Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01605 Тарих-Қазақстанның қазіргі әлеуметтік тарихы в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ғылыми-кәсіби және жан-жақты құзыретті, мәдениаралық байланыс және тарихи-ғылымның әлемдік тенденциялар жағдайында инновациялық және ғылыми зерттеу қызметін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті педагог-тарихшы дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тарих және мәдени зерттеулердің әдістері
Қазақстанның әлеуметтік-мәдени тарихы
Педагогика философиясы және методологиясы
Әлеуметтік теория және әлеуметтік тарих
Қазақстанның материалдық және материалдық емес мұралары
XIX-XX ғғ. Қазақстанның әлеуметтік динамикасы
Ғылыми тағылымдама
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
Докторлық диссертацияны орындау
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы бойынша әртүрлі тарихи дерек көздерін, оның ішінде баяндау, көрнекілік, статистикалық және басқаларын қарастырады, алынған деректер бойынша салыстырмалы талдауды іске асырады;
- «Тарих» пәні мен кәсіптік-педагогикалық саласы туралы жүйелі түсінігін көрсетеді, қазіргі заманғы тарих ғылымында қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістеріне ие;
- шет тілінде ақпараттар жинау және ғылыми нәтижелерді тестілеу, белсенді ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін оқытудың жаңа технологияларын (соның ішінде АКТ және мультимедиялық бағдарламалар мен интернет-ресурстарды) қолданады, ғылыми жетекшінің және ғылыми кеңесшінің жетекшілігімен өткізілетін хабарламаларды, рефераттарды, баяндамаларды талқылауға, сонымен қатар оқу-тәжірибелік сабақтарының әр түрлі формаларына қатыса алады;
- қазіргі және соңғы кезеңдегі Қазақстанның мәдени-әлеуметтік тарихының белгілі бір кезеңіне байланысты зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, пәнаралық және транспәнаралық зерттеулердің әдістері мен тәжірибелерін қолданады;
- өзінің жаңа ғылыми болжамдарын жасайды, білімінің шекарасын кеңейте отырып өз тұжырымдары мен нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа және кең жұртшылыққа ұсынады;
- мәтінді семантикалық, коммуникативті талдау әдістерін қолданады;өзінің кәсіби ақпарат саласына қатысты мәтіннің стилистикалық және жанрлық байланысын анықтайды.
- қоғамның әртүрлі әлеуметтік топтарының қалыптасу тарихын, олардың экономикалық және мәдени құрылымдар мен үрдістердегі қатынастары жаңа және қазіргі, сонымен қатар бүгінгі кезеңдегі Қазақстанның тарихи даму барысына әсерін саралай алады;
- жаңа және күрделі идеяларды синтездей отырып, тарихи ғылымдар саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды сыни тұрғыдан талдайды, бағалайды және салыстырады;
- жеке білім мен кәсіби өсуге ықпал ететін сыни және креативті ойлауды, оқыту және бағалау стратегияларын қолдана отырып, білім беру ресурстарына талдау жасайды;