8D01801 Әлеуметтік педагогика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық және әлеуметтік-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін әдіснамалық және зерттеу құзіреттілігін игерген, жеке тұлға мен қоғамның әлеуметтік-педагогикалық өзара әрекеттесу үдерісінде білім мен ғылымның тұжырымдамалық ережелерін жүзеге асырудың заманауи инновациялық тәсілдерін көрсетуге қабілетті жаңа формациядағы PhD докторларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D020 Әлеуметтік педагогика бойынша кадрларды даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
Наукометрия
Білім алушылардың пән ретіндегі наукометрия туралы ұғымдар жүйесін қалыптастыруға; ғылыми және сыни ойлауын дамытуға, ғылыми ақпарат іздеу әдістерін және ғылыми дерекқорлардың ресурстарын қолдана білу іскерліктері мен дағдыларын дамытуға, ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті пайдаланудың этикалық нормаларын қолдану дағдыларын меңгертуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика философиясы және әдіснамасы
«Педагогика философиясы және әдіснамасы» оқу пәні ретінде педагогикалық ғылымның гносеологиялық негізін, педагогикалық құбылыстар мен үдерістердің арақатынасын әдіснамалық тұрғыдан түсінуді, әдіснамалық және зерттеушілік мәдениетті және ғылыми-зерттеушілік іс-әрекетті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Оқу пәнін оқытудың мақсаты: ғылыми мәтіндерді шет тілінде жазу дағдыларын дамыту, ғылыми идеяларды тұжырымдауға және дәлелдеуге үйрету, академиялық жазудың стилі мен құрылымын меңгеру. Курстың мазмұны академиялық жазу негіздерін зерттеуді, ғылыми мақалалардың құрылымы мен стилін талдауды, ғылыми мәтіндердің әртүрлі түрлерін (диссертациялар, мақалалар, шолулар) әзірлеуді және жазуды, сондай-ақ ғылыми жұмыстарды редакциялау мен түзету тәжірибесін қамтиды. Білім алушылар ғылыми лексиканы тиімді пайдалануды, дереккөздерге сілтеме жасауды және халықаралық стандарттарға сәйкес библиографияны құруды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық білім берудің әдіснамасы
«Әлеуметтік-педагогикалық білім берудің әдіснамасы» пәні ғылым әдіснамасының негізгі ұғымдарын, соның ішінде, әлеуметтік-педагогикалық зерттеулерде негізге алынатын әдіснамалық тұғырлар мен қағидалардың фунцкиялары мен ғылымдағы орнын түсіндіреді. Докторанттар аталмыш пәнді оқу барысында мамандық саласы бойынша зерттеулерді құру мен жоспарлау логикасын, ұйымдастыру технологияларын әдіснамалық білімдер тұрғысынан игеретін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері туралы түсініктерін, зерттеу құзыреттілігін және алған білімдері мен дағдыларын ғылыми ізденістерін ұйымдастыруда және кәсіби іс-әрекетте ғылыми-зерттеу жұмыстарын тасымалдауға дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курс мазмұнында ғылыми зерттеу әдіснамасы; әдіснама деңгейлері; зерттеу әдістері мен әдістемелері; ғылыми зерттеу логикасы мен құрылымы қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалау іс-әрекетінің әдіснамасы және технологиясы
«Жобалау іс-әрекетінің әдіснамасы және технологиясы» пәні кәсіби саласы бойынша ғылыми жобаларды орындау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Жоба түрлері, олардың мақсаты мен мазмұнындағы ерекшеліктері, оны жүйелі сипаттау мен іске асыру механизмдерін ұйымдастыруды оқып үйренеді. Докторанттар пәнді оқу нәтижесінде ғылыми-зерттеулерді жобалау мен ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Докторлық диссертацияны дайындау және деректерді түсіндіру кезінде ғылыми идеяларды әзірлеудің заманауи ғылыми әдістерін меңгеру дағдыларын көрсету, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін педагогикалық қызметке енгізу.
- Докторлық диссертацияны жазу процесінде ғылыми зерттеулерді жоспарлау, жүйелеу, наукометрикалық деректерді түсіндіру және түрлендіру, ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті пайдаланудың этикалық нормаларын қолдану дағдыларын меңгеру.
- Ғылыми және әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде туындайтын әдіснамалық проблемаларды бағалау және санаттау, өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, өз зерттеулерінің нәтижелерін кәсіби қызметке жобалау, енгізу және бейімдеу
- Ғылыми идеяларды модельдеу және генерациялау және педагогика ғылымының философиясы мен әдістемесі позициясынан әлеуметтік-педагогикалық мәселелерді шешудегі қызмет нәтижелерін салыстыру.