиникалық психология саласындағы білімнің ғылыми деректерінің рөлін тереңірек түсінетін болады.
Несиелер - 5
-
Отбасына кеңес беру және психотерапия
Курстың мақсаты: студенттерге отбасылық кеңес беру мен терапияның принциптері мен практикасы туралы түсінік беру. Студенттер отбасылық терапия сеанстарын өткізу мен кері байланысты қамтамасыз етудің және отбасына қолдау білдірудің дағдыларын меңгереді. Олар психикалық денсаулық пен әл-ауқатты нығайту үшін психологиялық бұзылулармен жұмыс жасағанда отбасындағы қатынастарды талдай алады.
Несиелер - 5
-
Жеткіншектердің суицидтік мінез-құлқын түзету мен алдын алу
Мақсаты: суицидке бару қаупі бар жеткіншектер мінез-құлқының алдын-алу мен түзету жолдары мен құралдарын оқып үйрену. Студенттер әлеуметтік-психологиялық бейімделе алмаушылықтармен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеткіншекетердің суицидтік мінез-құлқының алуан түрлі себептері мен ерекшеліктерін анықтауға үйренеді. Олар туындаған қиындықтарды ерікті түрде жеңудің, өзін-өзі реттеу мен жеткіншектердің өзін-өзі жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру тәсілдері туралы білетін болады.
Несиелер - 5
-
Ауытқыған мінез-құлықтар психологиясы
Курс ауытқы мінез-құлқы бар адамдардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған физиологиялық және психикалық процестер кешенін терең зерттеуге бағытталған. Студенттер адамдардың неге мұндай мінез-құлыққа бейім екенін түсіндіретін теориялар туралы біледі, психологиядағы мінез-құлық түрлерінің жіктелуін және девиантты мінез-құлықтың пайда болу ерекшеліктерін зерттейді. Девиантты мінез-құлықтың пайда болуының жеке, ситуациялық және мәдени факторларының рөлін зерттейді. Студенттер девиантты мінез-құлықты бағалау және түзету туралы біледі, соның ішінде психотерапияны, когнитивті мінез-құлық терапиясын қолдану сыни ойлау дағдылары ауытқы мінез-құлықты зерттеудің әртүрлі тәсілдерінің күшті және әлсіз жақтарын бағалауды үйренеді.
Несиелер - 5
-
Девиантология
Мақсаты: Қоғамның жалпы қабылданған нормаларынан ауытқитын адамның мінез-құлқының жалпы, арнайы және қолданбалы мәселелерін, сондай-ақ девиантты мінез-құлықтың алдын алу мен түзетудің Әлеуметтік және психологиялық тәсілдерін зерттеу. Студенттер адамның мінез-құлқына, сезімдері мен эмоцияларына психологиялық әсер ету әдістерінің жүйесін меңгереді, бейімделмеген көзқарастарды жеңу мақсатында девиантты мінез-құлыққа бейім адамдармен сындарлы қарым-қатынас дағдыларын меңгереді. Практикалық сабақтарда олар құқықтық нормаларды сақтай отырып, девиантты мінез-құлықтың алдын-алу бойынша практикалық ұсыныстар жасауды үйренеді.
Несиелер - 5
-
Клиникалық психологиядағы зерттеулерді жобалау
Мақсаты: клиникалық психологиядағы зерттеу дизайнын оқыту. Студенттер бүкіл зерттеу процесін терең түсінуге қол жеткізу - идеяны әзірлеу, әдістерді таңдау, нәтижелерді талдау және жазбаша ғылыми есеп дайындау. Эксперименттік дизайнның егжей-тегжейлі сипаттамасын, деректерді бағалауды, талдауды және түсіндіруді, сондай-ақ сапалы зерттеу әдістерін үйреніңіз
Несиелер - 5
-
Суицидология негіздері
Мақсаты: практикалық психологиялық білімдер мен теориялық негіздемлері бар сала ретіндегі суицидологияға тұтас ғылыми көзқарас қалыптастыру. Аутодеструктивті мінез-құлық психологиясы мен суицидологияның негізгі теорияларын, суицидологияның әдіснамалық негіздерін оқып үйрену, психодиагностика дағдыларын қалыптастыру, суицидтік және аутодиструктивті мінез-құлқы бар адамдарға психологиялық көмек көрсету.
Несиелер - 5
-
Рационалды-эмотивті терапия
Мақсаты: бейімделгіш мінез-құлық формаларын, бара-бар бейім-бағдар жүйелерін қалыптастыруды біріктіретін түзетудің ең тиімді тәсілдерін оқып үйрену. Студенттер ақыл мен ұтымдылықты қолдану арқылы өзін-өзі бұзатын когнитивті процестерді қалайтануға болатындығын және эмоцияларды дұрыс жеткізе білуді оқып үйренеді. Клиенттердегі санаға дейінгі деструктивті мінез-құлық үлгілерін тану дағдыларына үйреніп болып, содан кейін біршама конструктивті мінез-құлықтың пайдасына қарай оларды қалпына келтіреді.
Несиелер - 5
-
Қазіргі когнитивті-мінез-құлық терапиясы
Мақсаты: когнитивті мінез-құлық терапиясының негізгі элементтері мен терапевтік араласу дағдыларын меңгерту. Студенттер когнитивті-мінез-құлық терапиясының әртүрлі аспектілері туралы білетін болады, сеанстарды өткізу мен кері байланысты қамтамасыз етуде, клиентке қолдау көрсетуде тәжірибе жинақтайды. Психологиялық бұзылыстардың кең ауқымын түзету мен емдеу декогнитивті-мінез-құлық терапиясының рөлі мен дәлелді практикасын түсіне алады
Несиелер - 5
-
Медициналық құқық
Мақсаты: медициналық құқықтың негізгі теориялық мәселелерін оқып үйрену. Пәнді игеру нәтижесінде студент: медициналық көмекті құқықтық реттеуді талдауға, дәрілік заттармен жұмыс істеудің құқықтық негіздерін айтып беруге, денсаулық сақтау мен оны қорғау тәсілдері саласындағы азаматтардың құқықтарын ашып көрсетуге қабілетті болады. Медициналық қызмет саласындағы этикалық талаптарға, медицина қызметкерлерінің құқықтарын қорғау тәсілдеріне, сондай-ақ денсаулық сақтау саласындағы құқық бұзушылықтар мен қылмыстар жасағаны үшін медициналық ұйымдар мен медицина қызметкерлерін заңды жауапкершілікке тарту ерекшеліктеріне назар аударады.
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Сыни ойлаумен және пәнаралық байланыстарды талдаумен; кәсіби құндылықтармен, бейім-бағдарлармен және мінез-құлықтармен байланысты іргелі білімді қолданады.
- Эмпирикалық зерттеулер жүргізеді және оның нәтижелерін жазбаша да, ауызша түрде де баяндай алады, зерттеу және клиникалық іс-әрекеттен моделдер жасайды.
- Этикалық және құқықтық нормаларға байланысты жалпы кәсіби құзіреттілік көрсетеді, этикалық практикаға қатысу үшін қажетті білімді қолданады.
- Психологиялық қызмет алушылармен тиімді қатынас орнатады және оны қолдайды, клиникалық қызмет көрсету мақсатын ескере отырып, деректі мәліметтерге негізделген араласу жоспарын әзірлейді.
- Зерттеу әдіснамасы мен статистикалық талдау саласында пәнге тән білімді қолдануға қабілетті.
- Қайталанбайтын ғылыми жұмыстарды құрылымдайды, эмпирикалық зерттеулер жүргізеді және олардың нәтижелері туралы жабаша да, ауызша түрде де есеп дайындайды.
- Сарапшының құзіретін, тұлғаның психологиялық күйін, мінез-құлық реакцияларын, әлеуметтік топтар мен индивидтің іс-әрекетінің сипатын көрсетеді.
- Психосоматикалық, патопсихологиялық мәселелері бар клиенттерге арналаған психологиялық жұмыстардың диагностикалық, түзету мен оңалту, алдын-алу іс-шараларының бағдарламасын жоспарлайды.
- Клиникалық зерттеулердің нәтижелерін талдап түсіндіреді, кеңес беру бағдарламаларын құрып, оның есебін жасайды.
Ұқсас БББ
6B03103 Психология
Торайгыров университеті
6B03103 Психология
Астана халықаралық университеті
6B03103 Психология
«Тұран» университеті
6B03103 Психология
Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті
6B03103 Психология
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B03103 Қолданбалы психология
Сулейман Демирель атындағы университеті