8D01605 Тарих-Қазақстанның қазіргі әлеуметтік тарихы в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ғылыми-кәсіби және жан-жақты құзыретті, мәдениаралық байланыс және тарихи-ғылымның әлемдік тенденциялар жағдайында инновациялық және ғылыми зерттеу қызметін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті педагог-тарихшы дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Тарих және мәдени зерттеулердің әдістері
Негізгі ұғымдар мен терминдер. Мәдениетті зерттеу деректері, тарихнамасы және методологиясы. ХІХ-ХХ ғасырдың басындағы классикалық гуманитарлық білім аясындағы мәдениетті зерттеу. ХХ ғасырдың гуманитарлық танымындағы мәдениетті оқытудың классикалық емес әдістері. ХХ ғасырдың мәдениетін зерттеудің жаңа синтетикалық әдістері. Ақпарат теориясының, жасанды интеллекттің, когнитивті психологияның мәдениетметодологиясына әсері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның әлеуметтік-мәдени тарихы
Қоғамдық ойдың даму тарихындағы мәдениет ұғымы. Мәдениет және құндылықтар: құндылықтар құрылымы және мәдениет деңгейлері. Қазақстандағы мәдени-тарихи аймақтарды зерттеу, дәстүрлі мәдениеттің, өнердің, бұқаралық мәдениеттің, білімнің сипаттамасы. Әлеуметтік-мәдени топтар: элитаны антропологиялық талдау; корпоративтік мінез-құлықтарды, әдет-ғұрыптарды, мінез-құлық кодекстерін, құндылықтарды, ой-сананы, мифологияны талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика философиясы және методологиясы
Қазіргі қоғамдағы педагогикалық білімнің ролінің артуы. Философия әдіснамалық білімдердің жоғары деңгейі. Педагогика ғылымының парадигмалары. Педагогиканың философиялық негіздері. Педагогика – білім туралы ғылым. Педагогика әдіснамасының аксиологиялық негіздері. Педагогикалық құндылықтар туралы түсінік. Тұлғалық құндылықтар. Топтық құндылықтар. Әлеуметтік-педагогикалық құндылықтар. Педагогикалық зерттеулердің логикасы. Педагогикалық зерттеулердің ғылыми аппараты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік теория және әлеуметтік тарих
Пәннің мақсаты: әлеуметтік теория және әлеуметтік тарихты зерттеу саласындағы кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік тарих туралы түсінік. Әлеуметтанулық білімнің құрылымы және оның функциялары. Әлеуметтік институттар қоғам өміршеңдігінің факторы ретінде. Әлеуметтік реформалар және революциялар. Әлеуметтанудағы классикалық эволюционизм: О.Комте, Г.Спенсер, Л.Морган, Э.Дюркгейм, Ф. Теннис. Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік тарих саласындағы кәсіби құзыреттілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның материалдық және материалдық емес мұралары
Пәннің мақсаты:Мәдени мұра саласындағы теориялық құзіреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны:Қазақстан Республикасының тарихи-мәдени мұрасы. Материалдық және материалдық емес тарихи ескерткіштер. Қазақстанның материалдық және материалдық емес мұраларын зерттеу мәселелерінің қайнарлары мен тарихнамасы. Мәдени мұраны қорғау туралы заңнаманың ерекшеліктері. Қазақстанның материалдық және материалдық емес мұраларының ескерткіштерін жіктеу. Қалыптасатын дағдылар:Қазақстан Республикасының тарихи және мәдени мұрасы саласындағы теориялық құзіреттілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XIX-XX ғғ. Қазақстанның әлеуметтік динамикасы
Пәннің мақсаты: нақты тарихи материалдар бойынша әлеуметтік зерттеулерде кәсіби дайындықты жетілдіру. Мазмұны: Қоғам және әлеуметтік шындық. ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстанның әлеуметтік динамикасын зерттеу. Әлеуметтік-мәдени орта және оның тұлғаның дамуындағы рөлі. Жеке, топтық және қоғамдық мүдделер диалектикасы. Әлеуметтік стратификацияның және әлеуметтік ұтқырлықтың әлеуметтанулық теориялары. Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік динамиканы зерттеу әдістерін қолданудағы кәсіби құзіреттілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми тағылымдама
Докторанттың ғылыми тағылымдамасы дүниежүзілік ғылымның соңғы жетістіктерін меңгеру, белгілі бір саладағы ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады. Тәжірибе кезінде шетелдік ғылыми кеңесшінің басшылығымен докторант диссертацилық жұмысың орындайды, ғылыми әдебиеттерді және зерттеу материалдарын талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға қазіргі заманауи және озық әдістерді қолдана отырып өз нәтижелерін тиімді шешудің, зерттеу міндеттерін, оның өзектілігін, теориялық және практикалық маңызын ашып көрсетіп ұсыну. Редакциялау және баспаға дайындау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Докторлық диссертацияны орындау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілетін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Докторлық диссертацияны орындау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 8
-
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға қазіргі заманауи және озық әдістерді қолдана отырып өз нәтижелерін тиімді шешудің, зерттеу міндеттерін, оның өзектілігін, теориялық және практикалық маңызын ашып көрсетіп ұсыну. Редакциялау және баспаға дайындау
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 2
-
Зерттеу практикасы
Теориялық, әдіснамалық және отандық және шетелдік ғылымның технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен. Өзіндік ғылыми зерттеу тақырыбы аясында тәжірибелік зерттеу жүргізеді, математикалық статистика әдістерін және басқа да ғылыми таным әдістерін қолданады. Деректерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясындағы зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілетін арттыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 1
-
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға қазіргі заманауи және озық әдістерді қолдана отырып өз нәтижелерін тиімді шешудің, зерттеу міндеттерін, оның өзектілігін, теориялық және практикалық маңызын ашып көрсетіп ұсыну. Редакциялау және баспаға дайындау
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 1
-
Зерттеу практикасы
Теориялық, әдіснамалық және отандық және шетелдік ғылымның технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен. Өзіндік ғылыми зерттеу тақырыбы аясында тәжірибелік зерттеу жүргізеді, математикалық статистика әдістерін және басқа да ғылыми таным әдістерін қолданады. Деректерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясындағы зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 13
-
Докторлық диссертацияны орындау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 8
-
Ғылыми тағылымдама
Докторанттың ғылыми тағылымдамасы дүниежүзілік ғылымның соңғы жетістіктерін меңгеру, белгілі бір саладағы ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады. Тәжірибе кезінде шетелдік ғылыми кеңесшінің басшылығымен докторант диссертацилық жұмысың орындайды, ғылыми әдебиеттерді және зерттеу материалдарын талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 7
-
Докторлық диссертацияны орындау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 7
-
Докторлық диссертацияны орындау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 9
-
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілетін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 2
-
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға қазіргі заманауи және озық әдістерді қолдана отырып өз нәтижелерін тиімді шешудің, зерттеу міндеттерін, оның өзектілігін, теориялық және практикалық маңызын ашып көрсетіп ұсыну. Редакциялау және баспаға дайындау
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы бойынша әртүрлі тарихи дерек көздерін, оның ішінде баяндау, көрнекілік, статистикалық және басқаларын қарастырады, алынған деректер бойынша салыстырмалы талдауды іске асырады;
- «Тарих» пәні мен кәсіптік-педагогикалық саласы туралы жүйелі түсінігін көрсетеді, қазіргі заманғы тарих ғылымында қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістеріне ие;
- шет тілінде ақпараттар жинау және ғылыми нәтижелерді тестілеу, белсенді ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін оқытудың жаңа технологияларын (соның ішінде АКТ және мультимедиялық бағдарламалар мен интернет-ресурстарды) қолданады, ғылыми жетекшінің және ғылыми кеңесшінің жетекшілігімен өткізілетін хабарламаларды, рефераттарды, баяндамаларды талқылауға, сонымен қатар оқу-тәжірибелік сабақтарының әр түрлі формаларына қатыса алады;
- қазіргі және соңғы кезеңдегі Қазақстанның мәдени-әлеуметтік тарихының белгілі бір кезеңіне байланысты зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, пәнаралық және транспәнаралық зерттеулердің әдістері мен тәжірибелерін қолданады;
- өзінің жаңа ғылыми болжамдарын жасайды, білімінің шекарасын кеңейте отырып өз тұжырымдары мен нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа және кең жұртшылыққа ұсынады;
- мәтінді семантикалық, коммуникативті талдау әдістерін қолданады;өзінің кәсіби ақпарат саласына қатысты мәтіннің стилистикалық және жанрлық байланысын анықтайды.
- қоғамның әртүрлі әлеуметтік топтарының қалыптасу тарихын, олардың экономикалық және мәдени құрылымдар мен үрдістердегі қатынастары жаңа және қазіргі, сонымен қатар бүгінгі кезеңдегі Қазақстанның тарихи даму барысына әсерін саралай алады;
- жаңа және күрделі идеяларды синтездей отырып, тарихи ғылымдар саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды сыни тұрғыдан талдайды, бағалайды және салыстырады;
- жеке білім мен кәсіби өсуге ықпал ететін сыни және креативті ойлауды, оқыту және бағалау стратегияларын қолдана отырып, білім беру ресурстарына талдау жасайды;