Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03104 Мәдениеттану в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ЕО мен Орталық Азия арасындағы мәдени байланыстарды орнатудағы мамандандырылған аймақтық проблемаларды шешуге қабілетті мәдени дипломатия саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жоғары кәсіби білікті мамандар даярлау, мультимәдени ортадағы делдалдық дағдылары мен коммуникативтік дағдыларды меңгеру; мәдени дамудағы ұтымды және объективті бағалау арқылы жаңа концептуалды және әдістемелік тәсілдер негізінде университетте мәдени пәндерді оқытуды қамтамасыз ету, және оның құндылық жүйелерін өзгертуге әсер етуі, мінез-құлық үлгілері, мәдени және мәдениетаралық қарым-қатынас, дәстүрлі және заманауи мәдениеттегі дәстүрлер мен инновациялар, заманауи ақпараттық технологияларды тарту негізінде қазіргі заманғы қоғамның мәдени дипломатия және қазіргі заманғы мәдениеттану мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу, ғылыми зерттеулердің және теориялық дереккөздердің нәтижелерін салыстырмалы талдау жүргізу, магистрлік диссертацияда, ғылыми басылымдарда ғылыми зерттеулердің нәтижелерін рәсімдеу
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 130
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M062 Мәдениеттану
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттардың бойында кәсіби іс-әрекеттің тиімділігін арттыруға қажетті психологиялық ғылым мен практиканың негіздері арқылы қазіргі ғылыми ақпараттарды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылыми-педагогикалық және кәсіби іс-әрекетте туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді түсіну; 2. психологиялық көзқарас бойынша өмірлік және кәсіби жағдаяттарды сыни талдау, даму мүмкіндіктері мен ресурстарының, тұлға және ұжым іс-әрекетінің нәтижесі мен мінез-құлқы арасындағы өзара байланысты көре білу; 3. жалпы білім беруде өзі және өзгелер туралы психологиялық ақпаратты біріктіру және негiзделген пікірлерді тұжырымдау; 4. тиімді шешім қабылдау үшін психологиялық білімдерді қолдану, кәсіби іс-әрекет пен жеке өмірде сәтті коммуникативті стратегияны жүзеге асыру; 5. ұжым мен өзінің потенциалын дамыту үшін психологиялық білімдерді тиімді қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Психологияның пәні, салалары, әдістері, психикалық процестердің қызметі мен даму заңдылықтары, тұлғаның күйлері мен қасиеттері, қарым-қатынас, тиімді өзара әрекеттің негіздері және конфликтіні шешу, магистранттардың кәсіби және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетін есепке ала отырып өзін дамыту және презентациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы мәдениет зерттеулері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – заманауи қоғамның өзгеру жылдамдығы мен қиындығымен байланысты жаңа мәдени тәжірбиелер мен мағыналарды сараптау. Оқыту нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. заманауи философиялық бағыттар мен мектептердің дамуының мәселелері мен негізгі тенденцияларын зерттеуге; 2. мәдениетаралық коммуникация дағдыларын дамытуға; 3. кәсіби қызметте ғылыми-зерттеушілік және педагогикалық мәселелерді шешу үшін заманауи компьютерлік техниканы меңгеруге; 4. мәдени мәтіндерге түсіндірме беру, кәсіби қызметте мәдени-философиялық тәсілдерді және нақты ғылымдардағы негізгі концепцияларды қолдануға; 5. мәселені талдау, мақсат пен міндеттерді қою, зерттеу пәні мен объектісін таңдау, зерттеу тәсілдері мен әдістерін таңдап алу, сонымен қоса оның сапасын бағалауда кіретін зерттеу қызметін жүргізуге. Пәннің бағытталуы. Курс магистранттарды нормативті және теорияалық біліммен қамтамасыз етуге, оларды мәдениет саласында мемлекеттік саясатты қалыптастыру үшін қажетті заманауи тәсілдер, технологиялар мен әдістерді білуге негізделген. Пәнді оқыту барысында келесі астарлары қарастырылады: Мәдени тарих: пәннің қалыптасуы және негізгі зерттеу бағдарламаларының дамуы; Қазіргі заманғы бағдарламалардың және мәдениетті зерттеу парадигмаларының алғышарттары; Мәдени зерттеулердің дамуы: структурализм, постструктурализм, мәдени және саяси үдерістердің өзара байланысын қарастыру; Микротарих және оның мәдениетті зерттеу бағдарламасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жаратылыстану, гуманитарлық және әлеуметтік мамандық саласында оқитын магистранттарды ауызекі сөйлесуде, тұрмыста күнделікті өмірде, өз мамандығы саласында, кәсіби қарым-қатынас жасауда шетел тілін белсене қолдана білу дағдыларына үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. қажетінше жылдам әрі ойланбастан күнделікті және кәсіби тақырыптарда сөйлеуді үйренуге; 2. жалпы және кәсіби тақырыптарда адамдармен пікір таластыруға; 3. әртүрлі тақырыптарға, онымен қоса кәсіби тақарыптарда баяндамалар мен презентациялар дайындауға; 4. таныс тақырыптардағы дәірстерді тыңдауға және бір тыңдағаннан оқу мәтінін түсінуге. 5. мамандыққа байланысты түпнұсқадағы мәтіндерді оқу және шет тілінен ана тіліне сөздік пен анықтамалардың көмегімен аударуға; 6. жалпы және кәсіби тақырыптарда өз пікірін дәлелдей отырып эссе және баяндама жазуға, қызықтырған сұрақтар бойынша тереңдетілген хабарламалар жазуға. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: «Шет тілі (Кәсіби)» пәні магистранттардың бойында, мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқып аудару, терминологиялық сөздікті қалыптастыру, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу, күнделікті кәсіби қарым-қатынас саласында және т.б. үшін қажетті коммуникативтік құзыреттер мен дағдыларды дамытуды көздейді. ағылшын тілін үздіксіз оқыту циклінің интегративті бөлігі. Бұл курс коммуникативтік (оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу) және тілдік (айтылу, лексика, грамматика), жалпы мәдени және тұлғааралық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. «Шет тілі (Кәсіби)» курсы магистранттарды шетел тілін мамандық саласында жүйелі білімін жетілдіру, тереңдету, кеңейту, өз бетінше кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде пайдалана білуге баулуға бағдарланған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу және тілдік соның ішінде: айтылу, лексика, грамматика, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарды ғылыми-зерттеу қызметінің ерекшеліктерімен таныстыру және ғылыми зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру, шығармашылық еңбекті ұйымдастыру және жоспарлау. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. зерттеу тақырыбы бойынша отандық және шетелдік тәжірибені талдай отырып, жаңа ғылыми-техникалық ақпаратты іздеуде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу қызметінде кәсіби-практикалық іскерліктер мен дағдыларды қолдану; 2. зерттеу процесін ұйымдастыру заңдылықтары мен принциптері, әдістемесінің негіздерін ескере отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу; өнеркәсіптің түрлі салаларында қолданылатын негізгі жылутехникалық жабдықтар үшін жылуфизикалық өлшеулер мен есептерді орындау; 3. эксперименттік зерттеулерді метрологиялық қамтамасыз етуді жүзеге асыру; 4. қол жеткізілген нәтижелерді өңдеудің аналитикалық әдістерін қолдану; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру және қорыту, алынған нәтижелерді өндіріске енгізу бойынша практикалық ұсынымдарды ұсына отырып, есептер, презентациялар және ғылыми жарияланымдар дайындау; өнертабысқа өтінім ресімдеу; 5. қойылған ғылыми мақсатқа жету үшін инновациялық жобаны әзірлеу кезінде шығармашылық ұжымның жұмысын басқару. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: Ғылым концепциясы. Ғылым классификациясы. Ғылым саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі қағидалары. Ғылыми-зерттеу мекемелері мен зерттеу орталықтары. Ғылыми қызмет нәтижелеріне зияткерлік меншік құқығы. Ғылыми зерттеу және оның кезеңдері. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы. Ғылыми зерттеулердің бағытын таңдау және жоспарлау. Ғылыми ақпарат және оның көздері. Latex пішімдеу. Ғылыми зерттеулерді өндіріске және оқу процесіне енгізу. Ғылыми зерттеулердің тиімділігі. Зерттеу жұмысына қойылатын жалпы талаптар. Магистранттардың ғылыми жұмысын жазуға, ресімдеуге және қорғауға қойылатын негізгі талаптар. Ғылыми жарияланымдар мен ғылыми баяндаманы дайындау. Ғылыми-техникалық кадрларды даярлау. Зерттеушілердің біліктілігін арттыру түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениет экологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – құндылықтық-мәндік және нормативті-реттеушілік ұстанымдар жүйесіне тарихи және заманауи қауымдастықтарды, сонымен қатар тілдік жүйе мен әлеуметтік коммуникация жүйесін енгізу. Оқыту нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. мәдениет жайлы түсінікте ережелік және институционалды аспектілерді анықтауға; 2. заманауи мәдениеттанудың негізгі әдіснамалық-теориялық ұстанымдарын синтездеуге; 3. мәдениеттанулық білімнің қалыптасуының негізгі кезеңдерін оның өкілдерін ескере отырып сараптауға; 4. мәдениеттанудың іргелі категорияларын мәдениеттің экологиялығы ерекшелігін ескере отырып қолдануға; 5. мәдениет экологиясының нақты құбылыстарын талдау әдістерін қолдануға. Пәннің бағытталуы. Курс мәдениет деген түсініктің көптүрлілілігін және оның құрамдас бөлігінің кеңдігін көрсетуге бағытталған, тарихи мәдениет типтерінің болмысы, құрамы, қызметі, механизмдері туралы теориялық білім беру; әр түрлі ұлттық-мәдени тұғырнамаларға құрметпен қарауға, түрлі мәдениет өкілдерімен жемісті байланыс орнатуға мүмкіндік тудыру; мәдени рәміздер, өнердің, әдебиеттің, музыка бағыттарында бағдарлануға үйрету; арнайы және гуманитарлық білімдерді үйлестіре білу; мәдени бағдарды қалыптастыруды көздейді. Пәнді оқыту барысында келесі астарлары қарастырылады: Әлемдік өркениеттегі мәдениет экологиясының орны; Мәдениет экологиясы тарихының негізгі кезеңдері; Қазақстанның мәдениет тарихы мен экологиясы концепциялары және еуропаорталықтықты сынау; Номадизм қазақ мәдениетінің архетипі ретінде; Қазақтардың мәдениет экологиясы әлемі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Антология және гендерлік зерттеу методологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – заманауи қоғамның гендерлік астарлары әдістемесі сараптамалық түсіндірме дағдыларын дамыту. Оқыту нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. қазіргі заманғы гендерлік зерттеулердің мәдени-философиялық негіздерінің негізгі мазмұнын сипаттуға; 2. заманауи гендерлік теорияның негізгі түсініктері, ыңғайлары мен бағыттарының ерекшелігін түсіндіруге; 3. гендерлік зерттеулерді ғылыми және философиялық таным әдістерін жіктеуге; 4. мәдениеттанулық зерттеу жүргізуде гендерлік теориялар мен әдістеменің қолданысындағы түйінді дүниетанымдық түсініктердің рөлі мен мағынасын негіздеуге; 5. кәсіби салада туындаған мәселелелердің әдістемелік негіздерін айқындау үшін өзекті болып табылатын зерттеу жүргізуге. Пәннің бағытталуы. «Гендерлік зерттеулердің антологиясы мен әдістемесі» пәні мәдениеттанулық зерттеу жүргізуде қолданылатын, заманауи қоғамның гендерлік астарларын талдауда теориялық-әдістемелік ыңғайлардың ерекшеліктері туралы біліммен қамтамасыз етеді. Пәнді оқыту барысында келесі астарлары қарастырылады: Гендерлік мәселелерді далалық этнографиялық зерттеу дағдыларын қалыптастыру; Гендер әлеуметтік стратификацияның іргелі факторы ретінде; Гендерлік зерттеулердің теориялық негіздері; Гендерлік зерттеулердің әдістемелік постулаттары; Гендерлік зерттеулердегі әдістер туралы пікірталас: сандық және сапалық әдістер; Сапалық зерттеулердегі түсіндірмелік әдістер: биографиялық зерттеу, дискурсты талдау, мазмұндық сараптама, визуалды мәліметтерді талдау мен түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін; ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелерінің және ойлау түрлерінің қалыптасуы тұрғысынан түсіндіруге; 2. ғылыми ізденіс қызметінде туындайтын және терең кәсіби білімдерді қажет ететін міндеттерді тұжырымдауға және шеше білуге; 3. зерттеудің қажетті әдіс-методтарын таңдауды, бұрынғыларын жетілдіруді және нақты ізденістің міндеттерінен туындайтын жаңа әдіс-тәсілдерін жасауды жүйелеуге; 4. ғылымның тарихы мен философиясының, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімдер методологиясының негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын сараптауға және түсінуге; 5. әдістемелік және әдістік білімдерді ғылыми ізденісте, педагогикалық және тәрбие жұмыстарында қолдануды түсіндіруге. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениет және әлеуметтік қатынастар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттарда жаһандану жағдайында тіл жүйесінің мәнін, әлеуметтік байланыстар мен коммуникациялардың әдістерін жүйелі түсінуді қалыптастыру. Курс әлеуметтік байланыстардың әртүрлі салаларының мәдениеті мен байлығы ұғымының алуан түрлілігі туралы түсінік беруге, мәдениеттің мәні, құрылымы, функциялары, механизмдері мен тарихи типтері туралы теориялық білімнің қажетті көлемін беруге арналған. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. мәдениетаралық коммуникацияның қазіргі заманғы процестеріне зерттеу жүргізу; 2. қоғамдық пікірді қалыптастыруға әлеуметтік байланыстардың әсер ету деңгейін анықтау мақсатында пәнаралық талдау әдіснамасын қолдану; 3. жаһандық деңгейде коммуникациялық байланыстардың даму үрдісін болжау; 4. мәдениетаралық өзара түсіністік мәселелері бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу; 5. XXI ғасырдың халықаралық қоғамдастығының коммуникациялық процестерінде бағдарлануы. Пәннің міндеті. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазіргі заманғы мәдени қоғамдастықтардың құндылық-мағыналық және нормативтік-реттеушілік орнауы. Мәдениеттің мәні, құрылымы, функциялары, механизмдері және тарихи типтері. Мәдени платформалардың функционалдық маңызы. Әлеуметтік байланыстардың әртүрлі салаларының мәдениеті мен байлығы ұғымының мәндерінің алуан түрлілігі. Мәдениетаралық коммуникация жаһандану үдерісіне тән әлеуметтік құбылыс ретінде. Жаһандық әлемдегі Коммуникация. Адамзат тарихындағы коммуникативтік байланыстардың өзгеру тенденциялары. Мәдениетаралық коммуникациядағы мәдени релятивизм ұстанымының мәні. Қазіргі мәдениеттегі коммуникацияның электрондық дәуірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін игеру, болашақ педагогтарды жалпы мәселелермен таныстыру, жоғары мектеп педагогикасының әдістемелік және теориялық негіздері, заманауи талдау технологиялары, оқыту мен білім беруді жоспарлау және ұйымдастыру, оқытушы мен студенттің арасындағы оқу-пәндік өзара әрекеттесудің коммуникациялық технологияларын меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғарғы мектептің мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру; 2. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін талдау; 3. жоғары білім мазмұнын анықтау; 4. білім беруді ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін және нысандарын, жоғары білім берудегі жаңа білім беру технологияларын қолдану; 5. университеттің оқу үдерісіндегі оқытушы және студент арасындағы өзара қарым-қатынасының коммуникациялық технологияларын бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогика ғылымының әдіснамасы. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық аппараты. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби біліктілігі. Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік біліктілігі. Жоғарғы мектептегі оқыту теориясы (Дидактика). Жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күші және ұстанымдары. Жоғары білім беру мазмұны. Кредиттік жүйе негізінде жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастыру. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен түрлері. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың белсенді әдістері мен түрлері. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. ЖОО-ғы эдвайзер, тьютор және офис-регистратордың қызметі. Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Жоғары мектептің ғылыми іс-әрекет теориясы. СҒЗЖ. Оқу-әдістемелік материалдарды құру технологиясы. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде. ЖОО тәрбие жұмыстарының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары мектептегі куратор. Білім беру менеджменті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Саяси психология және халықаралық қатынастар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың саяси психология мен халықаралық қатынастарды зерттеу әдістерін меңгеруі; саяси мінез-құлық және саяси сана заңдылықтарын талдау, жалпы әлемдік процестердің қазіргі қоғамның даму ерекшеліктеріне әсер ету факторлары. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. психологиялық портреттеу саясаты, тұлғаны талдау әдістерін қолдану; 2. халықаралық қатынастар психологиясының психологиясының психологияның басқа салаларымен, әсіресе саяси психологиямен, сондай-ақ халықаралық қатынастар әлеуметтануымен, халықаралық қатынастар теориясымен өзара байланысын көрсету; 3. халықаралық қатынастардың ерекше саласында өз сөздерін табатын жеке және ұжымдық субъектілердің психикалық үдерістерін, қасиеттері мен жағдайларын зерттеу мен интерпретациялаудың психологиялық әдістерін қолдану; 4. қазақстандық және шетелдік ғалымдардың эмпирикалық зерттеулерінің теориясы мен нәтижелерін жүйелендіру, халықаралық қатынастардың негізгі субъектілерінің саяси санасы мен саяси мінез-құлқының қызмет ету заңдылықтарын ашатын; 5. әлемдік саяси дамудың қазіргі заманғы үрдістеріне бағдарлану, олардың перспективаларын және Қазақстан үшін ықтимал салдарын түсіну. Пәннің міндеті. "Саяси психология жэне халықаралық қатынастар" курсы жеке және ұжымдық субъектілердің психикалық процесстерін, қасиеттері мен жағдайын зерделеуді көздейді. Бұл курс" саясат психологиясы"," халықаралық қатынастар әлеуметтануы"," жанжал және консенсус әлеуметтануы","сыртқы саяси шешімдерді талдау"пәндері аясында қарастырылған саяси жүйенің қызмет ету факторларының тізімін кеңейтуге бағытталған. Курс осы пәнді оқу кезінде студенттер алған білімдеріне, сондай-ақ саясаттану, этносоциология, тарихқа негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Миф және өмір
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – әлемнің мифологиялық бейнесін мәдениеттің синкреттік формасы, миф теориясын мәдениет туралы білімнің жеке саласы ретінде қарастырып, мифті қарастырудың нақты зерттеу ыңғайлары мен тәжірибелерінің ерекшелігін айқындау. Оқыту нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. мәдени факторларды ашу, өмір мен мифологияға байланысты болатын мәдениеттегі өзгерістердің күйін анықтауға; 2. өзінің құндылықтарымен, нормалары және түсініктерімен байланысты қоғамның ұстанымдарын анықтау, және біруақытты оны екінші қоғамға түсіндіруге септігін тигізуге; 3. миф ерекшелігі мен мифологиялық ойлау саласындағы білімді әлемді меңгеру тәсілі ретінде; 4. мифологияның логикасы мен негізгі даму кезеңдерін оның мәдени-тарихи динамикасы мен рационалдылық формаларының дамуына сәйкес талдай алуға; 5. қарастыру материалына толықтай сүйеніп, пәннің түсініктік аппаратын қолдана отырып, дәлелді әрі логикалық түрде миф теориясы саласындағы білімді түсіндіруге. Пәннің бағытталуы. Миф пен өмір мәдениетінің түрлі формаларына, мифтің негізгі теориялық концепцияларына, миф пен өмір мәдениетінің философиялық мәселелеріне сараптама жасау. Курс мәдени-философиялық мәселеге көңіл бөле отырып, мәдениет теориясы мен тарихы, философия тарихы және әлемдік мәдениет тарихы туралы білімді жаңадан қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқыту барысында келесі астарлары қарастырылады: Мифология, оның типологиясы мен қызметтері; Мифтерді зерттеудегі теориялық ыңғайлар: мәдениеттанулық, этнографиялық, әлеуметтанулық, философиялық, филологиялық және т.б.; Миф және ғылым: XXI ғасырдағы негізгі миф теориялары; Миф «ұжымдық пікірлер» ретінде; Мифтер және бұқаралық мәдениет; Миф жасау мәдениеттің өнімді механизмі ретінде; Мифология және утопия мәдениет феномендері ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жергілікті халық мәдениеті, мұра және интеллектуалды меншік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жергілікті (байырғы) халықтардың ұлттық мәдениеті туралы білімдер жүйесін және оларың этноконфессионалды аспектісіндегі интеллектуалды меншігін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. басты теориялық сұрақтар мен байырғы халықтардың мәдениетінің жіктелуі жөніндегі білімді пайдалануға; 2. заманауи отандық және шетелдік мәдениеттанулық ғылым деңгейін ескере отырып байырғы халықтардың ежелгі және қазіргі тарихи-мәдени мәдениет қоғамы туралы шынайы түсінікті білуге; 3. қазіргі заманғы өркениетті сақтау мен дамыту үшін гуманистік құндылықтардың мәнін түсіну қабілетін игеруге; 4. ХХІ ғасырда полимәдени кеңістік қалыптасуымен шартталған, мәдениетаралық байланыстар мен қарым-қатынастардың дамуына байланысты дүниетанымдық, әлеуметтік және жеке маңызды философиялық мәселелерді талдауға; 5. мәдениет дамуының негізгі заңдылықтарын адамзат қоғамының ұлттық және әлемдік деңгейде адами тіршілік етудің тарихи-мәдени даму формасы ретінде көрсетуге. Пәннің бағытталуы. Курс магистранттарды жергілікті (байырғы) халықтардың мәдени мұралары мен ойларын, оның сақтау формалары мен құрамы, байырғы халықтардың мәдени мұраны ұрпақтан-ұрпаққа беруі туралы біліммен қамтамасыз етуге бағытталған. Пәнді оқыту барысында келесі астарлары қарастырылады: Жергілікті (байырғы) халықтарды, олардың тілдері, антрпологиялық құрамы, шаруашылық-мәдени типтерін жіктеу; Антропогенез теориялары, этнос теориялары, әлем халықтарының материалдық және рухани мәдениет ерекшеліктері; Сақ, сармат, скифтердің мифтері мен діни наным-сенімдері; Қазақстан аумағын мекендейтін түркі халықтарының мәдени мұрасы; Далалық өркениеттің негізгі құндылықтары; Көне түркі өркениеттері және жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дипломатиялық семинар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарда дипломатиялық және консулдық қызметтердің қызметі туралы түсінік қалыптастыру, олардың теориялық, әдістемелік және практикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз ету, елдің сыртқы саяси мүдделерін жүзеге асыру бойынша Мемлекеттік органдардың қызметін кәсіби сүйемелдеу мәселелерін шешу үшін практикалық дағдылар мен іскерлікті дамыту. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. дипломатиялық қатынастарды қолдаудың жетекші принциптерін көрсету және дипломатиялық және консулдық қызметтерді ұйымдастырудың маңыздылығын атап көрсету; 2. дипломатиялық жұмыстың негізгі әдістері мен тәсілдерін ашу; 3. дипломатиялық және консулдық қызметтердің дипломатиялық стратегиясы мен тактикасын, сипаттамасын, ерекшеліктерін қолдану; 4. дипломатиялық құжаттардың негізгі түрлерін ажырату; 5. сыртқы саяси шешімдерді дайындау және қабылдау процесін талдау; жоғарыда көрсетілген оқу пәні бойынша негізгі теориялық және нақты материалдарды білу. Пәннің міндеті. Курста қарастырылатын сұрақтар бірқатар шектес пәндердің түйіскен жерінде және әртүрлі көзқараспен талдануы мүмкін: дипломатия тарихы және халықаралық қатынастар тарихы, Қазақстан Республикасының және басқа мемлекеттердің қазіргі сыртқы саясаты, мемлекеттік институттар, Құқық, Әлеуметтік психология, этикет және хаттама және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жергілікті халық мәдениетін зерттеу: арнайы тақырыптар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жергілікті (байырғы) халықтардың мәдениеті, бірлігі, көптүрлілігі және ұлттық ерекшелігі туралы білімді меңгеру, мәдени сұхбат шеңберінде түрлі құбылыстарды зерттеу. Оқыту нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. әлемнің түрлі елдеріндегі заманауи этномәдени және этникалық үдерістерімен қоса жергілікті (байырғы) халықтардың тіршілік әрекетінің ұлттық жүйесін зерттеуге; 2.жергілікті (байырғы) халықтардың тілдерінің ерекшелігін, этникалық аумағын, мәдениеті мен тұрмысының ерекшелігін, этногенез мен этникалық тарихын анықтауға; 3. жергілікті (байырғы) халықтардың сұрақтарын халықаралық деңгейде көтермелеу мен жүзеге асыруға; 4. этнологиялық білімдегі инструменталды және деректік негізді, сонымен қатар, мәдениеттанулық ғылымда қолданылатын материалды бірыңғайлау тәсілін қолдануға; 5. жергілікті (байырғы) халықтардың мәдениет туралы түсінігін өмірдің материалдық жағдайлары және адамның дүниетанымымен анықталатын оның синкретикалық алуан түрлілігінде қолдануға. Пәннің бағытталуы. «Жергілікті (байырғы) халықтар мәдениеті» жалпы курсын оқығанда алған дағдыларды, білімдерді жалпылау, және осының негізінде белгілі мәселелерді шешу: байырғы халықтардың этномәдени айырмашылықтарының ерекшеліктерін зерттеу; материалды мәдениеттің, әлеуметтік институттардың, идеологиялардың, халықтық өнердің тұрмыстық формаларына, олардың табиғи ортаға бейімдеушілік контекстінде сараптама жасау. Пәнді оқыту барысында келесі астарлары қарастырылады: Этникалық ландшафт қалыптасу ерекшеліктері; Жергілікті (байырғы) халықтардың дәстүрлі мәдениетінің ерекшеліктері; Жергілікті (байырғы) халықтар мәдениеті түсінігіндегі әлемнің өмірлік құрылысы; Жергілікті (байырғы) халықтардың өміріндегі дәстүрлі салт-жоралғылар мен мерекелер; Номадизм мәдениет типі ретінде; Еуразиялық кеңістік көшпелілері мәдениетінің негізгі белгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    . Мемлекеттің терең түсінігін, қазіргі заманғы тенденциялар мен мәдени зерттеулер саласындағы ғылыми білімді дамыту үрдістері контекстінде халықаралық қатынастарды зерттеу перспективаларын көрсету;

  • Код ON3

    Мәдениеттану әдістемесін, дипломатия саласындағы мәдениеттануды ұйымдастыру әдістері мен әдістерін қолдануға;

  • Код ON6

    Дипломатия тарихындағы мәдениетаралық коммуникацияларды зерттеуге қатысты қолданыстағы талдау әдістерін сыни түрде бағалау;

  • Код ON1

    Қазіргі кезеңде мәдени дипломатия саласындағы ғылыми-зерттеу проблемаларының басым бағыттары бойынша ғылыми теорияларды ұсыну;

  • Код ON11

    Әлеуметтік-мәдени кеңістіктегі өзгерістерді тиісті салалардағы өздерінің ғылыми зерттеулерінде контексте дипломатияның түрлі мәдени құбылыстары туралы ғылыми білім қалыптастыру;

  • Код ON5

    Мәдениеттанудың әртүрлі бағыттары бойынша мәдени дипломатияны зерттеуде тұжырымдамалық және әдістемелік тәсілдерді қолдану;

  • Код ON7

    дипломатия, мінез-құлық үлгілері мен коммуникациялардың ең жаңа мәдени құбылыстары үшін жаңа шешімдерді табу, оларды түсіндіру және талдау үшін дипломатияның мәдени әдістерін тәуелсіз және тиімді пайдалануды жүзеге асыру;

  • Код ON10

    Дипломатияның қазіргі заманғы проблемаларын мәдениеттануды өзектендіру үшін сандық порталдарды құрудың жаңа әдістерін табу;

  • Код ON9

    Мәдени дипломатияның көкейкесті мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру бағдарламасын, жоғары оқу орындарында мәдени дипломатия пәндері бойынша білім беру іс-әрекеттерін іс жүзінде жүзеге асыру;

  • Код ON12

    Командада белсенді жұмыс жасайды және ғылыми проблеманы шешуге шығармашылық көзқараста.

  • Код ON4

    Ғылыми зерттеулердің міндеттері мен міндеттерін қалыптастыру, тиісті әдіснаманы таңдау, зерттеу сатыларын анықтау, дипломатиялық қарым-қатынастар мәселелерін зерттеу нәтижелерін бағалау және түсіндіру;

  • Код ON8

    Қазіргі кезеңдегі дипломатиялық қарым-қатынастардың мәдени салаларында тәуелсіз ғылыми зерттеулер жүргізу;

Top