Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01506 Информатика, АКТ және робототехника в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
    Несиелер: 4

    Матрицалар мен анықтауыштар, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, кешенді сандар, п дәрежелері, векторлық алгебра, жазықтықтағы түзу теңдеуі, 2-ретті қисықтар, кеңістіктегі түзу және жазықтықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    Оқушылар ағзасының дамуы мен өсуінің жалпы заңдылықтары; балалардың ОЖЖ және ІНҚ физиологиясы; висцералды жүйелердің жас ерекшеліктері; гомеостазды қамтамасыз етудің негізгі өмірлік функциялары мен жүйелерін реттеудің принциптері мен механизмдері; оқушылардың қоршаған ортасын гигиеналық бағалау әдістері; күн тәртібін, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика-1
    Несиелер: 4

    Сызықты және векторлық алгебра, кешенді сандар және көпмүшелі, аналитикалық геометрия, дифференциалдық және интегралдық есептеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика-2
    Несиелер: 6

    Заттық сандар және жиын теориялары. Сандық тізбектер. Нақты айнымалы функциялар. Нақты айнымалы функцияның шегі. Үзілу нүктелерінің үздіксіздігі және жіктелуі. Туынды және дифференциал. Жоғары ретті туындылар мен дифференциалдар туындының геометриялық және физикалық қосымшалары. Туындының көмегімен функцияны зерттеу; функцияның экстремумы; графиканың дөңес және қисықтығы; функция графигінің майысу нүктелері; графика асимптоты; белгісіз интеграл. Интегралдау әдістері: бөліктер бойынша, айнымалыны ауыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдістемелік негіздері, оны дамытудың негізгі кезеңдері, тұтас педагогикалық үдерістің сипаты мен мазмұны. Тұлға объект, тәрбие субъект ретінде және оны дамыту мен қалыптастыру факторлары. Қазіргі мектептегі білім мазмұны. Қаражат, пішіндер, оқыту әдістері КПП-ның қозғаушы механизмі ретінде. Сабақ оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі. Оқытудағы диагностика және бақылау. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 6

    Заттық сандар және Жиындар теориясы. Тізбектер теориясы. Функцияның шегі. Функцияның үздіксіздігі. Дифференциалдық есептеу. Дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары және оларды қолдану. Туынды көмегімен функцияны зерттеу, белгісіз интеграл, Анықталған интеграл және олардың қосымшалары, сандық, функционалдық тізбектер және қатарлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютер архитектурсы және операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    ЭЕМ, құрылғылардың жіктелуі және олардың тағайындалуы. Операциялық жүйелерге кіріспе. Компьютерді аппараттық қамтамасыз етуге шолу. ЭЕМ-де ақпаратты ұсыну. Арифметикалық және логикалық негіздер. ЭЕМ функционалдық тораптары. Жадты және сыртқы құрылғыларды басқару. Процестерді басқару. Интерфейстер, енгізу/шығару кеңейту шиналары. Көп процессорлық жүйелер. Файлдық жүйелер. Қауіпсіздікті басқару. Виртуалды машиналар. Таратылған жүйелер. Роботтарды ақылды машиналар ретінде қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби бағытталған терминдер мен мәтіндер (компьютерлерді қолдану, архитектура, операциялық жүйелер, жобалау қызметі, бағдарламалау тілдерімен танысу, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету, деректерді қорғау, Компьютерлік желілер, интернет). Ағылшын тілінде АКТ оқыту әдістемесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі робототехника
    Несиелер: 6

    LEGO Mindstorms EV3 кіріспе. EV3 бағдарламалық қамтамасыз ету. EV3 датчиктерімен танысу және оларға операциялар жүргізу. EV3-те бағдарламалау. Жобалау қызметі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 5

    Статика пәні және оның негізгі міндеттері. Күштің әртүрлі жүйелерінің әрекеті кезіндегі абсолютті қатты дененің тепе-теңдік шарттары. Нүкте кинематикасы. Қатты дененің кинематикасы. Механика заңдары. Динамиканың міндеттері. Материалдық нүкте динамикасының және механикалық жүйенің негізгі теоремалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Теориялық механика
    Несиелер: 5

    Теориялық механика негіздері. Кинематиканың негізгі ұғымдары. Динамиканың негізгі заңдары. Материалдық нүктенің қозғалысы. Инерция күші. Үйкелісті. . Қуаты. Материалдар кедергісі: серпімді және пластикалық деформациялар. Сыртқы және ішкі күштер. Қима әдісі. Созылу және сығу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және программалау тілдері
    Несиелер: 6

    Алгоритм және оның қасиеттері. Бағдарламалау парадигмалары. Си бағдарламалау тілінің жалпы сипаттамасы. Құрылымы. Тіл типтерінің жүйесі. Енгізу/шығаруды ұйымдастыру. Си тілінің операторлары. Шартты оператор. Циклдерді ұйымдастыру. Құрылымдық типтері. Массивтер. Матрицаларды өңдеудің базалық алгоритмдері. Жолдарды өңдеу. Файлдармен жұмыс. Өз функцияларын құру. Робототехникадағы алгоритмдер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық робототехника
    Несиелер: 5

    Күрделілік дәрежесі әртүрлі роботтарды жобалау. Спорттық робототехника бойынша және жарыстарды өткізу және ұйымдастыру бойынша оқушыларды дайындау әдістемесін зерделеу. Модельдерді әзірлеу жарыс жиынтығының көмегімен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруге арналған офистік қосымшалар
    Несиелер: 4

    MS Office пакетінің Word мәтіндік процессоры. MS Office пакетінің Excel кестелік процессоры. PowerPoint MS Office құралдарымен презентацияны жасау. MS Access деректер қорын басқару жүйесі, ДББЖ функционалдық мүмкіндіктері. Microsoft құралдарымен web-беттерді әзірлеу. HTML гипермәтіндік белгілеу тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының рухани мұрасы болып табылатын көркем шығармалар туралы жалпы түсінік. Рухани-көне түркі жазуында, қазақ халқының тарихи даму жолындағы фольклорлық шығармаларындағы ұлттық мұраның негізі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі қолданбалы программалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 4

    Бағдарламалық қамтамасыз ету. Білім берудегі қолданбалы офистік қосымшалар. Қолдану салалары бойынша ақпараттық технологиялардың жіктелуі. Мәтіндік және сандық ақпаратты өңдеу технологиясы, презентациялық материалдарды, кестелерді, схемаларды құру. Деректер қорын басқару жүйелерін әзірлеу. Кәсіби қызметте офистік қосымшаларды қолдану ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 4

    Тәрбие мақсаты, оның әлеуметтік шарттылығы. Тәрбие процесі тұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде. Мектептің тәрбие жүйесі: мәні, құрылымы, принциптері, негізгі компоненттері және өзара қарым-қатынас. Отбасылық тәрбие негіздері. Сынып жетекшісінің қызмет жүйесі. Қазіргі оқу-тәрбие үрдісіндегі тәрбие теориясы мен әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Өткізу нарығын талдау әдістері, өнімді сипаттау, өндірістік жоспарды әзірлеу және ұсыну, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеу және ұсыну, қаржылық жоспарды әзірлеу және ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мен өмір қауіпсіздігін құқықтық реттеудегі қазіргі заманғы тәсілдер. Тірі организмдердің популяциясы, негізгі экологиялық проблемалар, адамның қоршаған ортамен қауіпсіз қарым-қатынасы, төтенше жағдайларда теріс факторлардан қорғану. Жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазіргі заман және Қазақстанды жаңғыртудың тарихи тәжірибесі. Ұлттық сана және оны қалыптасу ерекшеліктері. «Мағлылық ел» патриоттық акті және оның ұлттық сана үшін маңызы. Жаһандық әлемдегі қазіргі заманғы қазақстандық бірегейлік. Қазақстан «ақпараттық қоғам» және «цифрлық технологиялар» қоғамы ретінде. Рухани жаңғырудағы жастардың басты рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Роботтарды құрастыру
    Несиелер: 5

    Роботтар құрылғысы. Қозғалысты басқару деңгейлері. Роботтардың жетектері. Роботтардың математикалық сипаттамасы. Роботтарды модельдеу және құрастыру. Роботтарды басқару үшін программалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 4

    Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі ережелері. Ақпараттық қауіпсіздік қатерлерін талдау. Ақпаратты қорғау принциптері. Ақпаратты қорғаудың практикалық әдістері. Вирустардан қорғаудың бағдарламалық құралдары. Бағдарламалық қамтамасыз етуді рұқсатсыз кіру мен зерттеулерден қорғау. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық құралдары. Желілердегі ақпаратты қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Криптология негіздері
    Несиелер: 4

    Ақпаратты қорғаудың криптографиялық құралдары. Криптоалгоритмдердің жіктелуі. Симметриялы криптоалгоритмдер. Асимметриялық криптоалгоритмдер. Электрондық цифрлық қолтаңбаны құру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы және АКТ оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатика және АКТ білім беру саласы ретінде. Оқытуды реттейтін құжаттар. Информатика бойынша мектеп білімінің мазмұны мен құрылымы. Оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістері. Сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыс. Кабинеттегі оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Информатиканың негізгі ұғымдары және оларды зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің ұйымдастырушылық шарттарын қарастырады; мазмұны инклюзивті практика субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жөніндегі жұмыстар; инклюзивті білім беруді іске асыратын мамандарға қойылатын біліктілік талаптары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • C + + тілінде программалау
    Несиелер: 5

    С++ тілінің негізгі конструкциялары: деректердің кірістірілген түрлері, басқару құрылымдары, массивтер мен жолдар. Объектілі-бағытталған бағдарламалаудың негізгі ұғымдары және оларды C++тілінде жүзеге асыру. Сынып түрлері бар сыныптардың негізгі элементтері және олардың өзара қатынастары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқарудың теориясы мен технологиясы ретінде. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқару. Мектептегі инновацияны басқару. Мектептегі әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестаттау. Педагогикалық ұжым объект және басқару субъектісі ретінде. Білім берудегі менеджердің көшбасшылық және көшбасшылық қасиеттері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Объектілі-бағытталған программалау
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық жүйелерді объектілі-бағытталған құрудың негізгі принциптері. Класстар, объекттер, OMG копдеңгейлі модельдер туралы түсінік. C++ тілін объектілі-бағытталған және жалпыланған бағдарламалау құралдары, стандартты сынып кітапханасының STL стандартты кітапханасының құралдары, көп нүктелі және таратылған бағдарламалау негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында информатиканы оқытудың негіздері
    Несиелер: 4

    Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Жаңартылған мазмұн шеңберінде жоспарлауды ұйымдастыру. Оқытудың белсенді формалары. Білім алушылардың жетістіктерін бағалау. Жаңартылған мазмұн аясында оқыту ресурстары. Білім беру мазмұнын жаңартудың алғышарттары. ҚР МЖБС мазмұны. Типтік оқу бағдарламалары: оқыту мақсаттарының жүйесі, ұзақ мерзімді жоспар. Бағдарламаларды спиральді құру. Тиімді оқыту мен оқытудың сипаттамасы. Дифференциалдық оқыту стратегияларын қолдану. Критериалды бағалау жүйесінің принциптері, мазмұ

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Роботтарды басқару
    Несиелер: 7

    Мобильді роботпен жұмысты бастау. ШИМ сигналы бойынша қозғалтқыштарды синхронды басқару. Барлық бағыттағы дөңгелектері бар роботты басқару. Ультрадыбыстық қашықтық датчиктері. Инфрақызыл қашықтық датчиктері. Түс сенсоры. Электрмеханикалық датчиктерді пайдалана отырып бұрыштық және бұрыштық жылдамдықты өлшеу. Айналма кедергілер. Магниторезистивті датчиктегі электрондық компас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Роботтарды программалау
    Несиелер: 7

    Роботтарды бағдарламалау ортасы. Роботтарды бағдарламалау жүйесінің негізгі басқару конструкциялары. Жұмыс істеп тұрған робототехникалық жүйелерді құру тәсілдері. Жұмыс істеп тұрған Роботтар модельдерін құру және бағдарламалау рәсімдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Үш өлшемді графиканың және анимацияның компьютерлік технологиялары
    Несиелер: 6

    Графикалық ортамен жұмыс істеу негіздері: интерфейстің ерекшеліктері, үш өлшемді кеңістікті бейнелеу, модельдеу дәлдігін қамтамасыз ету, файлдармен жұмыс істеу, сахнаның геометриялық моделін құру, Нысандарды редакциялау және түрлендіру, материалдарды жасау және тағайындау, сахнаны визуализациялау және анимациялау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық білім беру технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім беруді цифрландыру. Білім берудегі ақпараттық процестерді жүзеге асырудың техникалық және технологиялық аспектілері. Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары. Интерактивті оқыту құралдары. Сандық (электрондық) білім беру ресурстары. Сандық (электрондық) білім беру ресурстарын дамыту технологиялары. Білім берудегі мультимедиялық технологиялар. Білім беруде коммуникациялық технологиялар мен олардың қызметтерін пайдалану. Қашықтықтан оқытудың білім мазмұнын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Net программалау
    Несиелер: 8

    ASP NET MVC енгізу. Бірінші қосымшаны жасау ASP.NET MVC. Контроллерлер. Ұсыну. Модельдер. Бағыттау. Метадеректер және модель валидациясы. Сүзгілер. Модельді байлау. JavaScript және AJAX. OWIN және Katana. MVC-да Авторизация және аутентификация. Бандлдар және минификация. ASP.NET MVC-дағы Bootstrap.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • C# тілінде программалау
    Несиелер: 8

    Платформаның ұғымдары мен негізгі компоненттері .NET. Тіл құрамы және деректер түрлері. Құрылымдық бағдарламалаудың базалық құрылымы. Әдістерді жариялау және шақыру. Массивтер. Жолдар. Аудару. Құрылымдар. Файлдық жүйемен жұмыс. Сыныптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мультимедиялық технологиялар және компьютерлік графика
    Несиелер: 6

    Графикалық ақпарат пен мультимедиялық технологиялардың негізгі ұғымдары. Мультимедиалық қосымшалардың сипаттамасы, мүмкіндіктері және қолданылу саласы. Мультимедиялық технологиялардың аппараттық құралдары. Мультимедиялық технологиялардағы компьютерлік графиканың ерекшеліктері. Графикалық файл пішімдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру мекемелерінде желілік технологиялар
    Несиелер: 5

    Желілік технологиялар. Білім беру мекемелерінде желілік технологияларды қолдану мүмкіндіктері. Компьютерлік желілердің жіктелуі. Компьютерлік желілерді аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету. Желілік операциялық жүйелер. Жергілікті желіні басқару. Жаһандық желі. Интернет-технологиялар. Желілік ресурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Web-технологиялар
    Несиелер: 5

    Қазіргі Web-технологияға кіріспе. HTML гипермәтіндік белгілеу тілі және CSS стильдерінің каскадтық кестелері. Web-сайт редакторлары. PHP, JavaScript скрипті тілдерінің негіздері. CMS мазмұнын басқару жүйелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі.
    Несиелер: 4

    Оқушыларының зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру мен жүзеге асыруда қолданылатын оқытудың әдістері, құралдары мен формалары. Оқушыларының белсенді із Оқушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастыру деңгейін бағалау бойынша диагностикалық шараларды таңдау. Сабақтан тыс зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Олимпиадалық есептерді шешу технологиясы
    Несиелер: 5

    Информатиканың математикалық негіздері. Сандар теориясының негіздері. Комбинаторика негіздері. Графтар теориясының негіздері. Алгоритмдер және олардың қасиеттері. Рекурсия Сандық алгоритмдер. Графтағы алгоритмдер. Программалау негіздері. Динамикалық программалау. Ойын теориясының алгоритмдері. Есептеу және компьютерлік модельдеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Web-программалау және интернет технологиялар
    Несиелер: 5

    Интернет-технологиялар. Веб-ресурстар мен қосымшалардың жіктелуі мен типтері. Web-қосымшаларды әзірлеу құралдары: HTML5, CSS3; JavaScript және jQuery кітапханалары; Web Matrix өңдеу ортасының негізгі құралдары. Клиент-серверлік өзара әрекеттестік. Клиент-серверлік қосымшаларды әзірлеу. Web-дизайн.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • CLIL-технологияның негіздері
    Несиелер: 5

    CLIL теориялық тұжырымдама ретінде. CLIL бағалау сұрақтары. CLIL үшін материалдар мен тапсырмаларды жасау және бағалау. Оқытылатын пән шеңберінде білімді, дағдыларды және іскерлікті меңгеру процесі. Мазмұнды оқу мен тілді оқытуды қосу және біріктіру. Тілді оқыту және тілді қолдану. Бағалау және дизайнның материалдары мен міндеттеріне әсер ететін факторлар. Материалдарды бағалау, құрастыру және түрлендіру. Материалдарды жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоғары күрделендірілген есептерді шешу технологиясы
    Несиелер: 5

    Есептерді есептеу үшін тиімді алгоритмдерді және сандық әдістерді қолдану.Әр түрлі теңдеу мен теңсіздіктерді шешу. деректер құрылымын басқару. Массивтің элементтерін іздеу және сұрыптау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәліметтер қорының негіздері
    Несиелер: 6

    Реляциялық деректер қорын жобалаудың және құрудың негізгі принциптері. MS SQL деректер қорын бағдарламалау негіздері. SQL құрылымдық тілін қолдану арқылы пайдаланушыларды басқарудың негізгі әдістері және деректер қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АЖ-дің ақпараттық қамтамасыз етуі
    Несиелер: 6

    Деректер қорының компоненттері Деректер қорын басқару жүйелері. Негізгі функциялары. Сәулет шешімдері. Деректер модельдері мен типтері. Реляциялық алгебра. Деректер қорын жобалаудың негізгі кезеңдері. Тұжырымдамалық модельдеу. ER-диаграмма. SQL тілі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы мақсаттар үшін шетел тілі
    Несиелер: 5

    Шетел тілі педагогика және информатика саласындағы коммуникация құралы ретінде. Іскерлік хат алмасу ережелері. Кәсіби ағылшын тілді дереккөздерді оқу және аудару. Ағылшын тілінде презентацияны дайындау және өткізу ережелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Компьютерлік желілердің түрлері. Негізгі топология. Аппараттық және бағдарламалық желілер. OSI желісінің моделі. Деректерді желі арқылы жіберу. Деректер пакетінің құрылымы. Ethernet, Token Ring желісінің архитектурасы. Хаттамалар ARP, RARP, TCP, UDP. DNS қалыптастыру қызметі. Ғаламдық компьютерлік желілердің типтері мен функциялары. Ғаламдық желілерде деректерді беру. Пакеттер коммутациясы бар желілер. Аналогтық және сандық бөлінген желілер. Таңдалған арнаға қосылу үшін DSU / CSU құрылғысы. ISDN-интеграциял

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Өзінің кәсіби қызметінде бәсекелестік, прагматизм, өзара түсіністік, толеранттылық және заманауи қоғамның демократиялық құндылықтарының басымдықтары туралы өз азаматтық ұстанымын бекітеді.

  • Код ON14

    Арнайы бағдарламалық қамтамасыз етудің көмегімен компьютерлік графиканы, бейне және аудиоақпаратты өңдеу және визуализациялау әдістерін қолданады.

  • Код ON1

    Қоғамды біртұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың заңды мүдделері, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсер етуі туралы білімін қолданады.

  • Код ON3

    Білім беру ұйымдарында педагогикалық процесті басқару, мектеп оқушыларының денсаулығын қорғау және жан-жақты дамыған жас ұрпақты тәрбиелеудің оңтайлы жағдайларын жасау бойынша жұмыстар жүргізуге қабілетті.

  • Код ON11

    Ақпараттық жүйелер мен қосымшаларда деректер базасын жобалау және әзірлеу әдістерін қолданады.

  • Код ON12

    Әртүрлі өңдеу ортасындағы роботтар модельдерін жобалау, бақылау және бағдарламалау технологияларын меңгерген.

  • Код ON7

    Тәжірибелік тапсырмаларды, сонымен қоса роботехниканың есептерін шешуде теориялық және қолданбалы механиканың әдістерін қолданады.

  • Код ON6

    Информатика, бағдарламалау бойынша жоғары күрделіліктегі тәжірибелік-бағытталған, олимпиадалық тапсырмаларды шешу технологияларын меңгерген.

  • Код ON10

    Бағдарламалық өнім мен қосымшалардың өмірлік циклінің барлық кезеңдерін іске асыру үшін қазіргі заманғы бағдарламалау, тестілеу, қорғау және құжаттау технологияларын қолданады.

  • Код ON9

    Ағылшын тілін информатика пәнінің мазмұнын оқыту құралы ретінде қолдану мақсатында кәсіби-бағытталған терминдерді, CLIL-технологияны қолданады.

  • Код ON15

    Орта білім берудің жаңартылған мазмұны ерекшеліктерінің мәні мен негізін түсінеді, критериалды бағалауды ұйымдастырады.

  • Код ON5

    Оқу мен оқытудағы инновациялық тәсілдерді қолданады, сонымен қоса ағылшын тілінде сабақтарды жүргізу барысында әртүрлі формалар мен әдістерді пайдаланады.

  • Код ON13

    Есептеу жүйелері мен желілері архитектурасының компоненттерін талдайды, ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, компьютерлік желілерді жобалайды және конфигурациялайды.

  • Код ON8

    Жалпы білім беретін оқу орындарында информатиканы оқыту мен оқытудың сандық және қашықтықтан технологияларын меңгерген

  • Код ON4

    Білім алушылардың жеке және арнайы білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру бағдарламаларының, нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес оқу сабақтарын жоспарлайды және ұйымдастырады; білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастырады және басқарады

Top