Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04115 Сандық экономикадағы Маркетинг в Халықаралық Бизнес Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Зреттеуші, сарапшы, маркетолог, басқарушы және оқытушы ретінде жұмыс істеуге қабілетті маркетинг саласындағы менеджер мамандарды даярлау: - еңбек нарығында бәсекеге қабілетті және жаңа жағдайлар мен өзгерістерге шұғыл бейімделе алатын маркетолог-менеджер мамандарын дайындау; - өзінің кәсіби саласында және бақару саласында білімі мен біліктілігі бар мамандарды даярлау; - тұтынушы талаптарын қанағаттандыра алатын, компанияның пайдасын максималды түрде өсіруге қабілетті мамандарды дайындау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Экономиканың үй шаруашылығы, фирма, ел және әлемдік шаруашылық деңгейінде қызмет етуі мен дамуын анықтайтын экономикалық құбылыстар мен процестердің мәнін ашатын негізгі базалық ұғымдар мен теориялық ережелерді терең зерделеу, микроэкономикалық агенттер, көрсеткіштер мен модельдер туралы жүйелі түсініктерді, микродеңгейде қазіргі нарықтық экономиканың пайда болу ерекшеліктерін зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде құқықтың, құқықтық қатынастардың және заңдық жауапкершіліктің негізгі категориялары қарастырылады. Қазақстан Республикасының конституциялық, әкімшілік, еңбек, азаматтық, қылмыстық, қаржылық құқық негіздері, халықаралық құқық негіздері, сыбайлас жемқорлықтың мәні, себептері мен түрлері; Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы процестерді құқықтық реттеу; мемлекеттік қызметшілердің мінез-құлық этикасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағдарламалар, шетелдік тәжірибені бейімдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 2

    Академиялық жазу курсы - бұл академиялық жазу дағдыларын дамытудың негізгі ережелеріне аз ғана кіріспе. Студенттердің академиялық сауаттылығын қалыптастыру және дамыту арқылы олардың кәсіби дайындығын арттыруға ықпал ету, тәуелсіз жазбаша қарым-қатынас жасау бағдарлама, жұмысты сараптау, жеке аналитикалық практикалық және іс-шаралардан тұрады. Студенттердің өзіндік жұмысы - бұл практикада бағалау және өзін-өзі бағалау критерийлерін біртіндеп қатыстыра отырып мәтіндер жазу арқылы кәсіби бағдарланған академиялық жазу дағдыларын дамыту спиральды көтеру қағидасы бойынша ұйымдастырылған (бұл принцип қазіргі оқыту әдісінің негізі болып табылады).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    Қажет болған жағдайда компьютерлік технологияны қолдана отырып, қосымшалармен экономикалық есептерді модельдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математикалық аппаратты игеру; студенттерге білім алуға, экономикалық мәселелер бойынша зерттеуге, дағдылар мен тәуелсіз талдау жасауға, өз жұмысын жақсарту жолдарын ғылыми іздеуге деген ынтаны қалыптастыруға көмектесу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі 3
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің бизнес контекстінде төрт тілдік дағдыларын (оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау), сондай-ақ сыни және аналитикалық ойлау дағдыларын қарапайым деңгейде дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс іскерлік қарапайым мақалаларды оқып, іскерлік әңгімелерді, презентацияларды тыңдауға, сыни ойлауға, іскери қарым-қатынас жасауға және халықаралық әріптестермен хат алмасуды үйретеді, сонымен бірге бизнес коммуникациясы ең қажетті тіл құрылымы мен сөздік қорын дұрыс пайдалануға ерекше назар аударады. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес бір деңгейдің бірінші бөлімін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес ақпаратты басқару
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-бизнес-ақпараттар мен бизнес-процестерді басқарудың теориялық негіздерін, Электронды кестелерде қаржылық, логикалық, математикалық және статистикалық функциялар пакетінің көмегімен автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдіснамасын оқып үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Менеджмент
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - магистранттарға менеджмент саласындағы теориялық білім беру және басқару практикасы дағдыларын қалыптастыру. Курстың міндеттері менеджменттің негізгі ұғымдарын ашып көрсету және менеджменттің кәсіпорынның сәтті жұмыс істеуінің маңызды факторларының бірі ретінде қажеттілігін көрсету; ұйымдағы жеке мінез-құлықтың теориялық негіздерін, оның ұйымдағы басқа адамдармен және топтармен өзара әрекеттесуі; менеджер рөлінің әртүрлілігін және оның әлеуметтік-экономикалық қатынастар жүйесіндегі орнын көрсету; ұйымдағы көшбасшылық пен көшбасшылықтың мәнін ашу; магистранттарға фирмалар (кәсіпорындар, ұйымдар) қызметкерлері өздерінің практикалық қызметінде кездесетін нақты жағдайларды шешуге дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Макроэкономика
    Несиелер: 4

    Пән мемлекет деңгейінде басқарушылық шешімдерді оқыту үшін, макродеңгейдегі әлеуметтік-экономикалық процестердің негіздерін түсіну үшін, құқықтық қатынастар жүзеге асырылатын нарықтық ортаны түсіну үшін база болып табылады. Қазіргі Макроэкономиканың аспектілерін зерттеу: құралдар, әдістер, бағыттар және даму болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ (орыс) тілі 3
    Несиелер: 3

    Бағдарламаның мақсаты - әлеуметтік қалыптастыру ұлттық сана мен интернационализм сапаларының мәдени коды негізінде дамуды, әлемдік мәдениеттер мен тілдерге әлемдік деңгейдегі білімнің, заманауи озық технологиялардың аудармашысы ретіндегі толеранттылықпен қарауды, пайдалануды және беруді елдің модернизациясы мен жеке мансабын қамтамасыз етуді көздейтін рухани жаңғырудың ұлттық идеясы контекстіндегі студенттердің гуманитарлық дүниетанымын одан ары қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Статистика
    Несиелер: 4

    Курс статистика пәнін, міндеттерін және әдістерін, статистикалық бақылауды, статистикалық мәліметтерді және топтастыруды, кестелік және графикалық талдау әдісін, абсолюттік және салыстырмалы шамаларды, таратпалы қатардағы орташа шамаларды, вариация көрсеткіштерін, ішінара бақылауды, динамикалық қатарды, индекстерді, әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың өзара байланысын зерттеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі 4
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің бизнес контекстінде төрт тілдік дағдыларын (оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау), сондай-ақ сыни және аналитикалық ойлау дағдыларын одан ары дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс күрделірек іскери мақалаларды оқып, деңгейі жоғарырақ іскери презентацияларды, лекцияларды тыңдауға, сыни ойлауға, кәсіби деңгейде іскери қарым-қатынас жасауға және халықаралық әріптестермен хат алмасуға мүмкіндік береді, сонымен бірге деңгейі жоғарырақ тіл құрылымы мен сөздік қорын дұрыс пайдалануға назар аударады. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес келетін оқылып жатқан деңгейіне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 5

    "Бухгалтерлік есеп және аудит" пәні пәннің, жинақтаудың, тіркеудің, жинақтаудың мәселелерін, аудитті ұйымдастыру мен жүргізуде жүргізілген шаруашылық операциялар туралы мәліметтерді кешенді зерттеуді қамтамасыз етеді . Курстың мазмұны екі бөлімнен тұрады, бірінші бөлімде бухгалтерлік есеп негіздерінің тақырыптары қарастырылған, екінші бөлімде аудиттің мәнін ашатын

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Тәртіп тиімді менеджменттің теориялық және практикалық аспектілерін дамытуды, көшбасшылықты, тиімді коммуникация үлгілерін, командалық жұмыстарды жүргізу әдістерін қамтиды. Студенттер менеджменттің жағдайын, адамдарға мақсатты әсер ету дағдыларын, басқару мен келіссөздер стратегиясын таңдауды және жүзеге асыруды, жеке және командалық мақсаттарды үйлестіруді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән келесі бағыттардың теориялық және практикалық негіздерін қамтиды: жобаларды басқарудың тарихы мен тұжырымдамасы. Жобаны басқарудың негізгі кезеңдері. Жоба командасын басқару. Жобада тәуекелдерді басқару. Жобаның интеграциясын басқару. Жобаның мазмұнын басқару. Жобаның мерзімін басқару. Жобаның сапасын басқару Жобаның құнын басқару. Жоба келісімшарттарын басқару. Жобаның коммуникацияларын басқару. Жобаны аяқтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Маркетинг
    Несиелер: 4

    Пәнде макро, мезо және микро деңгейлерде маңызды басқарушылық маңызы бар маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық тұжырымдамалық аппараты мен тиімді маркетингтік жұмыстың ұйымдастырылуына негізделген әдістер, принциптер, құралдарды білу қарастырылған. Мақсаты: Маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалық аппараттарын зерттеу, фирмалардың және компаниялардың қызметінде маркетинг элементтерін және принциптерін қолданудағы практикалық дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ (орыс) тілі 4
    Несиелер: 3

    Курс кәсіби аядағы тілдік дайындық аясында тілді игеру деңгейін одан әрі көтеруге мүмкіндік береді, кәсіби іс-әрекеттегі коммуникативтік дағдыларды дамытады, ауызекі тіл білігін жетілдіріп, іскерлік құжаттаманы ресімдеуге көмектеседі. Курста қамтылатын лексикалық-грамматикалық негіз әріптестер арасында іскери тілдесім құруға қажетті дағдыларды қамтамасыз етеді. Кәсіби тақырыптарға анық, толымды сөйлесу дағдылары қалыптасады. Сонымен қатар, сыни ойлау дағдылары және жоғары деңгейдегі кәсіби бағдарлы тілдесімге қажетті тілдік тұлғалар зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Digital marketing
    Несиелер: 4

    «Digital marketing» Пәні студенттерді тұжырымдамаларға, анықтамаларға, зерттеу әдістеріне тұтас көзқараспен қалыптастырады. Теориялық ұғымдар мен концептуалды аппараттарды ашады, қолдану мәселелері мен тәжірибесін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Event маркетинг
    Несиелер: 4

    Тақырып студенттерге іс-шараларды жоспарлаудың, ұйымдастырудың және өткізудің элементтері туралы түсінік береді. Өнімдерді жылжыту әдістеріне, шығармашылыққа және ұйымдардағы қоғамдық қатынастардың әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Брендинг
    Несиелер: 4

    Брендингтің пайда болуы, қалыптасуы және дамуы. Бренд-менеджмент басқару қызметінің түрі ретінде. Бренд даярлау: позициялаудың стратегиялық тәсілдері . Брендбук және оның құрылымы. Брендтер типологиясы. Бренд портфелі және оның архитектурасы. Корпоративтік брендтердің тауар брендтерімен арақатынасы.Қолшатыр брендтері мен суббрендтері. Бренд портфелі. Брендингтің практикалық аспектілері. Брендингте жоспарлау. Тұтынушы мен брендтің қатынасы. B-to-c және b-to-b нарықтарындағы бренд, нарықтың әр түрлі түрлері үшін брендтің маңыздылығы. Брендингтің батыс және Азиялық модельдерінің салыстырмалы талдауы, артықшылықтары мен кемшіліктері. Бренд аудиті. Бренд дамуын зерттеу әдістері. Интеграцияланған бренд-коммуникация. Бренд-коммуникацияларды әзірлеу кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шет тілі 5
    Несиелер: 5

    Шет тілі 5 ағылшын тілінің кəсіби курсы болып табылады. Ол студенттердің негізгі кəсіби қызығушылығын қанағаттандыратын тақырыптар бойынша тыңдау, сөйлеу, оқу жəне жазу дағдыларын қалыптасырады. Курс студенттердің кәсіби бастапқы тілдік сауаттылығын арттыру, олардың кəсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын табысты дамытуға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті, студентке бағытталған тəсілдер бойынша жүзеге асырылады жəне көбінесе студенттердің өзіндік жұмысына негізделеді. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес оқылып жатқан деңгейдің бірінші бөлімін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі заманғы жаратылыстану тұжырымдамалары және Қазақстан тарихы
    Несиелер: 3

    «Қазіргі заманғы жаратылыстану тұжырымдамалары және Қазақстан тарихы» пәні табиғат, қоғам және олардың даму заңдылықтары туралы ғылымдардың жиынтығын зерттеуге бағытталған пәнаралық курс болып табылады. Біз өмір сүретін «әлемнің бейнесі» - бұл күрделі «калейдоскоп», әртүрлі ғылыми және ғылыми емес идеялардан, білімнен, сенімдерден, пікірлерден тұратын мозаика. Біз бір уақытта көптеген «әлемдерде» өмір сүреміз - біз экономикалық қатынастар және халықаралық қатынастар жүйесінде, саяси процестер мен құқықтық шындық жүйесінде, рухани және материалдық мәдениетте, күнделікті заттар әлемінде және табиғаттың құдіретті заңдар әлемінде, діни сенім әлемінде өмір сүреміз. Сонымен бірге отбасылық байланыстар мен ұлттық дәстүрлер әлемінде, өнер әлемінде және эпикалық дәстүрлерде және т.б. әлемдер жүйесінде белсене іс-қимыл жасаймыз. Осы «әлемдердің» әрқайсысына қатысты адамзат өзінің тарихы барысында «білім», «сенім», «ғылым», «философия», «дүниетаным» және осыған ұқсас ұғымдардың әртүрлі салаларын жан-жақты зерттей отырып, көптеген теорияларды жасады. «Таным» және «білім» деп аталатын ұғымдардың да өзіндік тарихы және күрделі құрылымы бар. Қарапайым және кең көлемде бұл құрылым «жаратылыстану ғылымдары», «әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар», «математика», «техникалық ғылымдар» түсініктері негізінде түсіндіріледі. Ғылыми білімнің бөлімдеріне жатпайтын түсініктер де бар. Олар «қатаң ғылымнан» тыс жердегі ұғым, сенім, құндылықтар жүйесі - бұл діни теориялар, өнер, әдебиет және журналистика. Олар әлемді және ондағы біздің орнымыз өзгеше баяндайды. «Жаратылыстану және Қазақстан тарихының заманауи тұжырымдамалары» табиғат әлемі мен тарих ғылымын жан-жақты зерттеуге арналған пән. «Дүниетаным» ғылымының зерттеу ауқымы кең. Аталмыш ғылым аясындағы кейбір мәселелерді философия ғылымы терең зерттейді. Атап айтқанда, жасанды интеллект теориясын, табиғат пен қоғамның негізгі заңдарын, мәдениет пен дін туралы, азаматтық тарих және ғылым мен техниканың тарихы мәселелерін және т.б. Курстың нақты міндеті - әр түрлі ғылымдардың бір-бірімен байланысын зерттеу. Бүгінгі таңда мамандықтардың «пәнаралық» сипатқа ие болып жатқандығы айқын. Сондықтан бұл курс студенттерді жан-жақты ойлануға, талдауға, дәстүрлі емес шешімдер қабылдауға және «таза» жаратылыстану ғылымдары немесе гуманитарлық ғылымдарды ғана оқумен шектелмеуді үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Коммерциялық және коммерциялық емес сектордың кез келген ұйымы үшін негізгі функция. Маркетингтік стратегияны түсіну ұйымның, кәсіпорынның, бизнестің өсуі мен дамуын қамтамасыз ету үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: деректерді жинау, өңдеу және талдау үшін статистикалық әдістер мен модельдерді құрудың заманауи деңгейі мен болашағы туралы идеяларды қалыптастыру, деректерді өңдеу әдістерін, модельдерді, деректерді өңдеуді, деректерді талдауды, жоспарлауды және болжауды жүргізу үшін кітапханаларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 3

    Маркетингтік ортада шешімдер қабылдау және бақылау рәсімдерінің сапасын жетілдіру мақсатында маркетинг және маркетингтік проблемалар бойынша деректерді жүйелі жинау, есепке алу және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шет тілі 6
    Несиелер: 5

    Курс кәсіби ағылшын тілінінің дағдыларын одан ары қалыптастурға бағытталған. Ол студенттердің кəсіби қызығушылығын қанағаттандыратын тақырыптар бойынша тыңдау, сөйлеу, оқу жəне жазу дағдыларын одан әрі дамытады. Курс студенттердің кәсіби тілдік сауаттылығын ары қарай жетілдіреді, олардың кəсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін көтеруге бағытталған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын табысты қолдануға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті, студентке бағытталған тəсілдер бойынша жүзеге асырылады жəне көбінесе студенттердің өзіндік жұмысына негізделеді. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес келетін оқылып жатқан деңгейіне ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Social Media Marketing
    Несиелер: 3

    «Social Media Marketing» Пәні студенттерді тұжырымдамаларға, анықтамаларға, зерттеу әдістеріне тұтас көзқараспен қалыптастырады. Теориялық ұғымдар мен концептуалды аппараттарды ашады, қолдану мәселелері мен тәжірибесін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Электрондық коммерция және заманауи байланыс орталықтары
    Несиелер: 4

    Электрондық коммерция-бұл экономика саласы, ол компьютерлік желілердің көмегімен жүзеге асырылатын барлық қаржылық және сауда транзакцияларын және осындай транзакцияларды жүргізуге байланысты бизнес-процестерді қамтиды. Ал мамандандырылған байланыс орталығы электрондық коммерцияның қажеттілігін біледі және оларды қанағаттандыруға бағдарланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 5

    «Маркетингті басқару» Пәні студенттерді тұжырымдамаларға, анықтамаларға, зерттеу әдістеріне тұтас көзқараспен қалыптастырады. Теориялық ұғымдар мен концептуалды аппараттарды ашады, қолдану мәселелері мен тәжірибесін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы курс 1: Іскерлік тәжірибе
    Несиелер: 5

    Пән Жаңа бизнес-идея негізінде бизнесті қалыптастыруды, команданы қалыптастыруды, капиталдандыру кестесін құруды, инвесторларды іздеуді (оларға бірінші кездесуде нені ұсыну керек), уағдаластықты белгілеуді, бизнес-жоспарды және жобаның түйіндемесін жасауды, кәсіпкерлік үшін ашық конкурстарды қалай пайдалану керектігін, бизнестің заңды құжаттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы курс 2: Іскерлік тәжірибе
    Несиелер: 5

    Пән Жаңа бизнес-идеялар, жетілдірілген бизнес-модельдер, тексерілген стратегия, нақты маркетингтік жүріс, команда қалыптастыру, капиталдандыру кестесін құру, инвесторларды іздеу, уағдаластықты тіркеу, бизнес-жоспар және жоба түйіндемесін құру, ашық (жабық) инновациялар, кәсіпкерлік үшін ашық конкурстарды қалай пайдалану, бизнестің заңды құжаттары негізінде бизнесті қалыптастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Саудалық басқару
    Несиелер: 5

    Жоғары білімі бар мамандар үшін менеджмент, маркетинг, қаржы, персоналды және жобаларды басқару саласында жалпы білім ғана емес, сонымен қатар сатуды басқару саласында терең білім алу мүмкіндігі, оқу процесін өзінің өмір ырғағына икемдей отырып.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Product development
    Несиелер: 5

    Жаңа өнімді немесе қызметті нарыққа шығару және құру процесі. Жаңа өнімді жасау процесі екі параллельді жолды іздейді: идеяны, өнеркәсіптік дизайнды және машина жасауды, ал екіншісі маркетингтік зерттеулер мен талдауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Public speaking (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Сөз сөйлеу мәтінімен жұмыс істеу әдістемесі; сөз сөйлеуге дайындық; сөз сөйлеу кезінде толқу мен эмоцияларды қалай жеңе білу; аудиторияның назарын қалай ұстау; сөз сөйлеуді дайындау ережелері туралы Білім және практикалық қызметте алған практикалық дағдыларды қолдана білу. Аудиторияның назарын ұстау тәсілдері; презентация және басқа да көрнекі материалдарды сөз сөйлеу кезінде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бизнестегі сыни ойлау
    Несиелер: 5

    Сыни ойлау, фактілер мен жағдайларды бағалау дағдыларын қалыптастыру, жағдайдың барабар моделін құру дағдыларын қалыптастыру және бизнес-шешімдер қабылдауды негіздеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Digital data processing and analysis
    Несиелер: 5

    «Сандық мәліметтерді өңдеу және талдау» Пәні студенттерді тұжырымдамаларға, анықтамаларға, зерттеу әдістеріне тұтас көзқараспен қалыптастырады. Теориялық ұғымдар мен концептуалды аппараттарды ашады, қолдану мәселелері мен тәжірибесін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Зерттеу объектісі, пәні және міндеттері. Академиялық жұмыстарды зерттеу әдістемесі. Статистикалық зерттеу әдістері. Қонақжайлылық индустриясындағы мәліметтер базасы. Графикалық зерттеу әдістері. Қонақжайлылық индустриясы үшін бағдарламалық қамтамасыздандыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Нарықты зерттеу және талдау
    Несиелер: 3

    Нарықтық ортаның негізгі сипаттамаларын зерттеу кәсіпорынның нарықтық ұстанымының мәні мен даму үрдістерін тануға және бағалауға, оның мүмкіндіктері мен перспективаларын алдын ала болжауға, осы ұстанымды уақтылы және жедел жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON4

    Ішкі және сыртқы нарықтардағы компаниялар / ұйымдардың қызметіне әсер ететін факторларды болжау үшін инновациялық технологияларды қолдану.

  • Код ON5

    Кәсіби қызметтегі озық коммуникациялық технологияларды қолдану; қарым-қатынас мақсаттары мен жағдайларына негізделген коммуникацияларды қалыптастыру және жалпы білім беру пәндері бойынша жинақталған білімді қолдана білу

  • Код ON6

    Маркетингтік зерттеулер мен талдаудың заманауи Интернет технологияларын, маркетингтік коммуникацияларды, соның ішінде тікелей маркетингті және жаңа өнімдерді әзірлеуге, қолданыстағы өнімдер мен қызметтерді дамытуға және өнімділікті бағалауға арналған маркетингтік құралдарды қолдана білу;

  • Код ON2

    Тапсырмалардың оңтайлы шешімдерін табу және стандартты емес тапсырмаларды шешу, зерттеу, аналитикалық, басқарушылық қызмет дағдыларын қажет ететін лауазымдарға сай жұмыс істеу, шектеулі ресурстар жағдайында жұмыс жасауға икемді болу;

  • Код ON3

    Маркетингтің нысандарын, әдістерін және құралдарының барлық түрлерін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілеріне, халықаралық құқыққа сәйкес қолдана білу, жүйенің, органның, бизнестің немесе басқа заңды тұлғаның заңнамалық құжаттары шеңберінде жұмыс істей білу

  • Код ON8

    Кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты жинау, жазу, сақтау және өңдеу және ақпаратты ұсынудың компьютерлік әдістерін қолдана білу;

  • Код ON1

    Міндеттер қою және кәсіби функцияларды жүзеге асыруға байланысты мәселелерді шешу, және компанияның басшылығы мен / немесе иелері (акционерлері / құрылтайшылары) жариялаған міндеттерді орындауда белсенді болу;

  • Код ON7

    Электрондық коммерцияның ең қолайлы форматын, сондай-ақ клиенттің адалдығы мен адалдығын арттыруға арналған қашықтағы клиенттерге қызмет көрсету құралдарын пайдалана білу;

Top