Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Музыкалық білім в Шымкент университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 1.Мұғалім іс-әрекетті ұйымдастыруда, музыканың басты заңдылықтарын жете меңгеру, білім-тәрбиеде музыкалық қабілетті тұлғаның адамгершілік қасиеттерімен анықталатын жеке тұлғаны қалыптастыру. 2.Педагог-маман ретінде дараланып, музыка саласында орындаушылық деңгейі жоғары, ортамен қатынас түзей алатын, жауапкершілігі мол педагог даярлау. 3.Қазіргі білім беру жүйесі талапқа сай, ойы озық, бәсекеге қабілетті, жоғары білім, білік пен дағдыны қалыптастырып, ұтымды шешім қабылдай алатын толерантты мамандар даярлау 2.Педагог-маман ретінде дараланып, музыка саласында орындаушылық деңгейі жоғары, ортамен қатынас түзей алатын, жауапкершілігі мол педагог даярлау. 3.Қазіргі білім беру жүйесі талапқа сай, ойы озық, бәсекеге қабілетті, жоғары білім, білік пен дағдыны қалыптастырып, ұтымды шешім қабылдай алатын толерантты мамандар даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Хор үйлестіру
    Несиелер: 5

    Хорды басқару және хор үндестігінің негіздерін оқытады, дирижердың өз бетінше қызметінің теориялық ноталық сауаттылығын және әдістемелік дайындығын түсіндіреді. Хор ұжымындағы вокалдық орындаушылық шеберліктің әдістерін меңгертіп, хордың типі, түрі, вокалдық ән айту дағдыларын, дауыс үйлесімділігін қадағалап, хордағы дауыс тазалығын, құрылымын, көркемдік интонациясын, дикциясын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық психология негіздері
    Несиелер: 3

    Арнайы музыкалық-психологиялық білімін сезіну, музыка табиғатының ерекшеліктерін табу, білу, сана мен өз сана-сезімі, музыкалық тәжірибе музыка педагогикасындағы осы тәжірибенің ерекшелігін меңгертеді. Музыка арқылы адамның ерекше сезіну қабілетін арттыруды, музыкалық саналы ойлауын және қарым-қатынасын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 5

    Музыка теориясының негізгі заңдылықтарын ашады, музыка саласындағы білімнің тұтас жүйесін, музыка композициясының ережелері мен принциптерін қалыптастырады. Білім алушыны музыкалық-теориялық білімді оқуға үйретеді, музыкалық нотаны дұрыс түсінуге, дыбыстардың қасиеттерін сипаттауға, интервалдар мен аккордтар қызметін, модуляция мен секвенцияның түрлерін, транспозициялау арқылы тоналдіктің нақты функцияларын үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хор жүргізу
    Несиелер: 5

    Хор өнері саласының өсіп дамуынан бастап, ән салу дағдысын, көрнекті хор өнері саласының дирижерлары және композиторлар туралы, сонымен қатар хорды жүргізудің теориясы жөнінде білім алады. Теориялық және практикалық білім бойынша алынған дағды мен біліктілікті білім алушыға кәсіби деңгейде үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хор класы және хормен жұмыс практикумы
    Несиелер: 5

    Шығарманы көркем орындау үшін барлық вокалды дағдыларды үйретеді. Музыка мұғалімінің кәсіби орындаушылық шеберлігін дамыту арқылы рухани мәдениеттілікке тәрбиелей отырып, хормен жұмыс жасау әдістерін түсіндіреді. Хордағы дыбыс тазалығының негіздерін, вокалдық-хор жанрының шығармаларының талдау әдістерін зерттейді. Вокалды–хор техникасын жүргізуде хор шығармаларына теориялық тұрғыда талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мектеп жасындағы балалардың анатомиялық, физиологиялық ерекшеліктері, әртүрлі жастағы өсу және даму заңдылықтары, өскелең организмнің қоршаған ортамен қарым – қатынасы, мектеп оқушыларының денсауығын сақтау мен нығайту. Дене тәрбиесі мен шынықтыру әдістерін пайдалану арқылы балалар мен жасөспірімдер ағзасының қоршаған ортада бейімделу мүмкіншілігін арттырып, денсаулығын қорғау мен жақсартуға үлес қосады және толыққанды әлеуметтік кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін қабілетті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу танысу практикасы
    Несиелер: 2

    Болашақ музыка мұғалімі ретінде кәсіби жеке тұлғаны-тәрбиелейді. Музыкалық оқу-тәрбие жұмыстарын жоғары дәрежеде өткізуге қажетті кәсіби іскерліктері мен дағдыларын үйретеді. Музыкалық іс-әрекеттерін шығармашылық бағыттында жүргізу, білім алушыларды оқу-таныстыру іс-тәжірибе алуға баулиды. Мектептегі оқу-тәрбие жұмыс жоспарының жүргізу бағытын игертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио
    Несиелер: 5

    Музыканың есту, есте сақтау, ырғақты сезіну қабілеттерін дамытады. Интервалдарды, аккодттарды, нота бойынша әуендерді таза айтуға, дирижерлау тәсілдері мен дағдыларын дұрыс қолдануға бағыттайды. Ноталық сауаттылығын дирижерлау тәсілі бойынша дұрыс айту қарастырылады. Алған білімдерін ұштастыра отырып, дирижерлаудың үлестерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Руханиятқа, білім, ғылымға еліміздің әлеуметтік, саяси мен экономикалық жаңғыруына озық технологиялардың дамуы мен дүниетанымның өсуі негізінде заман талабына сай көзқарастар негізінде адамның ұлттық санасын жетілдіру. Білім алушы рухани жаңғырудың бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, ұлттық бірегейлік сақтау, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы сияқты бағыттарын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Имиджелогия
    Несиелер: 5

    Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері туралы теориялық және практикалық білімдерді қарастыра отырып, экономиканы, кәсіпкерлік іс-әрекеттерді, кәсіпкерлік қызметтің түрлерін, экологиялық білім, білік пен дағдыларды қоршаған ортамен қалыптастырудың теориялық негіздерін оқытады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңда қамтылатын ұғымдарды, дүниетаным мен құқықтық мәдениетті түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    - Педагогикалық іс-әрекетке, болашақ кәсіптің теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге кәсіби педагогикалық бағыттылықты қалыптастыру, оның жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну және методологиялық негізін анықтау арқылы педагогиканың ғылымдармен байланысын дәлелдеу,мұғалімнің теориялық және практикалық іс-әрекетін ұйымдастыруда әдіснаманың ролі туралы ұғымды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор ансамблі
    Несиелер: 5

    Музыка сабақтарында жалпы білім беретін мектепте хормейстерлік және дирижерлік дайындықты дайындайды. Мектептегі музыка сабақтарында, бос уақыт іс-шараларында хор репертуарының музыкалық шығармаларын талдайды. Хор ұжымымен, жекелеген қатысушыларымен, хор партияларымен жұмыс жасауға баулиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аралас хор
    Несиелер: 6

    Болашақ музыка мұғалімінің кәсіби орындаушылық шеберлігін дамыту арқылы рухани мәдениеттілікке баулиды. Хормен жұмыс жасау процесін ұйымдастырады, музыка мұғалімінің оқыту- әдістемелік, және вокалды –хор техникасын үйретеді. Күрделі жанрда, стильде жазылған хор шығармаларына талдау жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокалды хор ансамблі
    Несиелер: 5

    Хор ұжымымен жұмыс жүргізуде орындаушылық біліммен қаруландырады, хор өнерінің таңдаулы шығармаларымен жұмыс жүргізеді. Білім алушыларға вокалды-хор дағдыларын игереді, шығарманы кәсiби деңгейде орындауды үйретеді, қазақ, орыс және шетел композиторларының вокалды-хор өнерiнiң таңдаулы шығармаларымен, хорға әндермен таныстырып, практикалық жұмыс жүргiзуге дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жиынтық хор
    Несиелер: 6

    Музыкалық шығарманың көркем-мәнерлі орындауындағы тәсілдерін қолданады және хордағы дыбыс тазалығының дұрыс шығуына дағдылар мен іскерліктерді сипаттайды. Шығармаларды дирижерлау үлестерін, жұмсақ, еркін, үйрену арқылы дирижерлық қимылдардың негізгі принциптерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ансамблдік орындау
    Несиелер: 5

    Студенттердің ән салудағы дауыстың тазалығы, үйлесімділігі арқылы шеберліктері мен дағдыларын дамытады, ансамбльмен жұмыс істеу әдістерін үйретеді. Таза айту дағдыларын (бір дауысты және көп дауысты) музыкалық есту, тыңдау, есте сақтау қабілеттерін айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бірлескен хор
    Несиелер: 6

    Хор өнері теориялық білім берумен қатар музыкалық сауат, сольфеджио сабақтарын саналы турде меңгеруге көмектеседі. Вокалды-хор жүргізу дағдыларының қалпын, хор шығармаларының құрылым ерекшеліктерін, хор партияларының байланысын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары
    Несиелер: 5

    Тактикалық әдістерді, стратегияны, кәсіпкерлік бәсекелестікті, тәуекелдер мен іскерлік білімді, құрылымды, бизнес-жоспардың мазмұнын және кәсіпкерліктің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін ұйымдастыру және ұлттық экономика салаларында бәсекелестіктің күшеюі жағдайында бизнес-жоспар құруды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке жетістіктер негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу және жеке жетістіктер деңгейінің салыстырмалы сипаттамаларын алу, білім беру мазмұнының сәйкестігін бағалау және оның мақсаты - өміршең тұлғаны тәрбиелейді. Адамға өзінің өмірлік мәселелерін шешу үшін білімдерін тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін жобалық-бағытталған ойлауды қалыптастыру; тұлғааралық, мәдениаралық, мемлекетаралық деңгейде жағымды қарым-қатынасқа қабілеттілік пен дайындықты айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Өнердің пайда болуынан бастап қазіргі заманға дейінгі даму үрдісін зерттейді. Өнер тарихының негізгі кезеңдерін, оның ерекшеліктері мен көрнекті қайраткерлерін қарастырады. Музыкалық өнердің әртүрлі жанрларының, формаларының, стильдік тенденциялары мен шығармашылық құбылыстарының тарихи дамуын ашады. Музыкалық материалды өз бетінше игеру және талдау қабілетін дамыту үшін әлемдік музыкалық мәдениет туралы идеяларды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбиенің теориялық негіздерін, тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдістемесі мен технологиясын, тәрбие жұмысын басқарудағы сынып жетекшісінің рөлі мен тәрбие жұмысын жоспарлау әдістемесін қарастырады. Сынып сағаты және оны ұйымдастыру әдістемесін, сынып ұжымымен тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістемесін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ежелгі дәуірдегі қазақ музыкасы
    Несиелер: 3

    XIX және XX ғасырдың басындағы қазақ музыкасының тарихын, музыкалық мәдениеттің тарихи даму кезеңдерін сипаттайды. Кәсіби қазақ музыкасының, қазақ халық шығармашылығының пайда болуы мен дамуын зерттейді. Ежелгі түрік кезеңінің музыкалық мәдениетінің ерекшеліктерін талдайды. Қазақ халқының музыка мәдениетінің шығармаларын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор практикасы
    Несиелер: 5

    Қозғалыстың еркіндігі¬ шығарманың эмоционалдық күйіне байланысты дирижердың өлшемдік схемаларға ыңғайлы жесттер (үлестер) түрлерін үйренеді. Дыбыстың тазалығы, дәлдігі, такт ішіндегі қол қимыл серпілісінің өлшем ұзақтығына сәйкес келуі, қатты және әлсіз үлестерінің анық көрсетілуі мен әрқайсыларының өзіндік мақсат¬ міндеттерімен ерекшеленеді. Шығарманың әртүрлі техникалық және көркемдік тәсілдерін хор ұжымын басқаруда дирижерлық дағдыларды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемдік музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Әлемдік музыка өнері тарихының негізгі кезеңдерін, оның ерекшеліктері мен көрнекті қайраткерлерін қарастырады. Музыкалық өнердің әртүрлі стильдік тенденциялары мен шығармашылық құбылыстарының тарихи дамуы, жанрлардың, формалардың, нақты тарихи-мәдени контекстпен ашады. Музыкалық материалды өз бетінше игеру және талдау қабілетін дамыту үшін әлемдік музыкалық мәдениет туралы жаңа идеяларға бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дирижерлық шеберлік
    Несиелер: 5

    Орындаушылардың ансамбльдік үйлесімі мен орындаушылық шеберлігін қамтамасыз етіп, шығармаға өзінің көркемдік түсінігін беруге талпындырып, музыкалық шығармаларды орындаушылар тобын басқаруды үйренеді. Музыкалық шығармалардың екпініне, динамикалық ырғағына бет құбылысы (мимико), қол қимылдары арқылы дирижердың іс-әрекетін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хорды басқару
    Несиелер: 5

    Музыкалық шығарманың құрылысы, стилі, жанры, композиторы туралы мағлұмат береді. Музыканың көркемдік құралдары: екпін, ырғақ, тембр, интонация, гармонияның ерекшеліктерін талдай біліп, аспапта хор партитурасын сауатты ойнап, дыбыс жүргізу негіздерінің және шығарманың көркемдік мәнін ашудағы түрлі әдістерін игертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың критериалды технологиялары
    Несиелер: 3

    Критериалды бағалау технологиясының педагогикалық ұйымдастыру негіздерін анықтау; «Бағалау», «Бағалау жүйесі», «Бағалау өлшемдері» ұғымдары мен таныстыру, өзгерген білім беру тұғырнамасының қалыптасуын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    «Білім беру менеджмент» пәнін меңгеру барысында алынған теориялық білім мен практикалық дағдылар студенттерді өз бетінше және жоғары деңгейде нақты басқару міндеттерін шешу, тұтас педагогтік үдеріс субьектілерін оқу-тәрбие, оқу танымдық және өз бетімен білім алу әрекетіндегі төмен нәтиже көрсету себептерін анықтау біліктерімен қаматамасыз ету..

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыка тарихы
    Несиелер: 6

    Музыка тарихының қалыптасуының тарихи кезеңдерін, кәсіби музыкалық мәдениеттің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдерін зерттейді, оқушылардың жалпы музыкалық және мәдени деңгейін арттыруға ықпал етеді. Еуропа, Батыс Еуропа, орыс музыка тарихымен танысады. Шығармалардың негізгі музыкалық-мәнерлі құралдарының сипаттамасын талдайды. Әлемдік маңызы бар композиторлардың өмір жолы мен шығармашылық қызметі туралы мағлұмат алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дирижерлық техника
    Несиелер: 6

    Дирижерлау техникасын жетік меңгеру, хорға арналған репертуарды талдау және жаттау, оны хорға лайықтап өңдеу, дирижерлық тәсілдерді меңгеру мақсаттары қарастырылады. Барлық музыкалық өлшемдермен танысып, схемаларды көрсете білу қабілетін музыкалы-эстетикалық және өзіндік ерекшелігін айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Домбыра класы
    Несиелер: 6

    Домбыра репертуарындағы музыкалық шығармаларды меңгереді. Орындаушылық шеберлікті шыңдай отырып, музыкалық шығармалардың көркемдік ерекшеліктерін жеткізеді, нотаны бірден оқып үйренеді, өз бетінше жұмыс жасауды біртіндеп қалыптастырады және күйлердің шығу тарихын, ойнау ерекшеліктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фольклорлық музыкалық аспап
    Несиелер: 6

    Студенттердің музыкалық-фольклорлық аспаптарда шығарманы эмоциялық тұрғыда сезініп, дұрыс түсініп, творчестволық мәнде ойнау қабілетін дамытады. Әрбір музыкалық аспаптардың орындалу ерекшеліктерін танып, талдай білуге, кез-келген көне музыкалық аспапта ойнай алатын қабілетті кәсіби орындаушылығын арттыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазақ музыкасының әдебиеті қазақ халқының дәстүрлі ырымдары мен әдет-ғұрыптарын, аңыз күйлер мен аспаптық музыка саласындағы тарихи әндерін, күйлерін, қара өлеңін, лирикалық әндерін, қазақ музыка әдебетінде өзіндік орын иеленген бай дәстүрлерін халық мәдениетінің өнердегі сана-сезімнің қалыптасып дамыған кезеңдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Музыкалық білім беру саласындағы жалпы теориялық негіздерді, оқыту әдістемесін, оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жүргізілетін жұмыстарды ұйымдастыру түсіндіріледі. Жаңартылған білім беру бағдарламасына сай мектепте музыкалық білім беруді жоспарлау әдістемесінің теориялық негіздерін меңгертуге ықпал етеді. Білім алушылардың жас ерекшеліктерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дирижерлық ету
    Несиелер: 6

    Дирижердың ән салу шеберліктері мен дағдыларын дамытады, хормен жұмыс жасау әдістерін меңгертуге үйретеді. Дирижерлық ету партитураны іштей интонациолауды, шығарманың кәсіби орындалуына вокалды-хор талдауын жасайды, негізгі әдіс-тәсілдерін меңгере отырып, хорды басқаруға бейімдеу дағдыларына баулиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хорды дирижерлау
    Несиелер: 6

    Ән мұғалімін эстетикалық тұрғыда тәрбиелей отырып, студенттерді сабақта да, сабақтан тыс жұмыстарды оқушылармен вокалды–хор жұмыстарын жүргізе отырып, оларды ұйымдастыра білуге баулиды. Хор партитурасының фортепианода ойналуы, дирижерлық техника, сөз бен әуеннің үйлесіп айтылуы) сабақта және сыныптан тыс жұмыста балалар хорымен жұмыс істеу үшін репертуар жинауға және таңдай білуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қобыз класы
    Несиелер: 6

    Қазақ халқының тарихи-этникалық мәдениетінің, эпостық және аспаптық музыкалық өнерін күні бүгінге дейін сақтап жеткізуші ұлттық мұра болып табылады. Қобыз аспабында ысқышпен әр түрлі штрихтардың, позициялардың, саусақ қойылымдарының ойнау әдіс-тәсілдерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім берудің қағидалары, философиялық және әдіснамалық негіздері туралы түсініктерін қарастыру, инклюзивті білім берудің құқықтық-нормативтік қамтамасыздандыруда кездесіп отыратын кедергілерін жою, ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи модельдері туралы түсініктері мен инклюзивті тәжірибе ұйымдастыруды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка пәнін жаңаша мазмұнда оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялардың түрлерін біліп, оларды бастауыш мектептің оқу-тəрбие үдерісінде шығармашылықпен қолдануға міндеттеледі. Қазіргі заманғы озық технологияларды мектеп тəжірибесінде тиімді қолдану, оларды терең, жан-жақты оқып-үйренуді талап етеді. Білім сапасын арттыруда мұғалім тұлғасының өздігінен дамуына, оның шығармашылық қабілетінің артуына мүмкіндігін жетілдіруді қамтамасыз ететін жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі музыкалық білім
    Несиелер: 5

    Музыкалық білім беру саласындағы жалпы теориялық негіздерді, оқыту әдістемесін, оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жүргізілетін жұмыстарды ұйымдастыру түсіндіріледі. Жаңартылған білім беру бағдарламасына сай мектепте музыкалық білім беруді жоспарлау әдістемесінің теориялық негіздерін меңгертуге ықпал етеді. Теориялық, ғылыми педагогикалық зерттеулерді жүргізу әдістерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ансамбль класы
    Несиелер: 6

    Мектептегі музыкалық репертуарды таңдау саласында музыкалық әдебиетті оқиды. Негізгі бөлімдердің мазмұнын талдайды: Музыкалық білім берудің мақсаттары мен міндеттері, музыка мұғалімінің кәсіби қызметінің мәні, түрлері мен ерекшеліктерін көрсетеді. Фортепианода, домбырада, баянда, қобызда ойнауды үйренеді. Көркемдік, музыкалық бейнелерді жасау мақсатында орындаушылық шеберлік дағдыларына үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасының фольклоры
    Несиелер: 5

    Фольклортану қазақ халқының көне дәуірінен зерттеліп келе жатқан бүгінгі мәдениетімізге, өмірімізге енген мұраның тарихи-ғылыми маңызыдылығын айқын түсіндіреді. Фольклорлық мұраның халықтылығын, ұлттық рух санамызға сіңірудегі қызметін, тарихилығын, поэтикасы мен этникалық сипатын өскелең ұрпаққа дәріптейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнофольклорлық музыка
    Несиелер: 5

    Этнофольклор халық музыкасының туу, даму ерекшелiктерiне байланысты, көне аспаптар туралы мағлұмат береді. Әлеуметтiк және мәдени кұбылыстардың сыр-сипатын игерiп, жекеленген музыкалық трактаттардың мән-маңызын ашып көрсетеді. Ұлттық музыканың этнофольклорлық тарихының жолын, музыкалық жанрлар мен формаларын игереді. Музыкалық-шығармашылық жұмыстарды дайындаудың негіздерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап (Домбыра)
    Несиелер: 6

    Халық күйлерін, шығармаларын ұлтымыздың домбыра аспабында насихаттай алатын жастарға эстетикалық тәлім-тәрбие береді. Музыка мәдениетіне өз үлесін қоса алатын білімді шебер орындаушыны дайындайды. Жоғары музыкалы есту қабілетіне тәрбиелейді, аспапты шебер, кәсіби деңгейде ойнауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестр класы
    Несиелер: 6

    Оркестрде ойнау дағдыларын меңгертуге, ұжымдағы ойынның орындаушылық шеберлігі техникасының негіздеріне ықпал етеді. Барлық оркестр дауыстарының дыбысталуын есту қабілеті мен музыкалық қызметтің жүргізілуін зерттейді. Дайындық жұмыстары, концерттік қызмет дағдыларын жетілдіреді. Оркестрді басқаруда тәжірибелік дағдыларды шыңдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби музыка
    Несиелер: 5

    Педагогикалық әлемде жаңа мүмкіндіктер туғызады және қарым-қатынастың жаңа, музыкалық мәдениетін, оның қоғамдағы рөлін арттырады. Өзіндік инновациялық іс-әрекетті музыкалық-педагогикалық шығармашылықтың құрамдас бөлігі ретінде бағалайды. Ол кәсіби тұрғыдан өсіп, өзін ұстаз-музыкант ретінде жетілдіреді. Озық тәжірибені зерделеу мен дамытуға жауапкершілікпен қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық этнография
    Несиелер: 5

    Этнография ғылымының танымдық категорияларына сүйене отырып, музыкалық фольклор қазақ халқының музыкалық мәдениетін тарихи-. әдіснама негізінде қарастырады. Музыкалық фольклордың тұрмыс-салтка байланысты салттан тыс фольклор үлгілерін, өнердің синкреттік сипатын, музыкалы-эпикалық дәстүрді, халық әндерінің жанрлық-көркемдік сипаттарын, халық аспаптарының дыбыс шығару ерекшеліктері, көркемдік мүмкіндіктері, атауларының этимологиясы мен семантикасын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, аккордеон, домбыра, қобыз)
    Несиелер: 6

    Музыкалық білімнің негізгі түсініктерін, заңдарын және теориясын білу, жеке-дара сабақтарының түрлері әр студенттің мүмкіндігіне назар салып, жан-жақты зерттейді. Музыкалық алған білімдеріне, іскерліктеріне және дағдыларына сүйенеді. Музыканы оқытудың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, музыкалық домбыра, баян, фортепиано, қобыз аспаптарын шебер ойнау арқылы дағдыланады. Кәсіби дайындығының деңгейі мен орындаушылық шеберлігі анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фольклорлық ансамбль
    Несиелер: 6

    Қазақстан композиторларының шығармашылығының музыкалы-стилдік түрлері мен ұлттық музыка мәденитінің жетістіктерін және жеке шығармалардың көркемдік ерекшеліктерін сипаттайды. Музыкалық шығармаларға талдау жасайды, көне музыкалық аспаптардың шығу тарихымен таныстырады, кәсіби шығармашылық іс-әрекеттерін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Вокал
    Несиелер: 5

    Болашақ музыка мұғалімінің ұстаздық қызметте дауысты шебер пайдалана білуге қажетті әншілік дағдыларын игертеді. Дауысты вокалдық, техникалық жағынан жетілдіреді. Музыка пәні мұғалімдерін көркем орындаушылыққа тәрбиелейді. Ән айту барысында вокалдық шеберлік негіздерін, тыныс алу, әндету аппаратын шыңдайды. Ән айтуда дауыс аппаратының ерекшелігі және вокалдық әдістеменің негіздерін, орындаушылық мәдениетті, жеке және ансамбльде ән айту өнерінің түрлі бағыттарын үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық аспаптар
    Несиелер: 6

    Білім алушыға музыкалық аспаптардың шығу тарихы мен орындаушылық әдіс-тәсілдерінің ерекшеліктерін үйретеді. Ноталарды бірден оқу дағдыларына бейімдейді және аспапта орындау шеберлігін шыңдайды. Музыка аспаптарының орындаушылық ерекшеліктерімен таныса отырып, толық ойнаудың қыр-сырын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дауыс қою
    Несиелер: 5

    Музыкалық білім берудің мәселелерімен байланысты білімдерді меңгертеді. Музыканы нотадан бірден оқу, дыбыспен тыңдау, жеке әнді сүйемелдеу, өз бетімен шағын шығармаларды айтуда практикалық білімін жетілдіреді. Ойларын жеткізу, әр түрлі қазақтың ұлттық-музыкалық классиктермен, жаңа шығармаларымен жұмыс істеуге баулиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық білім берудің әдіснамасы
    Несиелер: 6

    Әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті жетілдіру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектеседі. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне мүмкіндік туғызады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды сүйемелдеу
    Несиелер: 6

    Музыкалық шығармаларды сүйемелдеу пәні музыкалық шығармалардың жанрын, стилдік ерекшеліктерін, мазмұны мен формасын талдауға негізделеді. Музыкалық шығарманың мән-мағанасын толық ашып көрсетеді, жанрлық негізін айқындайды. Музыканы сүйемелдеу барысында романс, ария, ән жанрларын толық қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дауыс айқындау
    Несиелер: 5

    Әншінің әншілік дағдыларын ұстаздық қызметте дауысты шебер пайдалана білуге үйретеді. Дауысты вокалдық, техникалық жағынан жетілдіреді. Музыка пәні мұғалімдерін көркем орындаушылыққа тәрбиелейді, әртүрлі сипаттағы вокалдық шығармалар мен мектеп әндерін көркем орындаудың негізгі заңдылықтарын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Концертмейстерлік класс
    Несиелер: 6

    Концертмейстерлік класс теориялық негіздерімен таныстырады, мүмкіндіктерін айқындайды. Концертмейстрлік-орындаушылық саласындағы теориялық білімдерді игерту, әнді өз сүйемелінде орындай білу, жеке әнші мен ансамбльді сүйемелдеу дағдыларын үйретеді. Музыка пәні оқытушысының өз концертмейстерлік шығармашылық іс-әрекетінде тәжірибелер жинақтауға көмектеседі. Мектеп репертуарына әдістемелік теориялық және орындаушылық тұрғыдан сипаттама жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дауыс қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Әншілік тыныс алудың негізгі ережелерін пайдалана отырып, дауыста вокалды – техникалық жағынан жетілдіреді. Резонаторлар және артикуляциялық аппарат жұмыстарын қамтиды. Студенттердің вокалды –педагогикалық білімін нығайта отырып, академиялық ән салу мәнерінің әдістемесін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі ( хор дир)
    Несиелер: 3

    Хор партияларын оқу, мектеп репертуары, халық әндері, дүниежүзілік хор өнеріндегі шығармаларды сипаттайды. Хормен жұмыс жасау барысында топтарды ұйымдастыру мен дайындық жұмыстарының әдіс-тәсілдерін үйретеді, орындаушылық - дирижерлық шеберлігіне үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фортепианоның бастапқы курсы
    Несиелер: 6

    Шығарманы фортепиано аспабында ойнаудың алғашқы тәсілдерін қарастырады, музыкалық тілдің, ладтың, ритмикалық элементтердің, гармоникалық біртіндеп күрделену принципіне негізделген. Техниканың біртіндеп өсуіне ықпал етеді. Білім алушыны фортепиано аспабының алғашқы құрылысымен таныстырады. Қарапайым әуендерді оң қол, сол қолдың көмегімен ойнауды түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аспаптық шеберлік
    Несиелер: 5

    Аспаптық шеберлік дағдыларының әртүрлі формаларымен таныстырады. Білім алушыларға аспапта ойнаудың түрлі әдіс-тәсілдерін түсіндіреді. Жалпы білім беретін мектептің музыка пәні мұғаліміне, өз жұмысын жоғарғы кәсіби деңгейде жүргізу үшін аспапта ойнау шеберліктерінің қыр-сырын танып-білуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Баян класы
    Несиелер: 5

    Жеке музыкалық аспапта орындау өнерін жетік меңгереді. Білім алушыларға мех, позиция арқылы жұмыс жасауды үйретеді. Музыкалық шығармаларда кездесетін әдіс амалдарды жетік меңгертеді. Музыкалық шығармаларды өз бетімен дайындау және орындаушылық репертуарын таңдау дағдыларын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орындаушылық шеберлік
    Несиелер: 5

    Музыкалық аспапта ойнауды, әртүрлі стилдегі орындаушылық дәстүрлерді және орындаушылық мектептерді біледі, шығармаларда кездесетін әдіс амалдарды жетік үйренеді. Музыкалық шығармаларды нота сауатымен оқиды және өз бетімен дайындау арқылы орындаушылық репертуарын таңдау дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қосымша музыкалық аспап (фортепиано)
    Несиелер: 5

    Қосымша музыкалық аспапта, фортепианода ойнау шеберлігі мен дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. Музыкалық шығарманы меңгеру барысында аспапта ойнау әдістемесін зерттейді. Ноталық мәтінді бірден оқу техникасы мен гамма, этюд, арпеджио түрлерін орындау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өндірістік (педагогикалық) /дипломалды практика (сала бойынша)
    Несиелер: 8

    Бітірушінің тұтас педагогикалық процесті жүргізуге және басқару дайындығын қалыптастыруға негізделеді. Оқушы тұлғасын қалыптастыру және диагностикасын жүргізу үшін жалпы педагогикалық білім, іскерлік, дағдыларды жетілдіруге бағытталады. Педагогикалық, ғылыми зерттеулердің методологиясы мен әдістерін анықтайды. Практикада теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін ұтымды, орынды қолдана алуға бейімдейді. Білім мазмұнын меңгеру деңгейін зерделей отырып, білім ортасын зерттеуге, оқытудың қажеттілігі мен қиыншылықтарын, білім алушылардың жеке ерекшеліктерінің диагностикалау нәтижесін талдауға машықтандырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектеп ән репертуары бойынша практикумы
    Несиелер: 5

    Әрдайым шеберлікті жетілдіріп, шыңдап отыру, көркем-идеялық мазмұны мен стилі әр түрлі мектеп әндерінің репертуарын толықтырып отырады. Музыка сабақтарын талапқа сай жүргізуде дұрыс репертуар таңдауға үйретеді. Орындаушылық, музыкалы шығармашылық жұмыстарды табысты орындай алатын кәсіби тұрғыда дайындауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика (үзіліссіз)
    Несиелер: 8

    Музыкалық білім берудің мәселелерімен байланысты білімдерді меңгертеді. Музыканы нотадан бірден оқу, дыбыспен тыңдау, жеке әнді сүйемелдеу, өз бетімен шағын шығармаларды айтуда практикалық білімін жетілдіреді. Ойларын жеткізу, әр түрлі қазақтың ұлттық-музыкалық классиктерімен, жаңа шығармаларымен жұмыс істеуге баулиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектеп әндерін талдау
    Несиелер: 5

    Мектеп әндерін вокалдық және әдістемелі-теориялық тұрғыда талдайды. Сопрано, альт, ерлер партияларымен жұмыс жасайды. Вокалды-хор міндеттерін меңгеру нәтижесіндегі алған білімдерін мектептерде және бала бақшаларда қолданады. Студенттерді кәсіби мамандыққа даярлаудағы іс-әрекетін шыңдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Арнайы музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Музыкалық білімінің ғылыми қалыптасқан қағидалары мен тәсілдерін жазып, оқуға әндердің, аспаптық музыканың, композиторлар шығармаларының тарихын зерттеуге үйретеді. Ұлттық музыка мәденитінің жетістіктерін және жеке шығармалардың көркемдік ерекшеліктерін сипаттайды. Қарапайым және күрделі музыкалық шығармаларды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ән бойынша жұмыс істеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ән айтудың вокалдық дағдыларын жас ерекшеліктеріне қарай дауыстарға бөлуді үйретеді. Пәнді оқыту барысында студенттердің әнге деген талпынысын арттырады, жеке орындауда өзін тәрбиелейді. Әндерді орындау барысында дауыс диапозоны мен дикцияны таза анық сөйлеуге бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі(Негізгі музыкалық аспап)
    Несиелер: 5

    Түрлі жанрдағы, стильдегі, формадағы педагогикалық репертуардың аспаптық шығармаларын орындау шеберлігін жетілдіреді. Мәнерлілік құралдарын, техникалық тәсілдерді, музыкалық шығармалар парағынан бірден оқуға дағдыланады. Домбырада, қобызда, баянда ойын негіздерін, сондай-ақ фортепианода ойнау дағдыларын меңгертеді. Дыбыс шығарудың түрлі тәсілдерін, фразалау, педализацияның негізгі принциптерін үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Аккордеон класы
    Несиелер: 5

    Музыкалық аспапты дұрыс ойнай білуді, музыкалық шығармаларды мазмұнына сай екпіндер мен әдістерді жетік білу, түрлі орындаушылық дәстүрлерді меңгеруге ықпал етеді. Түрлі орындаушылық дәстүрлермен қалыптасқан мектептерді ескере отырып, әрдайым шеберлікті жетілдіріп отырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON6

    Музыкалық білім беру саласының кәсіби деңгейінде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқылатын саладағы мәселелерді шешу, қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және мәдени-этикалық нормаларын пайдалану, ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға беру.

  • Код ON2

    Осы салада академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну, әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға жеке баға беру, Қазақстанның қазіргі заманғы оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттау әдістері мен тәсілдерін қолдана білу, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға беру, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін таныту, байланысқа қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беру, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру негізінде бәсекеге қабілетті болашақ маманның дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдарын қалыптастыруға, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникация бағдарламаларын құруға, салауатты өмір салтына бағдарлауға, өзін-өзі жетілдіруге және кәсіби табысқа бағдарлау.

  • Код ON1

    Музыкалық білім беру бағдарламасы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету, ғылыми философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға беру, мифологиялық діни және ғылыми дүниетанымның ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға беру, Қазақстанның қазіргі дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете білу, жеке тұлғаны дамытудың, тәрбиелеудің, қалыптастырудың өзара байланысы, осы саланы оқытудағы музыкалық аспаптарды, ноталық сауатты меңгеру, музыканың жанрлық түрлерін айыра білуді қалыптастыру, музыкадағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету.

  • Код ON8

    Музыкалық білім беру саласында ғылыми зерттеулерің әдістерін және академиялық хатты білу және оларды оқытылатын салада қолдану, осы ғылымдағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде синтездеу, нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу, зерттеудің нәтижелерін жинақтай білу, жаңа білімді синтездеу, және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсыну, осы музыкалық білім беру саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну; академиялық-психологиялық, адалдық принциптері мен мәдениетті ұйымдастыру және басқару, іскерлік әлем мәдениеті мен әлеуметтік және тұлғалық коммуникацияны басқарудағы салауатты өмір салты, зерделілік, рухани байлық, саналы тұлғалық негіз қалыптастыру.

  • Код ON3

    Музыкалық білім беру саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту, өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құру, денешынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстану, өзін-өзі дамыту және өмір бойы білімін жетілдіру дағдыларын қалыптастыру, қазіргі әлемде ұтқырлыққа, сыни ойлау мен физикалық өзін-өзі жетілдіруге қабілетті тұлғаны қалыптастыру.

  • Код ON7

    Музыкалық білім беру саласында оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, музыкалық білім беру саласында оқытылатын фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну, әлемде танылған әлеуметтік-гу манитарлық ғылымдар саласындағы пәнді практикада қолдана білу, талдаудың әдіснамасын таңдау, Осы саланың оқу-практикалық маңыздылығын түсіну, кәсіби этика қағидаттарын сақтау, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану;

  • Код ON5

    Осы саланың жеке іс-әрекеттеріне түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды: интернет-ресурстары, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобилді қызметтерді қолдана білу, Өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту.

  • Код ON4

    Осы салада әлеуметтік этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру, тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу, грамматикалық білімдер жүйесін, белгілі бір тілде тиісті ниет білдірудің прагматикалық құралдарын жеткілікті көлемде түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалана білу.

  • Код ON9

    Оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары, осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету, кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу.

  • Код ON10

    Оқытылатын салада оқу-өндірістік жұмыстардың құрылымы мен мазмұнын жобалау әдістері мен оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, тұлғаралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу.

  • Код ON11

    Осы саладағы озық білімге негізделген, білімі мен түсініктерін көрсету және оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық әдістерін технологияларын пайдалану; қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану.

  • Код ON12

    Оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну, талдау.

  • Код ON13

    Осы салада озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету, білім беру саласындағы озық педагогикалық тәжірибелерді мектеп және ЖОО білім беру мекемелерінде зерттеу, бағалау, ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты білу және оларды оқытылатын салада қолдану.

  • Код ON14

    Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу, әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну.

  • Код ON15

    Осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білім түсініктерін көрсету, оқу – практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары, фактілерді құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну.

6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық білім:Эстрадалық вокал
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top