Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03202 Журналистика в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым және ЖОО-дағы білім салаларына төмендегідей істерді атқара алатын кәсіби кадрларды сапалы даярлау: - сыни тұрғыда бағалау және журналистика теориясы мен тәжірибесіндегі жаңа жетістіктерді түсіндіре алу; - зерттеу контексті аясында ақпараттық жүйедегі жаңа идеяларды ойлап табу және қолдана білу; - жаңа және беймәлім контекстердегі кәсіби және өзге де мәселелерді шеше білу; - кәсіби және ғылыми саладағы нәтижелерге әлеуметтік және этикалық жауапкершілік таныту; - шешендік өнердегі дағдыларды қолдана отырып, халық алдында сөйлеуді жүзеге асыру және жоспарлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M067 Журналистика және репортерлық іс
  • Қазіргі медиа технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы медиа технологиялардың теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Пән қазіргі журналистиканың теориясы мен технологиясы саласында терең білім жүйесін меңгеруді қамтамасыз етеді; деректер базасымен, оның ішінде жаһандық компьютерлік желілерде жұмыс істей білу, жаңа технологияларды пайдалану; қазіргі заманғы медиа технологияларды әзірлеудің тұжырымдамалық негізінде жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-танымдық журналистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ғылыми журналистиканың ерекшелігі, білімнің түрлі салаларындағы қазіргі ғылымның жетістіктері туралы түсінік қалыптастыру. Ғылыми журналистиканың негізгі даму тенденциялары, Қазақстанның ғылыми басылымдары; ғылыми-танымдық журналистік материалды жасау техникасы және оны өңдеу (түзету) әдістері; материалмен жұмыс істеудің аналитикалық дағдылары; білім беру теледидарын дамыту кезеңдері; ғылыми танымал ету деңгейлері зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты өзіндік ғылыми зерттеулерді жоспарлау, дайындау, ұйымдастыру және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. зерттеу процесін ұйымдастыру; тұлғаның және ұйымның дамуындағы ғылыми зерттеулердің рөлін анықтау; ұйымның принциптері мен құрылымы. 2. ғылыми жұмыстың тиімділігін анықтайды, оның нәтижелерін жүзеге асырады; 3. мәселелерді қалыптастыру және оларды шешу кезінде ғылыми зерттеулер саласында кәсіби білімін қолдану; 4. талдау, проблемаларды табу, мақсатқа жету үшін іс-әрекеттердің оңтайлы реттілігін жасау, ғылыми қызметті жоспарлау, оны бағалау және бақылау; 5. ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда басқару тетігін әзірлеу; студенттер мен жас ғалымдар арасында ғылыми зерттеулер жүйесін ұйымдастыру. «Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау» пәні болашақ мамандардың тәуелсіз зерттеу жұмыстарына қабілеттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесі; халықаралық ғылыми басылымдар жүйесіндегі авторлық құқық; ғылыми дәйексөз индексі және импакт-факторы; ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістері; ағылшын тіліндегі мәтіндердің грамматикалық және стилистикалық ерекшеліктері; LaTex-те форматтау; журналды іріктеу және мақалаларды ұсыну; пікір рәсімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық медиа технологияларын басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - заманауи модельдерді қолдану қабілетін қалыптастыру, әдістер мен құралдар (бағдарламалық құралдар), сандық медианы пайдалана отырып, журналистиканың міндеттерін тұтас шешуге мүмкіндік береді. Мультимедиялық құрал-сайман құралдары зерттелетін болады; арнайы бағдарламалық қамтамасыз етудегі графикалық объектілерді анимациялау; жинау үшін бағдарламалық қамтамасыз ету, бағдарламалық өнімдердің динамикалық мазмұнын өңдеу, сақтау және көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медиазерттеудің методологиясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистрлік диссертацияларды дайындау барысында білім алушылардың өз зерттеулерін жүргізу үшін қажетті базаны қалыптастыру, ал одан әрі-зерттеу және журналистік қызмет саласында кәсіби міндеттерді жүзеге асыру үшін қажет. Пән қазіргі медиаинституттардың жұмыс істеуінің әртүрлі аспектілерін, осы саладағы ғылыми және ғылыми-қолданбалы зерттеулердің әдіснамасын, бағдарламасын және ұйымдастырылуын зерттеу әдістері мен концепцияларын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. басқару психологиясының теориясы мен практикасының заманауи жағдайын кейінгі кәсіби іс-әрекетінде қолдану үшін оңтайлы көлемде түсінуге; 2. басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында жеке тұлғаларды және әлеуметтік топтарды (қауымдастықтарды) зерттеудің психологиялық әдістерін қолдануға және сипаттауға; 3. әртүрлі басқару мәдениеттерінің байланысы барысында іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға; 4. жеке өмірде және кәсіби іс-әрекетте табысты қарым-қатынас стратегияларын жүзеге асыруға; 5. басқару психологиясы тарапынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни бағалауға; өзіндік және ұжым потенциалын дамыту үшін басқару психологиясы бойынша білімдерді тиімді пайдалануға. Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Халықаралық стандарттарына сәйкес шетел тілініңдегі коммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. жаңа іс-шараларға қатысу және жаңа ақпараттарды өз білім жүйесіне енгізе білу; 2. нақты функцияларды орындау үшін шетел тіліндегі ауызша және жазбаша біліктіліктерді қолдана білу; 3. ғылыми ақпаратты талдау, жинақтау және жүйелеу; зерттеу мақсатын қойып, оған қол жеткізудің ең жақсы жолдары мен әдістерін таңдай білу; 4. күнделікті өмірде, кәсіби салада, қоғамда тиімді қарым-қатынас жасай алу; 5. кәсіптік және кәсіби емес тақырыптарды талқылау барысында өз көзқарасын дәлелді түрде қорғай алу; «Шетел тілі (кәсіптік)» пәнінің оқу бағдарламасы еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауға арналған. Болашақ магистр шетел тілі біліктілігін академиялық білімді, жаңа технологияларды және заманауи ақпаратты игеру жолында тиімді құралы ретінде қолдана алады және шетел тілі біліктілігі магистранттың мамандық және ғылыми қызметін табысты болуына үлес қосады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Журналистика пәндерін оқытудың методикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ педагогикалық қызметке білім алушылардың әдістемелік дайындығының негіздерін қалыптастыру. Курс сандық революция жағдайында журналистік білім беру мәселелерін зерттеуге және медиаортаның заманауи талаптарын ескере отырып, жаңа білім беру стандарттарына көшуге бағытталған; білім берудегі құзыреттілік тәсіл; қазіргі журналистік білім берудегі инновациялық үдерістерді ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету; журналистік білім беру жүйесінде кәсіби оқу пәндерін оқытудың әдістемелік аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық технологиялар дәуіріндегі кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – сандық медиа және бизнес өзара іс-қимылының практикалық мәселелерін шешудің алгоритмдері мен толық жобаларын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Курс стартапты іске қосқысы келетін немесе дәстүрлі мансапты жалғастырғысы келетін кәсіпкерлер үшін сандық технологиялар ұсынатын әлеуетті түсіну үшін сандық саланың арқасында мүмкін болған бизнес-модельдерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарды ұйымдастырушылық, басқарушылық, коммуникативті қабілеттерін дамыта отырып, жоғары оқу орнының оқытушысы, біліктілігі жоғары оқытушы ретінде дайындау. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. жоғары оқу орнындағы үдерістердің ерекшеліктерін түсінеді және жүйелейді; педагогикалық фактілерді, құбылыстарды, оқиғаларды қоршаған ортаның шындықтарынан ажырата біледі және оларды педагогикалық ғылым тілінде сипаттайды, педагогикалық теорияның заңдарына сүйе отырып, оқиғаларды түсіндіреді, болжауды және дамытады; 2. жоғары оқу орнында білім берудің кәсіби-педагогикалық мәдениетін меңгереді; 3. педагогикалық тәжірибеде ғылыми білімді қолданады; қазіргі заманғы білім беру парадигмалары тұрғысынан жаңа идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу мүмкіндігін қалыптастырады; 4. инновациялық жұмыс технологияларын қолдана отырып, қазіргі заманғы білім беру үдерісінің проблемаларын шешудің ең жақсы тәсілдерін қарастырады; 5. алынған нәтижелерді қорытындылайды және оларға баға береді. «Жоғары мектептің педагогикасы» пәні педагогика ғылымы, оның міндеттері, функциялары, әдістері, негізгі категориялары (білім беру, тәрбие, педагогикалық қызмет, педагогикалық өзара әрекеттесу) бойынша магистрлік диссертацияларды қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: педагогика ғылымы және оның адам ғылым жүйесіндегі орны. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Қазақстанда жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдістемесі. Жоғарғы оқу орнының оқытушысының кәсіби және коммуникативті құзыреттілігі. Жоғары білім берудегі оқыту (дидактика) теориясы. Жоғары білімнің мазмұны. Жоғары білім берудің кредиттік жүйесі негізінде оқу үрдісін ұйымдастыру. Дәстүрлі және инновациялық әдістер мен оқытуды ұйымдастыру түрлері. Жоғары білім берудегі жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология шарттарында магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды жасау технологиясы. Жоғары білімнің ғылыми қызметінің теориясы. МҒЗЖ. Жоғары білім менеджменті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Масс-медианың өзекті концепциялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - масс-медианы қарауға әлемдік және отандық инновациялық тәсілдер туралы терең түсінік қалыптастыру. Пән қазақстандық БАҚ-тың жұмыс істеуінің өзекті мәселелеріне бағытталған (саяси, экономикалық, этикалық-құқықтық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, технологиялық, кәсіби-шығармашылық, кадрлық және т.б.), осы білімдерге негізделе білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты магистранттардың бойында рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. әлеуметтік институт пен әрекеттің, білімнің ерекше түрі ретіндегі ғылымның ерекшеліктерін анықтау; 2. ғылым дамуының заңдылықтары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясы мен әдістері туралы пікір-таластар мен негізгі мәселелерді жүйелеу; 3. зерттеу тақырыбына неғұрлым қатысы бар зерттеу әдістерін және стратегияларын таңдап, оларды кәсіби қызметте ұстану; 4. заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға ие болып және пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағытталу; 5. ғылымды дамытудағы қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық позициясын қалыптастыру және оны сауатты түрде пікір-таласта дәлелдей алу. «Ғылымның тарихы және философиясы» курсы магистратураның барлық мамандықтары үшін міндетті. Ол магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конвергенттік журалистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - конвергентті журналистиканы дамыту тұжырымдамасы туралы теориялық білімді қалыптастыру. Қазіргі заманғы зерттеу әдістері, конвергенттік редакциялардағы жұмыстың ерекшеліктері зерттелетін болады. Пән мультимедиялық журналистердің жаңа жұмыс жағдайлары туралы түсінік береді қазіргі жаһандану, дигитализация және конвергенция жағдайында.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі медиамәтін
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – медиамәтіннің құрылымы, семантикасы, прагматикасы, Стилистика және риторикасы туралы түсінік жүйесін қалыптастыру. Курс тілдік үрдістер динамикасындағы БАҚ-тың рөлін зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ медиасөйлеудің функционалдық-стилистикалық мәртебесі; медиамәтінді БАҚ тілінің базалық санаты ретінде анықтау; медиамәтіндердің негізгі түрлерінің лингвоформатты белгілері; медимәтін модалылығы; медиадискурс стратегияларының риторикасы мен семиотикасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік лингвистика және мәтіндік талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – пәндік-бағытталған ақпараттық жүйелерде мәтіндерді өңдеу кезінде қолданылатын компьютерлік лингвистика әдістерімен жұмыс істеу дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру. Қолданылатын лингвистикалық ресурстардың түрлері және оларды әзірлеу әдістері зерделенеді, тестілерді автоматты аннотациялау, мәтіндерді айдарлау және кластерлеу, мәтіндерден ақпарат алу міндеттері; мәтіндерден тұрақты сөз тіркестерін және терминдерді алу әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Журналистика аксиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - журналистиканың аксиологиясы туралы теориялық және эмпирикалық пән ретінде түсінік қалыптастыру. Курс аксиологияның өмір сүруінің негізгі формаларымен, журналистік қызметті зерттеу бағыттары мен әдістерімен танысудан тұрады; журналистің кәсіби мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде жеке және ғаламдық аксиологиялық модельді қалыптастыру; БАҚ-тың "жалпақ" аксиологиясынан әлемнің толыққанды ұлттық суретіне кету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медиялық және ақпараттық сауаттылықтың концепциялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - медиалық және ақпараттық сауаттылық бойынша тереңдетілген білімді қалыптастыру, жалпы тәсілдерді әзірлеу және тұтас және көп деңгейлі тұжырымдаманы жасау. Өзін-өзі көрсету еркіндігі, ақпаратқа қол жеткізу және іргелі құқықтар; медиалық және ақпараттық сауаттылық, азаматтық ұстаным мен демократияның өзара байланысы; редакциялық тәуелсіздік ұғымы сияқты негізгі ұғымдар зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медиасын
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – БАҚ-тың барлық түрлерінің медиалық мәтіндерін дұрыс сыни талдаудың тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру. Медиакритика журналистикадағы жаңа бағыт ретінде; қызмет түрі ретінде сын; медиакритика өнертанудың дербес саласы ретінде; Қазақстандағы медиакритиканың қалыптасуы: пайда болу алғышарттары, пәні мен міндеттері, негізгі медиалық айдарлар, жетекші БАҚ медиа шолушыларының шығармашылығы зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Редакциялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - шығармашылық ұжымдарды, БАҚ, медиа-компаниялар мен холдингтерді және т.б. басқаруда басқару шешімдерін қабылдау қабілеттерін қалыптастыру. курс барысында медиа ұйымдарды басқару принциптері және осындай құрылымдарды басқарудың ерекшеліктері, оны құру деңгейіндегі мазмұнды басқару, медиа индустриядағы бизнес-модель және т.б. оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медиажобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі медиажобаларды тиімді жоспарлау және жаңасын әзірлеу және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру; agile әдістеріне негізделген медиажобаларды басқарудың қазіргі жүйесінің негізгі құндылықтары мен принциптерін оқу; сонымен қатар бұқаралық коммуникация құралдарының шығармашылық ұжымдарын басқару дағдыларын меңгеру. Жобаларды басқарудағы стандарттар; жобаны монетизациялау тәсілдері; жоба тәуекелдерін басқару зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Антропология және коммуникативтік танымды жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - журналистикадағы мәдени коммуникацияның тиімділігін қамтамасыз ету саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. "Мәдени феномендер", "журналистикадағы мәдениеттің коммуникативтік өрісі" ұғымдарын меңгере отырып, мәдениет динамикасының ерекшеліктері зерттелетін болады;- бұқаралық ақпарат құралдары қызметінің жүйесінде ұсынылған мәдени модельдерді талдай отырып, журналистік мәдениеттегі мәдениет пен көріністерді символдық ұйымдастыруды ажырату дағдысын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Журналистиканың өзекті мәселелері мен даму перспективаларын олардың жұмыс істеуінің экономикалық және саяси тетіктерін, құқықтық және этикалық реттеу нормаларын негізге ала отырып талдау.

  • Код ON2

    Қоғаммен сұранысқа ие және журналистік мәтіндердің индустриясын құру процесін үйлестіру, аудиторияның қалауын болжау.

  • Код ON3

    Әр түрлі стильдегі, жанрлық стильдегі журналистік мәтіндерді, сондай-ақ, аудитория үшін оның әлеуетті тартымдылығын бағалау.

  • Код ON4

    Медиа мәтін құрылымы, семантикасы, прагматикасы, стилистикасы, риторикасы, лингвистикалық форматтағы белгілері, модалдылығын ескере отырып редакциялау.

  • Код ON5

    Ақпарат негізінде зерттеу жобаларын жүзеге асыру сценарийлерін жобалау және оны зерттеу әдістемесі.

  • Код ON6

    Кәсіби жетілдіру траекториясын құру.

  • Код ON7

    Қандай да бір контентті іріктеу мен іске асыруға қойылатын талаптарды әзірлеу, дайын өнімді трансляциялауға/ шығаруға дайындау.

  • Код ON8

    Сандық медианы пайдалана отырып, журналистиканың міндеттерін толығымен шешуге мүмкіндік беретін ақпараттық және бағдарламалық өнімдерді жобалау.

  • Код ON9

    Кәсіби қауымдастықтармен, сарапшылармен, талдаушылармен, бәсекелестермен, серіктестермен, ньюсмейкерлермен байланыс жасау.

  • Код ON10

    Семинарлық / зертханалық сабақтардың интерактивті түрлерін әзірлеу және оларды білім беру процесінде қолдану.

  • Код ON11

    Талдамалық ақпарат негізінде БАҚ тұжырымдамасын, ұйымның даму жоспарын әзірлеу, медиаөнімдердің даму стратегиясын анықтау.

  • Код ON12

    Кәсіби журналистік қызметтегі мәселелерді шешу үшін әлеуметтік және мультимәдени айырмашылықтарды толеранттылық пен оқиғаларды жариялауда алаламаушылық нормаларын ескере отырып қолдану.

Top