Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.

    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.

    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.

    Несиелер - 4
  • Сапалық зерттеулер және деректерді талдау

    Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистранттар сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеу, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдайды және меңгереді. Магистранттар сапалық тәсіл, теориялық негіз, зерттеу сұрақтарын құрастыруды үйрену дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді картографиялық тұрғыдан қамтамасыз ету

    Пән географияның әртүрлі салаларындағы ғылыми зерттеулер құралы ретінде картографияның рөлін зерделеуге бағытталған. Картографиялық материалдарды жасау, талдау және түсіндіру әдістері, соның ішінде цифрлық картографиялау мен ГАЖ технологиялары қарастырылады. Зерттеу мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес картографиялық құралдарды таңдауға, кеңістіктік ақпаратты визуализациялауға және ғылыми деректерді ұсынуға назар аударылады. Курс магистранттардың ғылыми жұмыстың нәтижелерін негізделген түрде талдауға және ұсынуға қажетті карталар мен картодиаграммаларды жасау бойынша практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 4
  • Сандық зерттеулер және деректерді талдау

    Пәннің мақсаты білім беру және әлеуметтік ғылымдар саласындағы сандық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар сандық зерттеу жоспарлаудың негіздерін, деректер жинау құралдарын (анкета, сауалнамалар) әзірлеу, іріктеу принциптері, сондай-ақ деректерді статистикалық өңдеу әдістерін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып үйренеді. Арнайы назар гипотезаларды құрастыруға, нәтижелерді түсіндіруге, статистикалық болдамдарды тексеруге және деректерді визуализациялауға бөлінеді.

    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.

    Несиелер - 4
  • Зерттеу дизайны және этикалық нормалар

    Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Несиелер - 6
  • Географиялық білім саласындағы әдебиетті, теориялық және тұжырымдамалық негіздерді талдау

    Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.

    Несиелер - 4
  • Географияның теориялық және әдіснамалық мәселелері

    Пән аясында кеңістіктік талдауға арналған негізгі тұжырымдамалар, парадигмалар мен тәсілдер, сондай-ақ қазіргі заманғы географиялық зерттеу әдістері қарастырылады. Сыни ойлауды дамытуға және теориялық білімді географияның түрлі салаларындағы практикалық міндеттерді шешуде қолдану қабілетіне наза аударылады. Пән магистранттарға ғылыми зерттеулер жүргізуге және инновациялық географиялық жобаларды әзірлеуге қажетті әдіснамалық негіздерді терең түсіну қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Несиелер - 5
  • Аймақтың стратегиялық дамуының геоэкономикалық аспектілері

    Пән аумақтық экономикалық үдерістерді және олардың өңірлердің стратегиялық дамуындағы рөлін зерттеуге бағытталған. Геоэкономикалық бәсекеге қабілеттілік факторлары, аумақтардың мамандануы, көлік-логистикалық инфрақұрылым, ресурстық қамтамасыз етілу және инвестициялық тартымдылық мәселелері қарастырылады. Өңірлік саясатты, өңіраралық өзара іс-қимылды және стратегиялық жоспарлау құралдарын талдауға наза аударылады. Пән магистранттарда аумақтық талдау, әлеует пен тәуекелдерді бағалау, сондай-ақ өңірлік даму саласында негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Ғаламдану жағдайында табиғатты пайдалануды басқару

    Пән жаһандану және мемлекеттер арасындағы өзара тәуелділік жағдайындағы табиғи ресурстарды пайдалануды басқарудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Жаһандық экологиялық қатерлер, халықаралық нормалар мен тұрақты дамудың стратегиялары қарастырылады. Экологиялық, экономикалық және әлеуметтік факторларды шешім қабылдау үдерісіне біріктіруге ерекше назар аударылады. Пән магистранттардың табиғи ресурстарды талдау, экологиялық тәуекелдерді бағалау және табиғатты пайдаланудың жаһандық үрдістері мен аймақтық ерекшеліктерін ескеретін тиімді басқару үлгілерін жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Несиелер - 4
  • Аймақтық даму, жоспарлау және басқару

    Пән магистранттардың аймақтардың әлеуметтік-экономикалық дамуын талдау, стратегиялық жоспарлау және басқару саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Экономика кеңістігін ұйымдастыруға, аймақтық деңгейдегі мемлекеттік және муниципалдық басқаруға, тұрақты және теңдестірілген аумақтық дамуды қолдау механизмдеріне ерекше назар аударылады. Пән аймақтық саясаттың қазіргі әдістерін, стратегиялық жоспарлау, бағдарламалық-мақсатты және жобалық басқару тәсілдерін, сондай-ақ кеңістіктік талдау құралдарын біріктіреді. Пән мамандарды аймақтық стратегиялар, әлеуметтік-экономикалық даму бағдарламалары және аумақтық басқару жобаларын әзірлеуге және жүзеге асыруға қатысуға даярлайды.

    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта статистикасы

    Пән магистранттардың қоршаған ортаның жағдайын сипаттайтын деректерді статистикалық өңдеу бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Экологиялық ақпаратты жинау, талдау және интерпретациялау әдістері, соның ішінде табиғи үдерістерді сипаттау, қауіп-қатерлерді бағалау және заңдылықтарды анықтау қарастырылады. Статистикалық бағдарламаларды қолдануға, модельдер құруға және деректерді визуализациялауға ерекше назар аударылады. Курс экологиялық мониторинг, ғылыми зерттеу және негізделген табиғат қорғау шешімдерін қабылдау саласындағы құзыреттерді дамытуға ықпал етеді.

    Несиелер - 4
  • Географиялық білім берудегі инновациялық әдістер

    Пән магистранттардың географияны оқытуда заманауи технологиялар мен әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән цифрлық құралдар (ГАЖ, онлайн-карталар, виртуалды экскурсиялар), интерактивті тәсілдер, геймификация және жобалық оқыту қарастырылады. Магистранттардың сыни ойлауын, зерттеушілік және кеңістіктік дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылады. Пән аясында магистранттар әртүрлі білім беру деңгейлеріне бейімделген инновациялық оқу модульдерін әзірлеп, таныстырады.

    Несиелер - 4
  • Қазіргі дүние жаһандануы және саяси география

    Пән жаһандану жағдайындағы саяси үдерістердің кеңістіктік аспектілерін ашып көрсетеді. Геосаяси тұжырымдамалар, халықаралық қақтығыстар, трансұлттық актілер мен саяси шекаралардың өзгерістері қарастырылады. Әлемдік саяси картаға жаһандық экономикалық және ақпараттық ағындардың ықпалы, сондай-ақ халықаралық ұйымдар мен үкіметтік емес субъектілердің рөлі талданады. Аумақтық бірегейлікке, егемендікке және тұрақты даму мәселелеріне ерекше назар аударылады. Пән магистранттардың саяси үдерістерді кеңістіктік тұрғыда талдау және жаһандық сын-қатерлерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Геоэкологиялық маркетинг

    Пән магистранттардың кеңістік-бағдарланған және экологиялық жауапты маркетинг саласындағы терең білімін қалыптастыруға бағытталған. Пәнде маркетингтік қызмет аумақтық ерекшеліктерді, экологиялық факторларды және тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып қарастырылады, бұл қазіргі заманғы сын-қатерлер – климаттың өзгеруі, қоршаған ортаның тозуы және қоғамның "жасыл" экономикаға деген сұранысының өсуі жағдайында өзекті болып табылады. Географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ), экологиялық индикаторларды және маркетингтік стратегияларды біріктіруге ерекше назар аударылады. Магистранттар табиғи, әлеуметтік-экономикалық және нарықтық факторлардың күрделі ықпалы жағдайында кеңістіктік талдау, экологиялық тәуекелдерді бағалау және шешім қабылдау әдістерін меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Пән ғылыми зерттеулер саласында құзыреттілігі бар магистранттарды даярлауға бағытталған; магистранттардың ресурстарды жоспарлау, тиімді бөлу, ғылыми қызметті басқару және ғылыми жобаларды табысты іске асыру үшін қажет этикалық стандарттарды меңгеру әдістерін оқып-үйренуіне негізделген. Пән аясында магистранттар ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерін – тақырып таңдаудан бастап гипотеза әзірлеуге, нәтижелерді талдап, оларды қолдануға дейінгі үдерісті меңгереді; зерттеу тобын басқару, міндеттерді бөлу, әріптестермен және ғылыми мекемелермен жұмыс істеу ерекшеліктерімен танысады. ғылыми этикаға, зерттеулердің құқықтық аспектілеріне және ғылыми ақпаратпен жұмыс істеу стандарттарына ерекше көңіл бөлінеді. Сонымен қатар алынған деректерді талдау, ғылыми нәтижелерді бағалау және оларды ғылыми жарияланымдар мен есептер түрінде ұсыну дағдыларын дамытады.

    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеулердегі геоақпараттық технологиялар

    Пән геоақпараттық технологияларды (ГАЖ) меңгеру және оларды географиялық зерттеулерде қолдануға бағытталған. Кеңістіктік деректерді жинау, өңдеу, талдау және визуализациялау әдістері заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану арқылы оқытылады. Түрлі географиялық салалардағы ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу үшін ГАЖ-пен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамытуға көңіл бөлінеді. Пән магистранттарда кеңістіктік талдау, модельдеу және картографиялық материалдар жасаудағы біліктілікті қалыптастырып, сапалы зерттеулер жүргізуге және негізделген басқарушылық шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.

    Несиелер - 4
  • Табиғатты пайдаланудағы басқару мен болжаудың географиялық мәселелері

    Пән табиғи ресурстарды пайдалануды басқару және оның салдарын болжаудың географиялық негіздерін зерделеуге бағытталған. Табиғи ресурстарды пайдаланудың кеңістіктік аспектілері, экологиялық қатерлер, тұрақты даму және аумақтық жоспарлау мәселелері қарастырылады. Қоршаған ортаға әсерді бағалау әдістеріне, кеңістіктік талдау құралдарына (соның ішінде ГАЖ) және басқарушылық шешімдер әзірлеуге назар аударылады. Пән магистранттарда табиғат пен қоғамның өзара байланысын жүйелі түсінуді және ұтымды табиғат пайдалану саласында талдау мен болжаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Дүниежүзілік экономика және халықаралық қатынастар

    Пән әлемдік экономиканың негізгі үдерістері мен құрылымдарын, сондай-ақ халықаралық қатынастардың динамикасын зерттейді. Ғаламдану, халықаралық сауда, қаржы нарықтары, мемлекеттердің экономикалық саясаты және халықаралық ұйымдардың рөлі қарастырылады. Экономикалық және саяси факторлардың өзара ықпалын, олардың халықаралық ынтымақтастықты қалыптастырудағы және қақтығыстар тудырудағы рөлін талдауға ерекше мән беріледі. Пән магистранттарда жаһандық экономикалық үдерістерді терең түсіну, халықаралық оқиғаларды талдау және өзгермелі әлем жағдайында стратегиялық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Географиялық үлгілеу

    Пән магистранттардың кеңістіктік және аумақтық үдерістерді сипаттайтын модельдерді құру және қолдану саласындағы теориялық әрі практикалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс географиялық модельдеудің негізгі әдістері мен құралдарын және оларды табиғи әрі әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды талдау мен болжау мақсатында қолдануды қамтиды. Магистранттар сандық және аналитикалық модельдеу әдістерін меңгеріп, геоақпараттық жүйелерді (ГАЖ), кеңістіктік дерекқорлар мен математикалық модельдерді экология, урбанистика, көлік, жер пайдалану сияқты түрлі салалардағы мәселелерді шешуге пайдалану тәсілдерін үйренеді. Курс қазіргі заманғы бағдарламалық құралдар мен алгоритмдермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ модельдеу нәтижелерін негізделген шешімдер қабылдау үшін интерпретациялау қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Саяси география геосаясат негіздерімен

    Пән магистранттардың саяси үдерістердің кеңістіктік ұйымдасуы, билік құрылымының аумақтық жүйесі және халықаралық қатынастардың географиялық контексттегі өзара байланысы жөнінде жүйелі түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Пән саяси география мен геосаясаттың теориялық және қолданбалы аспектілерін біріктіре отырып, магистранттарға жаһандық және өңірлік қақтығыстарды, мемлекеттердің стратегиялық мүдделерін, интеграция және дезинтеграция үдерістерін әлемдік кеңістікте талдауға мүмкіндік береді. Қазіргі геосаяси сын-қатерлерге, әлемдік тәртіптің өзгеруіне, табиғи ресурстардың, шекаралардың, көлік дәліздерінің, мәдени және өркениеттік факторлардың саяси кеңістікті қалыптастырудағы рөліне назар аударылады. Пән магистранттардың халықаралық қатынастар, мемлекеттік және жергілікті саясат, аумақтық жоспарлау, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және сараптамалық-талдамалық қызмет салаларында жұмыс істеу үшін қажет аналитикалық және стратегиялық ойлау қабілеттерін дамытады.

    Несиелер - 5
  • Географиялық білім беруді дамытудың жаңа тұжырдамалары

    Пән заманауи географиялық білім берудің теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеруге бағытталған. Курс аясында құзыреттерді дамытуға арналған өзекті тұжырымдамалар, цифрлық технологияларды пайдалану, сондай-ақ пәнаралық және тәжірибеге бағытталған оқыту әдістері қарастырылады. Сыни және кеңістіктік ойлауды, экологиялық сауаттылықты және зерттеушілік дағдыларды қалыптастыруға наза аударылады. Пән магистранттарды жаһандық сын-қатерлер мен қоғам қажеттіліктерін ескеретін география саласындағы инновациялық және заманауи білім беру бағдарламаларын тиімді енгізуге дайындауға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Web-картографиялау

    Пән интерактивті карталарды веб-ортада жасау, жариялау және талдау бойынша теориялық негіздерді меңгеруге және практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Кеңістік деректерді визуализациялаудың заманауи технологияларын, веб-платформаларды, картографиялық API мен пайдаланушыға бағытталған картографиялық қосымшаларды әзірлеу құралдарын зерттеуге арналған. Магистранттар геодеректерді онлайн ортаға біріктіру әдістерін, картографиялық интерфейстерді жобалау қағидаттарын және ашық геосервистермен (OpenStreetMap, Leaflet, Mapbox, QGIS, ArcGIS Online және т.б.) жұмыс істеуді меңгереді. Курс ғылыми, қолданбалы және коммерциялық қызметте өзекті сандық картография, веб-дизайн және кеңістіктік талдау бойынша құзыреттерді қалыптастырады. Пән аясында магистранттар интерактивті карталарды құруға және жобалық жұмыстарға бағытталған практикалық тапсырмаларды орындайды.

    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым мен білім беру үдерісінің өзара байланысын, ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін, білім беру трансформациясы жағдайында этикалық және құқықтық стандарттарды сақтай отырып, жасанды интеллектіні пайдалануда ғылыми нәтижелерді білім мазмұнына интеграциялайды.
  • Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, әр түрлі қабілеттері бар студенттерді ескере отырып, инклюзивті қағидаларға сәйкес оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметінде пайдаланады.
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңінде этикалық нормаларды сақтай отырып, зерттеу құрылымын, әдіснамасын, деректерін және қорытындыларын академиялық стандарттарға сай ұсынады.
  • Елдердің табиғи ресурстарды пайдалану көрсеткіштері мен экономикалық саясатын салыстырады, геоэкологиялық тәуекелдерді талдап, жаһандық және аймақтық деңгейде экологиялық жағдайдың мүмкін болатын өзгеру сценарийлерін болжайды.
  • Мектеп географиясы білімінің мақсаттары мен міндеттерін анықтайды, қазіргі заманғы концепцияларды ескере отырып білім беру модульдерін әзірлейді, пән мазмұнын жаңарту үшін инновациялық шешімдер ұсынады.
  • Ғылыми әдістемені ескере отырып сандық және сапалық зерттеулерді жобалайды, кәсіби мәселелерді шешу үшін Action Research және Lesson Study әдістерін синтездейді, ғылыми қызметте этикалық қағидалардың сақталуын бағалайды.
  • География және географиялық білім беру саласындағы зерттеу міндеттерін шешу үшін теориялық және практикалық білімдерді қолданады, гипотезаларды құрастырады және зерттеу жұмыс жоспарын әзірлейді.
  • Аэрокосмостық әдістер мен географиялық ақпараттық жүйелер технологияларын білім беру және ғылыми қызметте қолданады, кеңістіктік деректерді талдайды, географиялық объектілердің цифрлық модельдерін құрады.
  • Геожүйелердегі өзгерістерді библиографиялық және статистикалық деректерді пайдалана отырып бақылау жүргізеді, картографиялық модельдер құрады және бақылаулар мен өлшеулердің нәтижелерін талдайды.
  • Цифрлық ресурстарды оқу процесіне енгізеді, кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық өнімдер (карталар, дерекқорлар, визуализациялар) құрастырады.
Top