Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01501 Математика в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық және әлемдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, ғылыми зерттеулердің жаңа бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру дағдысына ие немесе ғылыми зерттеулердің философия докторы дәрежесін алу үшін ғылыми жұмысты дайындауға мүмкіндік беретін және іргелі, педагогикалық біліммен қамтамасыз етілген және ғылымды табысты дамытуға мүмкіндік беретін математика саласы бойынша іргелі, сапалы, кәсіби-педагогикалық және арнайы терең біліммен қамтамасыз етілген жоғары білікті ғылыми мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D010 Математика педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
  • Әдістемелік ғылым мен мектептегі математикалық білім берудің қазіргі проблемалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әдістемелік ғылым және математикалық білім саласындағы қазіргі заманғы мәселелермен танысу. Мазмұны: Математиканы оқыту әдістемесіне қатысты өзекті мәселелер. Білім берудегі заманауи ғылыми технологияларға шолу. Математиканы оқытуда қазіргі ғылыми технологияларды қолдану жолдары. Құзыреттілік: оқу және зерттеу мәселелерін шешуге дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепте және педагогикалық жоғары оқу орындарында математикалық білім беру мазмұнын жаңарту әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Білім беру мазмұнын жаңарту аясында математиканы оқыту процесін ұйымдастыруға және ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті мамандарды даярлау. Мазмұны: Жаңартылған мазмұндағы математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері. Критериалды бағалау жүйесі. Мектеп пен ЖОО математиканы оқытудағы сабақтастық. Құзыреттілік: жаңартылған білім мазмұны бойынша педагогикалық қызметке, ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді заманауи жағдайларда шешудің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мектеп математика курсының міндеттерін шешудің теориялық және әдіснамалық негіздерімен таныстыру. Мазмұны: Математикалық ұғымдар және оларды қалыптастыру әдістері. Математикалық есептер. Мектептегі және университеттегі математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері. Типтік тапсырмаларға әртүрлі әдіс-тәсілдер. Құзыреттілік: қазіргі жағдайда математикалық есептерді шешуде білім алушылар оқытудың әдіснамалық негіздерін пайдалануға дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON7

    Математика және математиканы оқыту әдістемесінің қазіргі заманғы бөлімдерінде қолданылатын зерттеу әдістерін меңгеру шеберлігін көрсете біледі;

  • Код ON5

    Жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістері мен стратегияларын ескере отырып, ұлттық деңгейдегі жарияланымдар арқылы математика саласындағы білім шекарасын кеңейтуге өзіндік ерекше зерттеулермен үлес қосуға қабілетті болады;

  • Код ON1

    Ғылыми ақпаратты алу, өңдеу, сақтау, заманауи ақпараттық технологияларды дамыту, ғылыми және практикалық міндеттердің өзекті мәселелерін шешу әдістерін меңгереді;

  • Код ON6

    Математикалық пәндер бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті;

  • Код ON3

    Білім беру және басқару қызметтерін тиімді қамтамасыз ете алады;

  • Код ON4

    Мектеп оқушыларының, студенттердің және магистранттардың эксперименттік іскерліктерін ұйымдастыруға байланысты озық тәжірибелі мұғалім- математиктердің іс-тәжіиебесін меңгерген;

  • Код ON2

    Жаңа технологиялардың, идеялардың, бағыттардың кең ауқымында бағдарлай алуға және оларды өзінің педагогикалық іскерлігінде қолдана алуға қабілетті;

  • Код ON8

    Білім беру үдерісін BL –форматта, ағылшын тілінде, оның ішінде онлайн режимінде тиімді ұйымдастыруға; оқу үрдісін құрылымдау кезінде оқу нәтижелерін бағалау тәсілдерін қолдану әдістері мен тиімділігін анықтауға; зерттеулерді жоспарлау және деректерді өңдеу әдістерін қолдануға; зерттеу жұмысын жазу барысында дерек көздермен жұмыс жасауға; жұмыстың құрылымдық логикасын, материалды баяндау логикасын, қорытындылау мен жалпылауды рәсімдеуге; жұмыста ғылыми зерттеудің әртүрлі әдістерін қолдануға қабілетті болады

8D01501 Математика
Докторантура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01501 Математика педагогін даярлау
Докторантура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01501 Математика педагогтарын даярлау
Докторантура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01501 Математика
Докторантура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01501 Математика
Докторантура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01501 Математика
Докторантура

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
8D01501 Математика педагогтарын даярлау
Докторантура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top