7M01702 Шетел тілі: екі шетел тілі (н/п) в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты университеттің миссиясы мен академиялық саясатын және стратегиялық даму жоспарын негізге ала отырып, қазіргі қоғамның қарқынды сұраныстарына сәйкес, ҚР Ұлттық білім беру жүйесін дамыту, ғылым мен тәжірибенің жетістіктері, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде кәсіби тұлғаны қалыптастыруға және дамытуға бағытталған білім алу үшін жағдай жасау. Шет тілін оқытудағы білім беру бағдарламасының мақсаты лингвистикалық теориялардың әр алуан бағыттарын сын көзімен және шығармашылықпен ұғына білген, халықаралық қоғамдастық таныған және ҚР қоғам талаптарына жауап беретін деңгейде шет тілін ғылыми, педагогикалық, инновациялық тұрғыдан меңгерген педагогика ғылымдарының магистрін даярлау және қалыптастыру болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Ұжымды әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында қалай басқару керектігін түсіндіреді.Басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының негізгі ұғымдарын талдайды: менеджмент психологиясының теориясы мен практикасы; ұйымдағы коммуникация психологиясы; менеджер психологиясы; персоналды басқарудың психологиялық аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Іскерлік және ғылыми салалардағы ауызша және жазбаша қарым-қатынас функцияларын түсіндіреді. Анықтамалық, әдістемелік және ғылыми әдебиеттердегі қажетті ақпаратты пайдаланады. Оқытылған тілдік материалға, фондық елтанушылық және кәсіби білімге сүйене отырып, мамандық бойынша шынайы монологиялық және диалогтік сөйлеуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Гуманитарлық білім жүйесіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызын қарастырады. Жоғары білімнің даму тарихын, педагогикалық зерттеуді құру мен жүргізудің негізгі теориялық-әдіснамалық және этикалық принциптерін, педагогикалық үдерісті құру ерекшелігі, құрылымы мен моделін, педагогикалық әдістердің жіктелуін және оларды қолданудың заманауи тәсілдерін түсіндіреді. Цифрлық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылармен кері байланыс орнатады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілдік білім берудегі әлеуметтік лингвистика мәселелері
Тіл мен мәдениеттің, тарихтың, саясаттың, этностың, діннің және білім берудің коммуникативтік жүйесін баяндайды. Әлеуметтік жүйелер мен құбылыстарды, тіл мен қоғамның қарым-қатынасын, табиғатпен байланысын талдайды. Белгілі бір тілдік тұлғалардың сөйлеу ерекшеліктерін қалыптастырады, сыртқы әлеммен байланыс орнатады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, ғылымның табиғатын философиялық түсінудің қазіргі әлемдік дәстүрі ретінде қарастырады. Ғылым тарихы мен философиясының қазіргі заманғы мәселелерін, қазіргі тарих пен ғылым философиясының тұжырымдамалық және әдіснамалық аппаратын түсіндіреді. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылым тарихындағы философиялық мәселелерге салыстырмалы талдау жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Когнитивті лингвистика
Қоршаған әлемді, адами қасиеттерді, әлеуметтік құбылыстар мен табиғатты тіл арқылы танудың ғылыми-теориялық негіздерін талқылайды. Тілдік білімдегі таным теориясының ғылыми негіздерін сипаттау, талдау және салыстыру арқылы анықтайды. Тіл білімі мен когнитивтік лингвистиканы ғылыми тұрғыдан ашады және салыстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дискурс теориясы
Магистранттарды дискурс пен мәтінді зерттеудің негізгі ұғымдарымен, терминологиялық аппаратымен, бағыттарымен және әдістерімен таныстырады, коммуникацияны зерттеу практикасындағы дискурсивті және мәтіндік талдаудың мүмкіндіктерін анықтайды. Дискурсивті талдаудың әртүрлі бағыттары мен әдістеріне сыни тұрғыдан қарау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психолингвистика
Психология мен лингвистика арасындағы ғылым саласын зерттейді, адамның сөйлеу қабілетін қалыптастырады. Психологияның танымдық бағытын, қабылдау, ойлау, таным, түсіну, түсіну субъектілерінің әрекеттерін қарастырады және талқылайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО сабақтарын ұйымдастыру формалары мен әдістері
Пән магистранттардың жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметке дайындығына бағытталған. Өзінің кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу дағдыларын қалыптастырады. Жоғары оқу орындарында Кәсіптік пәндерді оқыту мақсатында қазіргі заманғы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін бейімдейді және жинақтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілін дамыта оқытудың технологиялық болмысы
Магистранттарды шет тілін оқыту бірқатар заманауи технологиялармен таныстырады, оларды қолдану оқу процесін оңтайландыруға, оқушылардың шет тіліне деген қызығушылығын дамытуға және қолдауға мүмкіндік береді. Магистранттардың теориялық базасында әртүрлі педагогикалық жағдайларда әдістемелік мәселелерді шешуге көмектесетін Шығармашылық әдістемелік ойлауды дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым қызметкерлеріне арналған шет тілінің арнайы курсы
Жазбаша және ауызша түпнұсқа ғылыми, ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін анықтай отырып, іскерлік және дипломатиялық қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтайды. Көптілді аудиторияларда жаңа технологияларды қолдана отырып, қажетті әдістерді сипаттайды. Ағылшын тілінде оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру және ғылыми-техникалық әдебиеттермен жұмыс жасау дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Лингвомәдениеттанудың өзекті мәселелері
Тіл және этикалық, эстетикалық категориялар, халықтың танымы туралы фактілерді қолдана отырып, ұлттық тілді зерттейді және сипаттайды. Тіл мен мәдениеттің тілдегі өзара байланысын қарастыратын ғылыми мәселелерді талдайды. Лингвомәдениеттану тілінің материалдарын салыстыру арқылы дәлелдейді және бағалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл білімінің философиялық мәселелері
Тіл білімі мен философиясының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын, лингвистикалық білімнің жалпы ғылыми және философиялық аспектілерін, тіл мен философияның байланысын, тілдің мәнін, пайда болуы мен дамуын, ойлау мен тілдің арақатынасы мәселелерін зерттеудің философиялық бағытын қарастырады. Тіл білімінің қазіргі жаңа бағыттарының философиялық негіздеріне назар аударады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл білімінің өзекті мәселелері
Зерттеудің жалпы мәселелерін, әдіснамалық принциптерін, тіл білімінің философиямен байланысын қарастырады. Философияның ғылым ретіндегі әдіснамалық негізін, оның ішінде тіл білімін талдайды және түсіндіреді. Ғылымды дамытудың дұрыс бағытын бағдарлайды. Тілдің мағынасын, таңбалық сипатын, шығу тегі мен дамуын, тіл мен ойлаудың арақатынасын және т.б. мәселелерді зерттейді, оларды шешу принциптерін тұжырымдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілдерін оқыту әдістерінің тарихы
Шет тілін оқыту әдістерінің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, оқыту әдістерінің лингвистикалық, психологиялық және педагогикалық негіздерін сипаттайды. Шет тілін оқытудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерінің Тарихи мәнмәтінінің сипаттамасын, оқытудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерінің өкілдерін, қазіргі шет тілінде оқыту әдістерін дамытудың маңызды кезеңдерін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілін кәсіби құзыреттілік тұрғысынан оқытудың әдістемесі
Білім беру саласындағы тіл саясаты контексінде магистранттардың лингвомәдени дайындығының деңгейі мен сапасына қойылатын талаптар туралы отандық тіл білімінің даму перспективаларының қазіргі жағдай туралы түсінік береді. Магистрантта шет тілі мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшелігі туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудың цифрлық технологиясы мен үйлесімдік жүйелері
Шет тілінің ұғымдық-терминологиялық аппаратын қарастырады. Шет тілін оқытуға арналған жаңа цифрлық материалдармен, олардың типологиясымен, компьютерлік оқу материалдарының сапасын бағалау параметрлерімен таныстырады. Шет тілін оқытудың сандық және үйлестіру жүйелерін қолдануды түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тілдерді оқыту арқылы магистранттардың креативті дағдыларын дамытудың тиімді әдістері
Тілдерді оқыту арқылы магистранттардың креативті дағдыларының тиімді әдістері мәселесі бойынша мәселелерді қарастырады. Магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмысында креативті дағдыларын дамыту үшін тиімді әдістерді пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Пәнаралық байланыстарды және ғылыми-педагогикалық қызметте осы проблемаларды зерттеудің креативті тәсілдерін ескере отырып, зерттеу әдістемелерінің жаңа әзірлемелерін жобалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми коммуникацияның әдіс тәсілдері мен оқу үрдісіндегі жаңа технологиялар
Заманауи ақпараттық технологиялардың түрлі пәндік салаларын түсіндіреді. Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, дәстүрлі оқыту жүйесін жетілдіру үшін білім беру ресурстарын қарастырады. Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар кеңістігінде бағдарлау дағдыларын қалыптастырады, жаңа идеялар мен процестерді жасайды және ғылыми, педагогикалық процесте пайдаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілінің функционалдық стилистикасы
Екінші шет тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық тәсілдерін қолдану принциптерін түсіндіреді, сөйлеу процесінде тілді қолдану заңдылықтарын қарастырады. Тілдік әдістер мен стилистикалық мүмкіндіктер арқылы коммуникативті-прагматикалық, эстетикалық белсенділікті зерттейді. Функционалды стилистиканың барлық мүмкіндіктерін қарастырады, стилистикалық норманы қалыптастырады. Функционалдық стилистикалық ұғымдар мен белгілерді ажыратуға негізделген теориялық мәселелерді бағалайды және тұжырымдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілін оқытуда кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың инновациялық технологиялары
Ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық негіздерін, жалпы әдіснамалық принциптерін, ғылыми білім әдістерінің жіктелуін талдайды. Жаңа ғылыми (антропологиялық) парадигманың мәнін және негізгі әдістемелік категориялардың принципін (мақсаттар, мазмұн, принциптер, әдістер, тәсілдер және т.б.) баяндайды. Кәсіби қызметте теориялық және практикалық, инновациялық зерттеу әдістерін игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілінен жаңартылған білім мазмұнын меңгерту әдістемесі
Жаңартылған мазмұн бойынша шет тілі сабақтарын модельдеудің негізгі ережелерін қарастырады. Шет тілдерін оқыту әдістемесінің ғылым ретінде қалыптасу тарихын, қазіргі Орта білім беру жүйесінің кемшіліктерін және оларды еңсеру перспективаларын баяндайды. Ғылыми-әдістемелік әдебиетте сипатталған неғұрлым тиімді дәстүрлі емес педагогикалық технологиялардың мәнін; Қазақстандағы мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнының жалпы қағидаттары мен ережелерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру үдерісінде шет тілін қашықтықтан оқытудың заманауи әдістері
Жоғары оқу орындарында электрондық оқыту жүйесін қолдануды, ақпараттық технологияларды енгізу және шет тілін қашықтықтан оқыту жолдарын, әдістерін қарастырады. Ғылыми деректерді құрастыру кезінде элементтердің семантикалық мағынасы мен байланысын түсіндіреді. Браузер арқылы ақпараттық мультимедиялық деректерді жинақтауға бағытталған. Online-форумдар, бейне-конференциялар, ICQ, веб-беттер құру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілін оқыту мәселесінің психологиясы
Пән кәсіби құзыреттіліктің белгілі бір құрамын, шет тілін оқыту процесінің негізгі психологиялық түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Шет тілін оқыту мәселесінің психологиясын түсіндіреді. Психодиагностикалық процедураларды жүргізу және талдау бойынша тренингтер өткізуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шет тілін оқытудың заманауи инновациялық әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын көрсетеді. Дамыта оқыту технологияларын қолдана отырып, шет тілін меңгеру үшін оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлайды. Оқу материалын меңгеру сапасын диагностикалаудың және оқыту нәтижелерін түзетудің заманауи нысандары мен құралдарын сыни бағалайды.
- Пәнаралық материалды пайдалана отырып, жеке кәсіби қызметті жүйелі түрде жоспарлайды. Оқытудың инновациялық технологиялары негізінде шет тілі бойынша жаңартылған мазмұнды модельдеу дағдыларын меңгерген. Студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, оқу сабақтарын ұйымдастырады және өткізеді.
- Лингвистикалық білім берудің жалпы ғылыми және философиялық аспектілері мәселелерін зерттеудің философиялық бағытын түсіндіреді. Тіл білімі мен психолингвистиканың өзекті мәселелерін зерттейді.
- Оқытылатын тіл саласындағы қазіргі ғылыми парадигма және оның даму динамикасы, ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдері жүйесі туралы білімдерін көрсетеді. Ауызша, жазбаша және виртуалды коммуникацияның креативті дағдыларын қолдана отырып, тіл жүйесі саласында ғылыми зерттеулерді дербес жүргізуді жобалайды.
- Оқу және кәсіби қызметте ана және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әртүрлі нысандары мен түрлерін қолданады, алынған білімді ғылыми-зерттеу және басқа да қызмет түрлерінде қолданады, тіл теориясының таңдалған нақты саласында терең білімді көрсетеді.
- Пәндерді (модульдерді) және жоғары білім берудің негізгі білім беру бағдарламаларын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етудің принциптері мен әдістерін; ЖОО-дағы білім сапасын диагностикалау және бақылау әдістерін біледі. ЖОО-да оқытудың әртүрлі әдістерін, нысандары мен технологияларын қолдана отырып, таңдалған кәсіби саладағы пәндер, оның ішінде интерактивті және қашықтықтан оқыту әдістерін жоспарлауды, ұйымдастыруды және сабақ беруді біледі.
- Ағылшын лингвистикасында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын көрсетеді. Шет тілін тіл және этикалық, эстетикалық категориялар, халықтың танымы туралы фактілер арқылы зерттейді.
- Басқару қызметінің үдерістерін, білім беру үрдісінің құбылыстарын талдайды, оқытушы жұмысының әдістемелік жүйесін жобалайды.
- Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды, зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларды шешу кезінде жаңа идеяларды жинақтайды. Ғылыми-зерттеу қызметінде инновациялық коммуникациялық және тілдік технологияларды қолданады.
- Білім беру міндеттерін шешу үшін оқытылатын пәндер бойынша теориялық білімді мазмұнды түсіндіру мен бейімдеуді, болашақ ағылшын тілі мұғалімінің кәсіби мәдениетінің басты аспектілерінің бірі ретінде конструктивті дағдыларды меңгерген. Заманауи технологиялар мен ғылыми коммуникация әдістерін пайдалана отырып, оқытудың жеке, мета-пәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу және оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін жағдай жасайды.