Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты әлеуметтік-педагогикалық құбылыстар мен процестерді талдауға қабілетті, әлеуметтік педагогиканың дамуындағы үрдістер ғылыми және академиялық тәртіп ретінде, өзін-өзі тану студенттердің рухани-адамгершілік қасиеттерінің негізі ретінде іргелі және қолданбалы зерттеулер жобаларын әзірлеу әдістемесі мен кәсіби және жеке өзін-өзі дамыту технологиясын меңгерген әлеуметтік педагогикалық жұмыс пен өзін өзі тануға оқытудағы әдістер, теориялар мен тәжірибесі аумағында фундаментальды білім меңгерген жоғарғы білікті ғылыми педагогикалық мамандарды даярлау. Бағдарлама төмендегі көрсеткіштерге қабілетті маманның кәсіби тұлғасын қалыптастыруға бағытталған: -Диссертациялық зерттеуді жүзеге асыру барысында осы білімді одан әрі қолдану үшін әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі танудың ғылыми теориясы мен тұжырымдамаларын жүйелеп, түсіндіруге; - әртүрлі типтегі білім беру ұйымдарында әлеуметтік және білім беру ісіндегі ғылыми-педагогикалық әлеуетін көрсету; - зерттеу объектісіне ұқсас материал негізінде дербес ғылыми зерттеулер жүргізу, педагогикалық ғылымның перспективалық жаңа бағыттарын дамыту бойынша жобалау әдіснамасын таңдау; - Жоғарғы оқу орындарында «өзін өзі тану» мен «әлеуметтік педагогика» курстарын оқытуға білім беру сапасын жоғарылатуға ықпал ететін білім беру саласындағы сараптау, бағалау және басқарудың кәсіби дағдыларын көрсете білу;
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D020 Әлеуметтік педагогика бойынша кадрларды даярлау
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Цифрлық салауаттылық теориясы мен зерттеулер

    Мақсаты - білім алушылардың сандық сауаттылығын талдау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру; олардың сандық сауаттылығының дамуын жобалау және болжау қабілеттерін дамыту. Курс "Цифрлы Қазақстан" бағдарламасын дамыту жағдайында маңызды және сандық буын және сандық азаматтық ерекшеліктерін, АКТ саласындағы қазақстандық ғылыми мектептерді зерттеуге, оқушылардың сандық сауаттылығына шағын-зерттеу жүргізуге және докторанттардың диссертациясын жазуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Мақсаты – зерттеу жұмысын шетел тілінде жазу барысында жазу дағдыларын дамыту,ғылыми әдебиеттерді қолдану түсінігін арттыру және плагиатты болдырмау. Курсты оқу барысында магистранттардың келесі қабілеттерін қалыптастыру:эссе жазу барысында эффективті thesis statement құрастыру;Сompare/contrast, cause/effect, argument, synthesis, documented эссе түрлерін жазу және жоспарлау;Зерттеу жұмысын жазу барысында жоспарды шетел тілінде жан-жақты жазу; Зерттеу жұмысындағы ғылыми әдебиеттерді шетел тілінде өңдей алу;Зерттеу жұмысындағы жазбаларды шетел тілінде конспектілеу және ұйымдастыру;Академиялық тіл мен тонды дұрыс қолдану;Пайдаланылған әдебиеттерге MLA,APA форматында дәйексөз келтіру және сілтеме жасау;Дәйексөз келтіру барысында плагиатты болдырмау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Евразиядағы интегративті үдерістер: әлеуметтік-педагогикалық аспект

    Мақсаты - Евразиядағы білім беруді дамытудың жаңа тенденциялары негізінде қазіргі әлеуметтік-мәдени және білім беру шынайылығын сыни талдау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Аталмыш курс әлеуметтік-педагогикалық контексте мемлекетаралық интеграцияның нысандары мен ерекшеліктерінің өзгеруін белсендендіреді. Пәнді оқу барысында интеграция ұғымының мәні, тарихы,шығу тегі, евразияшылдық феномені, тұжырымдамалар, білімнің шынайылығы ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы

    Ғылым философиясы және әдіснамасы, педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесін жүйелі білімін қалыптастыру; әдіснамалық мәдениетін, бағалау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде докторант қабілетті: -педагогиканың ғылыми жүйе ретіндегі құрылымын, әдіснаманың тарихын, даму кезеңдерін; -әдіснаманың ұғымдық аппаратын және тұғырларды, ұстанымдарды қолдану; -өзектілігін негіздеу, пікірталасқа қатысу; -зерттеу және сараптамалық бағалауға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде

    Мақсаты-докторанттардың рухани-адамгершілік мәдениетін қалыптастыру, рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану идеяларының даму тарихымен, өзін-өзі тану бойынша қазіргі заманғы концепциялардың мазмұнымен, білім берудегі өзін-өзі тану бойынша технологияларды әзірлеу және қолдану тәжірибесімен таныстыру; дамудың әртүрлі сатыларында адамның өзін-өзі тану және дамыту бойынша қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен технологиялардың негізгі сипаттамаларын ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық және сапалық талдау теориясы мен практикасы

    Мақсаты-сапалық және сандық деректерді талдау, түсіндіру дағдыларын қалыптастыру; деректермен жұмыс істеудің қазіргі құралдарын пайдалана отырып сандық және сапалық зерттеулердің деректерін өңдеу, түсіндіру; статистикалық талдау, деректерді математикалық өңдеу дағдылары. Курс білім берудегі сандық және сапалық зерттеулердің жалпы сипаттамасын ашуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім алушылардың функциональдық сауаттылығын дамыту және бағалау

    Мақсаты-докторанттардың критериалды бағалау жүйесін меңгеруіне ықпал ету, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қамтамасыз етудің нормативтік-құқықтық базасын түсінуді қалыптастыру; функционалдық сауаттылық параметрлерін жобалау ерекшеліктері; математикалық және ғылыми жаратылыстану сауаттылығы. Курсты оқу барысында нәтижеге бағытталған стандарт ретінде мақсат ретінде өмір сапасының көрсеткіші ретінде функционалдық сауаттылықтың мәні ашылады; функционалдық сауаттылық параметрлері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық өлшемдердегі тестілеу

    Мақсаты – білім беру нәтижелерін бағалаудың халықаралық тәжірибесін, педагогикалық өлшем нәтижелерін латентті-құрылымдық талдау негіздерін талдау және түсіндіру, педагогикалық өлшеуіштерді қолдану мәселелері бойынша кеңес беру қабілетін қалыптастыру. Курс білім берудегі тестілеудің генезисін, тестілеу ұғымдары мен функцияларын зерделеуге; білім берудегі тестілеудің рөлін анықтауға; тестілеуді ұйымдастыру және өткізу мәселелерін зерделеуге; квалиметриялық құзыреттілікті дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни ойлауды оқыту мен дамыту стратегиялары

    Пәннің мақсаты: жаңа білім беру парадигмасында оқытудың эволюциясын, ерекшеліктерін, түрлері мен стратегияларын анықтау, оқыту стратегияларының табыстылығын зерттеу дағдысын қалыптастыру; сыни ойлауды дамыт әдістемелерін қолдану. Курс "оқыту стратегиясы" ұғымын, сұрақ тарихын және қазіргі дискурстарды ұғынуға бағытталған.Докторанттарды сыни ойлау теориясына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өмірлік дағдыларды дамыту және әлеуметтік құзыреттіліктер

    Мақсаты - өмірлік дағдылар мен әлеуметтік құзыреттілікті қалыптастыру мәселесі туралы түсініктерді дамыту, күшті-әлсіз жақтарын, ұжымдық істерге қатысу тәуекелдерін талдау; білім алушылардың өмірлік дағдыларын дамыту теориялық ережелерді, әлеуметтік құзыреттілігін негізге ала отырып, білім беру ұйымдары мен отбасының практикалық тәжірибесіне зерттеу жүргізу.Өмірлік дағдыларды дамыту мен әлеуметтік құзыреттілікке талдау және зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР жастар саясаты: әлеуметтік-педагогикалық контекст

    Мақсаты - балаларды қорғау және жастар үшін әлеуметтік қызметтер мен әлеуметтік ортаны дамыту бойынша Қазақстанның заңнамалық базасын талдау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында қазақстандық ғылыми мектептер мен жастардың әлеуметтенуін зерттеу бағыттары ашылады, докторанттар әртүрлі деңгейдегі жастар саясатын бағалау өлшемдері мен параметрлерін әзірлейді,әлеуметтік орта зерттеуін жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты – білім зерттеу жүргізу қабілетін, дизайн зерттеулері, талдау, әдістерді қолдану жобалаудың дамыту. Педагогикалық зерттеулерге отандық және шетелдік көзқарастары. Білім берудегі зерттеулерді жоспарлау және жобалау. Зерттеу этикасы. Зерттеуді бағалау критерийлері: шыңайылық, нәтижелердің дұрыстығы; сенімділік, валидтік. Тарихи, деректі зерттеу әдістері, мәдениаралық, лонгитюдтік, эксперименталдық зерттеулер, кейс-стади (тақырыптық), сауалнама, сұхбат, интернет-сауалнама, деректерді талдау, статистикалық талдау әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • 8. ұйымның мақсаттары мен міндеттерін айқындау; бәсекеге қабілетті орталарда білім беру ұйымының күшті және әлсіз жақтарын талдайды, осының негізінде даму стратегиясын әзірлеу және оны жүзеге асыруды ұйымдастыруға;
  • 11. Болашақ мұғалімнің рухани-адамгершілік позициясын жас ұрпақтың рухани-адамгершілік тәрбиесінде маңызды фактор ретінде қалыптастыру;
  • 12. ғылыми қауымдастықпен байланысу үшін өздерінің жаңа ғылыми идеяларын қалыптастыру, үздіксіз жүйелі білім беруді жүзеге асыру, білім беру бағдарламаларын іске асыруды ұйымдастыру, білім беру ортасында толеранттық қарым-қатынас механизмдерін қолдану.
  • 7. психологиялық, әлеуметтік және педагогикалық диагностика жүргізу және рационалды түрде оңтайлы пішіндерді, әдістерді, әдістемелерді, оқыту және білім беру құралдарын таңдау, проблемалы әлеуметтік-педагогикалық тапсырмаларды шығармашылық түрде шешуге;
  • 1. әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді ғылыми талдау, маңызды тұжырымдар мен қорытындылар жасау, докторлық диссертацияны аяқтау үшін ғылыми зерттеу әдістерін таңдауға;
  • 9. білім беру жүйесінің тиімділігін қамтамасыз ету үшін технологиялар мен жүйелерді салыстыру, сапаны арттыру бағдарламаларының параметрлерін болжау және белгілі бір университеттің, колледждің немесе мектептің білім беру ортасындағы өзгерістерді енгізуге;
  • 4. жаңа білім беру жобаларын тұжырымдау, дамыту және іске асыру немесе әлеуметтік-педагогикалық ғылымның қолданыстағы салаларында практикалық қолдану және жобаларды жоспарланбаған проблемалы жағдайларды ескере отырып бейімдеу мүмкіндігіне;
  • 5. әлеуметтік-педагогикалық үрдістер мен құбылыстарды сандық және сапалық бағалау, математикалық және статикалық зерттеу әдістерін көрсетуге;
  • 3. әртүрлі әлеуметтік-педагогикалық тұжырымдамаларды салыстыру, олардың тиімділігін глобализация үрдістерінен және ұлттық білім беру моделінің бәсекеге қабілеттілігінен бағалауға;
  • 2. әлеуметтік педагогика мен өзін өзі танудың теориялық тұжырымдамаларын әзірлеу және әлеуметтік педагогикалық сараптаманы жүргізу және ұйымдастыру үшін практикалық бағыттылықтың теориялық сұрақтарын немесе қолданбалы міндеттерін анықтайды;
  • 10. әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі танудың көкейкесті мәселелеріне білікті сараптамалық қорытынды жасау, мамандарға да, маман емес тұлғаларға өз ойларын және қорытындыларын білдіруге тырысу;
  • 6. әлеуметтік-педагогикалық білімнің мақсаттарын, міндеттері мен технологияларын анықтауға құзыреттілік тәсілін қолдануға, әлеуметтік педагогика мен өзін өзі тану, педагогиканы оқыту үрдісінде белсенді, интерактивті және инновациялық оқыту технологияларын қолданады;
Top