Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01506 География педагогін даярлау в ОҚМПУ

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)

    Пәнде ғылыми зерттеудің өзектілігі мен жаңашылдығы, мақсаттар мен міндеттерді нақты әрі анық баяндау дағдылары, ғылыми зерттеу саласында кәсіби шет тілі құзыреттерін қалыптастыру қарастырылады. Педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері және академиялық адалдық принциптерін сақтау мәселелері талданады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістері: сандық және сапалық зерттеу түрлері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • География ғылымының тарихы мен әдіснамасы

    Географияның әдіснамалық негіздері; географиялық бірліктерді зерттеу тарихы; қазіргі географияның мәселелері, әдістері, құрылымдық ұйымдастырылуы; географиялық ғылымның тұтастығы мәселесі; иерархия құру; табиғи, әлеуметтік-экономикалық жүйелер; жаһандық және аймақтық мәселелердің географиялық аспектілері; географияның даму болашағы қарастырылады. Заң және теориялар, географиядағы жалпы өзара байланыс принципі, кешенді географияның геожүйелік концепциясын меңгеру, идеяларды, қорытындыларды аудитория алдында хабардар ете білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық ойлау: талдау және зерттеу

    Географиялық ойлауды меңгеру адамдарға, қоршаған ортаға әсер ететін мәселелерді, сондай-ақ кеңістіктегі және уақыттағы өзгерістерді түсіну мен интерплетациялауда басты орын алады. Географиялық ойлауды меңгеру үшін оқу, көру және тыңдау бойынша білім мен дағдыларды үйреніп, қолдануы маңызды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Географияның теориялық және әдіснамалық мәселелері

    Ғылыми географиялық идеялардың тарихы; География туралы теориялық түсініктерді жаратылыстану, қоғамдық пәндердің біртұтас жүйесі ретінде дамыту; қазіргі әдіснамалық негіздері, географиялық ғылымның мәселелері қарастырылады. География ғылымына кең көзқарасты қалыптастыруға, оның мәнін түсінуге, жетістіктер мен шешілмеген міндеттерді, әлемдік географияның жаңа бағыттарын дұрыс бағалауға; идеяларды, қорытындыларды рефераттау, оларды жария етуге, ақпараттандыруға дағдыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептегі оқыту стратегиялары

    Оқыту стратегиялары, цифрлық және интерактивті технологиялар, бағалау әдістері, педагогикалық дизайн, инклюзивті және жекешелендірілген оқыту тәсілдері, оқу белсенділігін арттыру әдістері, сыни ойлау мен рефлексияны дамыту жолдары. Оқыту үдерісін ұйымдастыру, заманауи педагогикалық модельдерді қолдану, магистранттардың дербестігін дамыту арқылы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курс ғылыми идеялар мен философиялық концепциялардың қалай дамығанын түсіндіреді, ғылыми теориялардың философиялық негіздерін, ғылыми жаңалықтардың философиялық ойға әсерін талдайды және ғылым мен философияның байланысын зерттейді. Пән сыни ойлауды дамытуға, ғылым мен философияның әлеуметтік-мәдени контекстін түсінуге, адам білімінің дамуы туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физикалық географияның іргелі мәселелері

    Кешенді физикалық географияның іргелі мәселелері және ғылымның болашағы зерттеледі. Ғаламдық табиғи кеңістікті ұйымдастырудың негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері, оның дифференциациясы, қазіргі кезеңдегі дамудың негізгі проблемаларын бөліп көрсету; кеңістіктік, уақытша өлшеу; ғылымдағы ішкі байланыстар, болжам, жоспарлау мәселелері. Ғылыми зерттеу әдістері мен тұжырымдарды, өзінің пайымдаулары мен ҒЗЖ мәселелерін көпшілікке ақпараттандыруда қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның іргелі мәселелері

    "Табиғат–халық-шаруашылық" жүйесіндегі аумақтық өзара іс-қимыл туралы экономикалық және әлеуметтік географияның іргелі мәселелері, жаһандық деңгейде еңбектің географиялық бөлінісінің ықпалымен қалыптасатын халықтың, табиғатты пайдаланудың, шаруашылықтың кеңістіктік құрылымы; экономикалық және әлеуметтік географияның әдістері мен ғылыми бағыттары оқытылады. Зерттеу әдістерін меңгеру, қорытындыларды, өзінің пайымдаулары мен ҒЗЖ мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Пән ағылшын тіліндегі академиялық жазу дағдыларын, сыни ойлауды, ғылыми идеяларды құрылымдап жеткізуді дамыту, сондай-ақ ағылшын тіліндегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздермен жұмыс істеу біліктері арқылы кәсіби шет тілін меңгеру құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар магистранттардың академиялық дискурс ерекшеліктерін ескере отырып кәсіби құзыреттерін дамытуға және жазбаша ғылыми тілін жетілдіруге аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістері

    Ғылыми зерттеулер, олардың жіктелуі, мәні, нысандары және зерттеу әдістері, зерттеудің теориялық және эмпирикалық деңгейлері қарастырылады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру. Ғылыми зерттеулерді жүргізу кезеңдері. Зерттеудің методологиялық, процедуралық бөлімдері. Ғылыми ақпаратты жинау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми, оқу және анықтамалық-ақпараттық басылымдармен жұмыс істей білу, ҒЗЖ қорытындыларын жариялау және рефераттау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби табыстылық психологиясы

    Қарым-қатынастың психологиялық құрылымы, функциялары, деңгейлері мен мақсаттары сипатталады. Қарым-қатынас субъектілері мен олардың өзара әрекеті, жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас барысындағы қақтығыстар мен шиеленістерді оңтайлы шешу жолдарын, тайм менеджмент, келіссөздер мен іскерлік қарым-қатынас техникалары және жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас құрудағы этикалық принциптер мен нормалар мәселелері қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Географиялық зерттеулердің заманауи әдістері

    Географиялық ақпаратты алудың әр түрлі жолдары, олардың ерекшеліктері қарастырылады. Географиялық зерттеу әдістерін қолдану, аймақтық ерекшеліктерді анықтау үшін географиялық ақпаратты талдау, табиғатта және қоғамдағы құбылыстардың кеңістіктік және уақытша өзгеруіне талдау жасау. Табиғи ортаны зерттеуде (ГАЖ, қашықтықтан зондтау және т.б.) жалпы ғылыми және пәндік-географиялық, заманауи технологиялар және оларды зерттеу тұрғысында проблемаларды шешуге қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғатты пайдалануды басқару мен болжаудың географиялық мәселелері

    Табиғатты пайдалануды басқару мен болжаудың географиялық мәселелері, ресурстарды пайдалану мен аймақты аумақтық басқару мәселелері, постиндустриалдық әлемнің экологиялық проблемалары зерттеледі. Әлемдік өркениет дамуының қазіргі кезеңінің жаһандық мәселелері. Географиялық негіздер, басқару, табиғат пайдалануды болжау мәселелері туралы мәселелерді түсінуге ықпал етеді, зерттеу құзыреттерін үздіксіз қалыптастыру үшін әлеуметтік, этикалық, ғылыми пайымдауларды ескере отырып, білім мен жеке пікірлерді біріктіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Географиялық зерттеулердің теориясы мен практикасы

    Ғылыми зерттеулердің теориясы мен практикасы, табиғи және табиғи-антропогендік жүйелердің географиялық зерттеу әдістері қарастырылады. Табиғат пен қоғамдағы құбылыстардың өзара байланысы-өндірістік күштердің аумақтық үйлесімдерін анықтау және талдау үшін басты теориялық алғышарттар. Геоақпараттық жүйелер және Жерді қашықтықтан зондтау деректері және оларды зерттеу контексінде проблемаларды шешу кезінде қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Бұқаралық ақпарат құралдарында ғылыми зерттеулерге арналған міндеттерді тұжырымдай алу қабілетін қалыптастырады. БАҚ-та академиялық зерттеулерге арналған айнымалыларды талдау қарастырылады: академиялық зерттеулерге арналған гипотезаларды құру. Мақалада рейтингтік шкалаларды қолдана отырып, БАҚ-та академиялық зерттеулер үшін мәліметтер жинау әдісі келтірілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғаламдық география және қазіргі әлемнің ғаламдануы

    Планетарлық процестердің, құбылыстардың кеңістіктік бөлінуі; жаһанданудың мәні мен процестері; оның оң және теріс аспектілері зерттеледі. Жаһандық, интеграциялық және экономикалық үдерістер; адамзаттың жаһандық мәселелері, Қазақстан мен әлемде жаһанданудың көріністері. Әлеуметтік, этикалық, ғылыми пайымдауларды ескере отырып, өз пікірлерінің пәнаралық контекстіндегі проблемаларды түсінуді қалыптастырады, зерттеу құзыреттерін үздіксіз қалыптастыру үшін білімді біріктіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектепте географияны оқытудың инновациялық әдістері

    Педагогикалық қызметтің мәні мен педагогикалық шеберлікті құрайтын білім, оның бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу мен оқыту үшін маңызын ұғыну, оқу үрдісінде магистранттардың кәсіби құзыреттілігін дамыту, оқытудың қазіргі заманғы технологияларының мүмкіндіктері, білім берудегі инновациялық тәсілдерді жүзеге асыру арқылы қалыптасады. Кәсіби, басқарушылық мәселелерді шешуде шығармашылық тәсілдер дағдыларын қалыптастырады, әрі қарай өз бетінше даму үшін білімді интеграциялайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Тұрақты даму контекстіндегі географиялық ғылым

    Пән физикалық және әлеуметтік-экономикалық географияның қазіргі өзекті және ғаламдық мәселелерін қарастырады. Қоғамның тұрақты дамуы, адамның тұрақты даму тұжырымдамасының аспектілері, кеңістікті жаһандық моделдеу, тұрақты даму индикаторлары, ҚР тұрақты даму концепциясына көшу принциптері туралы білімді қалыптастырады, магистранттың өзіндік танымдық қызметін дамыта отырып, адамзат пен қоршаған орта арасындағы байланысты талдайды және зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары және орта кәсіптік мектепте географияны оқыту әдістемесі

    Географияны оқыту әдістемесінің мәселелері, оның басқа ғылымдармен байланысы қарастырылады. Оқытудың заманауи әдістерін меңгеруге ықпал етеді. Қазақстандағы оқыту әдістемесін жаңарту. Жаңартылған бағдарлама бойынша оқыту мәселелері және қашықтықтан оқыту технологиялары. Бағалау критерийлері, әдістері, формалары. Пәннің тәрбиелік-білім беру функциялары. Аудиториядан тыс сабақтар. Кәсіби және басқарушылық мәселелерді шешуде шығармашылық көзқарас дағдыларын қалыптастырады, әрі қарай өз бетінше даму үшін білімін интеграциялайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Климаттың өзгеруі және шөлейттенудің қазіргі заманғы мәселелері

    Ғаламдық жылыну және климаттың өзгеруі; Ландшафттардың экологиялық тозуы зерттеледі. Шөлейттену, табиғи және антропогендік процестердің әсерінен оның қарқыны. Қазіргі климаттың өзгеруі мен шөлейттенудің табиғи және әлеуметтік-экономикалық салдарларын талдау. Табиғи және әлеуметтік-экономикалық жүйелердің климаттық өзгерістерге бейімделуі. Өзіндік пікір, тұжырым дағдыларын қалыптастыруға, мәселелерді шешуге және одан әрі өз бетінше дамыту үшін білімді біріктіруге ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект және географиялық білім беруді дамытудың жаңа тұжырымдамалары

    Бұл пәнде жасанды интеллекттің негізгі қағидаларын және оларды география пәнін оқытуда қолданудың заманауи тәсілдерін меңгереді. Пән шеңберінде білім алушылар интерактивті картография, геоақпараттық жүйелер (ГАЖ), бейімделетін оқыту платформалары, виртуалды шындық (VR/AR), және ЖИ негізіндегі білім беру құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Геодинамикалық процестер мен табиғи апаттар

    Геодинамикалық процестер, оларды болжау және олардың салдарларын модельдеу әдістері, алдын алу қорғаныс шаралары мен қорғау тәсілдерін анықтау қарастырылады. Табиғи апаттардың түсінігі және мәні. Жердегі төтенше жағдайлардың алдын алуды және салдарын жоюды ұйымдастыру. Агроклиматтық қауіптер және тәуекелдер. Өзіндік пікір, тұжырым дағдыларын қалыптастыруға, мәселелерді шешуге және одан әрі өз бетінше дамыту үшін білімді интеграциялауға ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • ғылыми зерттеулер контекстінде ерекше идеяларды колдану мен дамытуға негізделген дамытылатын білімдер мен түсініктерді, сондай-ақ география ғылымның аясында зерттеу әдістерін игеруді көрсетеді
  • идеяны, қорытындылары мен проблема шешімдерін нақты және тиянақты көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастырады
  • әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыру үшін ақпараттық мәдениетін, шетел тілін меңгереді
  • географияны оқыту саласында одан әрі оқуды жалғастыру үшін метапәндік білімдерін интергациялайды
  • барынша кең пәнаралық контексте стандартты емес жағдайларда кәсіби және басқарушылық проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін пайдаланады
  • Академиялық адалдық мәдениетін ұстана отырып, мәтінге ғылыми-сараптамалық баға береді
Top