Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03202 Журналистика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Қазіргі редакциялық қызметтің спецификасы

    Пән заманауи редакциядағы әр түрлі іс-әрекеттерді талдауға бағытталған. Магистрант БАҚ қызметін талдай, жоспарлай, болжай алады, тәуекелдерді, оларды азайту тәсілдерін есептей алады. Әлемдік және қазақстандық медианың инновациялық даму тетіктерін пайдалану. Іскерлік коммуникация, маркетинг және менеджмент принциптерін меңгеру және пайдалану. БАҚ-тың экономикалық мәселелеріне бағдарлану, басқарушылық шешімдер қабылдау, басқарушылық міндеттерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиабіліктіліктің және сыни ойдың дамуы

    Пәнді зерттеу нәтижесінде магистрант медиа-жүйеге және медиатитерлерге қатысты сыни ойлау дағдыларын игереді. Бұл жалған ақпаратты тануды, медиа-стереотиптер мен суреттерді талдау, медиатитерлерде ұсынылған әлеуметтік, саяси, экономикалық және басқа процестерді түсіну, оларға өз бағасын беруді меңгереді. Қоғамдағы бұқаралық ақпарат құралдарының жұмыс процесстеріне мазмұнды талдау жүргізу үйретіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • БАҚ-тар РR құралы ретінде

    Курс қазіргі жағдайда журналистердің PR-қызметінің әдіснамасын игеруге көмектеседі. Баспа, электрондық БАҚ, РR - құрылымдардың қызметін талдау, жоспарлау, болжау, тәуекелдерді және оларды азайту тәсілдерін есептеу. Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдау және ақпараттық-библиографиялық жұмыстар жүргізу; медиа-қызмет саласында ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан БАҚ-ын қалыптастырудағы саяси - экономикалық аспектілер

    Тәртіп ҚР БАҚ жұмысының саяси-экономикалық механизмдерін түсінуге мүмкіндік береді. Магистрант ҚР дәстүрлі және инновациялық БАҚ қызметін талдай, жоспарлай, болжай алады. Экономика, саясат, мәдениет контекстінде әлемдік, қазақстандық медианың инновациялық даму принциптерін пайдалану. Медиа қызметінде іскерлік қарым-қатынас, маркетинг және менеджмент принциптерін игеру және пайдалану. БАҚ-тың экономикалық мәселелеріне бағдарлану, басқарушылық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Медиаөнім ұйымдастырылуы және шығарылымы

    Курс заманауи қазақстандық қоғам талап ететін сапалы медиа-өнімді өндіруге бағытталған. Магистрант медиа қызметін құрып қана қоймай, оны талдап, жоспарлап, болжай алады, тәуекелдерді, оларды азайту тәсілдерін есептей алады. Өз қызметінде Әлемдік және қазақстандық медианы, мультимедиялық технологияларды инновациялық дамыту қағидаттары мен механизімін пайдалану. Өз медиа-қызметінде сөйлеу мәдениеті, іскерлік коммуникация, маркетинг және менеджмент принциптерін меңгеру және пайдалану. Кәсіби дайындық деңгейін, шығармашылық және сыни ойлауды, азаматтық жағдайды, интеллект пен мәдениет деңгейін көрсетіңіз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Телетаратылымды ұйымдастыру (продюссерлік қызмет)

    Пәнді меңгеру магистранттарға аудиовизуалды БАҚ-ты шығаруға, жоспарлауға және жылжытуға, тәуекелдерді және оларды азайту тәсілдерін есептеуге мүмкіндік береді. Әлемдік және қазақстандық медианы инновациялық дамыту тетіктерін қолдану. Сөйлеу мәдениеті, іскерлік қарым-қатынас, маркетинг және менеджмент принциптерін игеру және қолдану. БАҚ-тың экономикалық мәселелеріне бағдарлану, басқарушылық шешімдерді әзірлеу және қабылдау, басқарушылық міндеттерді сауатты шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Пән мамандықты игеру кезінде кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады. Соңғы жылдардағы менеджменттің басты тақырыбы-қазіргі заманғы ұйымдар тап болатын мәселелерге арналған инновациялық шешімдерді табу. Инновациялық шешімдерді табу үшін менеджерлер жаңа құзыреттер мен басқару дағдыларына ие болуы керек. "Менеджмент" пәні магистранттарды басқару ғылымының соңғы жетістіктерімен және менеджменттің үздік практикасы мен таныстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын дамытуға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Заманауи медиа технологиялар

    Курсты меңгеру нәтижесінде магистрант заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, өз контентін шығара алады; медиа-қызмет саласында ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалана алады. Ақпараттық қоғамның сын-тегеуріндері контексінде әлемдік және қазақстандық медианың инновациялық даму қағидаттары мен тетіктерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару әдістемесі және ұйымдағы персоналды басқару жүйесін қалыптастыру, ұйымдағы кадыр жұмысын жоспарлау және персоналды басқару стратегиясы, персоналды басқару технологиясы және оның дамуы, сонымен қатар ұйымдағы персоналдың мінез құлқын басқару мәселелері мен іс әрекетінің нәтижелерін бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазақстан БАҚ экономикалық модельдері

    Пән БАҚ-тың экономикалық аспектілері шеңберіне, медиа-экономика контекстіне енеді. Магистранттар медиа-экономика тұжырымдамаларын меңгереді, БАҚ-тың ақпараттық бай нарықтарын және оларда медиа өнімді маркетинг пен менеджменттің заманауи технологиялары арқылы жылжыту мүмкіндіктерін анықтай алады. Олар дәстүрлі және жаңа медиада тиімді қаржы саясатын жүргізе алады, монетизация мәселелерін шеше алады, қаржылық тәуекелдерді есептей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Бизнес-процестерді жақсарту мақсатында БАҚ-тың экономикалық мәселелеріне бағдарла-ну, басқарушылық шешімдерді әзірлеу және қабылдау, масс-медиа редакциялары ұжымдарында басқарушылық міндеттерді сауатты шешу;
  • БАҚ қызметін талдау, аудитория сұраныстарының, контент мазмұнының қанағаттанушылығына әлеуметтік өлшеулер жүргізу;
  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын ескере отырып, өзекті әлеуметтік мәселелер бойынша ақпаратты сыни талдауға және тексеруге БАҚ-та өз контентін шығару;
  • Эксперименттік-зерттеу қызметінің дағдыларын көрсету, БАҚ-ты зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, масс-медианың дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын анықтау.
  • Өзінің кәсіби қызметінде Әлемдік және қазақстандық медианың инновациялық даму қағидаттары мен тетіктерін, заманауи медиатехнологияларды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану;
  • Ана, мемлекеттік және шет тілдерін меңгеру, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, оларды кәсіби қызметте, соның ішінде іскерлік қарым-қатынаста қолдану;
  • Әлеуметтік-саяси, экономикалық, гуманитарлық ғылымдар, іскерлік және бұқаралық коммуникация теориясы мен практикасының ең озық білімдерінің жоғары деңгейін көрсету
  • Тілдік сауаттылық, сөйлеу мәдениеті, іскерлік коммуникация қағидаттарын жетілдіру және өзінің медиа-қызметінде пайдалану;
Top