6B01402 Музыкалық білім в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Музыкалық білім беру саласында негізгі және кәсіби құзыреттілікке ие, сондай-ақ музыка мұғалімінің кәсіби міндеттерін шешуге қабілетті, кәсіби өсу мен ұтқырлыққа қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
-
Академиялық жазылым негіздері
Несиелер: 5Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Несиелер: 5Тәртіп Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін, мұғалім-музыканттың кәсіби құзыреттілігін, музыкалық-теориялық, дирижер-хорға, музыка пәнінің оқытушысын аспаптық оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Көшбасшылық және инновацияларды басқару
Несиелер: 5Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Музыка теориясының негіздері
Несиелер: 5Пән музыкалық жүйенің, музыкалық жазудың, музыканың метр-ырғақты және лад-тоналды құрылысының ерекшеліктерін
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Несиелер: 5Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Несиелер: 5Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Несиелер: 5Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
Несиелер: 5Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Музыка теориясы және сольфеджио
Несиелер: 5Пән музыканың ладотоналды құрылысын, интервалдарды, аккордтарды, әуен қозғалысы мен дамуының түрлерін, вокалдық-хор және аспаптық орындаушылық негіздерін зерттеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экология және тұрақты даму
Несиелер: 5Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы
Несиелер: 5Пән орыс, Батыс Еуропа және Қазақстандағы музыкалық білім берудің даму тарихын, оқыту, тәрбиелеу және дамыту процесіндегі Музыкалық білім мазмұнын, музыкалық сабақтарды құрудағы дидактикалық және арнайы принциптерін оқытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Несиелер: 5Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Музыкалық білім берудің тарихы, теориясы және музыкалық психология негіздері
Несиелер: 5Ресей, Батыс Еуропа және Қазақстандағы музыкалық білімнің даму тарихын, оқыту, тәрбиелеу және дамыту процесіндегі Музыкалық білімнің мазмұнын, музыкалық сабақтарды құрудағы дидактикалық және спецификалық принциптерін, музыкалық қабылдау психологиясы, музыкалық есту және оның құрауыштары, музыкалық қабілеті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Музыкалық білім негіздері және орындаушылық практикум
Несиелер: 7Пән музыканың ладотоналды құрылысын, интервалдарды, аккордтарды, әуен қозғалысы мен дамуының түрлерін, вокалдық-хор және аспаптық орындаушылық негіздерін зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Несиелер: 5Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогика
Несиелер: 7Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Музыкалық шығармалардың үйлесімі мен талдауы
Несиелер: 5Тәртіп, төрт дауысты жазу және дауысты зерттеу әдістемесін, музыкалық шығармалардың гармоникалық құрылымын, музыкалық синтаксисті және музыкалық формаларды үйрену
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Музыкалық аспап және орындаушылық практикум
Несиелер: 5Аспаптық орындауда, жаттығуларда, таразыларда, әртүрлі жанрлар мен формадағы шығармалар бойынша техникалық және көркемдік және экспрессивті жұмыста, вокалдық және хор орындауындағы дағдыларды қалыптастыруда моторлық және моторлық дағдыларды дамытуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Гармония негіздері
Несиелер: 5Тәртіп, төрт дауысты жазу және дауысты зерттеу әдістемесін, музыкалық шығармалардың гармоникалық құрылымын, музыкалық синтаксисті және музыкалық формаларды үйрену
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Әлемдік музыка және қазақ музыкалық мәдениетінің тарихы
Несиелер: 6Пән ежелгі, Орта ғасыр, қайта өрлеу, классицизм, романтизм музыкасы, орыс және кеңес композиторларының шығармашылығы, қазақ музыкасының жанрлары, қазақ халқының музыкалық өнері және қазақстандық композиторлар шығармашылығының ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Негізгі музыкалық аспап
Несиелер: 5Аспаптық орындауда, жаттығуларда, таразыларда, әртүрлі жанрлар мен формадағы шығармалар бойынша техникалық және көркемдік және экспрессивті жұмыста, вокалдық және хор орындауындағы дағдыларды қалыптастыруда моторлық және моторлық дағдыларды дамытуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қазақ музыкасының тарихы
Несиелер: 6Қазақ музыкасының жанрларын, қазақ халқының музыкалық өнерін және қазақстандық композиторлар шығармашылығының ерекшеліктерін зерттейтін пән.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Хор дирижерлау және орындаушылық практикум
Несиелер: 5Дирижерлау техникасының тәсілдерін әзірлеуге бағытталған пән: әр түрлі өлшемдегі дирижерлау сұлбасын көрсету, тактаның әр түрлі бөлігіне кіру және алып тастау, орындау ырғағын ұйымдастыру, дыбыстанудың әр түрлі тәсілдерін, динамикалық контрасты, агогиялық өзгерістерді, фразировкаларды көрсету, вокалдық-хор және аспаптық орындаушылық дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Сыни және креативті ойлау
Несиелер: 5Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Хор сыныбы және Мектеп әндері репертуары бойынша практикум
Несиелер: 5Әр түрлі жанрдағы және стильдегі хор шығармаларын орындау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған пән, әр түрлі МЕТРО-ырғақты құрылымы, әр түрлі динамикалық реңктері, қарқыны, нақты дикция, хор дыбысталуының тізбекті тыныс алуы, гомофонды-гармониялық және полифониялық ансамбльдің дағдыларын меңгеру, мектеп ән репертуарын меңгеру және мектеп әнімен жұмыс істеу дағдысын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
Несиелер: 5Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
Несиелер: 5Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
Несиелер: 5Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мектепте музыканы оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Мектепте музыкалық білім берудің технологиясын, әдістерін, тәсілдерін, музыка бойынша қолданыстағы бағдарламаларды есепке ала отырып, әртүрлі жас кезеңдерінде оқушылардың музыкалық білім беру әдістемесінің сипаттамасын, Музыка сабағында оқушылардың білімін бақылау және бағалау ерекшеліктерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Риторика және сөйлеу мәдениеті
Несиелер: 5Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мектеп және мектептен тыс ұйымдарда бос уақытты ұйымдастыру
Несиелер: 5Мектепке дейінгі жастағы балаларды музыкалық тәрбиелеу мен дамытудың мақсаттары мен міндеттерін, мектепке дейінгі жастағы балалардың музыкалық білім берудегі музыкалық жетекшінің қызметін, мектепке дейінгі жастағы балаларды музыкалық-эстетикалық тәрбиелеудің музыкалық және жалпы дидактикалық әдістері мен тәсілдерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Музыкалық білім беру әдістемесі
Несиелер: 5Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін, педагог-музыкант қызметіндегі Ғылыми-зерттеу жұмыстарын, ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдерін, педагогикалық эксперимент түрлерін, зерттеу жұмысын рәсімдеу ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған пән.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
Несиелер: 5Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Зерттеу жұмысының негіздері
Несиелер: 5Педагог-музыкант қызметіндегі Ғылыми-зерттеу жұмыстарын, ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдерін, педагогикалық эксперимент түрлерін, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін, зерттеу жұмысын рәсімдеу ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған пән.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Вокалдық сынып және орындаушылық практикум
Несиелер: 8Вокализм, халық әндері, қазақстандық және шетелдік композиторлардың әндері, ариялар, романстар, мектеп репертуары шығармаларындағы әншілік дауысын қою және вокалдық орындаушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Білім беру процесін цифрландыру
Несиелер: 5Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі*
Несиелер: 5Вокалдық-хор және аспаптық орындаушылық дағдыларын жетілдіруге бағытталған пән.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Хормен жұмыс істеу әдістемесі
Несиелер: 5Хордағы вокалдық жұмыстың мазмұнын, репертуарды қалыптастыру принциптерін, хор репетицияларын дайындау және өткізу ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған пән.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қосымша музыкалық білім беру жүйесінде вокалды оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Дауыстардың жіктелуін және дауыс типін анықтауды, дауысты қою әдістемесін, вокалдық шығармамен жұмыс істеу әдістерін, дауыстың және әннің ақауларын және оларды жеңу тәсілдерін зерттейтін пән.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Музыкалық білім берудегі компьютерлік технологиялар
Несиелер: 5Музыкалық-компьютерлік технологиялар, компьютерлік бағдарламалардың жіктелуі, ноталық редакторлар бағдарламаларының ерекшеліктері, музыкалық конструкторлар, аранжировкаларды құру технологиялары туралы түсініктерді оқуға бағытталған пән
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қашықтықтан білім беру технологиялары
Несиелер: 5Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Балалар вокалдық орындаушылық негіздері және хормен жұмыс істеу әдістемесі
Несиелер: 5Музыкалық қызмет түрі ретінде ән айтуды зерделеуге бағытталған пән, дауыс аппаратының құрылысы, балалар дауысын қорғау ережелері, хордағы вокалдық жұмыстың мазмұны, репертуарды қалыптастыру принциптері, хор репетицияларын дайындау және өткізу ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Музыкалық білім берудегі сандық технологиялар және синтезатордағы ойын практикумы
Несиелер: 5Сандық технологиялар туралы түсініктерді, компьютерлік бағдарламалардың жіктелуін, ноталық редакторлар, музыкалық конструкторлар бағдарламаларының ерекшеліктерін, аранжировкаларды құру технологиясын, клавишалық синтезатордың функционалдық сипаттамаларын және ондағы ойындардың әр түрлі режимдерін зерделеуге бағытталған пән.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қосымша музыкалық білім беру жүйесінде музыкалық аспапты оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Аспапта ойнауды бастауыш оқытудың принциптерін, оқыту мен орындаушылық мектептердің әр түрлі әдістемелеріне шолу, сабақты өткізу әдістемесі және оқушының үй жұмысын ұйымдастыру, музыкалық шығармамен жұмыс істеу кезеңдері, орындау механизмін басқарудың психологиялық-педагогикалық негіздері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Вокалды оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Дауыстардың жіктелуін және дауыс типін анықтауды, дауысты қою әдістемесін, вокалдық шығармамен жұмыс істеу әдістерін, дауыстың және әннің ақауларын және оларды жеңу тәсілдерін зерттейтін пән.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Құралдарды оқыту әдістемесі (түрлері бойынша)
Несиелер: 5Музыкалық аспапта ойнауды Бастауыш оқыту принциптерін оқытуға бағытталған пән: отырғызу, қою, дыбыс шығару негіздері, оқытудың әр түрлі әдістері мен орындаушылық мектептер, сабақты өткізу әдістемесі және оқушының үй жұмысын ұйымдастыру, музыкалық шығармамен жұмыс істеу кезеңдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON1
Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
-
Код ON2
Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
-
Код ON3
Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
-
Код ON4
Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
-
Код ON5
Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
-
Код ON6
Хор ұжымының дирижерлау, вокалдық-хор орындаушылық, музыкалық аспаптарда ойнау және оқушылардың музыкалық білім беру процесінде шығармашылық музицирлеу тәжірибесін қолданады.
-
Код ON7
Музыкалық-теориялық ғылымдар саласындағы білімдерін көрсетеді. музыкалық тілдің элементтерін сольфеджирлеу, құру және талдау дағдыларына ие
-
Код ON8
Әлемдік және қазақстандық музыкалық мәдениет пен өнердің қалыптасу және даму тарихын білуге сүйене отырып, музыкалық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру қабілетін көрсетеді.
-
Код ON9
Оқу-тәрбие процесінде: Музыкалық білім беру және музыкалық психология негіздерін білуі; Қазақстан Республикасында мектеп, қосымша білім беру және мектепке дейінгі тәрбие үрдістерін ескере отырып Музыка және музыкалық пәндерді оқытудың технологиялары, әдістері мен тәсілдері.
-
Код ON10
Жүргізілген теориялық немесе эмпирикалық зерттеу негізінде Музыка және музыкалық пәндерді оқыту әдістемесінде жаңа шешімдер қабылдау қабілетін көрсетеді.
-
Код ON11
Музыкалық-педагогикалық қызметте синтезаторда сандық, музыкалық-компьютерлік технологияларды және ойын тәжірибесін қолданады
6B01402 Музыкалық білім
БакалавриатӨ.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)
БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01402 Музыкалық білім
БакалавриатШымкент университеті
БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01402 Музыкалық білім
БакалавриатМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01402 Музыкалық білім:Эстрадалық вокал
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01402 Музыкалық білім
БакалавриатСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша