Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01801 Әлеуметтік педагогика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік педагогика саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды, халықаралық және отандық стандарттарды қолданады;
  • Әлеуметтік педагогикалық мәселелерін шешуде, инновациялық шешімдерді іздеуде және жаңа білімді құруда сыни көзқарасты қолданады;
  • Әлеуметтік педагогикалық проблемаларын зерттеп, талдайды, ғылыми зерттеу әдістерін таңдайды, докторлық диссертациясын аяқтағаннан кейін қорытынды жасайды;
  • Философия, әлеуметтану, мәдениеттану, педагогика, психология, әлеуметтік-педагогика және әлеуметтік психология бойынша басым теориялық тұжырымдамаларды, әлеуметтік-педагогикалық экспериментті ұйымдастыруға арналған қолданбалы немесе теориялық міндеттерді айқындайды;
  • Кәсіби құзыреттілікті кеңейту үшін ғылыми семинарларға, конференцияларға, біліктілікті арттыру курстарына және басқа да білім беру іс-шараларына қатысу, ғылыми-білім беру ортасында инклюзивті, кедергісіз атмосфера құру үшін толерантты қарым-қатынас әдістерін қолдану үшін үздіксіз білім беруді жүзеге асырады;
  • Әлеуметтік педагогикалық тұжырымдамаларды салыстырады және олардың тиімділігін білім берудің ұлттық моделінің бәсекеге қабілеттілігі тұрғысынан бағалайды;
  • Әлеуметтендіру әдістемелерін, баламалы әдіснамалық тұғырларды таңдайды, әлеуметтік педагогикалық міндеттерді шығармашылықпен шешеді;
  • Әлеуметтік педагогикалық білім берудің мақсатын, мазмұнын және технологиясын, әлеуметтік педагогиканы белсенді, интерактивті және инновациялық оқыту технологиясын анықтауда кәсіби құзыреттілікті қолданады;
  • Әлеуметтік педагогикалық білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларының тиімділігін қамтамасыз ету технологияларын талдайды, осы бағдарламалардың сапасын арттыру параметрлерін, білім беру ортасында цифрлық технологияларды іске асыруды болжайды;
  • Әлеуметтік педагогикалық білім берудің тиімділігін қамтамасыз етуге бағытталған шешімдерді дайындау жөніндегі қызметті жобалайды, әлеуметтік педагогикалық білім беру үдерісінің сапасын бақылау мен бағалауға қабілетті.
Top