Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D04106 Менеджмент в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Менеджмент саласында жоғары білікті, жоғары азаматтық ұстанымы бар, үдерістер мен кадрлық активтерді басқара алатын, компанияның стратегиясын қалыптастыра алатын, стратегиялық және жедел міндеттерді анықтай алатын және қазіргі заманғы IT-технологияларды пайдалана отырып, басқару құралдарын қолдану арқылы олардың жетістіктеріне қол жеткізе алатын ғылыми-педагогикалық кадрларды сапалы даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D072 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
  • Корпоративтік soft-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде келесі сұрақтар қарастырылады: soft-менеджменттің мәні мен түсінігі; "soft-менеджмент" ұғымына әртүрлі тәсілдерді талдау; ұйымның жұмсақ ресурстары (soft-факторлар), оларға еркіндік пен жауапкершілік, адалдық, сенім, адалдық, бедел, ұйым және оның басшыларының имиджі, философия, идеология, брендинг, құндылықтар және Компанияның корпоративтік мәдениетінің басқа да құрамдас бөліктері жатады; soft-құралдардың ұйым қызметінің нәтижелеріне әсері.Пәннің мақсаты – soft-құралдарын пайдалана отырып, ұйымның нәтижелі менеджменті саласында докторанттардың кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс: - корпоративтік soft-менеджменттің мақсаты мен негізгі міндеттерін түсіну; - корпоративтік soft-менеджменттің әртүрлі тәсілдерін талдау және салыстыру; - басқарушылық шешімдерді қабылдау кезінде ұйымның жұмсақ ресурстарын пайдалану; - ұйымның табысты қызметі мақсатында корпоративтік мәдениет индикаторларын әзірлеу; - ұйымның нәтижелі қызметін арттыруға бағытталған soft-құралдарды талдау және анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компанияның стратегиялық архитектурасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде келесі сұрақтар қарастырылады: "ұйым", "компания"," кәсіпорын","стратегиялық сәулет" ұғымдарының мәні,"компания архитектурасы" ұғымының айрықша сипаттамалары және оның компоненттері; компанияның даму стратегиясының негізгі құзыреттілігі; негізгі бизнес-стратегиялар; әр түрлі стратегиялық типтегі компаниялардың қызмет ету мақсаттары; әр түрлі стратегиялық типтегі компаниялардың институционалдық және нарықтық ортасы; стратегиялық позициялау және кәсіпорындарды дамыту жолдары.Пәннің мақсаты – компанияның тұрақты бәсекелестік артықшылықтарын құру және генерациялау мақсатында оның стратегиялық әлеуетін арттыруға бағытталған компания архитектурасының ғылыми және кәсіби білімін қалыптастыру. Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар: - "компанияның стратегиялық сәулеті" ұғымының мәнін білу»; - компанияның даму стратегиясының негізгі құзыреттерін анықтай білу; - компанияның негізгі бизнес-стратегияларын анықтай білу; - әр түрлі стратегиялық типтегі мақсаттарды анықтай білу; - қалыптасқан қоршаған орта жағдайында кәсіпорынның даму стратегиясын таңдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономиканы цифрландаруды басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – әлемдік экономика мен басқаруды трансформациялау және цифрландыру жағдайында басқару принциптері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Осы пәнді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс: 1. Мемлекеттік басқарудың тиімділігін арттыру үшін сандық экономика мүмкіндіктерін пайдалану саласында индустриялық дамудың әлемдік трендтері туралы жүйелі тереңдетілген білімді көрсету; 2. Сандық трансформацияның теріс және оң факторларын жүйелеу, олардың макро - және микроэкономикалық көрсеткіштерге, бизнесті жүргізу мүмкіндігіне және мемлекеттік және әлеуметтік қызметтер көрсету проблемаларын шешуге ықпал ету дәрежесін анықтау; 3. Мемлекеттік және жергілікті басқаруды цифрлық трансформациялау жоспарын әзірлеу; 4. «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасының «жол картасын» ескере отырып, мемлекеттік және жергілікті басқаруды трансформациялау жөніндегі стратегияны әзірлеу және іске асыру; 5. Сандық экономиканың технологиялық, мінез-құлық, институционалдық-құқықтық ерекшеліктерін ескере отырып, экономикалық жағдайды моделдеу.Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Сандық экономикаға кіріспе, мемлекеттік және жергілікті басқарудың тиімділігін арттыру үшін сандық экономиканың жаңа мүмкіндіктері, цифрлық экономиканың даму үрдістері мен механизмдері, сандық экономиканың әсерімен салалардың құрылымдық қайта құрулары, қоғамдық және корпоративтік сектор үшін сандық экономиканы дамытудың тетіктері мен салдары, сандық экономика және жоғары тиімді көшбасшылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты:аналитикалық мәтіндік қызметке байланысты жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы докторанттың кәсіби және коммуникативті құзіреттілігін дамыту. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - жазудың тұжырымдамалары мен модельдерін бөліп көрсетуді; - академиялық және ғылыми мәтіннің логикалық және синтаксистік мәселелерін ажырата білуді; - қазіргі ақпараттық кеңістіктегі ғылыми мәтіндерге аналитикалық шолу және ғылыми, ғылыми-техникалық және танымал ғылыми мәтіндерге стилистикалық талдау жасауды; - мәтінге семантикалық талдау жасап, түйінді сөздерді белгілеуді; - мәтіннің мазмұнын тесттің коммуникативті талдау әдісіне ие аннотациялар, рефераттар, шолулар түрінде беруді.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: жазудың тұжырымдамалары мен модельдерін, академиялық жазудың негізгі жанрларын, ғылыми мәліметтер базасын, іздеу сұранысын жүзеге асыруды, кілт сөздермен іздеуді, академиялық қауымдастықтың құрылымы және қазіргі академиялық кеңістіктегі бағдарын, ғылыми мәтінді құрылымдау технологиясын, қорытынды ғылыми өнімнің сипаттамасын, жүйе ретіндегі ғылыми мәтінін, академиялық және ғылыми мәтіннің логикалық, лингвистикалық және синтаксистік мәселелерін, аннотацияның мақсаттары мен міндеттерні, ғылыми шолудың мақсаттары мен міндеттерін, ғылыми хабарламаның ерекшеліктерін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару жүйесіндегі жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – заманауи интеллектуалды жүйелерді жобалау және қолдану қабілетін қалыптастыру.Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Интеллектуалды жүйелерге кіріспе. Басқарудың зияткерлік жүйелерінің құрылысы мен архитектурасы. Білімді өңдеудің заманауи технологиялары. Жасанды интеллект саласындағы зерттеулердің негізгі бағыттары. Қолданбалы зияткерлік жүйелер. Білімдерге негізделген жүйелерді әзірлеудің бағдарламалық құралдары. Интеллектуалды жүйелердің өмірлік циклінің модельдері және құру әдістемесі. Жасанды интеллект құралдары. Деректер мен білімді ұсыну модельдері. Білім берудің фреймдік, өнімдік, желілік, гибридтік модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджменттін әдіснамалык тәсілдерi
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – докторанттың ұйымды басқаруда әдіснамалық тәсілдерді меңгеруі мен қолдануының ғылыми және кәсіби деңгейін дамыту. Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс: 1. әлеуметтік-экономикалық жүйедегі басқарудың өзекті мәселелерін анықтау және талдау; 2. менеджмент дамуының негізгі үрдістерін, менеджмент теориясындағы ұстанымдар мен тәсілдерді жүйелеу; 3. корпоративтік стратегияны және ұйымдық даму бағдарламаларын әзірлеу үшін жинақталған теория мен менеджмент практикасындағы құралдарын қолдану; 4. басқарушылық шешімдерді дайындау және қабылдау үшін зерттеу қызметінің нәтижелерін пайдалану; 5. бизнес-модельдер мен менеджмент модельдерінің сипаттамаларын анықтайтын орта факторларын анықтау; 6. бизнес-модельдерді тиімді қолдану үшін шарттарды анықтау; 7. бизнес-модельдер мен менеджмент модельдерінің сипаттамаларын анықтайтын орта факторларын анықтау.Пәнді оқу кезінде келесі аспектер қарастырылады: менеджменттің заманауи теорияларында қолданылатын "әдіснама" және "әдіснамалық тәсілдер" ұғымының мәні; әдіснамалық тәсілдердің түрлері, олардың ерекшелігі және ұйымның даму стратегиясын әзірлеу кезіндегі ғылыми-зерттеу қызметіндегі маңыздылығы; басқарудың жаңа парадигмасының қажеттілігін анықтайтын факторлар; менеджмент практикасындағы қазіргі заманғы тәсілдер мен тұжырымдамалар; бизнестің негізгі модельдері және корпоративтік миссия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулер әдіснамасын жан-жақты түсіну. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - зерттеу жобасының әдіснамалық негіздемесінде логикалық ойлауды қолдануды; - ғылыми зерттеулер жүргізу және бизнес-үдерістерді басқарудың сандық және сапалық әдістерін пайдалануды; - жаңа ғылыми әдістерді өз бетімен меңгеруге, олардың кәсіби қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгертуді; - ғаламдық ортадағы экономикалық агенттердің және нарықтардың мінез-құлқын экономикалық талдау жүргізуді; - бизнес-процестерді басқаруды және олардың тиімділігін бағалау үшін аналитикалық материалдар дайындауды.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылыми зерттеулердің логикасын, тәртібін және деңгейін. Ғылыми зерттеулердің негізгі философиялық және әдістемелік мәселелерін. Экономикадағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық мәселелерін. Экономикалық зерттеулердегі транстивтік тәртіптерін. Зерттеу әдістемесі Экономикалық агенттердің және нарықтардың мінез-құлқын талдаудың сандық және сапалық әдісін. Жобаларды басқару және диссертация дайындау үшін аналитикалық материалдарын.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми әзірлемелерді жоспарлау және коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – докторанттарда ғылыми жобаларды әзірлеудің кәсіби дағдыларын қалыптастыру және инновациялық және экономикалық пайда алу мақсатында ғылыми зерттеулер нәтижелерін коммерцияландыру процесіне үйрету Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар: - ғылыми зерттеулер нәтижелерін коммерцияландырудың мәнін білу; -ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыруды мемлекеттік реттеу әдістері мен мемлекеттік саясат принциптерін зерттеу; - басқарушылық шешімдерді қабылдау кезінде ғылыми жобалар нәтижелерін коммерцияландыруды ынталандыру шараларын талдау және пайдалану; - ғылыми жобаларды жоспарлау кезеңдерін әзірлеу; - қазақстандық технологияларды коммерцияландыру саласындағы мәселелерді талдау және шешу. Пәнді оқу кезінде келесі сұрақтар қарастырылады: ғылыми зерттеулер нәтижелерін коммерцияландырудың теориялық аспектілері; ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру саласындағы мемлекеттік саясатты мемлекеттік реттеу және принциптері; ғылыми жобалар нәтижелерін коммерцияландыруды ынталандырудың мемлекеттік шаралары; ғылыми қызмет нәтижелерін коммерцияландыру механизмі ғылыми жобаларды әзірлеудің қажетті шарты ретінде бизнес пен ғылымды интеграциялау; ғылыми жобаларды жоспарлау кезеңдері; инвесторлар коммерцияландыру процесінің қатысушылары ретінде; қазақстандық технологияларды коммерцияландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    стратегиялық талдаудың қазіргі заманғы ғылыми-әдіснамалық құралдарын, адам ресурстарын басқару, персоналды мотивациялау, басқару теориясының принциптері мен функцияларын пайдалана отырып, менеджмент саласындағы іргелі зерттеулерді жүргізу барысында және нәтижесінде басқару теориясының жаңа әдістерін әдістемелерін және тәсілдерді әзірлеу

  • Код ON12

    ғылыми этиканы ескере отырып, кең ғылыми қоғамдастық және жұмыс берушілермен корпоративтік мәдениет шеңберінде басқарушылық проблемалар, түрлері, әдістері, басқарушылық кеңес беру технологиялары, осы әдістерді қолдану салалары туралы ғылыми пікірталастар жүргізу, ғылыми жұртшылықты зерттеу нәтижелерін таныстыру, қоғаммен дұрыс, толерантты және тиімді өзара іс-қимыл орнату.

  • Код ON5

    білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу, оқытудың дәстүрлі, сондай-ақ қашықтықтан оқыту формаларында интерактивті технологияларды қолдану негізінде кері байланыстың тұрақтылығы, сенімділігі, тиімділігі, проактивтілігі, жеделдігі өлшемдері бойынша мақсатты аудиториямен байланысты қамтамасыз етудің бейімделу жүйесін құру арқылы әр түрлі үлгідегі лекциялық және семинарлық сабақтарды өткізу

  • Код ON2

    қолданбалы зерттеулер жүргізу барысында жаһандық экономиканың өзекті теориялық және практикалық мәселелерін, нарықтарды және экономикалық субъектілерді дамыту, адамдар, инновацияларды және ұйымдарды басқару саласындағы ғылыми жобаларды бағалай отырып болжамдау нәтижесінде ұсынымдар мен ұсыныстар беру,

  • Код ON3

    әлеуметтік-экономикалық құбылыстарға сыни талдау жүргізу және оның негізінде нарықтарды, шаруашылық қызметті және ұйымдардың пайдалылығын болжау қабілетіне ие болатын бизнесті басқарудың экономикалық-математикалық моделін әзірлеу;

  • Код ON11

    Пәнаралық білімді зерттеу процесіне біріктіру, өзіндік зерттеу арқылы үлес қосу, менеджмент саласында бар білімнің шеңберін кеңейту, оларды ұлттық және халықаралық референттік жарияланымдарда көрсету;

  • Код ON7

    ұйымның экономикалық, басқарушылық, инновациялық және өндірістік қызметімен байланысты ұйым басшысының стратегиялық ойлауын дамыту үшін стратегиялық талдау құралдарын пайдалану;

  • Код ON9

    ғылыми коммуникация саясатын іске асыру шеңберінде аналитикалық-болжамдық қызметті жүзеге асыра отырып, инновациялық өнімдер мен қызметтердің трансформациясын құру, игеру, тарату және пайдалану кезінде " Білім үшбұрышы" моделі шеңберінде ғылыми коммуникация жүйесін әзірлеу;

  • Код ON4

    soft-құралдарды пайдалана отырып, басқарудың қазіргі заманғы технологияларын әзірлеу және енгізу, ұйымның дамуына, оның тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыруға, имиджі мен беделін жақсартуға ықпал ететін менеджменттің маңызды функцияларын цифрландыру;

  • Код ON6

    ұйым қызметкерлеріне арнлаған менеджменттегі заманауи оқу-әдістемелік тәсілдерге оқыту бойынша сапалы мастер-класстар, сабақтар өткізу, қызметкерлерді бағалау мен аттестаттаудың түрлі әдістерін қолдана отырып, қызметкерлердің оқу сабақтарын қабылдау нәтижелерінің тиімділігін бағалау;

  • Код ON8

    ұйым персоналын іріктеу, ынталандыру және дамыту тұжырымдамасы мәселелері бойынша нұсқаулықтар мен стандарттарды дайындау үшін адам персоналының жай-күйі, жалақы деңгейі, қазіргі заманғы мотивация әдістері, әлеуметтік бағдарламалар туралы деректерді жүйелеу, өңдеу және талдау;

  • Код ON10

    соңғы мақсаттарды қолда бар ресурстармен келісуді қамтамасыз ете отырып, ұйымның инновациялық саясатын қалыптастыру, инновациялық жобаларды жүзеге асыру және ұйымның инновациялық қызметінің нәтижелері туралы есеп беру;

Top