6B01506 Информатика в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі педагогика, информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында кәсіби құзыреттілікті меңгерген, заманауи ақпараттық технологияларды білетін, қазіргі заманғы ғылыми-әдістемелік деңгейде информатика бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыру үшін теориялық және практикалық білімді меңгерген, оқушылардың жан-жақты дамыған тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу және білім беру саласында ғылыми-зерттеу, жобалау жұмыстарын жүзеге асыру үшін жоғары білікті информатика мұғалімдерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау технологиялары 1
Курста қарастырылады: алгоритмдік тілдер, бағдарламаларды әзірлеу кезеңдері мен деңгейлері. Бағдарламалау жүйесінің құрамы, С тілінің элементтері. Деректер түрлері. Хабарландырулар. Өрнектер мен тағайындаулар. Тіл операторлары С. С тілінде күрделі типтерді қолдану. Бір өлшемді массивтер мен көрсеткіштер. Жолдан. Жолдарды өңдеу. Екі өлшемді массивтер. Деректер құрылымы. Көрсеткіштер мен деректер құрылымы. С++тілінде бағдарламалау ерекшеліктері. Scratch негіздері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Математика
Математикалық ұғымдар мен әдістердің мысалдарын пайдалана отырып, студенттерге математикалық формалды есептерді зерттеу және шешу жолдарын үйрету, алынған нәтижелерді талдау қабілетін дамыту. Алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау элементтері оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканың теориялық негіздері
Информатиканың іргелі тұжырымдамаларын оқып үйрену: ақпарат теориясының негіздері, сандық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігін талдау, математикалық модельдеу және информатиканың мағыналық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физика
Студенттерді физиканың негізгі заңдарымен және олардың кейінгі кәсіби қызметінде пайда болатын есептерді шешу кезінде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Пәнді оқыту мақсаты бакалавр дәрежесіндегі мамандарды даярлаудағы іргелі ғылымның дамымен байланыстыра меңгерту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау технологиялары 2
Бағдарламалау тілдері (С / С ++, Python ,, Lazarus). Бағдарламалау жүйелері. Мәліметтер түрлері. Жоба интерфейсі. Сызықтық алгоритмдерді бағдарламалау. Алгоритмдерді бағдарламалау. Кірістірілген шарттармен бағдарламалау. Шарттары күрделі бағдарламалау. Таңдау операторы. Параметрі бар, ілгері шарты бар және алғышартты циклдар. Массивтер. Массив элементтерінің қосындысын табу. Массивтің максималды және минималды элементтерін табу. Негізгі сұрыптау және іздеу алгоритмдері. Массивтен элемент іздеңіз. Рекурсивті алгоритмдер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Web - дизайн негіздері
Компьютерлік жобалау технологияларын меңгеруге, қоршаған орта объектілері мен объектілерін жобалау кезінде компьютерлік технологияларды пайдалану дағдыларын дарытуға, қазіргі заманғы компьютерлік графика, оның мүмкіндіктері туралы түсінік беруге, AutoCAD, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop графикалық пакеттерінің мүмкіндіктерін зерделеуге және екі өлшемді және үш өлшемді объектілермен жұмыс істеу бойынша қажетті білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектеп психологиясы
«Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернетте программалау
Студенттер ақпараттық жүйе ретінде құрылымды жобалау және веб-сайтты құру технологиялары мен әдістерін, веб-технологиялар мен веб-бағдарламалау тілдерін (HTML, CSS, Java Script, PHP), серверде веб-сайтты орналастыру, қолдау және жүргізу технологияларын игереді. Графиканы қолдануды үйреніңіз веб-сайттың сурет редакторлары; веб-парақтар жасау үшін объектіге бағытталған технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі (деңгей В2) - 1
Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы
Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі (деңгей В2)- 2
Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Python бағдарламалау тілі
Заманауи бағдарламалауға стратегиялық көзқарас ашады; бағдарламалаудың негізгі әдістемелік дағдылары; мәселенің қойылуына сәйкес оны шешуге арналған тілдік құралдарды анықтай білу; қателіктерге жол бермейтін бағдарламалар үшін дұрыс алгоритмдер құру; заманауи бағдарламалау тілдерін қолдана отырып ақпаратты өңдеу мәселелерін шешу; Python бағдарламалау бойынша практикалық дағдыларды алу; қолданбалы мәселелерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Роботтарды модельдеу және бағдарламалау 1
Курс барысында студенттер робототехникалық жүйелердің қозғалысын басқару мәселелерін шешу үшін динамикалық құрылымдарды құрылымдық және объектіге бағытталған бағдарламалаудың жалпы принциптері туралы білімдерін қалыптастырады, динамикалық құрылымдармен жұмыс істеу дағдыларын игереді және алады. Пәннің міндеттері: - RoboPro бағдарламалау тілін меңгеру; - RoboPro құрамдастарымен танысу; - адам-компьютерлік өзара іс - қимылды ұйымдастыру қағидаттарын зерделеу; - бағдарламаларды жобалаумен, ерекшелеумен, әзірлеумен, тестілеумен және жөндеумен байланысты теориялық білімді қалыптастыру; - RoboPro-да бағдарламалаудың негізгі тәсілдерін меңгеру; - бағдарламалау технологиясы саласында практикалық дағдыларды үйрету (кодтау); - бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру, жөндеу және тестілеу), Ақпараттық жүйелер мен қосымшаларды әзірлеуге және енгізуге бағытталған. Оқу нәтижесінде студенттер: мақсаттарға қол жеткізу жолдарын өз бетінше жоспарлай білуі; өз іс-әрекеттерін жоспарланған нәтижелермен байланыстыра білуі, өз іс-әрекетін бақылауды жүзеге асыруы, ұсынылған шарттар шеңберінде іс-әрекет тәсілдерін анықтауы, өзгеретін жағдайға сәйкес өз іс-әрекеттерін түзетуі; оқу міндетін орындаудың дұрыстығын бағалауы тиіс
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілінің аударма практикасы
Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру робототехникасының негіздері 1
Курсты оқу: білім алушылардың құрылым түсініктері мен олардың негізгі қасиеттерін зерттеу арқылы бастапқы техникалық құрастыру және бағдарламалау дағдыларын меңгеруге; қойылған міндеттерді шешуге шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға; логикалық, абстрактілі және бейнелі ойлауды дамытуға бағытталған. Курста қарастырылады: EV3 модулімен жұмыс істеу негіздері. EV3 модулінде роботтарды бағдарламалау. Бағдарламалық құрылымдар. Деректермен жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатиканың мектеп курсындағы жобалық қызмет негіздері
Жоба және оның түрлері. Мәселе мен қарама-қайшылықты тұжырымдау. Мәселені әртүрлі көзқарастардан талдау. Мақсатты қалыптастыруға қойылатын талаптар. Қызметті жоспарлау. Информатика сабақтарында жобалық қызметті ұйымдастыру. Мәселені, қайшылықтарды, мақсаттар мен міндеттерді, мәселені шешу жолдарын тұжырымдау. Шағын жобаны рәсімдеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Визуалды бағдарламалау
Көрнекі программалауға кіріспе. Көрнекі қосымшаларды әзірлеу әдістері. Жобаның құрылымы. Объектінің сыныбы Класс мүшелері үшін қатынас спецификаторлары. Класс декларациясы Өрістер Әдістері Инкапсуляция. Мұрагерлік. Полиморфизм. Көрнекі компоненттер кітапханасы. Сипаттар Оқиғалар және бағдарламалық қамтамасыз ету. Негізгі сабақтар. Delphi интерфейстің компоненттері. Құрамдасты ұйымдастыру. Негізгі класс TComponent. Көрнекі компоненттердің интерфейстік сипаттамалары, нысан бойынша мінез-құлық ерекшеліктері - сынып TControl. TWinControl базалық сыныптары. TGraphControl. Көрнекі бағдарламалаудағы графикалық мүмкіндіктер. Графикамен жұмыс істеу үшін сыныптар мен түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қолданбалы ғылыми-зерттеу негіздері
Бұл курста ғылыми қызметтің әдіснамалық негіздерін, теориялық және практикалық қызметтерін құру мен ұйымдастыру тәсілдерін, ғылыми таным мен ғылыми зерттеулер оқытылады. Сонымен қатар ғылыми білім мен құрылымы, ұйымдастыру формалары, этика нормалары және ұжымдық, жеке ғылыми қызмет терең қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік бейнемонтаж
Бірінші бөлімде компьютерлік бейнемонтаждың қалыптасуы мен дамуының теориялық-әдіснамалық мәселелері, ал екінші бөлімде - бейнемонтаж жасау технологиясы ұсынылған. Компьютерлік бейнемонтаждың негізгі ұғымдары. Компьютерде бейнемонтаж бағдарламалық қамтамасыз ету. Ойдан жобаға дейін. Компьютерлік бейнемонтаж бағдарламаларының технологиялық ерекшеліктері. Компьютерде бейне түсіру кезеңдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жүйелер архитектурасы
Курстың мақсаты-қазіргі заманғы компьютерлер мен компьютерлік жүйелердің архитектуралық ерекшеліктерін; компьютерлердің функционалды тораптары мен құрылғыларын жобалау негіздерін; есептеу кешендерін ұйымдастыру негіздерін игеру. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: компьютерлік жүйе, ақпаратты өңдеудің және басқарудың күрделі жүйелерін зерттеуге және жобалауға арналған компьютерлік архитектураның әдістері мен технологиялары; аппараттық және бағдарламалық жасақтаманың үйлесімділігін анықтай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру робототехникасының негіздері 2
Пән техникалық түрлеріне қызығушылық тудырады, робототехника арқылы конструктивті ойлауды дамытады. Оқушылардың қоршаған орта, техника әлемі туралы білімдерін кеңейту, студенттер механизмдер мен машиналарды, соның ішінде өздігінен қозғалатындарды құруды және құрастыруды үйрену; қарапайым әрекеттер мен механизмдердің реакцияларын бағдарламалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Объектіге- бағытталған бағдарламалау технологиялары
Пәнді оқи отырып, студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың заманауи технологиялары туралы білім алады және бағдарламалаудың негізгі әдістерін игереді, заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалық кодты әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, бағдарланған жобалау принциптері, объектіге бағытталған талдау әдістері және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау туралы білім алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Роботтарды модельдеу және бағдарламалау 2
Пәннің мақсаты: микроконтроллерлерді бағдарламалау технологиясын зерттеу. Пәннің міндеттері: Arduino бағдарламалау тілін оқыту; Arduino құрамдастарымен танысу; адам-компьютерлік өзара іс-қимылды ұйымдастыру қағидаттарын зерделеу; бағдарламаларды жобалаумен, ерекшелеумен, әзірлеумен, тестілеумен және жөндеумен байланысты теориялық білімді қалыптастыру; Arduino IDE бағдарламалаудың негізгі тәсілдерін меңгеру; - Ақпараттық жүйелер мен қосымшаларды әзірлеуге және енгізуге бағытталған бағдарламалау технологиясы саласындағы (кодтау, күйін келтіру және тестілеу) практикалық дағдыларды дарыту. Оқыту нәтижесінде студенттер: Arduino IDE бағдарламалау ортасының негізгі ұғымдары мен принциптерін білуі; Arduino ортасын әзірлеу, баптау кезінде бағдарламалау принциптерін қолдана білуі; ақпараттық-логикалық дағдыларды меңгеруі тиіс: ұғымдарды анықтау, жалпылау құру, аналогия құру, жіктеу, жіктеу үшін негіздер мен критерийлерді өз бетінше таңдау, себеп-салдарлық байланыстарды орнату, логикалық байланыс құру. дәлелдеу, қорытынды жасау және қорытынды жасау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
GameDev негіздері
Пәнді оқудың мақсаты-ойын әлемін, кейіпкерлерді құру, механиканы пысықтау, жобаның дизайн құжатын қалай құру және ойынды шығаруға дайындау. Ойынның геймплейін дамыту: сюжетті, кейіпкерлердің кейіпкерлерін, механиканы пысықтау. Гипотезаларды тұжырымдау және тексеру, ойынды жақсарту идеяларын ұсыну, дұрыс іске асыруды бақылау. Жоба тобымен өзара әрекеттесу: техниктермен бір тілде сөйлесу және орындаушыларға түсінікті тапсырмалар беру ойын тепе-теңдігін орнату: қоңыраулар мен сыйақылар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару ойыншылардың мінез-құлқын талдау және болашақ жаңартуларда геймплейді жақсарту үшін деректерді пайдалану ойынды жүзеге асыру үшін әртүрлі цифрлық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер
Пәннің мақсаты-компьютерлік желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, компьютерлік желілердегі жұмыс ерекшеліктерін игеру, заманауи желілік технологиялармен танысу, жергілікті желілерде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алу. Пәннің міндеттері – студенттерді компьютерлік желілердің топологиялары мен құрылымдарын жобалауға және есептеуге үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректер базасы және ақпараттық жүйелер
Студенттер теориялық негіздерді, мәліметтер базасын құрудың практикалық әдістері мен құралдарын, деректерді физикалық деңгейде сақтау құралдары мен әдістерін, мәліметтер базасын қолдау және қолдауды зерттейді; мәліметтер базасының негізгі түсініктерін, оларды жіктеу әдістерін, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптерін және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің сәйкес типтерін (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдерін, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттарын қарастырады. Студенттер мәліметтер базасын жобалау, құру және басқару дағдыларын дамытады; мәліметтер базасын құрудың заманауи аспаптық және әдістемелік құралдарын қолдана отырып, мәліметтер қорын құрудың негізгі қағидалары туралы тұжырымдамалық идеялар; SQL мәліметтер базасына құрылымдық сұраныстар тілі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалау
Болашақ мұғалімдер заманауи интеграцияланған даму орталарын қолдана отырып, мобильді қосымшалардың білікті дамуын жүзеге асыра алатын, адаптивті пайдаланушы интерфейсін дамыта алатын, шектеулі ресурстар жағдайында архитектураны жобалай алатын, нәтижесінде мобильді платформада жұмыс істейтін тұтас қосымшаны алатын білім, білік және дағдыларды игеру; қабылданған шешімдерді өз бетінше бағалау Студенттер мүмкін: бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің заманауи орталары мен құралдарын, бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау және құрастыру әдістерін меңгеру; алгоритмдерді таңдап, мобильді қосымшаларға арналған бағдарлама жасаңыз; жасалған бағдарламалық жасақтаманы әртүрлі құралдар мен әдістермен тексеріңіз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Kомпьютерлік жүйелерді ұйымдастыру
Компьютерлік жүйелер ұйымдастыру - бұл компьютерлердің құрылымын, компоненттерін және жұмыс істеу принциптерін зерттейтін пән. Ол аппараттық және бағдарламалық аспектілерді, сондай-ақ олардың арасындағы өзара әрекеттесуді қамтиды. Пәнді оқудың негізгі мақсаттары: компьютердің негізгі компоненттерін және олардың өзара әрекеттесуін түсіну; операциялық жүйелер мен олардың құрамдас бөліктерінің жұмыс істеу принциптерін оқу; компьютерлік жүйелерді баптау және практикада қолдану дағдыларын үйрену; компьютер архитектурасын жобалау және талдау негіздерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпаратты қорғау негіздері
Студенттер ақпараттық қауіпсіздік, криптография және деректерді шифрлау, алгоритмдер, шифрлау стандарттары және оларды практикада тиімді пайдалану туралы негізгі түсініктерді қарастырады. Криптографиямен таныстыру, криптографиялық жүйелерге шолу, деректерді криптографиялық қорғау, криптографияның негізгі схемалары, криптологияның математикалық мәселелері, симметриялы жүйелер, криптанализ әдістері, асимметриялық криптография жүйелері, ашық кілт алгоритмдері, RSA алгоритмі, цифрлық қолтаңбалар, цифрлық қолтаңбалардың алгоритмдері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
Ол болашақ мұғалімдерге техникалық және бағдарламалық-әдістемелік қолдаудың әр түрлі жағдайында «Информатика» пәнін шығармашылықпен оқыту үшін қажетті білім, білік және дағдыларды береді. Оның өзгермелілігі тұрғысынан тәрбиелеу міндеттерімен таныстыру, гуманистік педагогика құндылықтарына бағдар беру; әр түрлі оқу орындары үшін информатика пәнінен бағдарламаларды, оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдарды зерделеу; мектеп курсының, қашықтықтан оқыту технологиясының күрделі мәселелерін оқып үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Big Data негіздері
Data Mining Түсінігі. Big Data-мен жұмыс істеуге арналған қолданбалы құралдар. Mapreduce Технологиясы. Hadoop. Үлкен деректерді талдаудың өмірлік циклі, стандарттар. Танымдық деректерді талдау. Үлкен деректерді визуализациялау. Таратылған сақтау, NoSql сақтау, жіктеу және мысалдар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұлтты және мобильдік технологиялар
Курс аясында болашақ мұғалімдер бұлтты есептеу технологиясымен, барлық жерде есептеу тұжырымдамасымен және жаңа инфрақұрылымдарды қалыптастыру кезінде бұлтты есептеулерді қолданумен танысады. Олар бұлттық қызметті құру, бар бұлттық қызметтермен жұмыс істеу және бұлттық есептеулерді пайдалану әдістерін үйренеді. Студенттер мүмкін: бұлтты технологияның негізгі принциптерін, әртүрлі платформаларды пайдалана отырып, бұлттық жүйелерге арналған қолданбаларды әзірлеу принциптері мен әдістерін түсіну; бұлтқа орналастырылған қолданбаларды әзірлеу және сүйемелдеу үшін бұлттық жүйе бағдарламалық құралын әзірлеу, жүйені басқару дағдыларын көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киберқауіпсіздік негіздері
Студенттер компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау әдістерін қарастырады. Корпоративті желілер туралы түсінік, көп деңгейлі қауіпсіздік Компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау. Ақпараттық қауіпсіздік туралы жалпы түсініктер. Компьютерлік жүйелердің осалдығын бағалау. Бағдарламаларды рұқсатсыз кіруден қорғау. Сақталған парольмен парольден қорғау. Желілік парольден қорғау. Рұқсат етілмеген қол жетімділікті анықтау әдістері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясы
Пәннің мақсаты студенттерде VR/AR технологияларымен жұмыс істеу және оларды жобалармен жұмыс істеуде қолдану және VR/AR технологияларын білім беруде, виртуалды, толықтырылған және аралас шындықта пайдалану дағдыларын қалыптастыруда базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. негізгі ұғымдар, осы технологиялардың өзектілігі мен болашағы тұжырымдаманы енгізу және виртуалды және толықтырылған шындық арасындағы негізгі ұғымдар мен айырмашылықтар туралы түсінік қалыптастыру болып табылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау және компьютерлік ойлау бойынша стандартты емес есептерді шығару практикумы
Пәннің мақсаты: программалау саласында болашақ информатика пәнінің кәсіби қасиеттерін қалыптастыру: пәнді оқып, студенттер бағдарламалаудың негізгі технологияларының мақсатын, нақты есепті шешу үшін ең қолайлы технологияны таңдауды меңгереді; нақты есептерді шешудің тиімді алгоритмдерін жасаудың және оларды бағдарламалау ортасында жүзеге асырудың тәжірибелік дағдыларын игереді. Пәннің міндеттері: студенттің қалыптасуы және дамуы логикалық, стандартты емес есептерді, күрделілігі жоғары тапсырмаларды шешу алгоритмдерін құру саласында қажетті білім; бағдарламалау саласындағы кәсіби дайындық; болашақ мұғалімнің негізгі мектепте информатика бойынша базалық курсты және жоғары сатыда бейінді курстарды оқытуға дайындығы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік модельдеу
Компьютерлік модельдеу кезеңдері, экономикадағы компьютерлік математикалық модельдеу, кездейсоқ процестерді модельдеу, физикалық процестерді модельдеу, стохастикалық және имитациялық модельдеу әдістері, детерминистік және стохастикалық модельдер, кездейсоқ және жалған кездейсоқ тізбектерді құру, ақпараттық модельдеу тұжырымдамасы. Ақпараттық модельдерді құру және талдау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі иммерсивті технологиялар
Пәннің мақсаты студенттерде VR/AR технологияларымен жұмыс істеу және оларды жобалармен жұмыс істеуде қолдану және VR/AR технологияларын білім беруде, виртуалды, толықтырылған және аралас шындықта пайдалану дағдыларын қалыптастыруда базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. негізгі ұғымдар, осы технологиялардың өзектілігі мен болашағы тұжырымдаманы енгізу және виртуалды және толықтырылған шындық арасындағы негізгі ұғымдар мен айырмашылықтар туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жабдықты кешенді жаңарту
Осы пәнді игеру нәтижесінде студент: компьютерлік жабдықты пайдалану процесінде туындайтын техникалық проблемаларды анықтай білуі, дербес компьютерлер мен серверлердің архитектурасын, дербес компьютер мен серверлердің құрылымын, олардың негізгі блоктарын, функциялары мен техникалық сипаттамаларын білуі; аппараттық құралдардың ақаулары мен ақауларын жою тәсілдерін, аппараттық құралдардың жұмыс істемейтін компоненттерін ауыстыру әдістерін білуі тиіс
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютерлік жүйелерді жөндеу және техникалық қызмет көрсету
Бұл пән компьютерлік жүйелер мен перифериялық құрылғылардың қазіргі проблемаларымен, оларды жою әдістемесімен, құрылғыларды компьютерге қосу кезіндегі мәселелермен, ДК мен ОЖ-нің дискілік ішкі жүйесін орнату, жөндеу, техникалық қызмет көрсету және аппараттық қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды орындаумен байланысты кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект жүйесі және тілдер
Студенттер тілдер, жасанды интеллект жүйелері мен технологиялары, жасанды интеллектті дамытудың дәстүрлі мәселелерін шешудің жаңа әдістері мен тәсілдері туралы жүйелі білім алады. Мыналар қаралатын болады: жасанды интеллект жүйелерінің жіктелуі, сараптама жүйесінің қағидаттары мен құрылымы, сараптама жүйесін әзірлеуге арналған аспаптық құралдар. Оқытудың презентациялық моделі. Шешім қабылдау моделі. Сараптамалық бағалау әдістері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру ресурстарын және Web қосымшаларының кұрастыру
Web- технологияларының қолдану орталары. Интернеттегі клиент-серверлік архитектурасы. Компьютерлік тораптар. Интернеттегі тораптардың иерарахиясы. Әртүрлі деңгейлі тораптардағы Web-технологиялар. Инернетке ақпаратты жіберу. TCP/IP протоколдарының стэгі. IP – бағдарының үрдісі. Броузерлер мен серверлер. Web-технологияларының негіздері. Гипермәтін және Web-парақтар. Web- қосымшаларын құру технологиялары. Статистикалық және динамикалық HTML- парақтар. Құжатты гипермәтіндік белгілейтін HTML тілі. HTML-де CSS-ті қолдану технологиялары. Web-қосымшаларындағы графика. Flash технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
3D модельдеу
3ds max интерфейсінің негіздерін үйренеді, проекциялық терезелерді пайдалана отырып, көріністі және объектілердегі негізгі операцияларды көруге, қарапайым объектілерге негізделген күрделі объектілерді жасауға. 3ds max ішіндегі қисықтармен жұмыс жасау, жарықтың негізгі әдістері мен түрлері, материалдармен негізгі операциялар және текстуралық карталар 3ds max. Көрнекілік және анимация.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудің негіздері
Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби және күнделікті қызметке математика және жаратылыстану пәндері саласындағы базалық білімді интеграциялауға қабілетті.
- Информатиканың теориялық және практикалық негіздері және информатиканы оқыту технологиялары: әдістері, тәсілдері, педагогикалық технологиялар, есептеу және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу дағдысы жөніндегі білімін кәсіби және күнделікті өмірде қолдана алады.
- Информатика және АКТ саласындағы ең озық білімді пайдалана отырып, оқушылардың пәндік іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін, информатикаға деген қызығушылықты қалыптастыру тәсілдерін қолдана алады.
- Өзінің кәсіби қызметінде Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін, қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға, академиялық адалдық нормаларына негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды, әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімділік таныта отырып қолдана алады.
- Кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайларға икемділік көрсете отырып, қолда бар ақпаратты талдау негізінде кәсіби міндеттерді басқарушылық шешімдерді қабылдауға қабілетті және өзінің кәсіби қызметінің нәтижелеріне жауапты болуға дайын
- Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін ескеруге қабілетті.
- Білім алушылардың өз бетімен білім алуына, кәсіптік бағдарына қолайлы жағдай жасай отырып, қазіргі заманғы құрал-жабдықтарды пайдалану арқылы бағдарламалау дағдылары мен ақпараттық, телекоммуникациялық технологиялардың көмегімен білім алушыларға білім беру арқылы педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады
- Білім берудің жаңартылған мазмұны контексінде, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен технологияларын, қашықтықтан білім беру технологияларын, соның ішінде инклюзивті білім берудің құндылықтары мен негіздерін ескере отырып, нәтижелі инновациялық білім беру қызметін жүзеге асыруға қабілетті.
- Зерттеу жұмысы мен болжау дағдыларын және ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, кәсіби және күнделікті қызмет үшін қажетті жаңа білімді игеруге және алуға қабілетті.
- Қарым-қатынас технологиясын, ауызша және жазбаша коммуникация, педагогикалық риторика, академиялық хат, коммуникация стратегиясын, соның ішінде кәсіби; білім беру ұйымдарында тілдік әралуандықты түсіну және құрметтеу негізінде электрондық құжаттарды жүргізу негіздерін білу және дәлелдер тұжырымдай білу.