Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Шетел тілі: екі шетел тілі в Сулейман Демирел атындағы университет

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Шет тілдерін оқытудың ғылыми саласында әсер ете алатын жоғары білікті мамандар мен зерттеушілерді даярлау; халықаралық стандарттарға сәйкес тілдік білім беру мен ғылыми зерттеулердің сапасы мен жетілуіне қол жеткізу үшін өздері жұмыс істейтін институттарды өзгерту үшін көшбасшылық қабілеттерін көрсету; жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі деңгейдегі тілдік білімнің жеке немесе қоғамдық секторындағы әр түрлі жұмыс тобына ену; тілдік білім беру үшін жергілікті және әлемдік нарықтар талап ететін бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету; Болон процесінің талаптары мен қағидаларына сәйкес сипатталған білім беру нәтижелеріне қатысты білім, дағдылар мен тәсілдерге ие болу.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Шет тілін оқытудағы зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Бұл курста гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардағы зерттеу парадигмалары қарастырылған. Магистранттар позитивистік және түсіндірме зерттеу парадигмаларының ерекшеліктерін анықтайды; мәліметтерді жинаудың сандық және сапалық әдістерін әзірлейді, тілдік білім беруде зерттелетін тақырыптарды және кез-келген парадигманың мақсаттарына сәйкес келетін талдау әдістерін және зерттеу әдістерін таңдайды. Журнал мақалаларында қолданбалы лингвистиканың қосалқы саласы ретінде басқа тілдерде сөйлейтіндерге ағылшын тілін үйрету бойынша зерттеулер. таңдалған зерттеу міндетін орындау үшін әдістеме жасау үшін объективтілік, жалпылау, сенімділік сияқты негізгі зерттеу тұжырымдамаларын қолданады. Тәжірибелік сабақтар мен семинарлар кезінде студенттер бір-бірінің кіші ғылыми жобалары туралы пікірталастарға қатысуға шақырылады және әр студентке өз зерттеулерін ұсынуға мүмкіндік беріледі. Семестрдің соңында идеялар (ұсыныстар) Осы курстың соңында сәтті қатысушылар өздерінің білімдерін келесі жолдармен көрсете алады: • сәйкес зерттеу тақырыбын таңдағаннан кейін зерттеу мәселесін анықтау және шешу; гипотеза жазу және / немесе деректерді жинау процедурасының өлшемдерінің егжей-тегжейлі сипаттамасы; сәйкес деректерді жинау және талдау құралдарын қолдана отырып, мәліметтерді жинау, талдау және түсіндіру • Зерттеу тапсырмаларын, кішігірім зерттеулерді әзірлеу және жүргізу үшін күнтізбені жоспарлау; • Курстық жоба үшін қажетті алғышарттар мен нұсқаулықтарды көрсететін зерттеу есебін жазу - АПА академиялық стилінде жазылуы керек шамамен 5000 сөзден тұратын құжат.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары деңгейдегі ағылшын грамматикасы (C1-C2)
    Несиелер: 5

    «Ағылшын тілінің кеңейтілген грамматикасы ағылшын тілді әлемдегі академиялық, кәсіптік және әлеуметтік ортада сәттілікке жету үшін магистранттарға ағылшын құрылымдарының грамматикалық білімін беруге, олардың жазбаша және ауызша баяндамаларын жетілдіруге арналған. «Магистратура жазушылары үшін. Бұл курс жеке грамматикалық ерекшеліктерді қамтымайды (яғни, өткен аптада басқа шақтарға қарамай); Сонымен қатар, ол үлкен жүйеде ұсынылған кішігірім жүйелер түрінде грамматикалық тақырыптарды қарастырады (яғни, топ болып қалай жұмыс істейтіндігін түсіну үшін барлық уақытта бірге қарап отырады). жетілдірілген нысандар мен стильдердің кері байланысы мен түсіндірмелері арқылы курстар, олар сөйлеу мен жазуда неғұрлым кәсіби және әдетте орынды болуға мүмкіндік береді. Курсты сәтті аяқтаған студенттерге: Металлингвистикалық күрделілік дәрежесімен ағылшын тілінің грамматикасы туралы сөйлесу үшін қажетті терминологияны анықтап, қолданыңыз; • Өзіңіздің жазбаша және ауызша орындауыңызды өңдеңіз, жазбаша және ауызша тілде қайта жазыңыз және қайта жазыңыз, сонда олар жасаған ағылшын тілі оның құрылымын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді. • EFL контекстінде ағылшын грамматикасын тиімді оқыту үшін педагогикалық грамматикалық ұғымдарды қолданған кезде құрылымдық және лексикалық түсініксіздікті көрсетіңіз және сипаттаңыз. «

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілін меңгеру деңгейін бағалау
    Несиелер: 5

    «Бұл курс ағылшын тілінде шет тілі ретінде бағалау мен бағалауға қатысты принциптер мен мәселелерді түсінуді дамытуға бағытталған. Қатысушыларға тілдік тестілеудің және бағалаудың негізгі түсініктері мен қағидалары туралы кең түсінік беріледі. Курс ағылшын тіліндегі құзіреттіліктерді қорытындылау мен қалыптастырушы бағалаудың түрлі мысалдарын қарастырады. тестілеушілердің жалпы шеберлік деңгейін өлшейтін (мысалы, TOEFL, IELTS, CELTA және т.б.) стандартты тестілерді түсінуге және түсіндіруге баса назар аударады. екінші жағынан, магистранттар ағылшын тілінде оқушылардың үлгерімін өлшейтін тестілеу, диагностикалық тесттер мен үлгерім тесттерін оқиды және талдайды, олардың нәтижесі болуы керек. Бұл EFL және Le Arning нұсқаулары, және ақыр соңында олар сенімділік, сенімділік, нақтылық, түпнұсқалық және артқа жуу немесе артқа жуу сияқты негізгі сынақ тұжырымдамаларын үйренеді. Сонымен қатар, олар тестілеуді өткізу, бағалау және бағалау саясаты, балама бағалау түрлерін (мысалы, портфолио, журналдар және өзін-өзі бағалау / бағалау) қолдану негіздерін қамтиды. Курстың соңында сәтті студенттерге: • Шет тілдерін оқыту жөніндегі Америка кеңесі (ACTFL) және Еуропалық координаттар жүйесі (CEFR) құрған Шет тілдеріндегі ұлттық білім беру стандарттары сияқты халықаралық стандартталған тесттер мен интерпретаторлардың интерфейстерін білу. шет тілдеріне арналған және белгілі бір тіл үйренушілер тобы үшін стандартталған тілдік тестке бейімделу үшін бағалау бөлімін әзірлеу. • Тілдерді тестілеу мен бағалаудағы, академиялық үлгерім мен бағалауға негізделген, дағдыларға негізделген тестілеу мен бағалаудағы негізгі ұғымдар мен мәселелерді ажыратып, тұжырымдау және ағылшын тілін шет тілі ретінде бағалаудың жалпы кемшіліктерін айқындау кезінде оқушының білімін бағалаудың әртүрлі стратегиясының негіздемесін сипаттау. тіл • Тіл үйренудің белгілі бір саласына арналған тілдік тест нәтижелерін жоспарлау, жобалау, жобалау, түзету, талдау, бағалау және интерпретациялау ».

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінде Toastmaster (C1-C2)
    Несиелер: 5

    «Toastmaster International Club ұйымдарының көпшілік алдында сөйлеу жүйесін EFL студенттерінің коммуникациялық құзіреттілігін дамыту құралы ретінде пайдалану - бұл курсты дамытудың негіздемесі болып табылады. Негізгі мақсат - алдыңғы қатарлы магистранттарға тиімді сөйлеу презентацияларын дайындаудың және өткізудің сенімді моделін беру, бұл нағыз шеберлік, академиялық немесе іскери қарым-қатынас сияқты түрлі контексте қажет. Таңдалған сөйлеу үлгісі кафелердегі, барлардағы немесе кейбіреулердегі кішігірім чат бөлмелері үшін пайдалы басқа қоғамдық орындарда, сондай-ақ ресми сұхбат, брифингтер үшін, сонымен қатар қатысушылардың академиялық өмірімен байланысты сағаттық презентациялардың құрылымы ретінде. Курс қатысушылары сөйлесулерді нақты ұйымдастыруды, оларды жатқа жазуды және сенімді түрде ұсынуды үйренеді.Курсты сәтті аяқтаған студенттерге мүмкіндіктері бар. : • көпшілік алдында сөйлеу қорқынышын едәуір азайтады; • жаттығу әдістерін қолдана отырып, күшті, жанды дауысты сөйлеу; • Динамикалық және тиімді дене тілімен сөйлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (Қолданбалы лингвистика және ағылшын тілін оқыту)
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге ғылым философиясына, олардың қолданбалы лингвистиканың негізгі ғылыми саласының тарихы мен салаларына және оның EFL контекстіндегі тілді оқытумен байланысына шолу жасайды. Табысты қатысушылар өздерінің білімдерін көрсете алады. • «Ғылым» білімнің динамикалық процесі ретінде; оның парадигмалары, тарихи дамуы, мәдениет пен өркениеттегі маңызы. Қолданбалы лингвистика пәнаралық ғылыми сала ретінде; оның пайда болуы мен дамуы, зерттеу аясы мен әдістері. • Тілдік саясат пен тәжірибені сыни линза арқылы түсіну және түсіндіру, екінші тілдік дағдылар мен TESOL бойынша зерттеулер

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс жұмыс барысында немесе мектеп жағдайында басқарушылық мінез-құлық пен тұлғааралық нәтижелерге бағытталған. Жұмыс ортасындағы қатынастар жеке тұлғалардың жетістіктері мен сәтсіздіктерінің негізгі факторлары, сонымен қатар олардың коммерциялық пайдаға немесе білім беру қызметтерінің сапасына қосатын үлесі болып табылады. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер өз білімдері мен дағдыларын келесі мақсаттарда көрсете алады: • Стресті, өзгерісті және жеке мәселелерді басқарыңыз • Жанжалды шешуді және тиімді қарсыласу дағдыларының маңыздылығын іске асырыңыз. • Жұмыс пен академиялық ортадағы этика маңыздылығын түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • EFL сыныптарындағы мәдениетаралық қарым-қатынастарды зерттеу
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттар арасында мәдениетті қарым-қатынас үшін ағылшын тілін оқытудағы зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы түсінік пен түсінік қалыптастыруға бағытталған. Зерттеу этикасының маңыздылығынан бастап, курс этнография, интерактивті социолингвистикалық зерттеулер, талдау сияқты мәдениаралық коммуникация саласындағы ғылыми зерттеулердің әртүрлі тәсілдеріне бағытталған. әңгімелер, сыни дискурстарды талдау, іс-әрекеттерді зерттеу және кейс-стади. . Қазақстандық және шетелдік ғалымдар қатысушылары әзірлеген мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін Nosta түрлі модельдері сыни тезистер мен диссертациялар тізімін оқып, жергілікті және ғаламдық контексте EFL сыныптарда олардың маңыздылығын талқылау, әрине соңы сәтті студенттер .: алатын болады Зерттеу этикасы мен қолданбалы лингвистикалық зерттеудің фундаменталды тұжырымдамаларының, мысалы, сенімділік, сенімділік, объективтілік, сенімділік арасындағы байланысты анықтау; • EFL сыныптарындағы мәдениеттер арасындағы қарым-қатынасты зерттеудің ең сәнді тақырыптарының кем дегенде бесеуінің тізімін жасаңыз және олардың әрқайсысына қысқаша шолуды / реферат жазыңыз; • Сұхбат, байқау немесе анкета сияқты деректерді жинауды зерттеу құралын қолдана отырып, шағын мәдениаралық коммуникацияны зерттеу; нәтижелерін талдап, APA стилінде 2000 сөзден тұратын есеп жазыңыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орнында педагогикалық практика
    Несиелер: 2

    Педагогикалық семинардың мақсаты магистранттарды жоғары білім жағдайында тілді оқытудың сәтті әдіснамасының қағидаларымен таныстыруға бағытталған. Бұл TEFL аспиранттарына шет тілдерін оқыту мәселелері туралы ойлауды және олардың кеңесшілерімен, сондай-ақ оларды талқылауға мүмкіндік беретін жоғары оқу орнынан кейінгі деңгейде ұсынылатын іс-шаралар бағдарламасы. жоғары оқу орнының профессорлық-оқытушылық құрамы және басқару, практикалық сабақтарға қатысу. Семинарды сәтті аяқтаған студенттер: Оқу тиімділігін арттыру мақсатында оқушылардың білімін бағалауды қалыптастырушы және қорытындылау әдістерін анықтау. • Оқу нәтижелерін, бағалау стратегиясын және оқу әрекетін қоса алғанда, біртұтас оқу тұжырымдамасы үшін қысқаша оқу жоспарын жасаңыз. • TEFL-дегі оқытудың озық тәжірибесін қолдана отырып сабақ өткізіңіз

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын шет тілін оқу бағдарламаларын жобалау және материалдарды бағалау
    Несиелер: 5

    «Бұл курс магистранттар мен практикумға қатысатын тіл мұғалімдеріне жаңа дағдыларды игеруге және TEFL оқу жоспарын құрудың принциптері мен негізгі тұжырымдамаларын және Қазақстандағы әртүрлі мектептер, университеттер мен ересектерге қатысты материалдарды бағалау туралы практикалық түсінік алуға мүмкіндік береді. тәрбиешілерге таныс контекстке қатысты осы ұғымдар. Талдауды, оқу жоспарын және оқу жоспарларын жобалауды, тілдік бөлімшелерді жоспарлау мен бағалауды қамтиды .. Kovogo Әрине, сәтті курсын аяқтау оқу материалдарын, шет тілі ретінде ағылшын бағдарламаларды іске асыру және бағалау дамыту, сондай-ақ олардың жұмыс орындарын үшін оқу бағдарламасы мен материалдар бағалау және іріктеу жобалау EFL мұғалімдердің үлесі Оқушылар алатын болады: • TEFL-де оқу жоспарлары мен материалдарды әзірлеудің негізгі принциптерін анықтаңыз, сипаттаңыз және сынға алыңыз. • TEFL оқу бағдарламасын және бағалау материалдарын жасаудағы әр түрлі көзқарастардың күшті және әлсіз жақтарын, мектепте немесе университеттегі оқу жағдайларына әсерін сыни тұрғыдан талдай білу. • TEFL курсына студенттердің қажеттіліктерін талдау критерийлерін құруға, оқу жоспарын құруға және материалдарын бағалауға қабілеттілігін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары білім берудегі ағылшын тілі педагогикасын оқытудың арнайы мәселелері
    Несиелер: 5

    «Курстың мазмұны жоғары білім берудегі TEFL-нің келесі мәселелерін қамтиды, бірақ олармен шектелмейді: • Педагогика мұғалімдерге, студенттерге және оқытушыларға бағытталған; Студенттерді әртүрлі білім беру орталарында әртүрлі режимдерге қатыстыру педагогикасы (мысалы, тіл мұғалімдерін онлайн немесе аралас оқыту); • аралас сыныптарда және шектеулі ресурстарда тиімді тілді оқыту үшін инклюзивтілік пен әділеттілікке ықпал ететін контексттік бейімделу. Бұл курс қатысушылардың жоғары білімнің халықаралық стандарттарына сәйкес Болон процесіне сәйкес келетін принциптері мен зерттеулеріне негізделген заманауи педагогикалық көзқарасқа сәйкес университеттік білім берудегі TEFL модулдерін талдау, жоспарлау, талқылау және дамыту қабілетін дамытуға бағытталған. Курстың соңында студенттер мыналарды орындай алады: • Ең жақсы оқыту тәжірибесін көрсететін тілді оқыту философиясын тұжырымдау EFL сабақтарын адам тәжірибесі, қабілеттері, сипаттамалары мен ресурстарындағы айырмашылықтары бар әр түрлі орта ретінде тану және осы білімді курс пен сабақтың дизайнына кіріктіре білу. Соңғы уақыттағы ең танымал цифрлық коммуникациялық технологияларды, білім беру бағдарламалық қамтамасыздандыру және мобильді қосымшаларды анықтаңыз, оларды EFL нұсқаулығына қалай енгізуге болады. «

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тіліндегі мәдениетаралық сауаттылық (екінші): түрік / қытай / француз
    Несиелер: 5

    Бұл курстың қатысушыларына негізгі шет тілдерінен өзгеше қосымша мәдени контекстпен өзара әрекеттесу процесін қамтитын жобалар арқылы мәдениетаралық сауаттылықты дамыту қажет. Мәдениетаралық сауаттылық - бұл инклюзивті өзара әрекеттесуге қажетті негізгі көзқарастарды, білім мен дағдыларды алуға негізделген диалогтық әлеуметтік тәжірибе. басқа тілдік мәдениеттерден шыққан адамдар.Мәдениаралық сауатты адам даму арқылы мәдени айырмашылықтарды сауатты шеше алады басқалармен құрметтелетін әлеуметтік қарым-қатынаста өзін-өзі тану және олар өздерінің қарым-қатынас дағдыларын екінші шет тілінде қолданады, мысалы түрік немесе қытай, жергілікті тілге (қазақ немесе орыс) және ағылшын тіліне негізгі шет тілі ретінде. Жоба мәдениетаралық қарым-қатынастың көптілділік сипатын көрсетіп, мәдени байланысының олардың жауаптары мен сезімдеріне қалай әсер ететінін көрсетуге мүмкіндік беретін маңызды тұжырымдамаға назар аударуы керек. сеанстарда (дәрістерде) және шағын топтық пікірталастарда екі тілде сөйлейтіндерге қатысты. оқыту стратегиялары (мысалы, ағылшынша-түрікше немесе ағылшынша-қытайша), сонымен қатар рефлексиялық іс-шаралар, рөлдік ойындар, модельдеу және олардың қосымша (ағылшынша емес) шет тілінің кейс-стадитері. Жобаларға дайындалу үшін курс үйлестірушісі таңдалған тақырыптарға сәйкес келсе, микро-тренингті қолдана алады. Пәнаралық тәсілді қосымша тілдердің оқытушылары ұсынатын кеңес беру, қатысу және бағалау арқылы пайдалану керек. Курсты сәтті аяқтаған студенттерге: Қазақстан / посткеңестік кеңістіктегі нақты контекстке қатысты ғылыми мақалаларда дискурсивті талдаудың мәдениаралық салдарын анықтаудың нақты қажеттіліктерімен байланысты белгілі бір контекст контекстерінің мәдениаралық салдарын анықтау; • Қазақстан / посткеңестік кеңістіктегі елдер туралы нақты контекстке қатысты ғылыми мақалаларда дискурстық талдаудың мәдениаралық салдарын анықтау; Жергілікті мәдениеттегі қарым-қатынас заңдылықтарын және / немесе оның мәдениаралық контексттегі салыстырмалы әсерін көрсету үшін EFL класындағы дискурстағы маңызды құбылысты көрсететін кейс-стадияны әзірлеңіз (немесе жоспарды талдаңыз). «

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл үйретудегі дискурс, мәдениет және қарым - қатынас
    Несиелер: 5

    Бұл курс EFL сыныбындағы мәдени контекст пен дискурстың прагматизмі туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған, оған кіру және өзара әрекеттесу, форма мен функция сияқты маңызды факторлар, тақырыптар мен тапсырмалар, сұрақтар мен түзетулер және олардың барлығы қалай байланысты? Социолингвистикалық және психолингвистикалық перспективалар қарым-қатынаста ауызша және жазбаша сөйлеуді талдау мен шығару үшін негіз болып саналады, бұл қатысушыларға осы факторларды басқаруға мүмкіндік береді.Курсты сәтті аяқтаған студенттер: • Сабақта дискурсты сыни талдаудың рөлін түсіндіріп, оның социолингвистикалық және психолингвистикалық перспективаларын анықтаңыз. • Қазақстан / посткеңестік кеңістіктегі елдер туралы нақты контекстке қатысты ғылыми мақалаларда дискурстық талдаудың мәдениаралық салдарын анықтау; • Жергілікті мәдениеттегі қарым-қатынас заңдылықтарын және / немесе оның мәдениаралық контексттегі салыстырмалы әсерін көрсету үшін EFL класындағы дискурстағы маңызды құбылысқа баса назар аударатын кейс-стади әзірлеңіз (немесе жоспарды талдаңыз).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көп тілді білім берудегі зерттеулерге шолу
    Несиелер: 5

    «Бұл курста көптілді және көп мәдениетті білім беруді қарастырады. Мақсаты - студенттерге тиісті тілде жұмыс / оқу тәжірибесін ұсыну. Көптілділік және көптілді білім ұзақ уақыт бойы болған болса да, бұл білім беру баламасы туралы жаңарған қызығушылық пен пікірталас бар. Этнолингвистикалық әртүрлілік пен теңсіздік, мәдениетаралық коммуникация және байланыстар, сондай-ақ жаһандық саяси және экономикалық өзара тәуелділік бұрын-соңды мойындалмады. қазіргі әлемнің шындықтары және олардың барлығы біздің білім беру жүйелерімізге шектеулер қояды. Саясат пен оны іске асыру, бағдарламалар мен оқу бағдарламаларын әзірлеу, сыныпта сабақ беру практикасы, педагогика және мұғалімдердің кәсіби дамуы туралы көптеген жауапсыз сұрақтар мен күмәндар бар. бір тілді бір уақытта қарастыратын тәсілдер, бұл курста біз студенттердің репертуарындағы барлық тілдерді ескеретін тұтас тәсіл қолданамыз. Біріншіден, біз зерттеуде де, тіл үйретуде де көп тілділік туралы пікірлерді талқылаймыз. Содан кейін біз әртүрлі тілдердің спикерлерінің арасында көптілділікке назар аударамыз, оларға кодты ауыстыру, транскрипция және кодты бұзу сияқты құбылыстар кіреді. Курсты сәтті аяқтаған студенттерге: • Көптілді білім берудегі күрделі мәселелерді диагностикалау үшін жеке сауалнаманы құрыңыз, жасаңыз және жүзеге асырыңыз • Жас ұрпақты жаһанданған және мәдениаралық әлемдік қауымдастықтар құрметтейтін әділетті және демократиялық қоғам құруға қатысуға дайындау үшін мүмкін жағдайды сипаттаңыз. • Ынтымақтастық нәтижесінде алынған білімді, дағды мен тәжірибені ұлттық және халықаралық деңгейде көрсету және тарату

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық мақсаттар үшін ағылшын тілі (C1-C2)
    Несиелер: 3

    «Бұл курс магистранттар өздерінің академиялық өмірінде кездесетін академиялық ортада ағылшын тілін тиімді қолдана алатындай етіп жасалған, өйткені олар әр түрлі формада және академиялық мақсатта кәсіби қатысады, өйткені курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер өздерін көрсете алады. білімі мен дағдылары: • Тілдің жоғары білім берудің мәнмәтіндері, мақсаттары мен қатысушыларымен қалай байланысы туралы сыни түсінігін дамытыңыз және жарияланған жұмыстарға, әсіресе журнал жұмыстарына сыни көзбен қарай біліңіз. • академиялық дискурстың құрылымы мен функцияларын талдау; семинарлардағы пікірталастарға қатысудың халықаралық және лингвистикалық аспектілерін анықтау және пысықтау; ауызша презентация дайындау және өткізу. • жазбаша академиялық дискурсқа ортақ функцияларды анықтаңыз және жазыңыз; оқуға және тыңдауға арналған кіріс жазбаларын жүргізу; академиялық мәтін құрылымын түсіну және қолдану; академиялық дағдыларға сілтеме жасау, жинақтау және сілтеме жасау; академиялық жазудағы сәйкес тон мен стильге қол жеткізіңіз, сонымен қатар цифрлық сауаттылықты және APA дәйексөзін қолданыңыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілін оқытудағы материалдарды әзірлеу және бағалау
    Несиелер: 5

    «Бұл курс мәдени оқыту туралы білімді насихаттайтын және мәдениаралық коммуникация құзіреттілігін дамытуда« тілдерді оқыту мен оқу материалдарын сынға алуды »қамтитын жобалық тәсіл қолданады. Бұл курс сонымен қатар магистранттарға бейімделуге, өзгертуге және басқаруға көмектеседі. студенттерге бағытталған сыныптарда ағылшын тілін оқитын студенттердің лингвистикалық және танымдық қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін әдістер мен материалдар. . Бұл олардың білімі мен оқулықтар және басқа да білім беру материалдарын бағалау дағдылары; және табысты курсын аяқтау Оқушылар алатын болады нақты мақсаттар мен міндеттер үшін EFL бастапқы материалдарды дайындау: Оқулықтарды бағалау үшін бағалау бағаларын әзірлеу және сынақ тұрғысынан TEFL курсына қатысты материалдар мен тәсілдерді бағалау, сонымен қатар академиялық стильде есеп жазу, • TEFL курсында мәдениаралық құзыреттілікке ықпал ететін сыныптағы әрекеттерді құру, жүзеге асыру және бағалау, • TEFL материалдарын белгілі бір оқу мақсаттары мен міндеттері көрсетілген тақырып бойынша тарауға дайындаңыз «

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру саласындағы зерттеулердің сапалық әдістері
    Несиелер: 5

    «Бұл курс магистранттарға сапалы зерттеудің негізгі түсініктерін, оның философиясы мен болжамдарын, зерттеу әдістерінің типтерін және олармен байланысты деректерді талдау әдістерін ұсынады. Қатысушылар тілдік білім берудің сапалы зерттеу әдістерін қалай қолдануды үйренеді. Олар әртүрлі оқылымдарды сыни тұрғыдан талдаумен айналысады және болжайды және сапалы мәліметтерді жинау мен талдаудың әдістерін қолдана отырып, олар зерттеушілердің сапасына ұқсас академиялық стильде жаза бастайды.Курсты сәтті аяқтаған студенттерге: • деректерді жинау мен талдаудың бірқатар әдістерін сыни тұрғыдан білуді көрсету; • сапалы ақпарат көздерін зерттелген әдістерге сәйкестендіріп талдау және түсіндіру; • Сапа туралы мәліметтер негізінде нәтижелерді түсіндіру және жазу үшін қолданылатын әдістерді анықтаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Магистратуралық семинарлар: білім беру саласындағы зерттеулерді талдау
    Несиелер: 5

    «Осы апталық курс студенттерге әртүрлі құралдарды қолдана отырып, тіл білімі пәнін оқып үйренуге бағытталған. Бұл магистранттарға қазіргі және болашақтағы зерттеу ұсыныстарын және мәселелерін ортаға салып, ашық, қамқор және құрылымды түрде таратуға мүмкіндік береді. Бұл семинарға барлық магистранттар қатыса алады. Әрбір магистрант бір семестрде кемінде екі рет сөйлеуі керек, бірақ барлық семинарларға қатысуға кеңес беріледі.Бұл курста қатысушылар алдыңғы қатарлы зерттеулерді оқиды Оқу, есте сақтау және нота, дәйексөздер, сілтемелер, АП және т.б. сияқты жылжымайтын мүлік дағдылары, сонымен қатар олар өз жобаларының / диссертациялардың әр түрлі кезеңдері үшін әр түрлі диаграммаларды құруды және диаграммалардан жазуға, редакциялауға және жылтыратуға көшуді үйренеді. , олар онлайн-журналдарды, әлеуметтік сілтемелер индекстерін, кітапханалық деректер базасын, Интернет және басқа дереккөздерді пайдалана отырып ақпаратты қалай табуға болатындығын біледі.Курсты сәтті аяқтаған студенттер: • Зерттеу стратегиясын және сілтемелерді дұрыс жоспарлауды қоса, ақпарат пен кері байланысты мүмкіндігінше сақтау үшін оқыңыз. • Зерттеу көздерінің әр түрін анықтау және пайдалану, соның ішінде стильдік нұсқаулықтарды пайдалану және ең көп таралған стильдерді анықтау мүмкіндігі. • Зерттеу тақырыбын тарылту мен бағыттауды көрсетпейтініне және көрсетпейтіндігіне көз жеткізу үшін құжатқа сипаттама беріңіз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ағылшын тілін оқытудағы заманауи тәсілдер: CLIL және PBL
    Несиелер: 5

    Курста шет тілдерін оқытудың соңғы жаһандық тенденцияларына (әсіресе TEFL-тің соңғы онжылдықтағы) жалпы сипаттамасы, 20-ғасырдағы аймақтың сипаттамалары келтірілген. Ашық (және жиі тегін) Интернет көздерін қолдана отырып, студенттер дәстүрлі сипаттамаларды (яғни. ескірген) және қазіргі заманғы тілдерді оқыту және жаңа парадигмалардың пайда болуына әкелетін негізгі қағидаларды сыни тұрғыдан бағалау сәтті курсын аяқтау Қазақстан студенттер білім беру контексінде олардың өзектілігін баса назар аудара отырып CLIL және PBL назар аудара отырып танымал әлемдік үрдістер арасында пайдалы қолайлы емес және бұдан былай жарамды дәстүрлі оқыту, оны Контраст шет тілі ретінде ағылшын KE, мүмкіндігіне ие болады ..: • өткен трендтер мен дәстүрлі әдістемелерді TEFL-дегі қазіргі стратегиямен, саясатпен, принциптермен және әдістермен салыстырыңыз және салыстырыңыз; және жаңа тенденциялар мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас сипатын, рөлдер, құзіреттіліктер, басқару және оқыту стилі, зерттелуі қажет мазмұн және барлық мүдделі тараптардың үміттері, оқу материалдары мен жабдықтары, оқыту мен оқытуды бағалау және практикалық артықшылықтары қалай өзгеретінін анықтау. барлығына және шынайы академиялық пікірталастарға сыни түрде жауап беріңіз • CLIL сабағын сыни түрде бақылаңыз және талдаңыз (немесе жазылған бейне нұсқа): CLIL принциптерін анықтаңыз және CLIL сабағын бақылауға сәйкес сабақ жоспарын жазыңыз. • Бак Институты веб-сайтында шаблондарды қолдана отырып PBL жобасының идеяларын жасаңыз (www.bie.org), және сіздің идеяңызға постер дайындап, жіберіңіз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Mentorship in EFL Teacher Training Practicum
    Несиелер: 5

    Коучинг пен тәлімгерлік дағдылар қазіргі заманғы тіл мұғалімдері үшін қажет, алайда оларды меңгеру үшін біршама уақыт қажет. Сондықтан, басты мақсат - қатысушыларға тәлімгер болуға оқу процесін тездетуге көмектесу. Сонымен қатар, курс түлектердің ғылыми-зерттеу тәжірибелеріне айтарлықтай әсер етеді. мектептер «тәлімгер» және машықтанушы мұғалім ретінде «қамқоршы» ретінде мұғалімнің арасындағы шынайы қарым-қатынас пен қарым-қатынас үшін жағдай жасайды. Пайда болған мәселелерге ерекше назар аударылады. Мектептің тәлімгерлік практикасына байланысты, алдын-ала қызмет етуші мұғалімдер TEFL практикасына арналған тапсырмаларды орындауы үшін, тәлімгерлік тәжірибесі мол мектеп мұғалімдері курстың қатысушыларымен қатынасудың қол жетімді құралдары арқылы өз тәжірибелерімен бөлісуге шақырылады. магистранттарға тиімді тәлімгер болуға көмектесетін интеллектуалды негіз ұсынады, тәлімгерлік, таныстыру мәселелерін шешудің түрлі әдістерімен тәжірибе жасауға мүмкіндік береді. кейс-стадидегі пікірталастар кезінде берілген. Курсты сәтті аяқтаған студенттерге: • тілдік білім берудегі «тәлімгерлік» ұғымымен байланысты EFL мұғалімдерінің рөлін, міндеттерін, әрекеттерін және өзара әрекеттерін анықтау; • Жеке философияңыз бен тәлімгерлік стиліңізді жазбаша есепте дилемманың нақты тақырыбына немесе TEFL семинарындағы нақты зерттеуге жауап ретінде қалыптастырыңыз; • Қиын тәлімгерлік жағдайларға тап болған кезде қолдануға болатын стратегия құралдарының жиынтығы және TEFL практикалық сессиясында тиімді тәлімгерлікті басқарудың үлгісі ретінде институционалды құжаттарға ие болыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі менеджмент және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Курс болашақ білім беру көшбасшылары болып табылатын және қазіргі уақытта мұғалімдер, тәлімгерлер, үйлестірушілер, директордың орынбасарлары немесе мектептердегі, колледждердегі, университеттердегі және басқа мемлекеттік, жеке немесе коммерциялық емес білім беру ұйымдарындағы кез-келген лауазымдарда жұмыс істей алатын магистранттарға арналған. Қазақстан.Оқу студенттерді білім беру мен кәсіпкерлікті басқару саласындағы ұғымдармен, ұйымдастырушылық мінез-құлық, процестерге ерекше назар аудара отырып, таныстыруға бағытталған. Өзгерістер және олардың кәсіпкерлік ұйымдарға тигізетін әсері, білім берудегі кәсіпкерлік орта үшін құндылықты ғылыми негізде құруды дамытуға, сонымен қатар білім беру ұйымының инновацияға және қарқынды өсуіне кәсіпкерлік және өршіл қатысушыларды ынталандыруға ықпал етеді. Оқыту әдістері дәрістер мен семинарлар, практикалық зерттеулер және кәсіпкерлікті дамыту сценарийлерін қамтиды. TEFL тәжірибесін іскерлікке және білім саласындағы көрнекті спикерлермен және кәсіпкерлермен шынайы байланысқа айналдыру Ния. Оқу процесінде академиялық рефлексияның күшті элементтері бар студенттер адами ресурстарды басқаруға қатысты әкімшілік саясатты іске асыруға әсер ететін факторларды талдау дағдыларын дамытады және өзінің білім беру компаниясын құру мүмкіндігін зерттейтін адамдарға қажет ұйымдастырушылық, жоспарлау және коммуникациялық дағдыларды игереді. Курсты сәтті аяқтаған студенттерге: • TEFL индустриясының бизнес мүмкіндіктерін анықтау үшін нарықтық талаптары мен жағдайларын талдаңыз, құқықтық және қаржылық жағдайларды ескере отырып, білім беру саласында кәсіпкерлік қызметті бастауға арналған құжаттар мен шаблондар тізімін жасаңыз. • Кәсіпкерлік кәсіпорындардың жетістік элементтерін анықтаңыз, әртүрлі кәсіпкерлік стратегиялардың тиімділігін бағалаңыз, кәсіпкерлік қызметтің негізгі көрсеткіштерін көрсетіңіз. • Мекеменің корпоративті мәдениетін және оның инновация мен өсу арқылы сектордағы өзгерістерге бейімделуіне ықпал ететін құндылықты қалыптастыру процестерін қалай дамыту керектігін сипаттаңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қосымша білікті сертификаттау бойынша тренинг: CELTA
    Несиелер: 5

    Бұл курс қатысушыларды үздіксіз кәсіби даму үшін қол жетімді сертификаттау бағдарламаларының бірқатарымен танысуға және ағылшын тілін оқытудың жеке тәжірибесінде сыни рефлексиялық дағдыларды дамытуға ынталандыруға арналған. Үміткерлер стандартталған сертификатталған бағдарламалар деген не екенін, қатысу талаптары, мазмұны туралы біледі курстар, бағалар, нақты оқытушылық шеберліктер және жетістікке жету үшін кеңестер, олар CELTA, DELTA, TKT немесе сертификаттау емтихандарына сараптама жасайды және дайындалады Шет тілі ретінде ағылшын немесе TESOL itovannye, және табысты студенттер .: мүмкіндігіне ие болады, әрине, соңына дейін жұмыс берушінің құру арқылы қажет болған жағдайда, оларды өтуге сенім сатып • CELTA немесе TEFL / TESOL сертификаттау сияқты стандартталған тестілеу бағдарламалары кезіндегі ағылшын тілі мұғалімінің жұмысын бағалайтын тапсырмалардың мазмұнымен, мақсаттарымен және түрлерімен таныстыруды; • CELTA тапсырмасына арналған нақты тапсырманы орындау үшін өз нәтижелерін сыни талдау үшін EFL сабағын немесе сабағын жоспарлаңыз және көрсетіңіз; • • EFL мұғаліміне сабақ беруді CELTA нақты мақсатына бейімдеуге көмектесу; сабақты іс-әрекетте бақылап, содан кейін мұғаліммен сұхбаттасып, жағдайды баяндаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • TEFL-де академиктердің кәсіби дамуы
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттарға үздіксіз кәсіби даму және ағылшын тілін оқытуда сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Шетел тілін қазіргі оқытуда мұғалімнің пайда болатын рөліне назар аудара отырып, олар TEFL-дің ең жақсы тәжірибелерін және академиялық іс-шараларға қатысудың түрлі тәсілдерін зерттейді. жергілікті немесе бүкіл әлемде оларды TEFL ұйымдарының хабардарлығын арттыруға, қауымдастықтар мен қол қоюшыларға мүше болуға шақырады конференцияларды, семинарларды және вебинарларды іздеген кезде журналдарға сілтеме жасаңыз, олар конференция материалдарын сыни түрде таңдайды, оқиды және оларға жауап береді, сонымен қатар мұғалімдердің тиімді оқыту семинарларын қалай ұйымдастыруға, ұсынуға және бағалауға үйренеді. жергілікті жағдайлар Курстың соңында жетістікке жеткен студенттер: • EFL сабағында және одан тыс жерде ағылшын тілі мұғалімінің белсенділігін бағалау критерийлерін, мың сөзден тұратын эсседе сипаттаңыз; Жергілікті және ғаламдық деңгейде академиялық іс-шараларға қатысудың стратегиялық немесе жылдық жоспарларын қамтитын портфолио жасаңыз. • Менеджерге мекемеде TEFL шарасын ұйымдастыруға және өзінің кәсіби дамуына қосқан үлесін талдау үшін курс оқытушысымен ой бөлісуге көмектесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    логикалық пайымдаулар мен дәйекті дәлелдерді қалыптастыру арқылы, оның ішінде пәнаралық салаларда заманауи ғылыми тәсілдерді сыни тұрғыдан талдай және бағалай алады.

  • Код ON2

    бірлесе отырып қақтығыстарды, қарама-қайшылықтар мен ымыраларды шешудің тиімді стратегияларын жасау кезінде күйзелісті, жеке өмірге қатысты өзгерістерді және мәселелерді жеңе алады.

  • Код ON3

    жұмыс және зерттеу ортасында этика маңыздылығын түсінуді көрсете алады; академиялық адалдықты ұстануға және плагиаттан аулақ болуға қабілетті.

  • Код ON4

    академиялық ауызша сөйлеу кезінде ағылшын тілін дәл және еркін қолдана біледі; ағылшын тілінде академиялық стильде сенімді ағылшын тілінде жаза алады.

  • Код ON5

    оқытудың және бағалаудың заманауи педагогикалық әдістері туралы білімдерін көрсете алады; TEFL-дегі ең жақсы оқу практикасына сәйкес келетін оқу жоспарларын жасай алады.

  • Код ON6

    қалыптасқан коммуникативті жағдайларға мәдениаралық тұрғыдан сыни мәдени хабардарлығын көрсете білу; өзара түсіністік көпірін құру мақсатында мәдениаралық маңызды мәселелер мен мәдениеттер мен дипломатияға қатысты оқиғаларға қатысты пікірталастарға белсенді қатысу мүмкіндігі.

  • Код ON7

    шынайы зерттеу жүргізуді, тиісті әдебиеттерге сыни пікірлер жазуды, сапалы немесе сандық деректерді жинау мен талдауды.

  • Код ON8

    зерттеу нәтижелерін кең аудиторияға ұсына алады, басқа зерттеушілердің пікірлеріне сындарлы жауап бере алады және зерттеу мақалаларын жариялауға сенім білдіре алады.

Top