Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02203 Дінтану және Саясат в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Ежелгі өркениеттер діндері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ежелгі өркениеттер дінінің негізгі идеялық-теориялық және гуманитарлық бағыттарын ашу, діни дүниетанымды түсіну әдістерін игеру. Алғашқы қауымдық діндерді зерттеу және ежелгі адамдарды о дүние әлемі туралы түсінігімен танысу. Табиғат күшін әсірелеу. Жан ұғымы. Пұтқатабынушылық. Месопотамия діндері. Ежелгі түркілердің діні. Ежелегі Мысыр діні. Зороастризм-ежелгі иран халықтарының діні. Ежелгі заман діндері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дін философиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты дін философиясының мәні мен мазмұнын ашу болып табылады. Дін философиясының пәні, дін философиясының негізгі принциптері, ежелгі, Орта ғасырлардағы дін туралы философиялық білімнің дамуы, Қайта өрлеу дәуірі қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: жаңа заман дінінің философиясын, ХХ ғ. Дін философиясын талдау, Құдай туралы қазіргі философиялық ілімдер,рухани мәдениет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Араб тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - тілді оқытудың кешенді жүйесін оқу, араб тілі бойынша дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру. Сөйлеу, оқу, тыңдау, араб тілінің грамматикалық ерекшеліктері, сөз жасау тәсілдері, студенттердің тілдік лексикасын байыту тақырыптары қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: фразеологиялық, терминологиялық сөздер мен сөз тіркестері арқылы біліктілікті арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіпкерлік сауаттылықтың негізгі құзыреттілігін меңгеру.Келесі тақырыптар қарастырылады: кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; қызмет ету тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбек ақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі. Қалыптасатын дағдылар: идеяларды жасай білу, оларды қолдану перспективаларын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дүниежүзілік мұралар географиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты Дүниежүзілік мұра, ЮНЕСКО-ның дүниежүзілік мәдени және табиғи мұра объектілерін орналастырудың географиялық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Дүниежүзілік мұра, Дүниежүзілік мұра туралы халықаралық келісімнің тарихы, ЮНЕСКО мұра ескерткіштерін бөлу және жіктеу өлшемдері қарастырылады. Мәдени және табиғи мұраны талдау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіпорындарда, ұйымдарда, мекемелерде және т. б. өмір сүру және еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында білімді қалыптастыру. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Әлеуметтік қауіптер: рухани салада, саясатта, экономикалық салада, тұрмыста, күнделікті өмірде қауіптер. Қалыптасатын дағдылар: төтенше жағдайларда өмір тіршілігін ұйымдастыру және қарапайым мінез-құлық әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Буддизм қазіргі заманда
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Үндістанның добуддидік оқу-жаттығуларын салыстыру. Будда каноны, ерте буддизм қарастырылады. Буддизмнің бөлінуі. Дхарм теориялары. Будда космологиясы. Әдеп. Буддизмнің философиялық мектептері. Сутр махаяна әдебиеті. Бодхисаттва жолы. Буддизмдегі монастырь және монаше. Будда күнтізбесі. Будда мерекелері. Қалыптасатын дағдылар: буддизмнің әлеуметтік-діни контекстерін талдау, буддистік ілімнің негізгі ережелерін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Конституцияның негізгі ережелері, ҚР қолданыстағы заңнамасы туралы хабардар ету; тақырыптар: Мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттілік шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекет ету механизмі; оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық кезіндегі моральдық-адамгершілік бұзушылықтар. Қалыптасатын дағдылар: сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерде көшбасшылықтың теориясының, қағидалары мен негіздерінің базалық, кәсіби білімін, сонымен қатар менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру.Көшбасшылық қасиеттері мен жеке тиімділігі, Стратегиялық менеджмент, команданы басқара білу, қаржыны тиімді басқару, іскерлік байланыстар және келіссөздер жүргізу тақырыптары қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: көшбасшылық қасиеттер, мақсаттар мен басымдықтарды нақты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Экологияның негізгі мәселелері, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму туралы білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: тірі организмдердің, әр түрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, олардың тұрақтылығы; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғат пайдалануды интенсификациялау жағдайында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Діни антропология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты діни антропологияның негізгі ережелерін, концепцияларын және әдістерін қарастыру болып табылады. Діни антропологияның қалыптасуы мен дамуы, діннің шығу тегі онтологиялық проблемалардың ашылуы және антропологиялық дінтанудың қалыптасуы, мифтің антропологиялық теориясы, адам туралы діни түсініктердің қалыптасу тарихы, этностық және әлемдік діндер теологияларындағы адам бейнесі қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: философиялық, танымдық-теориялық дүниетанымды дамыту, дін антропологиясының қазіргі бағыттарын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дін әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты дін әлеуметтануының негізгі принциптерін ашу болып табылады. Дін әлеуметтануының конфессиялық және феноменологиялық негіздерін, сондай-ақ діннің ресми функцияларын,діни бірлестіктердің типологиясын және олардың әлеуметтік құрылымдардағы қызметін, секуляризацияның қазіргі жағдайын, діншілдіктің эмпирикалық "индикаторларын" талдау қарастырылады. Діннің әлеуметтік мәнін және қоғамдық процестердің діни өмірге әсерін зерттеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлемдік діндер тарихы
    Несиелер: 6

    Дүниетаным және дін мәселелерін қарастыру. Діни сананың жалпы және алуан түрлілігі талдау. Дінді оқытудағы дүниетанымдық ұстаным және объективтілік мәселесін қарастыру. Діни сананың ерекшелігі және зерттеу әдістері. Адамзаттың мәдени тарихындағы діннің жалпыға ортақ болуы мен діннің пайда болу мәселесін шешу жолдарын қарастыру. Діннің шығу тегінің теологиялық, социологиялық, гносеологиялық тұжырымдамаларын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Христиандық этика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-христиан этикасының негіздерін зерттеу. Христиан этикасының басқа этикалық жүйелерден айырмашылығын талдау. Ескі Өсиеттің адамгершілік нормаларын анықтау. Христиан этикасының дамуын қарастыру. Жаңа Өсиет. Бастапқы христиандық. Шіркеу Әкелері Дәуірі. Схоластика. Реформация және контрреформация. Жақсылық пен зұлымдық өлшемдерінің мәселелерін зерттеу. Адам күнәһарлығы мен ар-ождан бостандығы мәселесін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дінді саяси мақсатта қолданудың астарларының заманауи көріністері
    Несиелер: 5

    Дінді саяси мақсатта қолданудың ерекшеліктерін талдау. Діннің компенсаторлық, коммуникативтік, танымдық аспектілерін айқындау. Заманауи Қазақстан қоғамындағы мемлекет пен діни бірлестіктердің ара-қатынасы.Отандық заңнамалардағы экстремизм мен терроризмді шектеуге бағытталған іс-қимылдарды талдау.Еліміздегі конфессияаралық қатынастардағы толеранттылықты тәрбиелеудің озық-тәжірибелерін айқындау. Әлемдік діндер көшбасшыларының съездері және ондағы дінаралық келісімді жүзеге асыруға арналған іс-қимылдарды талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әдеби араб тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әдеби араб тілінің негізгі ережелерін оқу. Грамматикалық құрылыс, синтаксис. Етістік. Араб етістігінің түрлерін оқу. Сөйлем түрлері: атаулы және етістік сөйлем. Қос Сан Араб етістігінің дұрыс емес формалары. Болмыс және қалыптасу етістіктері. Сын есімдер. Нақты кепілдің қатысуы. Кепілдің қатысуы. Әрекет қаруының атауы. Мәтіндерді аудару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дін психологиясы
    Несиелер: 4

    Дін психологиясын оқыту. Дін психологиясының негізгі бағыттарын, оның даму тарихын зерттеудің маңызды аспектілерін, діни адамдардың психикасының мотивациялық және реттеуші салаларын, діни адам тұлғасының мәселелерін, діни тәжірибе мен діни сенім болмысын ашу. Діни символизм мен мифологияны және олардың психологиялық аспектілерін қарау. Сенуші адамның психикалық жағдайының ерекшелігін зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Саяси ілімдер тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік өркениеттегі саяси ілімдер тарихының пәні, мерзімдері және әдіснамалық мәселелері. ХХ ғасырдың саяси ойының негізгі мектептері мен бағыттары; саясаттанудың пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдері. Батысеуропалық саясаттану дамуының негізгі сатылары. Басты мақсат-тарихи-саяси білімге қызығушылық туғызу; саяси институттарды, процестер мен технологияларды зерттеуге тарихи көзқарас қажеттілігін ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дінтануды оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты дінтану пәнін оқытудың дүниетанымдық негіздерін қарастыру болып табылады. Діни білім мазмұнын талдау. Дін туралы білім. Аудиториялық сабақтар және оның түрлері. Оқу орындарында сабақ берудегі көрнекілік құралы. Дамытушы діни білім. Оқу орындарында білімді тексеру және бағалау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Саяси элиталар мен көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Саяси элита ұғымы. Элиталық көзқарастарды қалыптастыру. В. Парето және Г. Мусидің ілімдері. Қазіргі элитистік теориялар (меритократтық; функционалдық). Саяси элитаның мәні мен негізгі белгілері. Саяси үрдістегі элитаның орны мен рөлі. Саяси элитаның функциялары мен құрылымы. Саяси элита типологиясы. Басқару және оппозициялық элита ұғымы. Саяси элиталарды қалыптастыру (рекруттық) жүйесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дін және дәстүр
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты діни өмірдегі дәстүрлердің рөлін ашу. Ұлттық салт-дәстүр мен әдет-ғұрыптарды мәдениет көзі, рухани негіз және халықтың рухани-идеологиялық жолы ретінде зерделеу. Ұлттық салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар, қазақ халқының рухани ұғымдары ислам дінімен ұштасқан, халық өз дінін ұмыта бастаған кезде, дін туралы естелікті дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарда сақталып қалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Классикалық араб тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Исламға дейінгі дәуірдің поэтикалық шығармалары жазылған араб тілінің нысандары мен исламды таратудың алғашқы ғасырлары, Құранның тілі, сондай-ақ қарапайым және кең таралған сөйлемдердің ерекшеліктері туралы түсінік беру және оны сөйлемде қолдану жолдарымен таныстыру, еркін сөйлеуге, өз бетінше оқуға, аударуға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ тілінде (орыс тілінде) ауызша және жазбаша сөйлеуді толық меңгерген тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны: Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін орыс және қазақ тілдерінде ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді өнер туындыларымен, бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттарымен, оның стильдік және жанрлық ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ ойшылдары дін туралы
    Несиелер: 6

    Бұл пәннің мақсаты-қазақ ойшылдарының діни ой-санасының ой-өрісін айқара ашып көрсету болып табылады. Олардың дін, сенім, адамгершілік туралы ой-пікірін зерттеу кейінгі ұрпақтың рухани келбетінің қалыптасуына үлкен әсерлерін қарастыру. Қазақ зиялыларының дүниетанымындағы Құдай, сенім, адам туралы көзқарастарын қарау дінді түсінуге кеңірек мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Эзотериялық және мистикалық ілімдер
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты «эзотерика» және «мистика» терминдерінің мағынасы мен мазмұнын және олардың этимологиясы мен семантикасын ашу болып табылады. эзотериялық және мистикалық құбылыстар негіздерін зерттеу діни табынушылықтарды терең игеруге ықпал етеді. Әлемдік мәдениеттегі эзотериканың ашылуы. Қазіргі қоғамдағы эзотерика мен ғылымның, эзотерика мен діннің өзара байланысы көптеген діни құбылыстардың мәнін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Этносаясаттану
    Несиелер: 5

    Этносаясаттанудың пәні мен әдісі. Этнос пен ұлт этносаясаттың негізгі ұғымдары ретінде. Институционалдық өлшемдегі этносаясат. Этностық саясат және оның негізгі модельдері. Ұлтшылдық әлеуметтік-саяси феномен ретінде: теориялық аспектілері. Қазіргі әлемдегі ұлтшылдық. Этносаяси қақтығыстар: ішкі және халықаралық аспектілер. Этникалық көші-қон және көші-қон саясаты. ҚР Мемлекеттік ұлттық саясатының тұжырымдамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Исламдық теология мен шариат нормалары
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты Ислам ғылымының пайда болу тарихын зерттеу болып табылады. Исламдағы теология және философия. Исламның саяси тарихы. Құдайдың өмір сүруін негіздеудің заманауи әрекеттерін талдау. Киелі жазбаларға сену. Пайғамбар және үммет негізін қалаушы. Ислам дінінің парыздары. Мұсылман құқығының көздерін қарастыру. Құран, хадистер мен сүннеттерді зерттеу. Фикх, Калам. Фальсафа. Сопылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ислам өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- Ислам әлемі өнерінің ерекшеліктерін зерттеу болып табылады. Араб тілді философияның ортағасырлық Ислам мәдениетіне әсері. Әлемдік мәдениеттегі мұсылман өнерінің орны. Мұсылман дәстүріндегі бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердің түрлері мен жанрларының мәнін ашу. Каллиграфия. Ислам елдерінің архитектурасының ерекшеліктерін қарастыру. Араб миниатюрасының мектептері. Әлем елдеріндегі ислам өнерінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Христиан теологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-жазулар мен аңыздарды, олардың христиан теологиясындағы орнын зерттеу. Философия және теология. Киелі Канонның қалыптасу негіздерін анықтау. Теология мен мистиканы талдау. Апологетика мен патристиканы, теология мен экзегетиканы қарастыру. Христиан ілімдері және олардың теологиялық мағынасы.Икон айналасындағы иконалар мен өрістер. Христиан догматикасындағы Бүкіләлемдік соборлардың орнын анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орта ғасыр мен жаңа кезеңдегі араб және еуропалық мәдениеттердің өзара әрекеттесу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Шығыс пен Батыс мәдениетінің, христиандық ислам мен буддизмнің өзара әрекеттесуін талдау болып табылады. Мұсылмандардың Еуропаны жаулап алу ерекшеліктерін қарастыру. Испаниядағы Реконкиста. Крест жорықтары. XX ғасыр: Ислам-Христиан Диалогы. Ислам-еуропалық мұраның, еуропалық бірегейліктің бір бөлігі. Ислам-Реннесанс негізі. ХХІ ғасыр: батыс пен Ислами Шығыстың өзара қарым-қатынасы тарихындағы жаңа бетбұрыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Саяси сана және дін
    Несиелер: 5

    Сананың генезисінің қалыптасуының негізгі заңдылықтары және кезеңдері. Қоғамдық сананың түрлері. Саясат. Құқық. Дін. Өнер. Саяси мәдениет ұғымы. Саяси сана саяси мәдениеттің деңгейі ретінде. Саяси сананың негізгі теориялық тәсілдері мен анықтамалары. Саяси идеология. Сананың түрлері. Саяси мәдениет саясаттың субъективті контексті ретінде. Саяси мәдениет саяси қызметтің тәсілі, сапасы немесе стилі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жастар мәдениеті және масс-медиа
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жастарды ерекше әлеуметтік топ ретінде қарау болып табылады. Жастар субмәдениетінің тарихи және теориялық аспектілерін талдау. Қазіргі жастар мәдениетінің ерекшеліктері. Жастардың қатысуымен қоғамдық өмірдің түрлі салаларын басқару бойынша мемлекет қызметінің негізгі бағыттарын қарау. Бұқаралық коммуникация құралдарының адамдардың сана-сезімі мен мінез-құлқына әсерінің рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Саяси имиджмейкинг
    Несиелер: 5

    Имиджмейкингтің орталық ұғымы ретінде "имидж" анықтамасын зерттеу. Жаңа ғылыми-қолданбалы пән ретінде имиджмейкингті зерттеу. Қызметтің ерекше түрі ретінде саяси имиджмейкерлік пен брендингті зерттеу. Саяси имиджді дамытудағы бұқаралық коммуникация құралдарының миссиясын талдау және өзектілігін зерттеу; имиджмейкингті және психологиялық манипуляция мәселелерін зерттеу. Саяси имиджмейкингтің заманауи технологиялары мен техникасын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби этика қағидаларын сақтайды, дінтануды, бақылау-өлшеу құралдарын, қоғамды саяси ұйымдастыру жүйесінің даму үрдістерін және нормативтік құқықтық актілерді және мемлекеттік саясаттың заңнамалық негіздерін білуді кәсіби қызметте пайдалана алады;

  • Код ON2

    мемлекеттік және басқа тілдерде табысты және позитивті іскерлік коммуникацияға қабілеттілік танытады

  • Код ON4

    өзгермелі саяси конъюнктураға сәйкес кәсіби сапаларды қалыптастыруға бағытталған кадрларды даярлау бағдарламалары мен әдістемесін қолданады

  • Код ON7

    этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-саяси құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, Көпмәдениетті және көпэтникалық, көпконфессионалды ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген;

  • Код ON3

    әлеуметтік-саяси және рухани үдерістерді мемлекеттік басқару институттарының жұмыс істеуінің теориялық және қолданбалы аспектілерін түсінуге және талдауға қабілетті, сараптамалық-талдау және практикалық қызметтің кешенді құралдарын меңгерген;

  • Код ON6

    қазіргі ақпараттық қоғамды дамытудағы ақпараттың мәні мен маңызын түсінуге, осы процесте туындайтын қауіптер мен қатерлерді сезінуге, ақпараттық қауіпсіздіктің, оның ішінде мемлекеттік құпияны қорғаудың негізгі талаптарын сақтауға қабілетті;

  • Код ON5

    Гуманитарлық, әлеуметтік ғылымдардың жүйелендірілген теориялық және әдіснамалық білімдерін пайдаланады, мамандарды жалпы жоғары оқу орындарының дайындығын біріктіретін инновациялық идеяларға бастама жасайды

  • Код ON8

    жалпы және жалпы ғылыми әдістерді қолдану арқылы зайырлы мемлекет пен дін қарым-қатынасының қазіргі саясатын талдайды

Top