6B06105 Data Engineering в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық жүйелерді жобалау, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыздандыруды құру, басқару, электрондық қызметтерді дамыту мен басқаруды қамтамасыз ететін веб-жүйелер, компьютерлік желілерді басқару, IT-компанияларды жоспарлау және міндеттерді ұйымдастыруға қабілетті жоғары білікті IT мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Жоғары математика 1
Курс математика саласындағы іргелі білімнің қажетті көлемін береді, сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия және физиканың қолданбалы есептерінде Математикалық талдау элементтерін қолдануға үйретеді. Мазмұны: сызықтық алгебра. Аналитикалық геометрия. Бір айнымалы функцияны дифференциалдық және интегралдық есептеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің қазіргі заманғы физиканың теориялық және эксперименттік жетістіктеріне негізделген физикалық дүниетанымын қалыптастыру және әлемнің физикалық концепциясын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары математика 2
«Жоғары математика 2» пәнін оқып үйренудің мақсаты студенттердің фундаменталды математикалық дайындық деңгейін оның қолданбалы бағытын күшейте отырып жоғарылату, студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттардың негіздерімен таныстыру, сонымен қатар математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен, әдістер мен шешімдерді әзірлеу болып табылады. математикалық есептер, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту, негізгі зерттеу әдістерін игеру, математикалық білімді өз бетінше кеңейту және қолданбалы есептерге математикалық талдау жүргізу қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Алгоритмдер және бағдарламалау негіздері
Пәннің мақсаты: программалаудың барлық негізгі кезеңдерінде қолданылатын базалық түсініктері мен тәсілдерін оқу және меңгеру; Программалау технологиясы саласындағы білімді меңгеру үшін программалау әдістерін үйрену; программалау тілдерін де, сондай-ақ бағдарламалау әдістерін де саналы пайдалануға дайындау. Пәннің тәрбиелік мақсаты студенттерді бағдарламалық қамтамасыз ету өндірісінің технологияларын, әдістері мен құралдарын меңгеруге ғылыми, шығармашылық тұрғыдан көзқарас қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық инженерияға кіріспе
"Бағдарламалық инженерияға кіріспе" пәнін игерудің мақсаты студенттердің аналитикалық, жобалық, технологиялық, ғылыми-зерттеу, педагогикалық, ұйымдастырушылық-басқару және сервистік-пайдалану қызметін жүзеге асыруға қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: - есептеу техникасы мен бағдарламалық жүйелердің даму тарихы туралы білім; бағдарламалық инженерия шешетін негізгі есептер; бағдарламалық инженерия есептерін формаландырудың негізгі әдістері.; әртүрлі кластағы бағдарламалық жүйелерді құрастыру, Жобалау және верификациялаудың негізгі әдістері; - кез келген мақсаттағы бағдарламалық жүйені жобалауға немесе дамытуға техникалық тапсырманы дұрыс құрастыра білу; - бағдарламалау тілінің есеп алгоритмін құру және таңдау; - бағдарламалық өнімге техникалық тапсырмаларды әзірлеу да��дысы; есептеу және комбинаторлық есептерді Алгоритмдеу; жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау технологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Компьютерлік жүйелер архитектурасы
Пәннің мақсаты - компьютерлік жүйенің параметрлері туралы ақпарат алу, қосымша жабдықты қосу және компьютер жүйесінің элементтері арасындағы байланысты реттеу; Компьютерлік жүйелердің бағдарламалық жасақтамасын орнатыңыз және күйге келтіріңіз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге қазіргі экономикалық теорияның өзекті мәселелері бойынша білім беру болып табылады. Пәннің міндеттері: тыңдаушылардың негізгі экономикалық мәселелерді зерттеудің заманауи құралдары мен аналитикалық аппаратын меңгеруі; экономикалық ғылым саласындағы ғылыми зерттеулердің алдыңғы қатарлы ағымдағы және перспективалық бағыттарының барлық спектрімен танысу, олардың өзекті экономикалық проблемалармен байланысын анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдік бағдарламалау
Пәнді игерудің мақсаты - сәтті кәсіби қызмет үшін құзіреттілікті қалыптастыру. Негізгі алгоритмдік тілдердің сипаттамасымен танысу, әмбебап алгоритмдік тілдердің бірінің синтаксисі мен семантикасын зерттеу, кәсіби қызметтің мәселелерін шешу үшін бағдарламалау тілінің зерттелген құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру, бұрын зерттелген пәндерде қойылған есептерді шешу мысалдарын қолдана отырып, зерттелген алгоритмдік тілде бағдарламалау ортасымен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. .
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дискретті математика
Курс дискретті математика және математикалық логиканың негізгі ұғымдарын, осы салада қолданылатын математикалық объектілердің анықтамасы мен қасиеттерін, олардың тұжырымдау әдістерін, оларды дәлелдеу әдістерін, оларды қолданудың ықтимал бағыттарын зерттеуге және дискретті математика мен математикалық логиканың түрлі бөлімдерінен теориялық және қолданбалы мәселелерді шешу жолдарын үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өмір қауіпсіздігінің негіздері
Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық қамтамасыз етуді құрастыру
Бұл пәннің мақсаты - заманауи бағдарламалық қамтамасыздандырудың тәсілдері мен әдістерін оқып-үйрену, жасалған жобаларға сәйкес программаларды құрастыру және тестілеу және бағдарламалық жасақтаманың интеграцияланған жүйелерін қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби-бағытталған шет тілі (ағылшын тілі)
Берілген пәнді оқу кезінде студент шет тілінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде оқудың жетекші рөлінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауды үйренуі мүмкін.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
"Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика" пәнін оқытудың негізгі мақсаты студенттердің ықтималдық процесстерінің мәні мен қасиеттері туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру, олардың ықтималдығын, кездейсоқ шамаларын, үлестіру функцияларын және статистикалық әдістерді сипаттайтын, кездейсоқ шамалармен және оларды іздеу және бағалау әдістерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Big Data аналитикалық жүйесі
«Аналитические системы Big Data» оқу бағдарламасы пәнаралық болып табылады және информатиканың негізгі әдістемелік модульдерін және қолданбалы математиканы әртүрлі салалардағы қолданбалы модульдермен біріктіреді. Бағдарлама қазіргі қолданыстағы әдістерді ғана емес, сонымен қатар модельдеу жүйелерінің сипаттамаларына сәйкес келетін жаңа модельдер мен әдістерді жасау үшін зерттеудің қазіргі жағдайы туралы терең методологиялық және алгоритмдік білімі бар әртүрлі қолданбалы салалардағы мәліметтерді талдаушыларды оқытуғ�� бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректер базасы
Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы:жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілдерін қолданады; логикалық дұрыс және тиімді бағдарламаларды құрады; деректер базасынан мәліметтерді бағдарламалық алу үшін SQL тілін қолданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Web бағдарламалау
Бұл курстың мақсаты студенттердің веб-қосымшалардың жұмыс істеу механизмдерін ашық түсінуіне, сондай-ақ өз ұсыныстарын жазу үшін біліміне, шеберлігіне және дағдыларына қол жеткізу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мобильді қосымшалар құру
Пәннің мақсаты мобильді әзірлеу саласында жұмыс істеу үшін ақпараттық технологиялар саласында арнайы білімі бар бакалаврларды дайындау (мобильдік қосымшаларды жобалау және бағдарламалау негіздері): Android платформасының базалық құрылғысын және мобильді жүйелерді әзірлеу үшін осы платформаны ұсынатын мүмкіндіктерді зерттеу, пайдаланушы интерфейстерін, сервистерді құру бойынша, сондай-ақ сигнализацияны, аппараттық сенсорларды және көрсетілген платформа шеңберінде ақпараттың стандартты сақтау қоймаларын пайдалану бойынша практикалық дағдыларды алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
C # объектіге бағытталған бағдарламалау тілі
Бұл курстың негізгі мақсаты-объектілі-бағдарлы бағдарламалаудың (ЖБП), Алгоритмдеу және кластарды құрудың негізгі ұғымдарын оқып үйрену; объектілі-бағдарлы тәсілдемені; ОБП бағдарламалау ортасын оқып үйрену, объектілі-бағдарлы бағдарламалауды жүзеге асыру үшін С# тілінің құралдарын оқып үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Java тілінде бағдарламалау
Пәнді оқытудың мақсаты-кроссплатфорлы бағдарламаларды жасау кезінде жұмыстың негізгі тәсілдерін, әдістері мен принциптерін меңгеру және бекіту, Java тілін қолдану дағдыларын меңгеру, кәсіби сертификаттауға дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
iOS бағдарламалауға кіріспе
"Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалау" пәнін игерудің мақсаты әртүрлі Заманауи бағдарламалау тілдерін (Java, Javascript, Swift) қолдана отырып, мобильді құрылғыларға арналған бағдарламаларды әзірлеу саласында студенттерді теориялық және практикалық дайындау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Операциялық жүйелер
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты-операциялық жүйелер мен орталардың құрылу ерекшеліктері, негізгі компоненттері және жұмыс істеу принциптері туралы білімді қалыптастыру,сонымен қатар есептеу процесін ұйымдастыруды және есептеу техникасының жұмысын қамтамасыз ету үшін операциялық жүйелер мен орталардың құралдарын қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жүйелік бағдарламалау
Курсты табысты игеру үшін есептеуіш техниканың базалық түсініктерін, ғылым мен техникадағы жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етудің рөлін, тәжірибелік есептерді шешу үшін есептеуіш техниканы қолдана білу, Дербес компьютерде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру және кәсіби бағдарламалық өнімдерді құру қажет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Автоматтар теориясы
Пән дискретті динамикалық модельдердің негізгі түрлерінің бірі - ақырлы детерминантты автоматиканы зерттеуге арналған. Автоматтық модельдер ақпараттық технологияларды дискретті процестер ретінде көрсетуге мүмкіндік береді, олардың орындалуы жадыны, бақылау әрекеттерін талап етеді және процестердің нақты барысының белгілерін байқау қажет. Теория ақырғы мемлекеттік машиналардың қосымшасы бар басқару жүйелерін жобалау, ақпаратты түрлендіру процестерін синтездеу және оңтайландыру, техникалық, медициналық және басқа диагностикада, бағдарламалық жүйелерді әзірлеуде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Желілік технологиялар
Пәннің мақсаты студенттерді заманауи желілік технологиялармен, оларды білім беру процесінде тиімді пайдалану принциптерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік көру технологиялары
Пәннің мақсаты — бейнелер мен бейнелерді тану теориясының және практикасының тұжырымдамалық негіздерімен танысу; тану жүйелерінің жұмыс істеу принциптері туралы білім жүйесін қалыптастыру; тану жүйелерін дербес әзірлеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық дизайн
цифрлық дизайн пәні интерактивті (яғни интерфейсі бар) цифрлық өнімдерді, жүйелерді, орталарды, қызметтерді жобалауға қатысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект жүйелері
Пәнді оқытудың мақсаты экономикадағы зияткерлік ақпараттық жүйелерді құру және пайдалану әдістерін оқу, Экономикалық ақпараттық жүйелерде жасанды интеллектті қолдану мәселелері мен салаларымен танысу, білімге негізделген жүйелердің құрылу және жұмыс істеуінің теориялық және ұйымдық-экономикалық мәселелерін жариялау, білім базалары мен сараптамалық жүйелерді жобалау бойынша тәжірибелік жұмыстардың дағдыларын үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу технологиясы
Бағдарламалық жасақтаманы (бағдарламалық қамтамасыз етуді) жасау технологиясы - бағдарламалық өнімдерді (ПП) құру бойынша шаралар жиынтығы. Бұл қызмет біршама ауқымды бағдарламалық жасақтаманы жасау кезінде қандай да бір жолмен кездесетін бірнеше кезеңдерді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мультимедиялық технологиялар
Мультимедиялық технологиялар - келешегі зор және танымал ақпараттық технологиялардың бірі. Мультимедиялық жүйелердің пайда болуы білім саласындағы революциялық өзгерістерге әкелді. Ақпаратты берудің ең көп таралған құралы - мультимедиялық проектор және компьютер. Мультимедиялық технологияларды қолдану оқу материалын дәстүрлі түрде ғана емес, сонымен бірге студенттер түсінетін вербалды түрде де көрнекі түрде ұсынуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректер талдау
Бұл пәннің мақсаты бір тақырыптық деректерді талдауда үш түрлі статистикалық әдісті қолдану ұқсас нәтижелерге әкелген-келмейтінін тексеру және статистикалық рәсімдер арасында келісуге (немесе келіспеуге) әсер ететін графикалық деректердің компоненттерін анықтау болды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
C# бағдарламалау тілі
Пәнді оқытудың мақсаты-кроссплатфорлы бағдарламаларды жасау кезінде жұмыстың негізгі тәсілдерін, әдістері мен принциптерін меңгеру және бекіту, C# тілін қолдану дағдыларын меңгеру, кәсіби сертификаттауға дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
NET бағдарламалау
Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер NET бағдарламалау тілі үлгісінде сәйкес пәндік салаларда есептерді тез шешуге мүмкіндік беретін объектілі-бағытталған және функционалдық бағдарламалауды жүзеге асырады. NET меңгеру бағдарламалық жүйелердің прототиптерін де, бағдарламалық жүйелердің өздері де жылдам құруға мүмкіндік береді, "Data engineering"бағыты бойынша бакалаврларды кәсіби дайындау үшін қажетті ғылыми және өндірістік есептерді шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді біріктіруге көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
JAVA тілінде дамытылған бағдарламалау
Пәнді оқытудың мақсаты-кроссплатфорлы бағдарламаларды жасау кезінде жұмыстың негізгі тәсілдерін, әдістері мен принциптерін меңгеру және бекіту, Java тілін қолдану дағдыларын меңгеру, кәсіби сертификаттауға дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Объектілі-реляциялық модельдеу технологиясы
Курстың мақсаты студенттерді білімнің осы саласына қатысты теориялық және практикалық есептерді өз бетінше талдап, шеше алатындай етіп мәліметтер базасын пайдаланумен байланысты ұғымдар мен міндеттер шеңберімен таныстыру. Курстың мақсаты - студенттерді мәліметтер базасын құру және құру принциптерімен, мәліметтер базасын басқару жүйелерімен, SQL тілімен және дерекқорды өңдеудің басқа тілдерімен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кроссплатфорлы бағдарламалау
Күнделікті өмірде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың дамуы мен енгізілуімен бағдарламалауға деген қызығушылық күрт өсті. Заманауи мамандар әр түрлі деңгейдегі және мақсаттағы әр түрлі бағдарламалау тілдерімен айналысуға мәжбүр. Дамудың тиімді құралдарына қажеттілік бағдарламалық қамтамасыздандыру бағдарламалық қосымшалардың жылдам дамуына арналған объектіге бағытталған бағдарламалау жүйелерінің пайда болуына әкелді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Параллельді бағдарламалау
Курс аясында көппроцессорлы және көп машиналы есептеу жүйелерінің аппараттық және бағдарламалық бөлігін оқып үйрену, жүйелердің осындай түрін жіктеу, сондай-ақ кейбір типтік есептерді талдау ұсынылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робототехникалық жүйелер
Пәннің мақсаты - робототехникалық жүйелерді және робототехникалық модульдер мен жүйелерді басқару жүйесін қолдану арқылы ғылыми-зерттеу жұмысының білімі мен дағдыларын және инновацияларды енгізуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары өнімді коммуникациялық орта және желілер
Пәннің мақсаты: студенттердің заманауи есептеу жүйелері мен бағдарламалық қамтамасыз етуді әр түрлі саладағы міндеттерді шешу үшін қолдану туралы теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, атап айтқанда: студенттің жұмысын параллель ұйымдастыратын кластерді есептеу жүйелерімен таныстыру. қоғамдық серверлер мен микропроцессорларға негізделген, қашықтан қол жеткізу режимінде параллельді есептеулерді ұйымдастыру және жүзеге асыру тәсілдері, математикалық модельдерді, мультипроцессорлы есептеу жүйелерінің әдістері мен технологияларын, параллельді бағдарламалау және жоғары өнімділікті жобалау саласында жұмысты сәтті баста��ға жеткілікті қазіргі заманғы коммутациялық жабдықтар деректерді сақтау және өңдеу орталары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу технологиясы
Пәннің мақсаты - студенттерді бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеудің негізгі түрлері мен тәсілдерімен, метриктермен қолданылатын бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің өмірлік циклінде бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу кезеңдерімен, бағдарламалық өнімдерді баптаумен таныстыру, рефакторинг үдерісімен танысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұлтты технологиялар
Пәнді игерудің мақсаты студенттерге бұлтты есептеу технологиясы туралы қажетті теориялық және практикалық білім беру, заманауи бизнесте бұлтты технологияның артықшылықтарын тәжірибе жүзінде жүзеге асыру және осы технологияның құралдарын зерттеу болып табылады. Курс барысында студенттер бұлтты қызметті құру технологиясын игереді, қолданыстағы бұлтты сервистермен жұмыс істейді, студенттер бұлтты есептеулерді қолдануды үйренеді және IT процестерін оңтайландыру мәселелерін шешу үшін бұлтты есептеу технологиясын қолдануға дайын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жүйелерді жобалау және архитектура
Бұл курстың негізгі мақсаты-білім алушылардың ақпараттық жүйелерге, негізгі архитектуралық стильдерге сәулеттік көзқарасты, паттерн мен фреймворктарды қолдану принциптерін, ақпараттық жүйелердің архитектурасындағы компоненттік және сервис-бағдарланған технологияларды, ақпараттық жүйелердің өзара әрекеттесуін ұйымдастырудың негізгі принциптерін теориялық меңгеру; паттерндерді, фреймворктарды, компоненттік технологияларды, веб-сервистерді, қосымшаларды интеграциялау құралдарын пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын алу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Деректерді модельдеу
Пәннің мақсаты - деректерді тұтынушылардың әр түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін реляциялық модельдер мен NoSQL модельдерін құру. PostgreSQL және Apache Cassandra-да мәліметтер базасын құру үшін ETL қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ІТ менеджменті
Пәнді меңгерудің міндеттері: Ақпараттық жүйелер мен технологияларды (IT жобалары) әзірлеуге және енгізуге байланысты жобаларға баса назар аудара отырып, экономикалық қызметтің әртүрлі салаларында жобаларды басқару кезінде туындайтын мәселелерді шешудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыру; IT-жобаларды тиімді басқаруға, оның ішінде жобаларды басқарудың ақпараттық жүйелерін қолдана отырып, кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру; Цифрлық экономикада алған білімдерін қолдануға дайын болудың қамтамасыз ету
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сигналдарды сандық өңдеу
Пәнді оқытудың мақсаты мен міндеттері: сигналдардың физикалық табиғатына қатысты инвариантты және оған кіретін сигналдарды цифрлық өңдеудің базалық әдістері мен алгоритмдері бөлігінде сигналдарды цифрлық өңдеудің іргелі теориясының негіздерін оқу: Фурье дискретті және жылдам түрлендіруді қоса алғанда, сызықты дискретті жүйелер мен дискретті сигналдардың математикалық сипаттамасы (математикалық модельдер); цифрлық сүзгілерді жобалаудың негізгі кезеңдері; цифрлық сүзгілерді синтездеу және талдау және олардың құрылымдық және математикалық сипаттамасы.; белгіленген нүктесі бар цифрлық сүзгілердегі кванттау шуларын бағалау; сигналдарды цифрлық өңдеудің базалық әдістері мен алгоритмдерін компьютерлік үлгілеудің қазіргі заманғы құралдарын зерделеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жобаларды басқару
Пәнді меңгерудің міндеттері: Ақпараттық жүйелер мен технологияларды (IT жобалары) әзірлеуге және енгізуге байланысты жобаларға баса назар аудара отырып, экономикалық қызметтің әртүрлі салаларында жобаларды басқару кезінде туындайтын мәселелерді шешудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыру; IT-жобаларды тиімді басқаруға, оның ішінде жобаларды басқарудың ақпараттық жүйелерін қолдана отырып, кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру; Цифрлық экономикада алған білімдерін қолдануға дайын болу қамтамасыз ету
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
Пәннің негізгі мақсаты жеке тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің ақпараттық қауіпсіздігін және қоғам мен мемлекеттің ақпараттық инфрақұрылымын қамтамасыз етумен байланысты күрделі ғылыми-техникалық міндеттерді шешуде шығармашылық тәсілдерді дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Есептеулерді таратуды ұйымдастыруға кіріспе
Пәнді меңгерудің мақсаты «Ұйымға кіріспе Үлестірілген есептеу ”- бұл үлестірілген есептеу жүйелерінде есептеуді ұйымдастыру және осындай жүйелерді құру үшін білім мен дағдыларды игеру. Осы мақсатқа жету үшін курстың міндеттері: үлестірілген есептеу жүйесінің түрлерін зерттеу; үлестірілген есептеу жүйелерінде қолданылатын заманауи әдістер мен құралдарды зерттеу; үлестірілген есептеулерді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарының даму тенденцияларын зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі; салауатты өмір салтының негіздерін біледі; арнайы, кәсіби жұмысқа қабілеттілікті, денсаулықты қолдау және кәсіби аурулардың алдын алу үшін дене шынықтыру және спорт құралдары мен әдістерін қолданады.
- іргелі және қолданбалы математиканың өзекті және маңызды мәселелерін таба білу, тұжырымдау және шеше білу
- өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға дайын, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білімі бар, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалануға қабілетті
- кәсіби мәселелерді шешкен кезде жүйелік талдау және математикалық модельдеу әдістерін қолдана отырып, әлеуметтік-экономикалық мәселелер мен процестерді талдай алады
- электрондық құрылғыларда болатын физикалық процестерді математикалық түрде сипаттай білу
- әр түрлі режимдерде және оларды қолданудың жиілік диапазонында жартылай өткізгіш құрылғылар мен микро тізбектердің ерекшеліктерін ескере отырып, электронды құрылғыларды талдау мен синтездеудің өзіндік әдістері
- бағдарламалық жасақтама жасаумен байланысты бағдарламалық жүйелердің өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде туындаған мәселелерді шеше білу; Мобильді қосымшаларды жасау
- бағдарламалық жүйелер мен мәліметтер базасының компоненттерін құра білу, заманауи құралдар мен бағдарламалау технологияларын қолдану
- компьютерлік көру технологиясын, мәліметтерді талдауды, бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу технологияларын, параллель бағдарламалауды, жоғары өнімді есептеулерді қолдану дағдылары
- қолданбалы зерттеулер жүргізу және бизнес-процестерді басқаруда сандық және сапалық әдістерді қолдану, оларды қолдану нәтижелері бойынша аналитикалық материалдар дайындау мүмкіндігі
- бағдарламалық қамтамасыз ету сапасының ұғымдары мен атрибуттарын (сенімділік, қауіпсіздік, қол жетімділік), оның ішінде адамдардың рөлін, процестерді, әдістерді, құралдарды және сапаны қамтамасыз ету технологияларын білу
- бағдарламалық интерфейстерді құру мүмкіндігі
- қызметтің өндірістік және әлеуметтік қоғамдық салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасау қабілет
- мәліметтер мен білім құрылымын модельдеу мен жобалауда интеллектуалдық технологияларды қолдану мүмкіндігі
- шешілетін ғылыми мәселелер мен міндеттердің тұжырымдамалық және теориялық үлгілерін жасау және талдау қабілеті