Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Екі шет тілін, кәсіби-педагогикалық қызмет және мәдениет негіздерін, инновациялық және қашықтықтан оқыту әдістемелерін, шеттілді білім берудің заманауи ғылыми концепциялары мен теорияларын, шетелдік ғылыми әдебиет пен дереккөздерді сын тұрғысынан бағалай алатын, шет тілдерін еркін меңгерген, бірнеше тілге лингвистикалық салыстырмалы талдау жасай алатын, өз пікірін дәлелдей білетін, топпен жұмыс істей алатын шет тілдері мамандарын даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Тест тапсырмаларын құрастыру теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білімді объективті бағалау, тестілерді әзірлеу біліктілігінің негізінде тестілеу қабілетін қалыптастыру. Пән тест тапсырмаларын әзірлеу теориясын, тестілеудің негізгі ұғымдарын, тестіні құрастыруды, тестілеу нәтижелерін шкалалау және интерпретациялау әдістерін, тестілеу нәтижелерін өңдеу үшін автоматтандырылған бағдарламалық құралдарды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жаратылыстану, гуманитарлық және әлеуметтік мамандық саласында оқитын магистранттарды ауызекі сөйлесуде, тұрмыста күнделікті өмірде, өз мамандығы саласында, кәсіби қарым-қатынас жасауда шетел тілін белсене қолдана білу дағдыларына үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. қажетінше жылдам әрі ойланбастан күнделікті және кәсіби тақырыптарда сөйлеуді үйренуге; 2. жалпы және кәсіби тақырыптарда адамдармен пікір таластыруға; 3. әртүрлі тақырыптарға, онымен қоса кәсіби тақарыптарда баяндамалар мен презентациялар дайындауға; 4. таныс тақырыптардағы дәірстерді тыңдауға және бір тыңдағаннан оқу мәтінін түсінуге. 5. мамандыққа байланысты түпнұсқадағы мәтіндерді оқу және шет тілінен ана тіліне сөздік пен анықтамалардың көмегімен аударуға; 6. жалпы және кәсіби тақырыптарда өз пікірін дәлелдей отырып эссе және баяндама жазуға, қызықтырған сұрақтар бойынша тереңдетілген хабарламалар жазуға. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: «Шет тілі (Кәсіби)» пәні магистранттардың бойында, мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқып аудару, терминологиялық сөздікті қалыптастыру, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу, күнделікті кәсіби қарым-қатынас саласында және т.б. үшін қажетті коммуникативтік құзыреттер мен дағдыларды дамытуды көздейді. ағылшын тілін үздіксіз оқыту циклінің интегративті бөлігі. Бұл курс коммуникативтік (оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу) және тілдік (айтылу, лексика, грамматика), жалпы мәдени және тұлғааралық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. «Шет тілі (Кәсіби)» курсы магистранттарды шетел тілін мамандық саласында жүйелі білімін жетілдіру, тереңдету, кеңейту, өз бетінше кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде пайдалана білуге баулуға бағдарланған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу және тілдік соның ішінде: айтылу, лексика, грамматика, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін игеру, болашақ педагогтарды жалпы мәселелермен таныстыру, жоғары мектеп педагогикасының әдістемелік және теориялық негіздері, заманауи талдау технологиялары, оқыту мен білім беруді жоспарлау және ұйымдастыру, оқытушы мен студенттің арасындағы оқу-пәндік өзара әрекеттесудің коммуникациялық технологияларын меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғарғы мектептің мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру; 2. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін талдау; 3. жоғары білім мазмұнын анықтау; 4. білім беруді ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін және нысандарын, жоғары білім берудегі жаңа білім беру технологияларын қолдану; 5. университеттің оқу үдерісіндегі оқытушы және студент арасындағы өзара қарым-қатынасының коммуникациялық технологияларын бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогика ғылымының әдіснамасы. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық аппараты. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби біліктілігі. Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік біліктілігі. Жоғарғы мектептегі оқыту теориясы (Дидактика). Жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күші және ұстанымдары. Жоғары білім беру мазмұны. Кредиттік жүйе негізінде жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастыру. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен түрлері. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың белсенді әдістері мен түрлері. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. ЖОО-ғы эдвайзер, тьютор және офис-регистратордың қызметі. Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Жоғары мектептің ғылыми іс-әрекет теориясы. СҒЗЖ. Оқу-әдістемелік материалдарды құру технологиясы. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде. ЖОО тәрбие жұмыстарының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары мектептегі куратор. Білім беру менеджменті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл, тарих және қоғам
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тілдің, тарих пен қоғамның өзара байланыстылығын сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән әлеуметтік-лингвистикалық ұғымдарды тереңдетіп оқытуға, тілдік, аумақтық, әлеуметтік диалектілердің әлеуметтік дифференциациясын көрсетуге, олардың "жалпы тілмен" арақатынасын, топтық өзін-өзі тануды, тілдегі өзгерістердің қоғамдағы өзгерістермен шартталуын, адамдардың "өз тілі және тілдік болжамдар туралы" қарапайым ұғымдарды меңгертуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілін деңгейлік ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шет тілдерін деңгейлеп ұйымдастырудың жүйелі білімін қалыптастыру. Пән нақты тілдердің жүйелік-құрылымдық ұйымдастырылуын, олардың өзара байланыстағы иерархиялық бөлінуін, өзара шарттасуын, тілдік инвариантты/ тілдік вариативті бірліктердің айырмашылықтарын: фонема – морфема – просодемалар – синтагма – интонемаларды, бірлік шекарасын анықтау дағдыларын, олардың мағынасымен байланысын, тіл деңгейлеріне оқыту практикасын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы фонетика және қазіргі ауызекі ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: фонетикалық дағдыларды және дұрыс ағылшын айтылуын үйрету техникасын қалыптастыру. Пән фонетикалық жүйенің байланысын, артикуляциялық базаны, айтылу нормаларын, транскрипцияларды, фоностилистиканы, ағылшын тілінің дыбыстық жүйелерінің интерференциясын, акустикалық талдауды қолдануды, интонациялық құбылыстарды сипаттау әдістерін, зерттеуді, өңірлік/ұлттық нұсқаларды, ағылшын тілі фонетикасын оқыту әдістемесін, «Shadowing» техникасын терең меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бірінші шет тілі әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: бірінші шет тілі әдебиетін сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттің тарихи кезеңділігін, әдеби бағыттарын, әртүрлі әдеби бағыттағы негізгі өкілдердің шығармашылығын терең меңгеруге, идеяны, бейнелер жүйесін, көркем шығармаларды талдауды, бірінші шет тілі елінің көркем туындысы туралы өз пікірін қисынды сөйлеуді анықтай білуді және дағдысын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бірінші және екінші оқытылатын тілдің типологиялық сипаттамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шетел тілдерінің типологиялық сипаттамасын құру және талдау қабілетін қалыптастыру. Пән лингвистикалық типология теориясын, тіл типінің түсінігін, тілдің типі, әмбебаптары, изоморфизмі, тіл деңгейлерінің типологиясы, типологиялық төлқұжат, типологиялық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру негізінде салыстырмалы тілдердің құрылымы мен қызмет етуіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Екінші тілді меңгеру мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Екінші шет тілін оқыту мәселелерін шешу үшін шет тілді білім берудің қазіргі заманғы концепцияларын сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән екінші тілді меңгеру ерекшеліктерін, екінші тілдің спецификасының мәселелерін, Ана тілі жағынан да, бірінші шет тілі жағынан да интерференцияны, қателіктерді саралауды, оларды жою әдістерін, тілді сауатты қолдану стратегиясын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: шет тілдерін оқыту мақсаттарының орындалуын қамтамасыз ететін әдістеме ережелерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пән методологияның даму тарихын, шет тілін оқыту модельдерін, шетел тілін оқытудың қазіргі заманғы әдістемесінің қағидаларын: танымдық, коммуникативті, мәдени-коммуникациялық, лингвомәдени, тұжырымдамалық, дамытушы-рефлексиялық, мәдениетаралық қарым-қатынас субъектісін қалыптастыратын, инновациялық әдістер мен шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі және тілдік қатынас
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: лингвистикалық контактілер мәселелерін сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән тілдік қатынас теориясының стратификациясын, метатілін, мәнін, себептерін тілдік эволюцияның маңызды факторы ретінде, олардың шет тілін дамытудағы рөлін, тілдер мен мәдениеттің өзара байланысын, этносаралық қарым-қатынас тілдерін, қостілді, көптілділікті, интерференцияны, шет тіліндегі тілдік байланыстарды меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетелдік журналға ғалыми мақала дайындау ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ағылшын тілінде жазбаша ғылыми сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми мақаланы жазу әдістемесін зерттеуге бағытталған: жазбаша сөйлеудің ғылыми стилін, ғылыми мәтіннің композициясын, ғылыми жарияланымдардың индекстелуін (Хирш индексі), Web of Knowledge, Google Scholar, Scorpus деректер қорының журналдарына арналған ғылыми мақаланы ресімдеудің британдық және американдық стандарттарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің функционалды грамматикасы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: ағылшын тілінің функционалды грамматикасының ережелерін сыни талдай білу дағдысын қалыптастыру. Пән функционалды грамматиканың ұғымдарын, зерттелетін шет тілдерінің грамматикалық бірліктерінің функцияларын, заңдылықтарын: қарапайым сөйлемнен бастап, оның міндетті және міндетті емес компоненттерінен ағылшын тілінің күрделі сөйлемдері мен мәтіндерін құруға арналған әртүрлі модельдерге дейін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жазба ағылшын тілінің стилистикасы мен семантикасы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: әртүрлі коммуникативтік жағдайларда ағылшын тілін қолдану мәдениетін жақсарту үшін стилистикалық құбылыстарды талдау қабілетін қалыптастыру. Пән стиль, стилистика, ұлттық ағылшын тілінің лексикасын стилистикалық саралау, функционалды стиль, лексикалық және фразеологиялық, синтаксистік стилистикалық құралдар, лингвистикалық бірліктердің семантикасына сәйкес стилистикалық нормалар туралы түсініктерді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілдері мәдениаралық коммуникация негізі ретінде
    Несиелер: 5

    ППән мақсаты: кəсіби шет тіліндегі коммуникативті жəне мəдениетаралық құзіреттіліктің байланысы туралы түсінік қалыптастыру. Пән тиімді қарым-қатынасқа кедергі келтіретін коммуникациялық кедергілерді, ұлттық ерекшелігі бар мәдени компоненттерді анықтай отырып, мәдениетаралық коммуникация, ауызша және вербалды емес құралдардың мәселелерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін; ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелерінің және ойлау түрлерінің қалыптасуы тұрғысынан түсіндіруге; 2. ғылыми ізденіс қызметінде туындайтын және терең кәсіби білімдерді қажет ететін міндеттерді тұжырымдауға және шеше білуге; 3. зерттеудің қажетті әдіс-методтарын таңдауды, бұрынғыларын жетілдіруді және нақты ізденістің міндеттерінен туындайтын жаңа әдіс-тәсілдерін жасауды жүйелеуге; 4. ғылымның тарихы мен философиясының, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімдер методологиясының негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын сараптауға және түсінуге; 5. әдістемелік және әдістік білімдерді ғылыми ізденісте, педагогикалық және тәрбие жұмыстарында қолдануды түсіндіруге. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми жобалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беру мекемелері, білім беруді басқару органдарында инновациялық, тиімді кәсіби қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Пән заманауи әдістер мен тәсілдерді, сандық технологияларды пайдаланып, ғылыми жобалау негіздерін, сараптамалық-аналитикалық, зерттеу қызметін зерттеуге, ғылыми-білім беру мекемесінің жобалары, ғылыми-білім беру ортасын құру проблемаларын диагностикалау, ғылыми-зерттеу қызметін іске асыруды қамтамасыз ететін бағдарламаларды жобалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми мақала жазу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми жазу дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми мақала жазу әдістемесін зерттеуге бағытталған: шетел тілінің деңгейді ұйым білімінің негізінде жазбаша сөйлеудің ғылыми стилін, жазу нормаларын, қолжазбаларды дайындау кезіндегі ғылыми мәтіннің композициясын, мақсатты журналдарды таңдау принциптерін, рейтингтік ғылыми журналдарда ғылыми мақалаларды басып шығару талаптарын пайдалану оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - білім беруді басқару туралы білім негізінде кәсіби педагогикалық іс-әрекеттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы білім беру саласында басқарушылық қызметпен айналысу қабілетін қалыптастырады. Пән басқару іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Танымдық процестердің құрылымы. Жеке тұлғаның типологиясы, ерекше сипаты. Жеке және топтық қарым-қатынас. Жоғары білім беру педагогикасының мәні. Жоғары мектеп педагогикасының психологиялық-педагогикалық білімдеріне негізделген кәсіби педагогикалық қызмет.Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыни ойлау және ғылыми сауаттылық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тиімді, жүйелі ойлау қабілетін, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру. Пән сыни ойлаудың сипаттамаларын, анықтамаларын, басты компоненттерді: теорияны, практиканы, орнатуды, дүниежүзінің қазіргі рационалды суретін қалыптастырудағы СО рөлін, танымын, оның түрлерін, деңгейлерін, ғылыми сауаттылықтарын, Гетье мәселелерін, "Мюнхгаузеннің трилеммалары", Пирс бойынша сенімдерді бекіту әдістерін, когнитивті бұрмалауды, қабылдауды, фреймингті зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Синхронды аударма тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: аударма мәселелерін талдай білу және ілеспе аударма дағдыларын жетілдіру. Пән синхронды аудармашының психологиялық дайындығы негіздерін, ілеспе аудармаға арналған құрал-жабдықтарды, ілеспе аударманың стратегиясы мен тактикасын, бастапқы мәтінді жеткілікті түсіну механизмдерін, микрофонмен сөйлеу ерекшеліктерін, тұжырымның семантикалық мазмұнын болжауды, ілеспе аударманың аударма шешімдерінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шет тілі теориясы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: екінші шет тілі жүйесінің көп деңгейлі элементтерінің ерекшеліктерін талдау үшін жалпы тілдік құзіреттіліктерді қалыптастыру. Пән ғылыми терминологияны, теориялық зерттеулерді, әртүрлі теорияларды, екінші шет тілінің даму кезеңдері туралы ережелерді, фонетикалық, морфологиялық, лексикалық, синтаксистік деңгейлердің негізгі бөліктерін, олардың қызметін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шет тілі: даму тарихы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: екінші шет тілінің эволюциясын ана тілдерінің тарихи даму кезеңдерімен ұштастыра отырып, сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән екінші шет тілінің даму кезеңдерін, әріпті өзгертудің ерекшеліктерін, зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық, синтаксистік өзгеру заңдылықтарын әртүрлі кезеңдердің мәтіндері негізінде зерттеуге; одан әрі оқуға және оқытуға қызығушылықты арттыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аударманың практикалық курсы (бірінші және екінші шетел тілі)
    Несиелер: 5

    ән мақсаты: аударма жұмысында коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру. Пән аударма өзгерістерін қолдануды зерделеуге, сөйлеу нормаларын, грамматикалық, лексикалық бірліктерді, шет тілдерінің тұрақты корреспонденцияларын, аударма әдістерін, аудармада баламалыққа жетудің негізгі жолдарын, лексикалық және грамматикалық мәселелерді, әртүрлі стильдер мен жанрлардың аударма ерекшеліктерін білуге негізделген аударма стратегиясын анықтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жазба аударма теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: аударма теориясы мен әдіснамасына сыни тұрғыдан талдау жасай білу қабілеттерін қалыптастыру. Пән аударманы экзистенциалды құбылыс ретінде зерттеуге, тілдік негіз және пәнаралық аударма парадигмасын, аударма теориясы мен практикасын, аударма теориясының даму факторларын, аударма түрлерін, табиғи сәйкестік теориясын, денотативті аударма теориясын, трансформациялық аударма теориясын, семантикалық аударма теориясын, эквиваленттік деңгейлер теориясын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шет тілінің фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: екінші шет тілінің фразеологизмдеріне сыни талдау жасай білу қабілеттерін қалыптастыру. Пән екінші тіл фразеологиясының зерттелу тарихын, фразеологиялық бірліктердің жіктелуін, олардың нұсқаларын, синонимдерін, антонимдерін, фразеологиялық бірліктердің шығу тегі, сөйлеуде фразеологиялық бірліктерді қолданудың семантикасы мен стилистикасын, диалогтік сөйлеуге тән фразеологиялық бірліктерді, оларды сөйлеуде орынды қолдануды, оларды оқыту әдістерін оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шет тілінің іскери тілі
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: іскери қарым-қатынас нормаларын екінші шет тілінде меңгеру дағдысын қалыптастыру. Пән екінші шет тілінің іскери нормаларын, іскери хаттың формаларын, түйіндемелерді, іскерлік қарым-қатынастың мәдени дәстүрлерін: этикет формулаларын, іскери хат алмасуды, ақпарат көздерімен жұмыс істеуді, коммерциялық хат-хабарларды, телефон байланысын, іскерлік кездесулерді, тұсаукесерлерді, халықаралық этикетті терең оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ағылшын тілінің фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: қазіргі ағылшын фразеологизмдері туралы терең жүйелік білім қалыптастыру. Пән ағылшын тілінің фразеологизмдерін зерттеу тарихын, фразеологиялық бірліктердің жіктелуін, фразеологиялық бірліктердің пайда болуын, фразеологиялық бірліктерді, коммуникативті фразеологиялық бірліктерді, олардың нұсқаларын, синонимдерді, антонимдерді, типтік фразеологиялық бірліктерді, оларды сөйлеуде дұрыс қолдануды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Ғылыми зерттеудің гипотезасын, мәселелерін, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, өзгеретін ғылыми үрдістерді ескере отырып, шеттілді білім берудің метатілін қолдану, шеттілді білім берудің заманауи концепциялары мен теорияларын сын тұрғысынан бағалау; кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызметте туындайтын психологиялық заңдылықтарды түсіндіру.

  • Код ON2

    Шеттілді білім беруде салыстырмалы, контрастивті, психолингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, типологиялық зерттеулерді, фонетика-фонологиялық, лексикалық, грамматикалық, семантика-синтаксистік және прагматикалық деңгейлердегі лингвомәдени ерекшеліктерді ескере отырып, мәтінді талдау және интерпретациялауды орындау; рейтингтік ғылыми журналдарда ағылшын тіліндегі жарияланымдарда ғылыми қорытындылар, зерттеу нәтижелерін ұсыну.

  • Код ON3

    Шетел тілдерін оқытудың заманауи бағыттарын ескере отырып және сандық, инновациялық технологияларды, қашықтықтан оқыту технологияларын, оқытудың интерактивті, жеке тұлғаға бағытталған әдістерін пайдаланып, жоғары оқу орындары мен колледждерде сапалы практикалық және теориялық сабақтарды жоспарлау және өткізу.

  • Код ON4

    Оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, шет тілін оқытудың тиімді технологиялары мен әдістемесі негізінде ЖОО-да оқу үдерісінің барлық түрлерін және сабақтан тыс жұмыстарды жүргізу үшін педагогикалық технологияларды жобалау, оның ішінде оқытылатын тіл елдерінің әдебиеті, шет тілі фразеологизмдері, фразалық етістіктер, идиомалар, сыни талдау және қазіргі ғылыми жетістіктерді бағалау негізінде әр пән бойынша әдебиеттер тізімін жасау.

  • Код ON5

    Оқу сабақтарының түрлері мен нысандарын, бақылау аттестациясын ескере отырып, бағалау құралдарын әзірлеу, тіл мен сөйлеуді талдаудың қазіргі заманғы әдістерін (тілді деңгейлік ұйымдастыру, семантикалық өлшеу, лингвистикалық таңбалау), өзге тілді білім берудің әлеуметтік-психологиялық негізінде тиімді қарым-қатынасқа кедергі келтіретін коммуникативтік кедергілерді анықтай отырып, вербалды және вербалды емес жіктеуді қолдану.

  • Код ON6

    Жалпы және білім беру, кәсіби тақырыптар бойынша сөйлесудің практикалық дағдыларын меңгеру; ана тіліндегі және шет тіліндегі әртүрлі мәтіндерді, хабарландыруларды, тестілер құрастыру және редакциялау, түзету, білім беру үдерісінде тестілердің түрлерін қолдану; шет тілі сабақтарында оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыратын қазақстандық болмысты ескере отырып, қосымша оқу-әдістемелік құралдар, авторлық бағдарламалар жасау.

  • Код ON7

    Ауызша және жазбаша мәтіндерді сапалы аудару үшін тілдерді қарама-қарсы, типологиялық сипаттау және тілдерді меңгеру саласындағы жаңа жетістіктерді пайдалану; жаңа педагогикалық технологияларды, басқарудың әкімшілік әдістерін пайдалана отырып, аударма компанияларының, тілдерді оқыту Орталықтарының жұмысын ұйымдастыру, жетілдіру, IELTS, TOEFL, DAAD, DALF сертификаттарын ұсынатын курстарда сабақтарды жоғары деңгейде өткізу.

  • Код ON8

    Тілдік қарым-қатынас формаларын, сөйлеу нормаларын, ауызша қарым-қатынас нормаларын меңгере отырып, әртүрлі жанрлар мен сөйлеу стильдерінің мәтіндерін ажырату және құрастыру, отандық және халықаралық компанияларда, институционалдық мекемелерде шет тілінің ресми-іскерлік стилін және стереотиптерін қолдану, өзге мәдениетті түсіну негізінде түрлі мәдениет өкілдерімен диалог жүргізу дағдыларын шет тілінде іс жүргізуде, әртүрлі мәдениет өкілдерімен социумның түрлі салаларында байланыс жасауда пайдалану.

  • Код ON9

    Сандық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі жобаларды, көптілді білім беру бағдарламаларын, мобильді қосымшаларды, бағдарламаларды, шет тілдерін оқытатын бағдарламаларды, көптілді лексикографиялық және оқу материалдарын әзірлеу.

  • Код ON10

    Түрлі сөйлеу үдерістеріне байланысты қоғамдық ғылымның жай-күйін бағалау; Қазақстандағы тіл саясаты контексіндегі мемлекеттік бағдарламаларды түрлі дереккөздерден, интернет ресурстарынан алынған ақпаратты талдау және қазіргі қазақстандық білім беру контексінде тілді оқыту деңгейі бойынша материалдарды жүйелеу негізінде сараптау және бағалау.

  • Код ON11

    Менеджерлік жұмысты ұйымдастыру, білім басқармасының жұмысын үйлестіру білімінің негізінде оқу орындарының қызметін бақылау, қадағалау жүргізу, жоғары тұрған білім беру органдарына ұсыныстар енгізу, түрлі жағдайларды, қазақстандық және халықаралық зерттеу ұжымдарының жұмысында ғылыми-білім беру міндеттерін шешу; жеке тұлғаның және ұжымның мінез-құлқы мен қызметінің нәтижелері, даму ресурстары мен мүмкіндіктері арасындағы өзара байланыс негізінде өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни талдау.

  • Код ON12

    Әріптестермен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынасты қалыптастыру; мәдени-ағартушылық жобаларды әзірлеу және іске асыру; кәсіби қызметтегі адамдар арасындағы әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, әртүрлі жағдайларға бейімделу; жеке тұлға ретінде өзін-өзі дамыту, кәсіби деңгейін арттыру.

7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі (бейіндік бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі (1 жыл)
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау (1,5 жыл)
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі (1,5 ж.)
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top