Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03103 Клиникалық психология в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Сыни ойлаумен және пәнаралық байланыстарды талдаумен; кәсіби құндылықтармен, бейім-бағдарлармен және мінез-құлықтармен байланысты іргелі білімді қолданады.
  • Эмпирикалық зерттеулер жүргізеді және оның нәтижелерін жазбаша да, ауызша түрде де баяндай алады, зерттеу және клиникалық іс-әрекеттен моделдер жасайды.
  • Этикалық және құқықтық нормаларға байланысты жалпы кәсіби құзіреттілік көрсетеді, этикалық практикаға қатысу үшін қажетті білімді қолданады.
  • Психологиялық қызмет алушылармен тиімді қатынас орнатады және оны қолдайды, клиникалық қызмет көрсету мақсатын ескере отырып, деректі мәліметтерге негізделген араласу жоспарын әзірлейді.
  • Зерттеу әдіснамасы мен статистикалық талдау саласында пәнге тән білімді қолдануға қабілетті.
  • Қайталанбайтын ғылыми жұмыстарды құрылымдайды, эмпирикалық зерттеулер жүргізеді және олардың нәтижелері туралы жабаша да, ауызша түрде де есеп дайындайды.
  • Сарапшының құзіретін, тұлғаның психологиялық күйін, мінез-құлық реакцияларын, әлеуметтік топтар мен индивидтің іс-әрекетінің сипатын көрсетеді.
  • Психосоматикалық, патопсихологиялық мәселелері бар клиенттерге арналаған психологиялық жұмыстардың диагностикалық, түзету мен оңалту, алдын-алу іс-шараларының бағдарламасын жоспарлайды.
  • Клиникалық зерттеулердің нәтижелерін талдап түсіндіреді, кеңес беру бағдарламаларын құрып, оның есебін жасайды.
Top