Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01501 Математика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық және әлемдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, ғылыми зерттеулердің жаңа бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру дағдысына ие немесе ғылыми зерттеулердің философия докторы дәрежесін алу үшін ғылыми жұмысты дайындауға мүмкіндік беретін және іргелі, педагогикалық біліммен қамтамасыз етілген және ғылымды табысты дамытуға мүмкіндік беретін математика саласы бойынша іргелі, сапалы, кәсіби-педагогикалық және арнайы терең біліммен қамтамасыз етілген жоғары білікті ғылыми мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D010 Математика педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар

Оқыту нәтижелері

  • Математика және математиканы оқыту әдістемесінің қазіргі заманғы бөлімдерінде қолданылатын зерттеу әдістерін меңгеру шеберлігін көрсете біледі;
  • Жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістері мен стратегияларын ескере отырып, ұлттық деңгейдегі жарияланымдар арқылы математика саласындағы білім шекарасын кеңейтуге өзіндік ерекше зерттеулермен үлес қосуға қабілетті болады;
  • Ғылыми ақпаратты алу, өңдеу, сақтау, заманауи ақпараттық технологияларды дамыту, ғылыми және практикалық міндеттердің өзекті мәселелерін шешу әдістерін меңгереді;
  • Математикалық пәндер бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті;
  • Білім беру және басқару қызметтерін тиімді қамтамасыз ете алады;
  • Мектеп оқушыларының, студенттердің және магистранттардың эксперименттік іскерліктерін ұйымдастыруға байланысты озық тәжірибелі мұғалім- математиктердің іс-тәжіиебесін меңгерген;
  • Жаңа технологиялардың, идеялардың, бағыттардың кең ауқымында бағдарлай алуға және оларды өзінің педагогикалық іскерлігінде қолдана алуға қабілетті;
  • Білім беру үдерісін BL –форматта, ағылшын тілінде, оның ішінде онлайн режимінде тиімді ұйымдастыруға; оқу үрдісін құрылымдау кезінде оқу нәтижелерін бағалау тәсілдерін қолдану әдістері мен тиімділігін анықтауға; зерттеулерді жоспарлау және деректерді өңдеу әдістерін қолдануға; зерттеу жұмысын жазу барысында дерек көздермен жұмыс жасауға; жұмыстың құрылымдық логикасын, материалды баяндау логикасын, қорытындылау мен жалпылауды рәсімдеуге; жұмыста ғылыми зерттеудің әртүрлі әдістерін қолдануға қабілетті болады
Top