Пәннің мақсаты - «Педагогика» пәні бойынша пәннің негізгі ерекшелігін, логикалық және материалдық-әдістемелік қосылыстарды және студенттердің рухани-адамгершілік тәрбиесінің міндеттерін ескере отырып, негізгі білім беру жүйесінде оқытуды ұйымдастыруға студенттерді дайындау.
Оқу жылы - 1«Өзін-өзі тану» пәні білім беру, педагогикалық пән ретінде адамның рухани қабілеттерін дамытуға және байытуға, оның негізгі күштеріне, рухани бай адамның қалыптасуы мен жетілуіне, мәдениет пен әлеуметтік шығармашылыққа бағытталған.
Оқу жылы - 1Қазақстандық қоғамды жүйелі реформалау тұрғысынан алғанда, әмбебап және ұлттық құндылықтарды біріктіретін қазақ халқының дәстүрлі құндылықтарын қайта қалпына келтіру мәселелері: халыққа қызмет ету мәдениеті, адамгершілік принциптері өзекті болды.
Селективті тәртіпқауіпсіздіктің теориялық негіздері тіршілік ету ортасындағы адам; қауіпсіздіктің құқықтық және нормативтік-техникалық негіздері тіршілік
Селективті тәртіпоқушылардың даму физиологиясы, физиологияның бір бөлімі ретінде ағзалардың функцияларын, ағзалар мен жалпы ағзаның жүйелерін, онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін зерттейді. Жас ерекшелік физиологиясы курсы практикалық маңызы зор және педагогикалық білім берудің маңызды компоненттерінің бірі болып табылады. Физиологиялық білім педагогқа балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қорғау бойынша жұмысқа белсенді және саналы түрде қатысу және "дене күші мен рухани күштердің үйлесімді дамуымен мықты жас ұрпақты" тәрбиелеуге оңтайлы жағдай жасау үшін қажет."
Оқу жылы - 1Пәннің мақсаты: студенттің әлеуметтік білімін қалыптастыру, діни мәдениет пен толеранттылықты қалыптастыру, нарықтық экономикаға және плюралистік демократияға сәйкес келетін ақыл-ой мен құндылық жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ әлеуметтік құбылыстарды, діни қозғалыстар мен топтардың пайда болу сипатын талдауға студенттердің ғылыми көзқарастарын дамыту.
Селективті тәртіпКурстың бағдарламасы студенттердің білімі мен дағдыларын табысты кәсіби және әлеуметтік қызмет үшін кеңейту және тереңдету мүмкіндігіне бағытталған.
Оқу жылы - 2"Педагогика" пәнінің негізгі мақсаты - болашақ бакалаврлардың қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеруі, жалпы білім беретін орта мектеп оқушыларын тиімді оқыту мен тәрбиелеу және өзінің кәсіби қалыптасу үшін қажетті практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеруіне алғышарттар жасау.
Оқу жылы - 2Қарапайым математика, бір жағынан, математиканың өзіндік саласын білдіреді, екінші жағынан жоғары математиканы зерттеу үшін база немесе бастапқы алаң болып табылады. Қарапайым математика, әр түрлі математика сияқты – адамның логикалық ойлауын дамытатын пән, қойылған міндетті шешу жолдары мен мақсаттарын нақты бөліп көрсету қабілеті.Қарапайым математика-бұл айнымалының, функциясының, шекарасының, жиынының жалпы ұғымдарын пайдаланбайтын математиканың бөлімдері, есептері мен әдістерінің жиынтығы. Қамтиды негізінен арифметику және деп аталатын элементарную сандар теориясын, элементарную алгебру, элементарную геометрия, тригонометрия. Қарапайым математика, жоғары математикадан айырмашылығы-бұл көбінесе мектепте оқытылатын математика негіздері.
Селективті тәртіп«Критерийлерді бағалау технологиялары» пәні оқушылардың білімін бағалауға ғана емес, сонымен қатар студенттің жеке қасиеттерін дамытуға, жастардың талантын ашуға, қоршаған ортаға дұрыс қарым-қатынаста болуына, білімін жетілдіруге бағытталған
Оқу жылы - 2Пәндер болашақ мамандар - бастауыш сынып мұғалімдері үшін іргелі дайындыққа бағытталған. Білім берудің теориясы мен әдістемесі бастауыш педагогтардың кәсіби және педагогикалық дайындығы бойынша оқу пәні ретінде білім беру процесін ұйымдастырудың теориялық негіздерін, оның заңдары мен қағидаттарын, мақсаттары мен мазмұнын, сондай-ақ әдістері, формалары, құралдары, шарттары туралы педагогиканың бөлшегі болып табылады. тәрбие жұмысы
Оқу жылы - 2Фразеология. Лексилогия. Синтаксис. Пунктуация. Күрделі ұсыныстар. Сложносочиненные предложения. Мәтін. Сөз. Ұсыныс.
Селективті тәртіп«Педагогикалық шеберлікті» (Практикалық педагогикалық шеберлікті) меңгерудің негізгі мақсаты болашақ мұғалімнің жеке өзін-өзі тануына ықпал ететін кәсіби педагогикалық дағдыларды меңгеру деңгейінде негізгі педагогикалық пәндер бойынша білімін жетілдіру және маңызды болып саналатын негізгі мектептегі педагогикалық тәжірибеге дайындықты қалыптастыру болып табылады. болашақ мұғалімнің кәсіби біліктілігінің компоненті.
Оқу жылы - 2Оқу пәні, онда: этнопедагогиканың кіріспе, пәні мен міндеттері, жас ұрпақты халық педагогикасы өмірінде тәрбиелеу
Оқу жылы - 2Пән зерттейді технологиялар тиімді басқару мектебі, теру әдістерін, құралдары мен тәсілдерін табысты басқару, ықпал ететін, оның тиімділігін.
Оқу жылы - 2болашақ мамандардың теориялық негіздерін қалыптастыру. Бұл пән 6-7 жастағы баланың жасын, оның жас ерекшеліктерін зерттейді. Баланың мектепке дайындығын және мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін зерделейді.
Селективті тәртіпПәнді оқыту объектісі Заманауи педагогикалық технологиялар, олардың сипаттамасы, мақсаты мен міндеттері болып табылады.
Селективті тәртіпОрыс тілін оқыту тарихы: Орыс тілін оқыту әдістемесі оның пайда болу кезінен бастап бүгінгі күнге дейін даму үрдісі. Бастауыш мектепте орыс тілін оқыту әдістемесінің даму кезеңдері. Бастауыш мектеп үшін Орыс тілі бойынша бағдарламаларды талдау (19 - 20 ғғ.). 20 ғасырдағы бастауыш мектепте орыс тілін оқыту әдістемесінің даму ерекшеліктері. Бастауыш мектеп үшін орыс тілінен қазіргі білім беру стандарты.Орыс тілінің заманауи сабағы.
Селективті тәртіпКурстың негізгі мақсаттарының бірі - тілді когнитивтік және коммуникативтік іс-әрекетте жұмыс істейтін, прагматикалық, дидактикалық, әдістемелік және зерттеу аспектілерінде тіл білімдерін пайдалану дағдыларын игерудің белгісі ретінде қалыптастыру.
Оқу жылы - 3Еңбек анықтамасы, еңбек түрлері, өндіріс негіздері, тұлғаның қалыптасуындағы еңбек рөлі
Селективті тәртіпБілім беру философиясы қалыптасқан білім беру жүйесі әлеуметтік жағдайлармен тығыз байланысты және қоғамдағы өзгерістердің барлық Барысына үлкен әсер ететіні туралы ойды растайды. Мектепте қалыптасқан қазіргі жағдай оқу-тәрбие қызметін ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін талап етеді, өйткені білім беру жүйесі мамандарды сапалы даярлау жолына шығады, онда басым міндеттердің бірі заманауи қоғамда ақпараттық төңкеріске қабілетті құзыретті тұлғаны даярлау деп танылды. "Дидактика" пәні болашақ мұғалімдерді дайындау жүйесінде жетекші болып табылады және педагогикалық ойлауды, Педагогикалық қызметті ұғынуға, тұтас педагогикалық процестің заң��ылықтары мен принциптеріне сәйкес тиімді шешімдер қабылдауға қабілетті. 12-ші оқыту моделіне көшу жағдайында бастауыш мектепте оқыту үшін кадрлар даярлау мақсатында болашақ педагогтарға "Дидактика" курсын меңгеруі қажет.
Селективті тәртіп«Инклюзивтік білім беру» курсын меңгеру мақсаты инклюзивтік білім беру кеңістігінде мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындықты қалыптастыру үшін жағдай жасау болып табылады.
Оқу жылы - 3Орыс тілін оқыту тарихы: Орыс тілін оқыту әдістемесі оның пайда болу кезінен бастап бүгінгі күнге дейін даму үрдісі. Бастауыш мектепте орыс тілін оқыту әдістемесінің даму кезеңдері. Бастауыш мектеп үшін Орыс тілі бойынша бағдарламаларды талдау (19 - 20 ғғ.). 20 ғасырдағы бастауыш мектепте орыс тілін оқыту әдістемесінің даму ерекшеліктері. Бастауыш мектеп үшін орыс тілінен қазіргі білім беру стандарты.Орыс тілінің заманауи сабағы. Болашақ мұғалімдерді кәсіби қызметке дайындауға бағытталған. Педагогикалық инноватика білім берудегі жаңашылдық теориясы ретінде. Қазіргі инновациялық білім берудің глоссарийі. Қазіргі білім беру технологиялары: жалпы сипаттама. Проблемалық оқыту. Кезең-кезеңмен оқыту. Дидак ойыны. В. Ф. Шаталовтың педагогикалық жүйесі. Модульдік оқыту. Жеке тұлғаға бағытталған білім беру әдісі. Сугггетивті оқыту. Интеративті оқыту. Интерактивті оқыту. Ақпараттық технологиялар. Виртуальды оқыту. Практикалық сабақтарда студенттер оқушыларға орыс тілін оқытуда инновациялық әдістерді жүзеге асыру ерекшеліктерін анықтайды
Селективті тәртіппедагогтың комму-никативті көшбасшы ретінде кәсіби даярлығын қамтамасыз ететін филологиялық және педагогикалық дис-циплина. Кез келген алдын-ала, педагогикалық немесе Әдістемелік идея алғашында жүзеге асырылатындықтан, ал әрбір педагогикалық жағдай ең алдымен қарым - қатынас болса, бұл курс-мамандыққа қарамастан педагогке қажет дегеннің бірі. Тіл нормасы, нұсқасы, сөз бен мәтіннің түзетілуінің уәждемесі педагогтің лингвистикалық әдептілігі мен сөйлеу этикетін қалыптастыруға арналған базаны құрайды. Сөйлеу мәдениеті өзінің пәні ретінде тілдің ақпараттық, экспрессивті және коммуникативтік функцияларын жүзеге асыру кезінде сөйлеу нормативі мен мақсаттылығына ие.
Селективті тәртіпКус мазмұнында бастауыш мектеп педагогикасының қазіргі теориялық-әдіснамалық негіздері, оның адам тану жүйесіндегі орны, тұтас құбылыс ретіндегі педагогикалық процестің мәні, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудағы қазіргі бастауыш сынып мұғалімінің рөлі, республикадағы инновациялық білім беру мекемелері ашылады.
Селективті тәртіпАшады теориялық негіздері педагогикалық проблемаларды ұмтылдырады студенттерді іздеу бірегей педагогикалық әдістемелерді жасайды, педагогикалық іскерліктер.
Селективті тәртіпПәннің мақсаты: математиканы оқыту әдістемесі саласында жүйелі білімдер мен дағдыларды қалыптастыру
Оқу жылы - 3жалпы білім беретін орта мектепте оқу пәні ретінде өзін-өзі тануды оқытудың теориялық негіздерін бөлу және негіздеу, практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру
Селективті тәртіпҚазіргі заманғы әдіснаманың мақсаты - бастауыш сынып оқушыларын оқыту саласында педагогикалық қызметтің жеке стилін дамытуға ықпал ететін педагогикалық тапсырмаларды шешудегі тәжірибесін дамыту арқылы студенттердің жеке қасиеттері мен кәсіби құзыреттіліктерін дамыту.
Оқу жылы - 4Дүниетану пайда болуының теориялық негіздері. Қоршаған ортаның пайда болуы және дамуы. адамның дамуы. Салыстырмалы-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру. Білім беру саясаты, оның ғылыми-педагогикалық білім жүйесіндегі орны. Білім беру саласындағы заңнама. Білім беруді басқару және жоспарлау. Білім беру саясатының принциптері. Әлемдегі білім беру жүйесін реформалау. Заңдылықтары мен қайшылықтары туралы-разовательной саясат
Селективті тәртіпмұғалімдерде құралдар, әдістер туралы түсінік қалыптастыру. Ұлттық сыныптарда дене тәрбиесі жөнінде сабақ өткізу нысандары
Селективті тәртіпКурс балаларға арналған әдебиетке кәсіби қызығушылықты және балалар мәдениетін жалпыадамзаттық мәдениеттің маңызды компоненті ретінде меңгеру қажеттілігін дамытуға бағытталған. Балалар әдебиеті курсы жас оқырмандар үшін арнайы жасалған әдеби шығармаларды, сондай-ақ, олардың оқу ортасына енген халық ауыз әдебиеті мен ересектерге арналған әдебиеттерді зерделеуді көздейді.
Селективті тәртіп"Балалар әдебиеті" курсы балаларға арналған әдебиетке кәсіби қызығушылықты және балалар мәдениетін жалпы адамзаттық мәдениеттің маңызды компоненті ретінде меңгеру қажеттілігін дамытуға бағытталған. Балалар әдебиеті курсы жас оқырмандар үшін арнайы құрылған, сондай-ақ оларды оқу ортасына ауызша-поэтикалық халық шығармашылығы мен ересектерге арналған әдеби шығармаларды зерделеуді көздейді.
Селективті тәртіпПәннің негізгі мақсаты-студенттерде шетел тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесін дамытудың негізгі заңдылықтары, қазіргі тенденциялары мен өзекті мәселелері туралы адекватты түсініктерді қалыптастыру, шет тілін оқыту процесінде теориялық білімді тиімді және шығармашылық пайдалана білуді қалыптастыру, бұл Лингвистика және аударматану саласында болашақ мамандардың филологиялық дайындық деңгейін және жалпы білім беру деңгейін арттыруға қызмет етеді.
Селективті тәртіпҒылымның философиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси, құқықтық, экономикалық негіздерін меңгеру, экология және тұрақты даму туралы білімді меңгеру, ақпараттық-коммуникативтік білім мен іскерлікті меңгеру, оларды тәжірибеде қолдану; орыс, қазақ және ағылшын тілдерінде практикалық және іскерлік деңгейде қарым-қатынасты ұйымдастыру іскерліктері
Психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша білім жүйесін, оқу пәндерінің пәндік-теориялық негіздерін меңгеру, жеке-әдістемелік пәндерді оқу кезінде игерілген білімді қолдану бойынша іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру және осы негізде ғылыми-педагогикалық зерттеу және практикалық қызметте негізгі пәндік құзыреттілікті қалыптастыру
Оқытудың теориясы мен технологиясы, оқу пәндері туралы білімді меңгеру, педагогикалық үдерісте білімді қолдану бойынша практикалық білік пен дағдыны, негізгі және пәндік құзыреттілікті қалыптастыру
Педагогикалық іс-әрекетінің, педагогикалық қарым-қатынасының қалыптасуын анықтайтын, белгілі бір құндылықтар, идеалдар, педагогикалық сананы тасымалдаушы ретінде жеке тұлғаның қажетті білім, білік және дағды жиынтығын меңгеру
Қазіргі қоғамдағы мораль және адамгершілік-этикалық мінез-құлық нормаларын білу, күнделікті қоғамдық өмірде осы нормаларды сақтай білуді және қарапайым-этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби мәдениетінің негіздерін, білім берудегі экономикалық, құқықтық қатынастарды, педагогикалық менеджмент пен педагогикалық шеберлікті білуді қамтитын әдіснамалық, құқықтық-еңбек және экономикалық құзыреттілікті қалыптастыру
Осындай интеграцияланған құзыреттерді қалыптастыру: - коммуникативтік; - ақпараттық; - ғылыми-шығармашылық; - рефлексивті; -диагностикалық; - жобаларды модельдеу және іске асыру; - жағдайларды анықтау және шешу; - өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі дамыту.
Өзгерістер мен белгісіздіктердің өсу серпінділігі жағдайында әлеуметтік, экономикалық, кәсіби рөлдерді, географиялық және әлеуметтік ұтқырлықты ауыстыруға дайындық қабілеті мыналарды қамтиды: әлемдік білім беру кеңістігінің педагогикалық проблемаларын білу; білім берудің ұлттық моделін іске асырудың мәні мен жолдарын білу; өзгеретін жағдайларға барабар білім, іскерлік және дағды жүйесін меңгеру: коммуникация және байланыс, эмпатия, түсіну, симпатия, ынтымақтастық және ынтымақтастық.
Оқыту, тәрбиелеу, дамытудың философиялық, әлеуметтік-құқықтық, экономикалық негіздерін меңгеру негізінде әдіснамалық, әлеуметтік, құқықтық-еңбек құзыреттілігін қалыптастыру
Ғылыми-теориялық, әдіснамалық, психологиялық, педагогикалық, әлеуметтік-теориялық білімді меңгеру негізінде психологиялық, педагогикалық, пәндік-теориялық құзыреттілікті қалыптастыру
Оқу пәндерін оқытудың теориясы мен технологиясын оқу процесінде теориялық және эмпирикалық білімді қолдану негізінде пәндік-әдістемелік, пәндік-практикалық құзыреттілікті қалыптастыру.