Жаңа білім беру бағдарламасы

8D04106 Маркетинг в Халықаралық Бизнес Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында сұранысқа ие және еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, маркетингтік шешімдерді өз бетімен жасауға, ұйымдық дағдыларды иеленуге, негізгі кәсіби қызметтерді жүзеге асыруға дағдыланған кадрларды, соның ішінде маркетолог мамандар, зерттеушілер, сарапшылар мен оқытушыларды даярлау
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
  • Статистикалық және экономикалық талдау
    Несиелер: 5

    Докторанттарды статистикалық талдаудың терең теориялық негіздерімен және статистикалық және эконометриялық талдау әдістерін қолданудың негізгі салаларымен таныстыру; докторанттардың экономикалық зерттеуде статистикалық және эконометриялық талдауды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Үлкен деректер: талдау және болжау
    Несиелер: 5

    Пән деректерді зияткерлік талдаудың негізгі ұғымдарын қарастырады. Курс соңында докторанттар: деректерді талдау есептері үшін дұрыс алгоритмдерді таңдау, шешім қабылдау кезінде қолданылатын статистикалық деректерді талдау әдістерін білу, үлкен есептерді талдауға Data Science принциптерін қолдану, нақты мәселелерді шешу кезінде деректерді зияткерлік талдау үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Advanced Marketing Analysis (маркетингтік зерттеулер)
    Несиелер: 3

    Маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерінің тенденциялары. Big Data Ұғымы. Big data жағдайында маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерін таңдау және бизнесті жүргізудің сандық технологияларын енгізу кезінде шешім қабылдау. Маркетингтік зерттеулердің қазіргі заманғы технологиялары саласындағы теориялық негіздері мен практикалық тәжірибесі; маркетингтік зерттеулердің қазіргі заманғы технологияларының элементтері мен принциптері, заманауи МТ түрлі әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновациялық және халықаралық маркетингтің қазіргі заманғы концепциялары
    Несиелер: 4

    Бұл пән докторанттарға инновациялық және халықаралық маркетингтің принциптері мен әдістерін игеруге, ғылыми-техникалық болжамдардың, жобаның өмірлік циклінің нәтижелеріне негізделген стратегиялық, тактикалық, жедел инновациялық шешімдерді жасауға, зерттеуге және дамытуға мүмкіндік береді және инновациялық ойлауды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON4

    Қазіргі заманғы технологияларды, ақпаратты жинау және өңдеу әдістері мен құралдарын білу және қолдана білу, Start-Up-қа енгізу және басқару. Ақпараттық жүйелерді, сандық әдістер мен статистиканы қоса алғанда, бизнестің техникалық дағдыларында дағдыларды қолдануда құзыреттілікті көрсету.

  • Код ON6

    Талдау құралдарын (деректерді жинау, талдау, өңдеу) пайдалану кезінде құзыреттілікті іске асыру үшін өз уақытын басқару және жағдайды сын тұрғысынан бағалай білу.

  • Код ON2

    Бизнестің функционалдық салаларында білім мен дағдыларды көрсете білу: кәсіпорын қаржысы, бухгалтерлік есеп және басқаруды қоса алғанда маркетинг

  • Код ON7

    Бизнесті интеграциялау саласында және қаржылық / бухгалтерлік есептілікті дайындау кезінде дағдыларды қолдануда құзыреттілікті көрсету және алынған білім шеңберінде ғылыми эксперименттер жүргізу.

  • Код ON1

    Өз бетінше оқу және жаңа білім алу және жалпы білім беру білімін кәсіби қызметте пайдалану қабілеті. Start-Up-тарды әзірлеу дағдылары және оларды іске асыру үшін жауапты болу қабілеті.

  • Код ON5

    Мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде құжат айналымын жүргізу және қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына қарай монолог немесе диалог түрінде ауызша, жазбаша нысанда коммуникацияны сауатты құра білу. IT-ны кәсіби қызметте пайдалану дағдысы және кәсіби өсу мен дамуға қызығушылық.

  • Код ON3

    Бизнесті түсіну. Инновациялармен байланысты компаниялардың бәсекелестік артықшылықтарын анықтау және дамыту, жаңа технологияларды қолдану және жаңалықтарды және стратегиялық перспективаларды ескере отырып жұмысты ұйымдастыру, кадрлық әлеуетті бағалау және оны тиімді пайдалану мен дамытуға жағдай жасау.

  • Код ON8

    Рефлексия, өз жетістіктерін объективті бағалау, жағдайды талдау және тиімді коммуникацияларды құру қабілеті, коммуникативтік әсердің түрлі формаларын меңгеру және командалық жұмыс нәтижелеріне, командалық рухты қолдауға әсер ету қабілеті.

Top