Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01103 Педагогика жəне психология в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Менеджмент психологиясының теориялық негіздері. Ұйымдардағы адам дардың мінез-құлқын басқару психологиясы. Басқарудың және командақұрудың психологиясы. Қақтығыстарды басқару және олдарды шешу жолдарын табу.Тайм-менеджмент. Шешімдер қабылдау және бақылау психологиясы. Күйзеліс жағдайлардағы басқару қызметі.

  • Сандық педагогика
    Несиелер: 4

    Қолданыстағы оқу үрдісін өзгерту немесе қайта ойластыру. Кәсіптік білім берудегі виртуалды құралдар мен нақты өндірістік үрдістердің оңтайлы ауысуы.Оқытудың индуктивтіден дедуктивті логикасына ауысу.Жаңа оқыту әдістері мен оқу қызметін ұйымдастырудың көмегімен оқу жоспары мен ұйымдастырушылық құрылымға икемділікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп және отбасылық медиация
    Несиелер: 5

    Медиация дауларды шешудің балама әдісі ретінде. Медиаторға сипаттама. Медиатордың этикасы және кәсіби жауапкершілігі. Білім берудегі медиация. Мектеп медиациясының ерекшеліктері. Отбасылық медиацияның ерекшеліктері. Медиация құралдары. Медиацияда қолданылатын техникалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Желілік дискурстың коммуникативті ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Желілік дискурстың потенциалы лингвистикалық тұрғыдан қарастырылады. Желілік психологиялық-педагогикалық дискурстың лексикасы талданады. Тұлғааралық кәсіби желілік дискурстың ең қызықты түрлерінің біріне қысқаша лингвистикалық сипаттама берілген. Тұлға аралық желілік дискурстың негізгі жанрларына ерекше көңіл бөлінеді: психологтардың психологиялық блогтары, тәрбиешілердің педагогикалық блогтары, интернет-сайттар және кәсіби форумдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару және персоналды басқару жүйесін қалыптастыру әдістемесі, стратегиялық адам ресурстарын басқару және жоспарлау кадрлық ұйымда жұмыс істейді, оның дамуына кадрлық менеджмент және технология, сондай-ақ оның қызметін ұйымдастыру және бағалау мінез-құлқын басқару қызметкерлерінің мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық дәуірдегі медиасауаттылық
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының медиабілім тұжырымдамасы. Байланыстар мен өмірлік дағдыларды меңгерудің негізгі түсініктері, әдістері мен дағдылары бай БАҚ-қа қоғамға толыққанды қатысу үшін қажет. Практикалық сабаққа цифрлық медиа сауаттылықты дамыту кіреді, өйткені тілді, графикалық дизайнды, суреттер мен дыбысты қолдана отырып хабарлама құра алады, сонымен қатар білім беру жүйесінде осы дағдыларды қалай қолдануға болатындығын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарына сәйкес магистрлердің оқу деңгейі В2, С1 сәйкес болуы тиіс. Сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерін оқыту олардың әрқайсысының ерекшелігін ескере отырып, олардың жиынтығында және өзара байланыста жүзеге асырылуы тиіс. Шет тілін меңгеру үшін прагма - кәсіби бағыттылық талабы қызметтің белгілі бір деңгейіне жетудегі негізгі фактор болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагог-психологтың рефлексиялық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Рефлексия педагог-психологтың әдістемелік мәдениетін жүйелік құраушы компонент ретінде; Рефлексивті мәдениеттің деңгейлерін, түрлерін, компоненттерін білу; Педагог-психологтың рефлексиялық мәдениетінің құрылымы мен ерекшеліктерін білу; Педагог-психологтың рефлексиялық қызметіне арналған әдістемелік құралдар; Мұғалімнің рефлексивті іс-әрекеттері, сабаққа рефлексияға педагог-психологтарды тарту әдістері; Мұғалімнің рефлексивті іс-әрекетін аспаппен өлшеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу іс-әрекетінің инновациялық формаларының әдістемесі
    Несиелер: 4

    Инновациялық оқыту әдістемесі. Білім берудегі инновация негізі ретінде педагогиканың әдіснамалық тәсілдері. Қазіргі білім берудегі дифференциация және интеграция үрдістері. Мұғалімнің жаңашыл мәдениеті. Оқу іс-әрекеті, оның құрылымы, іске қосылу шарттары, тиімділігі мен жетістіктері. Оқу іс-әрекетінің инновациялық формалары. Белсенді оқыту: түсінігі, ерекшеліктері, принциптері, технологиялары. Шешімдерді визуализациялау және құрылымдық логикалық схемалардың құрылысы. Оқытудың ойын формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйымдастыру мінез-құлық негіздері
    Несиелер: 5

    Осы тұрғыда, курс ұйымдардағы және айналасындағы мінез-құлықты зерттеу үшін мінез-құлық және әлеуметтік ғылымдардың тұжырымдамаларын, теорияларын және эмпирикалық тұжырымдарын қолданудан тұрады. Бұл курстың негізгі бағыты өндірістік және ұйымдастырушылық психологияға, атап айтқанда жұмысты талдау, сипаттау және бағалауға; кадрларды іріктеу; өнімділігін бағалау; ынталандыру; жұмысқа қанағаттану; көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі практикалық психология
    Несиелер: 5

    Білім беру психологиясына кіріспе. Педагогтың білім беру процесіндегі психологиялық мүмкіндіктері. Психологтың іс-әрекетінің білім берудегі негізгі бағыттары. Психологтың білім берудегі іс-әрекетінің принциптары мен жұмысының мазмұны. Әртүрлі жас топтарындағы білім беру қызметі. Психологтың мектепке дейініг кіші жастағы балалармен жұмысының негізгі бағыттары. «Қауіп-қатер тобындағы» жасы кіші оқушылармен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлғаны әлеуметтендірудің педагогикасы және психологиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтенудің психологикалық-педагогикалық тәсілдері Әлеуметтену үрдісінің әмбебап сипаттамалары. Әлеуметтенудің мәні және оның кезеңдері. Әлеуметтену механизмдері. Ата-ана мен тұлғаның қалыптасуы. Тұлғаның дамуындағы оқытудың рөлі. Әлеуметтену және жеке тұлғаны қалыптастыру факторлары. Әлеуметтенудің агенттері мен құралдары. Жеке тұлғаны қалыптастыру процесінің құрылымындағы өзіндік білім. Әлеуметтенудің ерекше аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    жоғары кәсіби білім берудің әлемдік тенденцияларын біледі; халықаралық ұйымдардың педагогикалық тұжырымдамалары мен білім беру стратегиялары (БҰҰ, ЕҚЫҰ және т.б.); психология мен педагогикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздері; академиялық және кәсіби мақсаттар үшін білім беру ортасында талап етілетін деңгейден төмен емес тілдер

  • Код ON2

    тұлғаның және әлеуметтік топтардың даму психологиясын түсінеді; психологиялық, педагогикалық қарым-қатынас техникасына ие

  • Код ON3

    білім беру жүйесінде педагог-психологтың психодиагностикалық, тәрбиелік психопрофилактикалық, дамытушылық, психокоррекциялық психоконсультативтік, әдістемелік, әлеуметтік - диспансерлік практикалық қызметін сандық технологияларды қолдана отырып жоспарлау және жүзеге асыра алу;

  • Код ON4

    шынайы және виртуалды білім беру ортасында авторлық курстарды өңдейді; ғылыми-әдістемелік өнімдер, оқу-әдістемелік кешендер; жоғары білім беруде қазіргі заманғы оқытудың технологияларын және ақпараттық ресурстарды көп мәдениетті білім беру ортасын ескере отырып қолданады; студенттердің ерекше қажеттіліктерін ескеру;

  • Код ON5

    ғылыми психологиялық және педагогикалық қызметті жоспарлайды және жүзеге асырады: зерттеу мәселелерін дербес белгілейді және шешеді; өз бетінше, әріптестерімен бірлесе отырып, сынақтан өткізеді және зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізеді; ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салада жаңа идеяларды қалыптастырады; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетігін енгізеді;

  • Код ON6

    академиялық және кәсіби ортадағы ғылыми пікірталастарға қатысады; өзінің кәсіби қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілікті мойындайды;

  • Код ON7

    кәсіби салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асырады; оқу процесіне жұмыс берушілерді, кәсіби бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік серіктестерді тартады

  • Код ON8

    жеке, кәсіби өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту әдістеріне ие

7M01103 Педагогика және психология
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01103 Педагогика және психология 1
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01103 Педагогика және психология (1 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01103 Педагогика және психология
Магистратура

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01103 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01103 Педагогика және психология: Білім берудегі менеджмент
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top