Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01501 Математика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық және әлемдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, ғылыми зерттеулердің жаңа бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру дағдысына ие немесе ғылыми зерттеулердің философия докторы дәрежесін алу үшін ғылыми жұмысты дайындауға мүмкіндік беретін және іргелі, педагогикалық біліммен қамтамасыз етілген және ғылымды табысты дамытуға мүмкіндік беретін математика саласы бойынша іргелі, сапалы, кәсіби-педагогикалық және арнайы терең біліммен қамтамасыз етілген жоғары білікті ғылыми мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D010 Математика педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде зерттеу әдістерін қолдануды меңгерту. Ғылыми таным және педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылыми таным әдістерінің жіктемесі. Педагогикалық зерттеулер әдістері. Теориялық әдістердің жалпы сипаттамасы. Эмпирикалық әдістер және олардың зерттеушілік мүмкіндіктері. Педагогика мен психологиядағы статистикалық әдістер. Өлшеу және шкалалар. Педагогикалық құбылыстарды бағалаудың сандық әдістері. Статистикалық деректердің графикалық бейнесі. Корреляциялық қатынас. Вариация коэффициенті. Сенім аралығы. Рангтік корреляция және психологиялық-педагогикалық эксперименттердегі өзара байланыс. Параметрлік өлшемдер. Өлшем бірлігі: Стьюдент, Крамер-Уэлч, Фишер, Пирсон (G-критерий). Статистикалық деректерді өңдеудің автоматтандырылған жүйелерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді заманауи жағдайларда шешудің әдіснамалық негіздері

    Мақсаты: мектеп математика курсының міндеттерін шешудің теориялық және әдіснамалық негіздерімен таныстыру. Мазмұны: Математикалық ұғымдар және оларды қалыптастыру әдістері. Математикалық есептер. Мектептегі және университеттегі математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері. Типтік тапсырмаларға әртүрлі әдіс-тәсілдер. Құзыреттілік: қазіргі жағдайда математикалық есептерді шешуде білім алушылар оқытудың әдіснамалық негіздерін пайдалануға дайын болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдістемелік ғылым мен мектептегі математикалық білім берудің қазіргі проблемалары

    Мақсаты: әдістемелік ғылым және математикалық білім саласындағы қазіргі заманғы мәселелермен танысу. Мазмұны: Математиканы оқыту әдістемесіне қатысты өзекті мәселелер. Білім берудегі заманауи ғылыми технологияларға шолу. Математиканы оқытуда қазіргі ғылыми технологияларды қолдану жолдары. Құзыреттілік: оқу және зерттеу мәселелерін шешуге дайын болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазба (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепте және педагогикалық жоғары оқу орындарында математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері

    Мақсаты: Білім беру мазмұнын жаңарту аясында математиканы оқыту процесін ұйымдастыруға және ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті мамандарды даярлау. Мазмұны: Жаңартылған мазмұндағы математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері. Критериалды бағалау жүйесі. Мектеп пен ЖОО математиканы оқытудағы сабақтастық. Құзыреттілік: жаңартылған білім мазмұны бойынша педагогикалық қызметке, ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • математика және математиканы оқыту әдістемесінің қазіргі заманғы бөлімдерінде қолданылатын зерттеу әдістерін меңгеру шеберлігін көрсете біледі;
  • жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістері мен стратегияларын ескере отырып, ұлттық деңгейдегі жарияланымдар арқылы математика саласындағы білім шекарасын кеңейтуге өзіндік ерекше зерттеулермен үлес қосуға қабілетті болады;
  • ғылыми ақпаратты алу, өңдеу, сақтау, заманауи ақпараттық технологияларды дамыту, ғылыми және практикалық мәселелердің өзекті мәселелерін шешу әдістерін таңдайды;
  • математикалық пәндер бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті;
  • білім беру және басқару қызметтерін тиімді қамтамасыз ете алады;
  • мектеп оқушыларының, студенттердің және магистранттардың эксперименттік іскерліктерін ұйымдастыруға байланысты озық тәжірибелі мұғалім- математиктердің іс-тәжіиебесін меңгерген;
  • көптеген жаңа технологияларды, идеяларды, бағыттарды басшылыққа алады және оларды өзінің оқытушылық қызметінде пайдалануға дайын;
  • BL форматындағы оқу процесін ағылшын тілінде, оның ішінде онлайн режимінде ұйымдастырады; дербес, оқу үдерісін құрылымдау кезінде оқыту нәтижелерін бағалау құралдарын қолдану тиімділігі мен әдістемесін анықтайды; зерттеуді жоспарлау әдістері мен мәліметтерді өңдеу әдістерін қолданады; әдеби дерек көздерімен жұмыс істеу әдістерін қолданады және оларды шығарма жазуда қолданады; жұмысты құру, материал ұсыну, жалпылау мен қорытынды жасау логикасын қолданады; өз жұмысында әр түрлі зерттеу әдістерін қолданады.
Top