Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01506 География в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Жоғары мектептің педагогикасы (қазақ тілінде)

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЖОО және ОАОО географияны оқыту технологиясы (ағылшын тілінде)

    Әлемдік білім беру және ақпараттық кеңістік жүйесінде географиялық білімнің ролі аса қажет. Жалпы білім беретін мектептерде басталған географиялық білім міндетті түрде мамандандырылған орта оқу орындарында және ЖОО-да жалғасады. Сондықтан қазіргі таңда сапалы географиялық білім беруде жаңа оқыту технологияларын қолдану маңызды. Географияны оқыту технологиясының ерекшеліктері мен қолдану тиимділігін анықтау теориялық-әдіснамалық мәселелердің бірі. Курс оқыту технологиясының теориялық-әдіснамалық негіздері, оқыту әдістері, соның ішінде географияны оқытуда инновациялық, ақпараттық, сандық технологиялар, т.б. қолдану туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)

    Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)

    Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Географияны STEM негізінде оқыту (ағылшын тілінде)

    Курс болашақ жаратылыстану-ғылыми пәндері мұғалімінің STEM құзыреттілігін қалыптастырады. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар оқушылардың зияткерлік қабілеттерін дамыту үшін зерттеу әдістерін қолдана отырып, оларды ғылыми-зерттеу қызметіне одан әрі баулу мақсатында оқушыларды белсенді оқытуға қалай тарту керектігін үйренеді. Теориялық және қолданбалы дағдыларға негізделген оқытуға мотивацияны арттыру үшін мектептегі білім беруде заманауи білім беру ресурстарын, пәнаралық байланысты және метапәндікті қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • География ғылымының тарихы мен әдіснамасы (орыс тілінде)

    Курстың мақсаты географияның тарихы мен даму заңдылықтары туралы және оның түрлі кәсіби және әлеуметтік салаларда пайдалану әдіснамасы туралы білімді қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде білім алушыларда географияның даму тарихы, география ғылымының адам мен қоғам үшін маңызы туралы білім қалыптасады, географиялық білімдерін табиғатты тиімді пайдалану сферасындағы міндеттерді шешуге, қоғамның әлеуметтік және өндірістік қызметтерін территориялық тиімді ұйымдастыруда пайдалану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)

    Пән мазмұны зерттеу әдістемесі, ҒЗТКЖ, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктері, авторлық құқық құжаттарын рәсімдеу, зерттеу жоспарының жаңашылдығы, жобаның өмірлік циклі мен құнын бағалау, идеяларды таңдау критерийлері мен сапасын анықтау дағдыларын қалыптастырады және іс жүзінде тиімді қолдану іскерліктерін меңгертеді. Оқу пәні білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында көмекші ресурс ретінде тиімді пайдаланып, зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Геоэкологиялық білім беру (қазақ тілінде)

    Курс жаһандық, өңірлік даму модельдерін, қоршаған ортаның өзгеруінің жаһандық себептері мен факторларын, мониторинг жүйелерін, табиғатты пайдалану, тұрақты даму және табиғатты қорғау саласындағы қолданыстағы халықаралық конвенцияларды, әлем өңірлерінің экологиялық қауіпсіздігі мәселелерін, жаһандық, өңірлік және жергілікті деңгейлерде аумақты геоэкологиялық талдау және бағалау әдістерін, "табиғат-шаруашылық-халық" жүйесінде туындайтын геоэкологиялық проблемаларды және осы мәселелерді шешу жолдарын қарастырады. Жалпы білім беру бағдарламалары бойынша геоэкологиялық білімді жетілдіруге және осы курс бойынша ғылыми зерттеулерді дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі балалар мен жасөспірімдер туризмін ұйымдастыру (қазақ тілінде)

    Білім беруде балалар мен жасөспірімдер туризмін ұйымдастыру-бұл балалар мен жасөспірімдерге білім беру және дамыту мақсатында туристік іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге бағытталған қызмет жүйесі. Пәннің бұл түрі білім беру процесінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады, өйткені ол магистранттарға туристік қызмет саласын және оның өлкетанудағы маңыздылығын зерттеуде жаңа білім мен дағдыларды, шығармашылық әлеуеті мен жеке қасиеттерін ашуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • ЖОО географияны оқыту әдістемесі (қазақ тілінде)

    Әлемдік ақпараттық кеңістіктегі географиялық білімнің рөлін анықтау. ЖОО-да географияны оқыту әдістемесі туралы жалпы мәлімет беру. Географияны оқыту әдістемесінің негізгі бағыттарын, оның географиялық білім берудегі рөлі мен маңызын анықтау. ЖОО-да география бакалаврын, магистрлерді және докторанттарды даярлау туралы түсінік қалыптастыру. Оқытудың заманауи құралдарын, оқытудың жаңа инновациялық, ақпараттық әдістерін, географиялық және педагогикалық ғылымның жетістіктерін қолдану. ЖОО-дағы физикалық, экономикалық және әлеуметтік географияны оқу кезінде электрондық білім беру ресурстарын қолдану. Аймақтарда географияны оқытуда қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму (қазақ тілінде)

    Тұрақты дамудың жалпы проблемалары туралы түсінік беру. Тұрақты дамуды зерттеудің әдіснамалық мәселелерін қарастыру. Қазақстанның тұрақты дамуының проблемалары мен перспективаларын анықтау. Тұрақты дамудың негізгі индикаторларын атап көрсету. Тұрақты дамудың әртүрлі мәселелерінің маңыздылық критерийлерін негіздеу. Тұрақты дамуды қамтамасыз ету тетіктерін анықтау. Тұрақты дамуының негізгі көрсеткіштерін және олардың динамикасын атап көрсету. Тұрақты дамуды қамтамасыз етудің ықтимал уақыт кезеңдерінің шынайылығын, сыни проблемаларын бағалау. Жаһандық деңгейде тұрақты дамудың қазіргі көрсеткіштерін талдау. Жергілікті деңгейде тұрақты дамудың қазіргі көрсеткіштерін талдау. Тұрақты даму индикаторларының меншікті жүйелерін құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географияны оқытудағы экономикалық білім беру (қазақ тілінде)

    «Географияны оқытудағы экономикалық білім беру» курсы болып жатқан әлеуметтік-экономикалық процестерді дұрыс түсіну және қазіргі қоғамдағы қазметтерге белсенді қатысу үшін экономикалық мәдениет пен сауаттылық мәселелерін, экономикалық ойлау мен ұтымды экономикалық мінез-құлық дағдыларын, студенттердің кейінгі кәсіби даярлығы мен тиімді практикалық іс-әрекетінің алғышарттарын қалыптастырады. Курс жаратылыстану және қоғамдық ғылымдар арасындағы өзіндік «көпір» рөлін береді, географтар қазіргі заманның әртүрлі жаратылыстану-ғылыми және әлеуметтік-экономикалық мәселелерін шешуге белсенді қатысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік географияның жаңа бағыттары (қазақ тілінде)

    Адамдардың өмірін ұйымдастырудың кеңістіктік процестері мен формаларын сипаттау. Қазіргі қоғамның қалыптасуы мен дамуын салыстыру. Әлеуметтік географияны дамытудың негізгі тармақтары: халықтар географиясы, тұтыну географиясы, қызмет көрсету саласының географиясы, рекреациялық география туралы мәлімет беру. Әлеуметтік географияны зерттеудің негізгі бағыттарын сипаттау. Қоғамның аумақтық ұйымы, өндірістік емес сала, туризм, мәдениет және т. б. ұғымдарға анықтама беру. Практикалық тапсырмаларды шешуде әлеуметтік география бойынша білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақтөбе облысының аймақтық дамуының өзекті мәселелерін оқыту (орыс тілінде)

    Курс аймақтық дамудың теориялық және әдіснамалық негіздерін; географиялық еңбек бөлінісі, экономикалық аудандастыру, халық шаруашылығының салалық, аумақтық құрылымы, аймақтардың даму факторлары мен перспективалары мәселелерін зерделеуге, Қазақстанның өңірлік дамуының өзекті мәселелерін, Ақтөбе облысы мен оның өңірлерінің экономикасын даму деңгейлерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық география және аймақтық даму мәселелерін оқыту (орыс тілінде)

    Курс экономикалық география мен өңірлік дамудың теориялық-әдіснамалық негіздері мәселелерін; еңбектің қазіргі географиялық бөлінуінің, экономикалық – географиялық жағдайының, экономикалық аудандастырудың, халық шаруашылығының салалық, аумақтық құрылымының, өңірлердің даму факторлары мен перспективаларының проблемаларын зерттейтін негізгі экономикалық-географиялық пәндерге жатады. Курс бойынша алынатын білім болашақ кәсіби қызметте үлкен маңызға ие.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық білімдегі заманауи тенденциялар (ағылшын тілінде)

    Курс жер туралы ғылымдардың бірі география туралы түсінік қалыптастырады. Географияны табиғат, шаруашылық және жер шарының халқын зерттейтін кешенді ғылым түрінде көрсетеді, географиядағы негізгі ұғымдар мен ілімдерді қарастырады. Орта мектепте, сонымен қатар бакалавриат, магистратурада географиялық білімнің маңызы мен рөлін көрсетеді. Жоғары оқу орнындағы және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің қалыптасуы мен дамуындағы қазіргі географиялық білім берудің өзекті мәселелерін анықтайды. Геоэкология негіздері, табиғатты тиімді пайдалану, адамзаттың жаһандық проблемалары, экономиканы салалық және аумақтық ұйымдастыру туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық ғылымның заманауи проблемалары (қазақ тілінде)

    Географияның көп салалы және кешенді ғылым екендігі туралы түсінік қалыптастыру. Географиялық ғылымның басқа ғылым салаларымен байланысын анықтау. Географиялық ғылымның дамуының негізгі тенденцияларын анықтау. ТМД елдеріндегі географиялық ғылым салаларының дамуының негізгі процестерін анықтау. Отандық ғылыми мектептердің жұмыстарымен танысу. Физикалық география және геоэкология мәселелерін қарастыру. Табиғи ландшафтар, табиғатты қорғау және ұтымды пайдалану, экономикалық-географиялық кешендер мәселелерін зерттеу бағытында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу. Адамзаттың жаһандық проблемаларымен байланысты қазіргі заманғы экономикалық-географиялық зерттеулер жүргізу. Геосаясат, интеграция, геоурбанистика, рекреация мәселелерін қарастыру. Географиялық ғылымның даму болжамын жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геоақпараттық картографиялау (ағылшын тілінде)

    «Геоақпараттық картографиялау» пәні білім алушыларда кеңістіктік ойлау қабілетін, оларды зерттеу және басқару мақсатында нақты әлем объектілерінің кеңістіктік моделін құру дағдыларын қалыптастырады, геоақпараттық технологиялардың заманауи мүмкіндіктерін меңгертеді. Геоақпараттық жүйелер бағдарламалары жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастырады және жетілдіреді, геоақпараттық технологиялар саласындағы жасанды интеллектті қолдана отырып, жаңа жетістіктерді меңгертеді. Геокеңістіктік жасанды интеллект – бұл географиялық ақпараттық жүйелердің (ГАЖ) және жасанды интеллект сияқты дамып келе жатқан технологиялардың жиынтығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылымға, білім беруге ақпараттық, инновациялық технологияларды (геоақпараттық карта жасау және т.б.) енгізу, жасанды интеллект бағдарламаларынмеңгеру бойынша болашақ кәсіби қызметте және докторантурада білім алуды жалғастыруда қажетті білім деңгейін жетілдіреді.
  • Ғылыми әдебиеттерге, шетелдік басылымдарға шолуды жүзеге асырады, эксперименттер жүргізеді, фактілік материалдарды өңдейді, жаңа идеяларды алға тартады, ғылыми зерттеулер контекстінде жаңа жағдайларда қойылған міндеттерді шешу үшін қорытындылар мен ұсыныстарды қалыптастырады;
  • Экономикалық және әлеуметтік географияның салаларындағы қазіргі тенденцияларды бөліп көрсетеді және сипаттайды;
  • Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы негізгі мәселелерді біледі; ғылым, білім беру тарихының, философиясы мен әдіснамасының қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес келетін ғылыми ойлау стилін қалыптастырады;
  • Географияны оқыту әдістемесі және география ғылымының заманауи мәселелері бойынша білімді, білік дағдыларын дамытуға ықпал етеді. ГАЖ технологияларын және картографиялаудың жаңа әдістерін, жасанды интеллекті пайдалана отырып, геожүйелерді ақпараттық-картографиялық модельдеуді жүргізеді;
  • Процестер мен құбылыстарды талдаудың бар тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдай алады; қазіргі дүниенің даму динамикасын бағалайды;
  • Әлеуметтік-экономикалық, геосаяси процестердің себеп-салдарын, байланыстарын анықтайды;
  • Физикалық және экономикалық география жалпы география ғылымының тұтастығы бойынша білімдердің қалыптасуы мен дамуына ықпал етеді;
  • Әлемдік білім беру кеңістігінің даму тенденцияларын, жоғары білім беру педагогикасының өзекті мәселелерін, білім беру сапасын арттыру және кәсіби шет тілін меңгереді;
  • Болашақ мамандығының мәні мен мағынасын түсінеді және оған тұрақты қызығушылық танытады;
  • Қазіргі білім мен ғылымның даму жағдайында жаңа тәртіп пен талаптар идеяларын анықтайды және талдайды;
  • Геоэкологиялық, экономикалық білім беру және өлкетану саласындағы білімді кеңейтуге және дамытуға ықпал етеді.
Top