Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01402 Музыкалық білім в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 1.Мұғалім іс-әрекетті ұйымдастыруда, музыканың басты заңдылықтарын жете меңгеру, білім-тәрбиеде музыкалық қабілетті тұлғаның адамгершілік қасиеттерімен анықталатын жеке тұлғаны қалыптастыру. 2.Педагог-маман ретінде дараланып, музыка саласында орындаушылық деңгейі жоғары, ортамен қатынас түзей алатын, жауапкершілігі мол педагог даярлау. 3.Қазіргі білім беру жүйесі талапқа сай, ойы озық, бәсекеге қабілетті, жоғары білім, білік пен дағдыны қалыптастырып, ұтымды шешім қабылдай алатын толерантты мамандар даярлау 2.Педагог-маман ретінде дараланып, музыка саласында орындаушылық деңгейі жоғары, ортамен қатынас түзей алатын, жауапкершілігі мол педагог даярлау. 3.Қазіргі білім беру жүйесі талапқа сай, ойы озық, бәсекеге қабілетті, жоғары білім, білік пен дағдыны қалыптастырып, ұтымды шешім қабылдай алатын толерантты мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Хор үйлестіру
Музыкалық психология негіздері
Музыка теориясы
Хор жүргізу
Хор класы және хормен жұмыс практикумы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Оқу танысу практикасы
Сольфеджио
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
-
2 Оқу жылы
Имиджелогия
Педагогика
Хор ансамблі
Аралас хор
Вокалды хор ансамблі
Жиынтық хор
Ансамблдік орындау
Бірлескен хор
Кәсіпкерлік дағдылары
Жеке жетістіктер негіздері
Өнер тарихы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Ежелгі дәуірдегі қазақ музыкасы
Хор практикасы
Әлемдік музыка тарихы
Дирижерлық шеберлік
Хорды басқару
Бағалаудың критериалды технологиялары
Білім берудегі менеджмент
-
3 Оқу жылы
Музыка тарихы
Дирижерлық техника
Домбыра класы
Фольклорлық музыкалық аспап
Қазақ музыкасының әдебиеті
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Дирижерлық ету
Хорды дирижерлау
Қобыз класы
Инклюзивті білім беру
Музыка пәнін жаңаша мазмұнда оқыту технологиялары
Мектептегі музыкалық білім
Ансамбль класы
Қазақ музыкасының фольклоры
Этнофольклорлық музыка
Негізгі музыкалық аспап (Домбыра)
Оркестр класы
Кәсіби музыка
Музыкалық этнография
Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, аккордеон, домбыра, қобыз)
Фольклорлық ансамбль
Вокал
Музыкалық аспаптар
-
4 Оқу жылы
Дауыс қою
Музыкалық білім берудің әдіснамасы
Музыкалық шығармаларды сүйемелдеу
Дауыс айқындау
Концертмейстерлік класс
Дауыс қалыптастыру
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі ( хор дир)
Фортепианоның бастапқы курсы
Аспаптық шеберлік
Баян класы
Орындаушылық шеберлік
Қосымша музыкалық аспап (фортепиано)
Өндірістік (педагогикалық) /дипломалды практика (сала бойынша)
Мектеп ән репертуары бойынша практикумы
Педагогикалық практика (үзіліссіз)
Мектеп әндерін талдау
Арнайы музыкалық аспап
Ән бойынша жұмыс істеу әдістемесі
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі(Негізгі музыкалық аспап)
Аккордеон класы
Оқыту нәтижелері
- Музыкалық білім беру саласының кәсіби деңгейінде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқылатын саладағы мәселелерді шешу, қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және мәдени-этикалық нормаларын пайдалану, ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға беру.
- Осы салада академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну, әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға жеке баға беру, Қазақстанның қазіргі заманғы оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттау әдістері мен тәсілдерін қолдана білу, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға беру, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін таныту, байланысқа қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беру, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру негізінде бәсекеге қабілетті болашақ маманның дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдарын қалыптастыруға, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникация бағдарламаларын құруға, салауатты өмір салтына бағдарлауға, өзін-өзі жетілдіруге және кәсіби табысқа бағдарлау.
- Музыкалық білім беру бағдарламасы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету, ғылыми философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға беру, мифологиялық діни және ғылыми дүниетанымның ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға беру, Қазақстанның қазіргі дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете білу, жеке тұлғаны дамытудың, тәрбиелеудің, қалыптастырудың өзара байланысы, осы саланы оқытудағы музыкалық аспаптарды, ноталық сауатты меңгеру, музыканың жанрлық түрлерін айыра білуді қалыптастыру, музыкадағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету.
- Музыкалық білім беру саласында ғылыми зерттеулерің әдістерін және академиялық хатты білу және оларды оқытылатын салада қолдану, осы ғылымдағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде синтездеу, нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу, зерттеудің нәтижелерін жинақтай білу, жаңа білімді синтездеу, және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсыну, осы музыкалық білім беру саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну; академиялық-психологиялық, адалдық принциптері мен мәдениетті ұйымдастыру және басқару, іскерлік әлем мәдениеті мен әлеуметтік және тұлғалық коммуникацияны басқарудағы салауатты өмір салты, зерделілік, рухани байлық, саналы тұлғалық негіз қалыптастыру.
- Музыкалық білім беру саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту, өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құру, денешынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстану, өзін-өзі дамыту және өмір бойы білімін жетілдіру дағдыларын қалыптастыру, қазіргі әлемде ұтқырлыққа, сыни ойлау мен физикалық өзін-өзі жетілдіруге қабілетті тұлғаны қалыптастыру.
- Музыкалық білім беру саласында оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, музыкалық білім беру саласында оқытылатын фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну, әлемде танылған әлеуметтік-гу манитарлық ғылымдар саласындағы пәнді практикада қолдана білу, талдаудың әдіснамасын таңдау, Осы саланың оқу-практикалық маңыздылығын түсіну, кәсіби этика қағидаттарын сақтау, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану;
- Осы саланың жеке іс-әрекеттеріне түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды: интернет-ресурстары, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобилді қызметтерді қолдана білу, Өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту.
- Осы салада әлеуметтік этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру, тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу, грамматикалық білімдер жүйесін, белгілі бір тілде тиісті ниет білдірудің прагматикалық құралдарын жеткілікті көлемде түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалана білу.
- Оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары, осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету, кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу.
- Оқытылатын салада оқу-өндірістік жұмыстардың құрылымы мен мазмұнын жобалау әдістері мен оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, тұлғаралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу.
- Осы саладағы озық білімге негізделген, білімі мен түсініктерін көрсету және оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық әдістерін технологияларын пайдалану; қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану.
- Оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну, талдау.
- Осы салада озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету, білім беру саласындағы озық педагогикалық тәжірибелерді мектеп және ЖОО білім беру мекемелерінде зерттеу, бағалау, ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты білу және оларды оқытылатын салада қолдану.
- Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу, әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну.
- Осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білім түсініктерін көрсету, оқу – практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары, фактілерді құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну.
Ұқсас БББ
6B01402 Музыкалық білім
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01402 Музыкалық білім
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01402 Музыкалық білім (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01402 Музыкалық білім
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01402 Музыкалық білім
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті