Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M05109 Биотехнология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Зерттеу жұмысын ұйымдастырудың заманауи тәсілдері. Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың принциптері мен заңдылықтары. Фундаменталды қолданбалы зерттеулерден мазмұнды айырмашылықтары. Зерттеу қызметінің алгоритмдері. Қазіргі ақпараттық технологияларды қолдану арқылы библиографиялық жұмыс. Зерттеу қызметінің нәтижелерін ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар. Зерттеу нәтижелерін графикалық ресімдеудің компьютерлік технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Бағдарламаның мақсаты кіші жүйені диагностикалау және болжау,қызмет жобасын құру болып табылады.Басқару психологиясының пәні мен міндеттері. Басқару психологиясындағы жаңа тәсілдер. Басқарудың біртұтас біріктірілген тәсілі. Тиімді менеджмент принциптері. Тұлғааралық қарым-қатынасты құру қабілетін дамыту. Басшының жеке мінез-құлқының және қызметкерлермен өзара іс-қимылының тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Мақсаты-білім алушыларға педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы білім беру,жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешуде заманауи педагогиканың базалық принциптері мен әдістемелік тәсілдер туралы түсініктерді қалыптастыру. Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СРМ, НИРМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биотехнологиядағы заманауи әдістер

    Биотехнологияның негізгі әдістері: гендік инженерия; жасушалық инже-ния; клондау.Гендік инженерия-генетикалық ақпаратты жүзеге асыруға, бөтен гендерді бір ағзадан екіншісіне ауыстыруға (трансгенез) мүмкіндік беретін әдістердің жиынтығы. Жасушалық инженерия дақылдар мен жасушаларды енгізу және оларды практикалық пайдалану әдістерін (жасушалық селекция және соматикалық будандастыру) қолданады.Клондау-бірнеше генетикалық ұқсас организмдерді табиғи жолмен немесе экологиясыз көбейту жолымен алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы және философиясы

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зоологиялық биотехнология

    Жануарлар жасушаларын өсіру. In vitro өсуге және қалпына келтіруге жағдай жасау.Тез пісетін резистентті төзімді және жоғары өнімді жануарларды құруды қамтамасыз ете отырып, генотиптің "түзетуі" үшін молекулалық және жасушалық биотехнология әдістерін пайдалану. Эмбриондарды трансплантациялау-қолдан ұрықтандыру әдісіне қосымша. Бұл әдісті пайдалану ауыл шаруашылығы жануарларының генетикалық құндылығын едәуір арттырады,бедеуліктің бірқатар формаларын ойдағыдай еңсереді, арнайы селекциялық бағдарламаларды жүзеге асыру үшін қолайлы жағдайларды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер биотехнологиясы

    Өсімдіктер жасушаларының мәдениеті Биотехнология объектісі ретінде. Клональды микроразмдану. Клональды микроразмдану әдістері. Клональды микроразмдану перспективалары. Өсімдіктерді сауықтыру. Апикальды меристеманың мәдениеті. Вируссыз тұқым шаруашылығы. Эндосперм мәдениеті. Гаплоидтық технология. Жасушалық инженерия. Өсірілетін жасушалардың өзгергіштігі. Өсімдіктердің генетикалық инженериясы. In vitro гендік қорды сақтау (деректер банкі).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта объектілерінің биоремедиациясы

    Ксенобиотиктердің биодеградациясы; ксенобиотиктердің микробтық метаболизмі ксенобиотиктердің сипаттамасы; ксенобиотиктердің микроорганизмдері-деструкторлары;қоршаған ортаны ксенобиотиктерден тазарту үшін биотехнологияны қолдану; мұнай және мұнай өнімдерінің биодеградациясы; ПБЗ, пестицидтер биодеградациясы; ауыр металдардан биоремедиация технологиясы; сарқынды суларды жіктеу; өндірістік сарқынды суларды, топырақты және газ-ауа шығарындыларын тазарту биотехнологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биотехнологиялық процестерді ұйымдастыру және негізгі принциптері

    Биотехнология түсінігі; биотехнологияның дамуының қысқаша тарихы; экологиялық-биотехнологиялық өндірістердің технологиясы; биотехнологиялық процестерді шектейтін негізгі элементтер: биологиялық агент, субстрат, орта, аппаратура және өнім;анаэробтық процестерге арналған аппараттар;аэробтық беттік ферментацияға арналған аппараттар; аэробты терең ферментацияға арналған аппараттар;энергияны жеткізу бойынша аэробты терең ферментацияға арналған ферментациялық аппараттардың жіктелуі: газ фазасына, сұйық фазаға және құрамдастырылған подвод; Биотехнологиядағы жасушалық иммобилизация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық биотехнология

    Биологиялық жүйелер мен үрдістерді қолдана отырып табиғатты үнемді пайдалану мен қоршаған орта міндеттерін шешуге орналған биотехнология тарауы. Тұрмыстық қалдық түрлері. Қатты тұрмыстық қалдықтарды кәдеге жарату мәселесі. Өнеркәсіптік қалдықтарды биологиялық өңдеу. Сүт өнеркәсібінің қалдықтары. Целлюлоза-қағаз өнеркәсібінің қалдықтары. Суды тазалағаннан кейін қалдықтарды өңдеу. Тұнбаны өңдеу. Қалдықтардың биодеградациясы. Қоршаған ортадағы ксенобиотиктердің биодеградациясы. Мұнай ластануының биодеградациясы. Пестицидтер. Улы және қауіпті қалдықтарды жою. Органикалық қалдықтарды компостирлеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мал шаруашылығындағы биотехнология

    Мал шаруашылығын қарқындату, өнімдерді өндіру және қайта өңдеу, тағамдық емес шикізат пен мал шаруашылығы қалдықтарын өндіру үшін биотехнологияның әдістері мен құралдарын пайдалану. Генетикалық трансформация. Бөтен донорлық гендерді жануарлардың реципиент жасушаларына көшіру. Жаңа немесе күшейтілген қасиеттері және белгілері бар трансгендік жануарларды алу. Клондау жолымен жануарлардың көбеюі. Эмбриондарды трансплантациялау. Моноклоналды антиденелерді, интерферондарды, вакциналарды және т.б., сондай-ақ тиімді жемдік препараттарды алу. Мал шаруашылығының қалдықтары мен жанама өнімдерін өңдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығындағы биотехнология

    Өсімдік шаруашылығы саласында биотехнология қолайсыз факторларға төзімді өсімдік сорттарын шығарумен; арамшөптермен, кеміргіштермен, фитопатогенді саңырауқұлақтармен, бактериялар мен вирустармен күрестің биологиялық құралдарын әзірлеумен; бактериялық тыңайтқыштар алумен; топырақты қайта құнарландырудың микробиологиялық әдістерін әзірлеумен; трансгендік өсімдіктерді алумен; өсімдік шаруашылығының қалдықтары мен жанама өнімдерін өңдеумен айналысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Медициналық биотехнология

    Медициналық биотехнология-әртүрлі текті тірі жасушалардан(антибиотиктер, витаминдер, ферменттер, амин қышқылдары, гормондар, вакциналар, антиденелер және т.б.) аурулардың алдын алу және емдеу үшін қажетті өнімдерді алу технологиясы.Молекулалық биотехнология-гендік инженерия әдістерімен (рекомбинантты ДНК технологиясы) жүзеге асырылатын тұқым қуалаушылық (гендер) бірліктерін бір ағзадан екіншісіне ауыстыру негізінде ғылыми зерттеулер саласы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тағам биотехнологиясы

    Тағам өнімдерін жасаудың теориясы мен практикасын әзірлеумен айналысатын Биотехнология бөлімі. Шикізат өнімдері мен тамақ өнеркәсібінің қалдықтарынан тағамдық ақуызды кең кластан алу. Емдік, профилактикалық және балаларды қоса алғанда, функционалдық тамақ өнімдері. Витаминдер мен функционалдық қоспаларды қоса алғанда, тағамдық ингредиенттер. Нан пісіру. Сыр қайнату. Сыра қайнату. Шарап жасау. Тағамдық қоспалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • өндірістің тиімділігін арттыру және оңтайландыру мақсатында кәсіби қызметте әлеуметтік басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін пайдаланады.
  • ақпаратты тұжырымдайды және талдайды, кәсіби терминологияны иеленеді және биотехнология саласында шет тілінде тиісті қорытындылар мен қорытындылар жасайды.
  • биотехнологиялық процестердің барлық объектілерінің жұмыс істеуінің теориялық, қолданбалы аспектілерін және қызметін түсінеді және талдайды, биотехнологиялық процестерді модельдейді және практикада іске асырады, оларды биоөнімдерді өндіруге және қойылған мақсатқа қол жеткізуге мақсатты орнатумен жүзеге асырады; сараптамалық-аналитикалық,кәсіби қызметтің кешенді құралдарын және қазіргі заманғы биотехнологиялық әдістерді меңгерген, өндірістің түрлі салаларында биотехнологиялық міндеттерді шешуге бағытталған іргелі зерттеулер мен ғылыми-тәжірибелік инновациялық әзірлемелерді жинақтайды
  • базалық биологиялық пәндер саласында білімдерін, іскерліктерін және дағдыларын меңгерген, оларды зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда және ұжымды басқаруда практикада қолдану үшін бейіндеуші биотехнологиялық пәндерді оқу кезінде пайдалану мақсатында, экологиялық биотехнологияны қолдану саласын біледі; технологиялық биоэнергетиканың басымдықтарын біледі. биотехнологиялық зерттеулер контекстіндегі мәселелерді дәйекті және сауатты шешеді, экологиялық проблемаларды анықтайды.
  • әлеуметтік - философиялық және дүниежүзілік-тарихи даму заңдылықтарын жинақтайды және нормативтік құқықтық базаның, халықаралық практиканың өзгерістерін, ішкі факторлардың әсерін ескере отырып, әлеуметтік және кәсіби биотехнологиялық міндеттерді шешу кезінде Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдар білімін пайдаланады;
  • қоғамның қажеттілігін ескере отырып, зерттеу жұмысын ұйымдастырудың қазіргі заманғы тәсілдерін, ғылыми-өндірістік және білім беру ортасында кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген; ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың принциптері мен заңдылықтарын және мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді.
  • жоғары кәсіптік білім мазмұнын талдайды, жоғары білім берудің негізгі компоненттерін, оқытуды ұйымдастырудың технологияларын, әдістері мен формаларын біледі, Жоғары мектептегі білім мазмұнына қойылатын талаптарды сақтайды.
  • қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, оқу үдерісін ұйымдастырады, ұжымның психологиялық климатын және білім беру ортасындағы өзара қарым-қатынасты анықтау әдістерін меңгерген.
Top