Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01406 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Сызба геометриясының негіздері
    Несиелер: 5

    Кеңістікті жазықтыққа бейнелеудің негізгі проекциялық модельдері, Монждың екі, - үшкартты сызба аппараты, жазық және кеңістіктік формалардың түзілу және конструкциялау заңдары және олардың бейнелерін Монж сызбасында да, аксонометрияда да салу тәсілдері; кескіндерде позициялық және метрикалық есептерді шешу; Сызба геометриясы бөлімдерінің ғылыми-практикалық дамуының қазіргі заманғы тенденциялары және шектес пәндерде оның қолданбалы маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық сурет I
    Несиелер: 5

    Пішіні, көлемі, конструкциясы. Пропорциялар және олардың суреттегі маңызы. Геометриялық денелерді салу гипсті геометриялық денелерден қарапайым натюрморттың суреті қатар жатқан цилиндрмен табуретте призманың көлемдік-конструктивтік суретін орындау. Ашық жарық беретін заттардың сұлбасын орындау. Драпировканың суреті. Натюрморттарды салу. Тұрмыстық заттардан натюрморттың суреті. Фактурасы бойынша түрлі заттардан күрделі натюрморттың суреті. Ою-өрнектер мен сәулет бөлшектерін салу. Геометриялық пішіндерден ком

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    Мектеп оқушыларының анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы" пәнінің пәні мен мазмұны; мектеп оқушылары ағзасының дамуы мен өсуінің жалпы заңдылықтары; балалардың ОЖЖ және ІНҚ физиологиясы; висцералды жүйелердің жас ерекшеліктері; гомеостазды қамтамасыз ету жүйелері мен негізгі өмірлік функцияларын реттеу принциптері мен механизмдері; мектеп оқушыларының қоршаған ортасын гигиеналық бағалау әдістері; күн тәртібін, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың гигиеналық негіздері.Ағзаның дамуының негізгі кезеңдерінің с

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнердегі перспектива
    Несиелер: 5

    Болашақ туралы жалпы мәліметтер; суреттің негізгі элементтері; Орталық проекциялау арқылы заттардың бейнесі (жақсы көрнекілігімен ерекшеленеді); адамның көзін көретіндерге пән перспективасының сәйкестігі (кейбір жақындаумен); перспектива теориясының дамуы; перспективаларды құруда машиналық графиканы қолдану нәтижелері; сызықтық перспективаның аппараты. Нүктенің перспективасы; түзу перспективасы; перспективада жазықтықтың бейнесі; геометриялық фигуралардың өзара тиістілігіне және қиылысуына арналған позиция

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық сурет I
    Несиелер: 5

    Перспектива негіздері. Заттың пішіні, көлемі, конструкциясы. Геометриялық денелердің пропорциялары геометриялық денелерді сурет салу және көшіру. Жарық және көлеңке заңы. Натюрмортты салу. Қарапайым гипсті вазаның суреті. Орындықтағы драпировка суреті. Ірі заттардан натюрморттың суреті. Университет интерьерінің табиғатпен ұзақ тоналды суреті. Антикалық капиторларды салу. Гипс розеткасын салу және көшіру. Сурет жазықтығына қатысты әр түрлі күйдегі әр түрлі бөлменің табиғатынан суреттерді орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Color science
    Несиелер: 4

    Түс туралы ғылым. Түс пішінін анықтайтын феномен ретінде. Үш түсті көру теориясы. Ахроматикалық композициялар. Ахроматикалық композициялардың бейнелеу мүмкіндіктері. Түс және түстердің үйлесімді үйлесімі. Түстердің физикалық араласуы. Контрасты (қосымша) түстердің үйлесімді үйлесімділігін құру және ұйымдастыру заңдылықтары. Бейнелеу өнеріндегі түс функциялары. Түстің қалыптық қасиеттері. Контраст және нюанс. Түс қабылдаудың психологиялық негіздері. Түрлі эмоцияларды тудыру қабілеті. Түс артықшылықтары. Түст

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық негіздері, оның дамуының негізгі кезеңдері, тұтас педагогикалық процестің мәні мен мазмұны. Тұлғаны тәрбиелеу объектісі, субъектісі және оның дамуы мен қалыптасуының факторлары ретінде. Ғылыми дүниетанымына. Оқыту қазіргі мектептегі білім беру мазмұны тұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде .Сабақ оқытудың негізгі формасы ретінде. Мұғалімнің кәсіби қызметінде оқыту технологиясын оқытуда Диагностика және бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнының аспектілері
    Несиелер: 5

    «Білім туралы» ҚР Заңы. Қазақстанның білім беру жүйесін әлемдік үрдістер тәртібіне ауыстыру стратегиясын, міндеттері мен механизмдерін анықтайтын нормативтік-құқықтық құжаттар: ҚР білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы 2012. ҚР Мемлекеттік білім стандарты (МЖМБС). Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты. ҚР Білім беру мазмұнын трансформациялаудың маңызды аспектілері. "Табиғат-қоғам-адам-мәдениет" мега

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық кескіндеме I
    Несиелер: 5

    Сурет жасаудың теориясы мен практикасы; түрлі бейнелеу материалдарының мәнерлі ерекшеліктері. Классикалық кескіндеме бойынша кәсіби шеберлікті қалыптастыруға бағытталған кешенді міндеттер I. ашық фонда (акварель) екі-үш пәннен тұратын күрделі емес натюрморт. Жылы реңктер (акварель) басым контрасты түстерге Натюрморт. Суық реңктері басым қарама-қарсы түстерге Натюрморт. (акварель). Түсті фонда ақ заттардан жасалған Натюрморт. (акварель). Жылы реңктер (акварель) басым контрасты түстерге Натюрморт. Түсі бойынш

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық кескіндеме I
    Несиелер: 5

    Бейтарап фонда гипсті геометриялық денелерден жасалған натюрморт. Гризайль (акварель). Қара фонда екі заттан тұратын қойылым этюді (акварель). Натюрморт түсі бойынша жақын, бірақ түрлі түсті қанықтығы бар заттардан жасалған. Жарық фонда екі заттан тұратын қойылым этюді (акварель). Көкөністер мен жемістердің қысқа мерзімді этюдтері. Суық фонда ақ заттардан жасалған натюрморт. Нысаны мен түсі бойынша қарапайым заттардан жасалған натюрморт. Композицияға көкөністер мен жемістерді енгізе отырып, түсі бойынша қар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Композиция
    Несиелер: 6

    Композиция туралы ғылым. Композицияны талдау. Жазықтықтың қасиеттері. Жазықтықтағы композициялық құрылым түрлері. Көлем түсінігі. Құрылыстың көлемін анықтаудың композициялық тәсілдерінің эволюциясы. Кеңістік. Өнердің кеңістіктік түрлері. Кеңістіктік өнердегі формалардың бірлігі мен үйлесімдігі. Негізгі композициялық ережелер мен тәсілдер. Ритм, ритм түрлері. Симметрия, ассиметрия, диссиметрия. Ұқсастық принциптері, анықтамалар, сәулет және дизайндағы мысалдар. Ұқсастық түрлері. Түспен қабылдау заңдылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие мақсаты, оның әлеуметтік шарттылығы. Тәрбие процесі тұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде. Мектептің тәрбие жүйесі: мәні, құрылымы, принциптері, негізгі компоненттері және өзара іс-қимыл. Отбасылық тәрбие негіздері. Сынып жетекшісінің қызмет жүйесі. Қазіргі оқу-тәрбие үрдісіндегі тәрбие теориясы мен әдістемесі қиын балалармен сынып жетекшісінің жұмыс теориясы мен әдістемесі. Сынып жетекшісінің дарынды балалармен жұмысының теориясы мен әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимылы, төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау, тұрмыстық, әлеуметтік, өндірістік салалардағы ықтимал төтенше жағдайларды болжау, табиғи және техногендік сипаттағы ТЖ туындаған кезде сауатты шешімдер қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанның модернизациясының тарихи тәжірибесі және қазіргі заман. Ұлттық сана және оның қалыптасу ерекшеліктері. "Мәңгілік ел" патриоттық актісі және оның ұлттық сана үшін маңызы. Жаһандық әлемдегі қазіргі қазақстандық бірегейлік. Рухани мұра және оның жаңғырту үрдісіндегі рөлі. Бәсекеге қабілеттілік және прагматизм қазіргі қоғамдық сананың құндылығы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызметтің құқықтық мәні және оның белгілері. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің түрлері. Субъектілерді мемлекеттік тіркеу және тарату. Банкроттық. Кәсіпкерлік қызметтегі шарттар. Өз бизнесін құру кезеңдері. Бизнес-идеяларды іздеу және оларды алдын ала іріктеу. Бизнес тәуекелдері және оларды бейтараптандыру. Операциялық және бизнес-процестерді оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүсін және адамның пластикалық анатомиясы
    Несиелер: 4

    Кіріспе. Пластикалық анатомия негіздері. Дене қаңқасының пластикалық анатомиясы. Адам денесінің бұлшық етінің пластикалық анатомиясы. Пластикалық анатомия. Бас сүйектері мен бұлшықеттері бас пропорциясы. Адамның жоғарғы және төменгі аяқ қаңқасының пластикалық анатомиясы. Адамның жоғарғы және төменгі қол бұлшық етінің пластикалық анатомиясы. Гипс розеткасын мүсіндеу. Бұлшық етпен гипс басын мүсіндеу. 3 геометриялық денеден (рельеф) натюрмортты мүсіндеу. Масканы мүсіндеу. Жануарлар мен құстарды (пластилин)

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының рухани мұрасын қалыптастыру және дамыту кезеңдері. Ежелгі мәдени құндылықтар және қазақ фольклоры. Қазақ халқының эстетикалық және поэтикалық мұрасы. Қазақ әдебиетін кезеңдандырумен рухани мұраны дамытудың арақатынасы. Қазақ халқының рухани мұрасын талдау үшін қажетті санаттар мен ұғымдардың терминологиялық жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем өнердің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Суретшінің шығармашылығын бағалау негізінде бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларын, олардың пайда болуы мен даму заңдылықтарын, көркем стильдерді, бағыттарды, ағымдарды, мектептерді, пластикалық өнердің ерекшеліктерін көрсете отырып зерттеу. Негізгі кезеңдер: ежелгі өркениеттер өнері, антикалық, орта ғасырлар, араб-мұсылман шығысы, Үндістан, Қытай, Жапония, Қайта өрлеу, Батыс Еуропа өнері XVII, XVIII, XIX ғасырлар, XIX ғасырдың соңы – XX ғасырдың басы. Өнер тарихын әлемнің көркем суреті ретінде зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық сурет II
    Несиелер: 4

    Адам басының классикалық бейнесі. Бас сүйегінің пластикалық анатомиясы. Бас сүйектің суреті. Бастың антикалық бөлшектерін салу. Гипс бастарын сурет салу және көшіру. Тірі бастың суреті. Қаңқаның пластикалық анатомиясы. Адам тұлғасын сурет салу және көшіру. Адам басының қашқын сызықтары. Әр түрлі бұрылыстар мен қозғалыстарда адам басын сызыңыз. Анатомиялық және конструктивтік құрылымы анық білінетін қарт адам басының суреті (сақалсыз және мұрынсыз).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық және моральдық-этикалық жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Графика және жобалау
    Несиелер: 4

    Сызбаларды құрастыру, макеттерді, көркем-технологиялық мақсаттағы объектілерді орындау үшін жобалау және технологиялық құжаттаманы әзірлеу. Векторлық және растрлық графика теориясы, шрифтпен жұмыс істеу, шрифт композициясын құру, компьютерлік графика және жобалау заңдары, принциптері, әдістері мен құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық сурет II
    Несиелер: 4

    Адам басын зерттеу және бейнелеу. Бас сүйектің суреті. Бас – мұрын, көз, ерін және құлақ бөлшектерін салу. Гипс бастарын салу. Тірі бастың суреті. Адам пішінін салу. Қаңқаны салу. Киімде фигураны салу. Фонды қосу арқылы кескіндеме – тоналды сурет тапсырмасы бар бояушы басының суреті. Бейнелі адамның портреттік сипаттамасының міндеті бар натуршы (натурщица) басының суреті. Күрделі емес жағдайларда адамдардың фигураларын салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Графикалық бейнелер теориясының негіздерін, геометриялық үлгілеу әдістерін оқыту әдістемесі, оқушылардың жобалық шығармашылық қызметін дамыту, графикалық мәдениетті қалыптастыру. Теориялық оқытуды ұйымдастырудың негізгі формалары. Сабақтарда оқу-тәрбие мақсаттарына жету және жоспарлау. Оқу жұмысын жоспарлау және мұғалімдерді графика және жобалау. Жобалау қызметін келесі бес білім беру желісі бойынша оқытудың әдістері мен формалары: "графикалық жүйелер, ақпаратты визуализациялау әдістері, тәсілдері мен құрал

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Визуалды өнер және көркем еңбекті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қоршаған әлемде өнерді, дизайн мен технологияларды қабылдауды оқыту әдістемесі; Қазақстан және әлем халықтарының көркем-мәдени мұрасы; көркем және технологиялық дағдыларды, шығармашылық идеяларды өнер мен дизайнның мәнерлі құралдарымен беру дағдыларын дамыту; объектілерді зерттеу, жасау, талдау, көркемдік трансформациялау процесінде білім алушылардың шығармашылық және сыни ойлауын дамыту; оқу іс-әрекетінің барлық түрлерінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану тәжірибесін меңгеру.; әр түрлі әр

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бұйымды жобалау және құрастыру негіздері (қыздар)
    Несиелер: 4

    Әр түрлі тарихи және мәдени шығу тегі өнер, қолөнер және дизайн туындыларының ерекшеліктері; дайындалатын бұйымдарға қойылатын функционалдық (техникалық), эстетикалық, эргономикалық және экологиялық талаптар; Қазақстанның дәстүрлі тоқымасы. Қазақ кілемдері, алаша, кілем тоқу, гобелен. Заманауи кілемдер, Үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеу технологиясының практикумы (ұлдар)
    Несиелер: 4

    Шеберханада оқу-еңбек процесін ұйымдастыру. Ағашты қолмен және механикалық өңдеу кезіндегі еңбекті қорғау. Ағаш және ағаштың құрылысы мен соғыстары. Ағашты қолмен өңдеу технологиясы (кесу, сүргілеу, қашау, бұрғылау). Ағашты механикалық өңдеу түрлері. Бөлшектерді шегемен, бұрамамен, нагельмен қосу. Желім қосылысы. Ағаштан бұйымдар жасау. Металды қолмен және механикалық өңдеу. Станоктарда жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы мәселелері. Металл кесетін станоктар және технологиялық процесс туралы жалпы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі дизайн
    Несиелер: 5

    Әмбебап диапазон бойынша курс заманауи сәулет проблемаларымен өзара байланыста қазіргі заманғы дизайн мәселелерін (сәулеттік, пәндік, көрмелік, графикалық) қамтиды. Қазіргі заманғы дизайнның негізгі оқиғалары мен даму үрдістерін талдау, әлемдік дизайн көшбасшыларының шығармашылық портреттері, заманауи дизайн теориясы мен дизайн туралы пікірталастар ХХ ғасырдың көркем-мәдени оқиғаларының кең көрінісін, ХХ-ХІ ғасырдың шептерін жаңғыртумен ұштасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық кескіндеме II
    Несиелер: 5

    Кескіндеме материалдарының мәнерлі ерекшеліктері. Гипсті басы бар күрделі натюрморттарды орындау. Түрлі ракурстарда иық белдеуі бар натуршының портреті.Қоршаған ортаның классикалық кескіндемелік бейнесінің дағдылары. Бейнені құру тарихы мен теориясы; түрлі бейнелеу материалдарының мәнерлі ерекшеліктері. Гипс басы бар натюрморт этюді. Күшті рефлекстермен жарық қарсы қойылған натюрморт. Кесілген гипс басының этюді (гризаиль). Түрлі-түсті және бейтарап фонда адам басының 15 этюдтері. Бейтарап фонда қолдарымен

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Графикадағы суретші үшін негізгі көркем құралдар. Суретші дайындау. Қаріптер. Дизайн саласындағы дағдыларды пайдалана отырып шығармашылық жобаларды орындау.Дизайндағы Композиция.Композицияның сипаттамасы. Дизайн және эргономика. Жарнама дизайны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің ұйымдастырушылық шарттарын қарастырады; инклюзивті практика субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша жұмыстың мазмұнын; инклюзивті білім беруді іске асыратын мамандарға қойылатын біліктілік талаптарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық кескіндеме II
    Несиелер: 5

    Қоршаған болмыстың заттары мен құбылыстарын және академиялық кескіндеме туындыларын көру. Кеңістікпен өзара байланыста заттай қойылымдарды бейнелеу; көркем өнерді қабылдау мәдениетін дамыту, сыршырай шығармаларын қоршаған орта құбылыстарымен қабылдау. Кеңістікке, қоршаған ортаға, түс ерекшеліктеріне байланысты заттардың жарықтандырылуын бейнелеу. Есте сақтауды дамыту, студенттердің ойлау, өкілдік жұмысын дамыту. Контраст фонда гипс маскасымен натюрморт. Түрлі-түсті фонда қолдарымен адамның этюді. Түрлі-түст

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курстар к

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік сызу
    Несиелер: 6

    Жобалау саласындағы компьютерлік графиканың әдістері мен құралдары. ArchiCAD, AUTOCAD құралдарымен үш өлшемді кеңістіктегі виртуалды жобалауды зерттеу. Әр түрлі объектілердің сызбаларын жасау үшін жобалау және технологиялық құжаттаманы әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Менеджмент басқару туралы ғылым ретінде. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқарудың теориясы мен технологиясы ретінде. Музыкалық жанр саласындағы жаңа құбылыстар. Мектеп педагогикалық жүйе және басқару объектісі ретінде. Мектептегі инновацияны басқару. Мектептегі әдістемелік қызмет және Мұғалімдерді аттестаттау. Педагогикалық ұжым объект және басқару субъектісі ретінде. Білім берудегі менеджердің көшбасшылық және көшбасшылық қаси

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем Шығармашылық психологияся
    Несиелер: 5

    «Көркем шығармашылық психологиясы» келесі тақырыптарды қамтиды: шығармашылық, оның мәні мен түрлері; Л.С. Выготскидің еңбектеріндегі өнер психологиясы; талант құрылымы, талант қалыптастыру факторлары мен шарттары; көркем шығармашылықтың тұлғалық негіздері; суретшінің өмірбаяны эстетикалық және психологиялық мәселелер; көркем шығармашылықтың психологиялық механизмдері; көркем шығармашылық процесі; шығармашылық үрдісінің нәтижесі ретінде өнер туындысы; көркемдік қабылдау психологиясы; визуалды қабылдау ерекш

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқушыларының зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру мен жүзеге асыруда қолданылатын оқытудың әдістері, құралдары мен формалары. Оқушыларының белсенді із Оқушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастыру деңгейін бағалау бойынша диагностикалық шараларды таңдау. Сабақтан тыс зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан өнер тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақстан аумағындағы ежелгі мәдениет пен дәстүрлер; ежелгі түріктердің мәдениеті; орта ғасырлық Қазақстан архитектурасы; қазақтардың рухани құндылықтары және олардың өнерде бейнеленуі; XX - XXI ғасырлар тоғысындағы Қазақстанның қазіргі заманғы бейнелеу өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік жобалау
    Несиелер: 6

    Ғимарат элементтерін құрастыру, үш өлшемді моделдеу, меншікті кітапхана элементтерін құру: терезе, есік, Нысандар. Макеттеу, үш өлшемді визуализация.САПР Макеттеу, үшөлшемді визуализация. Ғимараттарды, тұрмыстық заттарды жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның көркем мәдениеті
    Несиелер: 4

    Әлемдік көркем мәдениеттің тарихы мен теориясын "әлемнің көркем суреті" ретінде, оның ішінде келесі негіздер: дәуірдің дүниетанымы, өнердегі адам бейнесі, философиялық-эстетикалық ой және көркем теория, түрлердің дамуындағы өнердің өзара байланысы мен синтезі, форманың қалыптасу принциптері, өнердің доминантты түрі, өнер синтезінің идеалды моделі ретінде стиль, шығармашылық тұлғаның көркемдік әмбебаптылығы. Өнерді біріктіруде өнердің кеңістіктік түрлері – кескіндеме, графика, мүсін, сәулет, қолданбалы өнер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік-қолданбалы өнер
    Несиелер: 5

    Композиция заңдылықтарын: ритм, метр, симметрия, асимметрия, контраст, нюанс және т. б. қолдана отырып сәндік-қолданбалы өнер пәндерінің шығармашылық композицияларын орындау.Тоқу және кілемше, халық костюмі және кесте тігу, керамика, ағаш ою, нақыштау (арнайы құралмен дөңестеу арқылы жұқа металл пластиналарда рельефтік бейнені алу), ұран өру, көркем шыны, жазу және сәндік сурет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Графикалық дизайн
    Несиелер: 7

    Формальды композиция тәсілдерін, формальды композиция құралдарымен материалдың физикалық қасиеттерін білдіру тәсілдерін, ақ-қара графика тәсілдерін зерттеу.Дизайндағы негізгі бағыттар;дизайн-композиция негіздері және оны жобалауда қолдану; визуалды хабарламаларды көру арқылы қабылдау акономерлігі және оларды Графикалық дизайн өнімдерін жасау кезінде қолдану;дизайн-композиция негіздері және оны жобалауда қолдану;компьютерлік графиканың негізгі түрлері және дизайн-жобаларды орындауға бағытталған қазіргі заман

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Анимация және фотоөнер
    Несиелер: 6

    Графикалық примитивтер. Координаттар жүйесі түсінігі. Графикалық ақпаратты түрлендіру түрлері. 2D графикалық жүйелер шеңберіндегі модельдеу. Сызықтық сегменттерді сурет салу және редакциялау. Контурларды жасау және өңдеу. Қылқаламмен бояу. Құю және жиектеу атрибуттарын толтыру, жиектеу, көшіру, өшіргішпен жуу, құю және жиектеу жиектерінің тұтас түсін жасау, өшіргішпен жуу, тұтас түстер жасау. Градиенттерді жасау және өңдеу. Растрлық құймалар. Растрлық бейнелерді трассалау. Сызықты формаларға түрлендіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Киім дизайны
    Несиелер: 7

    Киімді макеттеу (қағаз, тоқыма және басқа материалдар), костюм жасау (шағын манекенге немесе қуыршаққа); тігін бұйымдарын түрлендіру (трансформациялау) және декорациялау (киім, аксессуарлар, бижутерия). Қазақ ұлттық киімі, этностильде бұйым жасау (бас киім, жилет). Ою-өрнек және оның стилизациясы, жеке тұлға мен сән үйлесімі, өз имиджін жасау, визаж, шаш, аксессуарлар құралдарымен жеке бейнені жасау, қарапайым геометриялық пішіндердің "Fastcloth" сәнді киімінің дизайны (пончо, кейп, туника) (немесе мод журн

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнелеу іс-әрекетіндегі компьютерлік графика
    Несиелер: 6

    Векторлық және растрлық графиканың теориясы, қаріппен жұмыс істеу, шрифттік композицияны құру, білім беру саласындағы компьютерлік графиканың заңдары мен принциптері, әдістері мен құралдары. Жұмыс режимдерінің, құралдардың және олардың қасиеттерінің үлкен және әртүрлі жиынтығына ие иллюстрациялық графиканың компьютерлік ортасын пайдалану.Редактормен танысу, терминдер мен ұғымдар (жұмыс режимдері тақтасы, құралдар тақтасы және олардың қасиеттері.Альбом режимдері және құю, сурет құралдары, сондай-ақ палитрдің

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұйымды көркемдеп безендіру (қыздар)
    Несиелер: 5

    Әр түрлі тарихи және мәдени шығу тегі өнер, қолөнер және дизайн туындыларының ерекшеліктері; дайындалатын бұйымдарға қойылатын функционалдық (техникалық), эстетикалық, эргономикалық және экологиялық талаптар; Қазақстанның дәстүрлі тоқымасы. Қазақ кілемдері, алаша, кілем тоқу, гобелен. Заманауи кілемдер, Үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Техникалық және көркем шығармашылық
    Несиелер: 6

    ектептегі техникалық және көркем шығармашылықтың мақсаты, міндеттері және негізгі бағыттары. Әр түрлі бағыттар бойынша бағдарламалық мазмұнды оқу: көркем құрастыру, конструктивті қызметтегі бейнелеу тілі, схемалық, динамикалық және тән бейнелер мен әр түрлі композицияларды құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үй және тамақтану мәдениеті
    Несиелер: 6

    Өсімдік шаруашылығы негіздері, тұрғын үйді ұстауға қойылатын гигиеналық талаптар, үй ішіндегі жөндеу жұмыстары, тұрмыстық техникамен жұмыс. Қазақ мәдениетінде, әр түрлі халықтардың мәдениетінде және қоғамдық тамақтану орындарында, тағамдарды дайындау технологиясында үстел басында тәртіп ережесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнеріндегі заманауи материалдар мен техникалар
    Несиелер: 6

    Бейнелеу өнеріндегі заманауи материалдар мен техник саласындағы теориялық білім, композициялар жасау әдістері мен құралдары, авторлық композициялар жасау кезінде бейнелеу өнерінің заманауи материалдары мен техникасын сипаттау және қолдану.Сурет, кескіндеме, гуашь, жұмсақ материалдар үшін материалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәулет дизайны
    Несиелер: 6

    Архитектуралық дизайн нысандарын жобалау әдістері мен тәсілдері. Сәулеттік дизайн объектілерінің құрылымы, оларды пайдалану процесінде жұмыс істеуі. Орта кеңістіктің дизайн элементтері жүйесін қалыптастыру; тұрғын орта объектілерін қайта құру тәсілдері мен әдістері; Күрделі емес дизайн-объектілердің жабдықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеу (ұлдар)
    Несиелер: 5

    Материалдарды өңдеуге арналған қол құралдары мен құралдары. Ағашты көркем өңдеу. Ағаш кесу негіздері. Геометриялық оюға тән ерекшеліктері немесе элементтері. Ойық бұранданы орындаудың тән ерекшеліктері. Металды көркем өңдеу. Нақыштауға арналған құралдар мен аспаптар. Нақыштауға арналған эскиздерді орындау. Нақыштаудың тән тәсілдері мен технологиясы. Әр түрлі материалдарды қолдана отырып музыкалық аспаптарды жобалау. Музыкалық аспапты жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Оқу және тәрбие міндеттерін сауатты құрастырады, оқу-тәрбие жұмысын жобалауда қызмет түрлерін, формалары мен әдістерін таңдайды, педагогикалық жағдайларды, педагогикалық практика кезінде білім алушылардың өзін-өзі реттеуін дамытуға ықпал ететін фактілерді талдайды.

  • Код ON13

    Оқытудың инновациялық технологияларының негізгі ұғымдары мен терминдерін қолдана отырып, бейнелеу өнері, Көркем еңбек сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесін меңгерген, оқушылардың оқу жетістіктерін талдайды және бағалайды, диагностикалайды. Графикалық пәндерді оқыту әдістемесін меңгерген. Өзінің практикалық қызметінде компьютерлік графикалық редакторларды қолданады.

  • Код ON4

    ҚР білім беруді басқарудағы құжаттама жүйелерін меңгереді. Құжаттың мақсаты, мазмұны және түріне қарай Ережеге сәйкес құжаттарды жасайды және ресімдейді; білім беру менеджерлерінің негізгі қызметтік құжаттарды жасау және ресімдеу бойынша дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON8

    Жобалаудың әр түрлі әдістерін жобалау және интегралдау түрлерін біледі, сызбаларды өз бетінше орындайды және оқиды; орындау ережелерін сақтай отырып, кеңістіктік сызбаларды орындау және оқу кезінде білімді, беттердің пайда болу формалары мен заңдарын, кеңістіктік модельдегі графикалық және шығармашылық процестердің құрылымын қолданады.

  • Код ON10

    Сәулет, графикалық дизайн және сән дизайны бойынша шығармашылық жұмыстарды орындау барысында танымдық белсенділік танытады; түрлі техникаларды, конструкциялар мен қазіргі заманғы материалдарды пайдалану; Фото және анимациялық жобаларды жасау бойынша идеялардың тұсаукесерлері; арнайы құралдар мен жабдықтарды пайдалана отырып, киімді әрлеу мен өңдеудің тиімді тәсілдерін қолданады. Объектіні зерттеу және талдау тәсілдерін, композициялық шешімнің дизайн-бағдарламасын құрастыруды, жобалау құжаттамасын ресімдеудің графикалық және макеттік тәсілдерін меңгерген; сәулеттік-дизайнерлік жобалаудың теориялық негіздерін, Сәулеттік дизайн объектілерінің жоспарлау және құрылымдық элементтері мен әлеуметтік-функционалдық процестерін пайдаланады.

  • Код ON11

    Оқу процесінде графикалық дизайн объектілерінің дизайн-жобаларының тұжырымдамасын жасау кезінде теориялық білімді қолданады; костюм дизайн нысандарын макеттейді және модельдейді, Объектілерді жобалаудың барлық кезеңдерінде және конструкциялар мен модельдерді әзірлеуде заманауи жоғары тиімді материалдарды, әдістерді, құралдар мен жобалау графикасының түрлерін тиімді пайдаланады, үй жүргізу мәдениетіне, тамақтандыруды ұйымдастыруға қойылатын талаптарды, жабдықтармен жұмыс істеу процесінде қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтайды.

  • Код ON12

    Графикалық бейнелер, гфикалық ақпарат түрлері, бірыңғай конструкторлық құжаттама жүйесінің стандарттары туралы білімді сын тұрғысынан түсінеді; міндеттерді түпнұсқалық шешеді; түрлі шығармашылық жұмыстарды өз бетінше орындайды; жобалау қызметіне белсенді қатысады; дәлелді және үлгіден бас тартады. Жобалау барысында ArchiCAD, Autosad, 3D Max, AdobePhotoshop компьютерлік бағдарламаларын практикада қолданады.

  • Код ON7

    Түстерді ажыратады және іс жүзінде сурет пен кескіндеме әдістері мен техникасын жақсы қолданады, классикалық көркем материалдарды пайдалана отырып шығармашылық қызмет объектілерінде түсті заңдылықтарды ескереді, әртүрлі материалдарда бейнелеу өнері объектілерін бейнелеу кезінде композицияның заңдылықтарын, суреттегі, кескіндемедегі, мүсін жұмыстарындағы стильдік ерекшеліктерді сақтайды. Академиялық және классикалық сурет салудың негізгі заңдылықтарын біледі, академиялық және классикалық суретті орындау стилін, техникасын таңдайды. Академиялық және классикалық кескіндеме арнайы терминологиясын меңгерген, әртүрлі көркем материалдарда реалистік, бейнелі және абстрактілі бейнелеу дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON14

    Материалдарды көркем өңдеу бойынша технологиялық операцияларды орындайды (табиғи материал, мата, ағаш, металл және т.б.); әр түрлі материалдарды көркем өңдеу технологиясы бойынша білімді қолданады, жұмсақ материалдарды көркем өңдеу бойынша құралдар мен материалдарды қолданады. Бұйымдарды қара-ақ графика құралдарымен көркем безендіруде стильдеуді, комбинаторика тәсілдерін қолданады; формальды композиция және стильдеу әдістерін біледі; конструкторлық және технологиялық құжаттамамен жұмыс жасайды; материалдарды көркем өңдеудің технологиялық процесінің режимін есептеуді жүргізеді.

  • Код ON2

    Күнделікті өмір сүру жағдайында оқушылар ағзасының әртүрлі органдары мен жүйелерінің құрылымы, дамуы мен қалыптасуының негізгі ерекшеліктерін,білім беру ортасының жағдайларына және оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптарды біледі. Оқушылардың жас, ақыл-ой, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, мектеп пәндерін оқыту барысында оқушыларға жеке көзқарас ерекшеліктерін ескереді.

  • Код ON15

    Түрлі техниканы, конструкцияларды, компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып, күрделі, бірегей бұйымдарды, жылжымалы үлгілерді жасайды. Жобаларды әзірлеуде компьютерлік техниканы қолданады, анимацияға арналған сценарийлерді әзірлей отырып, фотоөнер және анимация тәсілдерін біледі.

  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заманғы тарихының, философияның, қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді. Қоғам туралы білімді қолданады, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мүдделерін қорғауда азаматтық ұстанымды көрсетеді, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгерген, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсерін ескереді. Өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілігі, прагматизм, өзара түсіністігі, толеранттылық және демократиялық құндылықтары басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді.

  • Код ON6

    Оқушылардың топтық қызметін ұйымдастырады, оның оқыту мен оқытудағы, диалогтық оқытудағы, оқытуды бағалаудағы рөлін түсінеді, сыни ойлауды қалыптастыру қабілетін көрсетеді, сабақтарда АКТ қолданады. Білім берудің жаңартылған мазмұны, мектепте оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру, мұғалім мен оқушылардың сабақта қызметін жоспарлау туралы білімді қолданады, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі заманғы ережелерін жүзеге асырады, білім беру процесіне мониторингті жүзеге асырады.

  • Код ON9

    Визуалды өнер объектілерінің эстетикалық құндылығын түсінеді, оларды визуалды өнерді оқытудың мазмұны мен әдістемесін практикада қолданады, Қазақстанның көрнекті бейнелеу өнері шеберлерінің шығармашылығын талдайды.

  • Код ON5

    Жалпы білім беретін мектептің инклюзивтік, арнайы сыныптарында, үйде оқыту моделін пайдалану бойынша жұмыстарды ұйымдастырады, жоспарлайды, шешім қабылдайды. Оқушылардың түрлі категорияларымен білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында сабақ бойынша жоспарлау кезеңдерін анықтайды. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің жеке бағдарламасын жоспарлайды. Инклюзивті білім беру жағдайында оқушылардың жеке жетістіктерін талдайды, қадағалайды, есепке алады.

  • Код ON16

    Жалпы білім беретін оқу орындарында қашықтықтан білім беру технологияларын меңгерген, қашықтықтан оқыту әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, онлайн сервистерді, мектеп білім беру жүйесінде қашықтықтан оқыту платформаларын қолданады, қашықтықтан оқыту үшін тапсырмаларды құрайды.

Top