Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02203 Дінтану в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Академиялық хат

    Пән мақсаты: академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: эссе, курстық жұмыс, диплом жұмысы, магистрлік және докторлық диссертациялар, ғылыми мақалалар мен монографиялар сияқты ғылыми мәтін жазудың әдіснамасы, ғылыми әдебиеттерді талдау, таным техникасы мен оның жекелеген тәсілдері, кәсіби оқылым, академиялық жазу мен ауызша таныстыру дағдылары, ғылыми жоба жазу кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Пәнді оқытудың мақсаты-дінтану саласындағы студенттердің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Білім алушылар дінтану ғылымының заманауи әдістемелерін меңгеру, Алған ғылыми білімдерін практикалық шындықта қолдану, дінді зерделеудің заманауи тәсілдерін бағдарлау дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дін тарихы

    Пәнді Зерттеудің мақсаты-діни жүйелердің пайда болу процесі мен даму тарихын, олардың өзара және олар бар қоғамдарды ұйымдастырудың формаларымен байланысын зерттеу; діни жүйенің мәдениеттің ерекшеліктерін анықтайтын дүниетаным мен дүниетаным негіздеріне әсерін зерттеу. Діни сана дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтары, әлемдегі ең көне діндер, олардың дамуы мен ерекшеліктері; әлемдік діндердің негіздері, олардың тарихи дамуы, қазіргі заманғы маңызы, қазіргі діни қозғалыстар мен конфессияаралық диалог бағыттары мәселелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Философия тарихы

    "Философия тарихы" оқу пәнін игерудің мақсаты студенттерді әлемдік философиялық ойдың қалыптасуының негізгі кезеңдерімен таныстыру, философиялық категориялармен жұмыс істеу дағдыларын, жетекші философиялық мектептердің ерекшеліктерін дамыту болып табылады. Философия тарихының теориясы мен тұжырымдамасының мәселелері; философия тарихының зерттеу жұмысын дамытудың негізгі принциптері; философия тарихының өзіндік ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этноконфликтология

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде этно-конфликтологияның негізгі принциптерін, ұлтаралық қатынастардың іргелі теориясын және этно-ұлттық қақтығыстардың тәжірибесін жалпылауды, Этносаралық қақтығыстарды үшінші тараптың көмегімен шешу технологиясын, этносаралық қақтығыстардағы медиацияның негізгі ерекшеліктерін, ережелері мен рәсімдерін қалыптастыру болып табылады. Оқыту білім алушылардың этноконфликтология мәселелері бойынша зерттеулер жүргізу, жанжалды талдау мен диагностикалаудың жалпы әдістерін, сондай-ақ жанжалдарды реттеу мен шешу және бейбітшілікті сақтау технологияларын пайдалану дағдыларын игеруімен қатар жүреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Діни антропология

    Пәнді оқытудың мақсаты-діни антропологияның негізгі ұғымдарын игеру; дін антропологиясының мәселелерімен, әдістерімен және идеяларымен таныстыру; діннің ерекшелігін ескере отырып, әлемдік діндердегі адам бейнелері туралы идеяларды қалыптастыру. Діни антропологиялық ілімдердің түрлері, антроподиция мәселесі, христиандықтағы, исламдағы, иудаизмдегі адам проблемасын түсіну ерекшелігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Мифология

    Пәнді Зерттеудің мақсаты-миф теориясы мен әлем халықтарының мифологиялық жүйелері арқылы мифологиялық сананың жұмыс істеу заңдылықтарын зерттеу негізінде миф туралы идеяны мәдениеттің ерекше түрі ретінде қалыптастыру. Мифологиялық тақырыптар, мифтердің әртүрлі түрлері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде әлеуметтік психологияның қолданбалы аспектілері туралы ғылыми білім жүйесін, осы білімді кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Әлеуметтік психология пәні; әлеуметтік-психологиялық идеялардың даму тарихы; қарым-қатынасты түсіну мен зерттеуге әлеуметтік-психологиялық көзқарастың ерекшеліктері; дінтану ғылымы жүйесіндегі әлеуметтік психологияның орны; жеке тұлғаны зерттеуге әлеуметтік-психологиялық көзқарастың ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эстетика және діни өнер

    Оқу пәнін игерудің мақсаты әлемдік және ұлттық діндердің эстетикалық мәдениеті, эстетикалық мүмкіндіктері туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Өнер мен діннің өзара әрекеттесу теориясы, дін мен өнердің тарихи өзара әрекеттесу ерекшеліктері; Дін мен өнердің жұмыс істеуінің дәстүрлі тұжырымдамалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс діндерінің тарихы

    Пәнді оқу мақсаты - Шығыстағы қоғамдардың әлеуметтік және рухани өмірінің тарихындағы табиғи құбылыс ретінде діннің ерекшеліктерін ашу. Шығыс діндерінің дамуының негізгі тарихи кезеңдері, Шығыс діндерінің дін негіздері, Шығыс діндерінің пайда болуы мен қалыптасуының мәдени-тарихи контексті қарастырылады; христиандыққа, исламға, индуизмге, буддизмге және басқа діндерге сипаттама беріледі. Шығыста діндердің қалыптасу процесі мен жағдайлары, содан кейін олардың қоғамға әсері зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі өркениеттер діндері

    Пәнді Зерттеудің мақсаты-ежелгі өркениеттерде кең таралған діндер мен діни идеялардың тарихы туралы түсінік беру. Ерте діни формалардың пайда болуы мен дамуы, ежелгі культтер мен нанымдар сияқты бөлімдердің проблемалары талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты: білім алушыларда қазіргі әлемде жасанды интеллекттің (ЖИ) мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білімді қалыптастыру. Курсты игеру барысында білім алушылар курстың қолдану салаларымен және негізгі ұғымдарымен танысады, ал дидактикалық ойындар мен практикалық және жобалық тапсырмаларды орындау барысында зияткерлік жүйелерді құру үшін машиналық оқытуды қолдану дағдыларын алады. Курстың мазмұнына келесі тақырыптар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; ЖИ қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлемдік өркениеттің тарихы

    Пәнді оқытудың мақсаты-адамзаттың өркениетті даму процесін оның пайда болуынан қазіргі заманға дейін зерттеу. Пәнді игеру барысында әлемдік өркениеттерді зерттеудің негізгі тәсілдері мен негізгі теориялары, ең маңызды өркениеттердің сипаттамасы, олардың пайда болуына ықпал еткен факторларды зерттеу қарастырылады, олардың эволюциясы барысында бір-бірін алмастырған өркениеттік және мәдени формалар, олардың өмірлік циклінің аяқталу шарттары мен себептері, өмір сүруді тоқтату немесе трансформация қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еркін ойлау тарихы

    Пәнді игерудің мақсаты - студенттердің еркін ойлау тарихының құрылымы, мазмұны және ерекшелігі туралы түсініктерін қалыптастыру. Әр түрлі тарихи кезеңдердегі Қазақстан мен шет елдердің қоғамдық және мәдени өміріндегі еркін ойлаудың орны мен рөлі талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дін әлеуметтануы

    Пәнді оқытудың мақсаты "Дін әлеуметтануы"жалпы айдарымен біріктірілген негізгі тақырыптар, теориялар мен персоналдар, зерттеу бағыттары мен мәселелері бойынша базалық білімді қалыптастыру болып табылады. Діннің негізгі ұғымдары мен әдіснамалық принциптері, классикалық және заманауи теориялары, оның эмпирикалық зерттеулерінің әдістері мен маңызды нәтижелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дін философиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің Дін және дінтану философиясы саласындағы теориялық білімдерін дамыту; әртүрлі тарихи кезеңдерде әртүрлі діни және философиялық жүйелерде кәсіби бағдарлау үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды дамыту. Қазақстан халықтарының рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің орны мен рөлі мәселелері қарастырылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Діндері

    Зерттеудің мақсаты Қазақстандағы діндер мен діни ахуал туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Ерте діни идеялар, Қазақстан аумағында әлемдік діндердің пайда болу және орнығу ерекшеліктері, қазіргі Қазақстандағы дәстүрлі және дәстүрлі емес діндер қарастырылады. Діни ұйымдар қызметінің заңнамалық базасы талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Христиандық тарихы

    Пәнді оқудың мақсаты-христиан шіркеуінің қалыптасу тарихының негізгі кезеңдерімен танысу және шіркеу-Мемлекеттік қатынастарды өрістету. Христиандықтың үш тармағының айырмашылықтары, христиандық пен мемлекет арасындағы қатынастардың тарихи кезеңдері, қазіргі зайырлы мемлекеттердің жұмыс істеуі, қазіргі Қазақстандағы басқа діндермен қарым-қатынастар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы қазіргі діни ахуал

    Қазіргі Қазақстандағы діни ағымдардың, ұйымдардың, бірлестіктердің типологиясы туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттелуде. Қазіргі Қазақстандағы діни ахуалдың ерекшелігі талдануда.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Діни мәтіндерді талдау және түсіндіру

    Курстың мақсаты студенттердің діни мәтіндерді талдау және түсіндіру ерекшеліктері туралы білімдерін, кәсіби қызметтегі қолданбалы және теориялық мәселелерді шешу үшін діни мәтінді талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Діни мәтіндерді қабылдау және талдау; діни ілімдер мен жүйелерді дүниетанымдық бағалау әдістері мен әдістерін меңгеру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дін психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің дін психологиясының тарихи және теориялық аспектілері бойынша теориялық білімдерін қалыптастыру болып табылады. Сенімнің мінез-құлыққа әсері қарастырылады, өзін-өзі танудың танымдық және эмоционалды деңгейі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Діни культтер мен рәсімдердің тарихы

    Пәннің мақсаты: діни сана мен діни қызметтің ерекше көрінісі ретінде діни культтер мен әдет-ғұрыптардың тарихын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ислам тарихы

    Пәнді оқытудың мақсаты: исламның пайда болуы мен даму тарихын жан-жақты зерттеу. Қарастырылады: исламның таралуының әлеуметтік-саяси және мәдени-тарихи алғышарттары, дін көздері, мұсылман құқығы, мұсылмандардың әлемдік өркениеттің дамуына қосқан үлесі және қазіргі өркениеттегі Исламның орны. Қазіргі әлемде және Қазақстанда исламның рөлі қарастырылуда.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саясат және дін

    Бұл пәнді оқудың мақсаты студенттердің діни фактор байқалатын саяси жағдайларды талдау және бағалау тұрғысынан білімдерін, дағдылары мен дағдыларын дамыту болып табылады. Дін мен саясаттың пайда болуының, дамуы мен жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтары, дін мен саясат қатынастарының мәні, түрлері, нысандары, функциялары, құрылымы мен механизмі; мемлекеттік-конфессиялық қатынастардың әлемдік және қазақстандық тәжірибесі; қазіргі Қазақстанның саяси өміріндегі діннің орны мен рөлінің ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдегі ғылым мен дін

    Курстың мақсаты - студенттерге ғылым мен діннің мәдени тәжірибелер ретіндегі ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы түсінік беру, ғылым мен діннің диалогтық ынтымақтастығының ең перспективалы бағыттарын белгілеу. Білім мен сенімнің ерекшелігі, әлемді түсінудегі ғылыми және діни шындықтың айырмашылығы мен ортақтығы, олардың мақсаттары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дінтанудағы деректану

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерде деректанудың негізгі ұғымдары туралы жүйелі білімді қалыптастыру, деректануды талдаудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Деректануды ғылым ретінде дамытудың негізгі тарихи кезеңдері, дереккөзді жіктеу мен анықтаудың негізгі тұжырымдамалары, дереккөзді деректанулық талдаудың әдістері мен тәсілдері; дінтану тақырыбы бойынша дереккөздердің түрлері, түрлері қаралатын болады. Пәнді оқу барысында студенттер деректануды талдаудың әдістері мен әдістерін өз бетінше қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ мәдениетінің тарихы

    Пәнді оқудың мақсаты студенттердің бойында қалыптастыру болып табылады қазақ мәдениеті теориясы мен тарихының бастаулары мен ерекшеліктері туралы білім. Қазақ мәдениеті оның тарихи даму процесінде, қазақ мәдениеті тарихының ерекшеліктері мен ерекшелігі зерттеледі, қазақ философиясының қазақ рухани мәдениеті құрылымындағы орны айқындалады. Этномәдениеттердің қалыптасуы мен даму заңдылықтарын талдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Христиан теологиясы

    Пәнді оқудың мақсаты-студенттердің Христиан теологиясы туралы жан-жақты түсінік алуы. Курсты игеру барысында христиан теологиясының пайда болуы, қалыптасу және даму процесі; Византиядан кейінгі теологияның дамуының негізгі кезеңдері; православиелік теология (теология) жүйесі, әртүрлі христиандық конфессиялардағы теология (теология) мазмұнының ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік діндердің әлеуметтік ілімі

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерде діннің пайда болу, жұмыс істеу және даму процестері, оның теориясы, қоғам өмірінің басқа салаларымен байланысы туралы идеяларды қалыптастыру; алған білімдерін зерттеу және аналитикалық жұмыста практикалық жұмыста қолдануға үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мораль және дін

    Пәнді оқудың мақсаты мораль мен дін туралы түсінікті өмірдің мәні мәселесін түсінудің әртүрлі, бірақ балама әдістері ретінде қалыптастыру, діни-адамгершілік құндылықтарды құрметтеу. Дін мен моральдың жалпы және айрықша белгілері, моральдың мәні талданады, оның діни және зайырлы түсіндірмелеріне салыстырмалы талдау жасалады, моральды ұтымды негіздеу мүмкіндігі туралы мәселе зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дін генезисінің әлеуметтік детерминанттары

    Пәннің мақсаты: студенттерді қоғамды басқару теориясы тұрғысынан діни институттардың қызметі туралы заманауи біліммен таныстыру. Діни институттардың пайда болуының, жұмыс істеуінің және дамуының әлеуметтік заңдылығын, діни институттардың рөлін, әлеуметтік басқару жүйесіндегі діннің ерекшелігін анықтау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ислам теологиясы

    Пәнді оқыту мақсаты-ислам теологиясының дамуының негізгі тарихи кезеңдері, ислам теологиясының әртүрлі бағыттары, ислам теологиясының заманауи тұжырымдамалары туралы білімді қалыптастыру. Ислам теологиясының идеялық негізі мен негізгі бағыттары, Исламдағы саяси және құқықтық мектептер, ислам мәдениетіндегі сопылықтың генезисі мен рөлі, ислам теологиясының мәселелері мен тұжырымдамаларын талдау, ислам теологиясының ерекшеліктері мен ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Діни менталитетті зерттеудің аналитикалық әдістері

    Пәннің мақсаты-дін туралы білімді қоғамдық сананың нысаны, әлеуметтік құбылыс ретінде қалыптастыру; ғылыми гуманистік, толерантты дүниетанымды, адамға, оның құқықтары мен бостандықтарына құндылық қатынасын, мәдениетаралық және дінаралық диалог қабілетін қалыптастыру. Тарихтың, мәдениеттің және діннің дамуына әсер ететін жеке тұлғаның мінез-құлқының психологиялық факторларын қалыптастырудың негізгі кезеңдерін анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану пәнін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-дінтану пәнін оқыту әдістемесі саласында заманауи білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Білім берудің, оқу процесін ұйымдастырудың, пәнді оқыту процесінде оқыту мен тәрбиелеудің әдістерінің, құралдарының, нысандарының мазмұнының, білім алушыларды түпнұсқа мәтіндерді зерделеуге, дін саласындағы проблемалық жағдайларды зерттеуге тартудың өзекті мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Діни экстремизмге қарсы тұру

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттерде діни экстремизм туралы білім жүйесін әлеуметтік-құқықтық құбылыс, террористік және экстремистік ұйымдарды анықтау ерекшеліктері, қызмет белгілері, экстремизмге қарсы күрес әдістері мен құралдары ретінде қалыптастыру. Курс шеңберінде адамның, қоғамның және мемлекеттің діни экстремизмнің зорлық-зомбылық көріністерінен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі мемлекеттік бағдарлама зерделенеді, сондай-ақ діни экстремизмге қарсы іс-қимыл жөніндегі әлемдік және отандық тәжірибе қаралады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логика

    "Логика" оқу пәнін игерудің мақсаты логикалық білімнің негіздерін игеру болып табылады. Логика тарихына, қазіргі логикалық ғылымның негізгі ағымдарына, логиканың негізгі ұғымдарына, принциптері мен заңдарына, талдауға, жүйелеуге, жалпылауға, ақпаратты сыни тұрғыдан түсінуге, зерттеу міндеттерін қоюға және оларды шешу жолдарын таңдауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Діни туризм

    Пәннің мақсаты-діни туризмнің ерекшеліктерін және оны ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді игеру барысында діни туризмнің мәні, құрылымы мен жіктелуі, әлемдік және ұлттық-мемлекеттік діндер мен рухани қозғалыстардағы қажылық орындары мен діни орталықтар, практикалық ұйымдастырудың ерекшелігі, экскурсияның барлық элементтері мен компоненттерін, оның ішінде әртүрлі қажылық маршруттарында (автобус, теміржол, жаяу, аралас)ұйымдастырудың әдістемесі мен технологиясы қаралатын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Риторика

    Пән студенттерде сөйлеу шеберлігінің негіздерін қалыптастыруға, қарым-қатынастың өзекті жағдайларында тиімді сөйлеу мінез-құлық дағдыларын дамытуға арналған. Ол сондай-ақ сөйлеу тақырыбына қатысты сендірудің мүмкін жолдарын табу және идеядан, оның негіздемесінен және орналасуынан тұратын дәлелді дұрыс құру дағдыларын дамытуға бағытталған; практикалық риторикалық дайындық беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени антропология

    Пәнді оқу барысында студенттер қазіргі мәдени антропологияның негізгі ұғымдарымен, мәселелерімен және бағыттарымен танысады. Бұл пәнді оқыту Мәдениеттанудың қалыптасу заңдылықтарын білуді қамтиды; студенттерде адам мен мәдениеттің жан-жақты білімі, осы пәннің принциптері мен әдістері туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Араб тілі

    Араб тілін қарым-қатынас құралы және әртүрлі кәсіби міндеттерді орындау құралы ретінде меңгеруге бағытталған өнімді (сөйлеу/жазу), рецептивті (оқу/ тыңдау) құзыреттерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Араб тілінің тарихи дамуы, Құран тілінің ерекшеліктері, исламның қалыптасуындағы араб тілінің рөлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Дін феноменологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты-жан-жақты сауатты тұлғаны дамытуға ықпал ететін дін феноменологиясы саласындағы білімді қалыптастыру, дінтанушы студенттердің әдіснамалық базасын қалыптастыру. Дін феноменологиясының пәндік саласы, Жалпы білім беру ұйымдарында дінтану пәндерін оқыту процесінде дін феноменологиясының негізгі категориялары, дін феноменологиясы тұрғысынан діни кешеннің өзіндік ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ислам мәдениетінің тарихы

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің Исламтану саласындағы тарихи-мәдени зерттеулердің негізгі тұжырымдамаларын меңгеруі болып табылады. Курсты игеру барысында ислам әлемін қалыптастыру және оның негізгі мәселелері, ислам дәстүрінің негізгі категориялары мен ұғымдары, Ислам тарихы мен мәдениетін зерттеуде әртүрлі ғылыми тәсілдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дін туралы мемлекеттік заңнама

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстандағы және шетелдегі мемлекеттік-діни қатынастардың тарихы мен қазіргі заманғы үлгілері туралы, сондай-ақ Қазақстандағы мемлекеттік-діни қатынастарды реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілер туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады ("Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы"ҚР Заңы). Курс студентті мемлекет пен діни бірлестіктер арасындағы қарым-қатынастың заманауи мәселелерін түсінуге үйретуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Діни және зайырлы этика

    Оқу пәнін игерудің мақсаты-студенттерге діни этиканың бастауларын, оның пәнін қалыптастыру процесін, негізгі идеялар мен мәселелерді, санаттар мен құндылықтарды діни ілімдердің этикалық құрамдас бөлігінің мазмұнын талдау негізінде, осы білімді қазіргі мәдени жағдайда кәсіби қызметте қолдану мақсатында ұсыну. Зайырлы және діни этиканың негізгі нормалары, олардың отбасы мен қоғамдағы сындарлы қатынастарды құрудағы маңызы; адамгершілік, сенім мен діннің адам мен қоғам өміріндегі маңызы қарастырылады; зайырлы этиканың, дәстүрлі діндердің негізгі ұғымдары, олардың мәдениеттегі рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, құқықтық, жаратылыстану-ғылыми пәндер туралы білімді қолдану
  • қазақ, орыс және шет тілдерінде (араб, ағылшын) ауызша және жазбаша нысанда іскерлік коммуникацияны жүзеге асыру
  • ислам мен христиан діндерінің, қазіргі діни ағымдар мен культтердің негізгі ережелері контекстінде теориялық діни білімді және дінтану әдістерін тәжірибеде пайдалану
  • дінтану саласындағы проблемалық мәселелерді оқыту және шешу үшін әлемдік және дәстүрлі діндердің білімі мен құндылықтарын пайдалану және әртүрлі мәдениеттерге толерантты көзқарасты қалыптастыру
  • мақсатты аудиториялар алдында шешендік өнерді, дінаралық диалог құру техникасын қолдану, әлеуметтік желілер мен мессенджерлерде түсіндіру, сендіру және ол түсініктің қате екеніне көз жеткізу әдістерін сауатты пайдалану
  • мемлекеттік бағдарламалық құжаттарды, сондай-ақ дінтану саласындағы кәсіби әдебиеттерді талдау негізінде консультациялар өткізу және қорытындылар жасау
  • ұлтаралық және конфессияаралық топырақта қауіп-қатердің туындау алғышарттарын анықтау және болжау, ұлттық және діни негізде жанжалдарды болдырмау жөнінде шаралар қабылдау
  • профилактикалық және оқытушылық жұмыстарда қолдану мақсатында дін саласындағы проблемалық аспектілерді зерделеу және түсіну
  • әлемдік, дәстүрлі діндер мен жаңа діни қозғалыстардың дамуындағы қазіргі тенденцияларға сыни талдау жасау
  • қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарта отырып, поликонфессиялық зерттеулердің міндеттерін шешуде ғылыми әдістерді қолдану, олардың негізінде халық арасында жұмыста іс жүзінде пайдалану жөнінде ұсыныстар дайындау
  • практикалық қызметте дін философиясының, дін әлеуметтануының, дін тарихының, дін психологиясының тұжырымдамалары мен әдістерін қолдану
  • кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтер, үлкен деректер және т. б.
Top