7M01103 Педагогика жəне психология в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты - білім беру жүйесінде психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырып, жүргізе алатын, инновациялық психологиялық-педагогикалық идеяларды тарататын практикалық психология мен педагогика дағдыларына ие педагог-психолог дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
-
Менеджмент
Несиелер: 2Менеджмент психологиясының теориялық негіздері. Ұйымдардағы адам дардың мінез-құлқын басқару психологиясы. Басқарудың және командақұрудың психологиясы. Қақтығыстарды басқару және олдарды шешу жолдарын табу.Тайм-менеджмент. Шешімдер қабылдау және бақылау психологиясы. Күйзеліс жағдайлардағы басқару қызметі.
-
Сандық педагогика
Несиелер: 4Қолданыстағы оқу үрдісін өзгерту немесе қайта ойластыру. Кәсіптік білім берудегі виртуалды құралдар мен нақты өндірістік үрдістердің оңтайлы ауысуы.Оқытудың индуктивтіден дедуктивті логикасына ауысу.Жаңа оқыту әдістері мен оқу қызметін ұйымдастырудың көмегімен оқу жоспары мен ұйымдастырушылық құрылымға икемділікті дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектеп және отбасылық медиация
Несиелер: 5Медиация дауларды шешудің балама әдісі ретінде. Медиаторға сипаттама. Медиатордың этикасы және кәсіби жауапкершілігі. Білім берудегі медиация. Мектеп медиациясының ерекшеліктері. Отбасылық медиацияның ерекшеліктері. Медиация құралдары. Медиацияда қолданылатын техникалар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Желілік дискурстың коммуникативті ерекшеліктері
Несиелер: 5Желілік дискурстың потенциалы лингвистикалық тұрғыдан қарастырылады. Желілік психологиялық-педагогикалық дискурстың лексикасы талданады. Тұлғааралық кәсіби желілік дискурстың ең қызықты түрлерінің біріне қысқаша лингвистикалық сипаттама берілген. Тұлға аралық желілік дискурстың негізгі жанрларына ерекше көңіл бөлінеді: психологтардың психологиялық блогтары, тәрбиешілердің педагогикалық блогтары, интернет-сайттар және кәсіби форумдар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару және персоналды басқару жүйесін қалыптастыру әдістемесі, стратегиялық адам ресурстарын басқару және жоспарлау кадрлық ұйымда жұмыс істейді, оның дамуына кадрлық менеджмент және технология, сондай-ақ оның қызметін ұйымдастыру және бағалау мінез-құлқын басқару қызметкерлерінің мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Сандық дәуірдегі медиасауаттылық
Несиелер: 5Қазақстан Республикасының медиабілім тұжырымдамасы. Байланыстар мен өмірлік дағдыларды меңгерудің негізгі түсініктері, әдістері мен дағдылары бай БАҚ-қа қоғамға толыққанды қатысу үшін қажет. Практикалық сабаққа цифрлық медиа сауаттылықты дамыту кіреді, өйткені тілді, графикалық дизайнды, суреттер мен дыбысты қолдана отырып хабарлама құра алады, сонымен қатар білім беру жүйесінде осы дағдыларды қалай қолдануға болатындығын біледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 2Шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарына сәйкес магистрлердің оқу деңгейі В2, С1 сәйкес болуы тиіс. Сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерін оқыту олардың әрқайсысының ерекшелігін ескере отырып, олардың жиынтығында және өзара байланыста жүзеге асырылуы тиіс. Шет тілін меңгеру үшін прагма - кәсіби бағыттылық талабы қызметтің белгілі бір деңгейіне жетудегі негізгі фактор болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагог-психологтың рефлексиялық мәдениеті
Несиелер: 5Рефлексия педагог-психологтың әдістемелік мәдениетін жүйелік құраушы компонент ретінде; Рефлексивті мәдениеттің деңгейлерін, түрлерін, компоненттерін білу; Педагог-психологтың рефлексиялық мәдениетінің құрылымы мен ерекшеліктерін білу; Педагог-психологтың рефлексиялық қызметіне арналған әдістемелік құралдар; Мұғалімнің рефлексивті іс-әрекеттері, сабаққа рефлексияға педагог-психологтарды тарту әдістері; Мұғалімнің рефлексивті іс-әрекетін аспаппен өлшеу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Оқу іс-әрекетінің инновациялық формаларының әдістемесі
Несиелер: 4Инновациялық оқыту әдістемесі. Білім берудегі инновация негізі ретінде педагогиканың әдіснамалық тәсілдері. Қазіргі білім берудегі дифференциация және интеграция үрдістері. Мұғалімнің жаңашыл мәдениеті. Оқу іс-әрекеті, оның құрылымы, іске қосылу шарттары, тиімділігі мен жетістіктері. Оқу іс-әрекетінің инновациялық формалары. Белсенді оқыту: түсінігі, ерекшеліктері, принциптері, технологиялары. Шешімдерді визуализациялау және құрылымдық логикалық схемалардың құрылысы. Оқытудың ойын формалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ұйымдастыру мінез-құлық негіздері
Несиелер: 5Осы тұрғыда, курс ұйымдардағы және айналасындағы мінез-құлықты зерттеу үшін мінез-құлық және әлеуметтік ғылымдардың тұжырымдамаларын, теорияларын және эмпирикалық тұжырымдарын қолданудан тұрады. Бұл курстың негізгі бағыты өндірістік және ұйымдастырушылық психологияға, атап айтқанда жұмысты талдау, сипаттау және бағалауға; кадрларды іріктеу; өнімділігін бағалау; ынталандыру; жұмысқа қанағаттану; көшбасшылық.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру жүйесіндегі практикалық психология
Несиелер: 5Білім беру психологиясына кіріспе. Педагогтың білім беру процесіндегі психологиялық мүмкіндіктері. Психологтың іс-әрекетінің білім берудегі негізгі бағыттары. Психологтың білім берудегі іс-әрекетінің принциптары мен жұмысының мазмұны. Әртүрлі жас топтарындағы білім беру қызметі. Психологтың мектепке дейініг кіші жастағы балалармен жұмысының негізгі бағыттары. «Қауіп-қатер тобындағы» жасы кіші оқушылармен жұмыс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тұлғаны әлеуметтендірудің педагогикасы және психологиясы
Несиелер: 5Әлеуметтенудің психологикалық-педагогикалық тәсілдері Әлеуметтену үрдісінің әмбебап сипаттамалары. Әлеуметтенудің мәні және оның кезеңдері. Әлеуметтену механизмдері. Ата-ана мен тұлғаның қалыптасуы. Тұлғаның дамуындағы оқытудың рөлі. Әлеуметтену және жеке тұлғаны қалыптастыру факторлары. Әлеуметтенудің агенттері мен құралдары. Жеке тұлғаны қалыптастыру процесінің құрылымындағы өзіндік білім. Әлеуметтенудің ерекше аспектілері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
жоғары кәсіби білім берудің әлемдік тенденцияларын біледі; халықаралық ұйымдардың педагогикалық тұжырымдамалары мен білім беру стратегиялары (БҰҰ, ЕҚЫҰ және т.б.); психология мен педагогикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздері; академиялық және кәсіби мақсаттар үшін білім беру ортасында талап етілетін деңгейден төмен емес тілдер
-
Код ON2
тұлғаның және әлеуметтік топтардың даму психологиясын түсінеді; психологиялық, педагогикалық қарым-қатынас техникасына ие
-
Код ON3
білім беру жүйесінде педагог-психологтың психодиагностикалық, тәрбиелік психопрофилактикалық, дамытушылық, психокоррекциялық психоконсультативтік, әдістемелік, әлеуметтік - диспансерлік практикалық қызметін сандық технологияларды қолдана отырып жоспарлау және жүзеге асыра алу;
-
Код ON4
шынайы және виртуалды білім беру ортасында авторлық курстарды өңдейді; ғылыми-әдістемелік өнімдер, оқу-әдістемелік кешендер; жоғары білім беруде қазіргі заманғы оқытудың технологияларын және ақпараттық ресурстарды көп мәдениетті білім беру ортасын ескере отырып қолданады; студенттердің ерекше қажеттіліктерін ескеру;
-
Код ON5
ғылыми психологиялық және педагогикалық қызметті жоспарлайды және жүзеге асырады: зерттеу мәселелерін дербес белгілейді және шешеді; өз бетінше, әріптестерімен бірлесе отырып, сынақтан өткізеді және зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізеді; ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салада жаңа идеяларды қалыптастырады; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетігін енгізеді;
-
Код ON6
академиялық және кәсіби ортадағы ғылыми пікірталастарға қатысады; өзінің кәсіби қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілікті мойындайды;
-
Код ON7
кәсіби салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асырады; оқу процесіне жұмыс берушілерді, кәсіби бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік серіктестерді тартады
-
Код ON8
жеке, кәсіби өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту әдістеріне ие
7M01103 Педагогика және психология
МагистратураЛ.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01103 Педагогика және психология 1
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01103 Педагогика және психология (1 ж)
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01103 Педагогика және психология
МагистратураSilkway Халықаралық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01103 Педагогика және психология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01103 Педагогика және психология: Білім берудегі менеджмент
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша