Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогтарын даярлау в "Сырдария" университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясының пәні. Ғылым тарихы және қазіргі ғылым философиясының негізгі тұжырымдамалары. Эксперименттік әдістің пайда болуының әлеуметтік-мәдени алғышарттары және оны табиғаттың математикалық сипаттамасымен байланыстыру. Техникалық және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдарды қалыптастыру.Қазіргі Ғылым философиясы оның тарихи дамуындағы және өзгеретін әлеуметтік-мәдени контекстегі ғылыми білімнің жалпы заңдылықтарын зерттеу ретінде ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері жайлы білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу жұмыстарын жобалау мен ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеудің әдістемесі, ғылыми таным мен шығармашылықтың әдістемелік негіздері, ғылыми зерттеудің бағытын таңдау және ғылыми-ізденіс жұмыстарының кезеңдері, ғылыми мәліметтерді іздеу, жинақтау және өңдеу, ғылыми – зерттеу жұмысының жеке және арнайы әдістерін меңгереді, психологиялық-педагогикалық мәселелерді зерттеу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыру базасын қалыптастырады, ғылыми сала қызметкеріне лайық жеке тұлғалық қасиеттерді ұштау, педагогика және білім беру тарихын зерттеуге қажетті әдіснамалық тұғырлар және ұстанымдармен танысу, педагогикалық зерттеу әдістерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Салыстырмалы мәдениеттану
    Несиелер: 5

    Мəдениеттің заттық қызмет аясындағы, дəстүрлер кезеңіндегі, білімдер саласындағы қайнар көздерін жəне əлемдегі түрлі халықтардың тəрбиелеу тəжірибесін зерттеу,ізденушілерді көне дəуір мен қазіргі заманғы, Шығыс пен Батыстағы, Азия мен Еуропадағы рухани мəдениеттің табиғатымен, функцияларымен жəне мəнімен таныстыру,ұлттың негізгі дəстүрлерін талдау жəне ондағы интеллектуалдың жəне қазақстандық өркениеттің əлеуетін бағалау,əлеуметтік-мəдени білімдердің идеялық ағымдарындағы қазақтанудың рөлін сараптау жəне студенттік жастардың ойлану мəдениетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдіснамалық зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыруға дайындау, педагогикалық-психологиялық зерттеудің жалпы ғылыми әдіснамасы жөніндегі ұғымын қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының мәнін тануға бағдарлау, ғылыми - зерттеу жұмысының әдіснама мен әдістемесінің негізін үйрету, зерттеу әдістерін қолдануды меңгеру құзырлылықтарын дамыту, ғылыми шығармашылық әдіснамасы, шеттілдік білім беру әдіснамасы, магистрлік диссертация ғылыми шығарма түрі ретінде, ғылыми зерттеу әдістері, диагностикалық кезең, қалыптасушы эксперимент кезеңі, жалпылау сараптамасы және эксперименталды мәліметтерді түсіндірмелеу кезеңі, ғылыми зерттеудің нәтижелерін безендіру мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және нәтижелерді коммерциализациялау
    Несиелер: 4

    Зерттеу жұмысын дамыту стратегиясына сәйкес зерттеу жоспарын қалыптастыру, жоспарлары мен нормативтік құжаттарының орындалуын бақылау, зерттеу сапасын арттыру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын заман талабына сай жаңарту, ғылыми-зерттеу қызметі, зияткерлік дамуды патенттік қорғау, ғылыми-зерттеу институттарымен, ғылыми орталықтарымен және университеттерімен ынтымақтастықты дамыту, профессорлық-оқытушылар құрамы, жас ғалымдар мен студенттердің қатысуымен ғылыми-практикалық конференциялар, дөңгелек үстелдер, семинарлар мен үйірмелер ұйымдастыру және өткізу, жақын және алыс шетел университеттері арасында ғылыми-техникалық және ғылыми-педагогикалық жетістіктермен алмасу, зерттеу нәтижелерін коммерциализациялау мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, педагогика принциптері, дәстүрлі және инновациялық формалары, жоғары мектепте оқытудың қағидалары мен қозғаушы күштері, жоғары білім берудің мазмұны, жоғары мектептегі қазіргі заманғы білім беру технологиялары, білім берудің оқу үдерісін кредиттік жүйесі негізінде ұйымдастыру, ЖОО-да оқытудың әдістері мен белсенді үлгілері. Эдвайзер, тьютер мен офис регистратордың қызметтері, ғылым жүйесіндегі және педагогтың практикалық қызметіндегі жоғары мектеп педагогикасының орнын, рөлі мен маңызын түсіндіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Магистранттың қазіргі басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімі қалыптасады, басқару психологиясын меңгереді, психологиялық жағдайларды талдауды жүзеге асырады, басқару ерекшеліктерін, психологиялық жағдайды диагностикалау мен болжауды, басқарудың ішкі жүйесінің өзгерістерін, бағынышты қызметтің бағдарламаларын қалыптастыруды, басқару қажеттіліктері мен қабілеттерін, диагностикалық құралдарды құру тәсілдерін, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін әзірлеуді, қоғамның қазіргі даму жағдайында басқару процесінің психологиялық мазмұнының теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін халықаралық стандарт деңгейінде меңгеру. Ғылыми стильдің грамматикалық категорияларын ауызша және жазбаша формада меңгеру. Ақпараттық және кәсіби мазмұндағы мәліметтерді тыңдап қабылдау. Мамандық және қоғамдық-саяси мәселелер бойынша монологтық және диалогтық формада кәсіби деңгейде ауызша қарым-қатынас жасау. Магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты жазбаша мәлімдеме дайындауды қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің лингвомәдениеттанулық негізі
    Несиелер: 5

    Шетел тілін оқытудағы лингвомәдени құзіреттілікті қолданудың теориялық сипаттамасы, лингвомәдени құзіреттіліктің білім негіздері, когнитивті . коммуникативті әрекет түрлері, шет тілін оқытудағы лингвомәдени құзіреттілікті пайдаланудың ұстанымдары, лингомәдени құзіреттілікті пайдаланудың әдістеріне теориялық шолу, шетел тілін оқытуда лингвомәдени құзіреттілікті қолданудың әдістемесі, ағылшын тілін үйретуде лингвомәдени құзіреттілік негізгі әдіс ретінде, лингвомәдени құзіреттілікті қалыптастыруда жаңа технологиялардың қолданылуы, шетел тілін оқытуда лингвомәдени құзіреттілікті қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Контрастивтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Контрастивті лингвистика курсын ұйымдастыруға арналған нұсқаулық, ЖОО-да контрастивті лингвистиканы оқытудың қадамдық процедурасы мен әдістемесі, тарихи-лингвистикалық циклдің жетекші академиялық пәндерінің бірі, ол қазақ және ағылшын тілдері фактілерін салыстыру, қазақ тілімен салыстырғанда ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының ерекшеліктерін қарастыру, сөздердің өзгеруі, сөзжасам және сөз таптарының пайдалану ерекшеліктерін, күрделі және жай сөйлемдердің синтаксисін, екі тілге ортақ тілдік фактілерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәтін лингвистикасын қалыптастыру және дамыту
    Несиелер: 5

    Мәтін лингвистикасы тарихы, саласы, зерттеу бағытттары, категориялары мен тілдік бірліктерін, көркем мәтінді құрастыру, тудыру және талдау тәсілдерін зерделейді, тұлға-бірліктерінен теориялық және практикалық тұрғыда жүйелі білім беру, мәтін және оның белгілері туралы түсінік қалыптастыру, белгілерін айқындай алуға дағдыландыру, мәтіннің тұлға-бірлігі - күрделі фразалық тұтасымды және абзацты ажырата алуға үйрету,мәтінді құраушы бірліктердің байланысу амал-тәсілдерін игерту, сөйлеу мәдениетін арттыру, мәтін және дискурс тақырыптары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу әдістері мен технологиялары бойынша психологиялық-лингвоәдістемелік практикум
    Несиелер: 5

    Шетел тілін оқытудың психолингвитикалық және лингвоәдістемелік мәселелермен таныстыру, әр түрлі деңгейлердегі білім алушыларды шетел тілін оқытудың оқу үдерісін құрастыру мен ұйымдастыруға қажетті психологиялық-педагогикалық білімдер мен іскреліктер, қазіргі кездегі психолингвитика жетістіктері негізіндепедагогикалық мәселелерді шешуге керекті кәсіби маңызды іскерліктер комплексін қалыптастырады, оқыту үдерісінің ғылыми теоретикалық негіздерін, принциптерін, заңдылықтарын және тұлғаның дамуын, қазіргі кездегі психолингвистикалық теориялар мен шет тілдерін меңгерудің лингвоәдістемелік құралдарын қолдану мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің практикалық курсы (С1 деңгей кеңейтілген)
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық компетенция мен кәсіби компетенцияны жетілдіру, екінші шетел тілінде қарым-қатынасқа түсу мүмкіндігін кеңейту, нәтижелі тыңдап түсіну дағдысын игеру, біліктілікті кәсіби - бағдарлы дейгейіне қол жеткізу, оқытудың жалпы кәсіби және мәдениетаралық бағытын әрі қарай тереңдету, болашақ мамандыққа, оқытылатын шетел тілінің тарихына, шетел тілі халқының ой-толғамы мен мәдениетіне өз елінің мәдениетінің мағыналық және құндылық ерекшеліктерімен салыстыруға қызығушылығын арттыру дағдылары қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілін мамандандырылған және кәсіптік бағытта оқытудың қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Әдістемелік, педагогикалық міндеттерді шешу,білім беруде көлемді ақпаратқа қол жеткізе алу, білім алуға мотивацияның жоғарылауы, жеке тұлғаны жетілдіру, ақпараттық мәдениетін, компьютерлік біліктілікті қалыптастыру, оқу-тәрбие жұмысын жетілдіру, пәнаралық байланыстарды тереңдету, шетел тілі сабағында электрондық пошта( e-mail), телеконфереция, видеоконференция, жеке ақпараттарды жарыққа шығару мүмкіндігі, Web серверге жеке шығару, ақпараттық каталогтар (Yahoo, InfoSeek/ UltraSmart, Galaxy) іздеу жүйесі (Altta, Vista, HotBob, Open Text), жүйе ішіндегі әңгіме (Chat) тәсілдерін қолдану жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация теориясы мен практикасындағы когнитивтік лингвистиканың тұжырымдамалық және теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі теориялары, коммуникация түсінігі, коммуникацияның түрлері: коммуникация және мәдениет, мәдениетаралық коммуникацияның когнитивті аспектілері, мәдениетаралық коммуникацияның лингвистикалық аспектісі, вербалды және вербалды емес коммуникация стильдері, коммуникацияның инструментальды және аффективті стильдері, түрлі мәдениеттер стереотипі, коммуникативтік қызмет, мәдени айырмашылықтар, когнитивтік лингвистиканың негізгі теориялық тұжырымдары, концептуалды метафора теориясы, когнитивті және құрылыс грамматикасы, интегративті когнитивтік лингвистика тақырыптары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шеттілдік білім берудегі коммуникативтік-когнитивтік тәсіл
    Несиелер: 5

    Шетел тілін оқытудың дәстүрлі емес әдістері, ағылшын тілінде коммуникативтік жағдайларды қолдану, коммуникативтік тәсіл шет тілін меңгеру үшін тілдік формаларды және нақты қарым-қатынаста пайдалану, шет тілдік қарым - қатынас дағдыларын қалыптастыру, оқыту әдістемесінің лингвистика саласымен байланысы, лингвомәдениет, құзырет, мәдениетаралық қарым-қатынас, мәдениетаралық құзырет, коммуникативті бағыттағы белсенділіктер мен әдістер, шеттілдік білім берудегі коммуникативтік-когнитивтік тәсілдер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Когнитивті лингвистика
    Несиелер: 5

    Когнитивтік лингвистика ғылымының теориялық негізі мен зерттелу тарихы, басқа ғылымдармен байланысы, когнитологияның жеке тармақтары, когнитивизм жән екогнитология,тіл – ойлау мен таным құралы, ойлау мен таным үдерістерінің өзара байланысы, тілдік таным және ғаламды зерделеу, концепт түрлері мен концепт типтері, когнитивтік лингвистика және терминология, тілдің танымдық құрылымының мифтік негіздері, этнографиялық фразеологизмдердің когнитивтік аспектісі, когнитивизм және когнитология, когнитивті метафоралар зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем мәтіннің лингвистикалық және мәдени талдауы
    Несиелер: 5

    «Көркем мәтінді лингвистикалық талдау» курсының мазмұны мен мақсаты, зерттелу жайы, көркем әдебиет тілі, мәтін туралы түсінік, мәтіннің түрлері, көркем мәтін, оның басқа мәтіндерден айырмашылығы, мәтін құрудың объективті, субъективті факторлары, көркем мәтінді талдаудың аспектілері мен әдіс-тәсілдері, мәтін лингвистикасының зерттелуі, мәтін құрылымы, мәтін сегментациясы, әтінге тән көріктеуіш құралдар, көркем мәтін талдау лингвистикасының жан-жақты парадигмасы және оқыту үрдісіне бейімдеу тақырыптарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қарым-қатынастағы шетел тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби саладағы, сөздің коммуникативтік сапасын айқындаудағы диалогтық қатынастар, ғылыми стиль жайлы әңгіме-полилог, болашақ мамандарға арналған шетел тілін оқытудағы негізгі әдістер,үш сатылы моделі қалыптастыру: жалпы шетел тілін үйрету (Pre-Intermediate level),кәсіби-бағытталған шет тілін оқыту (Intermediate level - Language for Specific Purposes), мамандандырылған кәсіби - бағдарланған дайындау курсы (Upper-Intermediate және Advanced levels - Language for Academic Purposes), кейс стади әдісі,кейс-технологияларға жататын әдістер, түп нұсқада берілген әдебиетті оқуға үйрету әдістері, техникалық әдебиеттермен, ғылыми журнал, оқу құралдарынан, арнайы журналдардан, ғылыми- техникалық ақпарат көздерінен алынған мәтіндермен жұмыс жүргізу дағдысын автоматтандыруды қалыптастырады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интербелсенді әдістерді ЖОО - да қолдану мәселелері
    Несиелер: 4

    Интербелсенді әдістемесінің негізгі мәселелері: білім және диалог, интербелсенді оқудың шарттары мен ережелері, интербелсенді оқуда/оқытуда оқу мақсаттарын айқындау мәселелерін қарастырады. Блум таксономиясының танымдық деңгейлері, жоғары мектептегі бағалау мәселесі, интербелсенді сабақтың құрылымы, интербелсенді сабақтар, интербелсенді әдістемесі тәжірибесімен танысу, білім беруде АК технологияларды қолдану,талантты және дарынды балаларды оқыту, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,оқуды бағалау,басқару және көшбасшылық тақырыптары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы мақсаттарға арналған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Болашақ мамандарға кәсіби салада шет тілінің коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру мақсатында білім алушылардың шет тілінде білімін жалғастыруы үшін (академиялық мақсаттағы ағылшын тілі), кәсіпті игеріп, кәсіби қызметті жүзеге асыру, , кәсіби әңгіме тақырыптарын, жаңалықтар бағдарламаларын, дәрістерді түсіну, сұхбат барысында тиімді қарым-қатынас жасау, кәсіби тақырыптар бойынша әңгімелер жүргізу; мамандығыңызға байланысты әртүрлі мәтіндерді түсіну; Кәсіби салаңыздағы процестерді, диаграммаларды, графиктерді, схемаларды, кестелерді және басқа құжаттарды сипаттай білу, арнайы мақсаттарға арналған тіл бойынша оқыту процесін жоспарлау мен жүргізу тақырыптарын қарастырады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-дағы заманауи шет тілдік білім беру әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Тілдің барлық деңгейлеріндегі негізгі құбылыстарды білуді қамтыған лингвистикалық білімдер жүйесімен оқытылатын тілдер қызметімен, функционалдық әр түрлілігінің заңдылықтарын, оқытылатын шет тілі елдерінің мәдениетіне тән құндылықтар мен түсініктер, теориялық және эмпирикалық білімдер, дүние жүзінің концептуалдық және тілдік бейнесінің негізгі ерекшеліктерін, когнативтік-дискурсивтік біліктіліктерді меңгереді, дүние жүзінің шеттілдік ғылыми бейнесінің спецификасы, стереотиптер әсеріне төзуге дайын болу және қарым-қатынастың жалпы және кәсіби салалаларында мәдениаралық диалогты жүзеге асыра біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқытудың цифрлық технологиясы мен үйлестік жүйелері
    Несиелер: 4

    Жаңа ақпараттық технологияларды, оқытудың цифрлық технологиясын қолдану, субьектінің мәдениетаралық қарым-қатынас біліктілігін қалыптастыру, білім беруде көлемді ақпаратқа қол жеткізе алу, білім алуға мотивацияның жоғарылауы, өз бетінше жұмыс істеу, өзін-өзі бақылау, жеке тұлғаны жетілдіру, эстетикалық тәрбие, зерттеу жұмысымен шұғылдану іскерлігін дамыту, ақпараттық мәдениетін алыптастыру, оқу-тәрбие жүмысын жетілдіру, білім берудің сапасы мен тиімділігін арттыру, танымдық әрекеттің мотивін қамтамасыз ету, пәнаралық байланыстарды тереңдету мәселелері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілін интенсивті тұрғыдан оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Шетел тілін оқыту әдістерін дамытудың тарихи кезеңдері және оқыту әдістерін дамытудың қазіргі тенденциялары белгілі ретпен қарастырылады. Отандық және шетелдік әдістеменің жалпы теориялық негізін тарихи бейнелеу шетел тілін оқыту тәжірибесін терең түсіне отырып, студенттердің әдістеменің тарихын оқыту теориясы ретінде ғылыми көзқарасын қалыптастыру, оның даму заңдылықтарын ашу, олардың кәсіби іс-әрекеттегі теориялық және практикалық міндеттерді шығармашылықпен шешуге қөмектесуді қарастырылады, сонымен қатар тіл үйренушілерде мәдениетаралық қарым-қатынас субъектісінің тұлғасын қалыптастыруға бағытталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тілтану және шет тілін оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері
    Несиелер: 5

    Тіл білімінің негізгі концепциясы, ұғымдары, терминология, салыстырмалы және салғастырмалы лингвистиканың ұғымдық аппараты, мақсат-міндеттері мен зерттеу әдістері, тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын зерттеу тарихы, логикалық, лингводидактикалық және лингвомәдени аспектілері,шетел тіліне оқытудың басты ерекшеліктері,шетел тілін оқытудың маңызы және оның мәселелері, шетел тілін оқытудың қазіргі замандық әдістемесі, шетел тілін оқытудың қажеттігі, оқытудың модульдік технологиясы арқылы оқушыларға ағылшын тілінмеңгерту, шетел тілін оқыту барысында жаңа ақпараттық технологияларды қолданудың тиімділігін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілдерін оқытудың психолингвистикалық аспектісі
    Несиелер: 4

    Студенттердің танымдық іс- әрекетінің ерекшеліктерін білу, логикалық ойлау, грамматикалық-аударма әдісі, сатылау,тізбектеу әдісі, үнсіздік әдісі, физикалық сезіну әдісі,рольдік ойындар, мәдени қарым-қатынас, жобалау ідісі, проблемалық оқытуәдісі, анализдеу, миға шабуыл, пікір алмастыру, интерактивті әдістер,коммуникативтік, көру,есту, кинестикалық, Витагендік әдіс, ойға шолу, аудиолингвистикалық әдіс, келесі әдіс,түсіндіру, көрнекілік әдісі,практикалық әдіс және ақпараттық-коммукативтік технология әдісітерін меңгеру, қолдану және тарату жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Шетел тілін оқытудың мақсаты, міндеттері мен мазмұны, шет тілінде оқу бағдарламаларын дамытудың әдістемелік негіздері, шетел тілін оқытудың ұйымдастыру түрі, шетел тілін оқытуда кәсіби бағытталған заманауи технологиялар коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру мәселелері, шет тілін оқытудың педагогикалық-психологиялық және әдістемелік ерекшеліктерін зерттейді. Шеттілдік білім берудің парадигмасы,қатынастың мәдениетаралық сөз-тілдік және сөз әрекеттілік негіздері,заманауи шеттілдік білім беру үдісі, шетел тілі мұғалімінің кәсіптік қызметі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    аударудың концептуалды және когнитивтік тұжырымдамалық қорын дәстүрлі және тың бағытта талдай алады, тіл білімінің аудармалық сипатын, аударма сапасын ажырата біледі

  • Код ON7

    шетел тілін оқыту саласында оқу процесін ұйымдастырудың әдіснамасын, теориясын, әдісін, түрін және тәсілдерін жіктей алады, оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдана біледі

  • Код ON12

    тілдік ресурстар мен әдебиетті салыстыра талдай, қолдана біледі, өзіндік ізденіс пен шығармашылық қабілеттерін, оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын дамыта біледі

  • Код ON3

    оқып жатқан тілдің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын анықтай алады, оқытылатын салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы тілдік тәуелділікті,лингвистика ғылымының жетістіктерін ұтымды пайдалана алады

  • Код ON5

    ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты құрастыра біледі және оларды оқытылатын салада қолдана алады

  • Код ON10

    өз көзқарасын дұрыс білдіруін, жаңа шешімдер ұсынуды қамтамасыз ететін практикалық білімдер мен дағдыларды көрсете алады, оқыған саласы бойынша білім мен түсінігін кәсіптік деңгейде қолдана біледі, әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыра алады

  • Код ON4

    аударматану теориясының танымдық негізін қалыптастыра алады, даму бағытын уәждейтін ұғымдық бірліктерді жүйелей біледі

  • Код ON8

    тіл мен әдебиет деректерін жинай және талдай біледі, баспасөз жарияланымдары мен ғаламтордан қажетті ақпаратты іздеу дағдыларын қалыптастыра алады және педагогикалық инновациялық технологияларды оқыту мен тәрбилеудің мақсат-міндеттеріне, күтілетін нәтижелеріне және оқушылардың физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес қолдана біледі

  • Код ON11

    тілдік және коммуникативтік әрекеттердің барлық аспектілерінде шетел тілін кәсіптік деңгейде көрсете алады

  • Код ON1

    пәндік және пәнаралық саланың негізгі бөлімдері бойынша білімін және интеграциялауды көрсете біледі, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін байланыстыра алады

  • Код ON6

    кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыра алады, өз ойын логикалық түрде құрастыра біледі, кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдана алады және оқытылатын саладағы мәселелерді шеше алады

  • Код ON9

    шетел тілінің тілдік құбылыстарына қатысты өз бетінше зерттеу жүргізе алады, мәдениетаралық шеттілдік қатынас құралы ретінде шетел тілінің барлық функцияларын толық қолдана біледі

Top