Жаңа білім беру бағдарламасы

7M05301 Химия в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми жоспарлау және ізденістер саласындағы негізгі заңдарды, қағидаттар мен үрдістерді меңгеру. Мазмұны: Қазақстанда, шетелде ғылыми зерттеулерді дамытудың негізгі бағыттарына шолу. Химиядағы ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері. Химиялық зерттеулердегі танымның ғылыми физика-химиялық әдістері. Магистрлік диссертацияның құрылымы мен мазмұнының негізгі элементтері. Ғылыми-зерттеу кезеңдері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: химиялық процестер мен құбылыстарды ғылыми жоспарлау және талдау әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СӨЖ, СҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химиялық экспериментті математикалық жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды экспериментті жүргізудің оңтайлы режимдерін математикалық есептеулерге және химиялық процестерді моделдеуге әдістемелік тәсілдерге үйрету. Мазмұны: химиялық процестерді үлгілеудің негізгі заңдылықтары. Бокс әдісінің негізгі ережелері-Уилсон. Экспериментті жоспарлау. Факторлар. Оңтайландыру параметрі. Эксперимент моделін таңдау әдістемесі. Априорлық ақпаратты бағалау. Математикалық модельдерді құру тәсілдері. Толық факторлық эксперимент. Факторлардың негізгі деңгейін таңдау; түрлену интервалын, факторлардың жоғарғы және төменгі деңгейлерін таңдау. "Қадамдық рәсім"ұғымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте химияны оқыту негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстан Республикасының барлық білім беру жүйесінің инновациялық қайта құрулары арнасында химиялық білім беруді жетілдірудің негізгі бағыттарын зерттеу. Мазмұны: Бейорганикалық химияны оқытудың мақсаттары мен міндеттерін қалыптастырудың заманауи әдістемелік тәсілдері Мектеп-ЖОО жүйесінде оқу материалын баяндаудың құрылымдық-логикалық байланысы және жүйелілігі жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру университеттердегі жалпы және бейорганикалық химия курсының қазіргі мазмұны жоғары оқу орындарында химияны оқытудың инновациялық технологиялары. Оқытудың дараландыру, саралау және интеграциясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық химияның заманауи проблемалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: органикалық синтез, геометриялық конфигурациялар мен молекулалардың қасиеттерін болжау туралы қазіргі заманғы түсініктердің негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі органикалық химия. Алмастыру, қосу және ыдырату механизмдері. Молекулалардың реакциялық қабілетін анықтайтын факторлар. Органикалық химиядағы реакцияны басқару әдістері. Қосылу стереохимиясы, асимметриялық синтез. Күрделі полифункционалды, полициклді молекулаларды, макроциклдерді, краун-эфирлерді синтездеу. Органикалық молекулалар синтезінің нанотехнологиясы. Берілген қасиеттері бар молекулалардың бағдарламалық дизайны Медициналық органикалық және полимерлі биоматериалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қолданбалы неоганикалық химияның пайда болу тарихынан бастап қазіргі қоғамның дамуына қажетті химиялық заттарды өндіру жолдары туралы мәлімет беру. Мазмұны: қолданбалы химия пәні. Химияландыру-қолданбалы химияның маңызды аспектісі. Химия өнеркәсібінің шикізаты. Өндіріс қалдықтары. Қайталама шикізат туралы түсінік және оны пайдалану перспективалары. Химия өнеркәсібі. Минералды тыңайтқыштар өндірісі. Улы химикаттар. Силикатты материалдар өндірісі.. Отқа төзімді материалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған ортаны қорғаудың коллоидтық-химиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды қоршаған ортаны қорғаудың коллоидты-биологиялық негіздерімен таныстыру және судағы және ауа ортасындағы молекулалар, иондар, коллоидтық бөлшектер түрінде әртүрлі ластағыштардан тазартудың заманауи әдістерін үйрену. Мазмұны: коллоидты-химиялық объектілер, қоршаған ортадағы процестер. Нанотехнологиялардың коллоидтық-химиялық негіздері. Дисперсті жүйелердің агрегаттық және шөгінді тұрақтылығының өзгеруіне негізделген табиғи және сарқынды суларды тазарту негіздері. Адгезия жұмысы. Сулау. Юнг Теңдеуі. Сулау және ерітудің термодинамикалық жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесінде жаңа. Оқуды жақсарту. Білім берудегі инновациялардың құрылымы. Білім берудегі инновациялық проблемалар. Инновациялық басқару. Қазақстан Республикасының заңнамасы. Халықаралық құқық. Еуропа Одағы. Біріккен Корольдік. Германия Білім берудегі инновацияларды жіктеу. Тәжірибені кеңейту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру және дамыту, магистрлік бағдарламалардың бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту; ұйымның ғылыми немесе өндірістік зертханаларында жұмыс істеу барысында кәсіби білімді қалыптастыру және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көп компоненттік жүйелердегі фаза тепе-теңдігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: гетерогенді жүйелердегі тепе-теңдік термодинамикасымен, фазалық тепе-теңдік пен фазалық ауысу жайындағы теориялық білімі қалыптастыруып. Мазмұны: Фазалық тепе-теңдік. Гиббстің фазалар ережесі. Изотермиялық және изобарлық қималар. Бір компонентті жүйелердің диаграммасы. Екі компонентті жүйелер. Ерітінділер. Ерігіштік. Ерітінділер теориясының негізгі ұғымдары. Химиялық потенциалдар. Рауль заңы. Үшкомпонентті жүйелер. Азеотропты нүктелерсіз үштік жүйенің сұйықтық-бу диаграммасы. Төрт компонентті жүйелер. Концентрациялық тетраэдрдің ерекше қималары мен проекциялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заманауи мұнайхимия технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: отандық және шетелдік мұнай химия өндірісі мен тасымалы, өңдеу мен пайдаланудың өзекті мәселелерін зерделеу. Мазмұны: Мұнай-химия өнеркәсібіндегі әлемдік жетістіктер. Отандық және шетелдік мұнай химия газ өндірісі. Әлемдік мұнай қоры, сапасы, тасымалы. Негізгі органикалық синтез және бейорганикалық материалдар өндірісіндегі мұнайдың үлесі. Қазақстан Республикасындағы шикізат қоры. Қоршаған ортаны қорғау туралы заң. Өнеркәсіптік дамыған елдердің бас ғылыми және университеттік биотехнологиялық орталығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Химиядағы спектралды әдістер мен хромотографияның заманауи аспектілері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: заманауи химия саласында қолданылатын физика- химииялық зерттеу әдістері мен спектроскопиялық зерттеулердің ерекшеліктерін қарастыру Мазмұны: Электрондық спектроскопия әдістері. Тербелмелі спектроскопия әдістері. ИК-спектроскопия. Рефрактометрия. Резонанстық әдістер. Ядролық магниттік резонанс әдісі (ЯМР). Протонды магниттік резонанс (ПМР). Электронды-парамагнитті резонанс әдісі (ЭПР). Масс-спектрометрия әдістері. Масс-спектрометрия әдістері. Сапалы хроматографиялық талдау. Газды хроматография. Сұйық хроматография. Электрофоретикалық зерттеу әдістері. Рентгендік әдістер. Электрондық микроскопия. Электронография. Рентгенқұрылымдық талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды кәсіби және сыни бағалайды ғылыми-педагогикалық процеске әсер ететін жаратылыстану-ғылыми міндеттерді дұрыс қояды

  • Код ON2

    Теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын, болжау және жоспарлау әдістерін практикада қолданады, сондай-ақ пәнаралық және мамандық бойынша алған білімін зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін синтездейді;

  • Код ON3

    Ғылымның түрлі салаларындағы міндеттерді жүйелі шешуге бағытталған іргелі зерттеулерді жинақтайды

  • Код ON4

    Кешенді химиялық зерттеулер контекстінде салалық және жаһандық проблемаларды жүйелендіреді және қоршаған ортаның өзгермелі жағдайларына бейімделеді

  • Код ON5

    Компьютерлік модельдеу әдістерін және талдаудың физика-химиялық әдістерін және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін қолданады

  • Код ON6

    Химия ғылымының даму үрдістерін ғылыми түсіндіреді және ақпаратты талдайды, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті анализдер мен қорытындыларды сауатты тұжырымдайды

  • Код ON7

    Білім берудің қазіргі парадигмасымен контекстінде педагогикалық ғылымды дамытудың жаңа тұжырымдамалық идеялары мен бағыттарын қолданады

  • Код ON8

    Ғылыми-педагогикалық ойлаудың инновациялық стилін және педагогикалық шындықтың тұтас қабылдауын көрсетеді және өзінің кәсіби қызметінде шет тілін қолданады

  • Код ON9

    Ғылыми ойлауды, дүниетанымды қалыптастырады және дамытады, зерттеу нәтижелерін мақалалар, баяндамалар мен диссертация түрінде қалыптастырады

  • Код ON10

    Практикада психологиялық басқару қызметінің заңдылықтарын қолданады, шығармашылық шешімдер қабылдайды, төзімді және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті

7M05301 Химия
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M089 Химия

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M05301 Химия
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M089 Химия

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M05301 Химия
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M089 Химия

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M05301 Химия
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M089 Химия

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05301 Химиялық талдау және мұнайхимиялық синтез
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M089 Химия

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05301 Химия
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M089 Химия

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05301 Қолданбалы химия
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M089 Химия

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top